ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
"11" січня 2024 р. справа № 300/4679/22
м. Івано-Франківськ
Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Остап`юк С.В., розглянувши матеріали адміністративної справи за позовом ОСОБА_1 до Коломийської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення, -
В С Т А Н О В И В:
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 09.03.2023 відкрито провадження у цій адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та повідомлення учасників справи в порядку, визначеному статтею 262 Кодексу адміністративного судочинства України.
06.12.2023 Івано-Франківський окружний адміністративний суд ухвалив розгляд адміністративної справи за позовом ОСОБА_1 до Коломийської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення «Про реорганізацію Коломийського ліцею №6 імені Героя України Тараса Сенюка Коломийської міської ради Івано-Франківської області» за № 1875-28/2022 від 24.02.2022 розпочати з початку за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання відповідно до статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України.
Коломийська міська рада подала клопотання про залучення до даної адміністративної справи як третіх осіб, які на заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Коломийський ліцей № 9 Коломийської міської ради Івано-Франківської області та управління освіти Коломийської міської ради.
Клопотання обґрунтоване тим, що на підставі оскаржуваного, в даній адміністративній справі, рішення припинено юридичну особу Коломийський ліцей №6 імені Героя України Тараса Сенюка Коломийської міської ради Івано-Франківської області шляхом приєднання до Коломийського ліцею № 9 Коломийської міської ради Івано-Франківської області. Управління освіти Коломийської міської ради є уповноваженим органом управління у сфері освіти на території Коломийської міської територіальної громади. Тому рішення, прийняте за наслідками розгляду даної адміністративної справи, може вплинути на права, інтереси та обов`язки цих осіб.
Також, Коломийська міська рада, з метою повного та всебічного розгляду справи, подала клопотання про проведення розгляду даної адміністративної справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
Розглянувши матеріали адміністративної справи та клопотання відповідача про залучення третіх осіб, суд зазначає наступне.
Відповідно до частини 2 статті 49 Кодексу адміністративного судочинства України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
Згідно частини 4 статті 49 даного Кодексу у заявах про залучення третіх осіб і у заявах третіх осіб про вступ у справу на стороні позивача або відповідача зазначається, на яких підставах третіх осіб належить залучити до участі у справі.
Визначальною умовою для залучення до справи третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача або відповідача є вплив на права, інтереси або обов`язки такої особи рішення у справі.
Суд встановив, що оскаржуваним рішенням «Про реорганізацію Коломийського ліцею №6 імені Героя України Тараса Сенюка Коломийської міської ради Івано-Франківської області» за № 1875-28/2022 від 24.02.2022 припинено діяльність юридичної особи в результаті реорганізації шляхом приєднання Коломийського ліцею №6 імені Героя України Тараса Сенюка Коломийської міської ради Івано-Франківської області до Коломийського ліцею № 9 Коломийської міської ради Івано-Франківської області. Установлено, що Коломийський ліцей № 9 Коломийської міської ради Івано-Франківської області є правонаступником усього майна, всіх прав та обов`язків Коломийського ліцею №6 імені Героя України Тараса Сенюка Коломийської міської ради Івано-Франківської області.
Утворено філію опорного закладу освіти Коломийського ліцею № 9 Коломийської міської ради Івано-Франківської області, яка забезпечуватиме здобуття початкової та базової середньої освіти Коломийської філії № 6 імені Героя України Тараса Сенюка Коломийського ліцею № 9 Коломийської міської ради Івано-Франківської області.
Відповідно до пункту 5 розділу І Порядку проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти Коломийської територіальної громади, затвердженого рішенням Коломийської міської ради за № 344-9/2021 від 22.02.2021, організаційне та матеріально-технічне забезпечення проведення конкурсу здійснює управління освіти Коломийської міської ради.
Таким чином, суд встановив, що рішення в даній адміністративній справі може вплинути на права та обов`язки Коломийського ліцею № 9 Коломийської міської ради Івано-Франківської області як правонаступника Коломийського ліцею №6 імені Героя України Тараса Сенюка Коломийської міської ради Івано-Франківської області, та на права та обов`язки управління освіти Коломийської міської ради як уповноваженого органу управління у сфері освіти на території Коломийської територіальної громади, а тому суд вважає за необхідне залучити їх до даної адміністративної справи як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача.
Як наслідок, клопотання відповідача про залучення до даної адміністративної справи Коломийського ліцею № 9 Коломийської міської ради Івано-Франківської області та управління освіти Коломийської міської ради як третіх осіб, які на заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача є обґрунтованим та підлягає задоволенню.
Розглянувши клопотання відповідача про проведення розгляду даної адміністративної справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін, суд зазначає наступне.
Частиною 1 статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності.
Особливості розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження визначає стаття 262 Кодексу адміністративного судочинства України.
Згідно з частиною 5 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
Частиною 6 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд може відмовити в задоволенні клопотання сторони про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін: у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу; якщо характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі незначної складності не вимагають проведення судового засідання з повідомленням сторін для повного та всебічного встановлення обставин справи.
Відповідно до частини 8 даної статті Кодексу при розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження суд досліджує докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, а у випадку розгляду справи з повідомленням (викликом) учасників справи - також заслуховує їхні усні пояснення. Судові дебати не проводяться.
Згідно з частиною 2 статті 159 Кодексу адміністративного судочинства України заявами по суті справи є: позовна заява; відзив на позовну заяву (відзив); відповідь на відзив; заперечення; пояснення третьої особи щодо позову або відзиву.
Суд зазначає, що необхідність розгляду цієї справи за правилами спрощеного позовного провадження в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін повинна бути належним чином обґрунтована із зазначенням конкретних підстав, які ускладнюють чи унеможливлюють повний та всебічний розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження.
Враховуючи зміст позовної заяви, суд вважає, характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі не вимагають проведення судового засідання з повідомленням сторін для повного та всебічного встановлення обставин справи, що є підставою, передбаченою частиною 6 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України для відмови у розгляді справи в судовому засіданні.
За таких обставин, слід відмовити в задоволенні клопотання відповідача про розгляд даної справи з повідомленням (викликом) сторін.
Враховуючи наведене, керуючись статтями 49, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
У Х В А Л И В:
Клопотання Коломийської міської ради про залучення третіх осіб, які на заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача, задовольнити.
Залучити до адміністративної справи № 300/4679/22 за позовом ОСОБА_1 до Коломийської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Коломийський ліцей № 9 Коломийської міської ради Івано-Франківської області (індекс 78203, вулиця Драгоманова, будинок 1, місто Коломия, Івано-Франківська область, код ЄДРПОУ 20560936) та управління освіти Коломийської міської ради (індекс 78203, вулиця Й. Кобринського, будинок 10, місто Коломия, Івано-Франківська область.
В задоволенні клопотання Коломийської міської ради про розгляд адміністративної справи за № 300/4679/22 за правилами спрощеного позовного провадження в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін, відмовити.
Ухвала, окремо від рішення суду, не оскаржується, і набирає законної сили з моменту її підписання.
Суддя Остап`юк С.В.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.01.2024 |
Оприлюднено | 15.01.2024 |
Номер документу | 116236253 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Остап'юк С.В.
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кухтей Руслан Віталійович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кухтей Руслан Віталійович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кухтей Руслан Віталійович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кухтей Руслан Віталійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні