Ухвала
від 27.02.2024 по справі 463/1452/24
ЛИЧАКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа №463/1452/24

Провадження №1-кс/463/1885/24

У Х В А Л А

про тимчасовий доступ до речей і документів

27 лютого 2024 року слідчий суддя Личаківського районного суду м. Львова ОСОБА_1 , з участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого Другого слідчого відділу (з дислокацією у м.Львові) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Львові, ОСОБА_3 , погоджене прокурором у кримінальному провадженні прокурором першого відділу процесуального керівництва управління процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих територіального управління Державного бюро розслідувань Львівської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до речей і документів у кримінальному провадженні № 62023000000000520 від 15.06.2023 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України,-

встановив:

Слідчий Другого слідчого відділу (з дислокацією у м.Львові) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Львові, за погодженням з прокурором звернувся з клопотанням до слідчого судді Личаківського районного суду м. Львова про надання тимчасового доступу до документів з можливістю їх вилучення, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , детальний перелік яких передбачено у прохальній частині поданого слідчим клопотання.

Клопотання мотивує тим, що Другим слідчим відділом Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Львові здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 62023000000000520 від 15.06.2023 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Під час досудового розслідування кримінального провадження встановлено, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 (далі ІНФОРМАЦІЯ_3 ), діючи умисно, всупереч інтересам служби, зловживаючи службовим становищем, організували схему протиправної діяльності, що полягає у отриманні неправомірної вигоди від керівників територіальних підрозділів ІНФОРМАЦІЯ_3 та їх заступників за укриття злочинів, безпідставного закриття кримінальних проваджень та організації схем незаконного переміщення осіб через державний кордон.

Так, протягом 2020 2022 років начальник ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , вимагав від підлеглого співробітника ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_6 купувати за власні кошти та передавати у власність пов`язаних з ОСОБА_5 осіб наступні транспортні засоби: автомобіль «Шкода Октавія», 2015 р.в., вартістю близько 11000 доларів США, квадроцикл «Баггі BRP» вартістю 10000 доларів США, автомобіль «Dadi» вартістю 3300 доларів США, автомобіль «Ssang Young Rexton» вартістю 6000 Євро. У випадки відмови ОСОБА_5 погрожував створювати для ОСОБА_6 штучні перешкоди у проходженні служби в органах Національної поліції України.

Додатково встановлено, що ОСОБА_5 із метою легалізації та приховування від декларування доходів та майна, одержаних злочинним шляхом, залучив свого товариша громадянина ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , уродженець: Житомирська область, м.Андрушівка, на якого здійснює реєстрацію нерухомого та рухомого майна, отриманого в ході здійснення протиправної діяльності. Таким чином ОСОБА_5 у 2019 році особисто придбав автомобіль марки «Volkswagen Touareg», 2015 р.в., вартістю 42000 доларів США, та з метою приховання не задекларованих доходів надав вказівку зареєструвати даний автомобіль на ОСОБА_7 . В подальшому, перебуваючи на посаді начальника ІНФОРМАЦІЯ_3 , за вказівкою ОСОБА_5 , укладено договір позики №131 від 08.04.2020 року, даного авто між ІНФОРМАЦІЯ_3 в особі ОСОБА_5 та Волинським обласним Благодійним фондом « ІНФОРМАЦІЯ_6 » про безоплатне користування даним автомобілем. В подальшому, у жовтні 2020 року ОСОБА_5 здійснив обмін автомобіля «Volkswagen Touareg», 2015 р.в., на автомобіль «Тойота Ланд Крузер 200», 2017р.в., орієнтовною вартістю 70000 доларів США, стосовно якого також укладено договір позики №230 від 19.10.2020 року, між ІНФОРМАЦІЯ_3 в особі ОСОБА_5 та Волинським обласним Благодійним фондом « ІНФОРМАЦІЯ_6 » про безоплатне користування даним автомобілем.

Також, в ході виконання доручення слідчого встановлено, що начальник ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , залучивши підлеглих службових осіб, з метою отримання неправомірної вигоди, організував схему незаконного переправлення осіб через державний кордон України. З метою реалізації свого злочинного замислу, начальник ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_5 та керівника ІНФОРМАЦІЯ_7 ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , неодноразово готували, підписували та скеровували листи в адресу ІНФОРМАЦІЯ_9 , щодо сприяння у виїзді з України до Республіки Польща їхніх довірених осіб, для начебто здійснення перевезення гуманітарної допомоги, яка мала використовуватись на потреби ІНФОРМАЦІЯ_3 та ІНФОРМАЦІЯ_10 . Відповідно до пункту 7 постанови Кабінету міністрів України № 194 від 03.03.2022 року «Деякі питання бронювання військовозобов`язаних в умовах правового режиму воєнного стану», встановлено порядок пропуску через державний кордон України окремих категорій військовозобов`язаних громадян України, які здійснюють перевезення гуманітарної допомоги. Зокрема з метою тимчасового виїзду за межі державного кордону України необхідно отримати відповідний дозвіл-підтвердження від обласної військової адміністрації щодо необхідності перетину кордону в гуманітарних цілях. Так, скориставшись внесенням змін до податкового законодавства щодо 0% розмитнення автомобілів із за кордону, та маючи намір на особисте незаконне збагачення, вказана злочинна група з числа начальника ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_5 та ОСОБА_8 вносили в офіційні документи, листи, клопотання до ІНФОРМАЦІЯ_9 завідомо неправдиві відомості щодо мети виїзду осіб «перевезення гуманітарних вантажів з країн ЄС», хоча насправді такі особи здійснювали перевезення комерційних автомобілів до України, які в подальшому реалізовували громадянам України. Аналізом вище вказаних листів, поданих до ІНФОРМАЦІЯ_11 від імені начальника ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_5 та голови первинної профспілкової організації ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_8 встановлено, що всі особи в кількості більше 20 чоловік за допомогою яких ввезено понад 70 автомобілів є довіреними особами ОСОБА_5 , начальника ІНФОРМАЦІЯ_12 ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_13 , ОСОБА_8 .

Згідно матеріалів кримінального провадження, такими особами, що незаконно виїздили з території України є: 1 ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_14 ; 2 ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_15 ; 3 ОСОБА_12 ІНФОРМАЦІЯ_16 ; 4 ОСОБА_13 ІНФОРМАЦІЯ_17 ; 5 ОСОБА_14 ІНФОРМАЦІЯ_18 ; 6 ОСОБА_15 ІНФОРМАЦІЯ_19 ; 7 ОСОБА_16 ІНФОРМАЦІЯ_20 ; 8 ОСОБА_17 ІНФОРМАЦІЯ_21 ; 9 ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_22 ; 10 ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_23 ; 11 ОСОБА_20 ІНФОРМАЦІЯ_24 ; 12 ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_5 ; 13 ОСОБА_21 ІНФОРМАЦІЯ_25 ; 14 ОСОБА_22 ІНФОРМАЦІЯ_26 ; 15 ОСОБА_23 ІНФОРМАЦІЯ_27 ; 16 ОСОБА_24 ІНФОРМАЦІЯ_28 ; 17 ОСОБА_25 ІНФОРМАЦІЯ_29 ; 18 ОСОБА_26 ІНФОРМАЦІЯ_30 ; 19 ОСОБА_27 ІНФОРМАЦІЯ_31 ; 20 ОСОБА_28 ІНФОРМАЦІЯ_32 ; 21 ОСОБА_29 ІНФОРМАЦІЯ_33 ; 22 ОСОБА_30 ІНФОРМАЦІЯ_34 ; 23 ОСОБА_31 ІНФОРМАЦІЯ_24 ; 24 ОСОБА_32 ІНФОРМАЦІЯ_35 ; 25 ОСОБА_33 ІНФОРМАЦІЯ_19 ; 26 ОСОБА_34 ІНФОРМАЦІЯ_36 ; 27 ОСОБА_35 ІНФОРМАЦІЯ_37 ; 28 ОСОБА_36 ІНФОРМАЦІЯ_38 ; 29 ОСОБА_37 ІНФОРМАЦІЯ_39 ; 30 ОСОБА_38 ІНФОРМАЦІЯ_40 ; 31 ОСОБА_39 ІНФОРМАЦІЯ_41 ; 32 ОСОБА_40 ІНФОРМАЦІЯ_42 ; 33 ОСОБА_41 ІНФОРМАЦІЯ_43 ; 34 ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_44 ; 35 ОСОБА_42 ІНФОРМАЦІЯ_45 ; 36 ОСОБА_43 ІНФОРМАЦІЯ_46 ; 37 ОСОБА_44 ІНФОРМАЦІЯ_47 ; 38 ОСОБА_45 ІНФОРМАЦІЯ_48 ; 39 ОСОБА_46 ІНФОРМАЦІЯ_49 ; 40 ОСОБА_47 ІНФОРМАЦІЯ_50 ; 41 ОСОБА_48 ІНФОРМАЦІЯ_51 ; 42 ОСОБА_49 ІНФОРМАЦІЯ_52 ; 43 ОСОБА_50 ІНФОРМАЦІЯ_53 ; 44 ОСОБА_51 ІНФОРМАЦІЯ_54 ; 45 ОСОБА_52 ІНФОРМАЦІЯ_55 ; 46 ОСОБА_53 ІНФОРМАЦІЯ_19 ; 47 ОСОБА_54 ІНФОРМАЦІЯ_56 .

Мотивованість поданого клопотання та необхідність отримання тимчасового доступу до зазначених в клопотанні документів із можливістю їх вилучення, слідчий ДБР обґрунтовує тим, що на даний момент, органу досудового розслідування необхідно отримати інформацію з інформаційно-телекомунікаційної системи прикордонного контролю " ІНФОРМАЦІЯ_57 " щодо відомостей внесених працівниками ІНФОРМАЦІЯ_58 під час прикордонного контролю вищевказаних осіб, копії або оригіналів документів на підставі яких здійснювався виїзд з території України та в`їзд вищевказаних осіб на територію України, які документи для цього надавали підрозділам прикордонних органів, відомості щодо товарів, вантажів, автомобілів, гуманітарної допомоги та будь яких інших речей, котрі ними переміщувалися, розгорнуті витяги з інформаційних систем ІНФОРМАЦІЯ_59 щодо прикордонного контролю та оформлення перетинів державного кордону даних громадян в проміжок часу з 24.02.2022 по даний час. Крім того, такі документи необхідні з метою встановлення обставин кримінального правопорушення, містять відомості про факти вчинення зазначеного кримінального правопорушення, мають суттєве значення для повного, всебічного, об`єктивного дослідження обставин даного кримінального провадження, а також можуть бути використані як доказ відомостей, що містяться в речах та документах. Крім того, необхідні для проведення експертних досліджень (почеркознавчої експертизи).

Іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів та інформації неможливо.

У зв`язку з цим слідчий за погодженням з прокурором звернувся до слідчого судді з відповідним клопотанням, яке просить задовольнити.

Зважаючи на вимоги ст.163КПК Українивважаю можливим розглядати клопотання у відсутності представників осіб, у володінні яких знаходяться документи та інформація, тимчасовий дозвіл на доступ до яких та можливість їхнього вилучення просить надати слідчий.

Слідчий просив розгляд клопотання проводити у його відсутності, подане клопотання підтримує в повному обсязі.

Дослідивши матеріали клопотання та докази, додані до такого, слідчий суддя встановив наступне.

Згідно ч. 2ст. 93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбаченихКПК України. Відповідно до ч. 1ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно з ч.5 ст.163КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Частиною 6 ст.163 КПК Українивстановлено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Зважаючи на вищевказані обставини, те, що документи, дозвіл на тимчасовий доступ до яких з можливістю їх вилучення просить надати слідчий, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні № 62023000000000520 від 15.06.2023 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, відомості, що містяться в цих речах,предметах тадокументах можуть бути використані як доказ, іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей неможливо, приходжу до висновку, що клопотання підставне та його слід задовольнити.

Керуючись вимогами статей131,159,160,163,164 КПК України, -

постановив:

Клопотання задовольнити.

Надати слідчим, що входять до групи слідчих кримінального провадження № 62023000000000520 Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м.Львові, ОСОБА_55 , ОСОБА_56 , ОСОБА_57 , ОСОБА_58 , ОСОБА_59 , ОСОБА_60 , тимчасовий доступ до речей, предметів та документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , та її структурних підрозділах, а саме до документів на підставі яких здійснювався виїзд з території України та в`їзд вищевказаних осіб на територію України, документів котрі надавали підрозділам прикордонних органів, відомостей щодо товарів, вантажів, автомобілів, гуманітарної допомоги та будь яких інших речей, котрі ними переміщувалися, транспортних засобів на яких особи переміщувалися через державний кордон, розгорнутих витягів з інформаційно-телекомунікаційної системи прикордонного контролю " ІНФОРМАЦІЯ_57 " щодо відомостей внесених працівниками ДПС України під час прикордонного оформлення виїздів з України та в`їздів в Україну в проміжок часу з 24.02.2022 по даний час щодо наступних громадян:

1 ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_14

2 ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_15

3 ОСОБА_12 ІНФОРМАЦІЯ_16

4 ОСОБА_13 ІНФОРМАЦІЯ_17

5 ОСОБА_14 ІНФОРМАЦІЯ_18

6 ОСОБА_15 ІНФОРМАЦІЯ_19

7 ОСОБА_16 ІНФОРМАЦІЯ_20

8 ОСОБА_17 ІНФОРМАЦІЯ_21

9 ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_22

10 ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_23

11 ОСОБА_20 ІНФОРМАЦІЯ_24

12 ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_5

13 ОСОБА_21 ІНФОРМАЦІЯ_25

14 ОСОБА_22 ІНФОРМАЦІЯ_26

15 ОСОБА_23 ІНФОРМАЦІЯ_27

16 ОСОБА_24 ІНФОРМАЦІЯ_28

17 ОСОБА_25 ІНФОРМАЦІЯ_29

18 ОСОБА_26 ІНФОРМАЦІЯ_30

19 ОСОБА_27 ІНФОРМАЦІЯ_31

20 ОСОБА_28 ІНФОРМАЦІЯ_32

21 ОСОБА_29 ІНФОРМАЦІЯ_33

22 ОСОБА_30 ІНФОРМАЦІЯ_34

23 ОСОБА_31 ІНФОРМАЦІЯ_24

24 ОСОБА_32 ІНФОРМАЦІЯ_35

25 ОСОБА_33 ІНФОРМАЦІЯ_19

26 ОСОБА_34 ІНФОРМАЦІЯ_36

27 ОСОБА_35 ІНФОРМАЦІЯ_37

28 ОСОБА_36 ІНФОРМАЦІЯ_38

29 ОСОБА_37 ІНФОРМАЦІЯ_39

30 ОСОБА_38 ІНФОРМАЦІЯ_40

31 ОСОБА_39 ІНФОРМАЦІЯ_41

32 ОСОБА_40 ІНФОРМАЦІЯ_42

33 ОСОБА_41 ІНФОРМАЦІЯ_43

34 ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_44

35 ОСОБА_42 ІНФОРМАЦІЯ_45

36 ОСОБА_43 ІНФОРМАЦІЯ_46

37 ОСОБА_44 ІНФОРМАЦІЯ_47

38 ОСОБА_45 ІНФОРМАЦІЯ_48

39 ОСОБА_46 ІНФОРМАЦІЯ_49

40 ОСОБА_47 ІНФОРМАЦІЯ_50

41 ОСОБА_48 ІНФОРМАЦІЯ_51

42 ОСОБА_49 ІНФОРМАЦІЯ_52

43 ОСОБА_50 ІНФОРМАЦІЯ_53

44 ОСОБА_51 ІНФОРМАЦІЯ_54

45 ОСОБА_52 ІНФОРМАЦІЯ_55

46 ОСОБА_53 ІНФОРМАЦІЯ_19 .

47 ОСОБА_54 ІНФОРМАЦІЯ_60

з можливістю ознайомитися з документами та вилучити їх оригінали, а також належним чином засвідчені їх копії (письмові документи), а також зняття копії інформації на електронному та паперовому носіях - скріншотів екрану інформаційних систем (якщо така міститься в електронних інформаційних чи комп`ютерних системах) без її вилучення.

Обов`язок надати тимчасовий доступ до вказаних документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , покладається на відповідну уповноважену особу Адміністрації Держприкордонслужби.

Строк дії ухвали становить 2 місяці з моменту її винесення.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, у відповідності до вимог ч. 1ст. 166КПК України, слідчий суддя за клопотанням слідчого, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннямиКПК Україниз метою відшукання та вилучення зазначених вище речей.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудЛичаківський районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення27.02.2024
Оприлюднено23.04.2024
Номер документу117255587
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —463/1452/24

Ухвала від 22.05.2024

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Яворський С. Й.

Ухвала від 10.04.2024

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Яворський С. Й.

Ухвала від 05.03.2024

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Яворський С. Й.

Ухвала від 05.03.2024

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Яворський С. Й.

Ухвала від 05.03.2024

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Яворський С. Й.

Ухвала від 05.03.2024

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Яворський С. Й.

Ухвала від 28.02.2024

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Яворський С. Й.

Ухвала від 28.02.2024

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Яворський С. Й.

Ухвала від 27.02.2024

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Яворський С. Й.

Ухвала від 27.02.2024

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Яворський С. Й.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні