Ухвала
від 22.01.2024 по справі 461/2617/23
ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа № 461/2617/23

Провадження № 1-кс/461/488/24

УХВАЛА

про тимчасовий доступ до речей і документів

22.01.2024 року слідчий суддя Галицького районного суду м. Львова ОСОБА_1 , секретар судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого ОВС ВРЗУД СУ ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, -

в с т а н о в и в :

старший слідчий ОВС ВРЗУД СУ ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 звернулася до слідчого судді з клопотанням у кримінальному провадженні № 12023140000000497 від 04.04.2023, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст. 367, ч.1 ст.366, ч. 4 ст. 191 КК України, погодженим прокурором Львівської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що за адресою: АДРЕСА_1 , із можливістю ознайомитись та вилучити (здійснити виїмку) належним чином завірені їх копії або оригінали, в тому числі ті, що містяться в електронній формі шляхом їх видрукування або викопіювання на оптичні носії інформації у цифровому вигляді, за період з жовтня - листопада 2022 року, а саме до: номерів усіх банківських рахунків (діючих та закритих) та МФО банків, дату відкриття та закриття рахунків; повної роздруківки електронних документів зі змінами з ідентифікаційних даних платника (в т.ч. реєстраційні, адресні дані, інформація про місця обліку, відомості про керівників та засновників та їх зміну, дані про відокремлені підрозділи, відомості про об`єкти оподаткування, дані про банківські рахунки, інформація щодо реєстрації в якості платника ПДВ, історія перевірок, податкові повідомлення-рішення; кількість робітників);- інформації щодо пов`язаних підприємств (по посадовим особам та засновникам) з «ЦБД юридичних осіб ДПА України»; інформації щодо кількості робітників, сум виплати заробітної плати, наявності основних фондів та засобів, наявності власних або орендованих земельних ділянок, залишків на складах зберігання, обсягів реалізації згідно декларацій з ПДВ та податку на прибуток підприємства, сплати податків, зборів, інших обов`язкових платежів, в т.ч. суми простроченої податкової заборгованості, недоїмки, відшкодування ПДВ, щомісячно; інформації щодо покупців та постачальників (розширену) з «Системи автоматизованого співставлення податкових зобов`язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України» (в т.ч. звітний період, код ДПІ, код ЄДРПОУ, назва платника, код ОДПС постачальника/покупця, ЄДРПОУ (ДРФО) постачальника/покупця, назва постачальника/покупця, назва стану постачальника/покупця, сума податкових зобов`язань постачальника від покупця за період, грн., сума податкового кредиту покупця від постачальника за період, грн., відхилення (кредит-зобов`язання), грн., тощо); розширену інформацію щодо виписаних та отриманих податкових накладних з відповідного реєстру (в т.ч. дата виписки, реєстрації, код ДПІ, код ЄДРПОУ, назва платника, код ОДПС постачальника/покупця, ЄДРПОУ (ДРФО) постачальника/покупця, назва постачальника/покупця, номер телефону, назва товару, кількість, обсяг товару, сума до сплати, сума ПДВ, дата та час відправки файлу на реєстрацію, адресу електронної пошти, з якої відправлено файл на реєстрацію, ІР-адресу провайдера, через якого абонент здійснював вхід в мережу Інтернет, тощо); інформацію щодо подання в електронному вигляді податкової звітності, а саме: дата та час отримання файлів на реєстрацію, адрес електронної пошти, з яких відправлено файли на реєстрацію, ІР-адреси провайдерів, через яких абонент здійснював вхід в мережу Інтернет, МАС-адреси обладнання з якого відправлялась податкова звітність та реєструвались податкові накладні ФОП ОСОБА_5 , юридична адреса: АДРЕСА_2 .

Подане клопотання мотивує тим, що для забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування кримінального правопорушення, виникла необхідність у отримання тимчасового доступу до документів пов`язаних із діяльністю ФОП ОСОБА_5 , юридична адреса: АДРЕСА_3 оскільки інформація, яка в нього міститься, може бути використана як доказ вчинення конкретною особою або посадовими особами суб`єктів господарювання кримінального правопорушення, надасть можливість проводити подальші слідчі дії з метою прийняття законного і обґрунтованого рішення у вказаному кримінальному провадженні, з метою прийняття законного рішення у даному кримінальному проваджені.

В клопотанні слідчий просить проводити розгляд без участі слідчого та прокурора.

У зв`язку із реальною загрозою зміни або знищення таких речей та документів, слідчий просить розгляд клопотання, з урахуванням ч.2ст.163 КПК України, провести без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі, та у відсутності слідчого та прокурора.

Відповідно до ч.4ст.107 КПК України, у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексусудове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Дослідивши матеріали клопотання та докази, додані до такого, приходжу до наступного висновку.

Слідчим суддею встановлено, що слідчим управлінням ГУНП у Львівській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12023140000000497 від 04.04.2023, за підозрою ОСОБА_6 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.4ст.191, ч. 1 ст. 366 КК України.

Як вбачається з матеріалів клопотання, досудовим розслідування встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_2 (далі - Замовник) в особі начальника ОСОБА_7 , що діє на підставі «Положення про відділ освіти» та ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 (далі П ідрядник) в особі директора ОСОБА_6 , який діє на підставі Статуту ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », затвердженого протоколом №1 від 05.02.2019 року загальних зборів учасників товариства укладено Договір підряду № 133-09/2022 від 03.11.2022 (далі Договір).

У відповідності до п.п.1.1 Договору, Замовник доручає, а Підрядник зобов`язується на свій ризик за завданням Замовника, з власних матеріалів, виконати робити: «Капітальний ремонт системи опалення частини будівлі (корпус №1) ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою АДРЕСА_4 (Коригування) (Код ДК 021:2015 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація) за переліком, визначеним проектно-кошторисною документацією.

Згідно з розділом ІІ «Права та обов`язки сторін», зокрема:

- підпунктом 2.2.1. визначено що, Замовник зобов`язаний прийняти та оплатити виконані Підрядником роботи, відповідно до умов чинного Договору;

- підпунктом 2.3.1. Підрядник має право, залучати за погодженням з Замовником, для виконання умов Договору підрядні та субпідрядні організації, що мають відповідні ліцензії та атестації виконавців на відповідні роботи, що передбачені чинним законодавством;

- підпунктом 2.3.2. Підрядник має право, укладати з іншими суб`єктами господарювання, за попереднім письмовим погодженням із Замовником, цивільно-правові угоди з придбання товарно-матеріальних цінностей для проведення робіт за чинним договором;

- підпунктом 2.3.3. Підрядник має право, залучати для виконання робіт за чинним договором власні засоби та матеріально-технічні ресурси за переліком та по ціні, погодженій з Замовником;

- підпунктом 2.4.1 Підрядник зобов`язаний передати Замовнику кошторис на виконання будівельно-монтажних робіт не пізніше 10 календарних днів, до початку виконання робіт на будівельному майданчику;

- підпунктом 2.4.2. Підрядник зобов`язаний забезпечити виконання робіт за цим договором у відповідності до затвердженої проектно-кошторисної документації та будівельних норм і правил;

- підпунктом 2.4.4. Підрядник зобов`язаний забезпечити повне, якісне і своєчасне ведення виконавчої документації, що передбачена діючим законодавством і будівельними нормами;

В той же час, підпунктом 3.1. визначено загальну вартість робіт доручених для виконання за цим договором, що складає 4 179 152,98 грн (чотири мільйони сто сімдесят дев?ять тисяч сто п?ятдесят дві гривні 98 копійок), в тому числі ПДВ 696 525,50 грн, з яких: кошти з обласного бюджету - 1 500 000,00 грн (один мільйон п?ятсот тисяч гривень 00 копійок) та 2 679 152,98 грн (два мільйони шістсот сімдесят дев?ять тисяч сто п?ятдесят дві гривні 98 коп.) з місцевого бюджету;

- підпунктом 3.2. Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи, протягом 5-ти календарних днів з дати підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, в межах бюджетних призначень;

- підпунктом 3.3 Зміна вартості робіт за договором узгоджується Сторонами шляхом підписання додаткової угоди;

- підпунктом 4.1. Підрядник виконує роботи в обсязі, передбаченому даним Договором та проектно-кошторисною документацією, в строк: 31.12.2022 року. Датою завершення робіт рахується фактичне закінчення Підрядником всіх будівельно-монтажних робіт, передбачених проектно-кошторисною документацією та підписання нормативних актів, що дозволяють експлуатацію обладнання;

- підпунктом 4.4. Щомісячно на підставі об?ємів виконаних будівельно-монтажних робіт Підрядник складає акт КБ-2в та довідку КБ-3 в двох примірниках та до 25 числа поточного місяця та надає їх Замовнику для підписання;

- підпунктом 4.7 Підрядник виконує роботи з власних матеріалів і своїми засобами. Підрядник несе відповідальність за належну якість наданих ним матеріалів;

- підпунктом 5.1. Роботи передбачені цим договором виконуються Підрядником в обсязі та за ціною передбаченою Договірною ціною. Договірна ціна за цим договором є динамічною;

- підпунктом 5.2. Замовник передає Підряднику проектну документацію в складі і обсязі, необхідному для виконання будівельних робіт;

- підпунктом 6.2 Якщо Підрядник відступив від умов договору, що погіршило роботу, або допустив недоліки в роботі, Замовник за своїм вибором має право вимагати безоплатного виправлення недоліків у строк не пізніше 14 днів з моменту направлення повідомлення Підряднику;

- підпунктом 7.1. Договір вступає в силу з моменту підписання і діє 31.12.2022 року або до повного виконання сторонами взятих на себе зобов`язань по Договору;

- підпунктом 7.3. Закінчення строку цього договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього договору;

- підпунктом 11.1. Будь-які зміни і доповнення до дійсного Договору мають силу лише в тому випадку , якщо вони оформлені в письмовій формі і підписані обома сторонами.

В ході досудового розслідування встановлено, що 03.11.2022 року між ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », в особі директора ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_5 укладено договір купівлі-продажу №03/11/22, відповідності до якої встановлено, що постачальник зобов`язується передати у власність Покупця матеріальні цінності згідно Специфікації №1 до Договору № 03/11/22, надалі товар, а Покупець прийняти та оплатити зазначений товар на умовах цього Договору. Ціна цього договору становить 1186416,96 грн.

Разом з тим встановлено, що 23.12.2022 між Замовником та Підрядником укладено додаткову угоду №1 до Договору підряду № 133-09/2022 від 03.11.2022, у відповідності до якої встановлено, що «Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму Договору на 344 951,26 грн та викласти п.3.1. Договору в новій редакції, а саме: « 3.1. Загальна вартість робіт доручених для виконання за цим договором складає 3 834 201,72 грн (три мільйони вісімсот тридцять чотири тисячі двісті одна гривня 72 коп.), в тому числі ПДВ 639 033,62 грн, з них:

* обласний бюджет - 1 500 000,00 грн (один мільйон п?ятсот тисяч гривень 00 коп.)

* місцевий бюджет - 2 334 201,72 грн (два мільйони триста тридцять чотири тисячі двісті одна гривня 72 коп.) » при цьому усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою та залишаються в силі.

У відповідності до висновку експертизи, проведеної філією ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » у Львівській області (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_5 ) за № 14-1158/01-21 від 26.01.2022, щодо розгляду проектної та кошторисної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт системи опалення частини будівлі (корпус №1) ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою АДРЕСА_4 » отримав позитивний висновок.

Разом з тим, встановлено, що упродовж виконання робіт за договором підряду № 133-09/2022 від 03.11.2022, укладеного між Замовником та ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », у передбачений офіційний спосіб та одразу на початку виконання робіт, із залученням ДП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » як автору «Робочого проєкту з реконструкції системи опалення», внесено зміни щодо використання у ході виконання робіт інших, ніж передбачено договірною ціною матеріалів, в контексті що стосується труб опалення, ізоляції та запірні пристрої.

Проте, будь-які зміни (коригування) до проектно-кошторисної документації, в частині використання опалювальних приладів, тобто заміни на інші не передбачені проєктно-кошторисною документацією, сторонами договору або іншими уповноваженими суб`єктами не погоджувались і не вносились.

Так, у відповідності до Робочого проекту «Капітальний ремонт системи опалення частини будівлі (корпус №1) ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою АДРЕСА_4 » Розділ ОВ 13/21, розроблених ДП « ІНФОРМАЦІЯ_6 », в розділі «Основні техніко-економічні показники» передбачено встановлення алюмінієвих радіаторів «Nova Florida Libeccio C2 500/100 потужністю 128 кВт» та «Nova Florida Libeccio B4 350\100 потужністю 161,46 кВт».

У ході проведеного досудового розслідування проведено огляд об`єкту будівництва із залученням експерта та отримано висновок судової товарознавчої експертизи №2205/1 від 01.08.2023 з якого вбачається, що на об`єкті «Капітальний ремонт системи опалення частини будівлі (корпус №1) ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою АДРЕСА_4 » встановлені алюмінієві радіатори «Armatura» KFA 500/100 та «Armatura» KFA 350/100, які мають інші техніко-економічні показники, ніж прямо передбачені у проєктно-кошторисній документації (робочий проєкт, договір, договірна ціна, кошторис) опалювальні прилади, при цьому їх вартість відрізняється від вартості алюмінієвих радіаторів відомості про які внесені до актів виконаних будівельних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт форми КБ-3.

В той же час встановлено, що ОСОБА_6 у відповідності до наказу № 10-к «Про прийняття обов`язків директора ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » від 26.10.2016 обіймає посаду директора ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та у своїй службовій діяльності керувався Статутом ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », затверджений загальними зборами учасників №1 від 05.02.2019.

Зокрема у відповідності до якого, встановлено що Товариство створене для здійснення підприємництва і задоволення суспільних та особистих потреб шляхом систематичного здійснення виробничої, науково-дослідної, торговельної, іншої господарської діяльності в порядку, передбаченому законами(підпункт 1.5.).

- згідно підпункту 2.54. Виконавчий орган Товариства є одноосібним і називається «директор» з яким Товариство укладає цивільно-правовий або трудовий договір (контракт) за рішенням Загальних зборів учасників;

- згідно підпункту 2.55. Директор є посадовою особою Товариства, яка здійснює управління поточною діяльністю Товариства;

- підпунктом 2.56. До компетенції директора належить вирішення всіх питань, пов?язаних з управлінням поточною діяльністю Товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції загальних зборів учасників.

Відповідно до ч. 3 ст. 21 Кодексу законів про працю України, п. 4 ст. 65 Господарського кодексу України, Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 170 "Про порядок укладання контрактів при прийнятті (найманні) на роботу працівників», на підставі Статуту ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (надалі- « ІНФОРМАЦІЯ_7 ») та рішення загальних зборів учасників Товариства, оформленого протоколом № 1 від 04 січня 2021 року, Вищий орган управління Товариством - Загальні збори (надалі - "Роботодавець"), в особі ОСОБА_8 , яка діє на підставі рішення загальних зборів учасників Товариства, оформленого протоколом № 1 від 04 січня 2021 року, з однієї сторони, та громадянин України ОСОБА_6 (надалі - "Директор"), з другої сторони, уклали контракт про наступне:

- підпунктом 2.1. За цим контрактом Директор зобов?язується безпосередньо та через адміністративний персонал Товариства здійснювати поточне управління оперативно-господарською, правовою, кадровою та фінансовою роботою Товариства, забезпечувати виконання його статутних цілей і фінансової дисципліни, діяльності, направленої на отримання прибутку та інвестиційної привабливості Товариства, ефективного використання майна та інших об?єктів власності Товариства, а також об?єктів власності, переданих Товариству в користування, виконання вимог чинного законодавства України, статуту Товариства та рішень Роботодавця, а Роботодавець зобов?язується створити належні умови для організації ефективної, безпечної та плідної праці Директора, оплачувати його роботу і надавати соціальні пільги та захист, обумовлені цим контрактом та чинним в Україні законодавством про працю.

- підпунктом 3.1.2. Здійснювати поточне (оперативне) керівництво Товариством, організовувати його виробничо-господарську, соціально-побутову, правову, фінансову та іншу діяльність, забезпечувати виконання цілей та завдань Товариства, передбачених його статутом;

- підпунктом 3.1.3. Забезпечувати виконання планів Товариства, виробничих програм, договірних та інших зобов?язань, які прийняло на себе Товариство на виконання рішень Роботодавця та згідно укладених договорів;

- підпунктом 3.1.7. Забезпечити організацію ефективної кадрової політики та кадрової роботи, якісного бухгалтерського, юридичного, інформаційного, маркетингового, рекламного забезпечення Товариства;

- підпунктом 3.3.1. Директор має право керувати поточною діяльністю Товариства, забезпечувати дотримання та виконання планів Товариства, рішень Загальних зборів, вирішувати всі питання діяльності Товариства, крім віднесених до виключної компетенції Загальних зборів;

- підпунктом 3.3.2. Приймати всі рішення стосовно діяльності Товариства на засадах особистого волевиявлення як усно, так і шляхом видання письмових наказів та розпоряджень, обов?язкових до виконання усіма працівниками Товариства, які знаходяться з Товариством у трудових відносинах. Невиконання усних вказівок, письмових наказів та розпоряджень Директора тягне для працівника Товариства наслідки, передбачені чинними нормами трудового, адміністративного та інших галузей та інститутів права України.

- підпунктом 3.3.3. Здійснювати внутрішній контроль за господарською діяльністю Товариства.

- підпунктом 3.3.10. Забезпечувати виконання зобов?язань Товариства перед фізичними та юридичними особами України та інших держав будь-якої форми власності, державою Україною та її органами, органами місцевого самоврядування тощо.

- підпунктом 3.3.13. Директор має право розпоряджатися майном та коштами Товариства, його банківськими рахунками за напрямками статутної діяльності, затверджених планів Товариства та повноважень, встановлених статутом Товариства та цим контрактом. Директору надається право першого підпису фінансових та банківських документів Товариства.

- підпунктом 3.3.17. Накладати на працівників Товариства стягнення, затверджувати відповідні посадові інструкції працівників Товариства. На власний розсуд, керуючись положеннями чинного законодавства України та внутрішніми (локальними) актами Товариства, здійснювати преміювання та інші види заохочення працівників Товариства.

- підпунктом 4.1. Директор при здійсненні своїх повноважень повинен діяти в інтересах Товариства, виконувати свої обов?язки та реалізовувати свої права добросовісно, чесно та розумно. Директор несе особисту відповідальність за всю діяльність Товариства.

Таким чином, у зв`язку із займаною посадою та безпосередньо виконуваними діями, директор ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_6 є службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, тобто відповідно до ч. 3 ст. 18 КК Україниявлявся службовою особою.

Проведеним досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_6 перебуваючи на посаді директора ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та достовірно володіючи інформацією про умови та наявні зобов`язання згідно Договору № 133-09/2022 від 03.11.2022, Додаткової угоди №1 від 23.12.2023 до Договору підряду № 133-09/2022 від 03.11.2022, проектно-кошторисної документації щодо виконання робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт системи опалення частини будівлі (корпус №1) ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою АДРЕСА_4 », бажаючи збільшення свого матеріального стану, керуючись корисливим мотивом і переслідуючи мету незаконного збагачення, у невстановлений досудовим розслідуванням точний час та місці, однак не пізніше 03.11.2022, самостійно прийняв рішення про реалізацію свого наміру, спрямованого на протиправне заволодіння бюджетними коштами, розпорядником яких виступав ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Реалізуючи задумане ОСОБА_6 , шляхом зловживання своїм службовим становищем, що проявилось у фактичному невиконанні, очолюваним ним підприємством робіт за рахунок не використання матеріалів (обладнання) прямо передбачених договором та проектно-кошторисною документацією та, відповідно, видачі неправдивих офіційних документів, а саме актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3), які містили завідомо неправдиві відомості про вид та вартість використаних матеріалів під час виконання робіт, спрямував подальші свої зусилля на заволодіння бюджетними коштами, які передбачались для використання при заміні (реконструкції) системи опалення ІНФОРМАЦІЯ_8 та які перераховувались Замовником через ІНФОРМАЦІЯ_9 на банківський рахунок ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » № НОМЕР_3 , відкритий в АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », при наступних встановлених у ході досудового розслідування обставинах.

Так, ОСОБА_6 , обіймаючи посаду директора ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », будучи службовою особою наділеною організаційно ? розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, будучи безпосереднім керівником організації, яка прийняла обов`язки та відповідальність за виконання робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт системи опалення частини будівлі (корпус №1) ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою АДРЕСА_4 », маючи спеціальні знання та досвід управлінської і господарської роботи у сфері будівельної господарської діяльності, здійснюючи офіційно повноваження керівника підприємства, керуючись корисливим мотивом, зловживаючи своїм службовим становищем, використовуючи надані йому повноваження, діючи всупереч вимог п. 88 постанови Кабінету міністрів України від 01.08.2005 №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», п. 8 ст. 9 Закону України «Пробухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 зі змінами), додатків «Т» і «У» до Національного стандарту «Правила визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку від 05.07.2013 № 293, яким встановлено примірну форму акту приймання виконаних будівельних робіт № КБ-2в, пункту 1.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (яким визначено стандарт, який носить обов`язковий характер при визначенні вартості будівництва об`єктів, що супроводжується за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії), підпункту 6.4.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДБН А.3.1-5-96 (яким регламентовано, що при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об`єктах будівництва, зведення яких здійснюється за державні кошти, застосовуються примірна форма № КБ-2в та КБ-3, які наведено у додатку «Т» та додатку «У») до вказаних документів, достовірно знаючи про фактичний обсяг та вид використаних підконтрольним йому підприємством матеріалів та вартості виконаних робіт на вищевказаному об`єкті робіт, 21.12.2022 у невстановлений досудовим розслідуванням час та місці, засвідчив власним підписом та видав офіційний документ зі змістом що не відповідає дійсності, а саме: акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2В від 14.11.2022 в якому зазначив завідомо неправдиві відомості, щодо виду використаних матеріалів та вартості фактично виконаних будівельних робіт, з установлення опалювальних алюмінієвих радіаторів марки Nova Florida Libeccio C2500/100 та алюмінієвих радіаторів марки Nova Florida DESIDER B4 350/100, при тому що в ході досудового розслідування отримано докази того, що на об`єкті «Капітальний ремонт системи опалення частини будівлі (корпус №1) ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою АДРЕСА_4 » встановлено устаткування опалювальних алюмінієвих радіаторів марки «Armatura» KFA 500/100 та марки «Armatura» KFA 350/100, техніко-економічні параметри яких та вартість відрізняється від запроєктованих технічних вимог до радіаторів опалення використаних для виконання умов цього проєкту, чим завдав збитків ІНФОРМАЦІЯ_2 на

суму 318589,20 грн.

Водночас встановлено, що ОСОБА_6 з метою реалізації умислу щодо неправомірного заволодіння бюджетними коштами, у відповідності до завідомо неправдивих відомостей зазначених в акті приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ?2в №1 від 14.11.2022 також засвідчив власним підписом та видав неправдивий офіційний документ, а саме довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 за листопад 2022 року від 14.11.2022 по вказаному вище об`єкту.

Окрім того, на підставі виданих директором ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_6 завідомо неправдивих офіційних документів (акт форми №КБ?2в №1 від 14.11.2022 та довідку КБ-3), які пред`явив Замовнику робіт, як підставу для здійснення оплати згідно чинного законодавства, ІНФОРМАЦІЯ_2 20.11.2022 здійснено перерахунок грошових коштів з розрахункового рахунку НОМЕР_4 відкритого в ІНФОРМАЦІЯ_9 на розрахунковий рахунок НОМЕР_3 відкритий ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » на загальну суму 2222767,00 грн, з яких 318589,20 грн перераховані Замовником внаслідок завищення Підрядником вартості матеріальних цінностей (алюмінієвих радіаторів), відповідно до істотних умов Договору №133-09/2022 від 03.11.2022 та Додаткової угоди № 1 від 23.12.2022, тим самим інтересам ІНФОРМАЦІЯ_2 заподіяно матеріальну шкоду (збитки) на вказану суму.

Внаслідок вищевказаних протиправних дій щодо невиконання умов договору підряду, шляхом зловживання службовим становищем, та видачі офіційних документів, які містили завідомо неправдиві відомості про вид та вартість використаних опалювальних пристроїв (радіаторів) ОСОБА_6 здійснюючи офіційно повноваження керівника підприємства ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », що мало реальну можливість виконати роботи по вищезгаданому об`єкту за умовами укладеного Договору та проєктно-кошторисної документації, переслідуючи корисливі мотиви у вигляді незаконного збагачення, після перерахування ІНФОРМАЦІЯ_2 на розрахунковий рахунок ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » НОМЕР_3 отримав реальну можливість розпоряджатися на власний розсуд незаконно отриманими бюджетними коштами у сумі 318589,20 грн.

Внаслідок вищевказаних протиправних дій щодо невиконання умов договору підряду та видачі офіційних документів, які містили завідомо неправдиві відомості ОСОБА_6 будучи директором ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » тобто службовою особою, переслідуючи корисливі мотиви у вигляді незаконного збагачення та зловживаючи своїм службовим становищем отримав реальну можливість розпоряджатися незаконно отриманими бюджетними коштами в сумі 318589,20 грн на власний розсуд.

Слідчий зазначає, що для забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування кримінального правопорушення, виникла необхідність у отримання тимчасового доступу до документів пов`язаних із діяльністю ФОП ОСОБА_5 , юридична адреса: АДРЕСА_3 оскільки інформація, яка в нього міститься, може бути використана як доказ вчинення конкретною особою або посадовими особами суб`єктів господарювання кримінального правопорушення, надасть можливість проводити подальші слідчі дії з метою прийняття законного і обґрунтованого рішення у вказаному кримінальному провадженні, з метою прийняття законного рішення у даному кримінальному проваджені.

Слідчим доведено, що в ході досудового розслідування виникла необхідність отримання тимчасового доступу до речей і документів. Дослідження зазначеної документації має істотне значення для встановлення обставин у цьому кримінальному провадженні і полягає у тому, що дасть можливість дослідити інформацію, яка міститься у даних документах та доказову інформацію необхідну для розслідування вказаного провадження.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення. Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

У відповідності до п. 4 ч. 1 ст. 162 КПК України до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належать конфіденційна інформація.

Згідно ч.5 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Частиною 6 ст.163 КПК України встановлено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до ч.7 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Дослідивши матеріали клопотання та докази, додані до такого, враховуючи, що означені документи можуть надати органу досудового розслідування та суду можливість отримати речові докази та забезпечити проведення повного, швидкого та неупередженого розслідування, а тому, вважаю, що клопотання про надання тимчасового доступу до речей та документів слід задовольнити.

Керуючись ст.ст. 162-166 КПК України, слідчий суддя,-

у х в а л и в :

клопотання задовольнити.

Надати старшому слідчому ОВС ВРЗУД СУ ГУНП у Львівській області Греві Анастасії та іншим слідчим з групи слідчих у кримінальному провадженні № 12023140000000497 від 04.04.2023, дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів/даних/інформації, що перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що за адресою: АДРЕСА_1 , із можливістю ознайомитись та вилучити (здійснити виїмку) належним чином завірених їх копій або оригіналів, в тому числі тих, що містяться в електронній формі, шляхом їх видрукування або викопіювання на оптичні носії інформації у цифровому вигляді, за період з жовтня - листопада 2022 року, а саме до: номерів усіх банківських рахунків (діючих та закритих) та МФО банків, дату відкриття та закриття рахунків; повної роздруківки електронних документів зі змінами з ідентифікаційних даних платника (в т.ч. реєстраційні, адресні дані, інформація про місця обліку, відомості про керівників та засновників та їх зміну, дані про відокремлені підрозділи, відомості про об`єкти оподаткування, дані про банківські рахунки, інформація щодо реєстрації в якості платника ПДВ, історія перевірок, податкові повідомлення-рішення; кількість робітників);- інформації щодо пов`язаних підприємств (по посадовим особам та засновникам) з «ЦБД юридичних осіб ДПА України»; інформації щодо кількості робітників, сум виплати заробітної плати, наявності основних фондів та засобів, наявності власних або орендованих земельних ділянок, залишків на складах зберігання, обсягів реалізації згідно декларацій з ПДВ та податку на прибуток підприємства, сплати податків, зборів, інших обов`язкових платежів, в т.ч. суми простроченої податкової заборгованості, недоїмки, відшкодування ПДВ, щомісячно; інформації щодо покупців та постачальників (розширену) з «Системи автоматизованого співставлення податкових зобов`язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України» (в т.ч. звітний період, код ДПІ, код ЄДРПОУ, назва платника, код ОДПС постачальника/покупця, ЄДРПОУ (ДРФО) постачальника/покупця, назва постачальника/покупця, назва стану постачальника/покупця, сума податкових зобов`язань постачальника від покупця за період, грн., сума податкового кредиту покупця від постачальника за період, грн., відхилення (кредит-зобов`язання), грн., тощо); розширену інформацію щодо виписаних та отриманих податкових накладних з відповідного реєстру (в т.ч. дата виписки, реєстрації, код ДПІ, код ЄДРПОУ, назва платника, код ОДПС постачальника/покупця, ЄДРПОУ (ДРФО) постачальника/покупця, назва постачальника/покупця, номер телефону, назва товару, кількість, обсяг товару, сума до сплати, сума ПДВ, дата та час відправки файлу на реєстрацію, адресу електронної пошти, з якої відправлено файл на реєстрацію, ІР-адресу провайдера, через якого абонент здійснював вхід в мережу Інтернет, тощо); інформацію щодо подання в електронному вигляді податкової звітності, а саме: дата та час отримання файлів на реєстрацію, адрес електронної пошти, з яких відправлено файли на реєстрацію, ІР-адреси провайдерів, через яких абонент здійснював вхід в мережу Інтернет, МАС-адреси обладнання з якого відправлялась податкова звітність та реєструвались податкові накладні ФОП ОСОБА_5 , юридична адреса: АДРЕСА_2

Роз`яснити, що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Контроль за виконанням ухвали покласти на старшого слідчого ОВС ВРЗУД СУ ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 .

Строк дії ухвали 1 (один) місяць з дня її постановлення.

Ухвала остаточна, оскарженню в апеляційному порядку не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудГалицький районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення22.01.2024
Оприлюднено23.04.2024
Номер документу116458073
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —461/2617/23

Ухвала від 06.02.2024

Кримінальне

Львівський апеляційний суд

Стельмах І. О.

Ухвала від 06.02.2024

Кримінальне

Львівський апеляційний суд

Стельмах І. О.

Ухвала від 19.01.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Волоско І. Р.

Ухвала від 22.01.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Волоско І. Р.

Ухвала від 19.01.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Волоско І. Р.

Ухвала від 22.01.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Волоско І. Р.

Ухвала від 19.01.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Волоско І. Р.

Ухвала від 19.01.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Волоско І. Р.

Ухвала від 19.01.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Волоско І. Р.

Ухвала від 26.05.2023

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Волоско І. Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні