Ухвала
від 30.11.2023 по справі 200/5487/17
БАБУШКІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Провадження № 1-кп/932/421/21

Справа № 200/5487/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 листопада 2023 року Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

у складі:

головуючого судді ОСОБА_1

при секретарі судового засідання ОСОБА_2

за участю:

прокурора ОСОБА_3

захисника адвоката ОСОБА_4

обвинуваченого ОСОБА_5

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м.Дніпро кримінальні провадження, зареєстровані в Єдиному реєстрі досудових розслідувань під №42016040000000832, № 42017040000001361 за обвинуваченням:

ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м.Дніпропетровська, громадянина України, працюючого на посаді директора департаменту житлового господарства Дніпропетровської міської ради, зареєстрованого та мешкаючого за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимого,

увчиненні кримінальногоправопорушення,передбаченого ч.2ст.367 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_5 , будучи призначеним на підставі розпорядження міського голови від 20.05.2016 № 4-20/5-рк відповідно до наказу Департаменту житлового господарства Дніпропетровської міської ради № 57-к від 24.05.2016 на посаду директора департаменту житлового господарства Дніпропетровської міської ради та являючись службовою особою, що у своїй діяльності зобов`язаний неухильно дотримуватися вимог чинного законодавства, а також діяти на засадах законності та неупередженості.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставах, у межах повноважень і способом, передбаченим Конституцією і законами України.

Згідно п.п. 4 п. «а» ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад в галузі бюджету, фінансів і цін належать власні (самоврядні) повноваження щодо здійснення в установленому порядку фінансування видатків з місцевого бюджету.

П.п. 1 п. «а» ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать повноваження в галузі житлово-комунального господарства, зокрема, управління об`єктами житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, транспорту і зв`язку, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг населенню, а п.п. 1, 2 п. «а» ст. 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» власними (самоврядними) повноваженнями у сфері будівництва є організація за рахунок власних коштів будівництва, реконструкції і ремонту об`єктів комунального господарства та соціально-культурного призначення, жилих будинків, інше та виконання функцій замовника на будівництво, реконструкцію і ремонт житла, інших об`єктів соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності.

Статтею 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить крім іншого, визначення виконавця житлово-комунальних послуг (крім послуг з централізованого опалення, послуг з централізованого постачання холодної води, послуг з централізованого постачання гарячої води, послуг з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) відповідно до цього Закону в порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства; управління об`єктами у сфері житлово-комунальних послуг, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації; укладання договорів з підприємствами різних форм власності на вироблення та/або виконання житлово-комунальних послуг; вирішення інших питань у сфері житлово-комунальних послуг відповідно до законів.

Відповідно до п.п. 1.1.17 1.1.17.12 розділу 1 Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства № 150 від 10.08.2004 року до послуг утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд належить санітарно-технічне обслуговування, обслуговування внутрішньобудинкових мереж, освітлення, утримання ліфтів.

Згідно ст. 74 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» органи та посадові особи місцевого самоврядування несуть відповідальність за свою діяльність перед територіальною громадою, державою, юридичними і фізичними особами. Підстави, види і порядок відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування визначаються Конституцією України, цим та іншими Законами.

В той же час, відповідно до п. 99 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 року розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість. Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх. Після підписання документів замовник зобов`язаний оплатити виконані роботи.

Згідно п. 73 Постанови Кабінету Міністрів України № 1242 Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади на документах, що засвідчують права громадян і юридичних осіб, на яких фіксується факт витрати коштів і проведення операцій з матеріальними цінностями обов`язковим реквізитом є підпис посадової (відповідальної) особи, який скріплюється гербовою печаткою установи.

Так, рішенням сесії Дніпропетровської міської ради № 30/8 від 18.05.2016 затверджено Положення про Департамент житлового господарства Дніпропетровської міської ради (далі - Департамент) відповідно до якого Департамент є виконавчим органом Дніпропетровської міської ради.

Крім того, Департамент має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України та є головним розпорядником коштів міського бюджету та замовником на виконання робіт, виходячи із завдань Департаменту основними з яких є реалізація політики щодо комплексного розвитку житлового господарства міста та здійснення функції замовника на технічне переоснащення, капітальний та поточний ремонти об`єктів житлового господарства (в тому числі елементів житлових будинків та їх інженерного обладнання) комунальної власності територіальної громади міста.

01.10.2015 між замовником - управлінням житлового господарства Дніпропетровської міської ради і учасником (підрядником) ТОВ «АВС Білд Сервіс» (код ЄДРПОУ - 33667932) укладено договір № 295 (зі змінами та доповненнями викладеними в додатковій угоді № 1 від 30.12.2015, додатковій угоді № 2 від 07.06.2016, додатковій угоді № 2а від 08.06.2016 та додатковій угоді № 3 від 25.11.2016) відповідно до якого учасник (підрядник) зобов`язувався виконати роботи з капітального ремонту по заміні ліфта, що є складовою частиною житлового будинку за адресою: м. Дніпро, пл. Петровського, 1 п. 7 (фактично ліфт № 1 в єдиному під`їзді зазначеного будинку, де можливе обладнання та використання ліфтів), а замовник прийняти та сплатити за виконані роботи з капітального ремонту по заміні ліфта за вказаною адресою. При цьому, відповідно до п. 6.1. вказаного договору замовник зобов`язаний здійснювати прийом та оцінку виконаних робіт уповноваженими особами, контролювати виконання робіт, наділений іншими правами та обов`язками, що дають змогу виконати функції, покладені на орган місцевого самоврядування. Крім того, між вказаними сторонами також укладено 15.07.2016 договір № 173 відповідно до якого ТОВ «АВС Білд Сервіс» (код ЄДРПОУ - 33667932) зобов`язувався виконати роботи з капітального ремонту по заміні ліфта, що є складовою частиною житлового будинку за адресою: м. Дніпро, пл. Петровського, 1 п. 2 (фактично ліфт № 2 в єдиному під`їзді зазначеного будинку, де можливе обладнання та використання ліфтів) за умов, аналогічних умовам договору № 295.

Проте, під час виконання умов вказаних договорів в період з 08.06.2016 по 16.11.2016, ОСОБА_5 , який займав посаду директора Департаменту житлового господарства Дніпропетровської міської ради, в період з 08.06.2016 по 16.11.2016 в робочий час з 8-00 до 17-00 години, більш точного часу органом досудового розслідування не встановлено, знаходячись у приміщенні Департаменту житлового господарства Дніпропетровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Воскресенська, буд. 16, власноручно, від імені замовника по договорам № 295 від 01.10.2015 та № 173 від 15.07.2016 Департаменту житлового господарства Дніпропетровської міської ради, неналежно виконуючи свої службові обов`язків через несумлінне ставлення до них, не переконавшись у встановленні комплектів ліфтів та виконання будівельних робіт на загальну суму 1495302 грн. (по ліфту № 1 718344 грн., по ліфту № 2 776958 грн. відповідно), підписав надані йому представником ТОВ «АВС Білд Сервіс» акт приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в б/н за 2016 рік, акт приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в № 1 за листопад 2016 року та акт приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в № 1 за жовтень 2016 року, а також довідку про вартість виконання будівельних робіт і витрати форми КБ-3 за вересень 2016 року, довідку про вартість виконання будівельних робіт і витрати форми КБ-3 за листопад 2016 року та довідку про вартість виконання будівельних робіт і витрати форми КБ-3 за жовтень 2016 року.

Після чого, у період з 08.06.2016 по 16.11.2016, в робочий час з 8-00 до

17-00 години, більш точного часу органом досудового розслідування не встановлено, передав вказані документи зі своїм підписом до відділу бухгалтерського обліку і фінансової звітності Департаменту житлового господарства Дніпропетровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Воскресенська, буд. 16, чим створив умови для направлення їх до Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області та безпідставного перерахування на рахунки ТОВ «АВС Білд Сервіс» грошових коштів на загальну суму 1495302 грн., що у двісті п`ятдесят і більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян, що спричинило тяжкі наслідки громадським інтересам.

Крім того, 29.07.2016 між замовником - управлінням житлового господарства Дніпропетровської міської ради і учасником (підрядником) ТОВ «Дніпроспецліфтсервіс» (код ЄДРПОУ - 39828410) укладено договір № 412 відповідно до якого учасник (підрядник) зобов`язувався виконати роботи з капітального ремонту по заміні ліфта, що є складовою частиною житлового будинку за адресою: м. Дніпро, вул. Богомаза, 190, а замовник прийняти та сплатити за виконані роботи з капітального ремонту по заміні ліфта за вказаною адресою. При цьому, відповідно до вказаного договору замовник зобов`язаний здійснювати прийом та оцінку виконаних робіт уповноваженими особами, контролювати виконання робіт, наділений іншими правами та обов`язками, що дають змогу виконати функції, покладені на орган місцевого самоврядування.

Проте, під час виконання умов вказаного договору в період з 29.07.2016 по 10.11.2016 у ОСОБА_5 , який займав посаду директора Департаменту житлового господарства Дніпропетровської міської ради, у робочий час з 8-00 до 17-00 години, більш точного часу органом досудового розслідування не встановлено, знаходячись у приміщенні Департаменту житлового господарства Дніпропетровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Воскресенська, буд. 16, неналежно виконуючи свої службові обов`язків через несумлінне ставлення до них, не переконавшись про фактичного встановлення комплектів ліфтів та виконання будівельних робіт, власноручно, від імені замовника по договору № 412 від 29.07.2016 - Департаменту житлового господарства Дніпропетровської міської ради, підписав надані йому представником ТОВ «Дніпроспецліфтсервіс» акт приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в № 1 за листопад 2016 року, а також довідку про вартість виконання будівельних робіт і витрати форми КБ-3 за листопад 2016 року.

Після чого, період з 29.07.2016 по 10.11.2016 у робочий час з 8-00 до

17-00 години, більш точного часу органом досудового розслідування не встановлено, передав вказані документи зі своїм підписом до відділу бухгалтерського обліку і фінансової звітності Департаменту житлового господарства Дніпропетровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Воскресенська, буд. 16, чим створив умови для направлення їх до Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області та безпідставного перерахування на рахунки ТОВ «Дніпроспецліфтсервіс» грошових коштів на загальну суму 950308,49 грн., що у двісті п`ятдесят і більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян, що спричинило тяжкі наслідки громадським інтересам.

Вищезазначені дії ОСОБА_5 ,які виразилисьу службовій недбалості, тобто у неналежному виконанні службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що спричинило охоронюваним законом державним інтересам тяжкі наслідки, кваліфікуються ч. 2 ст. 367 КК України.

07.12.2016, ОСОБА_5 , будучи, в розумінні п.1 примітки до статті 364 КК України, службовою особою, який відповідно до Положення про департамент житлового господарства Дніпровської міської ради, затвердженого рішенням Дніпровської міської ради від 21.12.2016 за № 33/17 та посадової інструкції директора департаменту житлового господарства Дніпропетровської міської ради від 25.05.2016, затвердженої заступником головою Дніпропетровської міської ради, з якою ОСОБА_5 був ознайомлений, виконуючи організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, знаходячись в м. Дніпро, в робочий час з 9.00 до 18.00 години уклав, від імені департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради, із директором ТОВ «Сферастрой-Д» (ЄДРПОУ 39757900) договір підряду за № 12/16 на виконання будівельних робіт «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт покрівлі житлових будинків в м. Дніпрі) на суму 3 164 712 грн.

Згідно умов вказаного договору «Початок робіт починається з моменту підписання договору та діє до закінчення комплексу робіт згідно календарного плану до 31.12.2017 року, але роботи можуть бути виконані достроково».

Згідно п.3.1. «Ціна цього договору становить 3164712,00 (три мільйони сто шістдесят чотири тис. сімсот дванадцять грн.. 00 коп.), без ПДВ.

- ціна договору на 2016 рік складає 1049732,99 грн. (один мільйон сорок дев`ять тис. сімсот тридцять дві грн. 99 коп.), без ПДВ.

- ціна договору на 2017 рік складає 2114979,01 грн. (два мільйони сто чотирнадцять тис. дев`ятсот сімдесят дев`ять грн. 01 коп.), без ПДВ.

Згідно п. 4.1. «Передача виконаних робіт Підрядником і приймання їх Замовником оформлюється Актом виконаних робіт, який складає Підрядник».

Пунктом 4.3. визначено «Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі Актів виконаних робіт».

Відповідно до додатку №4 до договору № 12/16 від 07.12.2016, капітальні ремонти житлових будинків у м. Дніпро виконуються за наступними адресами:

- м. Дніпро вул. Новосільна буд. 5А;

- м. Дніпро вул. Володимира Антоновича буд. 18;

- м. Дніпро пр. Богдана Хмельницького буд. 119;

- м. Дніпро вул. Решетилівська буд. 22 п.2;

- м. Дніпро вул. Тверська буд. 31А;

- м. Дніпро пр. Дмитра Яворницького буд. 96А, літ. А-3;

- м. Дніпро пр. Дмитра Яворницького буд. 104, літ. А-5;

- м. Дніпро пр. Дмитра Яворницького буд. 117;

- АДРЕСА_2 ;

- АДРЕСА_3 ;

- м. Дніпро вул. Мольєра буд. 44 п. 4-5.

Проте,під часвиконання умоввказаного договорув періодз грудня2016року посерпень 2017року ОСОБА_5 ,який займавпосаду директораДепартаменту житловогогосподарства Дніпропетровськоїміської ради,неналежно виконуючісвої службовіобов`язки черезнесумлінне ставленнядо них, у робочий час, знаходячись у приміщенні Департаменту житлового господарства Дніпропетровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Воскресенська, буд. 16, власноручно, від імені замовника по договору № 12/16 від 07.12.2016 Департаменту житлового господарства Дніпропетровської міської ради, при цьому підписав надані йому представником ТОВ «Сферастрой-Д» документи, а саме: Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2016 року по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Решетилівська, буд. 22 п.2, в м. Дніпро», на загальну суму 176 962,29 грн. та довідку про вартість виконаний будівельних робіт та витрати за грудень 2016; Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2016 року по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Мольєра 44, п.4-5, в м. Дніпро», на загальну суму 281 376,27 грн. та довідку про вартість виконаний будівельних робіт та витрати за грудень 2016; Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2016 року по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: пр. Дмитра Яворницького, буд. 104А, літ. А-5, в м. Дніпро», на загальну суму 175 949,85 грн. та довідку про вартість виконаний будівельних робіт та витрати за грудень 2016; Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2016 року по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: пр. Дмитра Яворницького, буд. 96А, літ. А-3, м. Дніпро», на загальну суму 157 864,84 грн. та довідку про вартість виконаний будівельних робіт та витрати за грудень 2016; Акт №2/2 приймання виконаних будівельних робіт за березень 2017 року по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: пр. Дмитра Яворницького, буд. 96А, літ. А-3, м. Дніпро», на загальну суму 120 664,67 грн. та довідку про вартість виконаний будівельних робіт та витрати за березень 2017; Акт №2/3 приймання виконаних будівельних робіт за березень 2017 року по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: пр. Дмитра Яворницького, буд. 104А, літ. А-5, в м. Дніпро», на загальну суму 123 445,42 грн. та довідку про вартість виконаний будівельних робіт та витрати за березень 2017; Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за березень 2017 року по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: пр. Дмитра Яворницького, буд. 117, в м. Дніпро», на загальну суму 174115,95 грн. та довідку про вартість виконаний будівельних робіт та витрати за березень 2017; Акт №17 приймання виконаних будівельних робіт за квітень 2017 року по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: пр. Дмитра Яворницького, буд. 96А, літ. А-3, в м. Дніпро», на загальну суму 11 418,48 грн. та довідку про вартість виконаний будівельних робіт та витрати за квітень 2017; Акт №19 приймання виконаних будівельних робіт за квітень 2017 року по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: проспект Богдана Хмельницького, 119, в м. Дніпро», на загальну суму 61 706,29грн. та довідку про вартість виконаний будівельних робіт та витрати за квітень 2017; Акт №20 приймання виконаних будівельних робіт за квітень 2017 року по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Володимира Антоновича, 18 в м. Дніпро», на загальну суму 63 585,88 грн. та довідку про вартість виконаний будівельних робіт та витрати за квітень 2017; Акт №12 приймання виконаних будівельних робіт за квітень 2017 року по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: пр. Дмитра Яворницького, буд. 117, в м. Дніпро», на загальну суму 111 786,32 грн. та довідку про вартість виконаний будівельних робіт та витрати за квітень 2017; Акт №18 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2017 року по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Новосільна, 5А, літ. А-2 в м. Дніпро», на загальну суму 68415,53 грн. та довідку про вартість виконаний будівельних робіт та витрати за травень 2017; Акт №25 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2017 року по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Володимира Антоновича, 18 в м. Дніпро», на загальну суму 100 409,92 грн. та довідку про вартість виконаний будівельних робіт та витрати за травень 2017; Акт №28 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2017 року по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Володимира Антоновича, 18 в м. Дніпро», на загальну суму 134 784,64 грн. та довідку про вартість виконаний будівельних робіт та витрати за травень 2017; Акт №26 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2017 року по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: проспект Богдана Хмельницького, 119, в м. Дніпро», на загальну суму 96 674,77 грн. та довідку про вартість виконаний будівельних робіт та витрати за травень 2017; Акт №27 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2017 року по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: проспект Богдана Хмельницького, 119, в м. Дніпро», на загальну суму 141 177,48 грн. та довідку про вартість виконаний будівельних робіт та витрати за травень 2017; Акт №41 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2017 року по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Новосільна, 5А, літ. А-2 в м. Дніпро», на загальну суму 112 437,35 грн. та довідку про вартість виконаний будівельних робіт та витрати за червень 2017; Акт №51 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2017 року по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Новосільна, 5А, літ. А-2 в м. Дніпро», на загальну суму 76 340,15 грн. та довідку про вартість виконаний будівельних робіт та витрати за липень 2017; Акт №58 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2017 року по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Кожемяки, 7, в м. Дніпро», на загальну суму 54 909,07 грн. та довідку про вартість виконаний будівельних робіт та витрати за серпень 2017; Акт №57 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2017 року по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Новосільна, 5А, літ. А-2 в м. Дніпро», на загальну суму 32705,94 грн. та довідку про вартість виконаний будівельних робіт та витрати за серпень 2017.

Після підписання, ОСОБА_5 передав вказані документи до відділу бухгалтерського обліку і фінансової звітності, після чого вони були спрямовані до Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області. На підставі цих документів на рахунок ТОВ «Сферастрой-Д» перераховані грошових коштів в сумі 2864 630,01 грн.

Відповідно висновку судової будівельно-технічної експертизи № 822/12-17 вартість не виконаних робіт ТОВ «Сферастрой-Д» по об`єктах капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Новосільна, 5А, літ. А-2 в м. Дніпро, капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Володимира Антоновича, 18 в м. Дніпро, капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: проспект Богдана Хмельницького, 119 в м. Дніпро, капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою вул. Решетилівська, буд. 22 п.2 в м. Дніпро, капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою пр. Дмитра Яворницького, буд. 96А, літ. А-3, в м. Дніпро, капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою пр. Дмитра Яворницького, буд. 104, літ. А-5, в м. Дніпро, капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою пр. Дмитра Яворницького, буд. 117, в м. Дніпро, капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою вул. Кожемяки, 7, в м. Дніпро, капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: Мольєра, буд. 44 п.4-5, в м. Дніпро, згідно з актів за період з грудня 2016 року по вересень 2017 року, приймання виконаних будівельних робіт, складає 555 177,92 грн.

Вищезазначені дії ОСОБА_5 ,які виразилисьу службовій недбалості, тобто у неналежному виконанні службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що спричинило охоронюваним законом державним інтересам тяжкі наслідки, кваліфікуються ч. 2 ст. 367 КК України.

24.11.2023 до суду від захисника - адвоката ОСОБА_4 в інтересах ОСОБА_5 подано клопотання про закриття кримінального провадження та звільнення його від кримінальної відповідальності у зв`язку із закінченням строку давності.

Обвинувачений ОСОБА_5 також просив звільнити його від кримінальної відповідальності у зв`язку із закінченням строків давності. Наслідки закриття кримінального провадження із зазначених підстав йому роз`яснені та зрозумілі.

Прокурор вважав за можливе клопотання сторони захисту задовольнити.

Вислухавши думку учасників процесу, вивчивши матеріали кримінального провадження, суд вважає за необхідне клопотання задовольнити.

Відповідно до ст.49 КК України особа звільняється від кримінальної відповідальності, якщо з дня вчинення нею кримінального правопорушення і до дня набрання чинності вироком суду законної сили минули встановлені законом строки, обчислення яких призупиняється у разі ухилення особи, яка вчинила кримінальне правопорушення, від досудового розслідування або суду та переривається у випадку скоєння зазначеною особою нового кримінального правопорушення.

Матеріально-правовими підставами звільнення від кримінальної відповідальності, у зв`язку із закінченням строків давності, є закінчення встановлених ч.1 ст.49 КК України строків і відсутність обставин, що порушують їх перебіг (ч.ч.2-4 ст.49 КК України).

Процесуально-правовими підставами звільнення від кримінальної відповідальності у зв`язку з закінченням строків давності є виключно згода обвинуваченого на таке звільнення від кримінальної відповідальності.

Як вбачається з матеріалів кримінального провадження, ОСОБА_5 за період проведення досудового слідства та судового розгляду до кримінальної відповідальності за вчинення інших злочинів не притягувався, від досудового слідства та суду не ухилявся.

ОСОБА_5 обвинувачується у скоєнні кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.367 КК України, які відповідно ст.12 КК України, відносяться до нетяжкого злочину. З часу вчинення кримінальних правопорушень минуло більше п`яти років, а отже відповідно до п.3 ч.1 ст.49 КК України ОСОБА_5 не може бути притягнутий до кримінальної відповідальності за ч.2 ст.367 КК України, у зв`язку із закінченням строків давності.

На підставівищевикладеного,суд вважаєнеобхідним клопотаннязахисника -адвоката ОСОБА_4 та обвинуваченого ОСОБА_5 задовольнити тазвільнити ОСОБА_5 від кримінальноївідповідальності зач.2ст.367КК України,а кримінальнепровадження щодо нього закрити, у зв`язку із закінченням строків давності.

На підстав викладеного, керуючись ст.ст. 284-286, 288, 350, 371-372, 376, 395 КПК України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотанняобвинуваченого ОСОБА_6 та захисника ОСОБА_4 - задовольнити.

Звільнити ОСОБА_6 відкримінальної відповідальностіза вчиненнякримінального правопорушення,передбаченого ч.2ст.367 КК України, на підставі п.3 ч.1 ст.49 КК України, у зв`язку з закінчення строків давності.

Кримінальні провадження №42016040000000832, № 42017040000001361 відносно ОСОБА_6 зач.2ст.367 КК України- закрити на підставі п.1 ч.2ст.284 КПК України,у зв`язку із звільненням від кримінальної відповідальності.

На ухвалу може бути подана апеляція до Дніпровського апеляційного суду, через Бабушкінський районний суд м. Дніпропетровська, протягом 7 діб з дня її проголошення.

Суддя

Бабушкінського районного суду

м. Дніпропетровська ОСОБА_1 .

СудБабушкінський районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення30.11.2023
Оприлюднено01.12.2023
Номер документу115298274
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —200/5487/17

Ухвала від 20.03.2024

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Татарчук Л. О.

Ухвала від 30.11.2023

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Татарчук Л. О.

Ухвала від 30.11.2023

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Татарчук Л. О.

Ухвала від 04.04.2023

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Татарчук Л. О.

Ухвала від 24.03.2023

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Татарчук Л. О.

Ухвала від 21.03.2023

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Татарчук Л. О.

Ухвала від 10.01.2023

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Татарчук Л. О.

Ухвала від 11.11.2022

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Татарчук Л. О.

Ухвала від 28.10.2022

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Татарчук Л. О.

Ухвала від 30.09.2022

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Татарчук Л. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні