П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
05 червня 2024 р.м. ОдесаСправа № 420/23960/21
Перша інстанція: суддя Самойлюк Г.П.,
повний текст судового рішення
складено 29.02.2024, м. Одеса
П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді Кравченка К.В.,судді Джабурія О.В.,судді Вербицької Н.В.,при секретарі Абович Ю.А.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу приватного підприємства «Ніка-2» на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 19 лютого 2024 року у справі за позовом приватного підприємства «Ніка-2» до Другого Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій в Одеській області, Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області про визнання протиправними дій щодо здійснення планового заходу державного нагляду (контролю), визнання протиправним та скасування припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки,-
В С Т А Н О В И В:
У листопаді 2021 року приватне підприємство «Ніка-2» (надалі позивач) звернулось до суду з позовом до Другого Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій в Одеській області, третя особа, що не заявляє самостійних вимог, щодо предмета спору Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області про визнання протиправними дій щодо здійснення планового заходу державного нагляду (контролю), визнання протиправним та скасування припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки №58 від 02.06.2021 року.
В обґрунтування своїх вимог позивач зазначає, що припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки №58 від 02.06.2021 року є протиправним та таким, що підлягає скасуванню, у зв`язку з тим, що проведення перевірки та видання припису здійснено неуповноваженою особою.
Ухвалою від 20.01.2022 року, яка занесена до протоколу судового засідання, залучено до участі у справі в якості співвідповідача Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області.
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 19.02.2024 року відмовлено в задоволенні позову.
Не погоджуючись з вказаним рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, в якій вказуючи на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти нову постанову про задоволення позовних вимог.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів прийшла до наступного.
З матеріалів справи вбачається, наказом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області №359 від 11.12.2020 року «Про проведення планових перевірок суб`єктів господарювання» ініційовано перевірку здійснення планового заходу державного нагляду (контролю) у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту стосовно (об`єктів) (будівель, приміщень, споруд, території тощо) суб`єктів господарювання згідно Річного плану заходів державного нагляду (контролю) Державної служби України з надзвичайних ситуацій на 2021 рік, затверджений наказом ДСНС України від 26.11.2020 року №633, до якого також включено і приватне підприємство «Ніка-2».
Білгород-Дністровським міськрайонним відділом ГУ ДСНС в Одеській області видано повідомлення №280 від 09.04.2021 року про проведення планового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю).
Вказаним повідомленням ПП «Ніка-2» повідомлено, що у період з 20.05.2021 року по 02.06.2021 року буде здійснено планову перевірку додержання (виконання) вимог нормативно-правових актів та документів у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки будівель, приміщень, споруд на території ПП «Ніка-2», за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський р-н., Шабівська сільська рада, комплекс будівель та споруд №55.
Начальником Білгород-Дністровським міськрайонним відділом ГУ ДСНС в Одеській області видано посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 05.05.2021 року за №109, відповідно до якого у період з 20.05.2021 року по 02.06.2021 року проведення планової перевірки ПП «Ніка-2» буде проведено заступником начальника Б.-Дністровського МРВ ГУ ДСНС України в Одеській області Чуханенко Олександром Вячеславовичем, Головним інспектором Б.-Дністровського МРВ ГУ ДСНС України в Одеській області Щьотніковим Романом Олеговичем, провідним інспектором Б.-Дністровського МРВ ГУ ДСНС України в Одеській області Баєвським Олександром Олександровичем, провідним інспектором Б.-Дністровського МРВ ГУ ДСНС України в Одеській області ОСОБА_1 .
В період з 26.05.2021 року по 02.06.2021 року провідним інспектором Б.-Дністровського МРВ ГУ ДСНС України в Одеській області Баєвським О.О. у присутності директора ПП «Ніка-2» ОСОБА_2 здійснено плановий захід державного нагляду контролю стосовно дотримання вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту Приватного підприємства «Ніка-2», за результатами якого цим інспектором складений Акт перевірки №118 від 02.06.2021 року та припис про усунення порушень законодавства та нормативно-правових актів у сферах пожежної і техногенної безпеки №58 від 02.06.2021 року, які підписані Директором ПП «Ніка-2» Сажиною С.М. 02.06.2021 року без зауважень.
Відповідно до вказаного припису контролюючим органом виявлено порушення на ПП «Ніка-2», які необхідно усунути, а саме:
- наявну систему пожежної сигналізації в спальному корпусі (1-Е), та котеджі №1 (1-1) привести в справний стан. Заключити договір на технічне обслуговування та вивести на пульт центрального спостереження;
- кафе (1-Н), котедж №2 (1-1), котедж для обслуговуючого персоналу (1-0), адміністративну будівлю (1-М) обладнати системами протипожежного захисту відповідно до ДБН8.2.5-56:20Г4 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту»;
- приміщення забезпечити в повному обсязі відповідними знаками безпеки згідно ДСТУ 180 6309:2007 «Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір» (ІБО 6309:1987,IDT) та ГОСТ:2.4.026-76 «ССБТ. Цвета сигнальные и знаки безопасности»;
- на території бази відпочинку встановити пожежний щит;
- будівлі забезпечити первинними засобами пожежогасіння (вогнегасниками) згідно «Правил експлуатації та типових норм належності вогнегасників» затверджених наказом МВС №25 від 15.01.2018 року.
- провести заміри опору ізоляції і перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання;
- наявні резервуари з водою не пристосувати для забору води пожежними автомобілями;
- електророзетки, вимикачі, перемикачі та інші подібні апарати що знаходяться в котеджі №1 (1-і), котеджі №2 (1-1), адміністративній будівлі (1-М), кафе (І-Н), котеджі для обслуговуючого персоналу (1-0) встановити на негорючі основи (конструкції) або підкласти під них шар суцільного негорючого матеріалу, що виступає за габарити апарата не менше ніж на 0,01 метра.;
- представити акт проведення технічного обслуговування наявних вогнегасників;
- лінії живлення до кожного побутового кондиціонера, забезпечити автономним пристроєм електричного захисту незалежно від наявності захисту на загальній лінії.
Позивач, не погодившись із діями відповідача щодо проведення планового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки та приписом про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, звернувся до суду з даним позовом.
Як вже заначено вище, позиція позивача по суті даного спору полягає в тому, що проведення перевірки та видання припису здійснено неуповноваженою на те посадовою особою. Позивач вважає, що перевірка повинна була бути проведена комісією посадових осіб, які перелічені в посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 05.05.2021 року за №109, і лише головними державними інспекторами з нагляду у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту, як передбачено наказом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області №359 від 11.12.2020 року, а не лише провідним інспектором Б.-Дністровського МРВ ГУ ДСНС України в Одеській області Баєвським О.О..
Відмовляючи у задоволенні позовних вимог, суд першої інстанції виходив з того, що проведення перевірки позивача та прийняття спірного припису здійснено уповноваженою на те посадовою особою, і правові підстави для скасування спірного припису відсутні.
Апелянт не погоджується з такою позицією суду першої інстанції та в апеляційній сказі повторює свої доводи щодо проведення перевірки та видання припису здійснено неуповноваженою особою.
Також апелянт вказує на те, що суд першої інстанції розглянув справу за участі неналежного відповідача і без участі належного відповідача, яким, на думку апелянта, має бути Білгород-Дністровський міськрайонний відділ ГУ ДСНС України в Одеській області, клопотання про залучення якого в якості відповідача суд першої інстанції не вирішив.
Колегія суддів погоджується з визначеним судом першої інстанції обсягом нормативно-правового регулювання, яке підлягає застосуванню при вирішенні даного спору.
Так, правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначено Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 року №877-V (далі - Закон №877-V).
Згідно з частиною 1 статті 47 Кодексу цивільного захисту України державний нагляд (контроль) з питань цивільного захисту здійснюється за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах техногенної та пожежної безпеки, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру, за діяльністю аварійно-рятувальних служб, а також у сфері промислової безпеки та гірничого нагляду, поводження з радіоактивними відходами відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», цього Кодексу та інших законодавчих актів.
Як встановлено статтею 1 Закону «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 року №877-V (далі - Закон №877-V), державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища; заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом; спосіб здійснення державного нагляду (контролю) - процедура здійснення державного нагляду (контролю), визначена законом.
Виключно законами встановлюються: органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб та форми здійснення заходів здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа (ч.4 ст.4 Закону №877).
Як встановлено статтею 64 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб. Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення. До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: 1) органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; 2) органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; 3) підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.
Статтею 6 Закону №877-V передбачено, що підставами для здійснення позапланових заходів є, зокрема, перевірка виконання суб`єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю).
Відповідно до ч.6 статті 7 Закону №877-V за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт, який повинен містити такі відомості: дату складення акта; тип заходу (плановий або позаплановий); форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо); предмет державного нагляду (контролю); найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім`я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід; найменування юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід.
Посадова особа органу державного нагляду (контролю) зазначає в акті стан виконання вимог законодавства суб`єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства.
У разі створення суб`єктом господарювання перешкод органу державного нагляду (контролю) чи його посадовим особам при здійсненні заходів державного нагляду (контролю) в акті обов`язково зазначається опис дій чи бездіяльності, що призвели до створення таких перешкод, з посиланням на відповідні норми закону.
Згідно з положеннями частини 7 та 8 статті 7 Закону №877-V на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.
Припис - обов`язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду (контролю) суб`єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства. Припис не передбачає застосування санкцій щодо суб`єкта господарювання. Припис видається та підписується посадовою особою органу державного нагляду (контролю), яка здійснювала перевірку.
Центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності відповідно до Указу Президента України від 16.01.2013 року №20/2013 «Деякі питання Державної служби України з надзвичайних ситуацій» (далі - Указ №20/2013) є Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України).
Основними завданнями ДСНС України є, серед іншого, здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб (пункт 3 Указу №20/2013).
ДСНС України здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення, а також міжрегіональні (повноваження яких поширюються на кілька адміністративно-територіальних одиниць) територіальні органи (у разі їх створення) - пункт 6 Указу №20/2013.
У відповідності до п.1 положення про Білгород-Дністровський міськрайонний відділ ГУ ДСПС України в Одеській області, затвердженого наказом ГУ ДСНС України в Одеській області від 07.12.2016 року №56. Білгород-Дністровський міськрайонний відділ ГУ ДСНС України в Одеській області (далі - відділ) є структурним підрозділом апарату ГУ ДСНС України в Одеській області і в межах наданих повноважень забезпечує реалізацію на рівні відповідної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту (далі - СДС ЦЗ) заходів у сфері цивільного захисту, виконує Функції державного нагляду (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб, реагування на надзвичайній ситуації та події.
Відповідно до розділу 1 п.1.3 Положення, Білгород-Дністровський міськрайонний відділ є органом державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільною захисту в Білгород-Дністровському районі Одеської області.
Відповідно до п.1.4 розділу 1 Відділ є організуючим та координуючим підрозділом у сфері цивільного захисту, запобігання та організації реагування на надзвичайні ситуації на рівні відповідної ланки територіальної підсистеми СДС ЦЗ.
Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади начальником ГУ ДСНС України в Одеській області за погодженням з ДСНС України (Розділ 6 «Положенння» - 6.1).
Начальник відділу має заступника, який призначається на посаду та звільняється з посади начальником ГУ ДСНС України в Одеській області (п.6.2).
Інші посадові особи відділу, які забезпечують здійснення державного нагляду (контролю) у сфері пожежної та техногенної безпеки, за посадою одночасно є державними інспекторами і нагляду\сфері пожежної та техногенної безпеки у Б-Дністровському районі. Відділ підпорядковується начальнику ГУ ДСНС України в Одеській області (п.6.4).
Відділ є органом державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захист) в Білгород- Дністровському районі Одеської області. Відділ є організуючим та координуючим підрозділом у сфері цивільною захисту, запобігання га організації реагування на надзвичайні ситуації на рівні відповідної ланки територіальної підсистеми СДС ЦЗ.
Як слідує з матеріалів справи, повідомлення №280 від 09.04.2021 року про проведення планового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) ПП «Ніка-2» оформлено Білгород-Дністровським міськрайонним відділом ГУ ДСНС в Одеській області на виконання наказу Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області №359 від 11.12.2020 року «Про проведення планових перевірок суб`єктів господарювання».
На підставі вказаного повідомлення було видано посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) посадовими особами Білгород-Дністровського МРВ ГУ ДСНС України в Одеській області, за результатами якої був складений Акт перевірки №118 від 02.06.2021 року та провідним інспектором Білгород-Дністровського МРВ ГУ ДСНС України в Одеській області капітаном служби цивільного захисту ОСОБА_3 складений оскаржуваний припис №58 від 02.06.2021 року.
З урахуванням наведеного нормативно-правового регулювання спірних відносин, колегія суддів вважає, що провідний інспектор Білгород-Дністровського МРВ ГУ ДСНС України в Одеській області Баєвський О.О. при здійсненні державного нагляду (контролю) ПП «Ніка-2» та при винесенні спірного припису діяв правомірно у межах наданих йому повноважень.
Посилання апелянта на те, що перевірка ПП «Ніка-2» повинна була бути проведена не провідним інспектором Б.-Дністровського МРВ ГУ ДСНС України в Одеській області ОСОБА_3 , а комісією посадових осіб, які перелічені в посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 05.05.2021 року за №109, і лише головними державними інспекторами з нагляду у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту, як передбачено пунктом 1 наказом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області №359 від 11.12.2020 року, є помилковими з огляду на наступне.
Наказ Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області №359 від 11.12.2020 року не визначає конкретного переліку посадових осіб ГУ ДСНС в Одеській області, які мають право на проведення планових перевірок у 2021 році згідно річного плану, оскільки пункт 1 цього наказу містить вказівку для всіх уповноважених посадових та структурних підрозділів ГУ ДСНС в Одеській області на здійснення планових заходів контролю згідно річного плану перевірок.
Відповідно до наведених вище нормативно-правових положень, державний контроль у сфері техногенної та пожежної безпеки (перевірками) здійснюють інспектори органів Державної служби України з надзвичайних ситуації, до яких відноситься і провідний інспектор Б.-Дністровського МРВ ГУ ДСНС України в Одеській області ОСОБА_3 , а тому проведення перевірки ПП «Ніка-2» та видання спірного припису цим інспектором особисто відповідає вимогам Закону №877-V та Кодексу цивільного захисту України.
З урахуванням такого висновку, значення в посвідченні на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 05.05.2021 року за №109, крім інспектора Баєвського О.О., ще трьох посадових осіб Б.-Дністровського МРВ ГУ ДСНС України в Одеській області, не виключає можливість проведення такої перевірки як всіма цими посадовими особами, так і кожним з них окремо.
З урахуванням наведених висновків, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції обґрунтовано відхилив доводи позивача щодо проведення перевірки та прийняття припису неуповноваженою особою.
Оскільки позов ґрунтується лише на відсутності законодавчо визначених повноважень у посадової особи, яка провела перевірки та винесла спірний припис, а такі доводи позивача обґрунтовано були відхилені судом першої інстанції, то колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що оскільки під час зазначеної перевірки виявлено порушення вимог нормативних актів у сфері пожежної та техногенної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, і які позивач по суті не оспорює, то спірний припис винесений правомірно, що, в свою чергу, виключає підстави для задоволення позовних вимог.
Що стосується доводів апелянта про вирішення судом даного спору без залучення Білгород-Дністровського МРВ ГУ ДСНС України в Одеській області в якості належного позивача, то колегія такі доводи апелянта відхиляє, оскільки відповідно до наведених вище положень про Білгород-Дністровський міськрайонний відділ ГУ ДСПС України в Одеській області, цей відділ є структурним підрозділом ГУ ДСНС України в Одеській області, і саме ГУ ДСНС України в Одеській області було ініціатором проведення перевірки позивача відповідно до наказу №359 від 11.12.2020 року, а тому суд першої інстанції обґрунтовано залучив цього суб`єкта владних повноважень до участі у справі в якості співвідповідача.
Колегія суддів також звертає увагу, що апеляційна інстанції не має як процесуальних повноважень на здійснення заміни відповідача чи залучення другого відповідача, так не має і повноважень на повернення справи на новий розгляд наслідок незалучення судом першої інстанції належного відповідача.
Таким чином, суд першої інстанції правильно встановив обставини справи, порушень матеріального та процесуального права при вирішенні справи не допустив, а наведені в скарзі доводи правильність висновків суду не спростовують.
За таких обставин апеляційна скарга задоволенню не підлягає.
Керуючись ст.315, ст.316, ст.321, ст.322, ст.325, ст.328 КАС України, апеляційний суд,
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу приватного підприємства «Ніка-2» залишити без задоволення, а рішення Одеського окружного адміністративного суду від 19 лютого 2024 року - без змін.
Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення з підстав, передбачених ст.328 КАС України.
Повний текст складено та підписано 06 червня 2024 року.
Суддя-доповідач К.В. КравченкоСудді О.В. Джабурія Н.В. Вербицька
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.06.2024 |
Оприлюднено | 10.06.2024 |
Номер документу | 119564903 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Коваленко Н.В.
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Кравченко К.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні