Рішення
від 13.09.2023 по справі 911/2168/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Симона Петлюри, 16/108, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"13" вересня 2023 р. м. Київ Справа № 911/2168/23

Розглянувши матеріали справи за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕТЕРАНО ГАРД +»

до Державного підприємства «Чайка»

про стягнення 1 102 177,70 грн.

Суддя Карпечкін Т.П.

за участю представників сторін:

від позивача: Вавдійчик Б.П. (свідоцтво № 2907 від 31.05.2007 року);

від відповідача: не з`явився

Обставини справи:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕТЕРАНО ГАРД +» (далі - позивач, ТОВ «ВЕТЕРАНО ГАРД +»), звернулося до Господарського суду Київської області з позовом до Державного підприємства «Чайка» (далі - відповідач, ДП «Чайка») про стягнення 1 102 177,70 грн.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що між позивачем та відповідачем були укладені договори: № 1948 від 01.02.2021 року (далі - Договір № 1948); № 1949 від 01.02.2021 року (далі - Договір № 1949) та № 1950 від 01.02.2021 року (далі - Договір № 1950) (далі - всі разом - Договори) про надання охоронних послуг за адресами: Київська область, Бориспільський район, с. Дударівка, вулиця Садова (промислові приміщення); Київська область, Києво-Святошинський район, с. Лісне, вул. Лісна (промислові приміщення) та Чернігівська область, Козелецький район, с. Новий Шлях, вул. 30-річчя Перемоги, буд. 2.

Однак, Державне підприємство «Чайка» всупереч укладеним Договорам не здійснив оплату охоронних послуг у строки визначені Договорами у зв`язку із чим, у відповідача перед позивачем утворилася основна заборгованість у розмірі 1 102 177,70 грн.

Ухвалою Господарського суду Київської області від 24.07.2023 року по справі № 911/2168/23 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження в справі за правилами загального позовного провадження та підготовче засідання призначено на 23.08.2023 року.

15.08.2023 року від Державного підприємства «Чайка» надійшов відзив на позовну заяву, в якому останній фактично визнавав заборгованість, однак зазначив, що не може її оплати через скрутне фінансове становище. .

В підготовчому засіданні 23.08.2023 року позивач зазначив, що позовні вимоги, з підстав викладених у позовній заяві підтримує. Також зазначив і про те, що ним повідомлено про всі обставини справи, які йому відомі, та надані суду всі наявні в нього докази.

Представник відповідача в підготовче засідання 23.08.2023 року не з`явився.

Враховуючи те, що судом під час підготовчого судового засідання вирішено питання, зазначені в ч. 2 ст. 182 Господарського процесуального кодексу України та вчинено усі необхідні дії, передбачені ст. 177 Господарського процесуального кодексу України, з метою забезпечення правильного, своєчасного та безперешкодного розгляду справи по суті, суд дійшов висновку про закриття підготовчого провадження у справі та призначення справи до судового розгляду по суті на 13.09.2023 року.

У судовому засіданні 13.09.2023 року позивач підтримав позовні вимоги, відповідач у судове засідання не з`явився.

Згідно з ч. ч. 1, 2 ст. 233 Господарського процесуального кодексу України суди ухвалюють рішення, постанови іменем України негайно після закінчення судового розгляду. Рішення та постанови приймаються, складаються і підписуються в нарадчій кімнаті складом суду, який розглянув справу.

Відповідно до ч. 1 ст. 240 Господарського процесуального кодексу України рішення суду проголошується у судовому засіданні, яким завершується розгляд справи, публічно, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Суд може проголосити лише вступну та резолютивну частини рішення.

У зв`язку з чим, в судовому засіданні 13.09.2023 року судом закінчено розгляд справи та за результатами оцінки поданих доказів, у нарадчій кімнаті, прийнято рішення.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача та дослідивши надані докази, суд

ВСТАНОВИВ:

01.02.2023 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «ВЕТЕРАНО ГАРД +» та Державним підприємством «Чайка» було укладено Договір № 1948 про надання охоронних послуг (далі Договір № 1948).

Згідно пункту 2.1. Договору № 1948 передбачено, що за цим Договором Замовник передає, а Виконавець приймає під охорону Об`єкт, визначений в п. 6.2. цього Договору, а також матеріальні цінності, що знаходяться на Об`єкті, а Замовник зобов`язується своєчасно здійснювати оплату наданих Виконавцем послуг на умовах і в порядку, встановлених цим Договором.

Охорона Об`єкта здійснюється у дні і години, вказані у Дислокації (Додаток № 1 до Договору). Система охорони Об`єкта та розташування постів визначається Виконавцем і узгоджується з Замовником. Пропускний та внутрішньо-об`єктовий режим на Об`єкті встановлюється Замовником, а здійснюється Виконавцем (пункт 2.3. Договору № 1948).

У відповідності до пункту 4.1. Договору № 1948 вартість охоронних послуг згідно цього Договору визначається на підставі Розрахунку вартості послуг з охорони (Додаток № 2 до Договору).

За умовами пунктів 5.1. та 5.2. Договору № 1948 передбачено, що розрахунки - оплата за надані Виконавцем охороні послуги здійснюється Замовником після пред`явлення Виконавцем рахунку на оплату послуг та Акту прийняття-передачі наданих послуг. Замовник здійснює оплату наступним чином: аванс у розмірі 50% від вартості послуг по охороні об`єкта, який сплачується 20-го числа поточного місяця. Остаточний розрахунок за фактично надані послуги замовником здійснюється протягом 5 робочих днів, але не пізніше 5 числа наступного за календарним місяцем, в якому фактично надавалися послуги, в безготівковому порядку шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця на підставі Акту прийняття-передачі наданих послуг, який, є підставою для оплати в наступному місяці за попередній відпрацьований Виконавцем місяць, а також оформленого Виконавцем рахунку. Датою оплати вважається дата зарахування коштів Замовника на банківський рахунок Виконавця.

Виконавець надає Замовнику два примірника Акту прийняття-передачі наданих послуг та інші необхідні документи (затверджується Сторонами) останнього робочого дня поточного місяця. У випадку наявності у Замовника заперечень щодо обсягу і якості послуг, наданих Виконавцем у звітному місяці. Замовник зобов`язаний в строк не пізніше 3 робочих днів у письмовій формі, надати Виконавцю свої обґрунтовані заперечення щодо підписання Акту прийняття-передачі наданих послуг (пункт 5.3. Договору № 1948).

Згідно пунктів 6.2., 6.3. та 6.4. Договору № 1948 сторони визначили, що надання послуг з охорони здійснюється Виконавцем цілодобово, з 08:00 до 08:00, в тому числі у робочі, передвихідні, вихідні, передсвяткові та святкові дні. Місце надання послуг охорони: Об`єкт, що знаходиться за адресою: Київська область, Бориспільський район, с. Дударків, вул. Садова (промислові приміщення). Охорона Об`єкта Замовника здійснюється шляхом несення чергувань та патрулювань Об`єкта працівниками охорони.

Відповідно до підпункту 7.1.2. пункту 7.1. Договору № 1948 Замовник зобов`язаний своєчасно та в повному обсязі сплачувати Виконавцю кошти за надані послуги з охорони.

В свою чергу, у відповідності до підпункту 7.3.1. пункту 7.2. Договору № 1948 Виконавець зобов`язаний Забезпечити охорону Об`єкта із збереженням на ньому товарно-матеріальних цінностей Замовника, від розкрадання, пошкодження чи знищення, шляхом:

контролю за цілісністю Об`єкта та схоронністю майна, що на ньому зберігається;

здійснення на Об`єкті запровадженого Замовником пропускного та внутрішньо-об`єктового режиму, у тому числі не допускати проникнення сторонніх осіб на Об`єкт, а також несанкціоноване Замовником перебування його працівників на Об`єкті у невизначений Замовником час;

контролю за ввезенням та вивезенням (внесення та винесення) товарно-матеріальних цінностей на територію та з території Об`єкта без письмового дозволу Замовника;

припинення, шляхом здійснення заходів оперативного реагування з дотриманням вимог діючого законодавства України на безпосередні правопорушення проти майна Замовника на Об`єкті, порушення режиму роботи Об`єкта.

Підпунктом 7.4.1. пункту 7.4. Договору № 1948 сторони передбачили, що Виконавець має право своєчасно та в повному обсязі отримувати оплату за надані послуги.

За пунктом 13.1. Договору № 1948 визначено, що цей Договір набирає чинності з 03.02. 2021 року і діє до 03.02.2022 року.

У той самий час, згідно пункту 13.3. Договору № 1948 сторонами передбачено, що Договір може бути продовжений на той самий термін, в разі якщо Замовником або Виконавцем не було надане письмове звернення про припинення Договору, в 15 (п`ятнадцяти) денний строк до дати закінчення даного договору.

У відповідності до Додатку № 2 Договору № 1948 сторонами було погоджено розрахунок вартості послуг з охорони, за яким сторони визначили охоронюваних днів у кількості 365 діб, годин охорони у кількості 8 760 год., вартість фізичної охорони за 1 пост (грн.) у розмірі 40 000,00 грн., та середня вартість фізичної охорони Об`єкта в місяць (4 поста охорони)(грн.) у розмірі 120 000,00 грн.

27 квітня 2021 року між сторонами було підписано Додаткову угоду № 1 до Договору № 1948 за якою, Сторонами на період із 28.04.2021 року до 12.05.2021 року (14 календарних днів) тимчасово встановлено 1 пост охорони (2 працівника Виконавця) та змінено вартість послуг Виконавця за цей пост охорони, а саме:

- адреса об`єкту охорони: Київська область, Бориспільський район, с. Дударків, вул. Садова (промислові приміщення);

- найменування об`єкту охорони: Промислові приміщення ДП «Чайка»;

- вартість фізичної охорони за годину складає 66,97 грн. (шістдесят шість гривень 97 коп.);

- розрахунок вартості послуг за додатковий пост охорони вказується в додатку №1 до цієї додаткової угоди.

У відповідності до додатку № 1 до Додаткової угоди №1 до Договору № 1948 від 01 лютого 2021 р. сторони передбачили: охоронюваних днів у кількості 14 діб, годин охорони у кількості 336 год., вартість фізичної охорони за 1 пост (грн.) у розмірі 22 501,92 грн., та загальна вартість фізичної охорони Об`єкта за період з із 28.04.2021 року по 12.05.2021 року (14 календарних днів) (1 поста охорони) (грн.) у розмірі 22 501,92 грн.

11 травня 2021 року між сторонами було підписано Додаткову угоду № 2 до Договору № 1948 за якою, Сторонами продовжено дію тимчасового посту охорони на період із 12.05.2021 року до 17.05.2021 року (5 календарних днів)., а саме:

- адреса об`єкту охорони: Київська область, Бориспільський район, с. Дударків, вул. Садова (промислові приміщення);

- найменування об`єкту охорони: Промислові приміщення ДП «Чайка»;

- вартість фізичної охорони за годину складає 66,97 грн. (шістдесят шість гривень 97 коп.);

- розрахунок вартості послуг за додатковий пост охорони вказується в додатку №1 до цієї додаткової угоди.

У відповідності до додатку № 2 до Додаткової угоди № 2 до Договору № 1948 від 01 лютого 2021 р. сторони передбачили: охоронюваних днів у кількості 5 діб, годин охорони у кількості 120 год., вартість фізичної охорони за 1 пост (грн.) у розмірі 8 036,40 грн., та загальна вартість фізичної охорони Об`єкта за період з із 12.05.2021 року по 17.05.2021 року (5 календарних днів) (1 поста охорони) (грн.) у розмірі 8 036,40 грн.

29 жовтня 2021 року між сторонами укладено Додаткову угоду № 2 до Договору про надання охоронних послуг № 1948 від 01.02.2021 року за якою Сторони домовились, внести зміни до Договору охорони, а саме: з 05 листопада 2021 року скоротити кількість постів охорони та змінити вартість послуг охорони за адресою: Київська область, Бориспільський район, с. Дударків, вул. Садова (промислові приміщення).

З урахуванням даної додаткової угоди Додаток № 1, Додаток № 2 та Додаток № 3 викладені в новій редакції, що додаються до даної додаткової угоди.

Окрім того, сторонами пункти 8.1. та 8.2. Договору № 1948 були викладені у новій редакції.

Згідно Додатку № 1 до Додаткової угоди № 2 до Договору № 1948 від 01 лютого 2021 р. кількість постів було зменшено з 4 на 2.

Окрім того, згідно до Додатку № 2 Додаткової угоди № 2 до Договору № 1948 від 01 лютого 2021 р. сторонами було погоджено новий розрахунок вартості послуг з охорони, за яким сторони визначили охоронюваних днів у кількості 366 діб, годин охорони у кількості 8 784 год., вартість фізичної охорони за 1 пост (грн.) у розмірі 45 000,00 грн., та середня вартість фізичної охорони Об`єкту в місяць (грн.) у розмірі 90 000,00 грн.

Як встановлено судом, та підтверджено матеріалами справи на виконання положень укладеного Договору № 1948 за період з 03.02.2021 року по 19.04.2023 року позивачем відповідачу було надано послуг на загальну суму 2 692 966,78 грн., що підтверджується підписаними між сторонами актами надання послуг, а саме: № 0602 від 28.02.2021 року на суму 111 428,46 грн; № 1203 від 31.03.2021 року на суму 120 000,00 грн.; № 1804 від 30.04.2021 року на суму 120 000,00 грн; № 2304 від 30.04.2021 року на суму 4 821,84 грн.; № 2405 від 11.05.2021 року на 17 680,08 грн.; № 3205 від 31.05.2021 року на суму 120 000,00 грн.; № 3005 від 16.05.2021 року на суму 8 036,40 грн.; № 4506 від 30.06.2021 року на суму 120 000,00 грн.; № 4707 від 31.07.2021 року на суму 120 000,00 грн.; № 6008 від 31.08.2021 року на суму 120 000,00 грн.; № 7009 від 30.09.2021 року на суму 120 000,00 грн.; № 8310 від 31.10.2021 року на суму 120 000,00 грн.; № 8911 від 30.11.2021 року на суму 94 000,00 грн.; № 10612 від 31.12.2021 року на суму 90 000,00 грн.; № 010122 від 31.01.2022 року на суму 90 000,00 грн.; № 040222 від 28.02.2022 року на суму 90 000,00 грн.; № 100322 від 31.03.2022 року на суму 90 000,00 грн.; № 120422 від 30.04.2022 року на суму 90 000,00 грн.; № 140522 від 31.05.2022 року на суму 90 000,00 грн.; № 160622 від 30.06.2022 року на суму 90 000,00 грн.; № 180722 від 31.07.2022 року на суму 90 000,00 грн.; № 210822 від 31.08.2022 року на суму 90 000,00 грн.; № 230922 від 30.09.2022 року на суму 90 000,00 грн.; № 251022 від 31.10.2022 року на суму 90 000,00 грн.; № 271122 від 30.11.2022 року на суму 90 000,00 грн; № 291222 від 31.12.2022 року на суму 90 000,00 грн.; № 020123 від 31.01.2023 року на суму 90 000,00 грн.; № 040223 від 28.02.2023 року на суму 90 000,00 грн.; № 050323 від 31.03.2023 року на суму 90 000,00 грн. та № 080423 від 19.04.2023 року на суму 57 000,00 грн.

Відповідачем вказані послуги прийняті у повному обсязі, однак, останній здійснив часткову оплату за вказаними вище актами у загальному розмірі 2 191 966,78 грн.

Наразі, у відповідача перед позивачем за Договором № 1948 наявна заборгованість отриманих послуг з охорони Об`єкту у розмірі 501 000,00 грн., яка ДП «Чайка» визнається та проти якої останній не заперечує.

01.02.2023 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «ВЕТЕРАНО ГАРД +» та Державним підприємством «Чайка» було укладено Договір № 1949 про надання охоронних послуг (далі Договір № 1949).

Згідно пункту 2.1. Договору № 1949 передбачено, що за цим Договором Замовник передає, а Виконавець приймає під охорону Об`єкт, визначений в п. 6.2. цього Договору, а також матеріальні цінності, що знаходяться на Об`єкті, а Замовник зобов`язується своєчасно здійснювати оплату наданих Виконавцем послуг на умовах і в порядку, встановлених цим Договором.

Охорона Об`єкта здійснюється у дні і години, вказані у Дислокації (Додаток № 1 до Договору). Система охорони Об`єкта та розташування постів визначається Виконавцем і узгоджується з Замовником. Пропускний та внутрішньо-об`єктовий режим на Об`єкті встановлюється Замовником, а здійснюється Виконавцем (пункт 2.3. Договору № 1949).

У відповідності до пункту 4.1. Договору № 1949 вартість охоронних послуг згідно цього Договору визначається на підставі Розрахунку вартості послуг з охорони (Додаток № 2 до Договору).

За умовами пунктів 5.1. та 5.2. Договору № 1949 передбачено, що розрахунки - оплата за надані Виконавцем охороні послуги здійснюється Замовником після пред`явлення Виконавцем рахунку на оплату послуг та Акту прийняття-передачі наданих послуг. Замовник здійснює оплату наступним чином: аванс у розмірі 50% від вартості послуг по охороні об`єкта, який сплачується 20-го числа поточного місяця. Остаточний розрахунок за фактично надані послуги замовником здійснюється протягом 5 робочих днів, але не пізніше 5 числа наступного за календарним місяцем, в якому фактично надавалися послуги, в безготівковому порядку шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця на підставі Акту прийняття-передачі наданих послуг, який, є підставою для оплати в наступному місяці за попередній відпрацьований Виконавцем місяць, а також оформленого Виконавцем рахунку. Датою оплати вважається дата зарахування коштів Замовника на банківський рахунок Виконавця.

Виконавець надає Замовнику два примірника Акту прийняття-передачі наданих послуг та інші необхідні документи (затверджується Сторонами) останнього робочого дня поточного місяця. У випадку наявності у Замовника заперечень щодо обсягу і якості послуг, наданих Виконавцем у звітному місяці. Замовник зобов`язаний в строк не пізніше 3 робочих днів у письмовій формі, надати Виконавцю свої обґрунтовані заперечення щодо підписання Акту прийняття-передачі наданих послуг (пункт 5.3. Договору № 1949).

Згідно пунктів 6.2., 6.3. та 6.4. Договору № 1949 сторони визначили, що надання послуг з охорони здійснюється Виконавцем цілодобово, з 08:00 до 08:00, в тому числі у робочі, передвихідні, вихідні, передсвяткові та святкові дні. Місце надання послуг охорони: Об`єкт, що знаходиться за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, с. Лісне, вул. Лісна (промислові приміщення). Охорона Об`єкта Замовника здійснюється шляхом несення чергувань та патрулювань Об`єкта працівниками охорони.

Відповідно до підпункту 7.1.2. пункту 7.1. Договору № 1949 Замовник зобов`язаний своєчасно та в повному обсязі сплачувати Виконавцю кошти за надані послуги з охорони.

В свою чергу, у відповідності до підпункту 7.3.1. пункту 7.2. Договору № 1949 Виконавець зобов`язаний Забезпечити охорону Об`єкта із збереженням на ньому товарно-матеріальних цінностей Замовника, від розкрадання, пошкодження чи знищення, шляхом:

контролю за цілісністю Об`єкта та схоронністю майна, що на ньому зберігається;

здійснення на Об`єкті запровадженого Замовником пропускного та внутрішньо-об`єктового режиму, у тому числі не допускати проникнення сторонніх осіб на Об`єкт, а також несанкціоноване Замовником перебування його працівників на Об`єкті у невизначений Замовником час;

контролю за ввезенням та вивезенням (внесення та винесення) товарно-матеріальних цінностей на територію та з території Об`єкта без письмового дозволу Замовника;

припинення, шляхом здійснення заходів оперативного реагування з дотриманням вимог діючого законодавства України на безпосередні правопорушення проти майна Замовника на Об`єкті, порушення режиму роботи Об`єкта.

Підпунктом 7.4.1. пункту 7.4. Договору № 1949 сторони передбачили, що Виконавець має право своєчасно та в повному обсязі отримувати оплату за надані послуги.

За пунктом 13.1. Договору № 1949 визначено, що цей Договір набирає чинності з 01.02. 2021 року і діє до 01.02.2022 року.

У той самий час, згідно пункту 13.3. Договору № 1949 сторонами передбачено, що Договір може бути продовжений на той самий термін, в разі якщо Замовником або Виконавцем не було надане письмове звернення про припинення договору, в 15 (п`ятнадцяти) денний строк до дати закінчення даного договору.

У відповідності до Додатку № 2 Договору № 1949 сторонами було погоджено розрахунок вартості послуг з охорони, за яким сторони визначили охоронюваних днів у кількості 365 діб, годин охорони у кількості 8 760 год., вартість фізичної охорони за 1 пост (грн.) у розмірі 40 000,00 грн., та середня вартість фізичної охорони Об`єкта в місяць (4 поста охорони)(грн.) у розмірі 120 000,00 грн.

27 квітня 2021 року між сторонами було підписано Додаткову угоду № 1 до Договору № 1949 за якою, Сторонами на період із 28.04.2021 року до 12.05.2021 року (14 календарних днів) тимчасово встановлено 0,5 поста охорони (1 працівник Виконавця) та змінено вартість послуг Виконавця за цей пост охорони, а саме:

- адреса об`єкту охорони: Київська область, Києво-Святошинський район, с. Лісне, вул. Лісна (промислові приміщення).;

- найменування об`єкту охорони: Промислові приміщення ДП «Чайка»;

- вартість фізичної охорони за годину складає 66,97 грн. (шістдесят шість гривень 97 коп.);

- розрахунок вартості послуг за додатковий пост охорони вказується в додатку №1 до цієї додаткової угоди.

У відповідності до додатку № 1 до Додаткової угоди №1 до Договору № 1949 від 01 лютого 2021 р. сторони передбачили: охоронюваних днів у кількості 14 діб, годин охорони у кількості 336 год., вартість фізичної охорони за 1 пост (грн.) у розмірі 22 500,00 грн., та загальна вартість фізичної охорони Об`єкта за період з із 28.04.2021 року по 12.05.2021 року (14 календарних днів) (0,5 поста охорони) (грн.) у розмірі 11 250,96 грн.

11 травня 2021 року між сторонами було підписано Додаткову угоду № 2 до Договору № 1949 за якою, Сторонами продовжено дію тимчасового посту охорони на період із 12.05.2021 року до 17.05.2021 року (5 календарних днів)., а саме:

- адреса об`єкту охорони: Київська область, Києво-Святошинський район, с. Лісне, вул. Лісна (промислові приміщення).;

- найменування об`єкту охорони: Промислові приміщення ДП «Чайка»;

- вартість фізичної охорони за годину складає 66,97 грн. (шістдесят шість гривень 97 коп.);

- розрахунок вартості послуг за додатковий пост охорони вказується в додатку № 1 до цієї додаткової угоди.

У відповідності до додатку № 2 до Додаткової угоди № 2 до Договору № 1949 від 01 лютого 2021 р. сторони передбачили: охоронюваних днів у кількості 5 діб, годин охорони у кількості 120 год., вартість фізичної охорони за 1 пост (грн.) у розмірі 8 036,40 грн., та загальна вартість фізичної охорони Об`єкта за період з із 12.05.2021 року по 17.05.2021 року (5 календарних днів) (0,5 поста охорони) (грн.) у розмірі 4 018,20 грн.

29 жовтня 2021 року між сторонами укладено Додаткову угоду № 2 до Договору про надання охоронних послуг № 1949 від 01.02.2021 року за якою Сторони домовились, внести зміни до Договору охорони, а саме: з 01 листопада 2021 року скоротити кількість постів охорони та змінити вартість послуг охорони за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, с. Лісне, вул. Лісна (промислові приміщення).

З урахуванням даної додаткової угоди Додаток № 1, Додаток № 2 та Додаток № 3 викладені в новій редакції, що додаються до даної додаткової угоди.

Окрім того, сторонами пункти 8.1. та 8.2. Договору № 1949 були викладені у новій редакції.

Згідно Додатку № 1 до Додаткової угоди № 2 до Договору № 1949 від 01 лютого 2021 року кількість постів було зменшено з 3 на 0,5.

Окрім того, згідно до Додатку № 2 Додаткової угоди № 2 до Договору № 1949 від 01 лютого 2021 р. сторонами було погоджено новий розрахунок вартості послуг з охорони, за яким сторони визначили охоронюваних днів у кількості 366 діб, годин охорони у кількості 4 392 год., вартість фізичної охорони за 1 пост (грн.) у розмірі 22 500,00 грн., та середня вартість фізичної охорони Об`єкту в місяць (грн.) у розмірі 45 000,00 грн.

15 серпня 2022 року між сторонами було укладено Додаткову угоду № 3 до Договору про надання охоронних послуг № 1949 від 01.02.2021 року, якою сторони погодилися виставити додатковий пост охорони (1 пост охорони (1 працівник Виконавця)) з 06.00 до 18.00 год. з 15.08.2022 року по 14.08.2023 року.

- адреса об`єкту охорони: Київська область, Києво-Святошиський район, с. Лісне, вул. Лісна (промислові приміщення);

- вартість фізичної охорони за годину складає 61,50 грн. (шістдесят одна гривня 50 коп.).

У відповідності до додатку № 2 до Додаткової угоди № 3 до Договору № 1949 від 01 лютого 2021 р. сторони передбачили: охоронюваних днів у кількості 30,5 діб, годин охорони у кількості 366 год., вартість фізичної охорони за 1 пост (грн.) у розмірі 22 509,00 грн., та загальна вартість фізичної охорони Об`єкта за період з із 15.08.2022 року по 14.08.2023 року (12 календарних днів) (1 пост охорони) (грн.) у розмірі 22 509,00 грн.

Як встановлено судом, та підтверджено матеріалами справи на виконання положень укладеного Договору № 1949 за період з 01.02.2021 року по 19.04.2023 року позивачем відповідачу було надано послуг на загальну суму 2 073 133,86 грн., що підтверджується підписаними між сторонами актами надання послуг, а саме: № 0502 від 28.02.2021 року на суму 120 000,00 грн.; № 1303 від 31.03.2021 року на суму 120 000,00 грн.; № 1904 від 30.04.2021 року на суму 120 000,00 грн.; № 2005 від 30.04.2021 року на суму 2 410,92 грн.; №2805 від 16.05.2021 року на суму 4 018,20 грн.; № 3105 від 31.05.2021 року на суму 120 000,00 грн.; № 2105 від 11.05.2021 року на суму 8 840,04 грн.; № 4306 від 30.06.2021 року на суму 120 000,00 грн.; № 4907 від 31.07.2021 року на суму 120 000,00 грн.; № 6408 від 31.08.2021 року на суму 120 000,00 грн.; № 6909 від 30.09.2021 року на суму 120 000,00 грн.; № 8410 від 31.10.2021 року на суму 120 000,00 грн.; № 9011 від 30.11.2021 року на суму 45 000,00 грн.; № 105 від 31.12.2021 року на суму 45 000,00 грн.; № 01 від 31.01.2022 року на суму 45 000,00 грн.; № 03 від 28.02.2022 року на суму 45 000,00 грн.; № 11032022 від 31.03.2022 року на суму 45 000,00 грн.; № 13-042022 від 30.04.2022 року на суму 45 000,00 грн.; № 150522 від 31.05.2022 року на суму 45 000,00 грн.; № 170622 від 30.06.2022 року на суму 45 000,00 грн.; № 190722 від 31.07.2022 року на суму 45 000,00 грн.; № 200822 від 31.08.2022 року на суму 45 000,00 грн.; № 220822 від 31.08.2022 року на суму 12 546,00 грн.; № 240922 від 30.09.2022 року на суму 67 509,00 грн.; № 261022 від 31.10.2022 року на суму 67 509,00 грн.; № 281122 від 30.11.2022 року на суму 67 509,00 грн.; № 301222 від 31.12.2022 року на суму 67 509,00 грн.; № 010123 від 31.01.2023 року на суму 67 509,00 грн.; № 030223 від 28.02.2023 року на суму 67 509,00 грн.; № 050223 від 31.03.2023 року на суму 67 509,00 грн. та № 070423 від 19.04.2023 року на суму 42 755,70 грн.

Відповідачем вказані послуги прийняті у повному обсязі, однак, останній здійснив часткову оплату за вказаними вище актами у загальному розмірі 1 551 956,16 грн.

Наразі, у відповідача перед позивачем за Договором № 1949 наявна заборгованість отриманих послуг з охорони Об`єкту у розмірі 521 177,70 грн., ДП «Чайка» визнається та проти якої останній не заперечує.

01.02.2023 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «ВЕТЕРАНО ГАРД +» та Державним підприємством «Чайка» було укладено Договір № 1950 про надання охоронних послуг (далі Договір № 1950).

Згідно пункту 2.1. Договору № 1950 передбачено, що за цим Договором Замовник передає, а Виконавець приймає під охорону Об`єкт, визначений в п. 6.2. цього Договору, а також матеріальні цінності, що знаходяться на Об`єкті, а Замовник зобов`язується своєчасно здійснювати оплату наданих Виконавцем послуг на умовах і в порядку, встановлених цим Договором.

Охорона Об`єкта здійснюється у дні і години, вказані у Дислокації (Додаток № 1 до Договору). Система охорони Об`єкта та розташування постів визначається Виконавцем і узгоджується з Замовником. Пропускний та внутрішньо-об`єктовий режим на Об`єкті встановлюється Замовником, а здійснюється Виконавцем (пункт 2.3. Договору № 1950).

У відповідності до пункту 4.1. Договору № 1950 вартість охоронних послуг згідно цього Договору визначається на підставі Розрахунку вартості послуг з охорони (Додаток № 2 до Договору).

За умовами пунктів 5.1. та 5.2. Договору № 1950 передбачено, що розрахунки - оплата за надані Виконавцем охороні послуги здійснюється Замовником після пред`явлення Виконавцем рахунку на оплату послуг та Акту прийняття-передачі наданих послуг. Замовник здійснює оплату наступним чином: аванс у розмірі 50% від вартості послуг по охороні об`єкта, який сплачується 20-го числа поточного місяця. Остаточний розрахунок за фактично надані послуги замовником здійснюється протягом 5 робочих днів, але не пізніше 5 числа наступного за календарним місяцем, в якому фактично надавалися послуги, в безготівковому порядку шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця на підставі Акту прийняття-передачі наданих послуг, який, є підставою для оплати в наступному місяці за попередній відпрацьований Виконавцем місяць, а також оформленого Виконавцем рахунку. Датою оплати вважається дата зарахування коштів Замовника на банківський рахунок Виконавця.

Виконавець надає Замовнику два примірника Акту прийняття-передачі наданих послуг та інші необхідні документи (затверджується Сторонами) останнього робочого дня поточного місяця. У випадку наявності у Замовника заперечень щодо обсягу і якості послуг, наданих Виконавцем у звітному місяці. Замовник зобов`язаний в строк не пізніше 3 робочих днів у письмовій формі, надати Виконавцю свої обґрунтовані заперечення щодо підписання Акту прийняття-передачі наданих послуг (пункт 5.3. Договору № 1950).

Згідно пунктів 6.2., 6.3. та 6.4. Договору № 1950 сторони визначили, що надання послуг з охорони здійснюється Виконавцем цілодобово, з 08:00 до 08:00, в тому числі у робочі, передвихідні, вихідні, передсвяткові та святкові дні. Місце надання послуг охорони: Об`єкт, що знаходиться за адресою: Чернігівська область, Козелецький район, с. Новий Шлях, вул. 30-річчя Перемоги, буд. 2. Охорона Об`єкта Замовника здійснюється шляхом несення чергувань та патрулювань Об`єкта працівниками охорони.

Відповідно до підпункту 7.1.2. пункту 7.1. Договору № 1950 Замовник зобов`язаний своєчасно та в повному обсязі сплачувати Виконавцю кошти за надані послуги з охорони.

В свою чергу, у відповідності до підпункту 7.3.1. пункту 7.2. Договору № 1950 Виконавець зобов`язаний Забезпечити охорону Об`єкта із збереженням на ньому товарно-матеріальних цінностей Замовника, від розкрадання, пошкодження чи знищення, шляхом:

контролю за цілісністю Об`єкта та схоронністю майна, що на ньому зберігається;

здійснення на Об`єкті запровадженого Замовником пропускного та внутрішньо-об`єктового режиму, у тому числі не допускати проникнення сторонніх осіб на Об`єкт, а також несанкціоноване Замовником перебування його працівників на Об`єкті у невизначений Замовником час;

контролю за ввезенням та вивезенням (внесення та винесення) товарно-матеріальних цінностей на територію та з території Об`єкта без письмового дозволу Замовника;

припинення, шляхом здійснення заходів оперативного реагування з дотриманням вимог діючого законодавства України на безпосередні правопорушення проти майна Замовника на Об`єкті, порушення режиму роботи Об`єкта.

Підпунктом 7.4.1. пункту 7.4. Договору № 1950 сторони передбачили, що Виконавець має право своєчасно та в повному обсязі отримувати оплату за надані послуги.

За пунктом 13.1. Договору № 1950 визначено, що цей Договір набирає чинності з 15.02. 2021 року і діє до 15.02.2022 року.

У той самий час, згідно пункту 13.3. Договору № 1950 сторонами передбачено, що Договір може бути продовжений на той самий термін, в разі якщо Замовником або Виконавцем не було надане письмове звернення про припинення договору, в 15 (п`ятнадцяти) денний строк до дати закінчення даного договору.

У відповідності до Додатку № 2 Договору № 1950 сторонами було погоджено розрахунок вартості послуг з охорони, за яким сторони визначили охоронюваних днів у кількості 365 діб, годин охорони у кількості 8 760 год., вартість фізичної охорони за 1 пост (грн.) у розмірі 40 000,00 грн., та середня вартість фізичної охорони Об`єкта в місяць (4 поста охорони)(грн.) у розмірі 160 000,00 грн.

27 квітня 2021 року між сторонами було підписано Додаткову угоду № 1 до Договору № 1950 за якою, Сторонами на період із 28.04.2021 року до 12.05.2021 року (14 календарних днів) тимчасово встановлено 1 пост охорони (2 працівника Виконавця) та змінено вартість послуг Виконавця за цей пост охорони, а саме:

- адреса об`єкту охорони: Чернігівська обл., Козелецький р-н с. Новий Шлях вул. 30-річчя Перемоги., буд.2.;

- найменування об`єкту охорони: Промислові приміщення ДП «Чайка»;

- вартість фізичної охорони за годину складає 66,97 грн. (шістдесят шість гривень 97 коп.);

- розрахунок вартості послуг за додатковий пост охорони вказується в додатку № 1 до цієї додаткової угоди.

У відповідності до додатку № 1 до Додаткової угоди №1 до Договору № 1950 від 01 лютого 2021 року сторони передбачили: охоронюваних днів у кількості 14 діб, годин охорони у кількості 336 год., вартість фізичної охорони за 1 пост (грн.) у розмірі 22 501,92 грн., та загальна вартість фізичної охорони Об`єкта за період з із 28.04.2021 року по 12.05.2021 року (14 календарних днів) (1 поста охорони) (грн.) у розмірі 22 501,92 грн.

11 травня 2021 року між сторонами було підписано Додаткову угоду № 2 до Договору № 1950 за якою, Сторонами продовжено дію тимчасового посту охорони на період із 12.05.2021 року до 17.05.2021 року (5 календарних днів)., а саме:

- адреса об`єкту охорони: Чернігівська обл., Козелецький р-н с. Новий Шлях вул. 30-річчя Перемоги, буд.2;

- найменування об`єкту охорони: Промислові приміщення ДП «Чайка»;

- вартість фізичної охорони за годину складає 66,97 грн. (шістдесят шість гривень 97 коп.);

- розрахунок вартості послуг за додатковий пост охорони вказується в додатку №1 до цієї додаткової угоди.

У відповідності до додатку № 2 до Додаткової угоди № 2 до Договору № 1950 від 01 лютого 2021 р. сторони передбачили: охоронюваних днів у кількості 5 діб, годин охорони у кількості 120 год., вартість фізичної охорони за 1 пост (грн.) у розмірі 8 036,40 грн., та загальна вартість фізичної охорони Об`єкта за період з із 12.05.2021 року по 17.05.2021 року (5 календарних днів) (1 поста охорони) (грн.) у розмірі 8 036,40 грн.

29 жовтня 2021 року між сторонами укладено Додаткову угоду № 2 до Договору про надання охоронних послуг № 1950 від 01.02.2021 року за якою Сторони вирішили з 01 листопада 2021 року припинити дію Договору № 1950.

Як встановлено судом, та підтверджено матеріалами справи на виконання положень укладеного Договору № 1950 за період з 15.02.2021 року по 31.10.2021 року позивачем відповідачу було надано послуг на загальну суму 1 390 538,24 грн., що підтверджується підписаними між сторонами актами надання послуг, а саме: № 0702 від 28.02.2021 року на суму 79 999,92 грн.; № 1103 від 31.03.2021 року на суму 160 000,00 грн.; № 1704 від 30.04.2021 року на суму 160 000,00 грн.; № 2605 від 11.05.2021 року на суму 17 680,08 грн.; № 2504 від 30.04.2021 року на суму 4 821,84 грн.; № 2905 від 16.05.2021 року на суму 8 036,40 грн.; № 3305 від 31.05.2021 року на суму 160 000,00 грн.; № 4406 від 30.06.2021 року на суму 160 000,00 грн.; № 47 від 31.07.2021 року на суму 160 000,00 грн.; № 5908 від 31.08.2021 року на суму 160 000,00 грн.; № 7109 від 30.09.2021 року на суму 160 000,00 грн. та № 8210 від 31.10.2021 року на суму 160 000,00 грн.

Відповідачем вказані послуги прийняті у повному обсязі, однак, останній здійснив часткову оплату за вказаними вище актами у загальному розмірі 1 551 956,16 грн.

Наразі, у відповідача перед позивачем за Договором № 1950 наявна заборгованість отриманих послуг з охорони Об`єкту у розмірі 80 000,00 грн., яка ДП «Чайка» визнається та проти якої останній не заперечує.

Надаючи правову кваліфікацію викладеним обставинам, з урахуванням фактичних та правових підстав позовних вимог, суд дійшов наступних висновків.

Відповідно до частини 1 статті 202 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України), правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.

Згідно з частини 1 статті 509 ЦК України, зобов`язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов`язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов`язку.

Частина 2 статті 509 ЦК України передбачає, що зобов`язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу.

Відповідно пункту 1 частини 2 статті 11 ЦК України, підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є договори та інші правочини.

За умовами ч. 1 ст. 627 ЦК України відповідно до ст. 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.

Згідно з положеннями частини 1 статті 628 ЦК України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства.

Відповідно до ч.1 ст. 202 Господарського кодексу України (далі - ГК України), ст. 599 ЦК України зобов`язання, зокрема, припиняється виконанням, проведеним належним чином.

Стаття 525 ЦК України передбачено, що одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.

Відповідно до п. 1 статті 530 ЦК України, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Відповідно до статті 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.

У відповідності з ч. 1 статті 629 ЦК України договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Відповідно до ст. 978 ЦК України за договором охорони охоронець, який є суб`єктом підприємницької діяльності, зобов`язується забезпечити недоторканність особи чи майна, які охороняються. Володілець такого майна або особа, яку охороняють, зобов`язані виконувати передбачені договором правила особистої та майнової безпеки і щомісячно сплачувати охоронцю встановлену плату.

Особливості та порядок провадження охоронної діяльності визначені Законом України «Про охоронну діяльність».

Частиною першою статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» встановлено, зокрема, що охоронна діяльність - надання послуг з охорони власності та громадян; об`єкт охорони - фізична особа та/або майно; об`єкт охоронної діяльності - суб`єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії; охорона майна - діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності визначених власником і належних йому будівель, споруд, територій, акваторій, транспортних засобів, валютних цінностей, цінних паперів та іншого рухомого і нерухомого майна, з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій щодо нього, для збереження його фізичного стану, припинення несанкціонованого власником доступу до нього та забезпечення здійснення власником цього майна всіх належних йому повноважень стосовно нього.

Згідно з частиною першою статті 5 Закону України «Про охоронну діяльність» суб`єкт охоронної діяльності на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії надає такі охоронні послуги: 1) охорона майна громадян; 2) охорона майна юридичних осіб: 3) охорона фізичних осіб.

Відповідно до ч. 1 ст. 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.

Згідно з ч. 1 ст. 903 ЦК України якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов`язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором.

Матеріалами справи підтверджується існування простроченої заборгованості відповідача за послуги з охорони його трьох об`єктів в загальній сумі 1 102 177,70 грн. за період з лютого 2021 року по квітень 2023 року.

Суд вказує, що зазначені вище акти надання послуг були прийняті відповідачем без зауважень та претензій, підписані та скріплені печаткою з його боку, що відповідно свідчить про належне надання послуг позивачем відповідачу та виникнення у останнього обов`язку з їх оплати.

Окрім того, як вбачається із матеріалів справи 13.01.2023 року вих. № 11 позивачем було направлено відповідачу претензію пов`язану із неналежним виконанням умов укладених Договорів.

Відповідачем, така претензія була розглянута та фактично визнана, що підтведжується гарантійним листом від 23.01.2023 року вих. № 20-23/37.

В обґрунтування неможливості оплатити послуги - відповідач посилається на відсутність у нього необхідних коштів, у зв`язку із скрутним фінансовим становищем та своєю сезонно господарською діяльністю.

Слід зазначити, що в розумінні ч. 2 ст. 617 ЦК України та ч. 2 ст. 218 ГК України відсутність у відповідача коштів на оплату наданих позивачем послуг не є підставою для звільнення від відповідальності по сплаті такої заборгованості, а тому твердження відповідача відхиляються та судом до уваги не приймаються.

Умовою виконання зобов`язання - є строк (термін) його виконання. Дотримання строку виконання є одним із критеріїв належного виконання зобов`язання, оскільки прострочення є одним із проявів порушення зобов`язання. Строк (термін) виконання зобов`язання за загальним правилом, узгоджується сторонами в договорі.

Неналежним виконанням зобов`язань у розумінні положень статей 610-611 ЦК України є його виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (договору) (до подібних висновків дійшов Касаційний господарський суд у складі Верховного Суду від 14.01.2019 року у справі № 910/3777/18).

За змістом статей 509, 524, 533-535 ЦК України грошовим є зобов`язання, виражене у грошових одиницях, що передбачає обов`язок боржника сплатити гроші на користь кредитора, який має право вимагати від боржника виконання цього обов`язку.

Тобто грошовим є будь-яке зобов`язання, в якому праву кредитора вимагати від боржника сплати коштів кореспондує обов`язок боржника з такої сплати (аналогічні висновки узгоджуються з правовими позиціями Великої Палати Верховного Суду, висловленими у постановах від 11.04.2018 по справі № 758/1303/15-ц та від 16.05.2018 по справі № 686/21962/15-ц, а також у постанові Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 18.10.2018 по справі № 910/11965/16).

Відповідачем в ході розгляду справи не надано заперечень та спростувань щодо простроченої заборгованості перед позивачем чи доказів її сплати. Таким чином, позовні вимоги щодо стягнення з відповідача 1 102 177,70 грн. основної заборгованості за послуги охорони обґрунтовані, доведені, відповідачем не заперечені та не спростовані, тому підлягають задоволенню у повному обсязі.

Як визначено ст. 73 Господарського процесуального кодексу України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Відповідно до ст. 74 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Згідно статті 86 Господарського процесуального кодексу України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також вірогідність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Відповідно до статей 123, 129 Господарського процесуального кодексу України відшкодування витрат по сплаті судового збору у розмірі 16 532,67 грн. покладається судом на відповідача в повному обсязі.

Керуючись ст. ст. 73, 74, 129, 233, 236-241, 247-252 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

1. Позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.

2. Стягнути з Державного підприємства «Чайка» (08330, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Дударків, вул. Гоголя, буд. 62А, код ЄДРПОУ: 31245205) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕТЕРАНО ГАРД +» (04119, м. Київ, вул. Зоологічна, буд. 4-А, офіс 139, код ЄДРПОУ: 42554796) 1 102 177 (один мільйон сто дві тисячі сто сімдесят сім) грн. 70 коп. основного боргу та 16 532 (шістнадцять тисяч п`ятсот тридцять дві) грн. 67 коп. витрат по сплаті судового збору.

3. Наказ видати після набрання судовим рішенням законної сили.

Рішення набирає законної сили відповідно до ст. 241 Господарського процесуального кодексу України та може бути оскаржено у порядку і строк, встановлені ст. ст. 254, 256 Господарського процесуального кодексу України.

Повне рішення складено: 20.11.2023 р.

Суддя Т.П. Карпечкін

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення13.09.2023
Оприлюднено22.11.2023
Номер документу115030045
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань надання послуг

Судовий реєстр по справі —911/2168/23

Постанова від 16.04.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Руденко М.А.

Ухвала від 25.03.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Руденко М.А.

Ухвала від 08.01.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Руденко М.А.

Рішення від 13.09.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Карпечкін Т.П.

Ухвала від 04.10.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Карпечкін Т.П.

Рішення від 04.10.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Карпечкін Т.П.

Ухвала від 27.09.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Карпечкін Т.П.

Ухвала від 22.09.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Карпечкін Т.П.

Ухвала від 23.08.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Карпечкін Т.П.

Ухвала від 24.07.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Карпечкін Т.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні