Ухвала
від 09.11.2023 по справі 755/17039/23
ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа №:755/17039/23

Провадження №: 1-кс/755/3564/23

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"09" листопада 2023 р. слідчий суддя Дніпровського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , розглянувши клопотання слідчого СВ Дніпровського УП ГУ НП у м. Києві ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12023100040002950 від 22 серпня 2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,

в с т а н о в и в :

Слідчий СВДніпровського УПГУНП ум.Києві ОСОБА_3 за погодженнямпрокурором Дніпровськоїокружної прокуратурим.Києва ОСОБА_4 ,звернувся дослідчого судді з клопотанням про надання дозволу на тимчасовий доступ до оригіналів документів, які перебувають у володінні ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ),місцезнаходження: АДРЕСА_1 , а саме: належним чином завіреної копії документи про реєстрацію ПП« ОСОБА_5 », належним чином завіреної копії статут ПП « ОСОБА_5 » в редакціях чинних станом на 2022 року, 2023 року, накази про призначення, звільнення та переміщення по посадах посадових та службових осіб ПП« ОСОБА_5 » які приймали участь в розробленні та погодженні тендерної документації для проведення державних закупівель (ДК 021:2015 року (CPV)-(45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація), (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи» (ДК 021:2015 (CPV)-(45453000-7-Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), осіб які приймали участь у погодженні та укладенні договорів підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року, №35/23-249 від 13.07.2023 року між ПП « ОСОБА_5 » та ІНФОРМАЦІЯ_1 , осіб які приймали участь у прийнятті виконаних робіт згідно вказаних договорів, а також їх посадових інструкцій, договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року на «Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) фасадів ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 (ДК 021:2015 (CPV)-(45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація) вартістю 1 499 857,70 гривень та додаткові угоди до нього, специфікації, оригінали документів, що подавалися Замовнику для проведення розрахунків (Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3); акти приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в); підсумкові відомості ресурсів; акти витрат на проведення експертизи кошторисної документації; копії платіжних доручень з відміткою банку про сплату за енергоресурси (вода, електроенергія, опалення) при передачі Підряднику об`єкта для проведення капітального ремонту; видаткові накладні на придбання матеріалів; видаткові накладні на продукцію та використані матеріали; сертифікати відповідності продукції; паспорти на продукцію та устаткування; загальний журнал виконання робіт заповнений згідно ДБН А.3.1-5:2016 (надається після завершення будівельних робіт з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ 2в); виконавчі схеми (надаються після завершення будівельних робіт з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ 2в); акти на закриття прихованих робіт; фотофіксація об`єкту капітального ремонту до початку, в період проведення та кінцевий результат будівельних робіт (надається щомісяця під час надання Замовнику Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ 2в); рахунки на суму попередньої оплати) по договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року, меморіальні ордера, що були виписані в рамках договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року, приходні та видаткові накладні, що були виписані в рамках договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року, акти списання/прийому матеріальних цінностей, що були виписані в рамках договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року, тендерна документація стосовно публічної закупівлі товарів та послуг за результатами проведення якої було укладено договір підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року, кошторис « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за 2022 рік, особові справи працівників, що брали участь в підготовці та виконанні договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року, посадові інструкції працівників, що брали участь в підготовці та виконанні договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- контракти працівників, що брали участь в підготовці та виконанні договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- відомості, щодо перерахування грошових коштів казначейською службою на користь ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) згідно договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- рахунки фактури за договором підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

-платіжні доручення за договором підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- акти відвантаження товарів за договором підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- сертифікати якості на товар по договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- форма 2М завірена казначейською службою;

- кошторис та форма 4М по спецрахунку;

- оригінали актів приймання виконаних робіт за формою (КБ-2в) згідно договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- довідки про вартість виконаних робіт за формою (КБ-3) згідно договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- оригінали банківських виписок (платіжних доручень), у яких відображено перерахування грошових коштів на виконання умов договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- оригінали оборотно-сальдових відомостей (в розгорнутому вигляді) та карток рахунків бухгалтерського обліку в розрізі виконання умов договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- оригінали актів огляду прихованих робіт проведених згідно договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- оригінали актів списання використаних будівельних матеріалів при будівництві (форма М29); загального журналу робіт при будівництві; проектну та виконавчу кошторисну документацію (локальний кошторис та акти приймання виконаних будівельних робіт) в електронному вигляді у програмному комплексі АВК з будівництва за договором підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- оригінали документів, що стосуються проведення експертизи кошторисної документації за договором підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року з усіма додатками та змінами в повному обсязі, оригінали листування між Замовником та Виконавцем експертизи кошторисної документації;

- оригінали виконавчих схем на проведені будівельні роботи за договором підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- оригінали листування між Замовником та Підрядником в рамках виконання умов договору №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- оригінал договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року на проведення капітального ремонту (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону на здійснення заходів з енергозбереження) фасадів ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_2 , додатки та додаткові угоди до вказаного договору;

- оригінали документів, що подавалися Замовнику для проведення розрахунків (Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3); акти приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в); підсумкові відомості ресурсів; Акти витрат на проведення експертизи кошторисної документації; копії платіжних доручень з відміткою банку про сплату за енергоресурси (вода, електроенергія, опалення) при передачі Підряднику об`єкта для проведення капітального ремонту; завірені копії видаткових накладних на продукцію та матеріали; сертифікати відповідності продукції; паспорти на продукцію та устаткування; загальний журнал робіт, заповнений згідно ДБН А.3.1-5:2016 (надається після завершення будівельних робіт з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ 2в); виконавчі схеми (надаються після завершення будівельних робіт з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ 2в); акти на закриття прихованих робіт; фотофіксація об`єкту капітального ремонту до початку, в період проведення та кінцевий результат будівельних робіт (надається щомісяця під час надання Замовнику Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ 2в); рахунки на суму попередньої оплати) по договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

Мотивуючи клопотання,слідчий посилаєтьсяна те,що працівниками відділу УКР ГУНП у м. Києві під час виконання службових обов`язків, спрямованих на попередження, виявлення та документування злочинів у бюджетній сфері, встановлено можливі факти незаконної діяльності посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_4 в особі директора ОСОБА_6 та директором ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) ОСОБА_7 під час виконання будівельних робіт.

За результатами проведеного аналізу тендерної документації, встановлено, що 30.09.2022 року між ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі директора ОСОБА_6 та директора в особі ОСОБА_7 ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) укладено договір №35/22-118 від 30.09.2022 року на «Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) фасадів ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_2 (ДК 021:2015 (CPV)-(45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація) вартістю 1 499 857,70 гривень. А також встановлено, що договір №35/23-249 від 13.07.2023 року на проведення схожих робіт укладено повторно між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ПП « ОСОБА_5 » на проведення капітального ремонту (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону на здійснення заходів з енергозбереження) фасадів ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_2 , (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи» (ДК 021:2015 (CPV)-(45453000-7-Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи). Вартість робіт складає 2 499 194,10 гривень.

З`ясовано, що начальник ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_6 та директор ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) ОСОБА_7 , з метою привласнення, легалізації та подальшого розподілу бюджетних коштів отриманих від виконання договору на капітальний ремонт «Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) фасадів ІНФОРМАЦІЯ_5 ) № НОМЕР_2 , АДРЕСА_2 шляхом внесення недостовірних відомостей про об`єм виконаних фактично робіт та завищення вартості розхідних матеріалів, здійснили привласнення державних коштів.

Підписавши договір №35/22-118 від 30.09.2022 року і приступивши до організації і керівництва виконання робіт за вказаним договором, ОСОБА_6 та ОСОБА_7 з метою незаконного заволодіння коштами державного бюджету та особистого збагачення, за рахунок чужого майна, вирішили, шляхом зловживання своїм службовим становищем, завищити вартість виконаних робіт вище вказаного об`єкту, для чого вирішили додати в документи первинного обліку - акти виконаних робіт за формою № КБ-2в, завідомо неправдиві відомості про вартість будівельних робіт, завищивши їх понад 1 000 000 гривень.

Реалізуючи свій злочинний умисел, направлений на заволодіння грошовими коштами посадовими та службовими особами шляхом зловживання своїм службовим становищем, учасники злочинної схеми, діючи умисно та протиправно, з корисливих мотивів та у власних інтересах, внесли завідомо недостовірні відомості до офіційних документів первинного обліку форми№КБ2в - актів приймання виконаних будівельних робіт № № 1, 2, 3, 4 про вартість виконаних будівельних робіт з капітального ремонту.

В подальшому шляхом внесення недостовірних відомостей до офіційних документів, штучно завищуючи вартість робіт та матеріалів до актів виконаних робіт (форма КБ-2в, КБ-3), з метою легалізації бюджетних коштів здійснюючи фіктивні операції з підконтрольними суб`єктами господарювання. При цьому, посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 дійшли попередньої домовленості з службовими особами ПП « ОСОБА_5 » про освоєння бюджетних коштів під приводом виконання робіт по договорах.

У даній схемі встановлено факт повторно виконання робіт, які фактично вже проведенні по завищеній вартості згідно умов укладеного договору від 13.07.2023 року №35/23-249 на проведення капітального ремонту (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону на здійснення заходів з енергозбереження) фасадів ІНФОРМАЦІЯ_5 ) № НОМЕР_2 за адресою: АДРЕСА_2 .

Для реалізації вказаної схеми з розкрадання коштів начальник ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_6 забезпечив перемогу на користь «афілійованої» особи ПП « ОСОБА_5 » яка в подальшому здійснює транзитне перерахування отриманих бюджетних коштів на рахунки спеціально підібраних суб`єктів господарювання конвертаційної спрямованості з метою переведення у готівку та забезпечують документальне відображення у бухгалтерському обліку освоєння грошових коштів шляхом часткового виконання робіт по договорах для формування враження виконання умов договору та проектної документації.

Окрім того було встановлено, що роботи по актах виконаних робіт підприємством ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) не виконувалися або виконувались не в повному обсязі із використанням неякісних матеріалів та внесення до актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ2-В) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) недостовірних відомостей, що призвело до привласнення бюджетних коштів виділених на «Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) фасадів ІНФОРМАЦІЯ_2 , АДРЕСА_2 .

В подальшому грошові кошти, які були одержані злочинним шляхом, розподіляються між учасниками даної схеми.

Враховуючи вищевикладене, у діях начальника ІНФОРМАЦІЯ_4 в особі директора ОСОБА_6 та директора ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) ОСОБА_7 вбачаються ознаки кримінального правопорушення.

За вказанимфактом розпочатокримінальне провадження№ 12023100040002950 від 22 серпня 2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, про що внесено відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань.

Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України судове засідання проводиться без виклику представника ПП « ОСОБА_5 », у володінні якого знаходяться речі і документи, з наведених слідчим підстав.

В судовому засіданні слідчий, клопотання підтримав у повному обсязі, просив задовольнити його.

Вивчивши клопотання, додані до нього документи, якими слідчий обґрунтовує доводи клопотання та витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подано до суду клопотання, слідчий суддя дійшов такого висновку.

Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначеного факту, зокрема для отримання відомостей, що є необхідними для з`ясування всіх обставин справи у даному провадженні є потреба у наданні тимчасового доступу до документів.

Враховуючи наявність достатніх підстав вважати, що зазначені речі і документи знаходяться у володінні ПП « ОСОБА_5 », а також те, що такі документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, з урахуванням можливості використати як доказ відомості, що містяться у них і відсутність можливості іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначених речей і документів, слідчий суддя приходить до висновку про обґрунтованість клопотання та необхідність його задоволення.

На підставі викладеного та керуючись ст. 131-132, 159-166, 309, 310, 395 КПК України, слідчий суддя,-

п о с т а н о в и в:

клопотання слідчого слідчого відділу Дніпровського УП ГУНП у м. Києві ОСОБА_3 задовольнити.

Надати дозвілслідчим СВДніпровського управлінняполіції Головногоуправління Національноїполіції вмісті Києві ОСОБА_3 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 прокурорамДніпровської окружноїпрокуратури м.Києва групипрокурорів укримінальному провадженні,на тимчасовийдоступ таможливість вилученняоригіналів (здійсненнявиїмки)документів,які перебуваютьу володінніПП « ОСОБА_5 »(ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) (місцезнаходження: АДРЕСА_1 ),

- належним чином завіреної копії документи про реєстрацію ПП« ОСОБА_5 »;

- належним чином завіреної копії статут ПП « ОСОБА_5 » в редакціях чинних станом на 2022 року, 2023 року;

-накази про призначення, звільнення та переміщення по посадах посадових та службових осіб ПП« ОСОБА_5 » які приймали участь в розробленні та погодженні тендерної документації для проведення державних закупівель (ДК 021:2015 (CPV)-(45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація), (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи» (ДК 021:2015 (CPV)-(45453000-7-Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), осіб які приймали участь у погодженні та укладенні договорів підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року, №35/23-249 від 13.07.2023 року між ПП « ОСОБА_5 » та ІНФОРМАЦІЯ_1 , осіб які приймали участь у прийнятті виконаних робіт згідно вказаних договорів, а також їх посадових інструкцій;

- договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року на «Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) фасадів ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 (ДК 021:2015 (CPV)-(45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація) вартістю 1 499 857,70 гривень та додаткові угоди до нього, специфікації;

- оригінали документів, що подавалися Замовнику для проведення розрахунків (Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3); акти приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в); підсумкові відомості ресурсів; акти витрат на проведення експертизи кошторисної документації; копії платіжних доручень з відміткою банку про сплату за енергоресурси (вода, електроенергія, опалення) при передачі Підряднику об`єкта для проведення капітального ремонту; видаткові накладні на придбання матеріалів; видаткові накладні на продукцію та використані матеріали; сертифікати відповідності продукції; паспорти на продукцію та устаткування; загальний журнал виконання робіт заповнений згідно ДБН А.3.1-5:2016 (надається після завершення будівельних робіт з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ 2в); виконавчі схеми (надаються після завершення будівельних робіт з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ 2в); акти на закриття прихованих робіт; фотофіксація об`єкту капітального ремонту до початку, в період проведення та кінцевий результат будівельних робіт (надається щомісяця під час надання Замовнику Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ 2в); рахунки на суму попередньої оплати) по договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року.

- меморіальні ордера, що були виписані в рамках договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- приходні та видаткові накладні, що були виписані в рамках договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- акти списання/прийому матеріальних цінностей, що були виписані в рамках договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- тендерна документація стосовно публічної закупівлі товарів та послуг за результатами проведення якої було укладено договір підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- кошторис « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за 2022 рік;

- особові справи працівників, що брали участь в підготовці та виконанні договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- посадові інструкції працівників, що брали участь в підготовці та виконанні договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- контракти працівників, що брали участь в підготовці та виконанні договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- відомості, щодо перерахування грошових коштів казначейською службою на користь ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) згідно договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- рахунки фактури за договором підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- платіжні доручення за договором підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- акти відвантаження товарів за договором підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- сертифікати якості на товар по договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- форма 2М завірена казначейською службою;

- кошторис та форма 4М по спецрахунку;

- оригінали актів приймання виконаних робіт за формою (КБ-2в) згідно договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- довідки про вартість виконаних робіт за формою (КБ-3) згідно договору підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- оригінали банківських виписок (платіжних доручень), у яких відображено перерахування грошових коштів на виконання умов договору підряду № 35/22-118 від 30.09.2022 року;

- оригінали оборотно-сальдових відомостей (в розгорнутому вигляді) та карток рахунків бухгалтерського обліку в розрізі виконання умов договору підряду № 35/22-118 від 30.09.2022 року;

- оригінали актів огляду прихованих робіт проведених згідно договору підряду № 35/22-118 від 30.09.2022 року;

- оригінали актів списання використаних будівельних матеріалів при будівництві (форма М29); загального журналу робіт при будівництві; проектну та виконавчу кошторисну документацію (локальний кошторис та акти приймання виконаних будівельних робіт) в електронному вигляді у програмному комплексі АВК з будівництва за договором підряду №35/22-118 від 30.09.2022 року;

- оригінали документів, що стосуються проведення експертизи кошторисної документації за договором підряду № 35/22-118 від 30.09.2022 року з усіма додатками та змінами в повному обсязі, оригінали листування між Замовником та Виконавцем експертизи кошторисної документації;

- оригінали виконавчих схем на проведені будівельні роботи за договором підряду № 35/22-118 від 30.09.2022 року;

- оригінали листування між Замовником та Підрядником в рамках виконання умов договору № 35/22-118 від 30.09.2022 року;

- оригінал договору підряду № 35/23-249 від 13.07.2023 року на проведення капітального ремонту (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону на здійснення заходів з енергозбереження) фасадів ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_2 , додатки та додаткові угоди до вказаного договору;

- оригінали документів, що подавалися Замовнику для проведення розрахунків (Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3); акти приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в); підсумкові відомості ресурсів; Акти витрат на проведення експертизи кошторисної документації; копії платіжних доручень з відміткою банку про сплату за енергоресурси (вода, електроенергія, опалення) при передачі Підряднику об`єкта для проведення капітального ремонту; завірені копії видаткових накладних на продукцію та матеріали; сертифікати відповідності продукції; паспорти на продукцію та устаткування; загальний журнал робіт, заповнений згідно ДБН А.3.1-5:2016 (надається після завершення будівельних робіт з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ 2в ); виконавчі схеми (надаються після завершення будівельних робіт з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ2 в); акти на закриття прихованих робіт; фотофіксація об`єкту капітального ремонту до початку, в період проведення та кінцевий результат будівельних робіт (надається щомісяця під час надання Замовнику Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ 2в); рахунки на суму попередньої оплати) по договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року.

Строк дії ухвали, не може перевищувати двох місяців з дня її постановлення.

Роз`яснити, особі, яка зазначена в ухвалі слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів, як володілець речей або документів, що тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії, з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Особа, яка зазначена в даній ухвалі слідчого судді, як володілець речей або документів, зобов`язана надати тимчасовий доступ до зазначених речей і документів вказаній особі за умови пред`явлення копії цього судового рішення.

Особа, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, зобов`язана залишити володільцю речей і документів опис речей і документів, які були вилучені на виконання ухвали слідчого судді, або ж на вимогу останнього залишено копію вилучених документів.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає, однак заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя:

СудДніпровський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення09.11.2023
Оприлюднено29.04.2024
Номер документу114853772
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —755/17039/23

Ухвала від 09.05.2024

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Козачук О. М.

Ухвала від 19.01.2024

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Бірса О. В.

Ухвала від 15.01.2024

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Іваніна Ю. В.

Ухвала від 09.11.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Козачук О. М.

Ухвала від 09.11.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні