ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
20 липня 2020 року м. Київ № 640/15900/20
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Скочок Т.О., ознайомившись з позовною заявою та доданими до неї матеріалами
Дублянської міської ради Жовківського району Львівської області до Кабінету Міністрів України про визнання протиправним та нечинним розпорядження від 27.05.2020 №624-р в частині В С Т А Н О В И В:
До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулася Дублянська міська рада Жовківського району Львівської області з позовом до Кабінету Міністрів України, в якому просить суд:
- визнати протиправним та нечинним розпорядження Кабінету Міністрів України №624-р Про затвердження перспективного плану формування територій громад Львівської області від 27.05.2020 в частині включення до складу спроможної Львівської територіальної громади Дублянської територіальної громади (Жовківський район), а також визнання такими, що втратили чинність: 1. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 №1158 Про затвердження перспективного плану формування територій громад Львівської області ; 2. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 04.12.2015 №1281 Про внесення змін до деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України ; 3. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.07.2017 №491 Про внесення змін до деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України ; 4. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 №902 Про внесення змін до перспективного плану формування територій громад Львівської області ; 5. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №193 Про внесення змін до перспективного плану формування територій громад Львівської області , - в частині формування спроможної Дублянської територіальної громади Жовківського району Львівської області.
Відповідно до ч. 1 ст. 171 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України), суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи: 1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; 2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); 3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу; 4) належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності; 5) позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); 6) немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Згідно з ч. 2 ст. 171 КАС України суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі.
Вимоги до позовної заяви та доданих до неї документів визначені у ст. 160 і 161 цього Кодексу адміністративного судочинства України.
Зокрема, ч. 3 ст. 161 КАС України встановлено, що до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.
Згідно з ч. 1 ст. 4 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 №3674-VІ (у редакції чинній станом на день звернення позивача із цим позовом) судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Відповідно до пп. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону №3674-VІ, за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою, справляється судовий збір у розмірі 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Згідно зі ст. 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2020 рік від 14.11.2019 №294-IX передбачено, що з 1 січня 2020 року встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб в розмірі 2 102 гривні.
Суд встановив, що позивачем в адміністративному позові заявлено одну вимогу немайнового характеру. Таким чином, відповідно до вищенаведених норм Законів №3674-VІ і №294-IX сума судового збору, яку мав сплатити позивач при зверненні до адміністративного суду із цим позовом становить 2 102 грн.
В силу припису ч. 1 ст. 9 Закону №3674-VІ судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.
В якості документального доказу сплати судового збору за цим позовом у встановленому порядку та розмірі позивач подав разом позовом оригінал платіжного доручення від 22.06.2020 №226 на суму 2 102 грн. Зі змісту цього документу суд встановив, що вказаний платіж було здійснено на казначейський рахунок №UA718999980313151206084010001, - що відмінній від рахунку Окружного адміністративного суду м. Києва, відкритого для сплати судового збору.
Разом з тим, платіжними реквізитами Окружного адміністративного суду м. Києва є наступні:
Отримувач коштів - УК у Печерському р-ні м. Києва
Код отримувача (код ЄДРПОУ) - 38004897
Рахунок отримувача - UA908999980313181206084026007
Банк отримувача - Казначейство України (ЕАП)
Код банку отримувача - 899998
Код класифікації доходів бюджету - 22030101
Таким чином, наданим позивачем платіжним дорученням не підтверджено сплату ним судового збору за подання позовної заяви до Окружного адміністративного суду м. Києва у встановленому порядку та розмірі.
Згідно з ч. 1 ст. 169 КАС України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що позовна заява не відповідає вищевказаним вимогам положень ст. 161 КАС України і позивачу належить усунути вищенаведені недоліки у п?ятиденний строк з дня отримання копії цієї ухвали шляхом подання до суду із супровідним листом: оригіналу платіжного документу про сплату Дублянською міською радою судового збору за розгляд Окружним адміністративним судом міста Києва його позовної заяви у розмірі 2 102 грн.
Керуючись ст.ст. 160, 161, 169, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя Окружного адміністративного суду міста Києва -
У Х В А Л И В:
1. Залишити позовну заяву Дублянської міської ради без руху.
2. Встановити позивачу п?ятиденний строк з дня отримання копії цієї ухвали для усунення недоліків позовної заяви.
3. Повідомити позивача, що у відповідності до п. 3 розд. VI Прикінцеві положення Кодексу адміністративного судочинства України під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, строки, зокрема, визначені ст. 169 цього Кодексу продовжуються на строк дії такого карантину.
4. Попередити позивача про те, що у випадку не усунення недоліків позовної заяви, позовна заява буде повернута йому відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 169 Кодексу адміністративного судочинства України.
5. Копію ухвали невідкладно надіслати особі, що звернулася із позовною заявою.
Ухвала набирає законної сили після її підписання суддею відповідно до ст. 256 Кодексу адміністративного судочинства України, та оскарженню не підлягає.
Суддя Т.О. Скочок
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 20.07.2020 |
Оприлюднено | 21.07.2020 |
Номер документу | 90468541 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Скочок Т.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні