Ухвала
від 07.12.2023 по справі 480/6936/20
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

з питань заміни сторони виконавчого провадження

07 грудня 2023 року Справа № 480/6936/20

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Шевченко І.Г.,

за участю секретаря судового засідання - Мельник О.П.,

представника позивача - Кубанової А.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м.Суми заяву представника позивача про заміну відповідача Слобожанську митницю Держмитслужби правонаступником у адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Слобожанської митниці Держмитслужби, Сумської митниці ДФС, Північної митниці Держмитслужби про визнання протиправним та скасування наказу, поновлення на посаді, стягнення середньої заробітної плати та моральної шкоди,-

В С Т А Н О В И В:

Рішенням Сумського окружного адміністративного суду від 13.12.2021 у справі №818/6936/20 за позовом ОСОБА_1 до Слобожанської митниці Держмитслужби, Сумської митниці ДФС, Північної митниці Держмитслужби про визнання протиправним та скасування наказу, поновлення на посаді, стягнення середньої заробітної плати та моральної шкоди було задоволено частково (т.3 а.с.45-58), зокрема:

- визнано протиправним та скасовано наказ Сумської митниці ДФС №71-о від 21.02.2020 "Про звільнення ОСОБА_1 ";

- поновлено ОСОБА_1 на посаді старшого державного інспектора відділу митного оформлення "Пасажирський" митного поста "Залізничний" Сумської митниці ДФС;

- стягнуто з Слобожанської митниці Держмитслужби за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу у розмірі 241 729 (двісті сорок одна тисяча сімсот двадцять дев`ять) грн. 50коп. та 10000 (десять тисяч) грн. 00коп. моральної шкоди.

Крім того, вказаним рішення стягнуто з Слобожанської митниці Держмитслужби за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 витрати на професійну правничу допомогу у розмірі 5000 (п`ять тисяч) грн. 00коп. та допущено до негайного виконання рішення в частині поновлення ОСОБА_1 на посаді старшого державного інспектора відділу митного оформлення "Пасажирський" митного поста "Залізничний" Сумської митниці ДФС та стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу за один місяць у розмірі 11 294 (одинадцять тисяч двісті дев`яносто чотири) грн. 64коп.

У задоволенні іншої частини позовних вимог було відмовлено.

При цьому, 14.12.2021 Сумським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист про поновлення ОСОБА_1 на посаді старшого державного інспектора відділу митного оформлення "Пасажирський" митного поста "Залізничний" Сумської митниці ДФС (т.4, а.с.10), з приводу примусового виконання якого старшим державним виконавцем відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Сумській області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції Колосом Р.В. 24.01.2023 було відкрито виконавче провадження №70843191 (т.4 а.с.11).

Ухвалою суду від 10.04.2023 за заявою Відділу примусового виконання рішення Управління забезпечення примусового виконання рішень у Сумській області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції було замінено сторону виконавчого провадження, відкритого з примусового виконання виконавчого листа, виданого Сумським окружним адміністративним судом 14.12.2021 у адміністративній справі №480/6936/20 про поновлення ОСОБА_1 на посаді старшого державного інспектора відділу митного оформлення "Пасажирський" митного поста "Залізничний" Сумської митниці ДФС, а саме, боржника - Сумську митницю ДФС (код ЄДРПОУ 39420037) на Сумську митницю як відокремлений підрозділ Державної митної служби України (вул. Юрія Вєтрова, 24, м.Суми, Сумська область, 40020, код ЄДРПОУ 44017631) (т.4 а.с.106-109).

Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 28.09.2023 у справі №480/6936/20 ухвалу Сумського окружного адміністративного суду від 10.04.2023 залишено без змін (т.4 а.с.241-246).

При цьому, ухвалами суду від 12.09.2022 та від 22.03.2023 було відмовлено у задоволенні заяв представника позивача про заміну Слобожанської митниці Держмитслужби на правонаступника - Державну митну службу України у адміністративній справі №480/6936/20 (т.3 а.с.153-155, т.4 а.с.59-61).

27.11.2023 представник позивача подала до Сумського окружного адміністративного суду заяву, в якій просить замінити відповідача в адміністративній справі №480/6936/20 Слобожанську митницю Держмитслужби на Сумську митницю Державної митної служби України в порядку процесуального правонаступництва.

Заява умотивована тим, що 06.02.2022 ОСОБА_1 звернувся до Головного управління Державної казначейської служби України у Харківській області з заявою про безумовне списання, за результатами розгляду якої начальник Головного управління Державної казначейської служби України у Харківській області повідомила, що боржник, зазначений у виконавчому листі Сумського окружного адміністративного суду по справі №480/6936/20, виданому 14.02.2021, - Слобожанська митниця Держмитслужби (ЄДРПОУ 43332958) не знаходиться на казначейському обслуговуванні в Головному управлінні та його територіальних управліннях, тобто не має відкритих рахунків.

Разом з тим, відповідно до п. 1 постанови Кабінету міністрів України від 30.09.2020 №895 Кабінет міністрів України постановив реорганізувати територіальні органи Державної митної служби шляхом їх приєднання до Державної митної служби, зокрема, Слобожанську митницю Держмитслужби.

З посиланням на висновки викладені у постановах Верховного Суду від 3 грудня 2020 року у справі №805/2173/16-а, від 30 грудня 2020 року у справі №805/4361/17-а, від 11 лютого 2021 року у справі № 826/9815/18, від 20 грудня 2021 року у справі №300/2478/20, від 19 квітня 2022 року у справі №520/9169/18, від 13 липня 2023 року у справі № 540/6685/21, вказала, що якщо спір виник з приводу реалізації суб`єктом владних повноважень, що припиняється, його компетенції, підстави для правонаступництва виникають з моменту його вибуття з правовідносин, щодо яких виник спір, унаслідок, зокрема, передачі розпорядчим актом його адміністративної компетенції іншому (іншим) суб`єктам владних повноважень.

Якщо спір виник у відносинах, що не пов`язані з реалізацією суб`єктом владних повноважень його компетенції, підстави для правонаступництва виникають з моменту припинення сторони - суб`єкта владних повноважень.

Ухвалою суду від 28.11.2023 вказана заява призначена до розгляду в судовому засіданні на 07.12.2023 (т.5 а.с.27), а ухвалою суду від 04.12.2023 - в режимі відеоконференції за участю представника ОСОБА_1 в режимі відеоконференції поза межами суду за допомогою власних технічних засобів в підсистемі відеоконференцзв`язку (т.5 а.с.39-40).

Представники Слобожанської митниці Держмитслужби, Сумської митниці ДФС, Північної митниці Держмитслужби та Сумської митниці як відокремленого підрозділу Державної митної служби України в судове засідання не з`явилися, про дату, час та місце розгляду клопотання були повідомлені належним чином (т.5 а.с.29-34).

Згідно ч.2 ст.379 Кодексу адміністративного судочинства України неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду. Відтак, суд вважав можливим розгляд клопотання здійснювати у відсутності представників осіб, які не з`явились.

Представник позивача в судовому засіданні подану раніше заяву підтримала та просила суд з підстав, викладених у заяві, замінити відповідача у справі Слобожанську митницю в частині стягнення сум з Слобожанської митниці Держмитслужби правонаступником, яким є Сумська митниця Державної митної служби України.

Заслухавши пояснення представника позивача, перевіривши матеріали справи та доводи заяви представника позивача про заміну Слобожанської митниці Держмитслужби правонаступником, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення такої заяви, виходячи з наступного.

У частині 1 статті 129-1 Конституції України закріплено, що судове рішення є обов`язковим до виконання.

Відповідно до статті 14 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) судове рішення, яким закінчується розгляд справи в адміністративному суді, ухвалюється іменем України. Судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України.

Відповідно до статті 1 Закону України Про виконавче провадження від 2 червня 2016 року №1404-VIII (далі - Закон №1404-VIII) виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.

Частиною 5 статті 15 Закону №1404-VIII передбачено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов`язковими тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив.

Відповідно до статті 52 КАС у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

Процесуальне правонаступництво в розумінні статті 52 КАС допускається на будь-якій стадії судового процесу, включаючи стадію виконання судового рішення.

Представник позивача, вважаючи, що відбулось процесуальне правонаступництво, стверджує, що є підстави для замінити боржника у справі - Слобожанської митниці її правонаступником - Сумською митницею Державної митної служби України.

Щодо вказаних доводів варто відмітити, що Верховний Суд у постанові від 19 січня 2023 року у справі №460/13909/21 зробив висновок, що ураховуючи положення статті 52 КАС України, суд першої інстанції може допустити заміну сторони у справі її правонаступником до закінчення судового розгляду. Це пов`язано із тим, що з моменту вступу правонаступника у судовий процес, він користується правами та несе обов`язки особи, яку він замінив.

З моменту закінчення судового розгляду справи вирішення питання процесуального правонаступництва знаходиться поза межами повноважень суду першої інстанції, однак, таке питання може бути вирішено під час апеляційного і касаційного провадження, а також на стадії виконання судових рішень (заміна сторони у виконавчому провадженні).

У свою чергу відповідно до частини першої статті 379 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Виходячи із приписів КАС України та Закону №1404-VIII, обов`язковою умовою для заміни сторони виконавчого провадження є вибуття однієї із сторін виконавчого провадження та правонаступництво сторони, що вибула, іншим суб`єктом з переходом прав та обов`язків.

Публічне правонаступництво органів державної влади є окремим, особливим видом правонаступництва. Під таким терміном розуміється перехід в установлених законом випадках прав та обов`язків одного суб`єкта права іншому. При цьому обов`язок по відновленню порушених прав особи покладається на орган, який компетентний відновити такі права. Такий підхід щодо переходу до правонаступника обов`язку відновити порушене право відповідає принципу верховенства права, оскільки метою правосуддя є ефективне поновлення порушених прав, свобод і законних інтересів.

У спорах, які виникають з публічних правовідносин, де оскаржуються рішення (дії, бездіяльність) державного органу, пов`язані зі здійсненням функції від імені держави, стороною є сама держава в особі того чи іншого уповноваженого органу. Функції держави, які реалізовувались ліквідованим органом, не можуть бути припинені і підлягають передачі іншим державним органам, за виключенням того випадку, коли держава відмовляється від таких функцій взагалі.

Отже, правонаступництво в сфері управлінської діяльності органів державної влади (публічне правонаступництво) передбачає повне або часткове передання (набуття) адміністративної компетенції одного суб`єкта владних повноважень (суб`єкта публічної адміністрації) до іншого або внаслідок припинення первісного суб`єкта, або внаслідок повного чи часткового припинення його адміністративної компетенції.

У такому випадку також відбувається вибуття суб`єкта владних повноважень із публічних правовідносин.

Особливістю адміністративного (публічного) правонаступництва є те, що подія переходу прав та обов`язків, що відбувається із суб`єктами владних повноважень, сама собою повинна бути публічною та врегульованою нормами адміністративного права.

Аналіз норм КАС України та Закону №1404-VIII дає підстави для висновку про те, що положення КАС України не пов`язують процесуальне правонаступництво з обов`язковою наявністю факту припинення юридичної особи. Ключовим за правилам КАС України є доведення обставин вибуттям сторони - суб`єкта владних повноважень з відносин, щодо яких виник спір.

Такі правила КАС України встановлені виходячи із специфіки публічно-правових відносин, а саме: з тією обставиною, що повноваження відповідних державних органів не є статичними і можуть передаватись від одного органу до іншого у випадку зміни законодавства. При цьому такий перехід може не збігатися у часі з юридичним припиненням суб`єкта владних повноважень унаслідок реорганізації чи ліквідації.

Відтак якщо спір виник з приводу реалізації суб`єктом владних повноважень, що припиняється, його компетенції, підстави для правонаступництва виникають з моменту його вибуття з правовідносин, щодо яких виник спір, унаслідок, зокрема, передачі розпорядчим актом його адміністративної компетенції іншому (іншим) суб`єктам владних повноважень.

Якщо спір виник у відносинах, що не пов`язані з реалізацією суб`єктом владних повноважень його компетенції, підстави для правонаступництва виникають з моменту припинення сторони - суб`єкта владних повноважень.

Аналогічні висновки викладені у постановах Верховного Суду, зокрема від 17 листопада 2022 року, від 3 грудня 2020 року у справі №805/2173/16-а, від 30 грудня 2020 року у справі №805/4361/17-а, від 11 лютого 2021 року у справі № 826/9815/18, від 20 грудня 2021 року у справі №300/2478/20, від 19 квітня 2022 року у справі №520/9169/18, від 13.07.2023 на які також посилається і представник позивача.

У цій справі, представник позивача, посилаючись на п.1 постанови Кабінету міністрів України від 30.09.2020 №895, вважає, що є підстави для замінити боржника у справі - Слобожанської митниці її правонаступником - Сумською митницею Державної митної служби України.

Суд не погоджується з цими доводами.

Так, наказом Державної митної служби України № 25 від 08.11.2019 Про визначення зон діяльності митниць Держмитслужби Слобожанська митниця Держмитслужби включала в себе - Харківську область і Сумську область, за винятком окремих міст (п. 1.14).

Постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №895 "Деякі питання територіальних органів Державної митної служби" (далі - Постанова №895) реорганізовано територіальні органи Державної митної служби за переліком згідно з додатком шляхом їх приєднання до Державної митної служби, у тому числі Слобожанську митницю Держмитслужби.

Втім, пунктом 2 Постанови №895 установлено, що територіальні органи Державної митної служби, що реорганізуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, продовжують здійснювати свої повноваження та функції до у т в о р е н н я Державною митною службою т е р и т о р і а л ь н и х органів згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови та прийняття рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень і функцій територіальних органів, що реорганізуються. Таке рішення приймається Державною митною службою після здійснення заходів, пов`язаних із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань даних про територіальні органи Державної митної служби, що будуть утворені згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови як відокремлені підрозділи юридичної особи публічного права, затвердженням положень про них, структури, штатних розписів, кошторисів та заповненням 30 відсотків вакансій.

При цьому наказом Державної митної служби України від 19.10.2020 №460 Про утворення територіальних органів Державної митної служби України як відокремлених підрозділів було вирішено утворити територіальні органи як відокремлені підрозділи Державної митної служби України за переліком згідно з додатком, у тому числі окремо Сумську митницю Держмитслужби та Харківську митницю Держмитслужби (а.с.122-124).

У свою чергу згідно із п.1,7 Положення про Державну митну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 №227 Державна митна служба України (Держмитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів. Держмитслужба здійснює повноваження безпосередньо та через територіальні органи.

Наказом Держмитслужби від 29.10.2020 № 489 Про затвердження положень про територіальні органи Держмитслужби затверджено, у тому числі Положення про Сумську митницю та Харківську митницю як відокремлених підрозділів Держмитслужби.

Виходячи із змісту частин 1,2статті 21-1 Закону України Про центральні органи виконавчої владитериторіальні органи центрального органу виконавчої влади утворюються без статусу юридичної особи та є органом державної влади, можуть мати окремий баланс, рахунки в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, печатку та бланк зі своїм найменуванням та із зображенням Державного Герба України.

Згідно наказу Державної митної служби України від 30.06.2021 №472 Про початок здійснення митницями як відокремленими підрозділами Державної митної служби України покладених на них функцій і повноважень з реалізації державної митної політики, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування законодавства з питань митної справи Сумською та Харківською митницями як відокремленими підрозділами Державної митної служби України розпочато з 00 год. 00 хв. 01 липня 2021 року здійснення функцій та повноважень з реалізації державної митної політики, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування законодавства з питань митної справи.

Таким чином, з 01.07.2021 розпочато виконання Сумською та Харківською митницями в зонах своєї діяльності функцій і повноважень Слобожанської митниці Держмитслужби, що припиняється, з реалізації державної митної політики, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування законодавства з питань митної справи.

Схожі висновки узгоджуються з позицією, викладеною у постанові Верховного Суду від 07 липня 2022 року у справі №460/5249/21.

Разом з тим, рішенням суду у цій справі, серед іншого стягнуто з Слобожанської митниці Держмитслужби за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу у розмірі 241 729грн. 50коп., 10000грн. 00коп. моральної шкоди, а також витрати на професійну правничу допомогу у розмірі 5000грн. 00коп.

Тобто примусове виконання рішення у цій справі не передбачає вчинення Слобожанською митницею, що припиняється, дій, пов`язаних із реалізацією державної митної політики, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування законодавства з питань митної справи.

Спір у цій справі виник у відносинах публічної служби, а обов`язок боржника, що випливає з рішення від 13 грудня 2022 року у справі №480/6936/20 не стосується реалізації публічних владно-управлінських функцій реорганізованого та новоутвореного органу щодо забезпечення реалізації державної митної політики, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування законодавства з питань митної справи.

Тож у цьому випадку визначальним для вирішення питання про належного боржника означеного судового рішення є факт припинення (вибуття суб`єкта владних повноважень із публічних правовідносин) Слобожанською митницею, у зв`язку з чим перейдуть всі права та обов`язки цього органу до Сумської та Харківської митниць Державної митної служби України у відповідних зонах діяльності як відокремлених підрозділів Державної митної служби України (настане повне правонаступництво).

Відповідно до частин першої, п`ятої статті 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

Юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.

При цьому, відповідно до пункту 7 Порядку здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 №1074, майнові права та обов`язки органів виконавчої влади у разі їх злиття, приєднання або перетворення переходять правонаступникові на підставі передавального акта, а у разі їх поділу - згідно з розподільчим балансом.

Передавальний акт чи розподільчий або ліквідаційний баланс складається комісією після закінчення строку пред`явлення вимог кредиторами та задоволення або відхилення таких вимог, підписується членом комісії - бухгалтером та затверджується головою комісії. Розподільчий баланс або передавальний акт повинен містити положення про правонаступництво щодо всіх фінансових зобов`язань органу виконавчої влади або територіального органу, що припиняється, всіх його кредиторів та боржників, у тому числі зобов`язання, які оспорюються сторонам (пункт 23 вказаного Порядку).

Станом на сьогодні доказів припинення Слобожанської митниці Держмитслужби суду надано не було.

Таким чином, враховуючи те, що Слобожанська митниця Держмитслужби перебуває в процесі припинення (т.5, а.с.63), передавальний акт про перехід майнових прав та обов`язків до відповідного правонаступника не затверджений, а відтак, Слобожанська митниця Держмитслужби може бути стороною виконавчого провадження, тому у суду відсутні достатні правові підстави для заміни сторони виконавчого провадження Слобожанської митниці Держмитслужби у цій справі.

Аналогічні висновки викладені у постанові Верховного Суду від 11 лютого 2021 року у справі № 826/9815/18, від 14 квітня 2021 року у справі №826/14904/18, від 10 лютого 2022 року у справі № 803/172/16, від 19 квітня 2022 року у справі №520/9169/18, від 28 квітня 2022 року у справі № 816/4579/14, від 19 січня 2023 року у справі №460/13909/21 та від 09 червня 2023 року у справі №460/1122/22, від 26 липня 2023 року у справі №240/18040/21.

При цьому щодо доводів представника позивача з посиланням на постанови від 3 грудня 2020 року у справі №805/2173/16-а, від 30 грудня 2020 року у справі №805/4361/17-а, від 11 лютого 2021 року у справі № 826/9815/18, від 20 грудня 2021 року у справі №300/2478/20, від 19 квітня 2022 року у справі №520/9169/18, від 13 липня 2023 року у справі № 540/6685/21, суд зазначає, що висновки Верховного Суду стосовно застосування норм права до спірних правовідносин, викладені у згаданих постановах, повністю узгоджуються з висновками суду щодо застосування цих норм у цій справі. Так, як вже зазначено вище, у вказаних постановах Верховним Судом зроблено висновок, що якщо спір виник з приводу реалізації суб`єктом владних повноважень, що припиняється, його компетенції, підстави для правонаступництва виникають з моменту його вибуття з правовідносин, щодо яких виник спір, унаслідок, зокрема, передачі розпорядчим актом Кабінету Міністрів України його адміністративної компетенції іншому/іншим суб`єкту/суб`єктам владних повноважень. Якщо ж спір виник у відносинах, що не пов`язані з реалізацією суб`єктом владних повноважень його компетенції, підстави для правонаступництва виникають з моменту припинення сторони - суб`єкта владних повноважень.

Спір у цій справі виник у відносинах, що не пов`язані з реалізацією суб`єктом владних повноважень його компетенції, доказів припинення Слобожанської митниці суду не надано.

Таким чином на даний час відсутні підстави для вирішення питання щодо заміни Слобожанської митниці її правонаступником, а тому суд доходить висновку про відмову у задоволенні поданої представником позивача заяви.

Керуючись ст. ст. 248, 256, 295, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

У Х В А Л И В:

У задоволенні заяви представника ОСОБА_1 про заміну відповідача Слобожанську митницю Держмитслужби на Сумську митницю Державної митної служби України в порядку процесуального правонаступництва в адміністративній справі №480/6936/20 - відмовити.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного тексту ухвали.

Повний текст ухвали складено 12.12.2023.

Суддя І.Г. Шевченко

Дата ухвалення рішення07.12.2023
Оприлюднено14.12.2023
Номер документу115589363
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування наказу, поновлення на посаді, стягнення середньої заробітної плати та моральної шкоди

Судовий реєстр по справі —480/6936/20

Ухвала від 21.12.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

Ухвала від 21.12.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

Ухвала від 14.12.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

Ухвала від 07.12.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

Ухвала від 07.12.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

Ухвала від 04.12.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

Ухвала від 28.11.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

Ухвала від 23.11.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Соколов В.М.

Постанова від 28.09.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Постанова від 28.09.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні