Справа № 456/2813/22
Провадження № 1-кс/456/1353/2023
УХВАЛА
"28" грудня 2023 р. слідчий суддя Стрийського міськрайонного суду Львівської області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , з участю прокурора ОСОБА_3 , захисника ОСОБА_4 , розглянувши клопотання прокурора Стрийської окружної прокуратури Львівської області ОСОБА_3 про продовження запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту відносно підозрюваного ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця селища Славське, Сколівського району, Львівської області, громадянина України, проживаючого та зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , із вищою освітою, раніше не судимого,
встановив:
Прокурор Стрийськоїокружної прокуратуриЛьвівської області ОСОБА_3 звернувся досуду врамках кримінальногопровадження №42022142330000007від 13.01.2022внесеного доЄдиного реєструдосудових розслідуваньза ознакамикримінальних правопорушень,передбачених ч.4ст.191,ч.2ст.28,ст.236 ККУкраїни,з клопотаннямв якомупросить продовжитипідозрюваному ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , запобіжний захід у вигляді домашнього арешту у межах строку досудового розслідування до 29.02.2024. В обгрунтування клопотання прокурор покликається на те, що слідчим відділенням Стрийського РУП ГУНП у Львівській області проводиться досудове розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 42022142330000007 від 13.01.2022, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 2 ст. 28, ст. 236 КК України, за фактом зловживання службовим становищем посадовими особами Славської селищної ради Стрийського району за попередньою змовою групою осіб, що виразилося у порушенні правил екологічної безпеки при експлуатації об`єктів, що спричинило тяжкі наслідки, та за фактом розтрати майна шляхом зловживання службовим становищем посадовими особами комунальних підприємств Славської селищної ради Стрийського району та ряду суб`єктів підприємницької діяльності міста Стрий та Стрийського району.
Досудовим розслідуванням встановлено,що згідно Статутів Славського комунального водо-каналізаційного підприємства, затверджених рішеннями Славської селищної ради № 650 від 24.10.2018 та № 1859 від 11.08.2022, вказане комунальне підприємство засноване на власності Славської об`єднаної територіальної громади. Засновником підприємства є Славська селищна рада Сколівського (на даний час Стрийського) району Львівської області (ідентифікаційний код: 04370314).
Відповідно до пункту 2.1. Статутів підприємство є юридичною особою, здійснює свою господарську діяльність на засадах повної самостійності, несе відповідні обов`язки, укладає угоди (договори, контракти) з юридичними та фізичними особами, має закріплене майно, поточний та інші рахунки в установах банків, казначейства, печатки з власним найменуванням, штампи, затверджені в установленому порядку, фірмовий знак чи знак обслуговування, бланки з власними реквізитами та інші атрибути, а також згідно пункту 2.4. виконує роботи та надає послуги за цінами і тарифами, встановленими самостійно або на підставі підписаних договорів, а у випадках, визначених законодавством, за державними розцінками.
Згідно абзацу 1 пункту 3.1. Статутів підприємство створено з метою ведення господарської діяльності і надання послуг юридичним, фізичним особам у сфері водопостачання, водовідведення та вивезення твердих побутових відходів.
Крім цього, згідно підпунктів 3.2.1., 3.2.2., 3.2.4 пункту 3.2. Статутів предметом діяльності підприємства є вивіз та переробка сміття та твердих побутових відходів, заготівля та переробка вторинної сировини та утримання полігону твердих побутових відходів.
Згідно Статутів керівництво підприємством здійснюється директором, який відповідно до пункту 6.2 призначається на посаду та звільняється з посади Славським селищним головою на контрактній основі.
Так, згідно розпорядження селищного голови Славської селищної ради №04-01/33 від 20.03.2018, на посаду директора Славського КВКП Славської селищної ради Сколівського (на даний час Стрийського) району Львівської області, код ЄДРПОУ: 32747220, з 22.03.2018 призначено ОСОБА_6 .
Відповідно до посадової інструкції № 1 директора Славського КВКП, затвердженої наказом № 02 від 16.02.2018, директор підприємства, визначає, формулює, планує, здійснює і координує всі види діяльності підприємства; вживає заходів щодо додержання вимог законодавства про охорону навколишнього середовища; несе відповідальність: за неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов`язків, в тому числі за правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.
ОСОБА_5 працюючидо 20.03.2019на посадіголовного інженераСлавського КВКП,а з 21.03.2019 по даний час на посаді директора Славського КВКП, постійно обіймав посаду, пов`язану з виконанням організаційно?розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, тобто відповідно до ч. 3 ст. 18 КК Україниявлявся службовою особою.
Разом зтим, ОСОБА_5 до 20.03.2019як головнийінженер СлавськогоКВКП Славськоїселищної радиСколівського (наданий час Стрийськогорайону)Львівської області,а з 21.03.2019 по даний час як директор Славського КВКП Славської селищної ради Сколівського (на даний час Стрийського) району Львівської області,за попередньоюзмовою вгрупі осібіз ОСОБА_6 ,який до 20.03.2019перебував напосаді директораСлавського КВКП,а з21.03.2019по данийчас перебуваєна посадідиректора комунальногопідприємства «Громадськегосподарство» Славської селищної ради Сколівського (на даний час Стрийського) району Львівської області, розуміючи та усвідомлюючи заборону використання полігону ТПВ, вдались до злочинної змови, направленої на умисне порушення правил екологічної безпеки під час експлуатації Славського міського полігону ТПВ,який знаходитьсяза адресою:вул.І.Франка,смт.Славське,Стрийського району,Львівської області,що вподальшому спричинилотяжкі наслідки, за наступних обставин.
Так, за наслідками перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства Славської селищної ради 27-31.05.2010 № 122, 11.06.2010 виконуючим обов`язки головного державного інспектора охорони навколишнього природного середовища Львівської області винесено рішення № 13 про зупинення (тимчасово) захоронення ТПВ на Славському полігоні твердих побутових відходів.
Попри це ОСОБА_5 ,як головнийінженер СлавськогоКВКП,а з21.03.2019як директорСлавського КВКП,будучи добреобізнаним пронеобхідність проводитизбір тавивезення побутовихвідходів натериторії населенихпунктів Славськоїтериторіальної громадита надаватиспоживачам послугиз поводженняз побутовимивідходами,що включаєзбирання,вивезення тазахоронення твердихпобутових відходів,володіючи інформацієюпро надходженнякомунальному підприємствубюджетних коштівта коштівспоживачів,діючи умисно,всупереч інтересамслужби тапідпорядкованого йомупідприємства,усвідомлюючи можливістьнастання негативнихнаслідків увигляді забруднення земельних ділянок, за попередньою змовою в групі із ОСОБА_6 , в невстановленому досудовим розслідуванням місці та часі, але не раніше 17 квітня 2018 року, вступили в змову щодо спільного вчинення дій, направлених на систематичне порушення правил екологічної безпеки, під час експлуатації Славського міського полігону твердих побутових відходів (далі по тексту Славський полігон ТПВ), організували вивезення та захоронення твердих побутових відходів (сміття), на заборонений для використання Славський міський полігон ТПВ, при цьому створюючи документальну видимість вивезення твердих побутових відходів на Стрийський полігон твердих побутових відходів, що по вул. Нижанківського у місті Стрий, Львівської області, таким чином надавши ознак законності діяльності підприємства щодо вивезення та захоронення твердих побутових відходів (сміття), шляхом підписання актів приймання-виконання робіт, інших документів за договорами №253 від 17.10.2017 та від 17.04.2018 «Про надання послуг по вивезенню побутових відходів», укладеним між Славським КВКП (споживач) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Комунальник-2» (виконавець), хоча фактично такі не надавалися.
Рішенням Славської селищної ради від 12.04.2018 № 259 «Про визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Славської селищної ради», яке підписано головою Славської селищної ради ОСОБА_7 , затверджено протокол засідання конкурсної комісії по організації та проведенню конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів на території Славської селищної ради від 28.03.2018, визначено виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території Славської селищної ради ТзОВ «Комунальник-2», визначено укласти з ТзОВ «Комунальник-2» строком на 5 років договір про надання послуг з вивезення побутових відходів на території Славської селищної ради. На виконання вищевказаного рішення, 17.04.2018 між Славською селищною радою (замовник), в особі Славського селищного голови ОСОБА_7 , з однієї сторони, та Товариством з обмеженою відповідальністю «Комунальник 2» (виконавець), в особі директора ОСОБА_8 , з другої сторони, укладено договір на надання послуг з вивезення побутових відходів, предметом якого є надання виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території Славської селищної ради. Відповідно до договору послуги надаються на території Славської селищної ради, до якої входять населені пункти селище Славське, села Волосянка, Ялинкувате, Хащованя, Нижня Рожанка, Верхня Рожанка, Либохора, Грабовець.
Одночасно із підписанням Славською ОТГ вищевказаного договору, 17.04.2018 між Славським КВКП (споживач), в особі директора ОСОБА_6 , з однієї сторони, та Товариством з обмеженою відповідальністю «Комунальник-2» (виконавець), в особі директора ОСОБА_8 , з другої сторони, укладено договір на надання послуг з вивезення побутових відходів, тим самим продублювавши зазначений вище договір, хоча наміру виконувати такі у сторін не було, виходячи із наведеного нижче.
Зокрема, встановлено, що між ТзОВ «Комунальник-2» (замовник) і Стрийським міським комбінатом комунальних підприємств не укладались договори, предметом яких є надання виконавцями за завданням замовника послуг по захороненню твердих побутових відходів на Стрийському полігоні ТПВ у м. Стрий, вул. Нижанківського, вивезених з смт. Славське, Сколівського (на даний час Стрийського) району Львівської області.
Таким чином, у виконавця робіт ТзОВ «Комунальник 2» були відсутні будь-які законні підстави для здійснення захоронення ТПВ на Стрийському полігоні ТПВ, вивезених з смт. Славське, Сколівського (на даний час Стрийського) району Львівської області.
В той же час, фактично побутові відходи ТзОВ «Комунальник 2» з території Славської селищної ради не вивозилися, а також даним підприємством будь-які роботи пов`язані із збиранням, вивозом чи утилізацією ТПВ не виконувались.
Таким чином, укладенні угоди між Славським КВКП та ТзОВ «Комунальник 2» містять ознаки формальності, а їх виконання зведено до підписання фіктивних актів про приймання-виконання робіт та інших документів.
Як наслідок,на виконаннявказівок ОСОБА_5 та ОСОБА_6 та підїх особистимконтролем,починаючи з17.04.2018до 31.08.2022,працівниками СлавськогоКВКП задопомогою технікивищевказаного комунальногопідприємства,здійснено збірта вивезеннятвердих побутовихвідходів (сміття)з селищаСлавське,сіл Волосянка,Ялинкувате,Хащованя,Нижня Рожанка,Верхня Рожанка,Либохора,Грабовець,та вподальшому їхнезаконне захороненняна закритомуСлавському міськомуполігоні ТПВ,в загальнійкількості 48869,25м.куб., на земельнійділянці зкадастровим №4624555700:01:005:0103,площею 1,1553га,що розташованійв смт.Славське,вул.Ів.Франка,з цільовимпризначенням:для обслуговуванняСлавського полігонутвердих побутовихвідходів,постійним користувачемякої,відповідно додержавного актуна правопостійного користуванняземельною ділянкоюсерії ЯЯ№183473,є СлавськеКВКП.
Як наслідок,відповідно дорезультатів проведенихДУ «Львівськийобласний центрконтролю тапрофілактики хворобМОЗ України»досліджень встановленонаступне: відібранігрунти наСлавському міськомуполігоні ТПВта прилеглійтериторії замікробіологічними показникамипомірно забрудненібактеріями групикишкової паличкиКлостридіум перфрінгенс(Clostridiumperfringens), санітарно-показовим мікроорганізмом, що є збудником харчових отруєнь людини і одним із збудників газової гангрени людини.
Згідно проведенихдосліджень поверхневоїводи р.Опір вищескиду стічнихвод зКОС смт.Славське,за санітарно-хімічнимипоказниками водавідповідає вимогамдля задоволенняпитних тагосп-побутовихпотреб.Разом,з тим,нижче скидустічних водз КОСсмт.Славське,за санітарно-хімічнимипоказниками водане відповідає вимогам для задоволення питних та госп-побутових потреб, виявлено патогенного мікроорганізму Salmonella Enteriditis var.jena (сальмонела).
Крім цього,відповідно довисновку судовоїінженерно-екологічноїекспертизи встановлено,що розміршкоди (збитків),завданих державівнаслідок забрудненняземель усмт.Славське повул.І.Франка закадастровим номерами4624555700:01:005:0076,4624555700:01:005:0457,4624555700:01:005:0559,4624555700:01:005:0029,4624555700:01:005:0138,що єсуміжними ізземельною ділянкоюз кадастровим№ 4624555700:01:005:0103на якійрозміщений Славський міський полігон ТПВ, та земель запасу, території прибережної захисної смуги р. Опір, становить 2416120,05 грн. Перевищення гранично допустимих концентрацій забруднюючих речовин у пробах ґрунту, відібраних на земельних ділянках у смт. Славське по вул. І. Франка з кадастровим номерами 4624555700:01:005:0076, 4624555700:01:005:0457, 4624555700:01:005:0559, 4624555700:01:005:0029, 4624555700:01:005:0138 та земель запасу призвело до забруднення земельних ресурсів, що в свою чергу може створити небезпеку для життя, здоров`я людей та довкілля.
Таким чином, ОСОБА_5 та ОСОБА_6 у період 17.04.2018 до 31.08.2022, будучи службовими особами, які в силу своїх повноважень здійснювали керівництво господарською діяльністю Славського КВКП та експлуатацію Славського міського полігону ТПВ, діючи за попередньою змовою групою осіб, умисно порушуючи правила екологічної безпеки під час експлуатації Славського міського полігону ТПВ, а саме вимоги Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991, Закону України «Про відходи» від 05.03.1998, Закону України «Про охорону земель» від 19.06.2003, Земельного кодексу України від 25.10.2001, організували вивезення та захоронення твердих побутових відходів (сміття) на території забороненого для використання Славського міського полігону ТПВ, що знаходиться на земельній ділянці з кадастровим номером 4624555700:01:005:0103, чим допустили тяжкі наслідки у вигляді забруднення суміжних земельних ділянок за кадастровими номерами 4624555700:01:005:0076, 4624555700:01:005:0457, 4624555700:01:005:0559, 4624555700:01:005:0029, 4624555700:01:005:0138 та земель запасу, території прибережної захисної смуги р. Опір, що в свою чергу може створити небезпеку для життя, здоров`я людей та довкілля.
Таким чином, в діях ОСОБА_5 наявні всі підстави для обґрунтованої підозрийого у порушенні правил екологічної безпеки під час експлуатації інших об`єктів,що спричинилоінші тяжкінаслідки, вчиненого за попередньою змовою групою осіб, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 28, ст. 236 КК України.
29.09.2023 ОСОБА_5 вручено повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 28, ст. 236 КК України.
04.10.2023 допитаний як підозрюваний ОСОБА_5 , свою вину в інкрімінованому кримінальному правопорушенні не визнав.
Підставність підозри ОСОБА_5 у вчиненні інкримінованого йому кримінального правопорушення повністю підтверджується зібраними у кримінальному провадженні доказами, а саме: розпорядженням селищногоголови Славськоїселищної ради№04-01/9від 14.03.2019про призначенняна посадудиректора СлавськогоКВКП ОСОБА_5 ; рішенням №13від 11.06.2010виконуючого обов`язкиголовного державногоінспектора охоронинавколишнього природногосередовища Львівськоїобласті прозупинення (тимчасово)захоронення ТПВна Славськомуполігоні твердихпобутових відходів; договорами №253 від 17.10.2017 та від 17.04.2018 «Про надання послуг по вивезенню побутових відходів», укладеним між Славським КВКП (споживач) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Комунальник-2» (виконавець); протоколами огляду місця події від 08.11.2022 в ході яких відбирались проби води та ґрунту працівниками державної установи «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України»; листом ТОВ «Комунальник 2» №1 від 02.01.2023 (про те, що сміття з Славська не вивозили); рішенням виконкому Славської ОТГ № 157 від 08.08.2019 «Про затвердження схеми санітарної очистки населених пунктів», де вказано, що вивозить сміття ТзОВ «Комунальник2» на Стрийський полігон ТПВ; актами відбору проб грунтів/протоколами вимірювання показників складу та властивостей грунтів/актом складеним за результатами планового заходу/ розрахунками завданої шкоди; результатами проведених ДУ «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» від 29.11.2022 №2814/03; висновком судової інженерно-екологічної експертизи № 4574-Е від 17.02.2023; висновком додаткової судової інженерно-екологічної експертизи № 4480-Е від 27.11.2023.
Ухвалою слідчогосудді Стрийськогоміськрайонного судувід 05.10.2023підозрюваному ОСОБА_5 обрано запобіжнийзахід увигляді домашньогоарешту строкомна шістдесятднів до 03.12.2023 року.
Керівником Стрийськоїокружної прокуратуриЛьвівської області22.11.2023винесено постановупро продовженнястроку досудовогорозслідування у кримінальному провадженні № 42022142330000007 від 13.01.2023 ще на один місяць, тобто до 29.12.2023 включно.
Ухвалою слідчогосудді Стрийськогоміськрайонного судувід 01.12.2023підозрюваному ОСОБА_5 продовжено запобіжний західу виглядідомашнього арештудо 29.12.2023 року включно.
Ухвалою слідчого судді Стрийського міськрайонного суду від 22.12.2023 продовжено строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 42022142330000007 від 13.01.2023 до п`яти місяців, тобто до 29.02.2024 включно.
На даний час досудове розслідування у кримінальному провадженні триває, кваліфікація дій підозрюваного за ч. 2 ст. 28, ст. 236 КК України є попередньою, оскільки досудове розслідування здійснюється за фактом вчинення кримінальних правопорушень групою осіб.
ОСОБА_5 підозрюється у вчиненні тяжкого злочину, за який передбачено покарання у виді позбавлення волі від п`яти до десяти років, а тому є достатні підстави вважати, що ОСОБА_5 може переховуватися від органів досудового розслідування та суду, незаконно впливати на свідків, спеціалістів та експертів, інших підозрюваних, знищити, сховати або спотворити будь-яку з речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення у цьому ж кримінальному провадженні, чи вчинити інші кримінальні правопорушення.
По даному кримінальному провадженню виконано значний обсяг процесуальних дій, спрямований на отримання та перевірку отриманих доказів у ньому.
Разом з тим закінчити досудове розслідування до терміну закінчення дії ухвали про продовження запобіжного заходу немає можливості, оскільки необхідно: здійснити тимчасовий доступ до інформації, яка містить банківську таємницю, а саме до руху коштів по рахунках ОСОБА_9 , який займається сортуванням сміття на Славському міському полігоні ТПВ; опрацьовати інформацію з Акціонерного товариства Комерційний банк «ПриватБанк»; не проведено допитів фізичної особи-підприємця ОСОБА_10 , лікаря лаборанта-гігієніста санітарно-гігієнічної лабораторії Стрийського РВ ДУ «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України», ОСОБА_11 , заступника начальника Стрийського відділу Стрийського РУ ГУ Держпродспоживслужби у Львівській області ОСОБА_12 , лікаря-лаборанта ДУ «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» ОСОБА_13 , головного спеціаліста Державної екологічної інспекції у Львівській області ОСОБА_14 , лікаря ДУ «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» ОСОБА_15 , лікаря-лаборанта ДУ «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» ОСОБА_16 ; провести інші необхідні та можливі слідчі (розшукові) та процесуальні дії, в яких виникне необхідність.
У результаті проведення додаткових слідчих (розшукових) та процесуальних дій будуть отриманні докази, які будуть використані під час судового розгляду кримінального провадження для встановлення обставин, які підлягають доказуванню.
За таких обставин відсутні обґрунтовані підстави вважати, що застосування до підозрюваного ОСОБА_5 будь-якого іншого, більш м`якого запобіжного заходу, крім домашнього арешту, зможе забезпечити належну процесуальну поведінку підозрюваного, гарантувати не ухилення від явки до органу досудового розслідування та суду.
Враховуючи викладене, виникла необхідність у продовженні обраного запобіжного заходу підозрюваному ОСОБА_5 , оскільки раніше встановлені ризики не зменшилися та не перестали існувати.
В судовому засіданні прокурор підтримав клопотання, покликаючись на мотиви, викладені у ньому та просив клопотання задоволити.
Підозрюваний ОСОБА_5 та його захисник ОСОБА_4 в судовому засіданні заперечили проти заявленого клопотання прокурора та просили відмовити в його задоволенні за безпідставністю.
Заслухавши думку прокурора, захисника, пояснення підозрюваного, вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, приходжу до висновку, що клопотання підлягає до задоволення з наступних підстав.
Відповідно до ч. 1 ст. 177 КПК України, метою застосування запобіжного заходу є забезпечення виконання підозрюваним, обвинуваченим покладених на нього процесуальних обов`язків, а також запобігання спробам: переховуватися від органів досудового розслідування та/або суду; знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення; незаконно впливати на потерпілого, свідка, іншого підозрюваного, обвинуваченого, експерта, спеціаліста у цьому ж кримінальному провадженні; перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином; вчинити інше кримінальне правопорушення чи продовжити кримінальне правопорушення, у якому підозрюється, обвинувачується.
З витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань вбачається, що Стрийським РУП ГУ НП у Львівській області 13.01.2022 року внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42022142330000007 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 2 ст. 28, ст. 236 КК України.
Ухвалою слідчогосудді Стрийськогоміськрайонного судувід 05.10.2023підозрюваному ОСОБА_5 обрано запобіжнийзахід увигляді домашньогоарешту строкомна шістдесятднів до 03.12.2023 року.
Постановоюкерівника Стрийськоїокружної прокуратуриЛьвівської областівід 22.11.2023 продовжено строк досудовогорозслідування у кримінальному провадженні № 42022142330000007 від 13.01.2023 на один місяць, тобто до 29.12.2023 включно.
Ухвалою слідчогосудді Стрийськогоміськрайонного судувід 01.12.2023підозрюваному ОСОБА_5 продовжено запобіжний західу виглядідомашнього арештудо 29.12.2023 року включно.
Ухвалою слідчого судді Стрийського міськрайонного суду від 22.12.2023 продовжено строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 42022142330000007 від 13.01.2023 до п`яти місяців, тобто до 29.02.2024 включно.
Ризиками, які дають підстави слідчому судді продовжити запобіжний захід у вигляді домашнього арешту слід вважати те, що ОСОБА_5 підозрюється у вчиненні тяжкого злочину, за який передбачено покарання у виді позбавлення волі на строк від п`яти до десяти років, може ухилятися від органу досудового розслідування та суду з метою уникнення кримінальної відповідальності, незаконно впливати на свідків, спеціалістів та експертів, може знищити, сховати або спотворити будь-яку з речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення у цьому ж кримінальному провадженні, вчинити інші кримінальні правопорушення.
По даному кримінальному провадженню виконано значний обсяг процесуальних дій, спрямований на отримання та перевірку отриманих доказів у ньому.
Разом з тим закінчити досудове розслідування до терміну закінчення дії ухвали про продовження запобіжного заходу немає можливості, оскільки необхідно: здійснити тимчасовий доступ до інформації, яка містить банківську таємницю, а саме до руху коштів по рахунках ОСОБА_9 , який займається сортуванням сміття на Славському міському полігоні ТПВ; опрацювати інформацію з Акціонерного товариства Комерційний банк «ПриватБанк»; провести допит фізичної особи-підприємця ОСОБА_10 , лікаря лаборанта-гігієніста санітарно-гігієнічної лабораторії Стрийського РВ ДУ «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» ОСОБА_11 , заступника начальника Стрийського відділу Стрийського РУ ГУ Держпродспоживслужби у Львівській області ОСОБА_12 , лікаря-лаборанта ДУ «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» ОСОБА_13 , головного спеціаліста Державної екологічної інспекції у Львівській області ОСОБА_14 , лікаря ДУ «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» ОСОБА_15 , лікаря-лаборанта ДУ «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» ОСОБА_16 ; провести інші необхідні та можливі слідчі (розшукові) та процесуальні дії, в яких виникне необхідність.
Враховуючи,що строкдомашнього арештупідозрюваного спливає29.12.2023 року, на даний час ще не завершено проведення ряду слідчих дій, у зв`язку з чим ухвалою слідчого судді Стрийського міськрайонного суду від 22.12.2023 внаслідокособливої складностіпровадження строкдосудового розслідуванняу вказаномукримінальному провадженніпродовжено до29.02.2024року,враховуючи заявленістороною обвинуваченняризики,передбачені ст.177КПК України,які незменшились,а томувважаю за необхідне продовжити застосування запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту підозрюваному ОСОБА_5 до 25.02.2024 року.
Керуючись ст.ст. 176-178, 181, 193-194, 196-197, 205 КПК України,
ухвалив:
Клопотання задоволити.
Продовжити підозрюваному ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженцю селища Славське, Сколівського району, Львівської області, проживаючого та зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , - запобіжний захід у вигляді домашнього арешту до 25 лютого 2024 року включно.
Покласти на підозрюваного ОСОБА_5 наступні обов`язки:
-прибувати за першою вимогою до слідчого, прокурора або суду;
-не покидати своє місце проживання за адресою АДРЕСА_1 у період з 22:00 години до 06:00 години;
- не відлучатися із територіїЛьвівської області,без дозволуслідчого,прокурора абосуду;
-повідомляти слідчого, прокурора чи суд, залежно від стадії кримінального провадження, про зміну свого місця проживання;
Виконання даної ухвали доручити Стрийському РУП ГУ НП у Львівській області.
Ухвала щодо застосування запобіжного заходу підлягає негайному виконанню після її оголошення.
Ухвала може бути оскаржена до Львівського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Повний текст ухвали складений 29.12.2023 року.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Стрийський міськрайонний суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 28.12.2023 |
Оприлюднено | 01.01.2024 |
Номер документу | 116045753 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку тримання особи під домашнім арештом |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні