ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
"15" листопада 2023 р. справа № 300/5665/23
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі судді Панікара І.В., розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження питання щодо можливості витребування доказів у адміністративній справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Будсервіс Івано-Франківськ» до Тернопільської митниці про визнання нечинним рішення про коригування митної вартості товарів №UA403070/2023/000067/2 від 02.05.2023 -
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будсервіс Івано-Франківськ» звернулося до суду з адміністративним позовом до Тернопільської митниці про визнання нечинним рішення про коригування митної вартості товарів №UA403070/2023/000067/2 від 02.05.2023.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 28.08.2023 відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи в порядку, визначеномустаттею 262 КАС України(а.с.22).
За змістом позовних вимог, позивач просить суд, зокрема, визнати нечинним рішення про коригування митної вартості товарів №UA403070/2023/000067/2 від 02.05.2023.
Вказане рішення мотивовано тим, що банківські платіжні документи від 18.01.2023 №172 та від 28.02.2023 №179 неможливо ідентифікувати з поставкою товару, оскільки у графі 70 наявне посилання виключно на зовнішньоекономічний договір; вартість товару в копії митної декларації країни відправлення від 20.02.2023 №223120230000540712 не відповідає рахунку-фактурі від 20.02.2023 №PYL230113UKR-В; відповідно до п. 5.4 договору про перевезення від 02.10.2017 №KTODS 006/17 надання послуг експедитором здійснюється на підставі заявки, але заявка до митного оформлення не надана, що не дозволяє встановити достовірні відомості щодо виду наданих послуг і суми оплати за них; до митного оформлення поданий рахунок на оплату транспортних послуг від 16.03.2023 №75-К і платіжну інструкцію від 29.03.2023 №5982, яка підтверджує оплату за надані послуги, однак згідно з пунктом 6.3 договору транспортного експедиціювання від 12.10.2017 №KTODS 006/17 оплата проводиться на підставі рахунка протягом 3-х банківських днів з дня отримання рахунка.
Дослідивши наявні в матеріалах справи докази, суд встановив, що в матеріалах справи відсутні документи, які декларантом надані до митної декларації, відповідно до Митного кодексу України.
Внаслідок чого, з огляду на предмет доказування по вказаній справі, а також, з метою повного, всебічного та об`єктивного розгляду справи судом, виникла необхідність у витребуванні від Тернопільської митниці належним чином засвідчених копій документів, які надавалися уповноваженою особою декларанта до митної декларації за №23UA403070000814U0 від 01.05.2023 та бралися до уваги при прийнятті рішення про коригування митної вартості товарів №UA403070/2023/000067/2 від 02.05.2023 та картки відмови в прийнятті декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення за №UA403070/2023/000098.
Відповідно до частини 4 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вживає визначені законом заходи, необхідні для з`ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.
Згідно з частиною 3 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, докази суду надають учасники справи. Суд може пропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи, крім випадків, визначених цим Кодексом.
Пунктами 3, 7 та 8 статті 80 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що про витребування доказів за власною ініціативою або за клопотанням учасника справи, або про відмову у витребуванні доказів суд постановляє ухвалу. Особи, які не мають можливості подати доказ, який витребовує суд, або не мають можливості подати такий доказ у встановлені строки, зобов`язані повідомити про це суд із зазначенням причин протягом п`яти днів з дня вручення ухвали. У випадку неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також за неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, визначені цим Кодексом.
Згідно із частиною 2 статті 14 Кодексу адміністративного судочинства України, судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України.
Враховуючи наведене, керуючись статтями 14, 77, 80, 248, 256, 294 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
УХВАЛИВ:
1. Витребувати у Тернопільської митниці належним чином засвідчені копії документів, які надавалися уповноваженою особою Товариства з обмеженою відповідальністю «Будсервіс Івано-Франківськ» до митної декларації за №23UA403070000814U0 від 01.05.2023.
2. Зобов`язати Тернопільську митницю надати визначені пунктом 1 даної ухвали докази протягом п`яти днів з моменту отримання ухвали.
3. Копію цієї ухвали надіслати учасникам справи.
Відповідачу копію ухвали надіслати через підсистему "Електронний суд".
Перебіг процесуальних строків, початок яких пов`язується з моментом вручення процесуального документа учаснику судового процесу в електронній формі, починається з наступного дня після доставлення документів до Електронного кабінету в розділ «Мої справи».
У випадку неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також за неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, визначені КАС України.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею і не підлягає оскарженню окремо від рішення суду.
Суддя /підпис/ Панікар І.В.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.11.2023 |
Оприлюднено | 17.11.2023 |
Номер документу | 114934284 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо митної справи (крім охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності); зовнішньоекономічної діяльності; спеціальних заходів щодо демпінгового та іншого імпорту, у тому числі щодо визначення митної вартості товару |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Панікар І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні