Ухвала
від 03.04.2024 по справі 185/10801/22
ПАВЛОГРАДСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 185/10801/22

Провадження № 1-кс/185/380/24

У ХВ АЛ А

03 квітня 2024 року м.Павлоград

Слідчий суддяПавлоградського міськрайонногосуду Дніпропетровськоїобласті ОСОБА_1 ,за участюсекретаря ОСОБА_2 ,розглянувши клопотанняначальника відділенняСВ ПавлоградськогоРВП ГУНПв Дніпропетровськійобласті старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12022041370000605 від 21червня 2022 року заознаками ч.2ст.191,ч.4ст.191 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів,

В С Т А Н О В И В:

28березня 2024 року начальник відділенняСВ ПавлоградськогоРВП ГУНПв Дніпропетровськійобласті старший лейтенант поліції ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, погодженим прокурором Павлоградської окружної прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , у рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12022041370000605 від 21 червня 2022 року, у якому просить надати начальнику відділенняСВ ПавлоградськогоРВП ГУНПв Дніпропетровськійобласті старшомулейтенанту поліції ОСОБА_3 ,слідчим СВПавлоградського РВПГУНП вДніпропетровській області ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 ,групі прокурорівПавлоградської окружноїпрокуратури Дніпропетровськоїобласті ускладі: ОСОБА_14 , ОСОБА_15 на отриманнятимчасового доступуз можливістювилучення оригіналівдокументів,які перебуваютьу володінніКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »ПМР (кодЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

Розрахунок загальновиробничих витрат до актів приймання виконаних будівельних робіт, а саме:

- акт на суму 32 686,00 грн. до договору№ 51/19 від 19.09.2019;

- акт на суму 33 506,00 грн до договору № 51/19 від 19.09.2019;

- акт на суму 57 935,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 16 248,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 57 427,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 32 341,00 грн до договору№ 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 3 901,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 19 627,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 33 863,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 30 972,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 50 401,00 грн до договору № 24/20 від 19.02.2020;

- акт на суму 35 715,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 26 845,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 46 255,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 57 651,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 35 978,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 198 769,00 грн до договору № 24/20 від 19.02.2020;

- акт на суму 18 380,00 грн до договору № 24/20 від 19.02.2020;

- акт на суму 32 419,00 грн до договору № 24/20 від 19.02.2020;

- акт на суму 151 061,00 грн до договору № 72/20 від 13.10.2020;

- акт на суму 46 987,00 грн до договору№ 72/20 від 13.10.2020;

- акт на суму 28 989,00 грн до договору № 75/20 від11.12.2020;

- акт на суму 32 223 грн (утеплення тепломереж по АДРЕСА_2 );

- акт на суму 21 615 грн (утеплення тепломереж по АДРЕСА_3 );

- акт на суму 34 984 грн (утеплення тепломереж по АДРЕСА_4 );

- акт на суму 14 985,61 грн (утеплення тепломереж по АДРЕСА_5 );

- акт на суму 36 532 ,00 грн (утеплення тепломереж СШ 16);

- акт на суму 37 057,00 грн (утеплення тепломереж по АДРЕСА_6 );

- акт на суму 37 057,00 грн (утеплення тепломереж по АДРЕСА_7 );

-акт насуму 47971,00грн (утепленнятепломереж по АДРЕСА_8 ).

З клопотання вбачається, що в провадженні СВ Павлоградського РВП ГУНП у Дніпропетровській області перебуває кримінальне провадження № 12022041370000605 від 21 червня 2022 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191, ч. 4 ст. 191 КК України.

У ході досудового розслідування встановлено, що Східним офісом Держаудитслужби відповідно до п.1.1.4.4 Плану проведення заходів державного фінансового контролю ІНФОРМАЦІЯ_2 на IV квартал 2021 року проведено ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Павлоградської міської ради (далі КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », підприємство) за період з 01.01.2018 р. по 30.09.2021 р., якою встановлено ряд порушень, відображених в акті від 24.02.2022 № 040406-20/02.

Фактичні обставини кримінальних правопорушень.

1. Протягом періоду, що підлягав ревізії ФОП ОСОБА_16 виконано робіт з ремонту покрівель, робіт з теплоізоляції труб пінополістирольними шкарлупами, та робіт по утепленню теплових магістралей на об`єктах КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та пред`явлено до оплати 30 актів приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в на загальну суму 1 292 875,61 грн, які в повному обсязі оплачено підприємством за рахунок власних коштів.

Відповідно до п. 4.1.1 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 « ОСОБА_17 щодо визначення загальновиробничих, адміністративних витрат та кошторисного прибутку у вартості будівництва» (далі - ДСТУ-Н Б.Д. 1.1- 3:2013) загальновиробничі витрати - це витрати будівельної організації, до яких відносяться: витрати, пов`язані з управлінням та обслуговуванням будівельного виробництва; витрати на організацію робіт на будівельних майданчиках і вдосконалення технології; витрати на здійснення заходів з охорони труда на будівельних майданчиках; інші загальновиробничі витрати.

Загальновиробничі витрати включаються до виробничої собівартості будівельних робіт.

Відповідно до п. 4.1.3 ДСТУ-Н Б.Д. 1.1-3:2013 для проведення розрахунків загальновиробничі витрати (далі - ЗВВ) групуються в 3 блоки: - кошти на заробітну плату працівників; - відрахування на загальнообов`язкове державне пенсійне та соціальне страхування згідно із законодавством; - решта статей, які враховуються у ЗВВ.

Відповідно до п. 4.3.5 ДСТУ-Н Б.Д. 1.1-3:2013. показники для обчислення загальновиробничих витрат, розраховані у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни на підставі обгрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період, погоджуються із замовником і використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт.

Відповідно до п. 4.3.6 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 усереднені показники загальновиробничих витрат, наведені в додатках ОСОБА_18 слугують орієнтиром і можуть використовуватися замовником для співставлення загальновиробничих витрат, обчислених в інвесторській кошторисній документації, з загальновиробничими витратами, розрахованими підрядною організацією при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни.

Відповідно до п. 4.3.8 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 уточнення показників загальновиробничих витрат в процесі будівництва здійснюється в порядку, встановленому договором підряду.

Відповідно до п. 1.2 ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 - цей стандарт носить обов`язковий характер при визначенні вартості будівництва об`єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії Згідно з п.6.4.3 ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 за твердої договірної ціни взаєморозрахунки провадяться на підставі виконаних обсягів робіт та їх вартості, визначеної в договірній ціні. При цьому, відповідно до 6.4.7 ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 незалежно від виду договірної ціни та способів взаєморозрахунків при виявленні у кошторисах виконаних робіт (примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», які були оформлені та оплачені у попередні періоди) безперечних помилок та порушень чинного порядку визначення вартості будівництва загальна вартість виконаних підрядних робіт підлягає уточненню з моменту виявлення зазначених помилок з урахуванням термінів позовної давності згідно з законодавством України.

ІНФОРМАЦІЯ_3 до ФОП ОСОБА_16 направлено запит від 01.12.2021 № 040406-15/9426-2021 про надання документів, що підтверджують проведені господарські операції з КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

На час завершення ревізії відповіді ФОП ОСОБА_16 не отримано.

У ході ревізії ІНФОРМАЦІЯ_3 листом від 07.12.2021 № 040406-15/9539-2021 направлено запит до ІНФОРМАЦІЯ_4 про надання інформації про наявність штатних працівників та працівників за цивільно-правовими договорами, суми нарахованих доходів фізичним особам та розміру єдиного внеску, нарахованого та перерахованого ФОП « ОСОБА_16 » за період з 01.01.2018 по 30.09.2021 за найманих працівників.

ІНФОРМАЦІЯ_4 листом від 24.12.2021 №45308/5/04-36-24-01-12 повідомило ІНФОРМАЦІЯ_2 , що відповідно до п.11 Розділу II Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом ІНФОРМАЦІЯ_5 від 14.04.2015 № 435, якщо фізичні особи - підприємці не використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або інших умовах, передбачених законодавством, Звіт за найманих працівників до податкового органу ними не подається. ФОП ОСОБА_16 перебуває на обліку як фізична особа-підприємець з 27.09.2005. За даними інформаційної системи ІНФОРМАЦІЯ_6 ФОП ОСОБА_16 звіти за найманих працівників за період січень-грудень 2018, січень-грудень 2019, січень-грудень 2020 та січень-вересень 2021 не подавалися.

Отже, ревізією встановлено відсутність у ФОП ОСОБА_16 найманих працівників, заробітна плата яких та єдиний соціальний внесок за найманих працівників враховується при визначенні загальновиробничих витрат у загальній вартості виконаних підрядних робіт.

У зв`язку із чим, в ході ревізії суцільним порядком проведено перерахунок сум загальновиробничих витрат, включених ФОП ОСОБА_16 до актів приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в за результатами якого встановлено завищення вартості виконаних підрядних робіт з ремонту покрівель, робіт з теплоізоляції труб пінополістирольними шкарлупами, та робіт по утепленню теплових магістралей на об`єктах КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на загальну суму 297 430,40 грн (2019 - 52 171,39 грн, 2020 - 231 097,80 грн, 9 місяців 2021 - 14 161,21 грн), які в повному обсязі оплачено за рахунок коштів підприємства, чим йому завдано збиток на вказану суму.

Відповідно до п. 5.3.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 для розрахунку показника адміністративних витрат необхідні дані про обґрунтовані адміністративні витрати, пов`язані з виконанням будівельних робіт, за даними бухгалтерського обліку за попередній звітний період, а також загальна нормативно-розрахункова трудомісткість виконаних робіт за всіма об`єктами за той самий період за Актами приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в, додаток Т ДСТУ Б Д.1.1-1).

Відповідно до п. 5.3.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 розрахунок адміністративних витрат виконується з використанням Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт і переліку адміністративних витрат (додаток Г).

Підприємці, що здійснюють діяльність за спрощеною системою оподаткування складають Звіт про фінансові результати за формою № 2-м.

Відповідно до коду рядка 040 Звіту про фінансові результати за формою № 2-м передбачена стаття «Собівартість реалізованої продукції», адміністративні витрати Звітом не передбачені та не включаються до собівартості відповідно до положень бухгалтерського обліку.

Відповідно до роз`яснень ІНФОРМАЦІЯ_7 від 07.06.2013 «Про визначення вартості будівельних робіт, що виконуються фізичною особою-підприємцем із залученням державних коштів», які розміщенні на офіційному сайті даного міністерства, адміністративні витрати при складанні договірної ціни ФОП не враховуються.

Таким чином, ревізією встановлено завищення ФОП ОСОБА_16 вартості виконаних підрядних робіт з ремонту покрівель за 2019 рік на суму 1 304,21 грн, внаслідок включення до актів приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в сум адміністративних витрат.

Перерахунок за 2020 - 2021 роки не здійснювався у зв`язку з тим, що ФОП ОСОБА_16 до актів приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в за 2020 - 2021 роки не включались суми адміністративних витрат.

Також, внаслідок проведеного під час перерахунку сум загальновиробничих витрат та завищення ФОП ОСОБА_16 в актах приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в трудомісткості (люд-год) в загальновиробничих витратах ревізією встановлено завищення вартості виконаних підрядних робіт з ремонту покрівель та робіт з теплоізоляції труб пінополістирольними шкарлупами на суму 1 635,90 грн (2019 - 419,17 грн, 2020 - 1 216,73 грн), внаслідок включення до актів приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в завищених сум кошторисного прибутку.

Перерахунок за 2021 рік не здійснювався у зв`язку з тим, що ФОП ОСОБА_16 до актів приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в за 2021 рік не включались суми кошторисного прибутку.

Загалом ревізією встановлено завищення вартості виконаних ФОП ОСОБА_16 підрядних робіт на загальну суму 300 370,51 грн (2019 - 53 894,77 грн, 2020-232 314,53 грн, 9 місяців 2021 - 14 161,21 гривень).

Зазначені вище документи мають суттєве значення для вказаного кримінального провадження, для встановлення усіх необхідних обставин вчинення кримінального правопорушення та предмету доказування у кримінальному провадженні, будуть залучені до матеріалів кримінального провадження та використані як докази.

Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється. Розглянувши клопотання, вивчивши додані до нього документи, приходжу до наступного висновку.

У клопотанні зазначено та обґрунтовано наданими копіями документів, що наявні достатні підстави вважати, що доступ до документів, мають суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні.

Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Враховуючи, що слідчим обґрунтовано важливість та необхідність встановлення обставин у кримінальному провадженні, саме шляхом надання тимчасового доступу до вищевказаних документів, а також неможливість іншими способами довести вищевказані обставини, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню, оскільки отримання вищезазначених документів має суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні.

Керуючись ст. ст. 40, 131, 132, 159-164, КПК України, слідчий суддя,

У Х В А Л И В:

Клопотання начальникавідділення СВПавлоградського РВПГУНП вДніпропетровській областістаршого лейтенанта поліції ОСОБА_3 у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12022041370000605 від 21червня 2022 року заознаками ч.2ст.191,ч.4ст.191 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надати начальникувідділення СВПавлоградського РВПГУНП вДніпропетровській областістаршому лейтенантуполіції ОСОБА_3 ,слідчим СВПавлоградського РВПГУНП вДніпропетровській області ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 ,групі прокурорівПавлоградської окружноїпрокуратури Дніпропетровськоїобласті ускладі: ОСОБА_14 , ОСОБА_15 тимчасовий доступз можливістювилучення оригіналівдокументів,які перебуваютьу володінніКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »ПМР (кодЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

Розрахунок загальновиробничих витрат до актів приймання виконаних будівельних робіт, а саме:

- акт на суму 32 686,00 грн. до договору№ 51/19 від 19.09.2019;

- акт на суму 33 506,00 грн до договору № 51/19 від 19.09.2019;

- акт на суму 57 935,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 16 248,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 57 427,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 32 341,00 грн до договору№ 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 3 901,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 19 627,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 33 863,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 30 972,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 50 401,00 грн до договору № 24/20 від 19.02.2020;

- акт на суму 35 715,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 26 845,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 46 255,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 57 651,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 35 978,00 грн до договору № 53/19 від 03.10.2019;

- акт на суму 198 769,00 грн до договору № 24/20 від 19.02.2020;

- акт на суму 18 380,00 грн до договору № 24/20 від 19.02.2020;

- акт на суму 32 419,00 грн до договору № 24/20 від 19.02.2020;

- акт на суму 151 061,00 грн до договору № 72/20 від 13.10.2020;

- акт на суму 46 987,00 грн до договору№ 72/20 від 13.10.2020;

- акт на суму 28 989,00 грн до договору № 75/20 від11.12.2020;

- акт на суму 32 223 грн (утеплення тепломереж по АДРЕСА_2 );

- акт на суму 21 615 грн (утеплення тепломереж по АДРЕСА_3 );

- акт на суму 34 984 грн (утеплення тепломереж по АДРЕСА_4 );

- акт на суму 14 985,61 грн (утеплення тепломереж по АДРЕСА_5 );

- акт на суму 36 532 ,00 грн (утеплення тепломереж СШ 16);

- акт на суму 37 057,00 грн (утеплення тепломереж по АДРЕСА_6 );

- акт на суму 37 057,00 грн (утеплення тепломереж по АДРЕСА_7 );

- акт на суму 47 971,00 грн (утеплення тепломереж по АДРЕСА_8 ).

Відповідальній особі, у якої перебувають вищезазначені документи, забезпечити начальнику відділення СВ Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області старшому лейтенантуполіції ОСОБА_3 ,слідчим СВПавлоградського РВПГУНП вДніпропетровській області ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , групі прокурорів Павлоградської окружної прокуратури Дніпропетровської області у складі: ОСОБА_19 , ОСОБА_15 тимчасовий доступ до документів та можливість їх вилучення.

Строк дії ухвали два місяця з дня постановлення ухвали, тобто до 03 червня 2024 року, включно.

У разі невиконання даної ухвали слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Ухвалу виготовлено у двох оригінальних примірниках.

Примірник № 1 - знаходиться в матеріалах справи.

Примірник № 2 - надати слідчому для пред`явлення особі, яка зазначена в ухвалі як володілець речей і документів.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення03.04.2024
Оприлюднено23.04.2024
Номер документу118096828
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —185/10801/22

Ухвала від 03.04.2024

Кримінальне

Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Юдіна С. Г.

Ухвала від 20.07.2023

Кримінальне

Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Гаврилов В. А.

Ухвала від 11.04.2023

Кримінальне

Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Гаврилов В. А.

Ухвала від 11.04.2023

Кримінальне

Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Гаврилов В. А.

Ухвала від 20.03.2023

Кримінальне

Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Гаврилов В. А.

Ухвала від 06.03.2023

Кримінальне

Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Гаврилов В. А.

Ухвала від 03.03.2023

Кримінальне

Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Юдіна С. Г.

Ухвала від 14.02.2023

Кримінальне

Дніпровський апеляційний суд

Крот С. І.

Ухвала від 24.01.2023

Кримінальне

Дніпровський апеляційний суд

Крот С. І.

Ухвала від 24.01.2023

Кримінальне

Дніпровський апеляційний суд

Крот С. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні