Ухвала
від 15.01.2024 по справі 755/17039/23
ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа №:755/17039/23

Провадження №: 1-кс/755/81/24

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"15" січня 2024 р. м.Київ

Слідчий суддя Дніпровського районного суду м.Києва ОСОБА_1 , при секретарі судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні, в залі Дніпровського районного суду м.Києва, клопотання слідчого СВ Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції в місті Києві ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Дніпровської окружної прокуратури м.Києва ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні №12023100040002950 та додані до нього матеріали,-

В С Т А Н О В И В:

22.12.2023 року слідчий СВ Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції в місті Києві ОСОБА_3 звернувся до суду із клопотанням, погодженим з прокурором Дніпровської окружної прокуратури м.Києва ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні №12023100040002950.

Вимоги клопотання обґрунтовані тим, що слідчим відділом Дніпровського УП ГУ НП у м.Києві здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12023100040002950 від 22.08.2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що працівниками відділу УКР ГУ НП у м.Києві під час виконання службових обов`язків, спрямованих на попередження, виявлення та документування злочинів у бюджетній сфері, встановлено можливі факти незаконної діяльності посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі директора ОСОБА_5 , та директором ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) ОСОБА_7 під час виконання будівельних робіт.

За результатами проведеного аналізу тендерної документації, встановлено, що 30.09.2022 року між ІНФОРМАЦІЯ_2 , в особі директора ОСОБА_5 , та директора, в особі ОСОБА_7 , ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) укладено договір №35/22-118 від 30.09.2022 на «Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) фасадів ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 (ДК 021:2015 (CPV)-(45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація) вартістю 1499857,70 грн. А також встановлено, що договір №35/23-249 від 13.07.2023 на проведення схожих робіт укладено повторно між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ПП « ОСОБА_6 » на проведення капітального ремонту (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону на здійснення заходів з енергозбереження) фасадів ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_1 , (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи» (ДК 021:2015 (CPV)-(45453000-7-Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи). Вартість робіт складає 2499194,10 гривень.

Встановлено, що начальник ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_5 та директор ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) ОСОБА_7 , ймовірно з метою привласнення, легалізації та подальшого розподілу бюджетних коштів отриманих від виконання договору на капітальний ремонт «Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) фасадів ІНФОРМАЦІЯ_5 ( ІНФОРМАЦІЯ_3 ) № НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 , шляхом внесення недостовірних відомостей про об`єм виконаних фактично робіт та завищення вартості розхідних матеріалів, здійснили привласнення державних коштів.

На думку органу досудового розслідування, підписавши договір №35/22-118 від 30.09.2022 року і приступивши до організації і керівництва виконання робіт за вказаним договором, ОСОБА_5 та ОСОБА_7 , з метою незаконного заволодіння коштами державного бюджету та особистого збагачення, за рахунок чужого майна, вирішили, шляхом зловживання своїм службовим становищем, завищити вартість виконаних робіт вищевказаного об`єкту, для чого вирішили додати в документи первинного обліку - акти виконаних робіт за формою №КБ-2в, завідомо неправдиві відомості про вартість будівельних робіт, завищивши їх понад 1000000 гривень.

Реалізуючи свій злочинний умисел, направлений на заволодіння грошовими коштами посадовими та службовими особами шляхом зловживання своїм службовим становищем, учасники злочинної схеми, діючи умисно та протиправно, з корисливих мотивів та у власних інтересах, внесли завідомо недостовірні відомості до офіційних документів первинного обліку форми №КБ-2в - актів приймання виконаних будівельних робіт №1,2,3,4 про вартість проведених робіт з капітального ремонту.

В подальшому шляхом внесення недостовірних відомостей до офіційних документів, штучно завищуючи вартість робіт та матеріалів до актів виконаних робіт (форма КБ-2в, КБ-3), з метою легалізації бюджетних коштів здійснюючи фіктивні операції з підконтрольними суб`єктами господарювання. При цьому, посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 дійшли попередньої домовленості з службовими особами ПП « ОСОБА_6 » про освоєння бюджетних коштів під приводом виконання робіт по договорах.

У даній схемі встановлено факт повторно виконання робіт, які фактично вже проведенні по завищеній вартості, згідно умов укладеного договору від 13.07.2023 №35/23-249 на проведення капітального ремонту (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону на здійснення заходів з енергозбереження) фасадів ІНФОРМАЦІЯ_3 ) № НОМЕР_2 за адресою: АДРЕСА_1 .

На думку слідчого, для реалізації вказаної схеми з розкрадання коштів начальник ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_5 забезпечив перемогу на користь «афілійованої» особи ПП « ОСОБА_6 », яка в подальшому здійснює транзитне перерахування отриманих бюджетних коштів на рахунки спеціально підібраних суб`єктів господарювання конвертаційної спрямованості з метою переведення у готівку та забезпечують документальне відображення у бухгалтерському обліку освоєння грошових коштів шляхом часткового виконання робіт по договорах для формування враження виконання умов договору та проектної документації.

Окрім того, було встановлено, що роботи по актах виконаних робіт підприємством ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) не виконувалися або виконувались не в повному обсязі із використанням неякісних матеріалів та внесення до актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ2-В) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) недостовірних відомостей, що призвело до привласнення бюджетних коштів виділених на «Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) фасадів ІНФОРМАЦІЯ_5 , АДРЕСА_1 .

В подальшому грошові кошти, які були одержані злочинним шляхом, розподіляються між учасниками даної схеми.

Враховуючи вищевикладене, на думку слідчого, у діях начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі директора ОСОБА_5 , та директора ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) ОСОБА_7 вбачаються ознаки кримінального правопорушення.

Слідчий вважає, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані речі і документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у досудовому розслідуванні, а тому необхідно отримати тимчасовий доступ до оригіналів та копій документів, а саме:

- оригіналів документів, що подавалися Замовнику для проведення розрахунків (Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ- 3); Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в); Підсумкових відомостей ресурсів; Актів витрат на проведення експертизи кошторисної документації; копій платіжних доручень з відміткою банку про сплату за енергоресурси (вода, електроенергія, опалення) при передачі Підряднику об`єкта для проведення капітального ремонту; завірених копій видаткових накладних на продукцію та матеріали; сертифікатів відповідності продукції; паспортів на продукцію та устаткування; Загального журналу робіт, заповненого згідно ДБН А.3.1-5:2016 (надається після завершення будівельних робіт з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ_2в)); Виконавчих схем (надаються після завершення будівельних робіт з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ_2в)); Актів на закриття прихованих робіт; Фотофіксації об`єкту капітального ремонту до початку, в період проведення та кінцевий результат будівельних робіт (надається щомісяця під час надання Замовнику Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ_2в)); рахунків на суму попередньої оплати) по договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- меморіальних ордерів, що були виписані в рамках договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- прихідних та видаткових накладних, що були виписані в рамках договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- актів списання/прийому матеріальних цінностей, що були виписані в рамках договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- наказів про призначення та звільнення працівників, що брали участь в підготовці та виконанні договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- тендерної документації стосовно публічної закупівлі товарів та послуг за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- кошторису « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за 2022 рік;

- особових справ працівників, що брали участь в підготовці та виконанні договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- посадових інструкцій працівників, що брали участь в підготовці та виконанні договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- контрактів працівників, що брали участь в підготовці та виконанні договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- відомостей, щодо перерахування казначейською службою по договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- рахунків-фактури за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- платіжних доручень за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- актів відвантаження товарів за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- сертифікатів якості на товар по договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- форми 2М, завіреної казначейською службою;

- кошторису та форми 4М по спецрахунку;

- оригіналів актів приймання виконаних робіт за формою (КБ-2в) за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- оригіналів довідок про вартість виконаних будівельних робіт згідно договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- оригіналів банківських виписок (платіжних доручень), у яких відображено перерахування грошових коштів за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 за період з початку дії договорів та по закінченню;

- оригіналів оборотно-сальдових відомостей (в розгорнутому вигляді) та карток рахунків бухгалтерського обліку в розрізі за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- оригіналів актів огляду прихованих робіт проведених за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- оригіналів актів списання використаних будівельних матеріалів при будівництві (форма М29); загального журналу робіт при будівництві; проектну та виконавчу кошторисну документацію (локальний кошторис та акти приймання виконаних будівельних робіт) в електронному вигляді у програмному комплексі АВК з будівництва за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- оригіналів документів, що стосуються проведення експертизи кошторисної документації за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 з усіма додатками та змінами в повному обсязі, оригінали листування між Замовником та Виконавцем експертизи кошторисної документації;

- оригіналів виконавчих схем на проведені будівельні роботи за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- оригіналів листування між Замовником та Підрядником в рамках виконання умов договору №35/23-249 від 13.07.2023 року.

Вилучення оригіналів вказаних документів є необхідним для досягнення мети комплексної будівельно-технічної та економічної експертизи, оскілбки існує потреба в проведенні почеркознавчих експертиз, проведення яких неможливе без надання оригіналів документів в розпорядження експерта.

У відповідності до п.7 п.п.4 «Рішення координаційної наради з проблем судової експертизи при Міністерстві юстиції України» від 02 березня 2012 року проведення експертизи по копіям документів, а саме її висновок, формулюється виключно у вірогідній формі з відповідним обґрунтуванням, зокрема фактом відсутності оригіналу документа, тому у слідства виникає необхідність у безпосередньому вилучені саме оригіналів документів, а не їх копій.

Згідно ст.84 КПК України доказами в кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому цим Кодексом порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.

Процесуальними джерелами доказів є показання, речові докази, документи, висновки експертів.

Відомості, які зазначені в документах про доступ до яких подано клопотання не становлять охоронювану законом таємницю.

На думку слідчого, вказані документи, до яких необхідно здійснити тимчасовий доступ, містять в собі фактичні дані, на підставі яких можливо встановити наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.

Крім того, враховуючи можливість знищення, пошкодження, передачу іншим особам вищевказаних речей і документів, які мають значення для доказування кримінального правопорушення, слідчий просить розглядати клопотання без участі представника власника документів ІНФОРМАЦІЯ_1 , з чим погоджується слідчий суддя.

В судове засідання слідчий та прокурор, будучи належним чином повідомлені про день, час та місце розгляду, не з`явилися, слідчий подав до суду заяви про розгляд клопотання без його участі, вимоги клопотання підтримав.

Згідно ч.4 ст.163 КПК України неприбуття за судовим викликом особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, без поважних причин або не повідомлення нею про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду клопотання.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали у їх сукупності, суд приходить до висновку про необхідність задоволення клопотання слідчого про надання дозволу на тимчасовий доступ до інформації, з наступних підстав.

Судом було встановлено, що 22.08.2023 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань були внесені відомості про скоєння кримінального правопорушення за ч.4 ст.191 КК України (кримінальне провадження №12023100040002950).

Статтею 160 КПК України передбачено право сторони кримінального провадження звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування із клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Клопотання слідчого СВ Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції в місті Києві ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Дніпровської окружної прокуратури м.Києва ОСОБА_4 , оформлене згідно вимог ст.160 Кримінального процесуального кодексу України.

Відповідно до ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Частина 5 статті 163 КПК України передбачає, що слідчий суддяпостановляє хвалупро наданнятимчасового доступудо речейі документів,якщо сторонакримінального провадженняу своємуклопотанні доведенаявність достатніхпідстав вважати,що ціречі абодокументи: перебуваютьабо можутьперебувати уволодінні відповідноїфізичної абоюридичної особи; саміпо собіабо всукупності зіншими речамиі документамикримінального провадження,у зв`язкуз якимподається клопотання,мають суттєвезначення длявстановлення важливихобставин укримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Документи, до яких просить дозволити доступ слідчий, не є документами, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ч.6 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Тимчасовий доступ до речей і документів може здійснюватися такими способами: 1) ознайомлення з речами і документами; 2) виготовлення їх копії; 3) вилучення речей і документів (їх виїмка).

На думку слідчого судді, зазначені слідчим дані та процесуальні дії, проведені у кримінальному провадженні, доводять можливість використання як доказів документів, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 .

З матеріалів кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи, перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 та можуть мати суттєве значення для розкриття злочину і для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Слідчим у клопотанні доведено неможливість іншим способом довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих доказів.

Разом з тим, у клопотанні слідчий просить надати тимчасовий доступ прокурорам Дніпровської окружної прокуратури м.Києва групи прокурорів у кримінальному провадженні чи за дорученням уповноваженим особам, відповідно до вимог КПК України, без зазначення їх прізвищ, імен, та по батькові, що не відповідає вимогам КПК України. Відтак, у задоволенні клопотання в цій частині слід відмовити.

Згідно ст.165 КПК України особа, яка зазначена в ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів як володілець речей або документів, зобов`язана надати тимчасовий доступ до зазначених в ухвалі речей і документів особі, зазначеній у відповідній ухвалі слідчого судді, суду. Зазначена в ухвалі слідчого судді, суду особа зобов`язана пред`явити особі, яка зазначена в ухвалі як володілець речей і документів, оригінал ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів та вручити її копію. Особа, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, зобов`язана залишити володільцю речей і документів опис речей і документів, які були вилучені на виконання ухвали слідчого судді, суду. На вимогу володільця особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених документів. Копії вилучених документів виготовляються з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.159-166, 309, 372 КПК України, слідчий суддя,-

П О С Т А Н О В И В :

Клопотання слідчого СВ Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції в місті Києві ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Дніпровської окружної прокуратури м.Києва ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні №12023100040002950 задовольнити частково.

Надати право слідчим СВ Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції в місті Києві ОСОБА_3 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , на тимчасовий доступ та вилучення оригіналів та копій документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 (місцезнаходження: АДРЕСА_2 ), а саме:

- оригіналів документів, що подавалися Замовнику для проведення розрахунків (Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ- 3); Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в); Підсумкових відомостей ресурсів; Актів витрат на проведення експертизи кошторисної документації; копій платіжних доручень з відміткою банку про сплату за енергоресурси (вода, електроенергія, опалення) при передачі Підряднику об`єкта для проведення капітального ремонту; завірених копій видаткових накладних на продукцію та матеріали; сертифікатів відповідності продукції; паспортів на продукцію та устаткування; Загального журналу робіт, заповненого згідно ДБН А.3.1-5:2016 (надається після завершення будівельних робіт з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ_2в)); Виконавчих схем (надаються після завершення будівельних робіт з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ_2в)); Актів на закриття прихованих робіт; Фотофіксації об`єкту капітального ремонту до початку, в період проведення та кінцевий результат будівельних робіт (надається щомісяця під час надання Замовнику Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ_2в)); рахунків на суму попередньої оплати) по договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- меморіальних ордерів, що були виписані в рамках договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- прихідних та видаткових накладних, що були виписані в рамках договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- актів списання/прийому матеріальних цінностей, що були виписані в рамках договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- наказів про призначення та звільнення працівників, що брали участь в підготовці та виконанні договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- тендерної документації стосовно публічної закупівлі товарів та послуг за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- кошторису « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за 2022 рік;

- особових справ працівників, що брали участь в підготовці та виконанні договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- посадових інструкцій працівників, що брали участь в підготовці та виконанні договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- контрактів працівників, що брали участь в підготовці та виконанні договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- відомостей, щодо перерахування казначейською службою по договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- рахунків-фактури за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- платіжних доручень за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- актів відвантаження товарів за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- сертифікатів якості на товар по договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- форми 2М, завіреної казначейською службою;

- кошторису та форми 4М по спецрахунку;

- оригіналів актів приймання виконаних робіт за формою (КБ-2в) за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- оригіналів довідок про вартість виконаних будівельних робіт згідно договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- оригіналів банківських виписок (платіжних доручень), у яких відображено перерахування грошових коштів за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 за період з початку дії договорів та по закінченню;

- оригіналів оборотно-сальдових відомостей (в розгорнутому вигляді) та карток рахунків бухгалтерського обліку в розрізі за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- оригіналів актів огляду прихованих робіт проведених за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- оригіналів актів списання використаних будівельних матеріалів при будівництві (форма М29); загального журналу робіт при будівництві; проектну та виконавчу кошторисну документацію (локальний кошторис та акти приймання виконаних будівельних робіт) в електронному вигляді у програмному комплексі АВК з будівництва за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- оригіналів документів, що стосуються проведення експертизи кошторисної документації за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 з усіма додатками та змінами в повному обсязі, оригінали листування між Замовником та Виконавцем експертизи кошторисної документації;

- оригіналів виконавчих схем на проведені будівельні роботи за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- оригіналів листування між Замовником та Підрядником в рамках виконання умов договору №35/23-249 від 13.07.2023 року.

Зобов`язати уповноваженихосіб ІНФОРМАЦІЯ_2 (місцезнаходження: АДРЕСА_2 ),надати слідчим СВ Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції в місті Києві ОСОБА_3 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , тимчасовий доступ та можливість вилучення оригіналів та копій документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 (місцезнаходження: АДРЕСА_2 ), а саме:

- оригіналів документів, що подавалися Замовнику для проведення розрахунків (Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ- 3); Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в); Підсумкових відомостей ресурсів; Актів витрат на проведення експертизи кошторисної документації; копій платіжних доручень з відміткою банку про сплату за енергоресурси (вода, електроенергія, опалення) при передачі Підряднику об`єкта для проведення капітального ремонту; завірених копій видаткових накладних на продукцію та матеріали; сертифікатів відповідності продукції; паспортів на продукцію та устаткування; Загального журналу робіт, заповненого згідно ДБН А.3.1-5:2016 (надається після завершення будівельних робіт з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ_2в)); Виконавчих схем (надаються після завершення будівельних робіт з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ_2в)); Актів на закриття прихованих робіт; Фотофіксації об`єкту капітального ремонту до початку, в період проведення та кінцевий результат будівельних робіт (надається щомісяця під час надання Замовнику Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ_2в)); рахунків на суму попередньої оплати) по договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- меморіальних ордерів, що були виписані в рамках договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- прихідних та видаткових накладних, що були виписані в рамках договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- актів списання/прийому матеріальних цінностей, що були виписані в рамках договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- наказів про призначення та звільнення працівників, що брали участь в підготовці та виконанні договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- тендерної документації стосовно публічної закупівлі товарів та послуг за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- кошторису « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за 2022 рік;

- особових справ працівників, що брали участь в підготовці та виконанні договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- посадових інструкцій працівників, що брали участь в підготовці та виконанні договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- контрактів працівників, що брали участь в підготовці та виконанні договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- відомостей, щодо перерахування казначейською службою по договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- рахунків-фактури за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- платіжних доручень за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- актів відвантаження товарів за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- сертифікатів якості на товар по договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- форми 2М, завіреної казначейською службою;

- кошторису та форми 4М по спецрахунку;

- оригіналів актів приймання виконаних робіт за формою (КБ-2в) за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- оригіналів довідок про вартість виконаних будівельних робіт згідно договору підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- оригіналів банківських виписок (платіжних доручень), у яких відображено перерахування грошових коштів за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 за період з початку дії договорів та по закінченню;

- оригіналів оборотно-сальдових відомостей (в розгорнутому вигляді) та карток рахунків бухгалтерського обліку в розрізі за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- оригіналів актів огляду прихованих робіт проведених за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- оригіналів актів списання використаних будівельних матеріалів при будівництві (форма М29); загального журналу робіт при будівництві; проектну та виконавчу кошторисну документацію (локальний кошторис та акти приймання виконаних будівельних робіт) в електронному вигляді у програмному комплексі АВК з будівництва за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- оригіналів документів, що стосуються проведення експертизи кошторисної документації за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 з усіма додатками та змінами в повному обсязі, оригінали листування між Замовником та Виконавцем експертизи кошторисної документації;

- оригіналів виконавчих схем на проведені будівельні роботи за договором підряду №35/23-249 від 13.07.2023 року;

- оригіналів листування між Замовником та Підрядником в рамках виконання умов договору №35/23-249 від 13.07.2023 року.

В іншійчастині клопотання відмовити.

Відповідно до ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала діє два місяці з дня її постановлення до 15.03.2024 року.

Ухвала оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження у суді.

Слідчий суддя Дніпровського районного суду

м.Києва ОСОБА_1

Ухвала виготовлена в двох примірниках.

Примірник 1 - знаходиться в матеріалах цього судового провадження.

Примірник 2 та завірена копія - надано заявнику.

СудДніпровський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення15.01.2024
Оприлюднено23.04.2024
Номер документу116435478
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —755/17039/23

Ухвала від 09.05.2024

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Козачук О. М.

Ухвала від 19.01.2024

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Бірса О. В.

Ухвала від 15.01.2024

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Іваніна Ю. В.

Ухвала від 09.11.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Козачук О. М.

Ухвала від 09.11.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні