Рішення
від 13.02.2024 по справі 200/5701/23
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 лютого 2024 року Справа№200/5701/23

Суддя Донецького окружного адміністративного суду Буряк І.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні адміністративний позов ОСОБА_1 до Державного підприємства Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України, Міністерства соціальної політики України, Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації про визнання бездіяльності та дій протиправними, зобов`язання вчинити певні дії, -

УСТАНОВИЛА:

ОСОБА_1 (далі позивач, ОСОБА_1 ) звернувся до Донецького окружного адміністративного суду із позовною заявою до Державного підприємства «Інформаційно- обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України (далі відповідач-1 ДП «Інформаційно-обчислювальний центр МСПУ»), Міністерства соціальної політики України (далі відповідач-2, МСПУ) за змістом якого просить суд:

визнати протиправною бездіяльність ДП «Інформаційно-обчислювальний центр МСПУ» в частині невнесення змін до бази даних осіб, які звернулись щодо виплати допомоги на проживання, про власника банківського рахунку, призначеного для зарахування грошової допомоги на проживання внутрішньо переміщених осіб ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 та ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_2 ;

зобов`язати ДП «Інформаційно-обчислювальний центр МСПУ» внести зміни до бази даних осіб, які звернулися щодо виплати допомоги на проживання, вказавши, що ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 є власником банківського рахунку НОМЕР_2 , призначеного для зарахування грошової допомоги на проживання внутрішньо переміщених осіб ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 та ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_2 ;

зобов`язати МСПУ виплатити ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстрованому за адресою: АДРЕСА_1 , нараховану за період з березня 2022 року по жовтень 2022 року грошову допомогу на проживання внутрішньо переміщеним особам у загальній сумі 40 000,00 грн.;

визнати протиправними дії МСПУ з припинення, починаючи з листопада 2022 року нарахування та виплату ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстрованому за адресою: АДРЕСА_1 , грошової допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам ОСОБА_1 та ОСОБА_2 ;

зобов`язати МСПУ поновити, починаючи з листопада 2022 року призначення та виплату ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстрованому за адресою: АДРЕСА_1 , грошової допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам із розрахунку 2000,00 грн. на ОСОБА_1 та 3000,00 грн. на ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , щомісяця.

В обґрунтування позову зазначено таке.

У зв`язку із окупацією м. Маріуполь, позивач з родиною виїхав до с. Білосарайська Коса Маріупольського району Донецької області та 22.04.2022 через Єдиний державний вебпортал електронних послуг (далі портал Дія) оформив заяву про взяття його та його дитини ОСОБА_2 на облік та включення до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, що підтверджується довідками переселенця від 22.04.2022 № 1451-7500474475 та № 1451-7500474474, а також свідоцтвом про народження серії НОМЕР_3 від 14.01.2022.

Також 22.04.2022 ОСОБА_1 була подана заява про надання йому та його дитині, законним представником якої він є, допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, якої він жодного разу не отримував.

Неодноразово звертаючись до Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, позивач отримав листа, серед інших, від 04.04.2023, де було повідомлено, що грошова допомога як внутрішньо переміщеним особам йому та його дитині призначена з 01.03.2022 та нарахована за період березень-жовтень 2022 року у загальній сумі 40 000,00 грн. Натомість з 01.01.2023 особовий рахунок на який мали надходити кошти був закритий за «закінченням строку виплати», оскільки отримувачем допомоги у реєстрі ВПО, які звернулись щодо виплати допомоги на проживання є дитина, а позивач входить до складу сім`ї дитини.

Ознайомившись із такою відповіддю, позивач 18.08.2023 звернувся до Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА із заявою про виправлення технічної помилки внаслідок якої отримувачем виплат визначена дитина, а не він, як повнолітня особа. Також просив нараховувати та виплачувати таку допомогу у загальному розмірі 5 000,00 грн. на його ім`я.

У відповідь отримав листа від 31.08.2023, яким по суті його звернення не вирішено.

Таким чином, позивач вважає, що помилка у реєстрі ВПО є суто технічного характеру та сталась не з його вини, а тому невиплата грошової допомоги як внутрішньо переміщеним особам є протиправною, що зумовило звернення до суду за захистом права на соціальне забезпечення.

Ухвалою суду від 12.10.2023 позовну заяву ОСОБА_1 повернуто.

Постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 23.11.2023 апеляційну скаргу ОСОБА_1 , подану представником - Головкіною Н. А., на ухвалу Донецького окружного адміністративного суду від 12.10.2023 у справі № 200/5701/23 задоволено.

Ухвалу Донецького окружного адміністративного суду від 12.10.2023 у справі № 200/5701/23 скасовано, а справу направлено до Донецького окружного адміністративного суду для продовження розгляду.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 08.12.2023 клопотання позивача про звільнення від сплати судового збору задоволено частково. Відстрочено позивачу сплату судового збору судового збору у загальному розмірі - 1717,76 грн. на строк до ухвалення судового рішення у справі. Прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі №200/5701/23. Розгляд справи вирішено проводити в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін за наявними у справі матеріалами. Витребувано у відповідачів інформацію та належним чином засвідчені докази.

22 грудня 2023 року до суду надійшов відзив ДП «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України», де зазначено про необґрунтованість доводів позивача та викладено прохання у позові відмовити з огляду на таке.

У квітні 2022 року ОСОБА_1 та ОСОБА_2 подали заяви про надання допомоги на проживання ВПО з використанням мобільного додатка Порталу Дія.

На підставі поданої заяви, Міністерство цифрової трансформації України надало відповідачу-1 список внутрішньо переміщених осіб, до якого була включена інформація про позивача та його доньку.

При цьому реєстри ВПО, які звернулись щодо виплати допомоги на проживання формувались автоматично та виключно з відомостей, що були внесені внутрішньо переміщеними особами самостійно.

Відповідач-1 не має повноважень та технічної можливості вносити зміни до відомостей про внутрішньо переміщену особу.

У подальшому, сформовані реєстри були передані відповідачем-1 до відповідача-2 для подальшої передачі до АТ «Ощадбанк».

Так, відповідно відомостей, що містяться у базах даних, держателем яких є відповідач-2 допомога позивачу та його дитині не виплачена через невідповідність даних.

Відповідач не має повноважень на внесення змін до бази даних осіб, які звернулись за виплатою відповідної допомоги, оскільки така функція належить до компетенції органів соціального захисту населення.

З листопада 2022 року призначення, нарахування та виплата допомоги здійснюється з використанням Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (далі ЄІССС). З метою належного мігрування та дотримання прав ВПО у жовтні 2022 року відповідач-1 передав Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА протоколи із відомостями про особові рахунку, які не підлягають мігруванню у зв`язку із недостовірними даними та які необхідно привести у відповідність. Серед таких особових рахунків рахується особовий рахунок позивача та його дитини.

Після отримання вказаних протоколів Департамент соціального захисту населення Донецької ОДА не здійснив заходів щодо приведення у відповідність особового рахунку позивача та його дитини, а тому нарахування допомоги ВПО припинено з листопада 2022 року.

27 грудня 2023 року до суду надійшов відзив МСПУ, де зазначено про необґрунтованість доводів позивача та викладено прохання у позові відмовити з огляду на таке.

З наявних документів МСПУ установлено, що в ПК АСОПДСОЦ управління Маріупольської райдержадміністрації, ДП ІОЦ електронний особовий рахунок отримувача допомоги на проживання ВПО відкритий на дитину ОСОБА_2 , а ОСОБА_1 знаходиться у складі сім`ї дитини. Допомогу призначено з 01.03.2022 у розмірі 5 000,00 грн. щомісячно. Особовий рахунок закрито 01.01.2023 причина закінчення строку виплати.

За період з березня по жовтень 2022 року нараховано 40 000,00 грн., але інформація про зарахування коштів на рахунок відсутня, особовий рахунок ОСОБА_2 з ПК АСОПДСОЦ до ЄІССС не змігрувався, так як є некоректним через визначення доньки, як отримувача допомоги ВПО.

02 січня 2024 року представником позивача адвокатом Головкіною Н. А. подано відповідь на відзив ДП «Інформаційно-обчислювальний центр МСПУ», де викладено заперечення проти наведених відповідачем доводів, а саме.

Згідно норм Порядку від 20.03.2022 № 332 обов`язок внесення відомостей до Реєстру ВПО, які звернулись щодо виплати допомоги на проживання в частині зазначення номера поточного рахунку зі спеціальним режимом використання (за стандартом IBAN) отримувача допомоги покладений саме на відповідача-1, що також підтверджується Додатком 3 до вказаного порядку, а також постановою Кабінету Міністрів України від 18.09.2019 № 856.

Водночас, підставою для фінансування МСПУ грошової допомоги ВПО на проживання є виключно наявні в базах даних ДП «Інформаційно-обчислювальний центр МСПУ» дані одержувачів, що також дає підстави для висновку, що станом на час виникнення спірних правовідносин саме відповідач-1 був відповідальний за внесення до Реєстру ВПО, які звернулись за допомогою на проживання, відомостей в частині зазначення номера поточного рахунку зі спеціальним режимом використання (за стандартом IBAN) отримувача допомоги.

Також представником позивача ставиться під сумнів доводи відповідача-1 щодо передання відомостей про Реєстри ВПО до Департаменту соціального захисту Донецької ОДА.

02 січня 2024 року представником позивача адвокатом Головкіною Н. А. подано відповідь на відзив МСПУ, де викладено заперечення проти наведених відповідачем-2 доводів, а саме.

На період дії воєнного стану на території адміністративно-територіальних одиниць, де структурні підрозділи з питань соціального захисту населення не мали можливості забезпечити підготовку виплатних документів, відповідні виплати проводились саме МСПУ на підставі наявних в базах даних ДП «Інформаційно-обчислювальний центр МСПУ».

Отже, відповідальними за нарахування та виплату спірної допомоги є саме відповідач-1 та відповідач-2.

Також представником позивача ставиться під сумнів доводи відповідача-1 щодо передання відомостей про Реєстри ВПО до Департаменту соціального захисту Донецької ОДА.

10 січня 2024 року ДП «Інформаційно-обчислювальний центр МСПУ» подало до суду заперечення на відповідь на відзив, де узагальнено зазначено таке.

Спірні правовідносини врегульовуються Порядком надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2023 № 332 «Деякі питання виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам».

Відповідно вказаного порядку реєстри ВПО формуються автоматично та виключно з відомостей, внесених внутрішньо переміщеними особами самостійно.

Для вирішення питання щодо виплати допомоги позивачу необхідно звернутись до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення на підконтрольній Україні території, оскільки заява про надання допомоги ВПО була подана позивачем засобами Порталу Дія на території Мангушської селищної територіальної громади Донецької області, яка з 05.03.2022 є тимчасово окупованою російської федерацією територією.

Ухвалою суду від 12.01.2024 залучено до участі у справі у якості співвідповідача Департамент соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації (далі відповідач-3, Департамент СЗН), витребувано у відповідача-3 докази у справі.

Вказана ухвала отримана Департаментом СЗН 16.01.2024, про що свідчить довідка про доставку судової кореспонденції до електронного кабінету користувача електронного суду.

У встановлений судом строк відзиву на позовну заяву та витребувані судом докази у справі відповідачем надано не було, клопотань про продовження строку на надання відзиву не заявлялось.

Ураховуючи ч. 6 ст. 162 КАС України, суд розгляд справи здійснив на підставі наявних у ній доказів.

Судом установлено такі фактичні обставини у справі.

Позивач ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянин України, паспорт серія НОМЕР_4 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 .

ОСОБА_2 донька ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , що підтверджується свідоцтвом про народження від 14.01.2022 серія НОМЕР_3 .

ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_1 УСЗН Маріупольської РДА (Мангушський) з використанням мобільного додатка Порталу Дія видана довідка переселенця 1451-7500474475, де визначено фактичне місце проживання/перебування: АДРЕСА_3 .

Того ж дня Шубчинській О. Д. УСЗН Маріупольської РДА (Мангушський) також видана з використанням мобільного додатка Порталу Дія довідка переселенця 1451-7500474474, де визначено фактичне місце проживання/перебування: АДРЕСА_3 .

Листом від 01.11.2022 у відповідь на звернення позивача Департамент соціального захисту населення, зокрема, повідомив заявника, що він як отримувач будь-яких видів державної допомоги не значиться, пошук інформації здійснювався станом на 01.10.2022.

Листом від 04.04.2023 у відповідь на звернення позивача Департамент соціального захисту населення, зокрема, повідомив заявника, що за результатами аналізу наявної у базах даних інформації встановлено, що ОСОБА_1 , та його донька ОСОБА_2 22.04.2022 через Портал Дія зареєструвалися як ВПО, про що отримали відповідні довідки.

У ПК АСОПДСОЦ управління Маріупольської РДА, ДП ІОЦ електронний особовий рахунок отримувача допомоги на проживання ВПО відкритий на дитину ОСОБА_2 , а заявник ОСОБА_1 рахується у складі сім`ї дитини. Допомогу призначено з 01.03.2022 у розмірі 5000,00 грн. щомісячно, особовий рахунок закрито 01.01.2023, причина закінчення строку виплати.

Протягом періоду нарахування допомоги нараховано всього 40 000,00 грн., але інформація щодо нарахування коштів на IBAN, відкритий в АТ «Ощадбанк», на центральному рівні від ДП ІОЦ не надходила.

Зазначено, що особовий рахунок ОСОБА_2 з ПК АСОПДСОЦ до ЄІССС не змігрувався, так як є некоректним, у зв`язку з визначенням отримувачем малолітньої особи.

Запропоновано у разі виїзду до населених пунктів на території підконтрольній владі звернутися до виконавчого органу місцевого самоврядування або до ЦНАП за фактичним місцем мешкання.

Згідно наявного у матеріалах справи листа Департаменту реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення від 04.08.2023 ОСОБА_1 роз`яснено про його право звернутись до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення на підконтрольній Україні території, оскільки заява про надання допомоги ВПО була подана ним через Портал Дія на території Мангушської селищної територіальної громади Донецької області, яка з 05.03.2022 є тимчасово окупованою російською федерацією територією.

ОСОБА_1 звернувся із заявою від 18.08.2023 до Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, де просив виправити помилку, визначивши отримувача допомоги на проживання ВПО ОСОБА_1 та здійснювати виплату допомоги на електронний особовий рахунок отримувача допомоги, відкритий на банківський рахунок ОСОБА_1 в склад сім`ї якого входить дитина ОСОБА_2 на рахунок для оформлення державної фінансової допомоги. Також просив нарахувати та виплатити заборгованість за весь період перебування його та дитини на обліку ВПО.

У відповідь Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА листом від 31.08.2023 роз`яснив, що для вирішення питання заявнику потрібно звернутись до органу соціального захисту або до виконавчого органу сільської, селищної, міської ради чи ЦНАП за фактичним місцем мешкання.

У матеріалах справи наявний лист ДП «Інформаційно-обчислювальний центр МСПУ» від 20.12.2023 № 013-4038 «Про надання інформації», де, зокрема, зазначено таке.

У квітні 2022 року ОСОБА_1 та ОСОБА_2 засобами мобільного додатка Порталу Дія подали заяву про надання допомоги на проживання ВПО. Підприємство здійснювало нарахування заявникам відповідно допомоги у розмірі 5 000,00 грн. щомісячно.

Відповідно відомостей, що містяться у базах даних МСПУ, допомога на проживання ВПО заявникам не виплачена у зв`язку із невідповідністю даних.

Підприємство здійснювало нарахування виключно на підставі відомостей, що були внесені ВПО самостійно засобами Порталу Дія. Здійснювати перевірку та вносити зміни до даних ВПО не належить до компетенції Підприємства.

З листопада 2022 року призначення, нарахування та виплата допомоги здійснюється з використанням ЄІССС. З метою належного мігрування та дотримання прав ВПО у жовтні 2022 року відповідач-1 передав Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА протоколи із відомостями про особові рахунку, які не підлягають мігруванню у зв`язку із недостовірними даними та які необхідно привести у відповідність. Серед таких особових рахунків рахується особовий рахунок позивача та його дитини.

Після отримання вказаних протоколів Департамент соціального захисту населення Донецької ОДА не здійснив заходів щодо приведення у відповідність особового рахунку позивача та його дитини, а тому нарахування допомоги ВПО припинено з листопада 2022 року.

Правова позиція суду обґрунтована таким.

Закон України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» від 20.10.2014 № 1706-VII. (далі Закон № 1706, у редакції, чинній на момент спірних правовідносин)

Стаття 1.

1. Внутрішньо переміщеною особою є громадянин України, іноземець або особа без громадянства, яка перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні, яку змусили залишити або покинути своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру.

Стаття 2.

1. Україна вживає всіх можливих заходів, передбачених Конституцією та законами України, міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, щодо запобігання виникненню передумов вимушеного внутрішнього переміщення осіб, захисту та дотримання прав і свобод внутрішньо переміщених осіб, створення умов для добровільного повернення таких осіб до покинутого місця проживання або інтеграції за новим місцем проживання в Україні.

Стаття 4.

1. Факт внутрішнього переміщення підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, що діє безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 цього Закону.

Кожна дитина, у тому числі яка прибула без супроводження батьків, інших законних представників, отримує довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

2. Підставою для взяття на облік внутрішньо переміщеної особи є проживання на території, де виникли обставини, зазначені в статті 1 цього Закону, на момент їх виникнення.

3. Для отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи така особа звертається із заявою до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад за місцем проживання у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Стаття 11.

8. Місцеві державні адміністрації в межах своїх повноважень забезпечують:

2) взяття на облік внутрішньо переміщеної особи в порядку, встановленому статтею 4 цього Закону;

7) внесення до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб структурним підрозділом місцевої державної адміністрації з питань соціального захисту населення відомостей про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, у тому числі місце її фактичного перебування, та про надані такій особі послуги;

Постановою Кабінету Міністрів України «Про облік внутрішньо переміщених осіб» від 01.10.2014 № 509 затверджено Порядок оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (далі Порядок № 509, у редакції, чинній на момент спірних правовідносин)

1. Довідка є документом, який підтверджує факт внутрішнього переміщення і взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Заява про взяття на облік та включення до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб інформації про внутрішньо переміщену особу за наявності технічної можливості може подаватися також через Єдиний державний вебпортал електронних послуг (далі - Портал Дія).

2. З метою обліку внутрішньо переміщених осіб орган соціального захисту населення на підставі отриманої електронної справи включає інформацію про таких осіб до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.

На отримання довідки мають право особи, які після введення Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 Про введення воєнного стану в Україні воєнного стану перемістилися з території адміністративно-територіальної одиниці, на якій проводяться бойові дії та яка визначена в переліку, затвердженому розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 204 Про затвердження переліку адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога застрахованим особам в рамках Програми єПідтримка (далі - територія адміністративно-територіальної одиниці, на якій проводяться бойові дії).

Інформація про внутрішньо переміщену особу, у тому числі отримана від уповноваженої особи територіальної громади/центру надання адміністративних послуг у вигляді сформованої електронної справи, включається до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб без копій / сканкопій документів, передбачених пунктом 4 цього Порядку. При цьому посадова особа уповноваженого органу, уповноважена особа територіальної громади / центру надання адміністративних послуг несе персональну відповідальність за правильність внесення інформації про внутрішньо переміщену особу до електронної справи та Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.

2-1. Заява про взяття на облік може бути подана в електронній формі з використанням мобільного додатка Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (далі - Портал Дія) повнолітньою або неповнолітньою внутрішньо переміщеною особою, якій присвоєно реєстраційний номер облікової картки платника податків. У разі наявності в такої особи дітей подання заяви про взяття їх на облік можливе лише за наявності відображення в електронному вигляді інформації, що міститься у свідоцтві про народження таких дітей, виготовленому на паперовому бланку (далі - е-свідоцтво про народження).

Для подання заяви особі необхідно встановити мобільний додаток Порталу Дія на електронний пристрій, критерії якого підтримують використання такого додатка, підключений до Інтернету, із увімкненою функцією геолокації, та пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації, електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, або інших засобів електронної ідентифікації, які дають змогу однозначного встановлення особи.

Заява про взяття на облік в електронній формі формується засобами мобільного додатка Порталу Дія у формі, придатній для сприйняття її змісту відповідно до відомостей, зазначених у пункті 3 цього Порядку, заповнення форм (полів) заяви здійснюється автоматично, зокрема з урахуванням відомостей, отриманих у порядку електронної інформаційної взаємодії.

Формування заяви про взяття на облік в електронній формі припиняється за допомогою засобів мобільного додатка Порталу Дія, якщо зазначені в заяві відомості:

надані не в повному обсязі;

не відповідають відомостям інформаційно-комунікаційних систем, зазначених у цьому пункті;

не відповідають вимогам арифметичного та формато-логічного контролю.

Відповідальність за достовірність відомостей, що містяться в заяві про взяття на облік, несе заявник.

У разі подання заяви в електронній формі через Портал Дія, у тому числі мобільний додаток Порталу Дія, складення та/або подання будь-яких інших заяв, документів чи відомостей для отримання довідки не вимагається.

Обробка персональних даних осіб здійснюється відповідно до законодавства про захист персональних даних.

Заява про взяття на облік в електронній формі, сформована засобами мобільного додатка Порталу Дія та накладеним віддаленим кваліфікованим електронним підписом Дія.Підпис (Дія ID) особи, передається засобами Порталу Дія до інформаційної системи Мінсоцполітики для включення до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.

Після включення відомостей про особу до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб така особа може сформувати засобами Порталу Дія електронну довідку, яка підтверджує факт внутрішнього переміщення та взяття на облік такої особи відповідно до пункту 6-1 цього Порядку.

Пункт 3. Заява про взяття на облік повинна містити, зокрема, таку інформацію про заявника:

відомості про малолітніх, неповнолітніх внутрішньо переміщених осіб, які прибули разом з ним (у разі необхідності);

Пункт 5. З метою обліку внутрішньо переміщених осіб уповноважений орган веде Єдину інформаційну базу даних про внутрішньо переміщених осіб, держателем якої є Мінсоцполітики,

Пункт 6.1 Інформаційна взаємодія Порталу Дія та Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб здійснюється відповідно до Положення про електронну взаємодію державних електронних інформаційних ресурсів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2016 р. № 606 «Деякі питання електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів»

Постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.2016 № 606 «Деякі питання електронної взаємодії електронних інформаційних ресурсів» затверджено Положення про електронну взаємодію електронних інформаційних ресурсів

Пункт 4. Основними функціями системи є:

ведення обліку інтерфейсів (веб-сервісів) суб`єктів електронної взаємодії, опублікованих на шлюзах безпечного обміну учасників системи, за допомогою каталогу веб-сервісів;

надання доступу суб`єктам електронної взаємодії до інтерфейсів прикладного програмування;

забезпечення документованого обміну електронними повідомленнями між інформаційними та/або інформаційно-телекомунікаційними системами суб`єктів електронної взаємодії з використанням телекомунікаційних мереж загального користування або спеціальних телекомунікаційних мереж;

забезпечення електронної ідентифікації та автентифікації учасників системи та суб`єктів електронної взаємодії;

забезпечення фіксації часу відправки та отримання електронних повідомлень;

забезпечення цілісності та автентичності електронних повідомлень та надання відомостей, що дозволяють простежити історію руху електронних повідомлень;

забезпечення протоколювання дій учасників системи та суб`єктів електронної взаємодії під час обміну електронними повідомленнями під час обміну даними;

забезпечення моніторингу працездатності інтерфейсів прикладного програмування (веб-сервісів) та дотримання виконання регламентованих процедур під час здійснення електронної взаємодії.

Пункт 6. Держателем та замовником системи є Мінцифри.

Держатель системи:

координує діяльність з електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів;

організовує підключення органів державної влади, органів місцевого самоврядування та суб`єктів господарювання до системи шляхом укладення відповідних угод;

здійснює моніторинг та аналіз якості функціонування системи;

забезпечує сумісність державних електронних інформаційних ресурсів на організаційному рівні шляхом укладання відповідних договорів про інформаційну взаємодію;

забезпечує логічну сумісність державних електронних інформаційних ресурсів шляхом використання єдиних відкритих форматів обміну електронними даними, єдиних класифікаторів та довідників;

забезпечує сумісність державних електронних інформаційних ресурсів на техніко-технологічному рівні шляхом використання єдиних відкритих протоколів обміну електронними даними, визначення єдиних вимог до розробки та роботи інтерфейсів прикладного програмування (веб-сервісів);

визначає вимоги до форматів, протоколів та інформаційних угод обміну електронними даними, а також вимог до розробки та роботи інтерфейсів прикладного програмування (веб-сервісів);

затверджує регламент роботи системи, примірну угоду про приєднання до системи;

забезпечує захист інформації в ядрі системи відповідно до вимог законодавства.

Пункт 7. Адміністратором системи є державне підприємство Державний центр інформаційних ресурсів України, що належить до сфери управління Мінцифри (далі - адміністратор системи).

Адміністратор системи:

забезпечує створення, модернізацію, адміністрування, технічну підтримку та безперебійне функціонування ядра системи, створення комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю;

здійснює організаційну та методологічну підтримку учасників системи та суб`єктів електронної взаємодії;

здійснює формування та ведення каталогу веб-сервісів системи;

забезпечує захист та зберігання інформації, яка обробляється в ядрі системи;

здійснює ведення єдиних класифікаторів та довідників системи;

забезпечує функціонування системи;

забезпечує підключення учасників системи та їх електронних інформаційних ресурсів до системи відповідно до регламенту роботи системи;

здійснює моніторинг повноти публікації відомостей до каталогу веб-сервісів учасниками системи відповідно до регламенту роботи системи.

Постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2022 № 332 «Деякі питання виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам» затверджено Порядок надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам (далі Порядок № 332, у редакції, чинній на момент спірних правовідносин)

Пункт 1. Цей Порядок визначає механізм надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам (далі - допомога).

Пункт 3. Допомога надається щомісячно з місяця звернення до квітня 2022 р. включно на кожну внутрішньо переміщену особу, відомості про яку включено до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, у таких розмірах:

для осіб з інвалідністю та дітей - 3000 гривень;

для інших осіб - 2000 гривень.

Допомога виплачується за повний місяць незалежно від дати звернення за її наданням.

Допомога внутрішньо переміщеним особам, які звернулися за її наданням до 30 квітня 2022 р. включно, надається починаючи з березня 2022 року.

Починаючи з травня 2022 р. допомога надається внутрішньо переміщеним особам, які перемістилися з тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим і м. Севастополя, території територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), а також внутрішньо переміщеним особам, у яких житло зруйноване або непридатне для проживання внаслідок пошкодження і які подали заявку на відшкодування відповідних втрат, зокрема через Єдиний державний вебпортал електронних послуг.

Перелік територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), затверджується Мінреінтеграції за погодженням з Міноборони на підставі пропозицій відповідних обласних, Київської міської військових адміністрацій.

Пункт 6. Для отримання допомоги внутрішньо переміщена особа заповнює заяву, яка формується засобами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (далі - Портал Дія).

У заяві зазначається:

прізвище, власне ім`я, по батькові (за наявності) заявника;

реєстраційний номер облікової картки платника податків;

дата народження;

відомості про задеклароване/зареєстроване місце проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, звідки перемістилася особа;

адреса місця, куди перемістилася особа, та контактний номер телефону;

номер поточного рахунка із спеціальним режимом використання для зарахування допомоги єПідтримка або номер банківського рахунка (за стандартом IBAN) заявника для виплати допомоги;

наявність статусу особи з інвалідністю;

відомості про неповнолітніх дітей, які перемістилися разом із внутрішньо переміщеною особою.

Інформація про неповнолітню дитину включається до заяви одного з батьків.

Заява вважається поданою в разі заповнення особою всіх полів форми.

Обробка персональних даних внутрішньо переміщених осіб, які подають заяву, здійснюється відповідно до законодавства про захист персональних даних.

Пункт 7. Для подання заяви з використанням мобільного додатку Порталу Дія внутрішньо переміщеній особі необхідно встановити мобільний додаток Порталу Дія на електронний пристрій, критерії якого підтримують використання такого додатка, підключений до Інтернету, та пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації, електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, або інших засобів електронної ідентифікації, які дають змогу однозначного встановлення особи.

Пункт 8. Перевірка відомостей, зазначених внутрішньо переміщеною особою в заяві, проводиться під час формування та подання заяви засобами Порталу Дія.

Пункт 9. Список внутрішньо переміщених осіб, які звернулися щодо виплати допомоги на проживання, за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку формується Мінцифри на підставі поданих заяв після перевірки інформації та надається державному підприємству Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики один раз на день не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після дня подання заяви внутрішньо переміщеною особою.

Пункт 10. Державне підприємство Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики на підставі списків, отриманих від Мінцифри, включає інформацію про внутрішньо переміщених осіб, які подали заяву для виплати допомоги, до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб та щомісяця до 2, 12 і 22 числа формує Реєстри внутрішньо переміщених осіб, які звернулися щодо виплати допомоги на проживання, за формою згідно з додатком 3 до цього Порядку через АТ Ощадбанк на банківський рахунок (за стандартом IBAN) у банку, в якому відкрито рахунок одержувача.

Реєстр внутрішньо переміщених осіб, які звернулися щодо виплати допомоги на проживання, подається Мінсоцполітики з накладеною кваліфікованою електронною печаткою за допомогою програмно-технічних засобів Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України для подальшої передачі АТ Ощадбанк.

Постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 № 215 «Про особливості нарахування та виплати грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану» (далі Постанова № 215, у редакції, чинній на момент спірних правовідносин) постановлено:

Пункт 1. Установити, що нарахування та виплата грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану на території адміністративно-територіальних одиниць, де структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - органи соціального захисту населення) не мають можливості забезпечити підготовку виплатних документів та проведення фінансування, здійснюється з урахуванням таких особливостей:

1) виплату грошових допомог, пільг та житлових субсидій здійснює акціонерне товариство Державний ощадний банк України (далі - АТ Ощадбанк) шляхом перерахування коштів на банківський рахунок (за стандартом IBAN) в банку, в якому відкрито рахунок одержувача, або здійснення грошових переказів через міжнародну платіжну систему MY TRANSFER та акціонерне товариство комерційний банк ПриватБанк (далі - АТ КБ ПриватБанк);

2) фінансування виплат грошових допомог, пільг та житлових субсидій проводиться Міністерством соціальної політики на підставі наявних в базах даних державного підприємства Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики даних щодо одержувачів грошових допомог, пільг та житлових субсидій.

Державне підприємство Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики формує інформацію (реєстри) щодо одержувачів грошової допомоги, пільг та житлових субсидій, які перебувають на обліку в органах соціального захисту населення, які не мають можливості забезпечити підготовку виплатних документів та забезпечити проведення фінансування виплат:

щодо одержувачів, які отримували виплати через уповноважені банки, - для перерахування АТ Ощадбанк коштів на банківський рахунок (за стандартом IBAN) в банку, в якому відкрито рахунок одержувача;

АТ Ощадбанк на кожне 1 число місяця інформує Міністерство соціальної політики про здійснені виплати грошових переказів одержувачам.

У разі коли протягом 60 календарних днів, а починаючи з виплат за травень 2022 р. - протягом 30 календарних днів, з дати зарахування переказів АТ Ощадбанк одержувачам грошової допомоги, пільг та житлової субсидії одержувачі не звернулися за отриманням грошових переказів, відповідні кошти повертаються до АТ Ощадбанк для їх повернення Міністерству соціальної політики не пізніше трьох робочих днів після закінчення такого періоду разом з реєстрами осіб, яким не здійснено виплату грошового переказу. Плата за оброблення електронних реєстрів через міжнародну платіжну систему MY TRANSFER банку не справляється.

Кошти, які повернулися від АТ Ощадбанк Міністерству соціальної політики у зв`язку з неотриманням грошових переказів одержувачами, спрямовуються АТ КБ ПриватБанк разом з відповідними електронними реєстрами для зарахування їх на банківські рахунки одержувачів, відкриті в цьому банку. Якщо в одержувача немає відкритого рахунка в АТ КБ ПриватБанк, кошти виплачуються одержувачам після укладення ними договору про відкриття банківського рахунка з банком шляхом їх зарахування на такий рахунок. Плата за оброблення електронних реєстрів та зарахування коштів на банківські рахунки одержувачів не справляється.

Не зараховані одержувачам протягом 30 календарних днів з дати надходження на рахунок АТ КБ ПриватБанк кошти повертаються АТ КБ ПриватБанк Міністерству соціальної політики не пізніше ніж через три робочих дні після закінчення такого періоду разом з реєстрами осіб, яким не проведено виплату;

3) зарахування грошових допомог, пільг та житлових субсидій на банківські рахунки (за стандартом IBAN) банкам, в яких відкриті рахунки одержувачів, здійснюється за умови збігу інформації про банківський рахунок, відкритий на ім`я особи, прізвища, імені, по батькові (за наявності), реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності) та відсутності у банку даних про смерть особи, набрання законної сили рішенням суду про визнання його безвісно відсутнім або оголошення померлим.

Незараховані суми коштів не пізніше ніж протягом наступного операційного дня після надходження коштів повертаються банками до АТ Ощадбанк для їх повернення Міністерству соціальної політики протягом трьох операційних днів після надходження коштів від банків. Водночас АТ Ощадбанк подає Міністерству соціальної політики в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного підпису інформацію про прізвище, ім`я та по батькові (за наявності) одержувача, банківський рахунок (за стандартом IBAN), причини незарахування коштів, суму і дату повернення коштів на рахунок Міністерства.;

4) інформація (реєстри) про одержувачів соціальної допомоги, пільг та житлових субсидій подається Міністерству соціальної політики з накладеною кваліфікованою електронною печаткою за допомогою програмно-технічних засобів Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України для подальшої передачі АТ Ощадбанк.

Висновки суду.

Установлені судом на підставі наявних у справі письмових доказів та пояснень, наданих сторонами у заявах по суті справи, фактичні обставини свідчать, що позивач та його малолітня донька подали заяви про оформлення довідки ВПО та про надання допомоги на проживання ВПО із використанням Порталу Дія та 22.04.2022 ОСОБА_1 й ОСОБА_2 видано довідки переселенця № 1451-7500474475 та № 1451-7500474474 відповідно.

Тобто у розумінні Закону № 1706 та Порядку № 509 ОСОБА_1 й ОСОБА_2 набули статусу ВПО. Станом на момент розгляду спору вказані вище довідки є чинними та не скасовані в установленому законом порядку. Отже позивач та його донька мають право на отримання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам у розмірах, визначених Порядком № 332.

Відповідачі наявність у позивача та його доньки статусу ВПО та права на отримання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам не оспорювали.

Натомість підставою для невиплати заявникам допомоги ВПО на проживання є некоректність (невідповідність) даних у довідках ВПО, а саме в ПК АСОПДСОЦ управління Маріупольської райдержадміністрації, ДП ІОЦ електронний рахунок отримувача допомоги на проживання ВПО відкритий на дитину ОСОБА_2 , а ОСОБА_1 (батько) знаходиться у складі сім`ї дитини.

Тобто позивачем помилково визначено отримувачем відповідної допомоги свою малолітню доньку.

При цьому відповідно вимог Порядку № 332 інформація про неповнолітню дитину включається до заяви одного з батьків.

Спірним питанням у правовідносинах, що розглядаються є встановлення механізму відновлення порушеного права позивача та його доньки, а також відповідального суб`єкта чи то відповідачів, чи власне позивача, як особи, що формувала довідку ВПО.

Суд, проаналізувавши наведені вище норми законодавства, що регулюють спірні правовідносини, констатує, що дійсно позивач припустився помилки, визначивши отримувачем допомоги свою доньку ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Однак, Порядок № 509 передбачає ряд фільтрів для унеможливлення формування помилкових заяв про отримання довідки ВПО, а саме у п. 21 передбачено:

формування заяви про взяття на облік в електронній формі припиняється за допомогою засобів мобільного додатка Порталу Дія, якщо зазначені в заяві відомості:

надані не в повному обсязі;

не відповідають відомостям інформаційно-комунікаційних систем, зазначених у цьому пункті;

не відповідають вимогам арифметичного та формато-логічного контролю.

Так, згідно вимог цього ж порядку малолітня особа за жодних обставин не може бути заявником. Від її імені подають заяву або уповноважені органи, або законні представники, або батьки.

Тобто, на думку суду, подана позивачем заява на отримання довідки ВПО ОСОБА_2 , як малолітньою особою, де остання вказана отримувачем допомоги, а її батько ОСОБА_1 знаходиться у складі сім?ї не мала б пройти фільтр формато-логічного контролю.

Водночас функціонал Порталу Дія не передбачає виправлення допущених помилок.

Тому суд вважає, що немає підстав стверджувати про недостовірність, внесених позивачем даних, позивач припустився помилки та не мав можливості її виправити.

Отже, за наявності певних недоліків у роботі електронних систем (Порталу Дія) негативні наслідки покладатися на позивача не можуть за наявності неоспорюваного права позивача та його доньки на відповідну допомогу.

Наступне питання, яке має бути вирішено судом це спосіб відновлення порушеного права.

Перш за все суд звертає увагу, що 18.08.2023 позивач звертався до Департаменту СЗН (УСЗН Маріупольської РДА) із заявою, де просив виправити помилку, визначивши отримувача допомоги на проживання ВПО ОСОБА_1 в складі сім`ї якого перебуває дитина ОСОБА_2 та здійснювати виплати на вказаний особовий рахунок отримувача допомоги, а також нарахувати та виплатити заборгованість за весь період перебування на обліку ВПО з 22.04.2022.

У відповідь Департаментом СЗН надавались роз`яснення щодо права заявника звернутись до компетентного органу за місцем проживання для перевірки права на отримання допомоги.

Суд вже відзначав, що право на отримання допомоги на проживання ВПО ґрунтується на відповідній довідці, яке не є скасованою, отже органи УСЗН зобов`язані нарахувати та виплатити позивачу допомогу на проживання за вказаний ним період, оскільки обставин які б це право спростовували станом на дату розгляду справи немає.

Відповідач-1 та відповідач-2 у своїх заявах по суті справи стверджували, що з листопада 2022 року призначення, нарахування та виплата допомоги на проживання ВПО здійснюється за допомогою Єдиної інформаційної системи соціальної сфери, у зв`язку із чим, за вказівкою МСПУ, органи соціального захисту населення здійснювали мігрування даних про ВПО з ПК АСОПД/КОМПТЕХ до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери.

З метою належного мігрування та дотримання прав ВПО у жовтні 2022 року ДП «Інформаційно-обчислювальний центр» МСПУ передало Департаменту СЗН захищеними каналами зв`язку протоколи із відомостями про особові рахунку, які не підлягають мігруванню у зв`язку із недостовірними даними та які необхідно привести у відповідність, серед яких наявний і рахунок позивача та його доньки.

Після отримання таких протоколів Департамент СЗН не здійснив заходів щодо приведення у відповідність особового рахунку заявників, внаслідок чого нарахування допомоги на проживання ВПО з листопада 2022 року припинено.

Департамент СЗН, залучений до участі у справі у якості відповідача-3, спростувань щодо наведених вище обставин не надав.

Суд не має підстав сумніватись у достовірності таких відомостей.

Отже, суд вважає, що обов`язок відновлення порушеного права позивача шляхом зміни некоректних даних у його особовій електронній справі має покладатись саме на відповідача-3.

Щодо посилань тверджень Департаменту СЗН про необхідність особистої явки позивача для уточнення його права на допомогу на проживання ВПО.

Позивач оформив довідку ВПО засобами Порталу Дія, яке є чинною, процедури уточнення даних чинної довідки ВПО шляхом особистого звернення до територіального органу не передбачено, що підтверджується змістом Порядку № 332.

Позивач звернувся до Департаменту СЗН із відповідною заявою, що на думку суду, є достатньою підставою для поновлення його права за обставин, що склались.

Також позивач просить поновити, починаючи з листопада 2022 року нарахування та виплату допомоги на проживання ВПО йому та його доньці.

Фактичні обставини свідчать, що дійсно з листопада 2022 року нарахування та виплата відповідної допомоги позивачу та його доньці припинено у зв`язку із не усуненням неточностей, що наявні у електронній справі.

Суд, встановивши, що право позивача та його доньки на отримання допомоги ВПО порушено, задовольняє вимогу про поновлення виплати з листопада 2022 року, як похідну.

Ураховуючи усе викладене, позов належить задовольнити у повному обсязі, визначивши, що відновлення прав позивача має покладатись на Департамент СЗН.

Судовий збір стягується з Департаменту СЗН у розмірі 1 717,76 грн. на користь Державного бюджету України, оскільки по суті позов задоволено повністю.

Про інші судові витрати суду не заявлено.

Керуючись ст.ст. 242-246, 250, 257-262 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_4 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Державного підприємства Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України (м. Київ, проспект Гузара Любомира, буд. 7, 03065 ЄДРПОУ 03562649), Міністерства соціальної політики України (м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10, 01601, ЄДРПОУ 37567866) Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації (ЄДРПОУ 25917627, 84333, Донецька область, місто Краматорськ, вулиця Рум`янцева, будинок 16) про визнання бездіяльності та дій протиправними, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації щодо невнесення змін до електронної особової справи (протоколу із відомостями про особові рахунки) ОСОБА_1 у частині визначення власника банківського рахунку, призначеного для зарахування грошової допомоги на проживання внутрішньо переміщених осіб ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 та ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Зобов`язати Департамент соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації внести зміни до електронної особової справи (протоколу із відомостями про особові рахунки) ОСОБА_1 , вказавши, що ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 є власником банківського рахунку НОМЕР_2 , призначеного для зарахування грошової допомоги на проживання внутрішньо переміщених осіб ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 та ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Зобов`язати Департамент соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації виплатити ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстрованому за адресою: АДРЕСА_1 , нараховану за період з березня 2022 року по жовтень 2022 року грошову допомогу на проживання внутрішньо переміщеним особам у загальній сумі 40 000,00 грн. та поновити, починаючи з листопада 2022 року призначення та виплату грошової допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам із розрахунку 2000,00 грн. на ОСОБА_1 та 3000,00 грн. на ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації (ЄДРПОУ 25917627, 84333, Донецька область, місто Краматорськ, вулиця Рум`янцева, будинок 16) на користь Державна судова адміністрація України (01601, м. Київ, вул. Липська, 18/5, код ЄДРПОУ 26255795, рахунок отримувача UA908999980313111256000026001, отримувач коштів ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106, код отримувача (код ЄДРПОУ) 37993783, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код класифікації доходів бюджету 22030106) судовий збір у розмірі 1 717,76 грн. (одна тисяча сімсот сімнадцять) грн.76 коп.

Рішення може бути оскаржено до Першого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст складено 13.02.2024.

Суддя І.В. Буряк

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.02.2024
Оприлюднено15.02.2024
Номер документу116956680
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них внутрішньо переміщених осіб

Судовий реєстр по справі —200/5701/23

Постанова від 02.05.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 02.05.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 21.03.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Рішення від 13.02.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І.В.

Ухвала від 12.01.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І.В.

Ухвала від 08.12.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І.В.

Постанова від 23.11.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 23.11.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 24.10.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 12.10.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні