Рішення
від 29.02.2024 по справі 420/23960/21
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/23960/21

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 лютого 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді: Самойлюк Г.П.

при секретарі: Драник О.О.

сторін:

позивач: ОСОБА_1 (представництво за ордером);

відповідача: Шевченко О.П.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі в режимі відеоконференції справу за позовом приватного підприємства «Ніка-2» (67772, Одеська область, Білгород-Дністровський район, Шабівська сільська рада, комплекс будівель та споруд № 55, база відпочинку «Ніка-2») до Другого Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій в Одеській області (67700, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Незалежності, 33-г), Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області (65091, м. Одеса, вул. Прохорівська, 6) про визнання протиправними дій щодо здійснення планового заходу державного нагляду (контролю), визнання протиправним та скасування припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки № 58 від 02.06.2021р. -

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява приватного підприємства «Ніка-2» до Другого Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій в Одеській області, третя особа, що не заявляє самостійних вимог, щодо предмета спору Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області про визнання протиправними дій щодо здійснення планового заходу державного нагляду (контролю), визнання протиправним та скасування припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки № 58 від 02.06.2021р.

Позивач вважає припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки № 58 від 02.06.2021р. протиправним та таким, що підлягає скасуванню, у зв`язку з тим, що проведення перевірки та видання приису здійснено неуповноваженою особою.

Ухвалою від 06.12.2021 року позовна заява прийнята до розгляду, відкрито провадження по справі та визначено, що справа розглядатиметься за правилами загального позовного провадження. Підготовче засідання призначено на 28.12.2021 року.

23.12.2023 року до суду від ГУ ДСНС в Одеській області надійшли пояснення, в яких зазначено, що Акт № 118 від 02.06 2021 року вручено директору ПП «Ніка-2» Сажиній С.М., при врученні якого у відповідному полі «Пояснення, зауваження або заперечення щодо проведеного заходу державного нагляду (контролю) та складеного акта перевірки», яке заповнюється виключно суб`єктом господарювання, жодних зауважень, пояснень або заперечень вказано не було. Керівник суб`єкта господарювання пдписав Акт №118 від 02.06.2021 року та припис № 58 від 02.06.2021 року, чим погодився з усіма вказаними порушеннями в акті перевірки та приписі.

Крім того, перевіряюча особа на той час знаходилась на посаді провідного інспектора Білгород-Дністровського міськрайонного відділу ГУ ДСПС України в Одеській області. Згідно посадової інструкції провідний інспектор МРВ підпорядковується безпосередньо начальнику міськрайонного відділу та головному інспектору та здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, іншими суб`єктами господарювання незалежно від форм власності, а також громадянами України, іноземцями і особами без громадянства.

Ухвалою від 28.12.2021 року клопотання представника позивача про витребування доказів задоволено. Витребувано у Другого Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області належним чином засвідчені копії документів на підставі яких здійснено плановий захід державного нагляду (контролю) у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту щодо Приватного підприємства «Ніка-2» та документів, складених за наслідками його здійснення.

Ухвалою від 20.01.2022 року, яка занесена до протоколу судового засідання, залучено до участі у справі в якості співвідповідач Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області.

Ухвалою від 15.02.2022 року, яка занесена до протоколу судового засідання, закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду на 03.03.2022 року

Ухвалою від 22.04.2022 року зупинено провадження по справі № 420/23960/21 до припинення або скасування воєнного стану в Україні.

Ухвалою від 19.02.2024 року, яка занесена до протоколу судового засідання, поновлено провадження у справі.

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги, просив задовольнити позовну заяву з підстав, викладених у позові.

Відповідач просив відмовити у задоволенні позовної заяви.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши думку учасників процесу, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, суд

ВСТАНОВИВ:

Наказом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області №359 від 11.12.2020 року «Про проведення планових перевірок суб`єктів господарювання» ініційовано перевірку здійснення планового заходу державного нагляду (контролю) у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту стосовно (об`єктів) (будівель, приміщень, споруд, території тощо) суб`єктів господарювання, в тому числі Приватного підприємства «Ніка-2».

Білгород-Дністровським міськрайонним відділом ГУ ДСНС в Одеській області видано повідомлення №280 від 09.04.2021 року про проведення планового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю).

Вказаним повідомленням ПП «Ніка-2» повідомлено, що у період з 20.05.2021 року по 02.06.2021 року буде здійснено планову перевірку додержання (виконання) вимог нормативно-правових актів та документів у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки будівель, приміщень, споруд на території ПП «Ніка-2», за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський р-н., Шабівська сільська рада, комплекс будівель та споруд №55.

05.05.2021 року за № 109 Білгород-Дністровським міськрайонним відділом 2-го Державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС в Одеській області видано посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю).

Посвідчення видане на проведення планової перевірки ПП «Ніка-2» у період з 20.05.2021 року по 02.06.2021 року. Визначено, що перевірку буде проведено заступником начальника Б.-Дністровського МРВ ГУ ДСНС України в Одеській області Чуханенко Олександром Вячеславовичем, Головним інспектором Б.-Дністровського МРВ ГУ ДСНС України в Одеській області Щьотніковим Романом Олеговичем, провідним інспектором Б.-Дністровського МРВ ГУ ДСНС України в Одеській області Баєвським Олександром Олександровичем, провідним інспектором Б.-Дністровського МРВ ГУ ДСНС України в Одеській області Ясніцьким Олександром Олександровичем.

В період з 26.05.2021 року по 02.06.2021 року здійснено плановий захід державного нагляду контролю стосовно дотримання вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту Приватного підприємства «Ніка-2».

За наслідками проведеної перевірки складено Акт перевірки №118 від 02.06.2021 року та припис про усунення порушень законодавства та нормативно-правових актів у сферах пожежної і техногенної безпеки №58 від 02.06.2021 року.

Відповідно до вказаного припису контролюючим органом виявлено порушення на ПП «Ніка-2», які необхідно усунути, а саме:

- наявну систему пожежної сигналізації в спальному корпусі (1-Е), та котеджі № 1 (1-1) привести в справний стан. Заключити договір на технічне обслуговування та вивести на пульт центрального спостереження;

- кафе (1-Н), котедж № 2 (1-1), котедж для обслуговуючого персоналу (1-0), адміністративну будівлю (1-М) обладнати системами протипожежного захисту відповідно до ДБН8.2.5-56:20Г4 "Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту";

- приміщення забезпечити в повному обсязі відповідними знаками безпеки згідно ДСТУ 180 6309:2007 «Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір» (ІБО 6309:1987,IDT) та ГОСТ :2.4.026-76 «ССБТ. Цвета сигнальные и знаки безопасности»;

- на території бази відпочинку встановити пожежний щит;

- будівлі забезпечити первинними засобами пожежогасіння (вогнегасниками) згідно «Правил експлуатації та типових норм належності вогнегасників» затверджених наказом МВС № 25 від 15.01.2018 року.

- провести заміри опору ізоляції і перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання;

- наявні резервуари з водою не пристосувати для забору води пожежними автомобілями;

- електророзетки, вимикачі, перемикачі та інші подібні апарати що знаходяться в котеджі № 1 ( 1-і), котеджі № 2 ( 1-1), адміністративній будівлі (1-М), кафе ( І-Н), котеджі для обслуговуючого персоналу (1-0) встановити на негорючі основи (конструкції) або підкласти під них шар суцільного негорючого матеріалу, що виступає за габарити апарата не менше ніж на 0,01 метра.;

- представити акт проведення технічного обслуговування наявних вогнегасників;

- лінії живлення до кожного побутового кондиціонера, забезпечити автономним пристроєм електричного захисту незалежно від наявності захисту на загальній лінії.

Припис підписано без заперечень та зауважень Директором ПП «Ніка-2» Сажиною С.М. 02.06.2021 року.

Позивач, не погодившись із діями відповідача щодо проведення планового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки та приписом про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, звернувся до суду з даним позовом.

Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначено Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 5 квітня 2007 року №877-V (далі - Закон №877-V).

Згідно з частиною першою статті 47 Кодексу цивільного захисту України державний нагляд (контроль) з питань цивільного захисту здійснюється за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах техногенної та пожежної безпеки, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру, за діяльністю аварійно-рятувальних служб, а також у сфері промислової безпеки та гірничого нагляду, поводження з радіоактивними відходами відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», цього Кодексу та інших законодавчих актів.

Як встановлено статтею 1 Закону «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 №877-V (далі - Закон №877-V), державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища; заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом; спосіб здійснення державного нагляду (контролю) - процедура здійснення державного нагляду (контролю), визначена законом.

Виключно законами встановлюються: органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб та форми здійснення заходів здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа (частина четверта статті 4 Закону № 877).

Як встановлено статтею 64 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб. Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення. До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: 1) органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; 2) органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; 3) підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.

Центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності відповідно до Указу Президента України від 16.01.2013 №20/2013 «Деякі питання Державної служби України з надзвичайних ситуацій» (далі - Указ №20/2013) є Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України).

Основними завданнями ДСНС України є, серед іншого, здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб (пункт 3 Указу № 20/2013).

ДСНС України здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення, а також міжрегіональні (повноваження яких поширюються на кілька адміністративно-територіальних одиниць) територіальні органи (у разі їх створення) - пункт 6 Указу № 20/2013.

У відповідності до п.1 положення про Білгород-Дністровський міськрайонний відділ ГУ ДСПС України в Одеській області, затвердженого наказом ГУ ДСНС України в Одеській області від 07.12.2016 р. № 56. Білгород-Дністровський міськрайонний відділ ГУ ДСНС України в Одеській області (далі - відділ) є структурним підрозділом апарату ГУ ДСНС України в Одеській області і в межах наданих повноважень забезпечує реалізацію на рівні відповідної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту (далі - СДС ЦЗ) заходів у сфері цивільного захисту, виконує Функції державного нагляду (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб, реагування на надзвичайній ситуації та події.

Відповідно до розділу 1. п. 1.3. Положення, Білгород-Дністровський міськрайонний відділ є органом державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільною захисту в Білгород-Дністровському районі Одеської області.

Відповідно до п. 1.4. розділу 1. Відділ є організуючим та координуючим підрозділом у сфері цивільного захисту, запобігання та організації реагування на надзвичайні ситуації на рівні відповідної ланки територіальної підсистеми СДС ЦЗ.

Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади начальником ГУ ДСНС України в Одеській області за погодженням з ДСНС України (Розділ 6 «Положенння» - 6.1).

Начальник відділу має заступника, який призначається на посаду та звільняється з посади начальником ГУ ДСНС України в Одеській області (п. 6.2).

Інші посадові особи відділу, які забезпечують здійснення державного нагляду (контролю) у сфері пожежної та техногенної безпеки, за посадою одночасно є державними інспекторами і нагляду \ сфері пожежної та техногенної безпеки у Б-Дністровському районі. Відділ підпорядковується начальнику ГУ ДСНС України в Одеській області (п. 6.4).

Відділ є органом державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захист) в Білгород- Дністровському районі Одеської області. Відділ є організуючим та координуючим підрозділом у сфері цивільною захисту, запобігання га організації реагування на надзвичайні ситуації на рівні відповідної ланки територіальної підсистеми СДС ЦЗ.

Як встановлено судом, Білгород-Дністровським міськрайонним відділом ГУ ДСНС в Одеській області видано повідомлення №280 від 09.04.2021 року про проведення планового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) ПП «Ніка-2».

На підставі вказаного повідомлення видано посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) посадовими особами Білгород-Дністровського МРВ ГУ ДСНС України в Одеській області.

Провідним інспектором Білгород-Дністровського МРВ ГУ ДСНС України в Одеській області капітаном служби цивільного захисту Баєвським Олександром Олександровичем за результатами проведення перевірки складено оскаржуваний припис №58 від 02.06.2021 року.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про наявність повноважень у провідного інспектора Білгород-Дністровського МРВ ГУ ДСНС України в Одеській області Баєвського О.О. на проведення планового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) ПП «Ніка-2» та не приймає до уваги доводи позивача щодо проведення перевірки та прийняття припису неуповноваженою особою.

Статтею 6 Закону №877-V передбачено, що підставами для здійснення позапланових заходів є, зокрема, перевірка виконання суб`єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю).

Відповідно до частини 6 статті 7 Закону №877-V за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт, який повинен містити такі відомості: дату складення акта; тип заходу (плановий або позаплановий); форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо); предмет державного нагляду (контролю); найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім`я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід; найменування юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід.

Посадова особа органу державного нагляду (контролю) зазначає в акті стан виконання вимог законодавства суб`єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства.

У разі створення суб`єктом господарювання перешкод органу державного нагляду (контролю) чи його посадовим особам при здійсненні заходів державного нагляду (контролю) в акті обов`язково зазначається опис дій чи бездіяльності, що призвели до створення таких перешкод, з посиланням на відповідні норми закону.

Згідно з положеннями частини 7 та 8 статті 7 Закону №877-V на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Припис - обов`язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду (контролю) суб`єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства. Припис не передбачає застосування санкцій щодо суб`єкта господарювання. Припис видається та підписується посадовою особою органу державного нагляду (контролю), яка здійснювала перевірку.

Таким чином, враховуючи те, що під час зазначеної перевірки виявлено порушення вимог нормативних актів у сфері пожежної та техногенної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, суд дійшов висновку, що відповідач правомірно видав оскаржений припис, згідно якого зобов`язав позивача усунути зазначені порушення.

Враховуючи вищевикладене, відсутні правові підстави для скасування припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки№ 58 від 02.06.2021р.

Частиною 2 статті 2 КАС України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частинами 1 та 2 статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Відповідно до частин 1, 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд, відповідно до статті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Оцінивши кожен доказ, який є у справі щодо його належності, допустимості, достовірності та їх достатності і взаємного зв`язку у сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд вважає позов таким, що не підлягає задоволенню.

Враховуючи висновок суду про відмову в задоволенні позовних вимог судові витрати зі сплати судового збору стягненню з відповідача не підлягають.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 2, 6, 7, 8, 9, 10, 77, 90, 139, 242-246, 250, 251, 255, 262, 295, 297 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову приватного підприємства «Ніка-2» (67772, Одеська область, Білгород-Дністровський район, Шабівська сільська рада, комплекс будівель та споруд № 55, база відпочинку «Ніка-2», Код ЄДРПОУ 31652421) до Другого Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій в Одеській області (67700, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Незалежності, 33-г, Код ЄДРПОУ 38342152), Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області (65091, м. Одеса, вул. Прохорівська, 6, Код ЄДРПОУ 38643633) про визнання протиправними дій щодо здійснення планового заходу державного нагляду (контролю), визнання протиправним та скасування припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки № 58 від 02.06.2021р. - відмовити.

Рішення набирає законної сили у порядку ст.255 КАС України.

Рішення може бути оскаржене у порядку та строки встановлені ст.295-297 КАС України.

Повний текст рішення виготовлено та підписано 29.02.2024 року.

Суддя: Г.П. Самойлюк

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.02.2024
Оприлюднено04.03.2024
Номер документу117377667
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —420/23960/21

Ухвала від 06.08.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 24.07.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Постанова від 05.06.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Постанова від 05.06.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 04.06.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 13.05.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 08.04.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Рішення від 29.02.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Самойлюк Г.П.

Ухвала від 21.04.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Самойлюк Г.П.

Ухвала від 18.02.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Самойлюк Г.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні