Рішення
від 21.09.2023 по справі 925/1640/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 31-21-49, inbox@ck.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"21" вересня 2023 р. м. Черкаси справа № 925/1640/21(925/913/23)

Вх.суду № 11090/23 від 04.07.2023

Господарський суд Черкаської області у складі головуючого судді Хабазні Ю.А., із секретарем судового засідання Миколенко А.С.,

за участю у судовому засіданні: арбітражного керуючого Мисана В.М. (від позивача, ліквідатор банкрута, особисто), Гринюк Т.Б. (від Головного управління Державної казначейської служби України у Черкаській області, на підставі самопредствництва), Петраківської В.В. (від Державної податкової служби України у особі Головного управління ДПС у Черкаській області, на підставі самопредставництва),

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Черкаси у приміщенні суду позовну заяву від 03.07.2023,

позивача, Приватного підприємства "Агро Опт" у особі його ліквідатора, арбітражного керуючого Мисана В.М.,

до відповідачів, 1) Головного управління ДПС у Черкаській області, 2) Головного управління Державної казначейської служби України у Черкаській області,

про стягнення з Державного бюджету України надміру сплаченої суми податку на прибуток у розмірі 6359,80 грн.,

у справі за заявою

заявника, Державної податкової служби України у особі Головного управління ДПС у Черкаській області,

до боржника, Приватного підприємства "Агро Опт",

про банкрутство юридичної особи

УСТАНОВИВ:

1. Приватним підприємством "Агро Опт" у особі ліквідатора банкрута, арбітражного керуючого Мисана В.М., у межах справи про банкрутство подано позовну заяву від 03.07.2023 з вимогою стягути з Головного управління ДПС у Черкаській області (вул.Хрещатик, 235, м.Черкаси, 18002 код ЄДРПОУ 44131663) на користь Приватного підприємства "Агро Опт" (бульв.Шевченка, буд.266, м.Черкаси, 18001, код ЄДРПОУ 39934468) надміру сплачені суми по податку на прибуток підприємства, який сплачують інші підприємства в сумі 6359,80 грн. та покласти судові витрати на відповідача.

2. Ухвалами суду: від 18.07.2023 відкрито провадження у справі за позовною заявою та призначено її для розгляду у спрощеному провадженні по суті; від 10.08.2023 розгляд справи було відкладено на 05.09.2023 та залучено до у часті у справі як співвідповідача Головне управління Державної казначейської служби України у Черкаській області; від 05.09.2023 прийнято до розгляду заяву ПП "Агро Опт" про зміну предмету позову, розгляд справи по суті відкладено, постановлено надалі розглядати справу з наступними вимогами: стягнути з Державного бюджету України на користь Приватного підприємства "Агро Опт" (бул.Шевченка, буд.266, м.Черкаси,18001, ідентифікаційний код 39934468) надмірно сплачені суми по податку на прибуток підприємства, який сплачують інші підприємства у сумі 6 359,80 грн.; стягнути з Державного бюджету України на користь Приватного підприємства "Агро Опт" (бул.Шевченка, буд.266, м.Черкаси, 18001, ідентифікаційний код 39934468) судові витрати.

3. Ліквідатор банкрута у позовній заяві та його представник у судовому засіданні пояснили,

що ГУ ДПС у Черкаській області листом від 24.03.2022 №1325/8/23-00-20-13 повідомило ліквідатора банкрута про те, що за банкрутом (ПП «Агро Опт») обліковуються надміру сплачені суми по податку на прибуток підприємства, який сплачують інші підприємства в сумі 6 359,80 грн.;

що на підставі ч.І ст.61 Кодексу України з процедур банкрутства (далі Кодекс) ліквідатор банкрута звернувся до ГУ ДПС в Черкаської області із заявою №02-12/732 від 07.11.2022 про повернення наявної переплати по платежах до бюджету на загальну суму 6 359,80 грн на ліквідаційний рахунок банкрута;

що листом від 23.11.2022 №15749/6/23-00-04-04-07 ГУ ДПС в Черкаській області лист арбітражного керуючого залишено без виконання, оскільки він не містить відомостей про напрям перерахування коштів та оскільки за ПП «Агро Опт» обліковується податковий борг у загальному розмірі 2 705 790,80 грн., що є перешкодою його погашення відповідно до п.43.1 ст.43 Податкового кодексу України (далі ПК України);

що вважає відмову ГУ ДПС у Черкаській області незаконною, оскільки відповідно до п.1.3 ст.1 ПК України він не регулює питання погашення податкових зобов`язань або стягнення податкового боргу з осіб, на яких поширюються судові процедури, визначені Кодексом України з процедур банкрутства.

4. Головне управління ДПС у Черкаській області у відзиві та його представник у судовому засіданні проти вимог заперечили і пояснили,

що повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань відбувається відповідно до ПК України та наказу Міністерства фінансів України від 11.02.2019 №60, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.04.2019 за №370/33341 "Порядок інформаційної взаємодії Державної фіскальної служби України, її територіальних органів Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань та пені" (далі Наказ №60).

що згідно із п 43.1 ст.43 ПК України помилково та/або надміру сплачені суми грошового зобов`язання підлягають поверненню платнику відповідно до цієї статті та статті 301 Митного кодексу України, крім випадків наявності у такого платника податкового боргу.

що згідно з п.2 гл.II Наказу №60 у заяві платник зазначає назву помилково та/або надміру сплаченого податку, збору, платежу, його суму, дату сплати і реквізити з платіжного документа, за якими кошти перераховано до бюджету (код класифікації доходів бюджету, бюджетний рахунок, на який перераховано кошти, код ЄДРПОУ територіального органу Казначейства, на ім`я якого відкрито рахунок, та МФО Казначейства), та визначає напрям(и) перерахування помилково та/або надміру сплачених коштів, що повертаються: на поточний рахунок платника податку в установі банку; на погашення грошового зобов`язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи ДФС, незалежно від виду бюджету; у готівковій формі коштів за чеком у разі відсутності у платника податків рахунку у банку;

що у листі позивача від 07.11.2022 № 02-12/732 про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань не заповнено дані про напрям перерахування коштів

що вказаний лист залишено без виконання відповідно до п.43.1 ст.43 ПК України у зв`язку із наявністю податкової заборгованості у сумі 2 705 790,80 грн по платежах 14010100 (податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), 71010000 (єдиний внесок, нараховані роботи на суми: заробітної плати, винагороди за договорами ЦПХ. допомога по тимчасовій непрацездатності), яка обліковувалась в Головному управлінні ДПС у Черкаській області на час розгляду заяви;

що про результати розгляду вищевказаного листа Позивача було повідомлено листом від 23.11.2022 № 15749/6/23-00-04-04-07 (міститься в матеріалах позовного провадження).

5. Головне управління Державної казначейської служби України у Черкаській області та його представник у судовому засіданні проти вимог заперечили і пояснили,

що надмірно сплачена сума податку на прибуток підприємства може бути повернута органом Казначейства лише на підставі висновку органу ДПС, який складений на підставі заяви платника та з обов`язковим зазначенням дати сплати і реквізити платіжної інструкції, за якими перераховано кошти, а також поточний рахунок платника податків в установі банку, на який необхідно перерахувати кошти;

що як вбачається із заяви Позивача від 07.11.2022 вона подана з порушенням ст.43 ПКУ та приписів Порядку повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2013 №787 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2013 за №1650/24182 (далі Порядок № 787) та Наказу №60, зокрема у ній відсутні такі обов`язкові відомості як дата сплати і реквізити платіжної інструкції, за якими перераховано кошти, а також поточний рахунок заявника в установі банку, на який необхідно перерахувати кошти, отже відмова Головного управління ДПС У Черкаській області, викладена у листі від 23.11.2022 № 15749/6/23-00-04-04-07, є законною і обґрунтованою, тому позовну заяву належить залишити без задоволення;

що відповідно до пункту 9 Розділу УІ «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України до законодавчого врегулювання безспірного списання коштів державного бюджету (місцевих бюджетів) виконується виключно Казначейством України. Безспірне списання коштів державного бюджету (місцевих бюджетів) здійснюється Казначейством України у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за черговістю надходження таких рішень, щодо видатків бюджету - в межах відповідних бюджетних призначень та наданих бюджетних асигнувань;

що на виконання зазначеної норми прийнято Порядок виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 №845 (далі Порядок №845) яким визначено механізм виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників прийнятих, зокрема, судами.

що відповідно до п.6, підп.1 п.16, п.19 Порядку №845: до відповідного органу Казначейства крім заяви, виконавчого документа та даних банківського рахунку, на який слід перерахувати стягнуті кошти, стягувач також повинен подати оригінал або копію розрахункового документа (платіжного доручення, квитанції тощо), який підтверджує перерахування коштів до відповідного бюджету (у судових рішеннях про стягнення коштів з відповідного бюджету) органи Казначейства за судовими рішеннями про стягнення надходжень бюджету здійснюють безспірне списання коштів державного та місцевих бюджетів, зокрема, для повернення надмірно та/або помилково сплачених податків і зборів та інших доходів бюджету; безспірне списання коштів державного та місцевих бюджетів і їх перерахування на рахунок, зазначений у виконавчому документі про стягнення надходжень бюджету або у заяві про виконання рішення про стягнення надходжень бюджету, здійснюються органами Казначейства з відповідного рахунка, на який такі кошти зараховані, шляхом оформлення розрахункових документів.

що стягнення коштів державного та місцевих бюджетів для повернення надмірно та/або помилково сплачених податків і зборів та інших доходів бюджету можливе виключно у разі надходження таких коштів на рахунки державного чи місцевих бюджетів з підтвердженням такого надходження відповідними розрахунковими документами.

що даний спір підлягає вирішенню з застосуванням норм ПК України, а не Бюджетного кодексу України та Порядку №845;

що спірні кошти не надходили на рахунки Головного управління ДПС у Черкаській області, тому не можуть бути з нього стягнуті, а надходили на відповідний рахунок Державного бюджету України.

що невідповідність обраного Позивачем способу захисту порушеного права способам, визначеним законодавством с підставою для прийняття судом рішення про відмову в позові.

6.При вирішенні поданої на розгляд заяви судом застосовуються положення Кодексу України з процедур банкрутства (далі Кодекс)

Відповідно до ст.233 ГПК України у судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини судового рішення.

7. Заслухавши учасників справи та дослідивши наявні у справі докази суд установив наступні обставини.

13.01.2022 ухвалою суду відкрито провадження у справі про банкрутство боржника.

21.07.2022 постановою суду від боржника визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Мисана В.М.

24.03.2022 за №1325/8/23-00-20-13 ГУ ДПС у Черкаській області повідомило ліквідатора банкрута на його запит про те, що за банкрутом (ПП «Агро Опт») обліковуються надміру сплачені суми по податку на прибуток підприємства, який сплачують інші підприємства, в сумі 6 359,80 грн.;

07.11.2022 за №02-12/732 ліквідатор банкрута звернувся до ГУ ДПС в Черкаській області із заявою про повернення наявної переплати по платежах до бюджету на загальну суму 6 359,80 грн на ліквідаційний рахунок банкрута;

23.11.2022 за №15749/6/23-00-04-04-07 ГУ ДПС в Черкаській області вимогу ліквідатора банкрута від 07.11.2022 залишило без виконання з тих мотивів, що він не містить відомостей про напрям перерахування коштів та що за ПП «Агро Опт» обліковується податковий борг у загальному розмірі 2 705 790,80 грн., який є перешкодою повернення коштів відповідно до п.43.1 ст.43 Податкового кодексу України (далі ПК України);

10.08.2023 ухвалою суду №2 продовжено установлений постановою суду від 21.07.2022 строк здійснення ліквідації боржника та подання ліквідатором банкрута суду відомостей щодо проведення ліквідаційної процедури за цей період до 21.10.2023.

8. При вирішенні спору судом застосовано наступні норми законодавства.

8.1. Згідно з Господарським процесуальним кодексом України:

ч.1, 3 ст.13. Судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін; кожна сторона повинна довести ті обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків,встановлених законом;

ч.1 ст.73. Доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи;

ч.1 і 2 ст.86. Суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів; жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також вірогідність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

8.2. Відповідно до Кодексу України з процедур банкрутства:

ч.1 ст.2 Провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України;

ч.1 і 2 ст.7. Спори, стороною в яких є боржник, розглядаються господарським судом за правилами, передбаченими Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею; господарський суд, у провадженні якого перебуває справа про банкрутство, в межах цієї справи вирішує всі майнові спори, стороною в яких є боржник; (...) спори про повернення (витребування) майна боржника або відшкодування його вартості відповідно (...). Господарський суд розглядає спори, стороною в яких є боржник, за правилами, визначеними Господарським процесуальним кодексом України. За результатами розгляду спору суд ухвалює рішення (...).

8.3. Відповідно до Податкового кодексу України:

п.1.3 ст.1. Цей Кодекс не регулює питання погашення податкових зобов`язань або стягнення податкового боргу з осіб, на яких поширюються судові процедури, визначені Кодексом України з процедур банкрутства (…).

Стаття 43.

43.1. Помилково та/або надміру сплачені суми грошового зобов`язання підлягають поверненню платнику відповідно до цієї статті та статті 301 Митного кодексу України, крім випадків наявності у такого платника податкового боргу.

43.2. У разі наявності у платника податків податкового боргу, повернення помилково та/або надміру сплаченої суми грошового зобов`язання на рахунок такого платника податків у банку або небанківському надавачу платіжних послуг, або на єдиний рахунок, або шляхом повернення готівковими коштами за чеком, у разі відсутності у платника податків рахунку в банку, небанківському надавачу платіжних послуг, проводиться лише після повного погашення такого податкового боргу платником податків.

43.3. Обов`язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов`язання та пені є подання платником податків заяви про таке повернення (…) протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми та/або пені.

43.4. Платник податків подає заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань та пені у довільній формі, в якій зазначає напрям перерахування коштів: на рахунок платника податків у банку, небанківському надавачу платіжних послуг; на єдиний рахунок (у разі його використання); на погашення грошового зобов`язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, незалежно від виду бюджету; повернення у готівковій формі коштів у разі відсутності у платника податків рахунку в банку, небанківському надавачу платіжних послуг. (…)

43.5. Контролюючий орган не пізніше ніж за п`ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви готує висновок про повернення належних сум коштів з відповідного бюджету або з єдиного рахунку та подає його для виконання до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів. (…)

На підставі отриманого висновку орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, протягом п`яти робочих днів здійснює повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань та пені платникам податків у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. (…)

43.6. Повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань платникам податків здійснюється з бюджету, у який такі кошти були зараховані, або з єдиного рахунку.

8.4. Згідно з Порядком повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2013 №787, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.09.2013 за №1650/21182:

п.5 розділу І.

(…) У разі повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету або на єдиний рахунок (у разі його використання) податків, зборів, пені, платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи ДПС, та перерахування між видами доходів і бюджетів коштів, помилково та/або надміру зарахованих до відповідних бюджетів через єдиний рахунок, до Казначейства подається висновок відповідно до Порядку інформаційної взаємодії Державної податкової служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань та пені, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 11 лютого 2019 року № 60, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 квітня 2019 року за № 370/33341. (…)

Заява про повернення коштів з бюджету складається та подається платником до органу, що контролює справляння надходжень бюджету, з платежу, який підлягає поверненню (крім повернення судового збору, за виключенням помилково зарахованого), із обов`язковим зазначенням інформації в такій послідовності: найменування платника (суб`єкта господарювання) (латиницею у разі повернення коштів в іноземній валюті), код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) або прізвище, ім`я, по батькові (за наявності) фізичної особи (латиницею у разі повернення коштів в іноземній валюті), реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку у паспорті), місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи (латиницею у разі повернення коштів в іноземній валюті) та номер контактного телефону (для фізичної особи за її згодою), причина повернення коштів з бюджету, найменування та місцезнаходження банку, в якому відкрито рахунок отримувача коштів, та реквізити такого рахунка (латиницею у разі повернення коштів в іноземній валюті), номер карткового рахунка отримувача коштів (за наявності). (…)

Разом із заявою про повернення коштів з бюджету платником подається до органу, що контролює справляння надходжень бюджету, оригінал або копія документа на переказ, або паперова копія електронного розрахункового документа, які підтверджують перерахування коштів до бюджету.

8.5. Відповідно до Порядку інформаційної взаємодії Державної податкової служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань та пені, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 11 лютого 2019 року № 60, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 квітня 2019 року за № 370/33341.

п.1 розділу 2 1.

Платник податків має право на повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань та пені з єдиного рахунка, відкритого на ім`я ДПС у Казначействі.

Заява подається платником податків до територіального органу ДПС за основним місцем обліку такого платника виключно в електронній формі через сервіс «Електронний кабінет», що функціонує відповідно до статті 42-1 розділу II Податкового кодексу України, з дотриманням вимог законодавства у сферах захисту інформації в інформаційно-комунікаційних системах, електронних довірчих послуг та електронного документообігу.

У разі повернення з єдиного рахунка помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань та пені платник податків у заяві зазначає суму, дату сплати і реквізити з платіжної інструкції, за якими кошти перераховано на єдиний рахунок, та поточний рахунок платника податку в установі банку, на який необхідно повернути такі кошти.

9. Аналізуючи установлені обставини справи та норми чинного законодавства суд прийшов до таких висновків.

9.1. ПК України не регулює питання погашення податкових зобов`язань або стягнення податкового боргу з осіб, на яких поширюються судові процедури, визначені Кодексом України з процедур банкрутства.

Питання ж повернення помилково та/або надміру сплачених до бюджету податків, зборів, пені, платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи ДПС, регулюється цим кодексом, а також Порядком №787 та Наказом №60

9.2. Порядком №787 та Наказом №60 визначені умови, дотримання яких платником податків є підставою для складення органом ДПС позитивного висновку на повернення помилково та/або надміру сплаченого податку та фактичного повернення коштів органом Казначейства на рахунок платника податку на підставі такого висновку.

Зокрема, лист позивача (ліквідатора банкрута) від 07.11.2022 за №02-12/732 не містить зазначення: місцезнаходження юридичної особи; найменування та місцезнаходження банку, в якому відкрито рахунок отримувача коштів; суму, дату сплати і реквізити з платіжної інструкції, за якими кошти перераховано на єдиний рахунок; поточний рахунок платника податку в установі банку, на який необхідно повернути такі кошти. До заяви не додано оригінал або копія документа на переказ, або паперова копія електронного розрахункового документа, які підтверджують перерахування коштів до бюджету.

9.3. За таких обставин докази незаконних дій відповідачів відсутні, а відмова органу ДПС є правомірною.

9.4. Позивачем не надано суду будь-яких доказів перерахування коштів на суму 6 359,80 грн., її розрахунку, а також доказів тому, що вказана сума коштів є помилково та/або надміру сплаченою.

Лист ГУ ДПС у Черкаській області 24.03.2022 за №1325/8/23-00-20-13 сам по собі не є первинним бухгалтерським документом про перерахування коштів і не є доказом виникнення зобов`язання, тому не може бути підставою для стягнення коштів у примусовому порядку. Факти ж перерахування коштів позивачем не вказані і не доведені доказами.

При цьому слід зазначити, що сам по собі "облік органу ДПС" не є документом, не є доказом, може містити неточні, чи помилкові, чи неправильно розраховані відомості.

За таких обставин у позові слід відмовити повністю, у зв`язку з чим судові витрати покладаються на позивача.

Керуючись ст.7 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.238, 241 ГПК України, суд

ВИРІШИВ:

1. У задоволенні позовної заяви Приватного підприємства "Агро Опт" у особі його ліквідатора, арбітражного керуючого Мисана В.М., від 03.07.2023 відмовити повністю.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. Рішення суду може бути оскаржене до Північного апеляційного господарського суду в порядку та у строки, встановлені статтями 254-257 Господарського процесуального кодексу України.

Повне судове рішення складено і підписано 16.10.2023.

Направити це судове рішення сторонам.

С у д д я Хабазня Ю.А.

Х-4

Дата ухвалення рішення21.09.2023
Оприлюднено19.10.2023
Номер документу114223613
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —925/1640/21

Судовий наказ від 05.12.2023

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Хабазня Ю.А.

Ухвала від 16.11.2023

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Хабазня Ю.А.

Ухвала від 16.11.2023

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Хабазня Ю.А.

Ухвала від 30.10.2023

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Хабазня Ю.А.

Рішення від 21.09.2023

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Хабазня Ю.А.

Ухвала від 05.09.2023

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Хабазня Ю.А.

Ухвала від 10.08.2023

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Хабазня Ю.А.

Ухвала від 10.08.2023

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Хабазня Ю.А.

Ухвала від 10.08.2023

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Хабазня Ю.А.

Ухвала від 24.07.2023

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Хабазня Ю.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні