Ухвала
від 23.10.2023 по справі 640/15900/20
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД У Х В А Л А

23 жовтня 2023 року Справа № 640/15900/20

Київський окружний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді Войтович І.І., суддів: Лиска І.Г., Марич Є.В., розглянувши в ході підготовчих дій у порядку письмового провадження заяви Львівської міської ради по адміністративній справі за позовом Дублянської міської ради Жовківського району Львівської області до Кабінету Міністріву України треті особи -Львівська обласна державна адміністрація, Грибовицька сільська рада Жовківського району Львівської області, Грядівська сільська рада Жовківського району Львівської області, Малехівська сільська рада Жовківського району Львівської області про визнання протиправним та нечинним розпорядження в частині,

в с т а н о в и в:

В липні 2020 року Дублянська міська рада Жовківського району Львівської області звернулась Окружного адміністративного суду міста Києва із позовом до Кабінету Міністрів України, третя особа: Львівська обласна державна адміністрація, у якому просить суд:

- визнати протиправним та нечинним розпорядження Кабінету Міністрів України №624-р «Про затвердження перспективного плану формування територій громад Львівської області» від 27.05.2020 в частині включення до складу спроможної Львівської територіальної громади Дублянської територіальної громади (Жовківський район), а також визнання такими, що втратили чинність:

1. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 №1158 «Про затвердження перспективного плану формування територій громад Львівської області»;

2. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 04.12.2015 №1281 «Про внесення змін до деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України»;

3. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.07.2017 №491 «Про внесення змін до деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України»;

4. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 №902 «Про внесення змін до перспективного плану формування територій громад Львівської області»;

5. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №193 «Про внесення змін до перспективного плану формування територій громад Львівської області», - в частині формування спроможної Дублянської територіальної громади Жовківського району Львівської області.

В обґрунтування позову позивачем зазначено про те, що розпорядження в частині затвердження перспективного плану формування територій громад Львівської області щодо затвердження перспективного плану формування територій громад Львівської області, в якому включено Дублянську територіальну громаду, а також, Грибовицьку, Грядівську та Малехівську територіальні громади до складу Львівської територіальної громади з адміністративним центром у м. Львів є протиправним та підлягає скасуванню, оскільки таке розпорядження №624-р від 27.05.2020 порушує гарантовані Європейською Хартією, Конституцією України, Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні" та «Про добровільне об`єднання територіальних громад» права Дублянської міської ради, після включення Дублянської територіальної громади до Львівської ОТГ буде ліквідовано орган місцевого самоврядування. Позивач вказав про те, що була відсутня воля останнього на об`єднання з територіальною громадою м. Львова, громада заперечувала проти такого об`єднання. Просить суд позов задовольнити.

05.08.2020, ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва відкрито провадження в адміністративній справі, з визначенням її до розгляду колегією у складі трьох суддів та залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача, - Львівську обласну державну адміністрацію (ідентифікаційний код 00022562, адреса: 79008, Львівська обл., м. Львів, вул. Винниченка, 18), призначено у справі підготовче засідання.

15.09.2020, ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва залучено до участі у справі №640/15900/20 в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача: Грибовицьку сільську раду Жовківського району Львівської області (код ЄДРПОУ 04371696, адреса: 80380, Львівська обл., Жовківський р-н, с. Великі Грибовичі, вул. Миру, 1); Грядівську сільську раду Жовківського району Львівської області (код ЄДРПОУ 22355324, адреса: 80380, Львівська обл., Жовківський р-н, с. Гряда, вул. Шевченка, 38); Малехівську сільську раду Жовківського району Львівської області (код ЄДРПОУ 22355287, адреса: 80380, Львівська обл., Жовківський р-н, с. Малехів, вул. Івасюка, 6).

Відповідно до Закону України "Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду" від 13.12.2022 №2825-ІХ ліквідовано Окружний адміністративний суд міста Києва; утворено Київський міський окружний адміністративний суд із місцезнаходженням у місті Києві; визначено територіальну юрисдикцію Київського міського окружного адміністративного суду, яка поширюється на місто Київ.

На виконання положень п. 2 розділу ІІ Прикінцеві та перехідні положення Закону України "Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду" від 13 грудня 2022 року №2825-ІХ, дана справа надіслана до Київського окружного адміністративного суду за належністю.

07.06.2023 вказані матеріали адміністративного позову отримані Київським окружним адміністративним судом та протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями, 07.06.2023 справа розподілена судді Войтович І.І.

17.07.2023, ухвалою Київського окружного адміністративного суду прийнято справу №640/15900/20 до провадження; визначено розгляд справи за правилами загального позовного провадження колегією у складі трьох суддів; розпочато підготовку справи до судового розгляду; призначено підготовче засідання на 21 серпня 2023 року о 13:15 год.

Також, вказаною ухвалою суду зобов`язано відповідача Кабінет Міністрів України не пізніш як за сім днів до підготовчого засідання опублікувати оголошення щодо оскарження розпорядження Кабінету Міністрів України №624-р «Про затвердження перспективного плану формування територій громад Львівської області» від 27.05.2020 в оскаржуваній частині.

Протоколом автоматичного визначення складу колегії суддів від 24.07.2023 визначено склад суду: головуючий суддя Войтович І.І., судді Марич Є.В., Лиска І.Г.

20.07.2023 до суду надійшли пояснення по суті справи від представника третьої особи Львівської обласної державної адміністрації, в яких зазначено про те, що відповідно до відомостей, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, Дублянська міська рада Жовківського району Львівської області, позивач у справі (ЄДРПОУ: 04371940) - припинена. Також припинені треті особи по справі - Грибовицька сільська рада Жовківського району Львівської області (код ЄДРПОУ 04371696), Грядівська сільська рада Жовківського району Львівської області (код ЄДРПОУ 22355324); Малехівська сільська рада Жовківського району Львівської області (код ЄДРПОУ 22355287).

Посилаючись на положення ст. 2, ст. 11 Закону України «Про добровільне об`єднання територіальних громад» (далі - Закон), «Про місцеве самоврядування в Україні», постанову Кабінету Міністрів України від 08.04.2015 № 214 «Про затвердження Методики формування спроможних територіальних громад» (п.3, п. 5, п. 6) (далі - Методика), представник вказує, що умовою внесення певної територіальної громади до перспективного плану формування територій громад відповідної області є утворення в порядку, передбаченому Законом, об`єднаної територіальної громади, що відповідає критеріям, передбаченим для спроможних територіальних громад та з аналізу Закону та Методики випливає, що затвердження перспективного плану формування територій громад не є фактом об`єднання громад. Перспективний план лише засвідчує загальне бачення та соціально-економічну обґрунтованість ефективного територіального устрою на базовому рівні в межах відповідної області. При включені позивача до Львівської територіальної громади, Львівська обласна державна адміністрація діяла виключно з урахуванням Методики та Закону. обласна державна адміністрація розробила проект перспективного плану формування територій громад Львівської області.

27.05.2020 розпорядженням Кабінету Міністрів України затверджено перспективний план формування територій громад Львівської області. Зазначене розпорядження, відповідно до регламентованих вимог, погоджено із Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, Львівською обласною державною адміністрацією, всеукраїнськими асоціаціями органів місцевого самоврядування, а саме «Асоціація міст України», «Всеукраїнська асоціація громад», «Українська асоціація районних та обласних рад», «Асоціація об`єднаних територіальних громад» та отримало висновок Міністерства юстиції України за результатами правової експертизи цього розпорядження.

Вказуючи також на висновки, викладені в постанові Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду від 19.10.2022 у справі № 640/32312/20 за аналогічною справою, слідує, що в розпорядженні Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 № 718-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Львівської області» (далі - Розпорядження № 718-р) в переліку територіальних громад Львівської області зазначена, зокрема, Львівська територіальна громада, до складу якої входять, зокрема, Грибовицька, Грядівська, Дублянська, Малехівська територіальні громади, відповідно, затверджена Розпорядженням № 718-р конфігурація Львівської територіальної громади, до складу якою входять Грибовицька, Грядівська, Дублянська, Малехівська територіальні громади, саме внаслідок реалізації Урядом передбачених повноважень щодо визначення територій та адміністративних центрів територіальних громад є законною. Постановою Центральної виборчої комісії від 08.08.2020 № 160 з урахуванням, зокрема, розпорядження Кабінету Міністрів України. № 718-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Львівської області» призначено перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25.10.2020. Зокрема, 25.10.2020 проведено вибори депутатів та Львівської територіальної громади з адміністративним центром у м. Львів. Відтак, розпорядження № 718-р фактично реалізоване, а юридичним наслідком такої реалізації розпорядження є проведення місцевих виборів та створення і функціонування зазначених громад.

Представник третьої особи також зазначив, що Верховний Суд зазначив також, що виключення рішеннями судів попередніх інстанцій Дублянської територіальної громади Жовківського району зі складу Львівської територіальної громади з адміністративним центром у м. Львів, не є належним та ефективним засобом захисту порушеного права, оскільки, не відновлює нібито порушенні права позивача, адже таким рішенням не скасовуються результати місцевих виборів та не скасовується факт утворення Львівської територіальної громади з адміністративним центром у м. Львів, та з урахуванням викладеного просить суд відмовити в задоволенні позову.

31.07.2023 до суду надійшла заява від представника третьої особи Львівської обласної державної адміністрації із проханням проводити розгляд справи 21.08.2023 без участі представника.

18.08.2023 через систему "Електронний суд" до суду надійшли клопотання від Львівської міської ради про заміну позивача у справі на правонаступника - Львівську міську раду (код ЄДРПОУ 04055896) у зв`язку із припиненням як юридичної особи Дублянської міської ради Жовківського району Львівської області відповідно до 6-1 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ухвал Львівської міської ради №6 від 29.12.2020, № 7 від 29.12.2020 та про залишення позову без розгляду.

21.08.2023 підготовче судове засідання знято з розгляду у зв`язку з відпусткою судді Марич Є.В. Наступне судове засідання призначено на 09.10.2023 об 11:00 год., про що сторони по справі повідомлені належним чином.

06.09.2023 до суду надійшов відзив на позовну заяву від відповідача КМУ, який не визнає позовні вимоги, просить суд в задоволенні позову відмовити. Відповідач зазначив про те, що позивач неправильно застосовує положення Розділу II (статті 5-8) та Розділу III (статті 11) Закону України «Про добровільне об`єднання територіальних громад», внаслідок чого стверджує про неможливість затвердження Урядом перспективного плану формування територій громад Львівської області за відсутності згоди позивача на визначену конфігурацію спроможної територіальної громади. При цьому, позивач не надає докази того, що існує можливість визначення іншої конфігурації територіальної громади, яка б відповідала критеріям спроможності та була б бажаною для позивача.

З врахуванням приписів Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та враховуючи обставини проведення виборів на території громад, території яких затверджені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 № 718-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Львівської області» (далі - Розпорядження № 718), на даний час припинено повноваження позивача, що стосується реалізації представницьких повноважень мешканців Дублянської громади. Відтак, спосіб захисту порушених прав обраний позивачем не відповідає положенням чинного законодавства.

Відповідач також зазначив, що затверджена Розпорядженням № 718 конфігурація Львівської спроможної територіальної громади в складі, зокрема, Дублянської територіальної громади, саме внаслідок реалізації Урядом передбачених пунктом 7-1 розділу V «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" повноважень щодо визначення територій та адміністративних центрів територіальних громад є законною, та відповідає актуальному стану розвитку та впровадження реформи, яка розпочалась із затвердження Кабінетом Міністрів України розпорядження від 01.04.2014 № 333-р «Про схвалення Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в України», відповідно, визнання протиправним та нечинним Розпорядження № 624, в частині що стосується віднесення Дублянської територіальної громади до спроможної Львівської територіальної громади, жодним чином не впливає на можливість зміни конфігурації Львівської територіальної громади, визначеної Розпорядженням № 718.

Вказуючи на положення пункту 6-1 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" зазначив, що в межах спірних правовідносин встановлений чинним законодавством механізм припинення повноважень сільських, селищних, та міських рад (зокрема, Дублянської міської ради), територія якої (місто Дубляни) включені до території сформованої Урядом територіальної громади (Львівської міської спроможної територіальної громади), з дня набуття повноважень новообраною радою (Львівською міською радою). Більше того, враховуючи вказані норми Львівська міська рада є правонаступником прав та обов`язків Дублянської міської ради, зокрема й тих що випливають із Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Відповідач вважає, що в межах даного спору спосіб захисту порушених прав мешканців міста Дубляни є неефективним, з огляду на реалізацію оскаржуваного Розпорядження, а також в подальшому розпорядження Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 № 718-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Львівської області», та проведення виборів на визначеній Урядом території територіальної громади, просить суд відмовити в задоволенні позову.

09.10.2023 представником відповідача надано до суду докази виконання вимог ухвали суду від 17.07.2023, якою було зобов`язано відповідача Кабінет Міністрів України не пізніш як за сім днів до підготовчого засідання опублікувати оголошення щодо оскарження розпорядження Кабінету Міністрів України №624-р «Про затвердження перспективного плану формування територій громад Львівської області» від 27.05.2020 в оскаржуваній частині, у вигляді оголошення з "Офіційного віснику України" №69, 15.08.2023.

09.10.2023 до суду надійшла заява від представника третьої особи Львівської обласної державної адміністрації із проханням проводити розгляд справи 09.10.2023 без участі представника.

09.10.2023 в підготовче судове засідання прибув представник відповідача Кабінету Міністрів України Пуленець А.С.

В ході проведення підготовчих дій у справі судом поставлено на обговорення питання щодо вирішення отриманих від Львівської міської ради клопотань від 18.08.2023 про заміну позивача у справі на правонаступника - Львівську міську раду (код ЄДРПОУ 04055896) у зв`язку із припиненням як юридичної особи Дублянської міської ради Жовківського району Львівської області відповідно до 6-1 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ухвал Львівської міської ради №6 від 29.12.2020, № 7 від 29.12.2020 та про залишення позову без розгляду.

В підготовчому судовому засіданні представник відповідача не заперечував проти задоволенні клопотання Львівської міської ради про заміну позивача на правонаступника та щодо залишення позову без розгляду за вказаним вище клопотанням, поклався на розсуд суду.

Виходячи з отриманих клопотань від Львівської міської ради, наданих до таких доказів, колегія суддів порадившись на місці ухвалила продовжити розгляд справи у письмовому провадженні, вирішити відповідно отримані клопотання.

Суд зазначає, що за ч. 2 ст. 173 КАС України завданням підготовчого провадження є: 1) остаточне визначення предмета спору та характеру спірних правовідносин, позовних вимог та складу учасників судового процесу; 2) з`ясування заперечень проти позовних вимог; 3) визначення обставин справи, які підлягають встановленню, та зібрання відповідних доказів; 4) вирішення відводів; 5) визначення порядку розгляду справи; 6) вчинення інших дій з метою забезпечення правильного, своєчасного і безперешкодного розгляду справи по суті.

Згідно п. 10 ч. 2 ст. 180 КАС України у підготовчому засіданні суд вирішує заяви та клопотання учасників справи.

За ст. 52 КАС України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

Закон України № 280/97-ВР від 21.05.1997 «Про місцеве самоврядування в Україні» відповідно до Конституції України визначає систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування. Місцеве самоврядування в Україні - це гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади - жителів села чи добровільного об`єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища, міста - самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.

Місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.

Відповідно до п. 6-1 "Прикінцевих та перехідних положень" Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», до прийняття закону про адміністративно-територіальний устрій України закінчення повноважень сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих органів, а також реорганізація сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих органів як юридичних осіб у зв`язку із змінами в адміністративно - територіальному устрої України здійснюються з урахуванням таких положень:

1) у день набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною територіальною громадою, територія якої затверджена Кабінетом Міністрів України (далі - сформована територіальна громада), припиняються повноваження сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, обраних територіальними громадами, територія яких включена до території сформованої територіальної громади (далі - розформовані територіальні громади);

4) сформована територіальна громада є правонаступником усього майна, прав та обов`язків розформованої територіальної громади з урахуванням особливостей, визначених підпунктами 5 і 6 цього пункту;

10) з дня затвердження новообраною радою персонального складу її виконавчого комітету починається реорганізація відповідних юридичних осіб - виконавчих комітетів рад, що припиняються, шляхом їх приєднання до юридичної особи - виконавчого комітету новообраної ради. Після завершення реорганізації відповідні юридичні особи - виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад припиняються у порядку, визначеному цим пунктом.

З урахуванням положень п. 7-1 "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» слідує, що до прийняття закону про адміністративно-територіальний устрій України визначення адміністративних центрів територіальних громад та затвердження територій територіальних громад здійснює Кабінет Міністрів України.

Рішення Кабінету Міністрів України про визначення адміністративних центрів територіальних громад та затвердження територій територіальних громад подається до Центральної виборчої комісії для прийняття нею рішення про призначення перших місцевих виборів депутатів сільських, селищних, міських рад і сільських, селищних, міських голів відповідних територіальних громад.

Враховуючи обставини проведення виборів на території громад, території яких затверджені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 № 718-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Львівської області» (далі - Розпорядження № 718), на даний час припинено повноваження позивача.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.05.2020 № 624-р був затверджений перспективний план формування територій громад Львівської області та, зокрема зазначена Львівська спроможна територіальна громада з адміністративним центром у Львові (код населеного пункту - адміністративного центру територіальної громади згідно з КОАТУ: 4610100000), до складу якої входять, зокрема, Дублянська територіальна громада.

Таким чином, Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначає, що Львівська міська територіальна громада є правонаступником всього майна, прав та обов`язків територіальних громад, територія яких включена до території Львівської міської територіальної громади, а саме Брюховицької, Винниківської, Рудненської, Грибовицької (Жовківський район), Грядівської (Жовківський район), Дублянської міської ради (Жовківський район), Зашківської (Жовківський район), Малехівської (Жовківський район), Лисиничівської (Пустомитівський район), Рясне-Руської (Яворський район).

Відповідно до відомостей, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, Дублянська міська рада Жовківського району Львівської області станом на сьогодні є припиненою як юридична особа.

Окрім того, також припинено такі треті особи у справі як: Грибовицька сільська рада Жовківського району Львівської області, Малехівська сільська рада Жовківського району Львівської області та Грядівська сільська рада Жовківського району Львівської області.

29 грудня 2020 року, на сесії Львівської міської ради було прийнято ухвали, які стосуються утворення та діяльності Львівської територіальної громади, зокрема: про функціонування Львівської міської територіальної громади (ухвала №6, 1-ша сесія 8-го скликання), про припинення місцевих рад шляхом приєднання до Львівської міської ради (ухвала №7, 1-ша сесія 8-го скликання), про прийняття закладів та установ спільної власності територіальних громад Пустомитівського району і Жовківського району Львівської області у власність Львівської ОТГ (ухвала №7, 1-ша сесія 8-го скликання).

Відповідно до ухвали Львівської міської ради №6 від 29.12.2020 «Про функціонування Львівської міської територіальної громади», з метою організації функціонування Львівської міської територіальної громади у перехідний період, а також для фінансового, матеріально-технічного забезпечення та контролю за діяльністю підприємств, установ і організацій на території населених пунктів, що увійшли до складу Львівської міської територіальної громади, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 № 718-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Лівійської області», враховуючи те, що Львівська міська рада є правонаступником, прав та обов`язків місцевих рад, які приєднуються, міська рада ухвалила: визначити Львівську міську територіальну громаду правонаступником всього майна, прав та обов`язків територіальних громад, територія яких включена до території Львівської міської територіальної громади, а саме Брюховицької, Винниківської, Рудненської, Грибовицької (Жовківський район), Грядівської (Жовківський район), Дублянської міської ради (Жовківський район), Зашківської (Жовківський район), Малехівської (Жовківський район), Лисиничівської (Пустомитівський район), Рясне-Руської (Яворівський район) відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Згідно з ухвалою Львівської міської ради № 7 від 29.12.2020 «Про припинення місцевих рад шляхом приєднання до Львівської міської ради» Львівська міська рада, за вимогами законодавства, ухвалила припинити шляхом приєднання до Львівської міської ради юридичні особи: Винниківську міську раду, Дублянську міську раду Жовківського району Львівської області, Брюховицьку селищну раду, Рудненську селищну раду Залізничного району м. Львова, Лисиничівську сільську раду Пустомитівського району, Малехівську сільську раду Жовківського району, Грибовицьку сільську раду Жовківського району Львівської області, Грядівську сільську раду Жовківського району, Зашківську сільську раду Жовківського району, Рясне-Руську сільську раду Яворівського району.

Відтак, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та вказаною вище ухвалою Львівської міської ради №6 від 29.12.2020 встановлюється, що Львівська міська рада є правонаступником всього майна, прав та обов`язків вище перелічених місцевих рад.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 03.08.2023 за кодом 240693495939 Львівська міська рада, код ЄДРПОУ 04055896, є органом місцевого самоврядування та є правонаступником, зокрема Дублянської міської ради Жовківського району Львівської області (код ЄДРПОУ 04371940).

Таким чином, суд вважає можливим та необхідним задовольнити клопотання Львівської міської ради та допустити у справі правонаступництво, замінити позивача Дублянську міську раду Жовківського району Львівської області (код ЄДРПОУ 04371940) на Львівську міську раду - код ЄДРПОУ 04055896, пл. Ринок, 1, м. Львів.

У зв`язку із заміною неналежного відповідача, заміною позивача, залученням співвідповідача такі особи мають право подати клопотання про розгляд справи спочатку не пізніше двох днів з дня вручення відповідної ухвали. Якщо таке клопотання не буде подане у вказаний строк, суд продовжує розгляд справи (ч. 3 ст. 181 КАС України).

Якщо розгляд справи у випадках, визначених цим Кодексом, починається спочатку, суд призначає та проводить підготовче засідання спочатку в загальному порядку, крім випадку ухвалення рішення про колегіальний розгляд справи, коли підготовче засідання проводиться спочатку лише у разі, якщо суд дійшов висновку про необхідність його проведення (ч. 5 ст. 181 КАС України).

Відповідно суд продовжує розгляд справи у підготовчому провадженні та вирішуючи клопотання Львівської міської ради, як позивача у справі про залишення позову без розгляду, суд зазначає, що згідно частини 3 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України кожна особа, яка звернулася за судовим захистом, розпоряджається своїми вимогами на свій розсуд.

За приписами пункту 5 частини першої статті 240 Кодексу адміністративного судочинства України суд своєю ухвалою залишає позов без розгляду, якщо надійшла заява позивача про залишення позову без розгляду.

Згідно з частинами 2 статті 240 Кодексу адміністративного судочинства України, заява про залишення позову без розгляду може бути подана лише до початку розгляду справи по суті.

Згідно п. 1 ч. 2 ст. 183 КАС України за результатами підготовчого засідання суд постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без розгляду.

Суд зазначає, що розгляд справи по суті ще не розпочато, право на подання позивачем заяви чи клопотання про залишення позову без розгляду забезпечено процесуальним законодавством, та враховуючи обставини по справі, суд вважає можливим задовольнити клопотання позивача.

Керуючись статтями 52, 180, 181, 183, 240, 243, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

у х в а л и в:

1. Задовольнити клопотання Львівської міської ради та допустити у справі правонаступництво шляхом заміни позивача Дублянської міської ради Жовківського району Львівської області (код ЄДРПОУ 04371940) на Львівську міську раду - код ЄДРПОУ 04055896, пл. Ринок, 1, м. Львів.

2. Задовольнити клопотання Львівської міської ради про залишення позову без розгляду.

3. Позовну заяву за позовом Львівської міської ради до Кабінету Міністрів України, треті особи: Львівська обласна державна адміністрація, Грибовицька сільська рада Жовківського району Львівської області, Грядівська сільська рада Жовківського району Львівської області, Малехівська сільська рада Жовківського району Львівської області про визнання протиправним та нечинним розпорядження Кабінету Міністрів України №624-р «Про затвердження перспективного плану формування територій громад Львівської області» від 27.05.2020 в частині включення до складу спроможної Львівської територіальної громади Дублянської територіальної громади (Жовківський район), а також визнання такими, що втратили чинність: 1. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 №1158 «Про затвердження перспективного плану формування територій громад Львівської області»; 2. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 04.12.2015 №1281 «Про внесення змін до деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України»; 3. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.07.2017 №491 «Про внесення змін до деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України»; 4. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 №902 «Про внесення змін до перспективного плану формування територій громад Львівської області»; 5. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №193 «Про внесення змін до перспективного плану формування територій громад Львівської області», - в частині формування спроможної Дублянської територіальної громади Жовківського району Львівської області, - залишити без розгляду.

4. Ухвалу надіслати (вручити) учасникам по справі.

Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або у судовому засіданні у разі неявки учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання. Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо у судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного тексту ухвали.

Головуючий суддя Войтович І.І.

Судді Марич Є.В.

Лиска І.Г.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.10.2023
Оприлюднено25.10.2023
Номер документу114359541
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності

Судовий реєстр по справі —640/15900/20

Ухвала від 23.10.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Войтович І.І.

Ухвала від 17.07.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Войтович І.І.

Ухвала від 15.09.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Скочок Т.О.

Ухвала від 05.08.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Скочок Т.О.

Ухвала від 20.07.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Скочок Т.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні