Ухвала
від 14.02.2024 по справі 947/39975/23
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ОДЕСИ

Справа № 947/39975/23

Провадження № 1-кс/947/2079/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14.02.2024 року слідчий суддя Київського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі клопотання слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , яке погоджено керівником Білгород-Дністровської спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Південного регіону ОСОБА_4 , про арешт майна у кримінальному провадженні №42023164220000062 від 16.11.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

І. ВИКЛАД ФАКТИЧНИХ ОБСТАВИН ДАНОГО КРИМІНАЛЬНОГО ПРОВАДЖЕННЯ:

Слідчими СУ ГУНП в Одеській області, за процесуального

керівництва Білгород-Дністровської спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Південного регіону здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні за №42023164220000062 від 16.11.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України.

Підставою для внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань послугувало повідомлення УСР в Одеській області ДСР НП України з якого вбачається, що службові особи Одеської КЕУ, діючи за попередньою змовою групою осіб із суб`єктами господарювання, в умовах воєнного стану, вчиняють розтрату бюджетних коштів, шляхомзакупівлі послуг за завідомо завищеною ціною, виділених на закупівлю деревини для потреб сил оборони.

Так, в ході проведення досудового розслідування встановлено, що

посадові особи Одеської КЕУ переслідуючи намір спрямований на

розтрату бюджетних коштів, діючи за попередньою змовою із суб`єктами господарювання, протягом жовтня листопада 2023 року уклали 5-ть договорів про закупівлю паливної деревини «твердих порід берези» на загальну суму понад 21 млн. гривень із визначенням очікуваної вартості за 1 метр кубічний від 3200 гривень до 3500 гривень.

Зокрема, 1) 17.10.2023 Одеською КЕУ з ФОП "

ОСОБА_5 " укладено договір на постачання паливної деревини

«твердих порід берези» у кількості 1800 метрів кубічних (ціна

за 1 кубічний метр 3220 грн.), на загальну суму 5 млн. 796 тис.

гривень, із визначенням строку поставки до 30.11.2023; 2) 16.11.2023

Одеською КЕУ з ФОП " ОСОБА_6 " (відповідно до отриманої інформації, останній більше року на території

України неперебуває) укладено договір на постачання паливної

деревини «твердих порід берези» у кількості 250 метрів кубічних

(ціна за 1 кубічний метр 3447 грн.), на загальну суму 861957

гривень, із визначенням строку поставки до 30.11.2023; 3) 23.11.2023

Одеською КЕУ з ФОП " ОСОБА_7 " укладено договір

на постачання паливної деревини «твердих порід берези» у кількості

1700 метрів кубічних (ціна за 1 кубічний метр 3465 грн.), на загальну

суму 5 млн. 890 тис. гривень, із визначенням строку поставки до

15.12.2023, 18.12.2023 між вказаними сторонами укладено додаткову

угоду, якою змінено кількість необхідної для постачання паливної деревини

до 1128 метрів кубічних, відповідно загальна сума постачання зменшена

до 3 млн. 908 тис. гривень; 4) 23.11.2023 Одеською КЕУ з ФОП

" ОСОБА_8 " укладено договір на

постачання паливної деревини «твердих порід берези» у кількості

1165 метрів кубічних (ціна за 1 кубічний метр 3465 грн.),

на загальну суму 4 млн. 036 тис. 725 гривень, із визначенням

строку поставки до 15.12.2023, 14.12.2023 між вказаними сторонами

укладено додаткову угоду, якою змінено кількість необхідної для

постачання паливної деревини до 972 метрів кубічних, відповідно

загальна сума постачання зменшена до 3 млн. 371 тис. гривень;

5) 23.11.2023 Одеською КЕУ з ФОП " ОСОБА_9 " укладено договір на постачання паливної деревини «твердих порід берези» у кількості 1420 метрів кубічних (ціна за 1 кубічний метр 3464 грн.), на загальну суму 4 млн. 920 тис.

300 гривень, із визначенням строку поставки до 15.12.2023, 14.12.2023

між вказаними сторонами укладено додаткову угоду, якою змінено

кількість необхідної для постачання паливної деревини до 126 метрів кубічних, відповідно загальна сума постачання зменшена до 436 тис. 590 гривень.

При цьому, відповідно до відповіді на доручення оперативним підрозділом встановлено, що ФОП " ОСОБА_5 " зареєстрована 13.07.2023, ФОП " ОСОБА_7 " та ФОП " ОСОБА_9 " зареєстровані 25.10.2023 відповідно, тобто фактично на передодні укладення договорів з Одеською КЕУ.

Окрім зазначеного, виходячи із огляду інтернет ресурсу

« ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме лотів: UA-2023-09-27-012636-a (за результатами аукціону укладено договір Одеською КЕУ з ФОП " ОСОБА_5 "), останньою завантажено документи, надані переможцем для участі у аукціоні, серед яких договір про закупівлю паливної деревини ФОП ОСОБА_5 у ФОП ОСОБА_10 №1/09 від

19.09.2023, вартість за договором 1171грн. за метр кубічний

(таким чином ОСОБА_5 вказує, реальну вартість товару на

ринку деревини); постачання Одеському КЕУ); UA-2023-10-25-008946-a

(за результатами аукціону укладено договір Одеською КЕУ з ФОП " ОСОБА_6 "), останнім завантажено документи, надані переможцем для участі у аукціоні, серед яких договір про закупівлю паливної деревини ФОП ОСОБА_11 у ФОП ОСОБА_10 №3/11 від 25.10.2023, вартість за договором

1171грн. за метр кубічний (таким чином ОСОБА_11 вказує,

реальну вартість товару на ринку деревини); UA-2023-10-27-009626-a

(за результатами аукціону укладено договір Одеською КЕУ з ФОП

" ОСОБА_7 "), останньою завантажено документи,

надані переможцем для участі у аукціоні, серед яких договір про

закупівлю паливної деревини ФОП ОСОБА_12 у ФОП

ОСОБА_13 №02-02/11 від 02.11.2023, вартість за договором

1072грн. за метр кубічний (таким чином ОСОБА_12 вказує,

реальну вартість товару на ринку деревини); UA-2023-10-27-011372-a

(за результатами аукціону укладено договір Одеською КЕУ з ФОП

" ОСОБА_8 "), останнім завантажено документи, надані переможцем для участі у аукціоні, серед яких договір про закупівлю паливної деревини ФОП ОСОБА_14 у ФОП ОСОБА_15 №3/11 від 02.11.2023, вартість за договором 964грн. за метр кубічний (таким чином ОСОБА_14 вказує,

реальну вартість товару на ринку деревини); UA-2023-10-27-012996-a

(за результатами аукціону укладено договір Одеською КЕУ з ФОП

" ОСОБА_9 "), останньою завантажено документи, надані переможцем для участі у аукціоні, серед яких договір про закупівлю паливної деревини ФОП ОСОБА_16 у ФОП ОСОБА_17 №1/10 від 25.10.2023, вартість за договором

964грн. за метр кубічний (таким чином ОСОБА_16 вказує,

реальну вартість товару на ринку деревини).

Крім того, в ході аналізу документів наданих переможцями

для участі у аукціоні встановлено, що позитивні відгуки діяльності ФОП " ОСОБА_5 ", ФОП " ОСОБА_6 ", ФОП" ОСОБА_7 ", ФОП " ОСОБА_8 ", ФОП " ОСОБА_9 " та виконання останніми аналогічних договорів, надавались або самими ж переможцями, або іншими фізичними особами підприємцями чи приватними підприємствамив яких до заснування ФОП працювали переможці вищезазначеного аукціону, такі як ПП «Мальта», ТОВ «Технобуд Південь» та ТОВ «Геопростір Експерт».

Окрім вищезазначеного, діяльність пов`язана із метою вчинення

розтрати (привласнення) бюджетних коштів, а також безпосередньо попередньої змови на це посадових осіб Одеської КЕУ з ФОП " ОСОБА_5 ", ФОП " ОСОБА_6 ", ФОП " ОСОБА_7 ", ФОП " ОСОБА_8 ", ФОП "

ОСОБА_9 " задокументована за результатами проведення негласних слідчих (розшукових) дій, відповідно до яких зафіксовано факт

не виконання в повному обсязі вищезазначеними фізичними особами підприємцями умов договору, а саме не поставки у повному обсязі паливної деревини у визначені договором строки. При цьому, не зважаючи на це, посадовими особами Одеського КЕУ, відповідно до відповіді з Державної казначейської служби, 22.12.2023 надані на

реєстрацію Реєстри бюджетних зобов`язань відповідно до яких 23.12.2023

здійснено оплату за постачання паливної деревини у повному обсязі.

Також, факт не виконання у встановлені строки своїх зобов`язань підтверджено отриманими в ході проведення досудового розслідування відеоматеріалами (відеофіксації) прибуття автотранспорту до пунктів вивантаження товару.

Таким чином, аналізуючи отримані в ході досудового розслідування

матеріали, можливо прийти до висновку про попередню змову між Одеським КЕУ та вищезазначеними фізичними-особами підприємцями під час формування завідомо завищеної ціни на товар, визначення саме останніх переможцями, а також здійснення оплати послуг безфактичного їх виконання у повному обсязі.

Ураховуючи зазначене, з метою виявлення та фіксації відомостей

про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знарядь та предметів, які могли використовуватися для організації вчинення злочину, 26.12.2023 на підставі ухвали Київського районного суду міста Одеси від 25.12.2023, працівниками правоохоронних органів проведено обшук в нежитлових приміщеннях, розташованих за адресою: АДРЕСА_1 , де фактично здійснюють свою діяльність ФОП " ОСОБА_5 ", ФОП " ОСОБА_6 ", ФОП " ОСОБА_7 ", ФОП " ОСОБА_8 ", ФОП "

ОСОБА_9 ", в ході проведення якого виявлено та

вилучено майно, перелік якого вказаний у клопотанні слідчого.

11.01.2024 вищезазначене клопотання було повернуто прокуророві для усунення недоліків в сімдесят дві години та фактично отримано слідчим 15.01.2024.

18.01.2024 слідчим подано виправлене клопотання, яке 31.01.2024

повернуто для усунення недоліків в сімдесят дві години та фактично

отримано слідчим 06.02.2024.

Й на теперішній час, в зв`язку з виправленням раніше встановлених недоліків, сторона обвинувачення повторно підіймає питання накладення арешту майна.

ІІ. КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПОДАНОГО КЛОПОТАННЯ:

Сторона обвинувачення зазначає, що з метою підтвердження або спростування

вчинення зазначеного злочину, шляхом проведення слідчих та процесуальних дій, проведення судових експертиз, які неможливо провести без наявності у органу досудового розслідування вилучених речей, предметів та документів, основною метою є збереження речових доказів.

Зокрема, підставами та метою застосування заходу забезпечення -

арешту майна на вилучені в ході проведення обшуку:

Папка з документами щодо діяльності ФОП ОСОБА_14 , а саме:

- договір поставки № 523 від 23.11.2023 між Одеським квартирно - експлуатаційним управлінням (далі ОКЕУ) та ФОП ОСОБА_14 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) на поставку деревини -1165 м3, ціна 4 036725,00 гривень на 7 арк.;

- рознарядка ОКЕУ, строк поставки до 15.12.2023 на 1 арк.;

- товарно-транспортна накладна від 07.12.2023, вантажоодержувач ФОП ОСОБА_14 , вантажовідправник ФОП ОСОБА_15 , перевізник ФОП ОСОБА_18 на 1 арк.;

- договір купівлі - продажу № 3/11- 02.11.2023: продавець ФОП ОСОБА_15 , покупець ФОП ОСОБА_14 , предмет лісова продукція (береза) на 2 арк.;

- договір виконання робіт від 11.09.2023 між ФОП ОСОБА_15 , та ТОВ Агрофірма «Добробут полісся» на 2 аркушах в 2 примірниках;

- копія Витягу з Державного реєстру речових прав щодо земельної ділянки 2595803518060;

- копія договору оренди землі б/н від 07.06.2022 ТОВ Агрофірма «Добробут полісся» на 3 арк.;

- договір про виконання робіт від 11.09.2024 між ТОВ Агрофірма «Добробут полісся» та ФОП ОСОБА_15 ;

- завірена копія паспорту громадянина України ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_2 на 2 арк. та ідентифікаційного коду на 1 арк.;

- договір страхування фінансового ризику № 2218.18.60-23 від 13.11.2023 на 4 арк;

- анкета ФОП страхової компанії «Інтер-плюс» -3 арк.;

- договір № 23-3010 від 30.10.2023 про надання послуг консультування з питань комерційної діяльності ФОП « ОСОБА_5 » та ФОП ОСОБА_14 на 2 арк.;

Папка з документами щодо діяльності ФОП ОСОБА_11 , а саме:

-договір поставки № 488 від 16.11.2023 між Одеським квартирно- експлуатаційним управлінням (далі ОКЕУ) та ФОП ОСОБА_11 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) на поставку деревини -150 та 100 м3, ціна 801 957,50 гривень до 30.11.2023 на 8 арк.;

-договір поставки № 489 від 16.11.2023 між Одеським квартирно- експлуатаційним управлінням (далі ОКЕУ) та ФОП ОСОБА_11 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) на поставку деревини - 2, 5254 м3, ціна 8707,15 гривень на 7 арк.;

-товарно - транспортні накладні № 90, 91,92 від 20.11.2023, б/н -18.11.2023,

замовник ФОП ОСОБА_11 , відправник ФОП ОСОБА_19 .

-договір купівлі - продажу № 02/18- 08.11.2023: між ФОП ОСОБА_20 та ФОП ОСОБА_11 на 4 арк.;

-договір купівлі - продажу паливної деревини від 09.11.2023: між ФОП ОСОБА_21 та ФОП ОСОБА_11 на 4 арк.;

-договір купівлі - продажу № 3/11 від 25.10.2023: між ФОП ОСОБА_19 та ФОП ОСОБА_11 дрова-береза на 4 арк.;

-договір купівлі - продажу № 2/10 від 25.10.2023: між ФОП ОСОБА_15 та ФОП ОСОБА_11 на 3 арк.;

-договір виконання робіт між СТОВ «Надія» та ФОП « ОСОБА_17 » на розліснення на 3 аркушах;

-копія договору оренди землі б/н від 24.02.2023;

-договір № 23-1610 від 16.10.2023 про надання послуг консультування з питань комерційної діяльності ФОП « ОСОБА_5 » та ФОП ОСОБА_11 на 2 арк.;

-рахунки на оплату між ФОП ОСОБА_19 - ФОП ОСОБА_11 : № 27 від 18.11.2023, № 30 від 21.11.2023, № 31 від 20.11.2023, № 32 від 23.11.2023, № 29 від 20.11.2023 на 1 аркуші кожен;

-видаткова накладна № 28 від 18.11.2023, № 31 від 21.11.2023, № 32 від 20.11.2023, № 33 від 23.11.2023, № 30 від 20.11.2023 на 1 аркуші кожна;

Папка з документами щодо діяльності ФОП ОСОБА_16 , а саме:

-договір поставки № 522 від 23.11.2023 між Одеським квартирно - експлуатаційним управлінням (далі ОКЕУ) та ФОП ОСОБА_16 (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) на поставку деревини -1420 м3, ціна 4920300,00 грн на 8 арк.

-додаткова угода до договору поставки № 522 на 1 арк.

-товарно - транспортні накладні ФОП ОСОБА_15 - ФОП ОСОБА_16 , перевізник ФОП ОСОБА_22 , б/н -13.12.2023, б/н від 15.12.2023, б/н від 15.12.2023;

-ТТН № 613, відправник ФОП ОСОБА_23 , одержувач ФОП ОСОБА_24 , перевізник ОСОБА_25 на 1 арк. та додатки на 3 арк.;

-друковані чорнові записи на 2 арк;

-договір про надання поворотної безвідсоткової фінансової допомоги

№ 03/11 від 03.11.2023 та 17/11 від 17.11.2023 між ФОП ОСОБА_26 та ФОП ОСОБА_24 на 2 арк. та між ФОП ОСОБА_27 та ФОП ОСОБА_24 на

2арк.

-договір купівлі - продажу дров - береза № 1/10 від 25.10.2023: між ФОП « ОСОБА_17 » на 2 арк.;

-договір купівлі - продажу дров № 01-02/11 від 02.11.2023: між ФОП « ОСОБА_13 » та ФОП ОСОБА_24 на 2 арк. в 2 примірниках;

-договір № 23-1510 від 15.10.2023 про надання послуг консультування з питань комерційної діяльності ФОП « ОСОБА_5 » та ФОП

ОСОБА_16 на 2 арк.;

-довідка ОСОБА_16 про ВПО;

Папка з документами щодо діяльності ФОП ОСОБА_12 , а саме:

-договір поставки № 521 від 23.11.2023 між Одеським квартирно - експлуатаційним управлінням (далі ОКЕУ) та ФОП ОСОБА_12 (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) на поставку деревини -1200 +500 м3, ціна 5890500,00 грн на 8 арк., додаткова угода -1 арк.;

-ТТН: вантажовідправник ФОП « ОСОБА_17 », вантажоодержувач:

ФОП « ОСОБА_28 » б/н від 10.12.2023 4 аркуші; б/н від 09.12.2023 на 1 арк. в 2 примірниках, б/н від 08.12.2023 -2 шт -2 арк., б/н від 06.12.2023, б/н від 05.12.2023- на 7 аркушах, б/н від 04.12.2023 на 2 арк., б/н від 01.12.2023 на

6 аркушах, б/н від 27.11.2023 на 1 арк.;

-копія Витягу з Державного реєстру речових прав щодо земельної ділянки р.н. 2376572218220 на 1 аркуші, та довідка на 1 арк.

-ТТН б/н від 04.12.2023 -2 шт на 2 арк від 08.12.2023 на 2 арк.;

-ТТН № 23 від 11.12.2023 , № 21 від 11.12.2023, №1 від 25.11.2023, № 1 від 25.11.2023, № 18 від 27.11.2023 на 1 арк. у 2 примірниках, № 4 від 27.11.2023, № 15 від 27.11.2023 на 1 арк 2 примірники,

-договір виконання робіт між СТОВ «Надія» та ФОП « ОСОБА_17 » на розліснення від 12.06.2023 на 3 аркушах;

-копія договору оренди землі б/н від 24.02.2023;

-договір купівлі - продажу дров № -0202/11 від 02.11.2023: між ФОП « ОСОБА_13 » та ФОП ОСОБА_12 на 2 арк. в 2 примірниках;

-договір купівлі - продажу № 03/24- 01.11.2023: між ФОП ОСОБА_20 та ФОП ОСОБА_12 на 4 арк.;

-рахунок на оплату між ФОП « ОСОБА_17 » та ФОП « ОСОБА_29 »

№ 30 від 01.12.2023, № 28 від 27.11.2023, 32 від 04.12.2023, № 27 від 27.11.2023, № 25 від 25.11.2023, № 26 від 27.11.2023, № 29 від 01.12.2023 на аркуші кожен;

-видаткові накладні № 84 від 01.12.2023, № 85 від 02.12.2023, № 82 від 27.11.2023, № 80 від 25.11.2023, № 81 від 27.11.2023, № 83 від 01.12.2023;

-договір про надання правничої допомоги № 01/11- 01.11.2023 адвокат ОСОБА_30 ФОП ОСОБА_12 -3 арк.;

-договір від 01.11.2023 про надання послуг консультування з питань комерційної діяльності на 2 арк.;

-копія паспорта громадянина України ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_3 -1 арк, та ідентифікаційного коду на 1 арк.;

-анкета опитувальник страхової компанії «Інтер-плюс» на 3 арк.,

-договір № 2211.18.60 -23 добровільного страхування на 4 арк.;

-договір № 23-01.11.2023 послуг консультування на 2 арк.

Папка з документами щодо діяльності ФОП ОСОБА_31 , а саме:

-договір поставки № 423 від 17.10.2023 між Одеським квартирно - експлуатаційним управлінням (далі ОКЕУ) та ФОП ОСОБА_32 (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) на поставку деревини -1600 +200 м3, ціна 5796000,00 грн на 8 арк.

-довідка-лист ФОП ОСОБА_5 до фінмоніторингу КБ «Приват Банк»

на 2 арк.

-цивільно-правовий договір № 02-16.10.2023, № 01 від 16.10.2023, по 2 арк кожен у 2 примірниках;

-ТТН від 18.11.2023 на 2 арк, б/н від 13.11.2023, № 89 від 17.11.2023, № 88 від 17.11.2023, б/н від 17.11.2023, б/н від 09.11.2023 -2 арк., б/н від 07.11.2023-

2 шт., б/н від 13.11.2023, № 0043 від 17.11.2023;

-договір виконання робіт СТОВ «Надія» та ФОП « ОСОБА_17 » на 3 арк ;

-договір оренди землі від 24.02.2023 на 2 арк.;

-договір надання послуг від 18.01.2023 фермерське господарство «Губерт» та ФОП ОСОБА_33 на 2 арк.;

-договір оренди землі від 02.03.2015 на 4 арк.

-договір про виконання робіт від 11.09.2023, ТОВ Агрофірма «Добробут Полісся» - ФОП ОСОБА_15 на 2 арк.

-витяг на земельну ділянку р.н. 2013026618223 -1 арк.

-договір оренди землі б/н від 27.01.2020 на 3 арк.;

-ТТН ФОП ОСОБА_19 ФОП ОСОБА_27 від 13.11.2023 3 шт, 17.11.2023, 18.11.2023 -3 арк., 16.11.2023 -3 шт, 13.11.2023 -1 арк.;

-копія Витягу з Державного реєстру речових прав на земельну ділянку р.н. 2376572218220 на 1 арк,

-довідка ФОП ОСОБА_34 » на 1 арк.;

-договір про надання послуг від 18.01.2023 2 арк,

-договір оренди землі від 02.03.2015 на 4 арк.,

-ТТН від 08.11.2023 -2 шт, від 07.11.2023 6 шт, від 02.11.2023, від 27.10.2023 -1 шт, від 23.102023 -3 шт, від 24.102023 т1 шт, від 26.10.2023 -1 шт, від 25.10.2023 -3 шт., від 18.10.2023 -2 шт, від 24.10.2023 -3 шт, від 15.10.2023 5 шт, 25.10.2023 -1 шт, від 19.10.2023 -1 шт, 16.10.2023 1 шт, від 17.10.2023 -2 шт, від 21.10.2023 - 2 шт, від 25.10.2023 -1 шт;

-Видаткові накладні № 25, 2627, 29, 24, 22, 19,21, 14,12, 15, 18, 16,20, 34,29, 9,8,7,6,5,3,4, 2,1,10 за жовтень-листопад 2023;

-рахунки на оплату № 23, 25,26, 22, 21, 18, 20, 14, 12, 15,16,17, 19,33,24, 28, 9,8,7,6,5,3, 4, 2,1, 10 за жовтень-листопад 2023 року;

-договір купівлі-проджажу деревини від 19.09.2023 між ФОП ОСОБА_19 -ФОП ОСОБА_27 на 5 арк з додатками;

-ТТН № 101, 103,104 102 , вантажоодержувач ФОП ОСОБА_27 ;

-Договір поставки 10-01 від 31.10.2023 на 6 арк.;

-Договір підряду 21.07.2023 - 3 арк.

-Документи ТОВ «Нива Полісся» загалом на 20 арк.

-Договір поставки №10-01 на 5 арк.

-Товарно-транспортні накладні 996-02.11.2023 та 998-02.11.2023 на 2 арк.

-Договір виконання робіт від 02.01.2023 з ФОП ОСОБА_13

-Договір виконання робіт від 02.01.2023 з ФОП ОСОБА_13

-Акт приймання-передачі виконаних робіт на 2 арк.

-Договір купівлі-продажу ФОП ОСОБА_27 №03/23 від 01.11.2023 на 4 арк.

-Товарно-транспортні накладні в кількості 3 шт.

-Рахунок-фактура на одержувача ФОП ОСОБА_5 від 06.11.2023 та 13.11.2023 на 2 арк.

-Видаткова накладна від 06.11.2023 та 13.11.2023 на 2 арк.

-Договір купівлі-продажу дров № 1/09 від 25.10.2023 в 2 примірниках.

-Товарно-транспортні накладні в кількості 5 штук.

-Акт звірки ФОП ОСОБА_10 та ФОП ОСОБА_5 на 2 арк.

-Договір 01/10/23 про надання послуг консультування з питань комерційної діяльності на 1 арк.

-Договір про надання правничої допомоги 01/10 від 02.10.2023 на 2 арк.

-Договір про виконання робіт від 02.01.2023 ФОП ОСОБА_35 з додатками.

-Витяг з реєстру речових прав на 2 арк.

-Договір добровільного страхування ФОП ОСОБА_5 на 3 арк.

-Акт приймання-передачі окремої партії деревини від 09.12.2023 ФОП ОСОБА_27 на 1 арк.

-Видаткова накладна 0202/48 від 09.11.2023.

-Акт приймання-передачі окремої партії деревини.

-Видаткова накладна №02/50, 02/49, 02/51, 02/52.

-Видаткова накладна №25, 26, 27.

-Чорнові записи діяльності ФОП на 10 арк.

-Флеш-носії з Е-ключами в кількості 4 штук з наступними номерами: 208081, 207998, НОМЕР_6 , НОМЕР_7 .

-Паперова квитанція від 25.12.2023 на суму 60000 грн на отримувача ОСОБА_26 .

-Паперовий чек про видачі готівки від 25.12.2023 на суму 20000 грн.

-Копії документів з підписом ОСОБА_11 на 6 арк.

-Копії документів з підписом ОСОБА_5 на 11 арк.

-2 блокноти з чорновими записами.

-Документи тендерної документації на 15 арк.

-Чорнові записи на 1 арк.

-Заключна банківська виписка КБ «Приват Банк» за період з 01.11.2022 01.05.2023 по ПП «Мальта» та відомість розподілу виплат за 2023 рік на 24 аркушах.

-Рукописні записи з приводу діяльності ПП «Мальта» на 5 аркушах.

-Рукописні записи-чернетки щодо діяльності ПП «Мальта», ПП «Каштан» на 6 аркушах.

-Печатка ФОП ОСОБА_36 (код 2722001974).

-Печатка ФОП ОСОБА_26 (код НОМЕР_8 ).

-Печатка ТОВ «Геопростір Експерт» (код 41862094).

-Печатка бланку ТОВ «Геопростір Експерт» (код 41862094).

-Печатка ТОВ «Технобуд-Південь» (код ЄРДПОУ 41862010).

-Печатка ПП «Мальта» (код ЄРДПОУ 19058255).

-Печатка ФОП ОСОБА_11 (Код НОМЕР_2 ).

є необхідність запобігання вчинення зацікавленими особами (ФОП

" ОСОБА_5 ", ФОП " ОСОБА_6 ", ФОП " ОСОБА_7 ", ФОП " ОСОБА_8 ", ФОП " ОСОБА_9 ") їх знищення, спотворення, зміни, тощо.

Окрім цього, підставами та метою накладення арешту на вказане

майно є забезпечення їх збереження, як безпосередньо документів, які підтверджують факт укладення договорів, їх підписання сторонами, повноти та періоду виконання, інше. При цьому, вказані документи в оригіналах органу досудового розслідування необхідні для проведення судових експертиз, зокрема: почеркознавчої, технічної (печатки),

економічної, товарознавчої.

Підставами та метою застосування заходу забезпечення -

арешту майна на вилучені в ході проведення обшуку: ноутбуку марки «Асеr» с/н NXM67EU00131711D693400; жорсткого диску «Trancsend» с/н 0950520976 із зарядним проводом; системного блоку в корпусі «Logistik power» є збереження вказаних інформаційних носіїв інформації, так як, в ході проведення обшук та їх огляду встановлено наявність на них документів (проектів документів) щодо підготовки до укладення договорів з Одеською КЕУ, їх укладення, їх виконання, тощо. Окрім цього, на вказаних інформаційних носіях наявні документи щодо укладення договорів з ФОП ОСОБА_17 , ФОП ОСОБА_10 , ФОП ОСОБА_15 з приводу постачання до Одеської КЕУ деревини, листування з бухгалтером останніх ОСОБА_37 , інші відомості, які мають суттєве значення для досудового розслідування. Окрім того, наразі по вказаним інформаційним носіям призначені та тривають технічні експертизи.

Підставами та метою застосування заходу забезпечення -

арешту майна на вилучені в ході проведення обшуку: грошові кошти в загальній сумі 140000 грн: банкноти номіналом 500 грн. в кількості 160 штук, номіналом 1000 грн. в кількості 60 штук., є той факт, що вказані грошові кошти відповідно до наявних чекових накладних зняті зрахунків у період здійснення оплати Одеським КЕУ, тому є підстави

вважати, що вказані грошові кошти належать до коштів, які одержані злочинним шляхом,а тому, у разі зміни кваліфікації на ч.5 ст.191 КК України, на них може бути застосована конфіскація.

З урахуванням викладеного у своїй сукупності, сторона обвинувачення просить дане клопотання задовольнити та накласти арешт на зазначене у клопотанні майно.

ІІІ. ПОЗИЦІЯ УЧАСНИКІВ СУДОВОГО ЗАСІДАННЯ:

Прокурор та слідчий в судове засідання не з`явився, проте від прокурора до суду надійшла заява про розгляд вказаного клопотання за його відсутності, яке він підтримує та просить задовольнити.

Власника майна у судове засідання не з`явився, будучи належним чином повідмоленим про час та дату судового засідання. Про поважність причин неявки слідчого суддю не повідомила.

IV. ВИСНОВКИ СЛІДЧОГО СУДДІ:

Дослідивши подане клопотання та долучені в його обґрунтування матеріали, слідчий суддя приходить до наступних зроблених висновків, а також звертає увагу на наступні правові підстави для прийнятого рішення.

(1). Нормативно-правова основа при вирішенні даного клопотання:

Застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що: існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора; може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням (ч. 3 ст. 132 КПК України).

Арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи. Арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди (ч. ч. 1, 2 ст.170КПКУкраїни).

У випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98цього Кодексу (ч. 3 ст. 170 КПК України).

Речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення (ст. 98 КПК України).

(2). Правова підстава та мета арешту майна:

Слідчий суддя враховує, що досудове розслідування в рамках такого кримінального провадження здійснюється за фактом можливого вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Згідно фактичнихобставин такогокримінального провадження,наразі усторони обвинуваченнянаявні підставивважати,що вилученів нежитловихприміщеннях,розташованих заадресою: АДРЕСА_1 ,де фактичноздійснюють своюдіяльність ФОП" ОСОБА_5 ",ФОП " ОСОБА_6 ",ФОП " ОСОБА_7 ",ФОП " ОСОБА_8 ",ФОП " ОСОБА_9 "реі тадокументи єймовірним об`єктомкримінально-протиправнихдій таможуть міститиу собі сліди вчинення зазначених протиправних діянь за обставинами даного кримінального провадження.

Крім того,слідчий суддявраховує доводислідчого уклопотанні зприводу того,що означенемайно моглобути використаноу протиправнійсхемі із заволодіння грошовими коштами державного бюджету під час закупівлі дров на потреби Збройних сил України або містити інформацію щодо фактичних обставин даного кримінального провадження.

Беручи до уваги, що згідно доводів сторони обвинувачення, необхідність в накладенні арешту на вилучене майно пояснюється подальшою потребою в проведенні відповідних експертних досліджень, слідчий суддя вважає, що вилучені речі та документи можуть містити відомості на підтвердження факту вчинення розслідуваного у кримінальному провадженні кримінального правопорушення, а відтак такі документи за цим критеріям відносяться до категорії речових доказів.

З урахуванням наведеного, слідчий суддя зазначає, що підставою для арешту майна є відповідність вилученого майна до категорії речових доказів (абзац 1 ч. 1 ст. 170 КПК України), при цьому метою арешту майна є необхідність забезпечення збереження речових доказів (п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК України).

(3). Завдання, необхідність арешту майна, а також наявність ризиків, передбачених абзацом 2 ч. 1 ст. 170 КПК України:

Відповідно до абзацу 2 ч. 1 ст. 170 КПК України, завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Як вбачається з підстав та мети застосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді арешту майна, вилучене майно відповідає критеріям речових доказів, передбачених ч. 1 ст. 98 КПК України.

Відтак, оскільки майно є речовими доказами в рамках кримінального провадження, слідчий суддя вважає, що існує ризик його можливого зміни або знищення, в цілях подальшого ймовірного уникнення передбаченої законом відповідальності за ймовірно вчинені дії, у випадку підтвердження їх факту у встановленому законом порядку.

Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 2 КПК України, завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

У зв`язку з викладеним, з метою забезпечення досягнення завдань кримінального провадження наявна необхідність в накладенні арешту на вилучене майно, з встановленням заборони розпорядження та користування такого майна, з огляду на встановлені вище ризики.

(4). Розумність та співмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження:

Відповідно до практики Європейського суду, для того, щоб втручання в право власності вважалося допустимим, воно повинно служити не лише законній меті в інтересах суспільства, а повинна бути розумна співмірність між використовуваними інструментами і тією метою, на котру спрямований будь-який захід, що позбавляє особу власності. Розумна рівновага має зберігатися між загальними інтересами суспільства та вимогами дотримання основних прав особи (рішення у справі "АГОСІ" проти Сполученого Королівства" (AGOSI v. TheUnitedKingdom від 24 жовтня 1986 року, серія А, № 108, п. 52). Іншими словами, заходи щодо обмеження права власності мають бути пропорційними щодо мети їх застосування.

Слідчим суддею встановлено, що за обставинами даного кримінального провадження втручання у право власності зацікавлених осіб пов`язано із здійсненням кримінального провадження, необхідністю забезпечити збереження речових доказів, а отже, обмеження не є свавільним та відповідає вимогам законності. При цьому дотримано справедливий баланс між вимогами загального суспільного інтересу (у вигляді досягнення завдань кримінального провадження) та вимогами захисту права власності окремих осіб, адже досягнення мети збереження речового доказу неможливо досягти в інший спосіб, ніж арешт майна.

Додатково, слідчий суддя акцентує увагу, що у випадку, якщо в рамках даного кримінального провадження буде спростовано відповідність зазначеного майна категорії речових доказів, а також у випадку забезпечення проведення відповідних експертних досліджень, зацікавлені особи в порядку ст. 174 КПК України мають процесуальне право на звернення до слідчого судді з клопотанням про скасування арешту майна.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 132, 170-173, 309 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , яке погоджено керівником Білгород-Дністровської спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Південного регіону ОСОБА_4 , про арешт майна у кримінальному провадженні №42023164220000062 від 16.11.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України задовольнити.

Накласти арешт із забороною користування та розпорядження на тимчасово вилучене майно, власником якого є ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , а саме на:

Папка з документами щодо діяльності ФОП ОСОБА_14 , а саме:

- договір поставки № 523 від 23.11.2023 між Одеським квартирно - експлуатаційним управлінням (далі ОКЕУ) та ФОП ОСОБА_14 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) на поставку деревини -1165 м3, ціна 4 036725,00 гривень на 7 арк.;

- рознарядка ОКЕУ, строк поставки до 15.12.2023 на 1 арк.;

- товарно-транспортна накладна від 07.12.2023, вантажоодержувач ФОП ОСОБА_14 , вантажовідправник ФОП ОСОБА_15 , перевізник ФОП ОСОБА_18 на 1 арк.;

- договір купівлі - продажу № 3/11- 02.11.2023: продавець ФОП ОСОБА_15 , покупець ФОП ОСОБА_14 , предмет лісова продукція (береза) на 2 арк.;

- договір виконання робіт від 11.09.2023 між ФОП ОСОБА_15 , та ТОВ Агрофірма «Добробут полісся» на 2 аркушах в 2 примірниках;

- копія Витягу з Державного реєстру речових прав щодо земельної ділянки 2595803518060;

- копія договору оренди землі б/н від 07.06.2022 ТОВ Агрофірма «Добробут полісся» на 3 арк.;

- договір про виконання робіт від 11.09.2024 між ТОВ Агрофірма «Добробут полісся» та ФОП ОСОБА_15 ;

- завірена копія паспорту громадянина України ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_2 на 2 арк. та ідентифікаційного коду на 1 арк.;

- договір страхування фінансового ризику № 2218.18.60-23 від 13.11.2023 на 4 арк;

- анкета ФОП страхової компанії «Інтер-плюс» -3 арк.;

- договір № 23-3010 від 30.10.2023 про надання послуг консультування з питань комерційної діяльності ФОП « ОСОБА_5 » та ФОП ОСОБА_14 на 2 арк.;

3. Накласти арешт на тимчасово вилучене майно, власником якого є ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , а саме на:

Папка з документами щодо діяльності ФОП ОСОБА_11 , а саме:

-договір поставки № 488 від 16.11.2023 між Одеським квартирно- експлуатаційним управлінням (далі ОКЕУ) та ФОП ОСОБА_11 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) на поставку деревини -150 та 100 м3, ціна 801 957,50 гривень до 30.11.2023 на 8 арк.;

-договір поставки № 489 від 16.11.2023 між Одеським квартирно- експлуатаційним управлінням (далі ОКЕУ) та ФОП ОСОБА_11 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) на поставку деревини - 2, 5254 м3, ціна 8707,15 гривень на 7 арк.;

-товарно - транспортні накладні № 90, 91,92 від 20.11.2023, б/н -18.11.2023,

замовник ФОП ОСОБА_11 , відправник ФОП ОСОБА_19 .

-договір купівлі - продажу № 02/18- 08.11.2023: між ФОП ОСОБА_20 та ФОП ОСОБА_11 на 4 арк.;

-договір купівлі - продажу паливної деревини від 09.11.2023: між ФОП ОСОБА_21 та ФОП ОСОБА_11 на 4 арк.;

-договір купівлі - продажу № 3/11 від 25.10.2023: між ФОП ОСОБА_19 та ФОП ОСОБА_11 дрова-береза на 4 арк.;

-договір купівлі - продажу № 2/10 від 25.10.2023: між ФОП ОСОБА_15 та ФОП ОСОБА_11 на 3 арк.;

-договір виконання робіт між СТОВ «Надія» та ФОП « ОСОБА_17 » на розліснення на 3 аркушах;

-копія договору оренди землі б/н від 24.02.2023;

-договір № 23-1610 від 16.10.2023 про надання послуг консультування з питань комерційної діяльності ФОП « ОСОБА_5 » та ФОП ОСОБА_11 на 2 арк.;

-рахунки на оплату між ФОП ОСОБА_19 - ФОП ОСОБА_11 : № 27 від 18.11.2023, № 30 від 21.11.2023, № 31 від 20.11.2023, № 32 від 23.11.2023, № 29 від 20.11.2023 на 1 аркуші кожен;

-видаткова накладна № 28 від 18.11.2023, № 31 від 21.11.2023, № 32 від 20.11.2023, № 33 від 23.11.2023, № 30 від 20.11.2023 на 1 аркуші кожна;

-копії документів з підписом ОСОБА_11 на 6 арк.;

-печатка ФОП ОСОБА_11 (Код НОМЕР_2 ).

4. Накласти арешт на тимчасово вилучене майно, власником якого є ОСОБА_16 , а саме на:

Папка з документами щодо діяльності ФОП ОСОБА_16 , а саме:

-договір поставки № 522 від 23.11.2023 між Одеським квартирно - експлуатаційним управлінням (далі ОКЕУ) та ФОП ОСОБА_16 (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) на поставку деревини -1420 м3, ціна 4920300,00 грн на 8 арк.

-додаткова угода до договору поставки № 522 на 1 арк.

-товарно - транспортні накладні ФОП ОСОБА_15 - ФОП ОСОБА_16 , перевізник ФОП ОСОБА_22 , б/н -13.12.2023, б/н від 15.12.2023, б/н від 15.12.2023;

-ТТН № 613, відправник ФОП ОСОБА_23 , одержувач ФОП ОСОБА_24 , перевізник ОСОБА_25 на 1 арк. та додатки на 3 арк.;

-друковані чорнові записи на 2 арк;

-договір про надання поворотної безвідсоткової фінансової допомоги

№ 03/11від 03.11.2023та 17/11від 17.11.2023між ФОП ОСОБА_26 та ФОП ОСОБА_24 на2арк.та міжФОП ОСОБА_27 та ФОП ОСОБА_24 на2арк.

-договір купівлі - продажу дров - береза № 1/10 від 25.10.2023: між ФОП « ОСОБА_17 » на 2 арк.;

-договір купівлі - продажу дров № 01-02/11 від 02.11.2023: між ФОП « ОСОБА_13 » та ФОП ОСОБА_24 на 2 арк. в 2 примірниках;

-договір № 23-1510 від 15.10.2023 про надання послуг консультування з питань комерційної діяльності ФОП « ОСОБА_5 » та ФОП

ОСОБА_16 на 2 арк.;

-довідка ОСОБА_16 про ВПО.

5. Накласти арешт на тимчасово вилучене майно, власником якого є ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , а саме на:

Папка з документами щодо діяльності ФОП ОСОБА_12 , а саме:

-договір поставки № 521 від 23.11.2023 між Одеським квартирно - експлуатаційним управлінням (далі ОКЕУ) та ФОП ОСОБА_12 (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) на поставку деревини -1200 +500 м3, ціна 5890500,00 грн на 8 арк., додаткова угода -1 арк.;

-ТТН: вантажовідправник ФОП « ОСОБА_17 », вантажоодержувач:

ФОП « ОСОБА_28 » б/н від 10.12.2023 4 аркуші; б/н від 09.12.2023 на 1 арк. в 2 примірниках, б/н від 08.12.2023 -2 шт -2 арк., б/н від 06.12.2023, б/н від 05.12.2023- на 7 аркушах, б/н від 04.12.2023 на 2 арк., б/н від 01.12.2023 на 6 аркушах, б/н від 27.11.2023 на 1 арк.;

-копія Витягу з Державного реєстру речових прав щодо земельної ділянки р.н. 2376572218220 на 1 аркуші, та довідка на 1 арк.

-ТТН б/н від 04.12.2023 -2 шт на 2 арк від 08.12.2023 на 2 арк.;

-ТТН № 23 від 11.12.2023 , № 21 від 11.12.2023, №1 від 25.11.2023, № 1 від 25.11.2023, № 18 від 27.11.2023 на 1 арк. у 2 примірниках, № 4 від 27.11.2023, № 15 від 27.11.2023 на 1 арк 2 примірники,

-договір виконання робіт між СТОВ «Надія» та ФОП « ОСОБА_17 » на розліснення від 12.06.2023 на 3 аркушах;

-копія договору оренди землі б/н від 24.02.2023;

-договір купівлі - продажу дров № -0202/11 від 02.11.2023: між ФОП « ОСОБА_13 » та ФОП ОСОБА_12 на 2 арк. в 2 примірниках;

-договір купівлі - продажу № 03/24- 01.11.2023: між ФОП ОСОБА_20 та ФОП ОСОБА_12 на 4 арк.;

-рахунок на оплату між ФОП « ОСОБА_17 » та ФОП « ОСОБА_29 »

№ 30 від 01.12.2023, № 28 від 27.11.2023, 32 від 04.12.2023, № 27 від 27.11.2023, № 25 від 25.11.2023, № 26 від 27.11.2023, № 29 від 01.12.2023 на аркуші кожен;

-видаткові накладні № 84 від 01.12.2023, № 85 від 02.12.2023, № 82 від 27.11.2023, № 80 від 25.11.2023, № 81 від 27.11.2023, № 83 від 01.12.2023;

-договір про надання правничої допомоги № 01/11- 01.11.2023 адвокат ОСОБА_30 ФОП ОСОБА_12 -3 арк.;

-договір від 01.11.2023 про надання послуг консультування з питань комерційної діяльності на 2 арк.;

-копія паспорта громадянина України ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_3 -1 арк, та ідентифікаційного коду на 1 арк.;

-анкета опитувальник страхової компанії «Інтер-плюс» на 3 арк.,

-договір № 2211.18.60 -23 добровільного страхування на 4 арк.;

-договір № 23-01.11.2023 послуг консультування на 2 арк.

6. Накласти арешт на тимчасово вилучене майно, власником якого є ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , а саме на:

Папка з документами щодо діяльності ФОП ОСОБА_31 , а саме:

-договір поставки № 423 від 17.10.2023 між Одеським квартирно - експлуатаційним управлінням (далі ОКЕУ) та ФОП ОСОБА_5 (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) на поставку деревини -1600 +200 м3, ціна 5796000,00 грн на 8 арк.

-довідка-лист ФОП ОСОБА_5 до фінмоніторингу КБ «Приват Банк»

на 2 арк.

-цивільно-правовий договір № 02-16.10.2023, № 01 від 16.10.2023, по 2 арк кожен у 2 примірниках;

-ТТН від 18.11.2023 на 2 арк, б/н від 13.11.2023, № 89 від 17.11.2023, № 88 від 17.11.2023, б/н від 17.11.2023, б/н від 09.11.2023 - 2 арк., б/н від 07.11.2023 - 2 шт., б/н від 13.11.2023, № 0043 від 17.11.2023;

-договір виконання робіт СТОВ «Надія» та ФОП « ОСОБА_17 » на 3 арк ;

-договір оренди землі від 24.02.2023 на 2 арк.;

-договір надання послуг від 18.01.2023 фермерське господарство «Губерт» та ФОП ОСОБА_33 на 2 арк.;

-договір оренди землі від 02.03.2015 на 4 арк.

-договір про виконання робіт від 11.09.2023, ТОВ Агрофірма «Добробут Полісся» - ФОП ОСОБА_15 на 2 арк.

-витяг на земельну ділянку р.н. 2013026618223 -1 арк.

-договір оренди землі б/н від 27.01.2020 на 3 арк.;

-ТТН ФОП ОСОБА_19 ФОП ОСОБА_27 від 13.11.2023 3 шт, 17.11.2023, 18.11.2023 -3 арк., 16.11.2023 -3 шт, 13.11.2023 -1 арк.;

-копія Витягу з Державного реєстру речових прав на земельну ділянку р.н. 2376572218220 на 1 арк,

-довідка ФОП ОСОБА_34 » на 1 арк.;

-договір про надання послуг від 18.01.2023 2 арк,

-договір оренди землі від 02.03.2015 на 4 арк.,

-ТТН від 08.11.2023 -2 шт, від 07.11.2023 6 шт, від 02.11.2023, від 27.10.2023 -1 шт, від 23.102023 -3 шт, від 24.102023 т1 шт, від 26.10.2023 -1 шт, від 25.10.2023 -3 шт., від 18.10.2023 -2 шт, від 24.10.2023 -3 шт, від 15.10.2023 5 шт, 25.10.2023 -1 шт, від 19.10.2023 -1 шт, 16.10.2023 1 шт, від 17.10.2023 -2 шт, від 21.10.2023 - 2 шт, від 25.10.2023 -1 шт;

-Видаткові накладні № 25, 2627, 29, 24, 22, 19,21, 14,12, 15, 18, 16,20, 34,29, 9,8,7,6,5,3,4, 2,1,10 за жовтень-листопад 2023;

-рахунки на оплату № 23, 25,26, 22, 21, 18, 20, 14, 12, 15,16,17, 19,33,24, 28, 9,8,7,6,5,3, 4, 2,1, 10 за жовтень-листопад 2023 року;

-договір купівлі-проджажу деревини від 19.09.2023 між ФОП ОСОБА_19 - ФОП ОСОБА_27 на 5 арк з додатками;

-ТТН № 101, 103,104 102, вантажоодержувач ФОП ОСОБА_27 ;

-Договір поставки 10-01 від 31.10.2023 на 6 арк.;

-Договір підряду 21.07.2023 - 3 арк.

-Документи ТОВ «Нива Полісся» загалом на 20 арк.

-Договір поставки №10-01 на 5 арк.

-Товарно-транспортні накладні 996-02.11.2023 та 998-02.11.2023 на 2 арк.

-Договір виконання робіт від 02.01.2023 з ФОП ОСОБА_13

-Договір виконання робіт від 02.01.2023 з ФОП ОСОБА_13

-Акт приймання-передачі виконаних робіт на 2 арк.

-Договір купівлі-продажу ФОП ОСОБА_27 №03/23 від 01.11.2023 на 4 арк.

-Товарно-транспортні накладні в кількості 3 шт.

-Рахунок-фактура на одержувача ФОП ОСОБА_5 від 06.11.2023 та 13.11.2023 на 2 арк.

-Видаткова накладна від 06.11.2023 та 13.11.2023 на 2 арк.

-Договір купівлі-продажу дров № 1/09 від 25.10.2023 в 2 примірниках.

-Товарно-транспортні накладні в кількості 5 штук.

-Акт звірки ФОП ОСОБА_10 та ФОП ОСОБА_5 на 2 арк.

-Договір 01/10/23 про надання послуг консультування з питань комерційної діяльності на 1 арк.

-Договір про надання правничої допомоги 01/10 від 02.10.2023 на 2 арк.

-Договір про виконання робіт від 02.01.2023 ФОП ОСОБА_35 з додатками.

-Витяг з реєстру речових прав на 2 арк.

-Договір добровільного страхування ФОП ОСОБА_5 на 3 арк.

-Акт приймання-передачі окремої партії деревини від 09.12.2023 ФОП ОСОБА_27 на 1 арк.

-Видаткова накладна 0202/48 від 09.11.2023.

-Акт приймання-передачі окремої партії деревини.

-Видаткова накладна №02/50, 02/49, 02/51, 02/52.

-Видаткова накладна №25, 26, 27.

-Чорнові записи діяльності ФОП на 10 арк.

-Копії документів з підписом ОСОБА_5 на 11 арк.

7. Накласти арешт на тимчасово вилучене майно, власниками якого є треті особи, а саме на:

-Флеш-носії з Е-ключами в кількості 4 штук з наступними номерами: НОМЕР_9 , НОМЕР_10 , НОМЕР_6 , НОМЕР_7 .

-Ноутбук марки «Асеr» с/н NXM67EU00131711D693400

-Печатка ФОП ОСОБА_36 (код НОМЕР_11 ).

-Печатка ФОП ОСОБА_26 (код НОМЕР_8 ).

-Печатка ТОВ «Геопростір Експерт» (код 41862094).

-Печатка бланку ТОВ «Геопростір Експерт» (код 41862094).

-Печатка ТОВ «Технобуд-Південь» (код ЄРДПОУ 41862010).

-Печатка ПП «Мальта» (код ЄРДПОУ 19058255).

-Жорсткий диск «Trancsend» с/н 0950520976 із зарядним проводом.

-Грошові кошти в загальній сумі 140000 грн: банкноти номіналом 500 грн. в кількості 160 штук, номіналом 1000 грн. в кількості 60 штук.

-Паперова квитанція від 25.12.2023 на суму 60000 грн на отримувача ОСОБА_26 .

-Паперовий чек про видачі готівки від 25.12.2023 на суму 20000 грн.

-2 блокноти з чорновими записами.

-Документи тендерної документації на 15 арк.

-Чорнові записи на 1 арк.

-системний блок в корпусі «Logistik power »;

-Заключна банківська виписка КБ «Приват Банк» за період з 01.11.2022 01.05.2023 по ПП «Мальта» та відомість розподілу виплат за 2023 рік на 24 аркушах;

-Рукописні записи з приводу діяльності ПП «Мальта» на 5 аркушах;

-Рукописні записи-чернетки щодо діяльності ПП «Мальта», ПП «Каштан» на 6 аркушах.

Виконання ухвалипокласти на слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 .

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом п`яти днів з дня її оголошення безпосередньо до Одеського апеляційного суду.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м. Одеси
Дата ухвалення рішення14.02.2024
Оприлюднено23.04.2024
Номер документу117024096
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —947/39975/23

Ухвала від 14.05.2024

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Кравець Ю. І.

Ухвала від 14.05.2024

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Кравець Ю. І.

Ухвала від 15.08.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 12.06.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 07.06.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 22.05.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 22.05.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 09.05.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 09.05.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 09.05.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні