Рішення
від 11.01.2024 по справі 400/3089/18
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 січня 2024 р. № 400/3089/18 м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі судді Гордієнко Т. О. розглянув у поряфдку письмового провадження адміністративну справу

за позовом:Товариства з обмеженою відповідальністю "Сателлит - Холд", просп. Центральний, 72,м. Миколаїв,Миколаївська обл., Миколаївський р-н,54017,

до відповідача:Миколаївської міської ради, вул. Адміральська, 20,м. Миколаїв,54001, Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області, просп. Миру, 34,м. Миколаїв,54004,

про:визнання дій протиправними,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Сателит - Холд» звернулось до суду з позовом до Миколаївської міської ради (далі- відповідач 1) та Головного управління Держгеокадастру в Миколаївській області (далі відповідач 2) про визнання протиправними дій відповідача 1 по затвердженню та застосуванню сукупного коефіцієнту Км3в розмірі 1,33 та коефіцієнту Км2 в розмірі 3,04 при визначені нормативної грошової оцінки земельної ділянки кадастровий номер 4810137200:07:028:0004, розташованої за адресою: м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 52/1 та дії відповідача 2 по формуванню витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 4810137200:07:028:0004, розташованої за адресою: м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 52/1 на підставі вказаних коефіцієнтів.

Рішенням Миколаївського окружного адміністративного суду від 06.03.2019 позов задоволено частково. Постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 09.07.2019 рішення суду І інстанції скасовано та у задоволенні позову відмовлено. Постановою ВС від 04.09.2023 рішення судів І та ІІ інстанції скасовано та справу направлено на новий розгляд.

Ухвалою від 18.09.2023 суд прийняв справу до свого провадження та запропонував відповідачам на виконання постанови ВС від 04.09.2023 надати суду копію технічної документації нормативно грошової оцінки земель м. Миколаєва, на підставі якої було прийнято рішення Миколаївською міською радою 3/40 від 27.01.2011.

Ухвалою від 24.11.2023 суд зобов`язав позивача надати суду пояснення стосовно того, якими саме діями відповідачі порушили його права та яким чином вони відновляться у разі задоволення позову та зобов`язав відповідача-Миколаївську міську раду повторно виконати ухвалу суду від 18.09.2023 в частині надання суду копії технічної документації нормативної грошової оцінки земель міста Миколаєва (на підставі якої було прийнято рішення № 3/40).

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідачі спільними діями встановлюють нормативну грошову оцінку земельної ділянки розташованої за адресою: м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 52/1 в сумі 4838183,68 грн., без належного визначення локальних коефіцієнтів та їх подальшого застосування.

Відповідач, Миколаївська міська рада, надав заперечення на позов, просив відмовити у задоволенні позову, оскільки цифрові значення коефіцієнтів локальних факторів (Км3) визначені в технічній документації з нормативної грошової оцінки земель міста Миколаєва, що затверджена рішенням Миколаївської міської ради № 3/40 від 27.01.2011 Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Миколаєва (зі змінами та доповненнями).

Відповідач 2 надав суду відзив, в якому зазначив, що формування витягів з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельних ділянок, розташованих в межах м. Миколаєва здійснювалось за допомогою програмного комплексу « МІС версія 2.4.15», в якому вже враховані та містяться всі коефіцієнти, розроблені на офіційне замовлення Миколаївської міської ради, яка є власником технічної документації з нормативно грошової оцінки земель м. Миколаєва. Виданий витяг від 26.01.2018 з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки по вул.В.Морська,52/1, в якому застосовані коефіцієнти КМ3 та Км2, сформовано згідно технічної документації з нормативно грошової оцінки земель, затвердженої рішенням Миколаївської міської ради від 27.01.2011, яке є чинним. Визнання протиправними дії не вплине на зміну фактичного значення коефіцієнтів і на суму нормативно грошової оцінки.

На виконання ухвали суду від 18.09.2023 про надання технічної документації відповідач2 надав інформацію, що технічна документація з нормативно грошової оцінки земель м. Миколаєва, яка затверджена рішенням Миколаївської міської ради № 3/40 від 27.01.2011 у місцевому Державному фонді документації із землеустрою та оцінки землі відсутня.

Відповідно до ст. 262 КАС України справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання в порядку письмового провадження. Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складання повного судового рішення (ч. 5 ст. 250 КАС України).

Дослідивши матеріали справи, суд встановив:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Сателит - Холд» є власником нежитлового нерухомого майна, загальною площею 602,9 кв. м. за адресою: м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 52/1, яке розташоване на земельній ділянці загальною площею 2992 кв. м.

До вересня 2014 року, ця земельна ділянка знаходилась у користуванні ТОВ «Заречное» на підставі договору оренди № 7127 відповідно до п. 4.2 якого річна орендна плата за земельну ділянку встановлюється у розмірі 3 % від її нормативної грошової оцінки. Нормативно грошова оцінка земельної ділянки на час укладання договору становила 987 928,50 грн.

У листопаді 2018 року відповідач1 направив на адресу позивача пропозицію щодо укладання змін до договору оренди землі, зареєстрованого в Миколаївській міській раді 23.11.2009 року за № 7127.

В п.1.3. та п. 1.5 договору про зміни, відповідач 1 пропонував доповнити п.2.4 та п. 4.2 договору оренди, положеннями про те, що нормативно грошова оцінка земельної ділянки, кадастровий номер 4810137200:07:028:0004, розташованої за адресою: м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 52/1 на підставі витягу з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки від 26.01.2018 року, становить 4 838 183,68 грн.

26.01.2018 року Головним управлінням Держгеокадастру у Миколаївській області сформовано витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, сукупний коефіцієнт Км3 встановлений в розмірі 1,33, а коефіцієнт Км2 становить, 3,04. Нормативно грошова оцінка земельної ділянки 4 838 183, 68 грн.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих в межах міста Миколаєва, була затверджена рішенням Миколаївської міської ради від 27.01.2011 року №3/40. До цього рішення також вносились зміни рішенням міськради від 23.12.11 № 12/58, від 01.03.2012року № 15/24.

Відповідно до ст. 1 Закону України Про оцінку земель, нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

Згідно з ч. 5 ст. 5 Закону України Про оцінку земель, нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру, зокрема, земельного податку.

Відповідно до ст.18 Закону України Про оцінку земель нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів проводиться не рідше ніж один раз на 5-7 років.

Відповідно до статті 15 цього ж Закону підставою для проведення оцінки земель, у тому числі нормативної грошової оцінки земельних ділянок, є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування. Згідно з положеннями статті 23 Закону України «Про оцінку землі» виготовлена технічна документація нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою.

Відповідно до ч.5 ст.59 Закону України Про місцеве самоврядування акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо органом чи посадовою особою не встановлено пізніший строк введення цих актів у дію.

Відповідно до ст.144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.

Рішення органів місцевого самоврядування з мотивів їх невідповідності Конституції чи законам України зупиняються у встановленому законом порядку з одночасним зверненням до суду.

Згідно пунктів 3.6, 3.10 Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України по земельних ресурсах №18/15/21/11 від 27.01.06 (далі Порядок), коефіцієнт, який характеризує місцерозташування земельної ділянки (Км), обумовлюється трьома групами рентоутворювальних факторів регіонального, зонального та локального характеру і обчислюється за формулою

Км = Км1 х Км2 х Км3, (9)

де Км1 - регіональний коефіцієнт, який характеризує залежність рентного доходу від місцеположення населеного пункту у загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва і розселення;

Км2 - зональний коефіцієнт, який характеризує містобудівну цінність території в межах населеного пункту (економіко-планувальної зони);

Км3 - локальний коефіцієнт, який враховує місцерозташування земельної ділянки в межах економіко-планувальної зони.

Вихідними даними для обчислення Км є генеральні плани та проекти планування і забудови населених пунктів, плани їх земельно-господарського устрою, матеріали економічної оцінки їх територій.

Значення коефіцієнтів установлюються за результатами пофакторних оцінок кожної групи з урахуванням питомої ваги рентоутворювальних факторів у формуванні загального рентного доходу в межах населеного пункту та його економіко-планувальних зон.

Вартість одного квадратного метра земельної ділянки певного функціонального використання (Цн) визначається з урахуванням територіально-планувальних, інженерно-геологічних, історико-культурних, природно-ландшафтних, санітарно-гігієнічних

та інженерно-інфраструктурних особливостей місця її розташування в межах економіко-планувальної зони за формулою

Цн = Цнз х Кф х Км3. (12)

Значення коефіцієнта Км3 визначається щодо кожного населеного пункту, виходячи з його особливостей. При встановленні значення локального коефіцієнта для окремої земельної ділянки можливо встановлювати його значення на основі визначення частки площі, яку займає цей фактор на земельній ділянці. Установлення частки площі здійснюється переважно шляхом використання ГІС-технологій та електронних цифрових карт масштабу, не меншого, ніж 1:10000, - для міст з чисельністю населення понад 100 тис. чол. та 1:5000 для інших населених пунктів.

Для обчислення Км3 враховувати локальні фактори, наведені в додатку 1, табл. 3.7, при цьому добуток пофакторних оцінок не повинен бути нижче 0,50 і вище 1,50.

Позивач зазначає, що на сайті відповідних додатків до рішення № 3/40, з яких би вбачались підстави встановлення коефіцієнту Км2, Км3 немає.

На виконання вимог ухвали суду Миколаївська міська рада надала суду копію технічної документації нормативно грошової оцінки земель міста Миколаєва, яка була виконана ДП «Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДНІПРОМІСТО» імені Ю.М.Білоконя, що підтверджується актом приймання передачі від 22.12.2011. У п.4.6 якої зазначено, що повний розрахунок коефіцієнту Км2 та грошової оцінки 1м.кв. землі у розрізі економіко-планувальних зон представлені у додатку 2. Всього в м. Миколаєві виділено 90 економіко-планувальних зон. Земельна ділянка, яка розташована за адресою м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 52/1.Вся вулиця Велика Морська належить до економіко-планувальної зони 1. В залежності від номера економіко планувальної зони визначено Км2. Згідно додатку Ж.2 визначено, що Км2 для економіко-планувальної зони 1 складає 3,04.

У технічній документації п.4.7 зазначено, що на загальне значення коефіцієнту Км3 можуть вплинути 25 локальні фактори, які передбачені в певних межах: мінімальний та максимальний розмір локального фактору.

Витяг з технічної документації про нормативно-грошову оцінку від 26.01.2018 № 160/0/205-18 свідчить, що сукупний коефіцієнт Км3: 1,33 визначено шляхом добутку локальних коефіцієнтів:

-в зоні магістралей підвищеного містоформуючого значення-1,2 (в техдокументації цей коефіцієнт визначений в розмірі 1,05-1,20). Таким чином цей коефіцієнт визначений в максимальному значенні.

-в зоні регулюючої забудови-1,07( в техдокументації цей коефіцієнт визначений в межах 1,07-1,11). Цей коефіцієнт визначений в мінімальному значенні.

-в зоні пішохідної доступності до зоологічних парків, урочищ, парків, лісопарків, лісів, зелених зон, пляжів 1,15( у техдокументації цей коефіцієнт визначений в межах 1,04-1,15). Таким чином цей коефіцієнт визначений в максимальному значенні.

-Не забезпечена централізованим теплопостачанням-0,90 ( у техдокументації цей коефіцієнт визначений в межах 0,90-0,95). Цей коефіцієнт визначений в мінімальному значенні.

Таким чином, коефіцієнт Км3 був визначений відповідно до складових локальних коефіцієнтів, які визначені в технічній документації та 2 з яких застосовані в мінімальних розмірах та 2 з них застосовані в максимальних розмірах. На підставі цієї технічної документації рішенням Миколаївської міської ради № 12/58 від 23.12.2011 були внесені зміни до рішення №3/40 від 27.01.2011. Станом на день виготовлення витягу про НГО це рішення було чинним та не скасовано.

Також суд зазначає, що коефіцієнт Км3-1,33 був визначений в межах п.3.10. Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України по земельних ресурсах №18/15/21/11 від 27.01.06, в якому вказано, що він не повинен бути нижче 0,50 і вище 1,50.

Отже, надана суду технічна документація свідчить, що коефіцієнт Км2 затверджено правильно відповідно до економіко-планувальної зони в розмірі 3,04, а коефіцієнт Км3 визначений відповідно до затвердженої рішення Миколаївської міської ради технічної документації , яке було чинним на момент складання витягу від 26.01.2018 та відповідно до п.3.10. Порядку, тому правових підстав для визнання протиправними дій Миколаївської міської ради по затвердженню та застосуванню сукупного коефіцієнту Км3 в розмірі 1,33 та коефіцієнту Км2 в розмірі 3,04 при визначені нормативної грошової оцінки земельної ділянки кадастровий номер 4810137200:07:028:0004, розташованої за адресою: м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 52/1 немає.

Щодо визнання протиправними дій Головного Держгеокадастру в Миколаївській області по формуванню витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 4810137200:07:028:0004, розташованої за адресою: м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 52/1 на підставі вказаних коефіцієнтів Км3 в розмірі 1,33 та коефіцієнту Км2 в розмірі 3,04, суд зазначає.

Дані про нормативну грошову оцінку стосовно окремої земельної ділянки за правилами ч. 2 ст. 20 Закону України Про оцінку земель оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону України Про оцінку земель, витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Постановою КМУ від 23.03.1995 року № 213 затверджено Методику нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, відповідно до якої та згідно з наказом № 18/15/21/11 затверджено Порядок оцінки земель, який регламентує механізм нормативної грошової оцінки земельних ділянок сільськогосподарського призначення та населених пунктів.

Згідно з п. 2.1 Методики 213, дані за результатами проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земель, що видається територіальним органом Держгеокадастру за місцезнаходженням земельної ділянки у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дати надходження відповідної заяви.

Отже, витяг з технічної документації є документом, який оформлюється за результатом проведення нормативної грошової оцінки та відображає дані стосовно окремої земельної ділянки. Тобто витяг складається на основі розрахованих у встановленому порядку показників (коефіцієнтів), які визначені у технічній документації, що затверджується рішенням відповідної сільської, селищної або міської ради.

Нормативно грошова оцінка земель проводиться у автоматичному режимі за допомогою спеціального програмного комплексу органів Держгеокадастру.

Тобто відповідач 2 при формуванні витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 4810137200:07:028:0004, розташованої за адресою: м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 52/1, діяв в межах наданих повноважень, оскільки відомості щодо базової вартості 1 кв. м. та розмірів локальних коефіцієнтів внесені до програми відповідно до рішень Миколаївської міської ради, та при формуванні витягу з технічної документації були відображені автоматично .

Позивач на виконання ухвали суду від 24.11.2023 надав суду пояснення, в яких зазначив, що позивач є власником нежитлового нерухомого мана, розташованого на земельній ділянці площею 2992 кв.м. за адресою м. Миколаїв, вул.В.Морська,52/1, яка до вересня 2014 знаходилась в користуванні ТОВ «Заречное», на підставі договору оренди №7127. Договір оренди земельної ділянки позивачем з відповідачем 1 не укладений. Позивач вважає, що його права відповідачами порушені тим, що він є землекористувачем земельної ділянки та зобов`язаний платити суму, яка розраховується від нормативно грошової оцінки, сформованої відповідачами на підставі необґрунтовано завищених коефіцієнтів .Також позивач зазначає, що він повинен буде сплатити розмір плати за землю, як землекористувач та орендар ( після укладання договору оренди).Спосіб захисту позивачем обрано на підставі постанов ВС по справі № 814/789/17.

Стосовно способу захисту відповідно до постанови ВС від 12.11.2018 по справі № 814/789/17 шляхом визнання протиправності дій суб`єкта владних повноважень суд зазначає, що в реєстрі судових рішень є постанова ВС від 30.01.2020 по справі № 820/1804/16, якою залишено без змін рішення суму І інстанції, який скасував витяг з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки.

Стосовно порушених прав позивача суд зазначає наступне:

В матеріалах справи відсутній договір оренди земельної ділянки, в якому була визначена орендна плата з урахуванням коефіцієнтів Км2 та Км3. Позивач не вказує, що він з 2014 року сплачує орендну плату чи будь-яку іншу плату за вищезазначену земельну ділянку, як землекористувач. Наданий суду витяг з нормативно грошової оцінки земельної ділянки від 26.01.2018 кадастровий номер 4810137200:07:028:0004, розташованої за адресою: м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 52/1 виданий без зазначення власника або орендаря. Витяг з реєстру Публічної кадастрової карти України свідчить, що земельна ділянка належить до комунальної власності.

За змістом статті 55 Конституції України, кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Конституційний Суд України, вирішуючи питання, порушені в конституційному зверненні й конституційному поданні щодо тлумачення ч. 2 ст. 55 Основного Закону України, у Рішенні від 14 грудня 2011 року № 19-рп/2011 зазначив, що права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави (ч. 2 ст. 3 Конституції України). Для здійснення такої діяльності органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові і службові особи наділені публічною владою, тобто мають реальну можливість на підставі повноважень, установлених Конституцією і законами України, приймати рішення чи вчиняти певні дії. Особа, стосовно якої суб`єкт владних повноважень прийняв рішення, вчинив дію чи допустив бездіяльність, має право на захист (п. 4.1 мотивувальної частини вказаного Рішення).

За правилами частини 1 статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

На підставі частини 1 статті 5 КАС України передбачено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.

Отже, адміністративне судочинство спрямоване на справедливе вирішення судом спорів з метою захисту саме порушених прав осіб у сфері публічно-правових відносин.

Обов`язковою умовою задоволення позову є доведеність позивачем порушення його прав та інтересів з боку відповідача.

Порушення має бути реальним, стосуватися (зачіпати) зазвичай індивідуально виражені права чи інтереси особи, яка стверджує про їх порушення. Неодмінним елементом правовідносин є їх зміст, тобто суб`єктивне право особи та її юридичний обов`язок. Відтак, судовому захисту підлягає суб`єктивне право особи, яке порушується у конкретних правовідносинах. Для відновлення порушеного права у зв`язку із прийняттям рішення суб`єктом владних повноважень особа повинна довести, яким чином відбулось порушення її прав.

З цього слідує, що під час розгляду кожної справи суд повинен встановити чи має місце порушення прав та інтересів позивача, адже без цього не можна виконати завдання судочинства. Якщо позивач не довів факту порушення особисто своїх прав чи інтересів, то навіть у разі, якщо дії суб`єкта владних повноважень є протиправними, підстав для задоволення позову немає.

Звернення до суду є способом захисту порушених суб`єктивних прав, а не способом відновлення законності та правопорядку у публічних правовідносинах.

Відсутність порушеного права та неправильний спосіб захисту встановлюються при розгляді справи по суті і є підставою для прийняття судом рішення про відмову в позові.

Позивач не зазначив, які його права порушені з 2018 року, коли він звернувся до суду та не вказав, як вони відновляться після визнання протиправними дій відповідачів. Позивачем не доведено суду належними та допустимими доказами наявність між сторонами спірних правовідносин, тому у задоволенні позову слід відмовити.

Клопотання відповідача 1 про залучення до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору, на стороні відповідача ДП «Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДНІПРОМІСТО» імені Ю.М.Білоконя задоволенню не підлягає, оскільки відповідно до ст.49 КАС України рішення по справі ніяким чином не вплине на права та обов`язки Державного підприємства.

Судовий збір покладається на позивача.

Керуючись ст. 2, 19, 139, 241, 244, 242 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Сателлит - Холд" (просп. Центральний, 72,м. Миколаїв,Миколаївська обл., Миколаївський р-н,54017 32229658) до Миколаївської міської ради (вул. Адміральська, 20,м. Миколаїв,54001 26565573) Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області (просп. Миру, 34,м. Миколаїв,54004 39825404) відмовити.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Суддя Т. О. Гордієнко

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.01.2024
Оприлюднено15.01.2024
Номер документу116236798
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —400/3089/18

Рішення від 11.01.2024

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Гордієнко Т. О.

Ухвала від 24.11.2023

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Гордієнко Т. О.

Ухвала від 18.09.2023

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Гордієнко Т. О.

Постанова від 04.09.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Ухвала від 04.09.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Ухвала від 29.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 05.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желєзний І.В.

Ухвала від 19.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желєзний І.В.

Постанова від 09.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Постанова від 09.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні