Рішення
від 29.11.2023 по справі 530/132/23
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 листопада 2023 року м. ПолтаваСправа № 530/132/23

Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Алєксєєвої Н.Ю., розглянув у письмовому провадженні справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Державнаї служби України з безпеки на транспорті, Відділу державного нагляду (контролю) у Полтавській області Державної служби України з безпеки на транспорті, третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАРАНТАВТОБУД" про визнання протиправною та скасування постанови,

В С Т А Н О В И В:

Позивач ОСОБА_1 звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної служби України з безпеки на транспорті, Відділу державного нагляду (контролю) у Полтавській області Державної служби України з безпеки на транспорті, третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАРАНТАВТОБУД" про визнання протиправною та скасування постанови відділу Державного нагляду (контролю) у Полтавській області Державної служби України з безпеки на транспорті про застосування адміністративно-господарського штрафу №19097 від 21.12.2022.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що орган державного контролю під час проведення перевірки щодо додержання автомобільними перевізниками вимог законодавства про автомобільний транспорт і складанні акту перевірки №251645 від 19.11.2022 та в подальшому при винесенні постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу №190797 від 21.12.2022 не визначив перевізника, яким здійснювалося вантажне перевезення, та незаконно притягнув до адміністративної відповідальності позивача, який не є перевізником вантажу, а є лише власником транспортного засобу автомобіля МАЗ модель 543205, номер шасі НОМЕР_1 , реєстраційний номер НОМЕР_2 , рік випуску 2007, який використовувався ТОВ «ГАРАНТАВТОБУД» на умовах оренди за договором від 08.09.2021.

Рішенням Зіньківського районного суду Полтавської області від 24 березня 2023 року позов задоволений. Постанова про застосування адміністративно-господарського штрафу №190797 від 21.12.2022 визнана противною та скасована.

Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 06.09.2023 рішення Зіньківського районного суду Полтавської області від 24.03.2023 по справі № 530/132/23 скасоване, справа направлена на розгляд до Полтавського окружного адміністративного суду за встановленою законом підсудністю.

17.10.2023 справа № 530/132/23 надійшла до Полтавського окружного адміністративного суду. Згідно з протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 17.10.2023 справу передано на розгляд судді Алєксєєвій Н.Ю.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 23.10.2023 прийнята позовна заява до провадження, відкрите провадження в адміністративній справі, залучений до участі у справі в якості співвідповідача Відділ державного нагляду (контролю) у Полтавській області Державної служби України з питань безпеки на транспорті №19097 від 21.12.2022, вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження.

07.11.2023 до суду надійшов відзив на позовну заяву в якому представник Укртрансбезпеки заперечувала проти задоволення позовних вимог та просила відмовити у їх задоволенні у повному обсязі. У відзиві також зазначено, що виявлення факту порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт та встановлення наявності підстав для притягнення особи до відповідальності за виявлене порушення відбувається саме в момент проведення рейдової перевірки на основі пред`явлених водієм документів, при цьому для транспортних засобів, що перебувають, зокрема, у користуванні фізичних та юридичних осіб, реєстраційним документом, наявність якого є обов`язковою згідно з вимогами статей 39, 48 Закону № 2344-ІІІ, є тимчасовий реєстраційний талон на транспортний засіб.

Представники сторін в судове засідання не з`явилися, надали до матеріалів справи клопотання про розгляд справи за відсутності представників.

Згідно з частиною 9 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Зважаючи на відсутність перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених статтею 205 Кодексу адміністративного судочинства України, а також відсутність потреби заслухати свідка чи експерта, суд ухвалив розглянути справу у порядку письмового провадження.

Суд, дослідивши письмові докази, надані сторонами до матеріалів адміністративної справи, встановив такі обставини.

ОСОБА_1 (далі ОСОБА_1 , позивач) є власником транспортного засобу автомобіля МАЗ модель 543205, номер шасі НОМЕР_1 , реєстраційний номер НОМЕР_2 , рік випуску 2007, що підтверджується копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_3 /а.с. 12/.

29.11.2022 на підставі направлення на рейдову перевірку (перевірку на дорозі) №008174 від 25.11.2022 /а.с.232/ посадовими особами Відділу державного нагляду (контролю) у Полтавській області (далі відповідач) була проведена перевірка додержання суб`єктами господарювання вимог законодавства про автомобільний транспорт, за результатами якої встановлене порушення перевізником ОСОБА_1 вимог законодавства про автомобільний транспорт, про що складений відповідний Акт проведення перевірки №251645 від 29.11.2022 /а.с.234/.

За змістом Акту проведення перевірки №251645 від 29.11.2022 посадовою особою виявлене порушення ОСОБА_1 вимог законодавства про автомобільний транспорт, а саме «перевезення вантажу (пісок) за відсутності на момент перевірки документів на вантаж (ТТН або іншого визначеного законом документа)», відповідальність за яке передбачена абзацом 3 частини 1 статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» № 2344-III від 05.04.2001 (далі - Закон № 2344-III).

Так, в ході проведення рейдової перевірки (перевірки на дорозі) водієм транспортного засобу було пред`явлено посадовим особам Укртрансбезпеки посвідчення водія серія НОМЕР_4 , свідоцтво серії НОМЕР_5 про реєстрацію транспортного засобу МАЗ 543205, державний номерний знак НОМЕР_2 , на ім`я ОСОБА_1 , та свідоцтво серії НОМЕР_6 про реєстрацію напівпричепа МЕІLLЕR, державний номерний знак НОМЕР_7 , а також поліс обов`язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів щодо напівпричепа (роздруківки фото наданих документів додаються), інших документів пред`явлено не було.

За змістом Акту проведення перевірки №251645 від 29.11.2022 посадовою особою виявлено порушення ОСОБА_1 вимог законодавства про автомобільний транспорт, а саме «ст. 34 ЗУ «Про автомобільний транспорт» незабезпечення безпеки дорожнього руху, а саме перевезення вантажу (пісок) за відсутності на момент перевірки документів на вантаж (ТТН або іншого визначеного законом документа). Також на т/з МАЗ встановлено номерний знак, що не відповідає свідоцтву про реєстрацію», відповідальність за яке передбачена абзацом 3 частини 1 статті 60 Закону №2344-ІІІ - перевезення вантажів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених статтею 48 Закону №2344-ІІІ.

При цьому, водій транспортного засобу зі змістом акту проведення перевірки та суттю виявленого порушення був ознайомлений, однак від підпису акту та надання письмових пояснень/заперечень з приводу виявленого порушення чи обставин проведення перевірки відмовився, про що посадовими особами Відповідача відповідно до пункту 22 Порядку №1567 було зроблено відповідну відмітку в акті.

Відповідачем завчасно, 10.12.2022, на адресу Позивача 38100, Полтавська обл., Полтавський (Зіньківський) р-н, с. Шенгаріївка, вул. Остапа Вишні, 30а, що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу та підтверджену самим Позивачем в позовній заяві, рекомендованим листом з повідомленням про вручення №3602024072658 направлено повідомлення №45669/36/24-22 від 07.12.2022 про призначення розгляду справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт на 21.12.2022 та необхідність з`явитися для участі у розгляді справи та надання відповідних пояснень. Поштове відправлення №3602024072658 було отримано Позивачем 22.12.2022, про що вбачається з копії рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення з відповідною відміткою.

Зважаючи на допущене порушення законодавства про автомобільний транспорт, відповідальність за яке передбачена абзацом 3 частини 1 статті 60 Закону №2344-ІІІ, 21.12.2022 відповідачем прийнята постанова №190797 про застосування до ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу в розмірі 17000,00 грн. за перевезення вантажів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених статтею 48 Закону №2344-III /а.с.231/.

Не погодившись із вказаною постановою, ОСОБА_1 оскаржив її до суду.

Суд, вивчивши та дослідивши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази у сукупності, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, дійшов наступних висновків.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Засади організації та діяльності автомобільного транспорту визначені Законом України «Про автомобільний транспорт» №2344-III від 05.04.2001 (далі - Закон № 2344-III).

Згідно з частиною 1 статті 5 Закону № 2344-ІІІ основним завданням державного регулювання та контролю у сфері автомобільного транспорту є створення умов безпечного, якісного й ефективного перевезення пасажирів та вантажів, надання додаткових транспортних послуг.

Частиною 12 статті 6 Закону № 2344-ІІІ передбачено, що державному контролю підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів і вантажів на території України.

Відповідно до положень частин 14, 17 статті 6 Закону № 2344-III державний контроль автомобільних перевізників на території України здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок (перевірок на дорозі).

Рейдові перевірки (перевірки на дорозі) дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом здійснюються шляхом зупинки транспортного засобу або без такої зупинки посадовими особами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та його територіальних органів, які мають право зупиняти транспортний засіб у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

Процедуру проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі) щодо додержання автомобільними перевізниками вимог законодавства про автомобільний транспорт визначає Порядок проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі), затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 №1567 (далі - Порядок №1567).

Згідно з пунктом 2 Порядку №1567 рейдовим перевіркам (перевіркам на дорозі) підлягають усі транспортні засоби вітчизняних та іноземних автомобільних перевізників (далі - транспортні засоби), що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України.

Відповідно до пункту 12 Порядку №1567 рейдова перевірка (перевірка на дорозі) здійснюється на підставі щотижневого графіка.

За змістом пункту 14 Порядку № 1567 рейдовою перевіркою (перевіркою на дорозі) є перевірка транспортних засобів автомобільних перевізників на всіх видах автомобільних доріг на маршруті руху в будь-який час з урахуванням інфраструктури (автовокзали, автостанції, автобусні зупинки, місця посадки та висадки пасажирів, стоянки таксі і транспортних засобів, місця навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, зони габаритно-вагового контролю, інші об`єкти, що використовуються автомобільними перевізниками для забезпечення діяльності автомобільного транспорту) щодо додержання автомобільними перевізниками вимог законодавства про автомобільний транспорт.

В силу вимог пункту 15 Порядку № 1567 під час проведення рейдової перевірки (перевірки на дорозі) перевіряється, зокрема, наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом.

Відповідно до пункту 21 Порядку №1567 у разі виявлення в ході рейдової перевірки (перевірки на дорозі) транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовою особою (особами), що провела перевірку, складається акт за формою згідно з додатком 3.

Згідно з пунктами 26, 27 Порядку №1567 справа про порушення розглядається у присутності уповноваженої особи автомобільного перевізника.

Про час і місце розгляду справи про порушення уповноважена особа автомобільного перевізника повідомляється під розписку чи рекомендованим листом із повідомленням або надсиланням на офіційну електронну адресу (за наявності).

У разі неявки уповноваженої особи автомобільного перевізника справа про порушення розглядається без її участі.

За наявності підстав керівник територіального органу Укртрансбезпеки або його заступник виносить постанову про застосування адміністративно-господарських штрафів, яка оформляється згідно з додатком 5.

Статтею 48 Закону № 2344-ІІІ визначено, що автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.

Документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів є:

для автомобільного перевізника - документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством;

для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством.

Згідно з абзацом третім частини першої статті 60 Закону за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за: перевезення пасажирів та вантажів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених статтями 39 і 48 цього Закону, - штраф у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Аналіз викладених положень норм законодавства свідчить про те, що державний контроль на транспорті здійснюється органами Укртрансбезпеки шляхом проведення, зокрема, рейдових перевірок, в ході яких перевірці підлягає наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом.

У свою чергу відповідальність за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, передбачена статтею 60 Закону № 2344-ІІІ.

Суд зазначає, що зміст статті 48 Закону № 2344-ІІІ дає підстави для висновку, що законодавцем при визначенні документів для здійснення внутрішніх перевезень вантажів не встановлено їх вичерпний перелік, проте зазначено на необхідність наявності інших документів, передбачених законодавством.

Відповідний правовий висновок міститься у постанові Верховного Суду від 11.02.2020 у справі № 820/4624/17.

Частиною 1 статті 2 Закону № 2344-ІІІ передбачено, що законодавство про автомобільний транспорт складається із цього Закону, законів України «Про транспорт», «Про дорожній рух», чинних міжнародних договорів та інших нормативно-правових актів у сфері автомобільних перевезень.

В свою чергу, положеннями статті 48 Закону №2344- ІІІ передбачена обов`язкова наявність товарно-транспортної накладної як єдиного для всіх учасників транспортного процесу документу, призначеного для обліку товарно- матеріальних цінностей на шляху їх переміщення, розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи, та одного із документів, що може використовуватися для списання товарно-матеріальних цінностей, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, який складається у паперовій та/або електронній формі та містить обов`язкові реквізити, передбачені цим Законом та правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом.

Так, відповідно до зазначеної статті при оформленні товарно-транспортної накладної вантажовідправник зазначає такі обов`язкові реквізити:

дата і місце складання;

вантажовідправник (повне найменування (прізвище, ім`я, по батькові), код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер, реєстраційний номер облікової картки платника податків чи серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття! реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті);

автомобільний перевізник (повне найменування (прізвище, ім`я, по батькові), код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), прізвище, ім`я, по батькові водія та номер його посвідчення;

вантажоодержувач (повне найменування (прізвище, ім`я, по батькові), код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер, реєстраційний номер облікової картки платника податків чи серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті);

транспортний засіб (марка, модель, тип, реєстраційний номер автомобіля, причепа/напівпричепа), його параметри із зазначенням довжини, ширини, висоти, загальної ваги, у тому числі з вантажем, та маси брутто;

пункти завантаження і розвантаження.

Положеннями Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затвердженими наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 №363 (далі - Правила №363), у пункті 11.1 зазначено, що основним документом на перевезення вантажів є товарно-туанспортна накладна. форму якої наведено в додатку 7 до цих Правил.

При цьому, оформлення перевезень вантажів товарно-транспортними накладними здійснюється незалежно від умов оплати за роботу автомобіля (пункт 11.2 Правил №363).

Як вбачається із зазначеного, товарно-транспортна накладна є документом, що підтверджує облік товарно-матеріальних цінностей (вантажів) саме на шляху їх переміщення (під час здійснення перевезень).

У той же час, ні положеннями Правил №363, ні нормами Закону №2344-ІІІ не передбачено винятків щодо можливості суб`єктів господарювання не оформлювати товарно-транспортну накладну у разі перевезення вантажів.

Відтак відсутність документів, зокрема, товарно-транспортної накладної є порушенням вимог статті 48 Закону №2344-ІІІ, за яке абз. 3 ч. 1 статті 60 Закону №2344-ІІІ передбачена відповідальність у вигляді адміністративно-господарського штрафу, який застосовується до автомобільних перевізників, у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Водночас суд враховує, що в розумінні статті 1 Закону №2344-ІІІ автомобільний перевізник - це фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами.

Матеріалами справи підтверджено, що ОСОБА_1 є власником транспортного засобу автомобіля МАЗ модель 543205, номер шасі НОМЕР_1 , реєстраційний номер НОМЕР_2 , рік випуску 2007, однак згідно з договором оренди транспортних засобів від 08.09.2021 /а.с.13-16/ та актом №1 здачі-приймання до договору оренди транспортних засобів /а.с. 18/ передав його в оренду ТОВ «ГАРАНТАВТОБУД».

За приписами пункту 4.1. договору оренди транспортних засобів від 08.09.2021, договір укладено строком на 7 років та договір діє до 08.09.2028.

Відповідно, станом на момент проведення перевірки відповідачем 29.11.2022 позивач не був автомобільним перевізником в розумінні Закону №2344-ІІІ.

За наведених обставин притягнення до відповідальності за порушення статті 48 Закону України «Про автомобільний транспорт» під час вказаного перевезення вантажів позивача, який є лише власником транспортного засобу, є безпідставним, оскільки стаття 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» передбачає застосування адміністративно-господарських штрафів саме до автомобільних перевізників.

Суд відхиляє доводи відповідача про обов`язкову наявність тимчасового реєстраційного талону на транспортний засіб, який перебуває у використанні, виходячи з такого.

Так, пунктом 2.2. Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 №1306, передбачено, що власник транспортного засобу може передавати такий засіб у користування іншій особі, що має посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії, передавши їй реєстраційний документ на цей транспортний засіб.

Згідно з пунктом 16 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. № 1388, за бажанням власника транспортного засобу - фізичної особи надати право керування таким засобом іншій фізичній особі чи за бажанням фізичної або юридичної особи, якій власник транспортного засобу передав у встановленому порядку право користування і (або) розпорядження транспортними засобами, сервісний центр МВС видає за зверненням такого власника тимчасовий реєстраційний талон на строк, зазначений у його заяві, або документах, які підтверджують право користування і (або) розпорядження транспортним засобом.

Отже, отримання тимчасового реєстраційного талону на транспортний засіб, який використовується іншою особою, є правом власника або особи, якій передано право керування транспортним засобом, а відтак відсутність такого тимчасового реєстраційного талону не може бути єдиною підставою для висновку про відсутність факту передачі у користування транспортного засобу.

Підсумовуючи наведене, суд констатує, що постанова Відділу державного нагляду (контролю) у Полтавській області №190797 від 21.12.2022 про застосування за порушення статті 48 Закону України «Про автомобільний транспорт» адміністративно-господарського штрафу у розмірі 17000 грн до ОСОБА_1 не ґрунтується на вимогах законодавства, прийнята без урахування обставин, що мали значення для її прийняття, а тому підлягає визнанню протиправною та скасуванню.

Таким чином позов підлягає задоволенню.

Відповідно до статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Згідно з частиною 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При зверненні до суду з цим позовом позивачем сплачено судовий збір у розмірі 1073 грн 60 коп., що підтверджується квитанцією до платіжної інструкції на переказ готівки від 06.02.2023 /а.с. 1/.

Враховуючи те, що суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог, суд вважає за необхідне стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 1073,60 грн.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_8 ) до Державної служби України з безпеки на транспорті (пр-кт Перемоги, буд. 14,м. Київ,01135. код ЄДРПОУ 39816845), Відділу державного нагляду (контролю) у Полтавській області Державної служби України з безпеки на транспорті (вул.Європейська, 155, м. Полтава, 36008, код ЄДРПОУ 39816845), третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАРАНТАВТОБУД" (пров. Пеленківський, 11, с. Пеленківщина, Зіньківський раййн, Полтавська область, 38105, код ЄДРПОУ 43290756) про визнання протиправною та скасування постанови задовольнити.

Визнати протиправною та скасувати постанову Відділу державного нагляду (контролю) у Полтавській області Державної служби України з безпеки на транспорті №190797 від 21.12.2022.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби України з безпеки на транспорті на користь ОСОБА_1 судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 1073,60 грн. (одна тисяча сімдесят три гривні шістдесят копійок).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною 8 статті 18, частинами 7-8 статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя Н.Ю. Алєксєєва

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.11.2023
Оприлюднено01.12.2023
Номер документу115277318
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них

Судовий реєстр по справі —530/132/23

Постанова від 29.04.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 06.02.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 06.02.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 08.01.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Рішення від 29.11.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.Ю. Алєксєєва

Ухвала від 23.10.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.Ю. Алєксєєва

Постанова від 06.09.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 06.09.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Постанова від 06.09.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 05.09.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні