Справа № 560/18111/23
РІШЕННЯ
іменем України
16 січня 2024 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Матущака В.В. розглянувши адміністративну справу за позовом Приватного акціонерного товариства "Хмельницьке виробниче сільськогосподарсько-робоводне підприємство" до Щиборівської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області про визнання протиправним та нечинним рішення,
ВСТАНОВИВ:
І. СТИСЛИЙ ВИКЛАД ПОЗИЦІЙ СТОРІН
Позивач звернувся в Хмельницький окружний адміністративний суд з позовом до відповідача, в якому просить визнати протиправним та нечинним з моменту прийняття рішення позачергової двадцять восьмої сесії Щиборівської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області восьмого скликання від 27.06.2023 №1 "Про внесення змін до рішення сільської ради від 27.04.2022 №2 "Про встановлення на території Щиборівської сільської ради місцевих податків і зборів", в частині внесення змін до рішення Щиборівської сільської ради "Про встановлення на території Щиборівської сільської ради місцевих податків і зборів" від 27.04.2022 №2, в частині встановлення, у додатку 3.1 Положення "Ставки земельного податку", ставки земельного податку за земельні ділянки водного фонду, по коду цільового призначення 10.07 "Для рибогосподарських потреб", для юридичних осіб: нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження), в розмірі 12% нормативної грошової оцінки земельної ділянки та за земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено, в розмірі 12% від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що 27.06.2023 Щиборівська сільська рада прийняла рішення №1 "Про внесення змін до рішення сільської ради від 27.04.2022 №2 "Про встановлення на території Щиборівської сільської ради місцевих податків і зборів". Згідно прийнятих змін, позивач зобов`язаний тепер сплачувати земельний податок за користування земельною ділянкою водного фонду з цільовим призначенням 10.07 "Для рибогосподарських потреб", виходячи із ставки 12% від НГО, замість попередньо встановленої ставки 3% - НГО якої проведено та 5% - НГО якої не проведено. Позивач вважає таке рішення відповідача протиправним та таким, що підлягає визнанню нечинним, просить позов задовольнити.
В судове засідання сторони не з`явилися, про місце, дату та час повідомленні належним чином.
Від представників сторін надійшли клопотання про розгляд справи без їх участі, в порядку письмового провадження.
Відповідач подав відзив на позов, в якому зазначає, що оскаржуване рішення прийняте у відповідності до вимог чинного законодавства та не порушує прав позивача в частині розміру ставки земельного податку на земельну ділянку, що перебуває в нього в постійному користуванні, нормативно грошову оцінку якої проведено. Щодо рішення в частині розміру ставок за земельні ділянки, нормативно грошову оцінку яких не проведено, відповідач зазначає, то позивач не обґрунтував, яким чином рішення ради в цій частині зачіпає індивідуально виражені права чи інтереси позивача. Просить відмовити у задоволенні позовних вимог.
Позивач скористався правом на подання відповіді на відзив, в якій позивач просить позов задовольнити з підстав зазначених у позовній заяві.
У поданому запереченні на відповідь на відзив, відповідач вказав, що погоджується з позицією позивача про те, що ставка земельного податку на земельні ділянки водного фонду, по коду цільового призначення 10.07 "Для рибогосподарських потреб" для юридичних осіб, нормативно грошову оцінку яких не проведено, встановлюється в розмірі 5%.
ІІ. ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ
Ухвалою від 13.10.2023 суд відкрив провадження в адміністративній справі, розгляд справи призначено в порядку загального позовного провадження.
ІІІ. ОБСТАВИНИ, ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ
Суд встановив, що приватне акціонерне товариство "Хмельницьке виробниче сільськогосподарсько-рибоводне підприємство" на підставі державного акту на право постійного користування земельною ділянкою водного фонду серії І-ХМ №000588 від 15.11.2000, має право постійного користування землею з кадастровим номером:
- 6822785500:04:001:0001 площею 789,0443 га, цільове призначення землі: 10.07 для рибогосподарських потреб (земельна ділянка розташована за межами населеного пункту с. Кузьмин на території Щиборівської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області, нормативно грошову оцінку землі проведено);
- 6822785500:01:008:0250 площею 0,8901 га, цільове призначення землі: 10.07 для рибогосподарських потреб (земельна ділянка розташована за межами населеного пункту с. Кузьмин на території Щиборівської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області, нормативно грошову оцінку землі не проведено).
24.11.2022 Щиборівська сільська рада Хмельницького району Хмельницької області прийняла рішення "Про затвердження технічної документації з грошової оцінки земельної ділянки водного фонду, яка перебуває в постійному користуванні ПрАТ "Хмельницькрибгосп", яким затвердила технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельної ділянки водного фонду, яка знаходиться в постійному користуванні ПАТ "Хмельницьке виробниче сільськогосподарсько-рибоводне підприємство" для рибогосподарських потреб розташована за межами населених пунктів Щиборівської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області кадастровим номером 6822785500:04:001:0001, площею 789,0443 га - нормативну грошову оцінку зазначеної земельної ділянки - 15009516,00 грн. Дане рішення розміщено на сайті Щиборівської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області.
27.04.2022 Щиборівська сільська рада Хмельницького району Хмельницької області прийняла рішення "Про встановлення на території Щиборівської сільської ради місцевих податків і зборів", яким затвердила положення сільської ради, а саме: 2.3. Положення про плату за землю на території Щиборівської сільської ради (додаток 3).
Згідно даного положення про плату за землю на території Щиборівської сільської ради встановлено, з 01.01.2023, ставку земельного податку за земельні ділянки з цільовим призначенням 10.07 для рибогосподарських потреб в наступному розмірі:
- за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження), для фізичних і юридичних осіб, в розмірі 3% від нормативно грошової оцінки;
- за земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено, для фізичних і юридичних осіб, в розмірі 5% від нормативно грошової оцінки ріллі по Хмельницькій області.
27.06.2023 Щиборівська сільська рада прийняла Рішення №1, яким внесено зміни до рішення Щиборівської сільської ради "Про встановлення на території Щиборівської сільської ради місцевих податків і зборів" від 27.04.2022 №2, а саме, викладено Додаток 3 до рішення "Положення про плату за землю на території Щиборівської сільської ради" (з додатком 3.1 Положення "Ставки земельного податку" та додатком 3.2 Положення "Перелік пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно до пункту 284.1 статті 284 Податкового кодексу України, зі сплати земельного податку" в новій редакції.
Зміни, в частині викладу в новій редакції Додатку 3.1. до Положення про плату за землю на території Щиборівської сільської ради "Ставки земельного податку" стосуються зміни ставки земельного податку за землі водного фонду з цільовим призначенням "10.07 Для рибогосподарських потреб", а саме встановлено:
- за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження), для фізичних і юридичних осіб, в розмірі 12% від нормативно грошової оцінки;
- за земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено, для фізичних і юридичних осіб, в розмірі 12% від нормативно грошової оцінки ріллі по Хмельницькій області.
Позивач, вважаючи таке рішення відповідача протиправним та таким, що підлягає визнанню нечинним, з метою захисту своїх прав, звернувся до суду з даним позовом.
ІV. ЗАКОНОДАВСТВО ТА ОЦІНКА СУДУ
Систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування визначає Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні".
Відповідно до статті 2 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.
Статтею 4 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні»" визначено, що одним із основних принципів місцевого самоврядування є законність.
Відповідно до частини 3 статті 24 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.
Згідно з пунктом 24 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виключною компетенцією сільських, селищних, міських рад є, зокрема, питання щодо встановлення місцевих податків і зборів відповідно до Податкового кодексу України.
Статтею 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" встановлено, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування підлягають обов`язковому оприлюдненню та наданню за запитом відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації". Проекти актів органів місцевого самоврядування оприлюднюються в порядку, передбаченому Законом України "Про доступ до публічної інформації", крім випадків виникнення надзвичайних ситуацій та інших невідкладних випадків, передбачених законом, коли такі проекти актів оприлюднюються негайно після їх підготовки. Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування, які відповідно до закону є регуляторними актами, розробляються, розглядаються, приймаються та оприлюднюються у порядку, встановленому Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".
Статтею 69 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено, що органи місцевого самоврядування відповідно до Податкового кодексу України встановлюють місцеві податки, збори.
За правилами пункту 3.1 статті 3 Податкового кодексу України (далі - ПК України) рішення органів місцевого самоврядування з питань місцевих податків та зборів, прийнятих за правилами, встановленими цим Кодексом, є частиною податкового законодавства.
Відтак, такі рішення мають ґрунтуватися на засадах податкового законодавства, визначених у статті 4 ПК України.
Відповідно до пункту 4.1 статті 4 ПК України податкове законодавство України ґрунтується на принципах, зокрема:
4.1.2. рівність усіх платників перед законом, недопущення будь-яких проявів податкової дискримінації - забезпечення однакового підходу до всіх платників податків незалежно від соціальної, расової, національної, релігійної приналежності, форми власності юридичної особи, громадянства фізичної особи, місця походження капіталу;
4.1.8. нейтральність оподаткування - установлення податків та зборів у спосіб, який не впливає на збільшення або зменшення конкурентоздатності платника податків.
Згідно пункту 274.1. статті 274 ПК України, ставка податку за земельні ділянки, у тому числі право на які фізичні особи мають як власники земельних часток (паїв), нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі не більше З відсотків від їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь - не метне 0,3 відсотка та не більше і відсотка від їх нормативної грошової оцінки, а для лісових земель - не більше 0,1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.
Згідно пункту 277.1. статті 277 ПК України, ставка податку за земельні ділянки, у тому числі право на які фізичні особи мають як власники земельних часток (паїв), розташовані за межами населених пунктів або в межах населених пунктів, встановлюється у розмірі не більше 5 відсотків від нормативної грошової оцінки одиниці площі риллі по Автономній Республіці Крим або по області, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 5 відсотків від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі но Автономній Республіці Крим або по області, а для лісових земель - не більше 0,1 відсотка від нормативної грошової оцінки площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області.
Згідно підпункту 14.1.147 статті і 14 ПК України встановлено принцип платності користування землею, який реалізується у двох формах: земельний податок, який сплачується власниками земельних ділянок, а також постійними користувачами земельних ділянок державної або комунальної власності; орендна плата, яка справляється на умовах договору оренди за надані у строкове користування земельні ділянки державної або комунальної власності.
Стаття 206 Земельного Кодексу України (далі - ЗК України) визначає, що використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.
За підпунктами 14.1.72 і 14.1.73 пункту 14.1 статті 14 ПК України земельним податком визнається обов`язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів. Землекористувачами можуть бути юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди.
Відповідно до підпункту 269.1.2 пункту 269.1 статті 269 ПК України платниками земельного податку є землекористувачі, яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності на правах постійного користування.
Згідно з підпунктом 270.1.1 пункту 270.1 статті 270 ПК України об`єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.
За визначенням пункту 271.1 статті 271 ПК України базою оподаткування є: нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом; площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.
Частиною першою пункту 286.1 статті 286 ПК України встановлено, що підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.
За загальним правилом, закріпленим у частині першій пункту 287.1 статті 287 ПК України, датою виникнення податкового обов`язку із справляння плати за землю власниками землі та землекористувачами є день виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.
З матеріалів справи встановлено, що позивач здійснює користування земельною ділянкою водного фонду площею 789,0443 га (кадастровий номер землі 6822785500:04:001:0001) та площею 0,8901 га (кадастровий номер 6822785500:01:008:0250), на праві постійного користування. Дана обставина підтверджується Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права №209383717 та №209290617. Цільове призначення земельних ділянок - 10.07 "Для рибогосподарських потреб".
Таким чином, законодавець встановив наступну диференціацію ставок земельного податку залежно від наявності/відсутності затвердженої нормативно грошової оцінки земельної ділянки:
1. Не більше 5 % від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області, - якщо нормативно грошова оцінка земельної ділянки не проведено (стаття 277 ПК України);
2. Не більше 3 % від нормативно грошової оцінки, якщо нормативно грошова оцінка земельної ділянки проведено (стаття 274 ПК України);
3. Не більше 12 % від нормативної грошової оцінки за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб`єктів господарювання (крім державної та комунальної форм власності) (частина 274.2 статті 274 ПК України).
Умова застосування ставки 12% - наявність нормативно грошової оцінки земельної ділянки та наявність встановлення органом місцевого самоврядування, що така ставка стосується саме платників податків які володіють правом постійного користування землею, а не всіх користувачів землі на території Щиборіської сільської ради.
Аналізуючи положення статті 277 та 274 ПК України, суд доходить до висновку, що ставки плати за землю для земель, які перебувають у постійному користуванні, оприлюднюються органами місцевого самоврядування поряд зі ставками за інші земельні ділянки.
До переліку повноважень органу місцевого самоврядування у галузі земельних відносин, визначеного у статті 9 ЗК України, не належить законодавче встановлення або зміна гранично встановлених законодавцем ставок земельного податку за земельні ділянки (із 3% на 12%), оскільки, такі повноваження належать Верховній Раді України - єдиному органу законодавчої влади в Україні (стаття 75 Конституції України).
Враховуючи вищевикладені положення законодавства зміна відповідачем розміру ставки земельного податку всупереч вимог ПК України, оформлена додатком до рішення органу місцевого самоврядування про встановлення місцевих податків і зборів на відповідний рік, не може вважатися правомірним.
Суд зазначає, що відповідач в ході розгляду цієї справи не навів жодних належних обґрунтувань правомірності здійсненої ним диференціації ставки орендної плати за землю в межах одного і того ж коду цільового призначення земельної ділянки. Водночас, встановлення такого розмежування може призвести до нерівності ринкової позиції суб`єктів господарювання, які здійснюють діяльність на одному товарному ринку.
У зв`язку з цим вказане рішення селищної ради підлягає визнанню протиправним та нечинним в частині встановлення, у додатку 3.1 Положення "Ставки земельного податку", ставки земельного податку за земельні ділянки водного фонду, по коду цільового призначення 10.07 "Для рибогосподарських потреб", для юридичних осіб: нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження), в розмірі 12% нормативної грошової оцінки земельної ділянки та за земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено, в розмірі 12% від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області, що безпосередньо стосується прав та інтересів позивача.
В той же час, визначаючись щодо належного захисту порушеного права позивача, суд враховує, що у відповідності до частини 2 статті 9 КАС України, суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Суд зазначає, що визнання акта суб`єкта владних повноважень нечинним означає втрату чинності таким актом з моменту набрання чинності відповідним судовим рішенням або з іншого визначеного судом моменту після прийняття такого акта.
Дію нормативно-правового акта в часі треба розуміти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється з втратою ним чинності, тобто до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце (пункт 3 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України від 09.02.1999 №1-рп/99 (справа про зворотну дію в часі законів та інших нормативно-правових актів).
Тому, з метою належного способу захисту прав позивача, суд вважає за необхідне визнати протиправним та нечинним з моменту прийняття рішення позачергової двадцять восьмої сесії Щиборівської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області восьмого скликання від 27.06.2023 №1 "Про внесення змін до рішення сільської ради від 27.04.2022 №2 "Про встановлення на території Щиборівської сільської ради місцевих податків і зборів", в частині внесення змін до рішення Щиборівської сільської ради "Про встановлення на території Щиборівської сільської ради місцевих податків і зборів" від 27.04.2022 №2, в частині встановлення, у додатку 3.1 Положення "Ставки земельного податку", ставки земельного податку за земельні ділянки водного фонду, по коду цільового призначення 10.07 "Для рибогосподарських потреб", для юридичних осіб: нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження), в розмірі 12% нормативної грошової оцінки земельної ділянки та за земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено, в розмірі 12% від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області.
Згідно з частиною 2 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень суб`єктів владних повноважень суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Обов`язок доведення відповідності оскаржених рішень (діяння) закону за критеріями частини 2 статті 2 КАС України, який покладено відповідно до частини 2 статті 77 КАС України саме на відповідача, як суб`єкта владних повноважень, контролюючий орган не виконав.
Таким чином, позов приватного акціонерного товариства "Хмельницьке виробниче сільськогосподарсько-рибоводне підприємство" підлягає задоволенню.
Разом з тим, суд встановив, що при зверненні до суду позивач сплатив судовий збір у розмірі 2684,00 грн., тому, враховуючи приписи статті 139 КАС України, витрати необхідно присудити на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
позов Приватного акціонерного товариства "Хмельницьке виробниче сільськогосподарсько-робоводне підприємство" до Щиборівської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області задовольнити.
Визнати протиправним та нечинним з моменту прийняття рішення позачергової двадцять восьмої сесії Щиборівської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області восьмого скликання від 27.06.2023 №1 "Про внесення змін до рішення сільської ради від 27.04.2022 №2 "Про встановлення на території Щиборівської сільської ради місцевих податків і зборів", в частині внесення змін до рішення Щиборівської сільської ради "Про встановлення на території Щиборівської сільської ради місцевих податків і зборів" від 27.04.2022 №2, в частині встановлення, у додатку 3.1 Положення "Ставки земельного податку", ставки земельного податку за земельні ділянки водного фонду, по коду цільового призначення 10.07 "Для рибогосподарських потреб", для юридичних осіб: нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження), в розмірі 12% нормативної грошової оцінки земельної ділянки та за земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено, в розмірі 12% від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області.
Зобов`язати Щиборівську сільську раду Хмельницького району Хмельницької області невідкладно опублікувати дане рішення суду після набрання ним законної сили, у виданні в якому його було офіційно оприлюднено.
Стягнути на користь Приватного акціонерного товариства "Хмельницьке виробниче сільськогосподарсько-робоводне підприємство" судові витрати (судовий збір) в розмірі 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Щиборівської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення складене 16 січня 2024 року
Позивач:Приватне акціонерне товариство "Хмельницьке виробниче сільськогосподарсько-робоводне підприємство" (вул. Незалежності, 58, смт.Меджибіж, Хмельницька обл., Хмельницький р-н, 31530 , код ЄДРПОУ - 00476808) Відповідач:Щиборівська сільська рада Хмельницького району Хмельницької області (вул. Центральна, 12, с. Щиборівка, Хмельницька обл., Хмельницький р-н, 31001 , код ЄДРПОУ - 04404421)
Головуючий суддя В.В. Матущак
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.01.2024 |
Оприлюднено | 22.01.2024 |
Номер документу | 116394018 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Матущак В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні