Ухвала
від 08.03.2024 по справі 445/569/22
ЗОЛОЧІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 445/569/22

Провадження № 1-кс/445/176/24

УХВАЛА

про тимчасовий доступ до речей і документів

08 березня 2024 року слідчий суддя Золочівського районного суду Львівської області ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого СВ Золочівського РВП ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 , про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів,-

в с т а н о в и в:

старший слідчий СВ Золочівського РВП ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 звернувся з клопотанням, що погоджене з прокурором Львівської спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Західного регіону ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до оригіналів документів пов`язаних із виконанням робіт на об`єктах «Реконструкція будівлі спеціального призначення №6/44 (склад) з улаштуванням шатрового даху військового містечка № НОМЕР_1 військової частини А НОМЕР_2 м. Золочів Львівської області» та «Реконструкція будівлі спеціального призначення №8/11 (склад) з улаштуванням шатрового даху військового містечка № НОМЕР_3 військової частини НОМЕР_4 м. Золочів Львівської області», які знаходяться у розпорядженні військової частини НОМЕР_4 .

В клопотанні зазначає, що упродовж 2020 2022 років ОСОБА_5 обіймав посаду директора Товариства з обмеженою відповідальність «Будівельна компанія « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ).

Відповідно до розділів 20, 21 Статуту Товариства з обмеженою відповідальність «Будівельна компанія « ІНФОРМАЦІЯ_1 », затверджений рішенням учасника вказаного підприємства від 06.03.2019 № 2, визначено, що виконавчим одноосібним органом підприємства є директор підприємства, який може діяти від імені товариства без довіреності. Керівник повинен діяти добросовісно і розумно в інтересах товариства. Виконавчий орган несе відповідальність перед товариством за збитки, заподіяні товариству його винними діями або бездіяльністю.

Таким чином, займаючи посаду директора Товариства з обмеженою відповідальність «Будівельна компанія « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 постійно обіймав на підприємстві посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, а отже був службовою особою в розумінні ч. 3 ст. 18 КК України.

19.11.2021 між військовою частиною НОМЕР_4 (ЄДРПОУ НОМЕР_6 , далі за текстом Замовник), в особі командира військової частини НОМЕР_4 ОСОБА_6 та Товариством з обмеженою відповідальність «Будівельна компанія « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 , далі за текстом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », Підрядник) в особі директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_5 , укладено договір підряду №56 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкція будівлі спеціального призначення №6/44 (склад) з улаштуванням шатрового даху військового містечка № НОМЕР_1 військової частини А НОМЕР_2 м. Золочів Львівської області» (далі за текстом Договір від 19.11.2021 №56, Договір).

Зокрема, відповідно до положень вказаного договору:

- Замовник доручає, а Підрядник зобов`язується виконати роботи відповідно до проектної документації та умов Договору по об`єкту: «Реконструкція будівлі спеціального призначення №6/44 (склад) з улаштуванням шатрового даху військового містечка № НОМЕР_1 військової частини ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ДК 021:2015 45454000-4 реконструкція, за адресою: м. Золочів Львівської області (далі по тексту в окремих випадках Об`єкт), що виконується за рахунок коштів державного бюджету України (п. 1.1. Договору від 19.11.2021 №56);

- Підрядник зобов`язується у строк до 24.12.2021 виконати роботи по Об`єкту та передати їх Замовнику відповідно до акту виконаних робіт, а Замовник прийняти і оплатити виконані роботи (п. 1.2. Договору від 19.11.2021 №56);

- Підрядник зобов`язаний виконати передбачені цим Договором роботи, якість яких повинна відповідати вимогам нормативно-правових актів України, якими регламентовано відносини у сфері будівництва, проектній документації та умовам Договору (п. 2.1. Договору від 19.11.2021 №56);

- Підрядник гарантує якість виконаних робіт і матеріалів, що будуть використані при виконанні таких робіт, змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливості експлуатації Об`єкта відповідно до умов Договору (п. 2.7.1. Договору від 19.11.2021 №56);

- договірна ціна за Цим Договором складає 2 009 000 грн. в т.ч. ПДВ 334833,33 грн. (п. 3.1. Договору від 19.11.2021 №56);

- Підрядник зобов`язаний: розпочати виконання робіт на Об`єкті за договором протягом 5-ти (п`яти) календарних днів з дати підписання Договору обома Сторонами та отримання від Замовника проектної документації на Об`єкт; забезпечити (виконати) введення Об`єкта в експлуатацію; завершити виконання робіт та передати Об`єкт Замовнику відповідно до умов Договору не пізніше, ніж, з виконавчою документацією по Об`єкту, у тому числі надати «Акт приймання виконаних будівельних робіт» за формою №КБ-2в та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за формою №КБ-3 (п. 5.1.3. Договору від 19.11.2021 №56);

- передача виконаних робіт по Об`єкту Підрядником та їх приймання Замовником оформлюється Актом приймання виконаних будівельних робіт та довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-2в, №КБ-3) з обов`язковим попереднім оформленням виконавчої технічної документації, актів на приховані роботи виконавчих схем, тощо (п. 5.3.4. Договору від 19.11.2021 №56);

- Підрядник зобов`язаний забезпечувати виконання робіт по Об`єкту необхідними якісними матеріально-технічним (зокрема будівельними матеріалами тощо) та енергетичними ресурсами. При цьому, Підрядник відповідає за їх належну якість та відповідальність вимогам чинного законодавства, проектній документації умовам Договору (п. 5.4.3. Договору від 19.11.2021 №56);

- Підрядник зобов`язаний забезпечувати виконання робіт, якість яких відповідає умовам Договору та вимогам чинного законодавства у строки, встановленні Договором (п. 6.3.2. Договору від 19.11.2021 №56);

- Підрядник зобов`язаний використовувати під час виконання робіт матеріали, вироби й конструкції, що відповідають умовам Договору та вимогам чинного законодавства (п. 6.3.11. Договору від 19.11.2021 №56).

Відповідно до ч. 1 ст. 193 Господарського кодексу України, суб`єкти господарювання повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору.

Статтями 526, 629 Цивільного кодексу України визначено, що зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, а договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Твердий кошторис (тверда договірна ціна) встановлюється незмінним на весь обсяг будівництва з наданням виконавцем робіт гарантій, в тому числі фінансових, щодо реалізації проектних рішень в установлені строки за фіксовану ціну. При визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об`єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовуються примірні форми первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (примірна форма № КБ-3). За твердої договірної ціни взаєморозрахунки провадяться на підставі виконаних обсягів робіт та їх вартості, визначеної в договірній Ціні (пункти 6.3.1, 6.3.2.2, 6.4.2, 6.4.3 Правил визначення вартості будівництва (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), затверджених наказом ІНФОРМАЦІЯ_4 від 05.07.2013 № 293).

За вказаних обставин, ОСОБА_5 , обіймаючи посаду директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », будучи службовою особою, маючи відповідні спеціальні знання та досвід роботи у сфері будівництва, вирішив заволодіти грошовими коштами військової частини НОМЕР_4 (бюджетними коштами) шляхом зловживання своїм службовим становищем, а саме шляхом умисного завищення обсягів (вартості) робіт в актах приймання виконаних будівельних робіт примірної форми КБ-2в та довідках про вартість виконаних будівельних робіт та витрати примірної форми КБ-3, порівняно з обсягами фактично виконаних робіт за Договором від 19.11.2021 №56, укладеним між військовою частиною НОМЕР_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Реалізуючи свій умисел на заволодіння грошовими коштами військової частини НОМЕР_4 (бюджетними коштами), ОСОБА_5 , будучи службовою особою, діючи з корисливих мотивів, протиправно, в порушення ч. 1 ст. 193 Господарського кодексу України, ст.ст. 526, 629 Цивільного кодексу України, п.п. 6.3.1, 6.3.2.2, 6.4.2, 6.4.3 Правил визначення вартості будівництва (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), затверджених наказом ІНФОРМАЦІЯ_4 від 05.07.2013 № 293, п.п. 1.1., 1.2., 2.1., 2.7.1., 5.1.3., 5.4.3., 6.3.2., 6.3.11. Договору від 19.11.2021 №56, укладеного між військовою частиною НОМЕР_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », достовірно знаючи проте, що обсяг та якість виконаних робіт не відповідає проектно-кошторисній документації та умовам Договору від 19.11.2021 №56, усвідомлюючи, які саме роботи фактично виконі та які саме матеріали використані, умисно спланувавши не закінчувати роботи та усунувши робітників від Об`єкту, перебуваючи у невстановленому досудовим розслідуванням місці, у період з 19.11.2021 по 28.12.2021, більш точної дати та часу досудовим розслідуванням не встановлено, шляхом зловживання своїм службовим становищем з метою заволодіти чужим майном грошовими коштами військової частини НОМЕР_4 (бюджетними коштами), склав, підписав від імені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та завірив печаткою даного підприємства (проставив відтиск) акти КБ-2в та довідки КБ-3 за Договору від 19.11.2021 №56, укладеним між військовою частиною НОМЕР_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », в яких були вказані завідомо (для ОСОБА_5 ) завищені або не виконані обсяги (вартість) робіт на загальну суму 795 734,77 грн., порівняно з виконаними фактично, а саме:

-довідку КБ-3 за листопад 2021 року від 29.11.2021 та акт КБ-2в за листопад 2021 року № 1 від 29.11.2021, відповідно до якого на Об`єкті виконано улаштування поясів в опалубці на 42 м3, тоді як фактично зазначені роботи виконані на 24 м3, тобто завищення виконання робіт на 18 м3;

- довідку КБ-3 за грудень 2021 року від 17.12.2021 та акт КБ-2в за грудень 2021 року № 2 від 17.12.2021, відповідно до якого на Об`єкті виготовлено та установлено крокв, мауерлатів, підкосів та стойок на 30,2 м3, тоді як фактично зазначені роботи виконані на 29,1 м3, тобто завищення виконання робіт на 1,1 м3;

- довідку КБ-3 за грудень 2021 року від 28.12.2021 та акт КБ-2в за грудень 2021 року № 3 від 28.12.2021, відповідно до якого на Об`єкті:

- використано плівки пароізоляційної обсягом 1568,6 м2, тоді як фактично використано 909,8 м2, тобто завищення обсягу використаного матеріалу на 658,8 м2;

- виконано улаштування покрівель шатрових на 10 м2, тоді як фактично зазначені роботи не виконувались, тобто завищення виконання робіт на 10 м2;

- використано металопрофілю покрівельного обсягом 1639,9 м2, тоді як фактично вказаний матеріал не встановлювався та роботи не виконувались, тобто завищення обсягу використаного матеріалу на 1639,9 м2;

- використано сталь оцинковану листову обсягом 81 м2, тоді як фактично вказаний матеріал не встановлювався та роботи не виконувались, тобто завищення обсягу використаного матеріалу на 81 м2;

- використано жолоб підвісний довжиною 162 м, тоді як фактично вказаний матеріал не встановлювався та роботи не виконувались, тобто завищення обсягу використаного матеріалу на 162 м;

- використано водостічну систему довжиною 107,8 м, тоді як фактично вказаний матеріал не встановлювався та роботи не виконувались, тобто завищення обсягу використаного матеріалу на 107,8 м;

- використано водостічних лійок у кількості 10 шт., тоді як фактично вказаний матеріал не встановлювався та роботи не виконувались, тобто завищення обсягу використаного матеріалу на 10 шт.

При цьому, ОСОБА_5 , в силу займаної посади, були достовірно відомі обсяги фактично використаних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » матеріалів та виконаних робіт за Договору від 19.11.2021 №56, укладеним між військовою частиною НОМЕР_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Підписавши та проставивши відтиск печатки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на вказаних вище актах КБ-2в та довідках КБ-3, ОСОБА_5 передав їх для підписання (погодження) інженеру технічного нагляду фізичної особі-підприємцю « ОСОБА_7 » (РНОКПП НОМЕР_7 ) ОСОБА_7 , яка відповідно до укладеного з військовою частиною НОМЕР_4 договору на виконання робіт із технічного нагляду за будівництвом від 25.11.2021 № 65, здійснювала технічний нагляд на Об`єкті, та Замовнику.

Після підписання (погодження) вказаних офіційних документів інженером технічного нагляду ОСОБА_7 та Замовником, які є підставою для перерахування коштів за виконані роботи, уповноваженою особою Підрядника, на підставі платіжних доручень № 597 від 29.11.2021, № 639 від 17.12.2021 та № 691 від 28.12.2021, з розрахункового рахунку військової частини НОМЕР_8 в ІНФОРМАЦІЯ_5 на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » НОМЕР_9 у ПАТ АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » переховані грошові кошти, відповідно на суму 286 537,20 грн., 291 711,60 грн. та 815 675,80 грн., а всього на загальну суму 1 393 924,60 грн., за виконання робіт Підрядником, які фактично не були виконані на загальну суму 795 734,77 грн., внаслідок чого державі в особі військової частини НОМЕР_4 завдана шкода (збитки) у вказаному розмірі, що більше ніж у двісті п`ятдесят разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян та відповідно до п. 3 примітки до ст. 185 КК України вважається великими розмірами.

Таким чином, директор Товариства з обмеженою відповідальність «Будівельна компанія « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 , будучи службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, шляхом зловживання своїм службовим становищем, діючи з корисливих мотивів, протиправно, заволодів чужим майном грошовими коштами військової частини НОМЕР_4 (бюджетними коштами) на загальну суму 795 734,77 грн., внаслідок чого державі в особі військової частини НОМЕР_4 завдана шкода (збитки) у вказаному розмірі, що більше ніж у двісті п`ятдесят разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян та відповідно до п. 3 примітки до ст. 185 КК України вважається великими розмірами, чим вчинив кримінальне правопорушення, передбачене ч. 4 ст. 191 КК України заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненому у великих розмірах.

Він же, ОСОБА_5 , реалізуючи свій умисел, спрямований на заволодіння грошовими коштами військової частини НОМЕР_4 (бюджетними коштами), обіймаючи посаду директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », будучи службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, діючи умисно, з метою створення формальних (документальних) підстав для перерахування зайвих коштів (за невиконані роботи) на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », достовірно знаючи проте, що обсяг та якість виконаних робіт не відповідає проектно-кошторисній документації та умовам Договору від 19.11.2021 №56, усвідомлюючи, які саме роботи фактично виконі та які саме матеріали використані, умисно спланувавши не закінчувати роботи та усунувши робітників від Об`єкту, перебуваючи у невстановленому досудовим розслідуванням місці, у період з 19.11.2021 по 28.12.2021, більш точної дати та часу досудовим розслідуванням не встановлено, склав, підписав від імені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та завірив печаткою даного підприємства (проставив відтиск) завідомо неправдиві офіційні документи (первинні документи бухгалтерського обліку) акти КБ-2в та довідки КБ-3 за Договору від 19.11.2021 №56, укладеним між військовою частиною НОМЕР_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », в яких були вказані завідомо (для ОСОБА_5 ) завищені або не виконані обсяги (вартість) робіт на загальну суму 795 734,77 грн., порівняно з виконаними фактично, а саме:

- довідку КБ-3 за листопад 2021 року від 29.11.2021 та акт КБ-2в за листопад 2021 року № 1 від 29.11.2021, відповідно до якого на Об`єкті виконано улаштування поясів в опалубці на 42 м3, тоді як фактично зазначені роботи виконані на 24 м3, тобто завищення виконання робіт на 18 м3;

- довідку КБ-3 за грудень 2021 року від 17.12.2021 та акт КБ-2в за грудень 2021 року № 2 від 17.12.2021, відповідно до якого на Об`єкті виготовлено та установлено крокв, мауерлатів, підкосів та стойок на 30,2 м3, тоді як фактично зазначені роботи виконані на 29,1 м3, тобто завищення виконання робіт на 1,1 м3;

- довідку КБ-3 за грудень 2021 року від 28.12.2021 та акт КБ-2в за грудень 2021 року № 3 від 28.12.2021, відповідно до якого на Об`єкті:

- використано плівки пароізоляційної обсягом 1568,6 м2, тоді як фактично використано 909,8 м2, тобто завищення обсягу використаного матеріалу на 658,8 м2;

- виконано улаштування покрівель шатрових на 10 м2, тоді як фактично зазначені роботи не виконувались, тобто завищення виконання робіт на 10 м2;

- використано металопрофілю покрівельного обсягом 1639,9 м2, тоді як фактично вказаний матеріал не встановлювався та роботи не виконувались, тобто завищення обсягу використаного матеріалу на 1639,9 м2;

- використано сталь оцинковану листову обсягом 81 м2, тоді як фактично вказаний матеріал не встановлювався та роботи не виконувались, тобто завищення обсягу використаного матеріалу на 81 м2;

- використано жолоб підвісний довжиною 162 м, тоді як фактично вказаний матеріал не встановлювався та роботи не виконувались, тобто завищення обсягу використаного матеріалу на 162 м;

- використано водостічну систему довжиною 107,8 м, тоді як фактично вказаний матеріал не встановлювався та роботи не виконувались, тобто завищення обсягу використаного матеріалу на 107,8 м;

- використано водостічних лійок у кількості 10 шт., тоді як фактично вказаний матеріал не встановлювався та роботи не виконувались, тобто завищення обсягу використаного матеріалу на 10 шт.

Підписавши та проставивши відтиск печатки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на вказаних вище актах КБ-2в та довідках КБ-3, ОСОБА_5 передав їх для підписання (погодження) інженеру технічного нагляду фізичної особі-підприємцю « ОСОБА_7 » (РНОКПП НОМЕР_7 ) ОСОБА_7 , яка відповідно до укладеного з військовою частиною НОМЕР_4 договору на виконання робіт із технічного нагляду за будівництвом від 25.11.2021 № 65, здійснювала технічний нагляд на Об`єкті, та Замовнику, тобто видав завідомо неправдиві офіційні документи.

Після підписання вказаних офіційних документів інженером технічного нагляду ОСОБА_7 та Замовником, які не були обізнані із злочинними намірами ОСОБА_5 щодо протиправного заволодіння грошовими коштами військової частини НОМЕР_4 (бюджетними коштами) шляхом зловживання своїм службовим становищем, на підставі платіжних доручень № 597 від 29.11.2021, № 639 від 17.12.2021 та № 691 від 28.12.2021, з розрахункового рахунку військової частини НОМЕР_8 в ІНФОРМАЦІЯ_5 на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » НОМЕР_9 у ПАТ АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » переховані грошові кошти, відповідно на суму 286 537,20 грн., 291 711,60 грн. та 815 675,80 грн., а всього на загальну суму 1 393 924,60 грн., за виконання робіт, які фактично не були виконані на загальну суму 795 734,77 грн., внаслідок чого державі в особі військової частини НОМЕР_4 завдана шкода (збитки) у вказаному розмірі, що більше ніж у двісті п`ятдесят разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян та відповідно до п. 4 примітки до ст. 364 КК України вважається тяжкими наслідками.

Таким чином, директор Товариства з обмеженою відповідальність «Будівельна компанія « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 , будучи службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, діючи з корисливих мотивів, протиправно, склав та видав завідомо неправдиві офіційні документи, внаслідок чого державі в особі військової частини НОМЕР_4 завдана шкода (збитки) у вказаному розмірі, що більше ніж у двісті п`ятдесят разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян та відповідно до п.4 примітки до ст. 364 КК України вважається тяжкими наслідками, чим вчинив кримінальне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 366 КК України - складання та видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, що спричинило тяжкі наслідки.

03 січня 2024 року ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , уродженцю м. Броди Львівської області, українцю, громадянину України, який зареєстрованому та проживаючому за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимому, директору Товариства з обмеженою відповідальність «Будівельна компанія « ІНФОРМАЦІЯ_1 » повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.4 ст.191, ч.2 ст.366 КК України.

Обґрунтованість підозри ОСОБА_5 повністю підтверджується зібраними у кримінальному провадженні доказами: повідомленням про вчинення кримінального правопорушення №14/6/1/1 від 07.04.2022, договором підряду №56 від 19.11.2021, договором №65 від 25.11.2021 на виконання робіт із технічного нагляду за будівництвом, актом №1 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2021 року, актом №2 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року, актом №3 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року, протоколом допиту свідка ОСОБА_7 від 14.07.2022, протоколом огляду місця події від 05.07.2022, протоколом допиту свідка ОСОБА_8 від 19.08.2022, висновок експерта почеркознавчої експертизи №Л/134 від 21.12.2023, висновком судової будівельно-технічної експертизи №-19/120-22/5947-БТ від 08.07.2022 та іншими матеріалами кримінального провадження.

Крім цього, 19.11.2021 між військовою частиною НОМЕР_4 (ЄДРПОУ НОМЕР_6 , далі за текстом Замовник-1), в особі командира військової частини НОМЕР_4 ОСОБА_6 та Товариством з обмеженою відповідальність «Будівельна компанія « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 , далі за текстом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », Підрядник) в особі директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_5 , укладено договір підряду №56 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкція будівлі спеціального призначення №6/44 (склад) з улаштуванням шатрового даху військового містечка № НОМЕР_1 військової частини НОМЕР_4 м. Золочів Львівської області» (далі за текстом Договір від 19.11.2021 №56, Договір).

Зокрема, відповідно до положень вказаного договору:

- Замовник-1 доручає, а Підрядник зобов`язується виконати роботи відповідно до проектної документації та умов Договору по об`єкту: «Реконструкція будівлі спеціального призначення №6/44 (склад) з улаштуванням шатрового даху військового містечка № НОМЕР_1 військової частини ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ДК 021:2015 45454000-4 реконструкція, за адресою: м. Золочів Львівської області (далі по тексту в окремих випадках Об`єкт), що виконується за рахунок коштів державного бюджету України (п. 1.1. Договору від 19.11.2021 №56);

- Підрядник зобов`язується у строк до 24.12.2021 виконати роботи по Об`єкту та передати їх Замовнику-1 відповідно до акту виконаних робіт, а Замовник-1 прийняти і оплатити виконані роботи (п. 1.2. Договору від 19.11.2021 №56);

- Підрядник зобов`язаний виконати передбачені цим Договором роботи, якість яких повинна відповідати вимогам нормативно-правових актів України, якими регламентовано відносини у сфері будівництва, проектній документації та умовам Договору (п. 2.1. Договору від 19.11.2021 №56);

- технічний нагляд під час виконання робіт по Об`єкту здійснюється в порядку, який визначено Законом України «Про архітектурну діяльність» та Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903 (п. 2.4. Договору від 19.11.2021 №56);

- Підрядник зобов`язаний: розпочати виконання робіт на Об`єкті за договором протягом 5-ти (п`яти) календарних днів з дати підписання Договору обома Сторонами та отримання від Замовника-1 проектної документації на Об`єкт; забезпечити (виконати) введення Об`єкта в експлуатацію; завершити виконання робіт та передати Об`єкт Замовнику-1 відповідно до умов Договору не пізніше, ніж, з виконавчою документацією по Об`єкту, у тому числі надати «Акт приймання виконаних будівельних робіт» за формою №КБ-2в та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за формою №КБ-3 (п. 5.1.3. Договору від 19.11.2021 №56);

- передача виконаних робіт по Об`єкту Підрядником та їх приймання Замовником-1 оформлюється Актом приймання виконаних будівельних робіт та довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-2в, №КБ-3) з обов`язковим попереднім оформленням виконавчої технічної документації, актів на приховані роботи виконавчих схем, тощо (п. 5.3.4. Договору від 19.11.2021 №56).

Також, 25.11.2021 між військовою частиною НОМЕР_4 (ЄДРПОУ НОМЕР_6 , далі за текстом Замовник-2), в особі командира військової частини НОМЕР_4 ОСОБА_6 та фізичною особою-підприємцем « ОСОБА_7 » (РНОКПП НОМЕР_7 , далі за текстом ФОП ОСОБА_7 , Виконавець) в особі ОСОБА_7 , укладено договір № 65 на виконання робіт із технічного нагляду за будівництвом (далі за текстом Договір від 25.11.2021 № 65), умовами якого передбачено, зокрема, наступне:

Замовник-2 доручає, а Виконавець приймає на себе зобов`язання по виконанню робіт: «Технічний нагляд за виконанням робіт на об`єкті: «Реконструкція будівлі спеціального призначення №6/44 (склад) з улаштуванням шатрового даху військового містечка № НОМЕР_1 військової частини НОМЕР_4 м. Золочів Львівської області» (код ДК 021:2015:71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) у порядку та на умовах, передбачених Договором (п. 1.1. Договору від 25.11.2021 № 65).

Виконавець здійснює технічний нагляд відповідно до умов вказаного договору від 25.11.2021 № 65 та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903 (далі за текстом Порядок № 903) (п. 1.3 Договору від 25.11.2021 № 65);

Виконавець здійснює технічний нагляд протягом дії цього Договору та виконання будівельних (у тому числі підготовчих) робіт на Об`єкті (п. 3.1 Договору від 25.11.2021 № 65).

Виконавець забезпечує якісне здійснення технічного нагляду відповідно до основних завдань технічного нагляду, а саме у відповідності до п. 3.2.1. Договору від 25.11.2021 № 65 проводить перевірку:

а) наявності у підрядника, який здійснює будівництво Об`єкта, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування, на їх відповідність проектним рішенням, державним будівельним нормам та правилам, іншим нормам та стандартам тощо, що використовуються під час будівництва Об`єкта, зокрема технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань, та ін.;

б) відповідності виконаних будівельних робіт, використаних конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;

в) обсягів, вартості та якості виконаних підрядником, який здійснює будівництво Об`єкта, будівельних робіт, відображених в актах № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», а також кількості, вартості та якості змонтованого на Об`єкті обладнання на відповідність, укладеному Договору підряду, вимогам державних будівельних норм та нормативним документам, які діють у галузі будівництва;

г) виконання підрядником, який здійснює будівництво Об`єкта, вказівок і у приписів, наданих Замовником-2, а також виданих за результатами технічного та/або авторського нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду.

Повідомляє підрядника, який здійснює будівництво Об`єкта, та Замовника-2 про невідповідність кількості, якості виробів, матеріалів та обладнання, використаних або змонтованих на Об`єкті, вимогам проектно-кошторисної документації, укладеному Договору підряду, нормативним документам у галузі будівництва тощо (п. 3.2.4 Договору від 25.11.2021 № 65).

Виконавець після відповідної перевірки та у разі відсутності зауважень протягом 5 календарних днів з дня отримання від підрядника, який здійснює будівництво Об`єкта, підписує та передає Замовнику-2 акти приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3. Підпис Виконавця (посада, прізвище, ім`я, по батькові, підпис та, у разі наявності, відтиску печатки) на вказаних у документах свідчить про відповідність робіт (у тому числі їх якість, вартість, обсяг), виконаних підрядником, який здійснює будівництво Об`єкта, проектним рішенням та вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, а також дорученням Замовника-2, пов`язаним з виконанням будівельних робіт на Об`єкті (п. 3.5. Договору від 25.11.2021 № 65)

Виконавець зобов`язаний: контролювати відповідність виконання будівельних робіт на Об`єкті, застосування матеріалів, виробів, обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів; зупиняти виконання будівельних робіт на Об`єкті у разі застосування підрядником, який здійснює будівництво Об`єкта, матеріалів, деталей, конструкцій та/або виробів, які не відповідають проектно-кошторисній документації та/або вимогам нормативних документів; контролювати відповідність обсягів та якості виконаних робіт, що надаються до оплати підрядником, який здійснює будівництво Об`єкта, проектно-кошторисній документації та умов Договору підряду; вести облік обсягів і вартості прийнятих і оплачених робіт, а також будівельних робіт, виконаних підрядником з недоліками (п.п. 5.4.7., 5.4.10, 5.4.14., 5.4.20. Договору від 25.11.2021 № 65).

Разом з тим, встановлено, що 27.07.2016 ОСОБА_7 , після проходження відповідної професійної атестації, що підтверджує її відповідність кваліфікаційним вимогам у сфері діяльності пов`язаної із створенням об`єктів архітектури, професійну спеціалізацію, необхідній рівень кваліфікації та знань, отримала сертифікат серії АТ №005840 від 27.07.2016, виданий згідно з рішенням ІНФОРМАЦІЯ_7 від 27.07.2016 № 17, який надав їй право здійснювати технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд.

Наказом ФОП ОСОБА_7 від 24.11.2021 № 6 інженер технічного нагляду ОСОБА_7 призначена відповідальною за ведення технічного нагляду за об`єктом: «Реконструкція будівлі спеціального призначення №6/44 (склад) з улаштуванням шатрового даху військового містечка № НОМЕР_1 військової частини НОМЕР_4 м. Золочів Львівської області».

Статтею 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» передбачено, що технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. У разі виявлення відхилень від проектних рішень, допущених під час будівництва об`єкта архітектури, та відмови підрядника щодо їх усунення особа, яка здійснює технічний нагляд, повідомляє про це замовника і орган державного архітектурно-будівельного контролю для вжиття заходів відповідно до законодавства. Обов`язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень. Примірні форми договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері архітектури.

Відповідно до пунктів 1-3, 5-6 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903 (далі Порядок № 903), технічний нагляд під час реконструкції будівель і споруд (далі за текстом будівництво об`єкта) забезпечує замовник протягом усього періоду будівництва об`єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об`єкта.

Технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.

Особи, що здійснюють технічний нагляд:

1) проводять перевірку: наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об`єкта, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо; відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів; відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації; виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;

2) ведуть облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками;

3) проводять разом з підрядником огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів;

4) повідомляють підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;

5) оформляють акти робіт, виконаних з недоліками;

6) беруть участь у проведенні перевірки: робочою комісією якості окремих конструкцій і вузлів, будівельно-монтажних робіт усіх видів, відповідності змонтованого спецобладнання, устатковання і механізмів технічним умовам; органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;

7) виконують інші функції, пов`язані з технічним наглядом на відповідному об`єкті.

Особи, що здійснюють технічний нагляд, мають право вимагати від підрядника:

1) виконання робіт відповідно до проектно-кошторисної та іншої технічної документації, дотримання вимог нормативних документів щодо порядку виконання і прийняття робіт;

2) зупинення робіт у разі застосування ним матеріалів, деталей, конструкцій та виробів, які не відповідають вимогам нормативних документів;

3) проведення лабораторних випробувань матеріалів і конструкцій щодо їх відповідності сертифікатам якості, а обладнання - технічним (технологічним) паспортам та своєчасного повідомлення їм про такі випробування;

4) усунення відхилень від проектних рішень, недоліків (дефектів) та недоробок і повторного пред`явлення робіт для здійснення технічного нагляду;

5) зупинення виконання: робіт до оформлення актів огляду прихованих робіт; будівельно-монтажних робіт у разі виявлення понаднормативної деформації об`єкта або загрози обвалу конструкцій та вжиття невідкладних заходів для запобігання виникненню аварії.

Згідно ч. 3 ст. 18 КК України службовими особами є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також постійно чи тимчасово обіймають в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною службовою особою підприємства, установи, організації, судом або законом.

Таким чином, інженер технічного нагляду ФОП ОСОБА_7 ОСОБА_7 здійснюючи, відповідно до вимог наказу ФОП ОСОБА_7 від 24.11.2021 № 6, ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність», п.п. 5-6 Порядку № 903 та договору від 25.11.2021 №65 технічний нагляд на об`єкті: «Реконструкція будівлі спеціального призначення №6/44 (склад) з улаштуванням шатрового даху військового містечка № НОМЕР_1 військової частини А НОМЕР_2 м. Золочів Львівської області», виконувала організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції за спеціальним повноваженням, а отже була службовою особою в розумінні ч. 3 ст. 18 КК України.

Так, відповідно до пунктів 5-6 Порядку № 903, ОСОБА_7 здійснюючи технічний нагляд під час виконання Підрядником робіт на об`єкті: «Реконструкція будівлі спеціального призначення №6/44 (склад) з улаштуванням шатрового даху військового містечка № НОМЕР_1 військової частини НОМЕР_4 м. Золочів Львівської області» за договором підряду № 56 від 19.11.2021, укладеним між військовою частиною НОМЕР_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », була зобов`язана, зокрема: проводити перевірку відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів; відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації; вести облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками; проводити разом з підрядником огляд та оцінку результатів виконаних робіт і конструктивних елементів; повідомляти підряднику про невідповідність матеріалів вимогам нормативних документів; оформляти акти робіт, виконаних з недоліками.

Крім того, ОСОБА_7 здійснюючи технічний нагляд на вказаному об`єкті повинна вимагати від підрядника: виконання робіт відповідно до проектно-кошторисної та іншої технічної документації, дотримання вимог нормативних документів щодо порядку виконання і прийняття робіт; зупинення робіт у разі застосування ним матеріалів, які не відповідають вимогам нормативних документів; усунення відхилень від проектних рішень, недоліків (дефектів) та недоробок і повторного пред`явлення робіт для здійснення технічного нагляду.

Однак, інженера технічного нагляду фізичної особи-підприємець « ОСОБА_7 » ОСОБА_7 , будучи службовою особою, наділеною адміністративно - господарськими та організаційно розпорядчими функціями, маючи спеціальні знання та досвід роботи у сфері здійснення технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд, безперешкодний доступ до об`єкта нагляду, реальну можливість перевірити факт та обсяги виконаних робіт, а також якість та характеристики використаних матеріалів, не передбачаючи можливості настання суспільно-небезпечних наслідків своїх діянь, хоча повинна була і могла їх передбачити, в порушення вимог ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність», п.п. 5-6 Порядку № 903 та договору від 25.11.2021 №65, укладеного між військовою частиною НОМЕР_4 та ФОП ОСОБА_7 , неналежно виконала свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, а саме належним чином не проводила перевірку відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів; належним чином не проводила перевірку відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації; не вела облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками; не проводила разом з Підрядником огляд та оцінку результатів виконаних робіт і конструктивних елементів; не повідомляла Підряднику про невідповідність матеріалів вимогам нормативних документів; не оформляла акти робіт, виконаних з недоліками; не вимагала від Підрядника виконання робіт відповідно до проектно-кошторисної та іншої технічної документації, дотримання вимог нормативних документів щодо порядку виконання і прийняття робіт; не зупинила роботи за наявністю матеріалів, які не відповідають вимогам нормативних документів; не вимагала у Підрядника усунення відхилень від проектних рішень, недоліків (дефектів) та недоробок і повторного пред`явлення робіт для здійснення технічного нагляду, внаслідок чого, у період з 25.11.2021 по 28.12.2021, більш точної дати та часу досудовим розслідуванням не встановлено, перебуваючи в службовому кабінеті командира військової частини НОМЕР_4 адміністративної будівлі вказаної військової частини, що дислокується за адресою: АДРЕСА_2 , власноручно виконала запис «Об`єм виконаних робіт, вартість та якість підтверджую тех. нагляд» і підписала (погодила), як особа, що здійснює технічний нагляд за будівництвом на об`єкті: «Реконструкція будівлі спеціального призначення №6/44 (склад) з улаштуванням шатрового даху військового містечка № НОМЕР_1 військової частини ІНФОРМАЦІЯ_3 » за договором від 25.11.2021 № 65, та завірила своєю печаткою «Фізична особа підприємець, ОСОБА_7 , НОМЕР_7 » (проставила відтиск) складені та підписані директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » три акти КБ-2в за договором підряду від 19.11.2021 № 56, в яких були вказані завищені або не виконані обсяги (вартість) робіт на загальну суму 795 734,77 грн., порівняно з виконаними фактично, а саме:

- акт КБ-2в за листопад 2021 року № 1 від 29.11.2021, відповідно до якого на Об`єкті виконано улаштування поясів в опалубці на 42 м3, тоді як фактично зазначені роботи виконані на 24 м3, тобто завищення виконання робіт на 18 м3;

- акт КБ-2в за грудень 2021 року № 2 від 17.12.2021, відповідно до якого на Об`єкті виготовлено та установлено крокв, мауерлатів, підкосів та стойок на 30,2 м3, тоді як фактично зазначені роботи виконані на 29,1 м3, тобто завищення виконання робіт на 1,1 м3;

- акт КБ-2в за грудень 2021 року № 3 від 28.12.2021, відповідно до якого на Об`єкті:

- використано плівки пароізоляційної обсягом 1568,6 м2, тоді як фактично використано 909,8 м2, тобто завищення обсягу використаного матеріалу на 658,8 м2;

- виконано улаштування покрівель шатрових на 10 м2, тоді як фактично зазначені роботи не виконувались, тобто завищення виконання робіт на 10 м2;

- використано металопрофілю покрівельного обсягом 1639,9 м2, тоді як фактично вказаний матеріал не встановлювався та роботи не виконувались, тобто завищення обсягу використаного матеріалу на 1639,9 м2;

- використано сталь оцинковану листову обсягом 81 м2, тоді як фактично вказаний матеріал не встановлювався та роботи не виконувались, тобто завищення обсягу використаного матеріалу на 81 м2;

- використано жолоб підвісний довжиною 162 м, тоді як фактично вказаний матеріал не встановлювався та роботи не виконувались, тобто завищення обсягу використаного матеріалу на 162 м;

- використано водостічну систему довжиною 107,8 м, тоді як фактично вказаний матеріал не встановлювався та роботи не виконувались, тобто завищення обсягу використаного матеріалу на 107,8 м;

- використано водостічних лійок у кількості 10 шт., тоді як фактично вказаний матеріал не встановлювався та роботи не виконувались, тобто завищення обсягу використаного матеріалу на 10 шт.

ОСОБА_7 власноручно виконавши запис «Об`єм виконаних робіт, вартість та якість підтверджую тех. нагляд», підписавши (погодивши) та проставивши відтиск своєї печатки «Фізична особа підприємець, ОСОБА_7 , НОМЕР_7 » на вказаних вище актах КБ-2в, засвідчивши тим самим відповідність вказаних у них обсягів та вартості робіт фактично виконаним, остання передала їх для підписання Замовнику.

Після підписання вказаних офіційних документів Замовником, які є підставою для перерахування коштів за виконані роботи, уповноваженою особою Підрядника та ОСОБА_7 , на підставі платіжних доручень № 597 від 29.11.2021, № 639 від 17.12.2021 та № 691 від 28.12.2021, з розрахункового рахунку військової частини НОМЕР_8 в ІНФОРМАЦІЯ_5 на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » НОМЕР_9 у ПАТ АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » переховані грошові кошти, відповідно на суму 286 537,20 грн., 291 711,60 грн. та 815 675,80 грн., а всього на загальну суму 1 393 924,60 грн., за виконання робіт, які фактично не були виконані на загальну суму 795 734,77 грн., внаслідок чого державі в особі військової частини НОМЕР_4 завдана шкода (збитки) у вказаному розмірі, що більше ніж у двісті п`ятдесят разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян та відповідно до пункту 4 примітки до ст. 364 КК України вважається тяжкими наслідками.

04 січня 2024 року ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , уродженці с. Кома Прибайкальського району Бурятської Автономної Радянської Соціалістичної Республіки, росіянці, громадянці України, раніше не судимій, зареєстрованій та проживаючій за адресою: АДРЕСА_3 , інженеру технічного нагляду фізичної особи-підприємець « ОСОБА_7 » (РНОКПП НОМЕР_7 ) повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.367 КК України.

Під час досудового розслідування виникла необхідність отриманні правовстановлюючих документів, щодо підтвердження здійснення технічного нагляду ФОП « ОСОБА_7 » код ЄРДПОУ НОМЕР_7 та здійснення діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄРДПОУ НОМЕР_5 , протоколів засідання тендерних комітетів військової частини НОМЕР_4 , рішень постійно діючих адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо об`єктів «Реконструкція будівлі спеціального призначення №6/44 (склад) з улаштуванням шатрового даху військового містечка № НОМЕР_1 військової частини А НОМЕР_2 м. Золочів Львівської області» та «Реконструкція будівлі спеціального призначення №8/11 (склад) з улаштуванням шатрового даху військового містечка № НОМЕР_3 військової частини ІНФОРМАЦІЯ_3 », що в свою чергу має істотне значення для встановлення істини у кримінальному провадженні.

Згідно листа-відповіді військової частини НОМЕР_4 від 06.02.2024 №300 у їх розпорядженні знаходяться оригінали правовстановлюючих документів, щодо підтвердження здійснення технічного нагляду ФОП « ОСОБА_7 » код ЄРДПОУ НОМЕР_7 та здійснення діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄРДПОУ НОМЕР_5 , протоколів засідання тендерних комітетів військової частини НОМЕР_4 , рішень постійно діючих адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо об`єктів «Реконструкція будівлі спеціального призначення №6/44 (склад) з улаштуванням шатрового даху військового містечка № НОМЕР_1 військової частини А НОМЕР_2 м. Золочів Львівської області» та «Реконструкція будівлі спеціального призначення №8/11 (склад) з улаштуванням шатрового даху військового містечка № НОМЕР_3 військової частини ІНФОРМАЦІЯ_3 », а саме протоколу №62 від 09.07.2021 (склад №8/11); протоколу №63 від 09.07.2021 (склад №6/44); протоколу №64 від 13.07.2021 (склад №6/44); протоколу №65 від 13.07.2021 (склад №8/11); протоколу №71 від 30.07.2021 (склад №6/44, №8/11); протоколу №85 від 31.08.2021 (склад №6/44, №8/11); протоколу №90 від 06.09.2021 (склад №6/44, №8/11); рішення №20890-р/пк-пз від 14.09.2021; пояснення в/ч НОМЕР_4 від 16.09.2021 №1908; протоколу №94 від 16.09.2021 (склад №8/11); рішення №21476-р/пк-пз від 21.09.2021; пояснення в/ч НОМЕР_4 від 22.09.2021 №1937; протоколу №91 від 29.09.2021; відповідь в\ч НОМЕР_4 від 22.09.2021 від 29.09.2021 №1937; рішення №22264-р/пк/пз від 30.09.2021; протоколу №102 від 05.10.2021; відповідь в\ч НОМЕР_4 від 05.10.2021 №1075; наказ ФОП ОСОБА_7 від 25.11.2021 №7.

Беручи до уваги викладене вище, а також спосіб вчинення кримінального правопорушення і неможливість отримати відомості в інший спосіб та враховуючи, що у вищевказаних документах мітиться інформація, яка може мати важливе значення для подальшого проведення досудового розслідування по кримінальному провадженні №42022212220000022, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до оригіналів правовстановлюючих документів, щодо підтвердження здійснення технічного нагляду ФОП « ОСОБА_7 » код ЄРДПОУ НОМЕР_7 та здійснення діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄРДПОУ НОМЕР_5 , протоколів засідання тендерних комітетів військової частини НОМЕР_4 , рішень постійно діючих адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо об`єктів «Реконструкція будівлі спеціального призначення №6/44 (склад) з улаштуванням шатрового даху військового містечка № НОМЕР_1 військової частини А НОМЕР_2 м. Золочів Львівської області» та «Реконструкція будівлі спеціального призначення №8/11 (склад) з улаштуванням шатрового даху військового містечка № НОМЕР_3 військової частини А НОМЕР_2 м. Золочів Львівської області», в тому числі протоколу №62 від 09.07.2021 (склад №8/11); протоколу №63 від 09.07.2021 (склад №6/44); протоколу №64 від 13.07.2021 (склад №6/44); протоколу №65 від 13.07.2021 (склад №8/11); протоколу №71 від 30.07.2021 (склад №6/44, №8/11); протоколу №85 від 31.08.2021 (склад №6/44, №8/11); протоколу №90 від 06.09.2021 (склад №6/44, №8/11); рішення №20890-р/пк-пз від 14.09.2021; пояснення в/ч НОМЕР_4 від 16.09.2021 №1908; протоколу №94 від 16.09.2021 (склад №8/11); рішення №21476-р/пк-пз від 21.09.2021; пояснення в/ч НОМЕР_4 від 22.09.2021 №1937; протоколу №91 від 29.09.2021; відповідь в\ч НОМЕР_4 від 22.09.2021 від 29.09.2021 №1937; рішення №22264-р/пк/пз від 30.09.2021; протоколу №102 від 05.10.2021; відповідь в\ч НОМЕР_4 від 05.10.2021 №1075; наказ ФОП ОСОБА_7 від 25.11.2021 №7, які знаходяться у розпорядженні військової частини НОМЕР_4 код НОМЕР_6 , що розташована за адресою: АДРЕСА_2 з можливістю ознайомлення з ними та їх вилучення.

Також слідчий вказує, що вказані документи, які перебувають у володінні військової частини НОМЕР_4 код НОМЕР_6 , що розташована за адресою: АДРЕСА_2 мають суттєве значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих документах; іншими способами довести обставини, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні за ст.91 КПК України, неможливо; вилучення необхідне для досягнення мети отримання такого доступу.

Слідчий та прокурор в судове засідання не з`явилися, подавши при цьому заяви, в яких дане клопотання підтримують та просять розглядати таке у їх відсутності.

Враховуючи вимоги ч. 2 ст. 163 КПК України, вважаю можливим розглядати клопотання у відсутності представників осіб, у володінні яких знаходяться документи, тимчасовий дозвіл на доступ до яких та можливість їхнього вилучення просить слідчий.

Відповідно до ч.4 ст. 107 КПК України, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснювалося.

Відповідно до ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх. Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Оглянувши та перевіривши надані матеріали клопотання, вважаю, що клопотання підлягає до задоволення, оскільки таке відповідає вимогам ст.160 КПК України та доводить наявність обставин передбачених ч. 5, 6 ст.163 КПК України.

Керуючись ст.162,163,164 КПК України,

п о с т а н о в и в:

клопотання старшого слідчого СВ Золочівського РВП ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей і документів - задовольнити.

Надати заступнику начальника ВП начальнику СВ Золочівського РВП ГУНП у Львівській області підполковнику поліції ОСОБА_9 , старшому слідчому СВ Золочівського РВП ГУНП у Львівській області лейтенанту поліції ОСОБА_10 ; заступнику начальника СВ Золочівського РВП ГУНП у Львівській області майору поліції ОСОБА_11 ; слідчому СВ Золочівського РВП ГУНП у Львівській області лейтенанту поліції ОСОБА_12 ; слідчому СВ Золочівського РВП ГУНП у Львівській області лейтенанту поліції ОСОБА_13 ; слідчому СВ Золочівського РВП ГУНП у Львівській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_14 ; старшому слідчому СВ Золочівського РВП ГУНП у Львівській області капітану поліції ОСОБА_3 ; старшому слідчому СВ Золочівського РВП ГУНП у Львівській області капітану поліції ОСОБА_15 ; старшому слідчому СВ Золочівського РВП ГУНП у Львівській області капітану поліції ОСОБА_16 ; слідчому СВ Золочівського РВП ГУНП у Львівській області лейтенанту поліції ОСОБА_17 ; слідчому СВ Золочівського РВП ГУНП у Львівській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_18 , в межах проведення досудового розслідування у кримінальному провадженні №42022212220000022 від 08.04.2022 тимчасовий доступ до оригіналів правовстановлюючих документів, щодо підтвердження здійснення технічного нагляду ФОП « ОСОБА_7 » код ЄРДПОУ НОМЕР_7 та здійснення діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄРДПОУ НОМЕР_5 , протоколів засідання тендерних комітетів військової частини НОМЕР_4 , рішень постійно діючих адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо об`єктів «Реконструкція будівлі спеціального призначення №6/44 (склад) з улаштуванням шатрового даху військового містечка № НОМЕР_1 військової частини А НОМЕР_2 м. Золочів Львівської області» та «Реконструкція будівлі спеціального призначення №8/11 (склад) з улаштуванням шатрового даху військового містечка № НОМЕР_3 військової частини А НОМЕР_2 м. Золочів Львівської області», в тому числі протоколу №62 від 09.07.2021 (склад №8/11); протоколу №63 від 09.07.2021 (склад №6/44); протоколу №64 від 13.07.2021 (склад №6/44); протоколу №65 від 13.07.2021 (склад №8/11); протоколу №71 від 30.07.2021 (склад №6/44, №8/11); протоколу №85 від 31.08.2021 (склад №6/44, №8/11); протоколу №90 від 06.09.2021 (склад №6/44, №8/11); рішення №20890-р/пк-пз від 14.09.2021; пояснення в/ч НОМЕР_4 від 16.09.2021 №1908; протоколу №94 від 16.09.2021 (склад №8/11); рішення №21476-р/пк-пз від 21.09.2021; пояснення в/ч НОМЕР_4 від 22.09.2021 №1937; протоколу №91 від 29.09.2021; відповідь в/ч НОМЕР_4 від 22.09.2021 від 29.09.2021 №1937; рішення №22264-р/пк/пз від 30.09.2021; протоколу №102 від 05.10.2021; відповідь в/ч НОМЕР_4 від 05.10.2021 №1075; наказ ФОП ОСОБА_7 від 25.11.2021 №7, а також інших оригіналів документів складених під час виконання робіт на об`єктах «Реконструкція будівлі спеціального призначення №6/44 (склад) з улаштуванням шатрового даху військового містечка № НОМЕР_1 військової частини А НОМЕР_2 м. Золочів Львівської області» та «Реконструкція будівлі спеціального призначення №8/11 (склад) з улаштуванням шатрового даху військового містечка № НОМЕР_3 військової частини НОМЕР_4 м. Золочів Львівської області», які знаходяться у розпорядженні військової частини НОМЕР_4 код НОМЕР_6 , що дислокується за адресою: АДРЕСА_2 , з можливістю ознайомлення з ними та їх вилучення.

Строк дії ухвали - один місяць з дня постановлення.

Роз`яснити, що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, у відповідності до вимог ч.1 ст.166 КПК України, слідчий суддя за клопотанням слідчого Золочівського РВП ГУНП у Львівській області, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України, з метою відшукання та вилучення зазначених вище речей.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЗолочівський районний суд Львівської області
Дата ухвалення рішення08.03.2024
Оприлюднено23.04.2024
Номер документу117784472
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —445/569/22

Ухвала від 04.03.2024

Кримінальне

Золочівський районний суд Львівської області

Бакаїм М. В.

Ухвала від 08.03.2024

Кримінальне

Золочівський районний суд Львівської області

Бакаїм М. В.

Ухвала від 15.03.2024

Кримінальне

Львівський апеляційний суд

Галапац І. І.

Ухвала від 15.03.2024

Кримінальне

Львівський апеляційний суд

Галапац І. І.

Ухвала від 15.03.2024

Кримінальне

Львівський апеляційний суд

Галапац І. І.

Ухвала від 15.03.2024

Кримінальне

Львівський апеляційний суд

Галапац І. І.

Ухвала від 29.02.2024

Кримінальне

Золочівський районний суд Львівської області

Бакаїм М. В.

Ухвала від 29.02.2024

Кримінальне

Золочівський районний суд Львівської області

Бакаїм М. В.

Ухвала від 04.03.2024

Кримінальне

Золочівський районний суд Львівської області

Бакаїм М. В.

Ухвала від 26.02.2024

Кримінальне

Золочівський районний суд Львівської області

Бакаїм М. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні