Рішення
від 13.11.2023 по справі 420/21964/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/21964/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 листопада 2023 року Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Радчука А.А.,

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Державного навчального закладу Одеський центр професійно-технічної освіти (вул. Театральна, 3, смт. Овідіополь, Овідіопольський р-н, Одеська обл., 67801, код ЄДРПОУ 05537377) до Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області (вул. Набережна, 87-А, с. Красносілка, Одеський р-н, Одеська обл., 67560, код ЄДРПОУ 04379657), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Міністерство освіти і науки України (просп. Берестейський, 10, м. Київ, 01135, код ЄДРПОУ 38621185) про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Державного навчального закладу Одеський центр професійно-технічної освіти до Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Міністерство освіти і науки України, у якій позивач, з урахуванням заяви від 31.08.2023 року, просить суд:

визнати протиправними дії Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ: 04379657) щодо відмови у виправленні технічної помилки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відносно об`єкту нерухомого майна, розташованого за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, викладеної у листі від 31.07.2023 року №1635/05-10/1785;

зобов`язати Красносільську сільську раду Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ: 04379657) виправити технічну помилку в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відносно об`єкту нерухомого майна, розташованого за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, що належить на праві оперативного управління Державному навчальному закладу «Одеський центр професійно-технічної освіти» (код ЄДРПОУ: 05537377), а саме: визначити статус будівлі гуртожитку, літ. Г, за адресою: Одеська обл., Одеського р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, реєстраційний номер об`єкту нерухомого майна - 1920347551227, як житлової.

В обґрунтування позовних вимог зазначено про те, що 16.09.2019 року державним реєстратором Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області Вайцеховською Н.К. було зареєстровано право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований за адресою: Одеська обл., Лиманський (наразі Одеський) р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, за власником - Держава в особі Міністерства освіти і науки України; правокористувач - Державний навчальний заклад «Одеський центр професійно-технічної освіти», код ЄДРПОУ: 05537377, якому вказаний об`єкт нерухомого майна передано в оперативне управління.

Згідно із витягу з Державного реєстру від 24.09.2019 року складовими частинами об`єкта нерухомого майна, розташованого за адресою: Одеська обл., Лиманський (наразі Одеський) р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, є: учбовий корпус, суспільно-побутовий комплекс, майстерня, гуртожиток, склад, огорожа, вимощення.

Однак, як стверджує позивач, під час внесення вказаних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно державним реєстратором було помилково віднесено будівлю гуртожитку, що розташований за адресою: Одеська обл., Лиманський (наразі Одеський) р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, до категорії «нежитлові будівлі», натомість із документів, що стали підставою для такої реєстрації, прямо вбачається, що окрім нежитлової нерухомості, до складу вказаного об`єкту нерухомого майна входить будівля гуртожитку, що очевидно належить до категорії «житлова нерухомість».

Позивач зазначає, що про наявність в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно помилки щодо об`єкта нерухомого майна, розташованого за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, Державному навчальному закладу «ОЦПТО» стало відомо лише у листопаді 2022 року у зв`язку із численними зверненнями мешканців гуртожитку, які не мали можливості зареєструвати своє місце проживання.

З метою усунення встановленої помилки, позивач неодноразово звертався до відповідача.

Зокрема, як вказано у позові, 10.11.2022 року звернувся до Красносільської сільської ради за роз`ясненням, які конкретно дії необхідно було вчинити ДНЗ «ОЦПТО» з метою внесення змін до документів, що посвідчують право власності на об`єкт нерухомого майна, розташованого за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, та до Єдиного державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності та інших речових прав, щодо реєстрації вказаного об`єкту (гуртожитка) як житлової будівлі.

У своїй відповіді від 08 грудня 2022 року Красносільська сільська рада рекомендувала ДНЗ «ОЦПТО» звернутися за відповідними роз`ясненнями до Міністерства юстиції України.

Від Міністерства юстиції України позивач отримав узагальнені роз`яснення у сфері державної реєстрації прав.

У подальшому, 06.04.2023 року ДНЗ «ОЦПТО» звернувся до державного реєстратора Красносільської сільської ради із заявою про виправлення помилки, а саме: будівлю гуртожитку, що розташований за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, яку помилково віднесено до категорії «нежитлові будівлі», у відповідності до наданих на час реєстрації документів перевести у категорію «житлова нерухомість». Однак, листом відповідача від 04.05.2023 року повідомлено, що у поданій заяві з додатками відсутній документ, що підтверджує повноваження представлення інтересів Міністерства освіти і науки України в питанні здійснення реєстраційних дій (в тому числі внесення будь-яких змін) щодо нерухомого майна, яке закріплено за ДНЗ «ОЦПТО» на праві оперативного управління.

04.07.2023 року ДНЗ «ОЦПТО» повторно звернувся до Красносільської сільської ради із заявою про виправлення помилки із наданням належним чином засвідченої копії довіреності Міністерства освіти і науки України від 30.06.2023 року.

Враховуючи той факт, що Красносільська сільська рада у своєму листі від 31 липня 2023 року повідомила про технічну неможливість виправити допущену державним реєстратором технічну помилку, позивач звернувся до суду з даним позовом.

У своїх доводах позивач посилається на те, що відповідно до Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об`єктів нерухомого майна, затвердженої наказом №127 Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24.05.2001 року, гуртожиток - спеціально споруджений або переобладнаний житловий будинок, який використовується для проживання робітників, службовців, студентів, учнів, а також інших громадян у період роботи або навчання. Позивач вважає, що зазначення в технічному паспорті про входження гуртожитку до складу громадського будинку з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами вже буде свідчити про наявність в об`єкті нерухомого майна житлової площі. Красносільська сільська рада повідомила, що згідно документів, поданих для державної реєстрації, які містять технічні характеристики і об`єкта нерухомого майна, зокрема в технічному паспорті, виданого TOB «ОР БТІ» 22.03.2019 року, житлова площа не вбачається. Тому виправлення в описі складової частини об`єкта нерухомого майна документально не підтверджено та технічно не вбачається. Натомість позивач вважає, що висновки Красносільської сільської ради є помилковими, оскільки по-перше, у технічному паспорті у розділі «експлікація» у переліку будівель та споруд «Гуртожиток», літ. Г, позначено як окрему споруду, а у експлікації приміщень до плану поверхів громадського будинку, літ. Г, в частині призначення приміщень чітко виокремлено кімнати (тобто житлову площу); та по-друге, в усіх документах, на підставі яких було проведено державну реєстрацію, гуртожиток так само позначено (класифіковано) як окремий об`єкт (споруда).

Таким чином, позивач вважає, що вказана технічна помилка має бути виправлена державним реєстратором на підставі відповідного судового рішення.

Ухвалою суду від 28.08.2023 року позовну заяву залишено без руху, а позивачу надано строк на усунення недоліків, які необхідно було усунути шляхом надання позовної заяви, оформленої відповідно до вимог ст.ст. 160, 161 КАС України, а саме: чіткого викладення змісту позовних вимог, відповідно до вимог ст. 5 КАС України, п. 4, п. 5 ч. 5 ст. 160 КАС України та визначення статусу третьої особи, яку зазначено у позові, згідно вимог ст. 49 КАС України.

31.08.2023 року до суду від представника позивача надійшла заява про усунення недоліків разом з виправленою позовною заявою.

Ухвалою суду від 13.09.2023 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження у справі без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами в порядку ч. 5 ст. 262 КАС України.

Відповідачу копія ухвали суду про відкриття провадження у справі від 13.09.2023 року доставлена до електронного кабінету системи Електронний суд, що підтверджується довідкою про доставку документа до електронного кабінету (а.с. 93).

Однак, у встановлений судом строк, відповідач відзив на адміністративний позов не надав, з клопотаннями/заявами щодо продовження строку на подання відзиву до суду не звертався.

Згідно вимог ч. 6 ст. 162 КАС України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Інші заяви по суті справи учасниками справи не надавались, додаткові докази не надходили.

З огляду на заявлені позивачем вимоги, справа розглянута у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) за наявними у ній матеріалами.

Дослідивши матеріали адміністративної справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується адміністративний позов, судом встановлено наступне.

Згідно витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права №182223179 від 24.09.2019 року, 16.09.2019 року державним реєстратором Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області Вайцеховською Н.К. проведено державну реєстрацію іншого речового права право оперативного управління на об`єкт нерухомого майна «нежитлові будівлі, що розташовані за адресою: Одеська обл., Лиманський р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а» за власником - Держава в особі Міністерства освіти і науки України; Правокористувач - Державний навчальний заклад «Одеський центр професійно-технічної освіти», код ЄДРПОУ: 05537377 (46-49).

Рішення про державну реєстрацію права власності прийнято на підставі Наказу Міністерства освіти і науки України №929 від 03.07.2019 року «Про закріплення державного майна за Державним навчальним заклад «Одеський центр професійно-технічної освіти» (на праві оперативного управління) (а.с. 50-52).

Згідно із витягу з Державного реєстру від 24.09.2019 року, складовими частинами об`єкта нерухомого майна, розташованого за адресою: Одеська обл., Лиманський р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, є: учбовий корпус, А; Суспільно-побутовий комплекс, Б; Майстерня, В; Гуртожиток, Г; Склад, Е; Огорожа, 1-5; Вимощення, І.

У позові зазначено, що під час внесення вказаних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно державним реєстратором було помилково віднесено будівлю гуртожитку, що розташований за адресою: Одеська обл., Лиманський (наразі Одеський) р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, до категорії «нежитлові будівлі», натомість із документів, що стали підставою для такої реєстрації, вбачається, що окрім нежитлової нерухомості, до складу вказаного об`єкту нерухомого майна входить будівля гуртожитку, що очевидно належить до категорії «житлова нерухомість».

Позивач зазначає, що про наявність в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно помилки щодо об`єкта нерухомого майна, розташованого за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, Державному навчальному закладу «ОЦПТО» стало відомо лише у листопаді 2022 року у зв`язку із численними зверненнями мешканців гуртожитку, які не мали можливості зареєструвати своє місце проживання.

З метою внесення змін до документів, що посвідчують право власності на об`єкт нерухомого майна, позивач неодноразово звертався до відповідача.

Листом від 08.12.2022 року Красносільська сільська рада рекомендувала ДНЗ «ОЦПТО» звернутися за відповідними роз`ясненнями до Міністерства юстиції України (а.с. 53).

На заяву ДНВ «Одеський центр професійно-технічної освіти» від 22.12.2022 року листом Міністерства юстиції України від 31.01.2023 року надані узагальнені роз`яснення у сфері державної реєстрації прав (а.с. 62-63).

06.04.2023 року ДНВ «Одеський центр професійно-технічної освіти» звернувся до державного реєстратора Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області із заявою, якою просив: виправити технічну помилку у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, а саме: будівлю гуртожитку, що розташований за адресою: Одеська обл., Лиманський р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, яку помилково віднесено до категорії «нежитлові будівлі», у відповідності до наданих на час реєстрації документів (що додаються) перевести у категорію «житлова нерухомість» (а.с. 64-65).

Листом Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області від 04.05.2023 року позивачу повідомлено, що у поданій заяві з додатками відсутній документ, що підтверджує повноваження представлення інтересів Міністерства освіти і науки України в питанні здійснення реєстраційних дій (в тому числі внесення будь-яких змін) щодо нерухомого майна, яке закріплено за ДНВ «Одеський центр професійно-технічної освіти» на праві оперативного управління (а.с. 66).

30.06.2023 року Міністром освіти і науки України видано Довіреність, яку нотаріально посвідчено, якою уповноважено директора Державного навчального закладу Одеський центр професійно-технічної освіти представляти Міністерство у всіх органах державної влади, місцевого самоврядування, підприємствах, організаціях та установах, перед суб`єктами державної реєстрації прав з метою здійснення всіх необхідних дія для оформлення та реєстрації права державної власності в особі Міністерства щодо нерухомого майна, яке закріплено за Державним навчальним закладом Одеський центр професійно-технічної освіти на праві оперативного управління (а.с. 14-15).

04.07.2023 року ДНВ «Одеський центр професійно-технічної освіти» повторно звернувся до Красносільської сільської ради із заявою про виправлення помилки із наданням належним чином засвідченої копії довіреності Міністерства освіти і науки України від 30.06.2023 року, якою просив: виправити технічну помилку у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, а саме: будівлю гуртожитку, що розташований за адресою: Одеська обл., Лиманський р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, яку помилково віднесено до категорії «нежитлові будівлі», у відповідності до наданих на час реєстрації документів (що додаються) перевести у категорію «житлова нерухомість» (а.с. 67-68).

Листом Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області від 31.07.2023 року вих. №1635/05-10/1785 позивачу повідомлено про таке. Згідно відомостей Державного реєстру речових прав на нерухоме майно право власності зареєстровано на комплекс нежитлових будівель з реєстраційним номером 1920347551227. Гуртожиток є складовою частиною нежитлових будівель, а не окремим видом нерухомого майна, тому відповідно не може містити окрему ознаку як об`єкт житлової чи нежитлової нерухомості. Згідно документів, поданих для державної реєстрації, які містять технічні характеристики об`єкта нерухомого майна, зокрема в технічному паспорті, виданого TOB «ОР БТІ» 22.03.2019 року житлова площа не вбачається. Тому виправлення в описі складової частині об`єкта нерухомого майна документально не підтверджено та технічно не передбачено. Зазначено, що реконструкція та переведення об`єкту нерухомого майна з нежитлового типу в житловий та навпаки, здійснюється на підставі дозвільних документів (декларації про відповідність об`єкта) органами Державної інспекції архітектури та містобудування України.

Не погоджуючись з відмовою відповідача у виправленні технічної помилки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відносно об`єкту нерухомого майна, розташованого за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, викладеної у листі від 31.07.2023 року №1635/05-10/1785, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Вирішуючи спірні правовідносини, суд виходить з наступного.

Частиною 2 статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, і спрямований на забезпечення визнання та захисту державою таких прав регулює Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952-IV.

Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» дія цього Закону поширюється на відносини, що виникають у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, розміщене на території України, та обтяжень таких прав.

За визначенням частини першої статті 2 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) - єдина державна інформаційна система, що забезпечує обробку, збереження та надання відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження.

Відповідно до ч. 2 ст. 3 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.

Згідно ч. 5 ст. 3 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться в межах Автономної Республіки Крим, області, міст Києва та Севастополя за місцезнаходженням нерухомого майна.

На підставі рішення Міністерства юстиції України державна реєстрація права власності та інших речових прав у визначених випадках може проводитися в межах декількох адміністративно-територіальних одиниць, визначених абзацом першим цієї частини, або незалежно від місцезнаходження нерухомого майна.

Державна реєстрація обтяжень речових прав проводиться незалежно від місцезнаходження нерухомого майна.

Державна реєстрація прав проводиться за заявами у сфері державної реєстрації прав будь-яким державним реєстратором з урахуванням вимог, встановлених абзацами першим - третім цієї частини, крім випадку, передбаченого статтею 31-2 цього Закону, та автоматичної державної реєстрації прав у випадках, передбачених цим Законом.

Стаття 4 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» визначає речові права та їх обтяження, що підлягають державній реєстрації.

Так, відповідно до пункту 2 частини першої статті 4 Закону, державній реєстрації прав підлягає право оперативного управління.

Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», у Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об`єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: житлові будинки, будівлі, споруди, а також їх окремі частини, квартири, житлові та нежитлові приміщення, меліоративні мережі, складові частини меліоративної мережі.

У Державному реєстрі прав також реєструються передбачені законом речові права та їх обтяження на об`єкти незавершеного будівництва та майбутні об`єкти нерухомості.

Згідно ч. 2 ст. 5 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», якщо законодавством передбачено прийняття в експлуатацію нерухомого майна, державна реєстрація прав на таке майно проводиться після прийняття його в експлуатацію в установленому законодавством порядку, крім випадків, передбачених статтею 31 цього Закону.

Стаття 11 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» передбачає, що державний реєстратор самостійно приймає рішення за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав. Втручання, крім випадків, передбачених цим Законом, будь-яких органів влади, їх посадових осіб, юридичних осіб, громадян та їх об`єднань у діяльність державного реєстратора під час проведення реєстраційних дій забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом.

Прийняття державним реєстратором рішення здійснюється з перевіркою відомостей згідно ч. 3 ст. 10 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Державний реєстр прав містить відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно, об`єкти незавершеного будівництва, майбутні об`єкти нерухомості та їх обтяження, а також про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна і ціну (вартість) нерухомого майна, об`єкта незавершеного будівництва, майбутнього об`єкта нерухомості та речових прав на нього чи розмір плати за користування нерухомим майном за відповідними правочинами, відомості та електронні копії документів, подані у паперовій формі, або документи в електронній формі, на підставі яких проведено реєстраційні дії, а також документи, сформовані за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав під час проведення таких реєстраційних дій, та відомості реєстрів (кадастрів), автоматизованих інформаційних систем, отримані державним реєстратором шляхом безпосереднього доступу до них чи в порядку інформаційної взаємодії таких систем з Державним реєстром прав.

Згідно ч.ч. 2-4 ст. 5 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», відомості, що містяться у Державному реєстрі прав, повинні відповідати відомостям, що містяться в документах, на підставі яких проведені реєстраційні дії. У разі їх невідповідності пріоритет мають відомості, що містяться в документах, на підставі яких проведені реєстраційні дії.

До Державного реєстру прав не вносяться відомості, що становлять державну таємницю.

Ведення Державного реєстру прав здійснюється з використанням програмного забезпечення, що забезпечують його сумісність і взаємодію з іншими інформаційними системами та мережами, що становлять інформаційний ресурс держави.

Згідно ч. 5 ст. 5 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», відомості про речові права, обтяження речових прав, внесені до Державного реєстру прав, вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою до моменту державної реєстрації припинення таких прав, обтяжень у порядку, передбаченому цим Законом.

У відповідності з абз. п`ятим частини п`ятої статті 12 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зміна ідентифікаційних даних суб`єкта речового права, обтяження речового права та/або зміна характеристик об`єкта нерухомого майна, об`єкта незавершеного будівництва, майбутнього об`єкта нерухомості не впливають на дії особи, спрямовані на набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно, об`єкт незавершеного будівництва, майбутній об`єкт нерухомості та їх обтяжень.

У відповідності з абз. п`ятим частини п`ятої статті 12 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», у разі зміни характеристик об`єкта нерухомого майна, об`єкта незавершеного будівництва, майбутнього об`єкта нерухомості в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва характеристики такого об`єкта оновлюються в Державному реєстрі прав автоматично в режимі реального часу в порядку інформаційної взаємодії з Єдиною державною електронною системою у сфері будівництва (у разі наявності в Державному реєстрі прав відомостей про ідентифікатор такого об`єкта будівництва (закінченого будівництвом об`єкта) в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва) з обов`язковим відображенням дати такого оновлення. Дія положень цього абзацу не поширюється на випадки, коли зміна характеристик об`єкта нерухомого майна, об`єкта незавершеного будівництва, майбутнього об`єкта нерухомості пов`язана з поділом, об`єднанням такого об`єкта чи виділом частки з такого об`єкта, а також з реконструкцією, реставрацією чи капітальним ремонтом об`єкта нерухомого майна чи самочинним будівництвом.

Відповідно до ч. 3 ст. 13 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», розділ Державного реєстру прав складається з чотирьох частин, що містять відомості про:

1) нерухоме майно, об`єкт незавершеного будівництва, майбутній об`єкт нерухомості та його ціну (вартість);

2) право власності та суб`єкта (суб`єктів) цього права;

3) інші речові права та суб`єкта (суб`єктів) цих прав, а також ціну (вартість) таких речових прав чи розмір плати за користування чужим нерухомим майном;

4) обтяження речових прав на нерухоме майно, об`єкт незавершеного будівництва, майбутній об`єкт нерухомості та суб`єкта (суб`єктів) цих обтяжень;

5) посилання на розділ Державного реєстру прав, у якому зареєстровано спеціальне майнове право на подільний об`єкт незавершеного будівництва, складовою частиною якого є майбутній об`єкт нерухомості, - для майбутніх об`єктів нерухомості.

Відомостями про земельну ділянку, що вносяться до Державного реєстру прав, є відомості про її кадастровий номер.

Відомостями про об`єкт нерухомого майна, об`єкт незавершеного будівництва, майбутній об`єкт нерухомості, що вносяться до Державного реєстру прав, є відомості про ідентифікатор об`єкта будівництва (закінченого будівництвом об`єкта) в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (для об`єктів нерухомого майна, об`єктів незавершеного будівництва, майбутніх об`єктів нерухомості, яким присвоєно відповідний ідентифікатор), тип об`єкта (будівля, споруда, квартира, гаражний бокс, машиномісце тощо), загальна та (за наявності) житлова площа приміщень об`єкта (для об`єкта незавершеного будівництва, майбутнього об`єкта нерухомості - площа відповідно до проектної документації на будівництво), відсоток готовності (для об`єкта незавершеного будівництва), адреса об`єкта нерухомого майна (для закінчених будівництвом об`єктів, а також для об`єктів будівництва, яким присвоєно адресу), що вносяться на підставі відомостей, отриманих з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва в порядку інформаційної взаємодії з такою системою. У разі відсутності в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва відомостей про відповідний об`єкт такі відомості вносяться на підставі документів, поданих для державної реєстрації прав.

Відповідно до ч. 5 ст. 13 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», порядок ведення Державного реєстру прав визначає Кабінет Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1141 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 6 червня 2018 р. № 484) затверджений Порядок ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі Порядок №1141).

Пунктом 29 Порядку №1141 передбачено, що до Державного реєстру прав вносяться такі відомості про об`єкт речових прав:

1) про земельну ділянку - її кадастровий номер;

2) про об`єкт будівництва, майбутній об`єкт нерухомості, закінчений будівництвом об`єкт:

ідентифікатор об`єкта в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (для об`єктів речових прав, яким присвоєно відповідний ідентифікатор);

тип об`єкта (будівля, споруда, квартира, гаражний бокс, машиномісце тощо);

загальна та житлова (за наявності) площа приміщень об`єкта (для об`єкта будівництва, майбутнього об`єкта нерухомості - площа відповідно до проектної документації на будівництво);

відсоток готовності (для об`єкта будівництва);

адреса об`єкта нерухомого майна (для закінчених будівництвом об`єктів, а також для об`єктів будівництва, майбутніх об`єктів нерухомості яким присвоєно адресу);

3) про меліоративну мережу, складову частину меліоративної мережі - її код (номер).

Згідно ч. 1 ст. 26 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», за результатом розгляду документів, поданих для державної реєстрації прав, державний реєстратор на підставі прийнятого ним рішення про державну реєстрацію прав вносить відомості про речові права, обтяження речових прав до Державного реєстру прав.

Відповідно до ч. 2 ст. 26 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», у разі допущення технічної помилки (граматичної описки, друкарської, арифметичної чи іншої помилки) під час внесення відомостей про речові права, обтяження речових прав до Державного реєстру прав державний реєстратор самостійно виправляє таку помилку, за умови що документи за результатом розгляду заяви заявнику не видавалися.

У разі якщо після отримання заявником документів за результатами розгляду заяви виявлено технічну помилку, допущену під час внесення до Державного реєстру прав відомостей про речові права, обтяження речових прав, зокрема помилку у відомостях про суб`єкта речового права, обтяження, відомостях про речове право, обтяження, відомостях про нерухоме майно, у тому числі його технічних характеристиках, або якщо відбулося виправлення такої помилки в документах, що подавалися для державної реєстрації прав, або відбулася зміна адреси об`єкта нерухомого майна, такі помилки, відомості виправляються державним реєстратором на підставі заяви особи, відомості про речові права, обтяження речових прав якої містять таку помилку, відомості, а у випадку, передбаченому пунктом 2 частини сьомої статті 37 цього Закону, - посадовою особою Міністерства юстиції України, його територіальних органів або на підставі рішення Міністерства юстиції України, його територіальних органів - державним реєстратором, яким допущено технічну помилку.

Виправлення помилки, відомостей, що впливають на права третіх осіб, здійснюється державним реєстратором виключно за наявності згоди таких осіб або на підставі судового рішення.

Звертаючись до суду з даним позовом, позивач стверджує, що під час внесення відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно державним реєстратором було помилково віднесено будівлю гуртожитку, що розташований за адресою: АДРЕСА_1 , до категорії «нежитлові будівлі», натомість із документів, що стали підставою для такої реєстрації, прямо вбачається, що окрім нежитлової нерухомості, до складу вказаного об`єкту нерухомого майна входить будівля гуртожитку, що належить до категорії «житлова нерухомість».

З метою усунення встановленої помилки, позивач неодноразово звертався до відповідача.

У свою чергу, листом Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області від 31.07.2023 року вих. №1635/05-10/1785 позивачу повідомлено, що право власності зареєстровано на комплекс нежитлових будівель з реєстраційним номером 1920347551227. Гуртожиток є складовою частиною нежитлових будівель, а не окремим видом нерухомого майна, тому відповідно не може містити окрему ознаку як об`єкт житлової чи нежитлової нерухомості. Згідно документів, поданих для державної реєстрації, які містять технічні характеристики об`єкта нерухомого майна, зокрема в технічному паспорті, виданого TOB «ОР БТІ» 22.03.2019 року житлова площа не вбачається. Тому виправлення в описі складової частині об`єкта нерухомого майна документально не підтверджено та технічно не передбачено. Зазначено, що реконструкція та переведення об`єкту нерухомого майна з нежитлового типу в житловий та навпаки, здійснюється на підставі дозвільних документів (декларації про відповідність об`єкта) органами Державної інспекції архітектури та містобудування України.

Надаючи оцінку наведеним обставинам справи, суд зазначає наступне.

Частиною другою статті 4 Житлового кодексу УРСР встановлено, що житловий фонд включає: жилі будинки і жилі приміщення в інших будівлях, що належать державі (державний житловий фонд); жилі будинки і жилі приміщення в інших будівлях, що належать колгоспам та іншим кооперативним організаціям, їх об`єднанням, профспілковим та іншим громадським організаціям (громадський житловий фонд); жилі будинки, що належать житлово-будівельним кооперативам (фонд житлово-будівельних кооперативів); жилі будинки (частини будинків), квартири, що належать громадянам на праві приватної власності (приватний житловий фонд); квартири в багатоквартирних жилих будинках, садибні (одноквартирні) жилі будинки, а також жилі приміщення в інших будівлях усіх форм власності, що надаються громадянам, які відповідно до закону потребують соціального захисту (житловий фонд соціального призначення).

Згідно з статтею 6 Житлового кодексу УРСР жилі будинки і жилі приміщення призначаються для постійного або тимчасового проживання громадян, а також для використання у встановленому порядку як службових жилих приміщень і гуртожитків. Надання приміщень у жилих будинках для потреб промислового характеру забороняється.

Стаття 127 Житлового Кодексу Української РСР встановлює, що для проживання робітників, службовців, студентів, учнів, а також інших громадян у період роботи або навчання можуть використовуватись гуртожитки. Для тимчасового проживання осіб, які відбували покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк і потребують поліпшення житлових умов або жила площа яких тимчасово заселена чи яким повернути колишнє жиле приміщення немає можливості, а також осіб, які потребують медичної допомоги у зв`язку із захворюванням на туберкульоз, використовуються спеціальні гуртожитки. Під гуртожитки надаються спеціально споруджені або переобладнані для цієї мети жилі будинки. Жилі будинки реєструються як гуртожитки у виконавчому комітеті районної, міської, районної в місті Ради народних депутатів.

За визначенням, наведеним у пункті 2 розділу І Положення про гуртожитки, затвердженому наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27 квітня 2015 року № 84, гуртожиток - це спеціально споруджений або переобладнаний жилий будинок, який використовується для проживання робітників, службовців, студентів, учнів, а також інших громадян у період роботи або навчання.

З аналізу наведених вище положень нормативно-правових актів слідує, що віднесення об`єктів нерухомості до гуртожитків зумовлене функціональним призначенням останніх, яке полягає у наданні місця для тимчасового проживання певним категоріям населення, які навчаються, виконують певну трудову функцію чи наділені відповідним статусом.

Відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженого наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 17 серпня 2000 року № 507, гуртожитки віднесено до підрозділу 11 "Будівлі житлові" групи 113 "Гуртожитки" класу 1130 "Гуртожитки". Вказаний клас включає житлові будинки для колективного проживання, включаючи будинки для людей похилого віку та інвалідів, студентів, дітей та інших соціальних груп, наприклад, будинки для біженців, гуртожитки для робітників та службовців, гуртожитки для студентів та учнів навчальних закладів, сирітські будинки, притулки для бездомних та т. ін.). Клас 1130 складається з підкласів 1130.1 "Гуртожитки для робітників та службовців", 1130.2 "Гуртожитки для студентів вищих навчальних закладів", 1130.3 "Гуртожитки для учнів навчальних закладів", 1130.4 "Будинки-інтернати для людей похилого віку та інвалідів", 1130.5 "Будинки дитини та сирітські будинки", 1130.6 "Будинки для біженців, притулки для бездомних", 1130.9 "Будинки для колективного проживання інші".

З матеріалів справи судом встановлено, що право власності на об`єкт нерухомого майна з реєстраційним номером 1920347551227 зареєстровано за власником - Держава в особі Міністерства освіти і науки України; Правокористувач - Державний навчальний заклад «Одеський центр професійно-технічної освіти», код ЄДРПОУ: 05537377 (а.с. 46-49).

Інформація про об`єкт нерухомого майна: «нежитлові будівлі, що розташовані за адресою: АДРЕСА_1 ».

У свою чергу, у матеріалах справи наявний Витяг з Єдиного реєстру об`єктів державної власності щодо державного майна від 01.08.2019 року (а.с. 42-44), згідно якого Державний навчальний заклад «Одеський центр професійно-технічної освіти», код ЄДРПОУ: 05537377, є балансоутримувачем державного майна, зокрема:

Код відповідно до Класифікатора державного майна 1130.3 «Гуртожитки для учнів навчальних закладів», а саме Гуртожиток за адресою: Одеська обл., Лиманський р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, площею 7406,2кв.м.

Також суд зазначає, що рішення про державну реєстрацію права власності прийнято на підставі Наказу Міністерства освіти і науки України №929 від 03.07.2019 року «Про закріплення державного майна за Державним навчальним закладом «Одеський центр професійно-технічної освіти»» (на праві оперативного управління) (а.с. 50-52).

Згідно Додатку до вказаного Наказу, до переліку нерухомого державного майна, що закріплюється на праві оперативного управління за Державним навчальним закладом «Одеський центр професійно-технічної освіти» належить: Гуртожиток за адресою: Одеська обл., Лиманський р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, площею 7406,2кв.м.; Інвентарний номер 10131002 (а.с. 51).

Згідно із витягу з Державного реєстру від 24.09.2019 року, складовими частинами об`єкта нерухомого майна, розташованого за адресою: Одеська обл., Лиманський р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, зокрема, є: Гуртожиток, літ. Г, загальною площею 7406,2кв.м.

Таким чином, в усіх документах, на підставі яких було проведено державну реєстрацію, гуртожиток за адресою: Одеська обл., Лиманський р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, позначено (класифіковано) як окремий об`єкт (споруда) Гуртожиток загальною площею 7406,2 кв.м.

Окрім того, згідно Витягу з Єдиного реєстру об`єктів державної власності щодо державного майна від 01.08.2019 року (а.с. 42-44), Гуртожиток за адресою: Одеська обл., Лиманський р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, площею 7406,2 кв.м., за кодом відповідно до Класифікатора державного майна належить до 1130.3 «Гуртожитки для учнів навчальних закладів».

Відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженого наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 17 серпня 2000 року № 507, цей клас (1130 Гуртожитки) включає:

- житлові будинки для колективного проживання, включаючи будинки для людей похилого віку та інвалідів, студентів, дітей та інших соціальних груп, наприклад, будинки для біженців, гуртожитки для робітників та службовців, гуртожитки для студентів та учнів навчальних закладів, сирітські будинки, притулки для бездомних та т. ін.

З огляду на викладене, суд зазначає, що відповідно до правовстановлюючих документів Гуртожиток за адресою: Одеська обл., Лиманський р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, площею 7406,2 кв.м., належить до об`єктів житлової нерухомості.

За визначеннями, що надаються у Житловому кодексі Української РСР, Положенні про гуртожитки та Державному класифікаторі будівель та споруд ДК 018-2000 до гуртожитків можуть бути віднесені лише житлові будинки.

Судом встановлено, що ДНВ «Одеський центр професійно-технічної освіти» звертався до Красносільської сільської ради, зокрема, із заявою від 04.07.2023 року, якою просив: виправити технічну помилку у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, а саме: будівлю гуртожитку, що розташований за адресою: Одеська обл., Лиманський р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, яку помилково віднесено до категорії «нежитлові будівлі», у відповідності до наданих на час реєстрації документів (що додаються) перевести у категорію «житлова нерухомість» (а.с. 67-68).

Разом із заявою позивачем було подано, зокрема копію довіреності Міністерства освіти і науки України від 30.06.2023 року, а також лист ФДМ України та Витяг з Єдиного реєстру об`єктів державної власності щодо державного майна від 01.08.2019 року, Наказ Міністерства освіти і науки України №929 від 03.07.2019 року, ін.

Таким чином відповідач мав змогу встановити код класифікації державного майна (1130.3 «Гуртожитки для учнів навчальних закладів»), його назву, розташування та площу.

Відповідачем не вжито заходів щодо з`ясування інформації про тип об`єкта, хоча документи з такою інформацією йому надавались.

Завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень (ч. 1 ст. 2 КАС України).

Згідно з ч. 1, ч. 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

На підставі викладеного суд дійшов висновку про наявність підстав для визнання протиправними дій Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ: 04379657) щодо відмови у виправленні технічної помилки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відносно об`єкту нерухомого майна, розташованого за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, викладеної у листі від 31.07.2023 року №1635/05-10/1785.

Вирішуючи даний спір, суд також враховує, що спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним і таким, що виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, і у випадку невиконання або неналежного виконання рішення не виникла б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення суду.

Аналіз норм ст. 245 КАС України, у їх взаємозв`язку зі статтями 2, 5 КАС України, свідчить про те, що суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача. Якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.

Отже, для належного захисту порушених прав позивача суд вважає необхідним зобов`язати Красносільську сільську раду Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ: 04379657) виправити технічну помилку в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відносно об`єкту нерухомого майна, розташованого за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, що належить на праві оперативного управління Державному навчальному закладу «Одеський центр професійно-технічної освіти» (код ЄДРПОУ: 05537377), а саме: визначити статус будівлі гуртожитку, літ. Г, за адресою: Одеська обл., Одеського р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, реєстраційний номер об`єкту нерухомого майна - 1920347551227, як житлової.

Суд зазначає, що спір у цій справі є публічно-правовим, оскільки перед судом порушено питання про неправомірні дії суб`єкта владних повноважень, пов`язані з розглядом заяви про виправлення технічної помилки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відносно об`єкту нерухомого майна.

Також, слід зазначити, що право власності на об`єкт нерухомого майна, розташованого за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, що належить на праві оперативного управління Державному навчальному закладу «Одеський центр професійно-технічної освіти» (код ЄДРПОУ: 05537377), не становить предмету розгляду. Право власності визнається сторонами та підтверджено сукупністю належних, допустимих, достовірних та достатніх доказів.

Спірні правовідносини виникли внаслідок допущення технічних помилок відповідачем; спір про право власності відсутній.

Інших фактичних обставин, що мають суттєве значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин, судом не встановлено.

Згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі Серявін та інші проти України від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п.58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії від 9 грудня 1994 року, серія A, N 303-A, п.29).

В пункті 42 рішення Європейського суду з прав людини у справі Бендерський проти України від 15 листопада 2007 року, заява № 22750/02, зазначено, що відповідно до практики, яка відображає принцип належного здійснення правосуддя, судові рішення мають у достатній мірі висвітлювати мотиви, на яких вони базуються. Межі такого обов`язку можуть різнитися залежно від природи рішення та мають оцінюватися в світлі обставин кожної справи.

Відповідно до ч.1 ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Згідно зі ст. 249 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд дійшов до висновку про те, що адміністративний позов слід задовольнити.

Розподіл судових витрат

Відповідно до ч. 1 ст. 132 КАС України, судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Таким чином, оскільки адміністративний позов задоволено, суд, у відповідності до приписів ст. 139 КАС України, здійснює розподіл судових витрат зі сплати судового збору на користь позивача за рахунок відповідача у розмірі 2684, 00 грн.

Керуючись ст.ст. 2, 5-9, 72, 74-78, 90, 139, 162, 242-246, 255, 262, 291, 295, 297 КАС України,

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Державного навчального закладу Одеський центр професійно-технічної освіти (вул. Театральна, 3, смт. Овідіополь, Овідіопольський р-н, Одеська обл., 67801, код ЄДРПОУ 05537377) до Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області (вул. Набережна, 87-А, с. Красносілка, Одеський р-н, Одеська обл., 67560, код ЄДРПОУ 04379657), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Міністерство освіти і науки України (просп. Берестейський, 10, м. Київ, 01135, код ЄДРПОУ 38621185) про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити дії - задовольнити.

Визнати протиправними дії Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ: 04379657) щодо відмови у виправленні технічної помилки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відносно об`єкту нерухомого майна, розташованого за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, викладеної у листі від 31.07.2023 року №1635/05-10/1785.

Зобов`язати Красносільську сільську раду Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ: 04379657) виправити технічну помилку в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відносно об`єкту нерухомого майна, розташованого за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, що належить на праві оперативного управління Державному навчальному закладу «Одеський центр професійно-технічної освіти» (код ЄДРПОУ: 05537377), а саме: визначити статус будівлі гуртожитку, літ. Г, за адресою: Одеська обл., Одеського р-н, с. Іллічанка, вул. Паустовського, 12а, реєстраційний номер об`єкту нерухомого майна - 1920347551227, як житлової.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області (вул. Набережна, 87-А, с. Красносілка, Одеський р-н, Одеська обл., 67560, код ЄДРПОУ 04379657) на користь Державного навчального закладу Одеський центр професійно-технічної освіти (вул. Театральна, 3, смт. Овідіополь, Овідіопольський р-н, Одеська обл., 67801, код ЄДРПОУ 05537377) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 2684,00 грн. (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири гривні 00 коп.).

Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст.255 КАС України.

Рішення може бути оскаржено в порядку та строки встановлені ст. ст. 293, 295 КАС України.

Суддя А.А. Радчук

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.11.2023
Оприлюднено16.11.2023
Номер документу114901696
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів

Судовий реєстр по справі —420/21964/23

Ухвала від 15.07.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Постанова від 30.05.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 30.05.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Постанова від 30.05.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 30.05.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 15.03.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 15.03.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 15.03.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 08.03.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Рішення від 13.11.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Радчук А.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні