Ухвала
від 30.01.2024 по справі 531/3329/23
КАРЛІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

єдиний унікальний номер справи 531/3329/23

номер провадження 1-кс/531/95/24

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 січня 2024 року м. Карлівка

Слідчий суддя Карлівського районного суду Полтавської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотанняпрокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури Полтавської області ОСОБА_3 про доступ до речей і документів, -

В С Т А Н О В И В:

Прокурор Карлівськоговідділу Решетилівськоїокружної прокуратуриПолтавської області ОСОБА_3 звернувся досуду зклопотанням продоступ доречей ідокументів,які містятьохоронювану закономтаємницю,а саме додокументів,які містятьохоронювану закономтаємницю таперебувають уволодінні ОСОБА_4 ,зареєстрований: АДРЕСА_1 ,(євласником тафактичним керівникомФОП « ОСОБА_4 »(ЄДРПОУ НОМЕР_1 )адреса: АДРЕСА_2 ),ПП « ОСОБА_5 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_2 , АДРЕСА_3 )та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_3 ,адреса: АДРЕСА_4 ),з можливістювилучення оригіналівдокументів,що стосуютьсянадання послугз ремонтудоріг натериторії МартинівськоїТГ,укладених в2023році між ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_4 )та ПП« ОСОБА_5 »(ЄДРПОУ НОМЕР_2 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_6 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а саме: 1) договорівз додаткамидо них,у томучислі додатковимиугодами,проектної документації,експертних звітівщодо розглядупроектної документаціїз додатками(уразі наявності),робочих проектів,проектно-кошторисноїдокументації пооб`єктам ремонту,довідок провартість виконанихробіт,актів прийманнявиконаних робіт(заформою КБ-2В,КБ-3), платіжних доручень на перерахування коштів, рахунків на оплату, чеків, квитанцій, дефектних актів, актів на закриття прихованих робіт, розрахунків загальновиробничих витрат, відомостей ресурсів, специфікацій, актів вартості устаткування, паспортів та сертифікатів на матеріали, що використовувалися при виконанні робіт з поточного ремонту, дозвільних документів на виконання робіт, зазначених у договорі, документації, що стосується авторського та технічного нагляду (укладені договори з додатками та додатковими угодами, журнали, листування, платіжні доручення на перерахування коштів за надані послуги, рахунки на оплату, чеки, квитанції, тощо), тендерної документації, документації, що стала підставою для укладення договорів між суб`єктами господарської діяльності (офіційне листування, пропозиції, тощо); 2) уразі залученнядо виконаннявищевказаних послугсубпідрядних організаційабо жосіб напідставі цивільнихдоговорів -договорів здодатками доних,у томучислі додатковимиугодами,проектно-кошторисноїдокументації пооб`єктам ремонту,довідок провартість виконанихробіт,актів прийманнявиконаних робіт(заформою КБ-2В,КБ-3), платіжних доручень на перерахування коштів, рахунків на оплату, чеків, квитанцій, дефектних актів, актів на закриття прихованих робіт, розрахунків загальновиробничих витрат, відомостей ресурсів, специфікацій, актів вартості устаткування, паспортів та сертифікатів на матеріали, що використовувалися при виконанні робіт з поточного ремонту, дозвільних документів на виконання робіт, зазначених у договорі, документів, що підтверджують по оплату за виконану роботу; 3) товарно-транспортних накладних, завдань водіям, подорожніх листів на використання будівельної, вантажної та іншої техніки, якою здійснювалося виконання умов вищевказаних договорів, журналів заїзду-виїзду такого автотранспорту, документів, які підтверджують облік та оплату використаного пального та інших ресурсів (вода, тощо), документів (чеки, накладні, платіжні доручення, ТТН, сертифікати якості та відповідності, інші документи на підтвердження відповідності ДБН, ДСТУ, тощо) на придбання матеріалів (щебінь, пісок, інші матеріали), які були використанні при виконанні робіт, документації, в якій підтверджуються відомості про фактичні трудовитрати робітників будівельників та робітників, що обслуговували машини та механізми при проведені робіт (табелі обліку робочого часу, відомості про отримані грошові кошти за виконану роботу, тощо), документацію про лабораторні випробування за результатами дослідження використаних матеріалів у разі наявності таких; 4) документів,що містятьінформацію проофіційно працевлаштованихпрацівників ПП« ОСОБА_5 »(ЄДРПОУ НОМЕР_2 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ),ФОП ОСОБА_6 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ),а такожтранспортних засобівта вантажноїтехніки,яка єна балансіпідприємств,документів,що містятьінформацію проповноваження,права таобов`язки власника(власників),директора ПП« ОСОБА_5 »(ЄДРПОУ НОМЕР_2 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_6 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та інших посадових осіб (бухгалтер, заступник директора, тощо), такі як - посадові інструкції, накази, положення, особова справа, тощо; мотивувавши клопотання тим, що в провадженні СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області знаходяться матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023172070000028 від 28 квітня 2023 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Розгляд клопотання проводиться за ч. 2 ст. 163 КПК України без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації.

Прокурор до суду не з`явився. Від нього надійшла заява про розгляд справи за його відсутності.

Вивчивши надані письмові докази, слідчий суддя доходить висновку про обґрунтованість клопотання з огляду на наступне.

Органом досудового розслідування здобуті дані про те, що в ході опрацювання публічно доступних джерел виявлені факти, які можуть свідчити про розтрату бюджетних коштів посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Так, вивченням відомостей Єдиного веб-порталу публічних закупівель (https://prozorro.gov.ua/) установлено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) за період часу з 06.04.2023 по 27.04.2023 за результатами проведення публічних закупівель укладено 24 договори за ДК 021-2015 (СРУ) 45200000-9 «Роботи, пов`язані з об`єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об`єктів цивільного будівництва», предметом яких є поточний ремонт доріг в с.Мартинівка, с.Марянівка, с.Тишенківка, с.Шевченка, с.Красне Мартинівської ТГ Полтавського району, Полтавської області.

Всі вказані договори укладено з одним і тим же суб`єктом господарювання

ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ). Загальна сума вказаних закупівель складає 3218836 грн. 80 коп.

При цьому вартість вказаних закупівель установлена в діапазоні від 42290,40 грн. до 199987,20 грн., тобто нижче установленої п.1 ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі по тексту Закон), вартості товару (товарів), послуги (послуг) у 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень, що вказує на штучний характер поділу замовником предмету закупівлі з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів.

Відповідно до ст.10 Закону, забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом.

Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положеньчастини третьоїстатті 10 цього Закону.

Крім того, опрацюванням Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (ІНФОРМАЦІЯ_3 ) виявлено, що оплата за вказані договори, укладені з 10.04.2023 по 19.04.2023, здійснювалась на підставі актів виконаних робіт на наступний день після укладення договору, що також вказує на позаконкурентний спосіб залучення ПП « ОСОБА_5 » до виконання поточного ремонту доріг на території Мартинівської ТГ Полтавського району, Полтавської області.

Позаконкуретний спосіб закупівлі за бюджетні кошти товарів, робіт, та послуг може переслідувати штучне завищення їх вартості з подальшим розподілом різниці між реальною та номінальною вартістю між службовими особами замовника та контрагента.

Вказане свідчить про наявність у діях службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_4 ознак заволодіння бюджетних коштів за попередньою змовою зі службовими особами ПП « ОСОБА_5 ».

Окрім цього, шляхом подальшого опрацювання публічно доступних джерел в мережі Інтернет, зокрема сайтів « ІНФОРМАЦІЯ_5 », « ІНФОРМАЦІЯ_6 » та « ІНФОРМАЦІЯ_7 », виявлено інформацію, яка може мати суттєве значення для проведення всебічного, об`єктивного та повного досудового розслідування, і встановлення усіх суттєвих обставин вчинення кримінального правопорушення.

Так, у 2023 році ІНФОРМАЦІЯ_8 (далі «Замовник»), з метою уникнення проведення процедури закупівлі через відкриті торги (в тому числі, відкриті торги, що передбачені Особливостями №1178) та недопущення розголошення інформації щодо укладання з ТОВ АВТОБУДТРЕК, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ФОП « ОСОБА_4 » ряду договорів-підряду з поточного ремонту доріг та викриття у заволодінні бюджетними грошовими коштами, діючи всупереч вимогст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», п.5, 6, 61 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12 жовтня 2022 р. № 1178 умисно поділено предмет закупівлі на частини та укладено з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ФОП « ОСОБА_4 » 126 договорів підряду, при фактичному виконанні робіт за одним ДК № 021:2015 45230000-8 (будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь), виходячи з наступного.

Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708, визначено, що і під час закупівлі робіт, і під час закупівлі послуг поточного ремонту, пов`язаних із дорогами, замовникам необхідно застосовувати термінологію галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом ІНФОРМАЦІЯ_10 від 23.08.2011 № 301 (далі ГБН Г.1-218-182:2011).

Стаття 1 Закону України «Про автомобільні дороги» визначає поняття автомобільної дороги це лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів. Цією ж статтею визначено, що вулиця - автомобільна дорога, призначена для руху транспорту і пішоходів, прокладання наземних і підземних інженерних мереж у межах населених пунктів;

Відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», поточний ремонт належить до поняття послуг.Під час закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається, зокрема, за кожним окремим лінійним об`єктом інженерно-транспортної інфраструктури.

Лінійний об`єкт інженерно-транспортної інфраструктури наземні, надземні або підземні лінійні об`єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії.

У такий спосіб, поточний ремонт доріг це послуги, і предмет закупівлі визначається за кожним окремим лінійним об`єктом інженерно-транспортної інфраструктури, яким є дорога відповідно до матеріалів кримінального провадження.

Таким чином, у разі здійснення закупівлі послуг поточного ремонту доріг, замовник повинен враховувати, що вся вулиця є єдиним лінійним об`єктом і, навіть за наявності кількох кошторисів щодо ремонту цієї вулиці, замовник має виходити із загального обсягу потреби у послугах із поточного ремонту дороги.

ІНФОРМАЦІЯ_8 проведено закупівлі з грубими порушеннями, зокрема:

-Послуги попоточному ремонтудороги місцевогозначення АДРЕСА_5 на суму 199 898,40грн (код закупівлі - UA-2023-07-06-000653-a);

-Послуги попоточному ремонтудороги місцевогозначення с.Білухівка,вул.Кучеренка на суму 199 725,60грн (код закупівлі - UA-2023-07-06-000169-a);

При цьому, Замовником також проведено відкриті торги з особливостями щодо цієї ж самої вулиці:

-Поточний ремонтпокриття проїзноїчастини ділянкивулиці Кучеренка(відвул.Паризька довул.Першотравнева)в селіБілухівка Полтавськогорайону Полтавськоїобласті - 2 428 615грн (код закупівлі - UA-2023-07-20-005140-a);

-Поточний ремонтпокриття проїзноїчастини проїздудо вул.Кучеренка тавул.Степова вселі БілухівкаПолтавського районуПолтавської областів селіБілухівка Полтавськогорайону Полтавськоїобласті - 1 254 572грн (код закупівлі - UA-2023-07-20-005770-a)

Підрядником за вказанами закупівлями зазначено ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Таким чином, предмет закупівлі - поточний ремонт дороги по вулиці Кучеренка в с. Білухівка Мартинівської сільської ради розбито на три окремих частини, тобто є такими, що укладені з порушенням вимогЗакону України«Про публічнізакупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178. Така закупівля робіт, товарів та послуг здійснювалася з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів ( з особливостями ) та можливості визначення контрагента на власний розсуд, оскільки здійснено поділ предмета закупівлі, що завдало істотної шкоди громадським інтересам та призвело до розтрати бюджетних коштів.

Аналогічні порушення Замовник допустив у наступних Закупівлях з поточного ремонту в с. Білухівка Мартинівської сільської ради:

-Послуги попоточному ремонтудороги місцевогозначення с.Білухівка,вул.Паризька 199842 грн. UA-2023-06-26-000288-a;

-Відкриті торги з особливостями з предметом закупівлі: «Поточний ремонт покриття проїзної частини ділянки вулиці Паризька (від вул. Кучеренка до вул. Горіхова) в селі Білухівка Полтавського району Полтавської області» - 1 926 323грн (код закупівлі - UA-2023-07-20-005552-a).

Замовник розділив вулицю, що є предметом закупівлі на частини, однак мав провести процедуру відкритих торгів на загальну суму 2126165,00 грн, таким чином завдавши прямих збитків місцевому бюджету шляхом оплати за нікчемним правочином в розмірі 199842,00 грн.

Аналогічні правопорушення Замовник допустив у Закупівлях послуг поточного ремонту доріг в с. Варварівка Мартинівської сільської ради Полтавської області, а саме:

-поточний ремонтдороги місцевогозначення с.Варварівка,вул.Лесі Українки,проїзд добудівлі №2 на суму 155 134,80грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-06-06-000484-a);

-поточний ремонтдороги місцевогозначення с.Варварівка,вул.Лесі Українки,проїзд добудівлі №11 на суму 121 987,20грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-06-06-000402-a)

-поточний ремонтдороги місцевогозначення с.Варварівка,вул.ЛесіУкраїнки,проїзд добудівлі №13'Лікарня" на суму 199 900,80грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-06-06-000365-a);

-поточний ремонтдороги місцевогозначення с.Варварівка,вул.Лесі Українки,проїзд добудівлі №7 насуму 152 478грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-06-06-000332-a);

-Послуги попоточному ремонтудороги місцевогозначення с.Варварівка,вул.Лесі Українкипід`їзддо будівлі№3 на суму - 169 257,60грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-29-007552);

-Послуги попоточному ремонтудороги місцевогозначення с.Варварівка,вул.Лесі Українки на суму 199 964,40грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-10-000947-a);

-Поточний ремонтдороги місцевогозначення с.Варварівка,площа Шкільна,під`їзд доукриття Варварівськоїспеціалізованої школи 125 794,80грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-06-05-006027-a);

-Послуги попоточному ремонтудороги місцевогозначення с.Варварівка,площа Шкільна 199 936,80грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-10-000910-a).

Таким чином, умисно, Замовник розділив лінійний об`єкт інженерно-транспортної інфраструктури вулицю Лесі Українки на шість окремих договорів підряду та площу Шкільну на два окремих договори, з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів з особливостями, таким чином завдавши прямих збитків місцевому бюджету на орієнтовну суму в розмірі 1324454,4 грн.

Аналогічні правопорушення Замовник допустив у закупівлі послуг з поточного ремонту доріг в с. Мартинівка:

-Послуги попоточному ремонтудороги місцевогозначення с.Мартинівка,від вул.Б.Хмельницького,під`їзд добуд.№5-7 на суму 157 149,60грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-22-003254-a);

-Послуги попоточному ремонтудороги місцевогозначення відвул.Б.Хмельницького,проїзд доБудівлі №18б на суму - 68 134,80грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-18-008724-a);

-Послуги попоточному ремонтудороги місцевогозначення с.Мартинівка,від вул.Б.Хмельницького,під`їзд доБудинку №27 на суму 60 588грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-18-006946-a);

-Послуги попоточному ремонтудороги місцевогозначення с.Мартинівка,вул.Б.Хмельницького,проїзд добудівлі №20 на суму 174 868,80грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-18-006830-a)

-Послуги попоточному ремонтудороги місцевогозначення с.Мартинівка,від вул.ДмитраБарвіна проїзддо буд.№1-3 на суму 117 511,20грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-22-003154-a);

-Послуги попоточному ремонтудороги місцевогозначення АДРЕСА_6 на суму 149 328грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-03-004663-a);

-Послуги попоточному ремонтудороги місцевогозначення АДРЕСА_6 проїзд до« ІНФОРМАЦІЯ_11 » на суму 99 964,80грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-02-006371-a);

-Поточний ремонтдороги с.Мартинівкапров.між вул.Незалежностіта вул.23вересня на суму 133 153,20грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-04-27-009247-a);

-Послуги попоточному ремонтудороги місцевогозначення с.Мартинівка,2-йпров.між вул.Незалежностіта вул.23Вересня на суму 138 710,40грн(ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-03-004581-a)

-Послуги попоточному ремонтудороги місцевогозначення с.Мартинівка,вул.Грушевського на суму 199 935,60грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-02-006061-a);

-Поточний ремонтдороги с.Мартинівкапров.між вул.Грушевськогота вул.Л.Українки на суму 102 972грн (ідентифікатор закупівіл - UA-2023-04-27-008655-a);

-Поточний ремонтдороги с.Мартинівка,кладовище (2-йз`їзд) на суму 138 972грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-04-18-000682-a);

-Поточний ремонтдороги с.Мартинівка,кладовище (1-йз`їзд) на суму 151 867,20грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-04-18-000599-a).

Замовник у зазначених закупівлях розділив вулицю Богдана Хмельницького на 4 окремих закупівлі, вулицю Дмитра Барвіна на 3 закупівлі, провулок між 23 вересня та вул. Першотравневою, провулок між вулицею Незалежності та вулицею 23 Вересня на 2 окремих закупівлі. Окрім цього, що замовник навіть не зазначив назву даного провулку, обмежившись визначенням «другий провулок». Також Замовник послуги з ремонту з`їзду дороги кладовища, що знаходиться на одній вулиці розділив на два окремих предмета закупівлі.

Таким чином, Замовник допустив укладення Договорів підряду, які в силу Закону є нікчемними, фактично оплата по яким спричинила збитків місцевому бюджету в розмірі орієнтовно - 1693155,6 грн.

Також Замовник допустив порушення у закупівлі послуг в с. Вакулиха Мартинівської ОТГ, а саме:

-Послуги попоточному ремонтудороги місцевогозначення с.Вакулиха,під`їзд досвердловини повул.Шевченка на суму 196 914грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-15-003890-a);

-Послуги попоточному ремонтудороги місцевогозначення с.Вакулиха,під`їзд добуд. АДРЕСА_7 на суму 174 385,20грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-15-003743-a);

-Послуги попоточному ремонтудороги місцевогозначення с.Вакулиха,під`їзд добуд. АДРЕСА_8 на суму 88 833,60грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-15-003676-a).

Отже, ремонт дороги по вулиці Шевченка с. Вакулиха Мартинівської сільської ради розділено на три окремих процедури закупівлі, чим грубо порушено п. 10 Особливостей та завдано збитків місцевому бюджету на 460132,8 грн.

Оскільки зазначені договори підряду укладені без проведення процедури закупівлі, такі договори в силу ст. 43 Закону України «Про публічні закупілві» є нікчемними. Замовником фактично визначено лише одного підрядника, який надавав послуги з поточного ремонту по вищевказаних незаконних договорах, оскільки єдиним переможцем і виконавцем робіт за усіма договорами підряду щодо проведення ремонту доріг по Мартинівській ТГ визначено ФОП « ОСОБА_4 », ПП « ОСОБА_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », керівником та фактичним власником яких є ОСОБА_4 . З огляду на здійснення контролю однією особою, зазначені підприємства є одним суб`єктом господарювання в розумінні ст.1 Закону України «Про захист економічної конкуренції».

Загальна сума збитків місцевому бюджету, що заподіяна окремими посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 складає орієнтовно 3263464,8 грн.

Під час проведення досудвого розслідування установлено, що грошові кошти за надані ФОП « ОСОБА_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) послуги з поточного ремонту доріг на території Мартинівської ТГ Виконавчим комітетом Мартинівської сільської ради Полтавського району Полтавської області перераховано на рахунок ФОП « ОСОБА_4 », відкритий в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_5 , адреса АДРЕСА_9 ) - НОМЕР_6 .

Також установлено, що грошові кошти за надані ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) послуги з поточного ремонту доріг на території Мартинівської ТГ Виконавчим комітетом Мартинівської сільської ради Полтавського району Полтавської області перераховано на рахунок ПП « ОСОБА_5 », відкритий в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_5 , адреса АДРЕСА_9 ) НОМЕР_7 .

Окрім цього, грошові кошти за надані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) послуги з поточного ремонту доріг на території Мартинівської ТГ Виконавчим комітетом Мартинівської сільської ради Полтавського району Полтавської області перераховано на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », відкритий в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_8 , адреса АДРЕСА_10 ) НОМЕР_9 .

З метою перевірки вищевказаної інформації, її підтвердження або спростування, а також з метою найбільш повного, всебічного та об`єктивного проведення досудового розслідування кримінального провадження, виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання речових доказів, встановлення ймовірного кола осіб, причетних до вказаного кримінального правопорушення, підтвердження факту виконання робіт в обсягах, визначених актами КБ-2В та КБ-3, та здійснення оплати за надані послуги виникла необхідність у проведенні тимчасового доступу до вище вказаних документів (інформації), які містять охоронювану законом таємницю та перебувають у володінні ОСОБА_4 , зареєстрований: АДРЕСА_1 (є власником та фактичним керівником ФОП « ОСОБА_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) адреса: АДРЕСА_2 ), ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , АДРЕСА_3 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , адреса: АДРЕСА_4 ), зокрема оригіналів документів, що стосуються надання послуг з ремонту доріг на території Мартинівської ТГ, укладених в 2023 році між ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) та ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_6 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 )

З метою встановлення осіб, які підозрюються у вчиненні кримінального правопорушення та для встановлення істини по справі, слідчий суддя вважає за необхідне надати тимчасовий доступ до вище вказаної інформації шляхом, з можливістю вилучення оригіналів документів, які перебувають у володінні ОСОБА_4 , зареєстрований: АДРЕСА_1 , (є власником та фактичним керівником ФОП « ОСОБА_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) адреса: АДРЕСА_2 ), ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , АДРЕСА_3 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , адреса: АДРЕСА_4 ).

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 162-166 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл:

- заступнику керівника Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_7 ;

- керівнику Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_8 ;

- прокурору Карлівського відділу Решетилівського окружної прокуратури ОСОБА_9 ;

- прокурору Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_10 ;

- прокурору Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_11 ;

- прокурору Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_12 ;

- прокурору Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_3 ;

-слідчому СВВП №3Полтавського РУПГУНП вПолтавській області ОСОБА_13 ,на тимчасовийдоступу доречей ідокументів,які містятьохоронювану закономтаємницю,які містятьохоронювану закономтаємницю таперебувають уволодінні ОСОБА_4 ,зареєстрований: АДРЕСА_1 ,(євласником тафактичним керівникомФОП « ОСОБА_4 »(ЄДРПОУ НОМЕР_1 )адреса: АДРЕСА_2 ),ПП « ОСОБА_5 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_2 , АДРЕСА_3 )та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_3 ,адреса: АДРЕСА_4 ),з можливістювилучення оригіналівдокументів,що стосуютьсянадання послугз ремонтудоріг натериторії МартинівськоїТГ,укладених в2023році між ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_4 )та ПП« ОСОБА_5 »(ЄДРПОУ НОМЕР_2 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_6 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а саме: 1) договорівз додаткамидо них,у томучислі додатковимиугодами,проектної документації,експертних звітівщодо розглядупроектної документаціїз додатками(уразі наявності),робочих проектів,проектно-кошторисноїдокументації пооб`єктам ремонту,довідок провартість виконанихробіт,актів прийманнявиконаних робіт(заформою КБ-2В,КБ-3), платіжних доручень на перерахування коштів, рахунків на оплату, чеків, квитанцій, дефектних актів, актів на закриття прихованих робіт, розрахунків загальновиробничих витрат, відомостей ресурсів, специфікацій, актів вартості устаткування, паспортів та сертифікатів на матеріали, що використовувалися при виконанні робіт з поточного ремонту, дозвільних документів на виконання робіт, зазначених у договорі, документації, що стосується авторського та технічного нагляду (укладені договори з додатками та додатковими угодами, журнали, листування, платіжні доручення на перерахування коштів за надані послуги, рахунки на оплату, чеки, квитанції, тощо), тендерної документації, документації, що стала підставою для укладення договорів між суб`єктами господарської діяльності (офіційне листування, пропозиції, тощо); 2) уразі залученнядо виконаннявищевказаних послугсубпідрядних організаційабо жосіб напідставі цивільнихдоговорів -договорів здодатками доних,у томучислі додатковимиугодами,проектно-кошторисноїдокументації пооб`єктам ремонту,довідок провартість виконанихробіт,актів прийманнявиконаних робіт(заформою КБ-2В,КБ-3), платіжних доручень на перерахування коштів, рахунків на оплату, чеків, квитанцій, дефектних актів, актів на закриття прихованих робіт, розрахунків загальновиробничих витрат, відомостей ресурсів, специфікацій, актів вартості устаткування, паспортів та сертифікатів на матеріали, що використовувалися при виконанні робіт з поточного ремонту, дозвільних документів на виконання робіт, зазначених у договорі, документів, що підтверджують по оплату за виконану роботу; 3) товарно-транспортних накладних, завдань водіям, подорожніх листів на використання будівельної, вантажної та іншої техніки, якою здійснювалося виконання умов вищевказаних договорів, журналів заїзду-виїзду такого автотранспорту, документів, які підтверджують облік та оплату використаного пального та інших ресурсів (вода, тощо), документів (чеки, накладні, платіжні доручення, ТТН, сертифікати якості та відповідності, інші документи на підтвердження відповідності ДБН, ДСТУ, тощо) на придбання матеріалів (щебінь, пісок, інші матеріали), які були використанні при виконанні робіт, документації, в якій підтверджуються відомості про фактичні трудовитрати робітників будівельників та робітників, що обслуговували машини та механізми при проведені робіт (табелі обліку робочого часу, відомості про отримані грошові кошти за виконану роботу, тощо), документацію про лабораторні випробування за результатами дослідження використаних матеріалів у разі наявності таких; 4) документів,що містятьінформацію проофіційно працевлаштованихпрацівників ПП« ОСОБА_5 »(ЄДРПОУ НОМЕР_2 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ),ФОП ОСОБА_6 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ),а такожтранспортних засобівта вантажноїтехніки,яка єна балансіпідприємств,документів,що містятьінформацію проповноваження,права таобов`язки власника(власників),директора ПП« ОСОБА_5 »(ЄДРПОУ НОМЕР_2 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_6 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та інших посадових осіб (бухгалтер, заступник директора, тощо), такі як - посадові інструкції, накази, положення, особова справа, тощо.

Ухвала діє протягом двох місяців з дня її постановлення, тобто по 30 березня 2024 року включно.

Другий примірник оригіналу цієї ухвали та її копію для виконання вимог ч. 2 ст. 165 КПК України вручити слідчому органу досудового розслідування, яким ініційовано розгляд відповідного клопотання.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подано під час підготовчого провадження у суді.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження з боку обвинувачення має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК з метою відшукання та вилучення зазначених речей.

Слідчий суддя

СудКарлівський районний суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення30.01.2024
Оприлюднено23.04.2024
Номер документу116657722
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —531/3329/23

Ухвала від 23.09.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 14.05.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 14.05.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 24.04.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 19.04.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 19.04.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 19.04.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 22.03.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 07.03.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 30.01.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні