Справа № 752/13755/23
Провадження № 1-кс/752/3637/24
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 травня 2024 року м. Київ
Слідчий суддя Голосіївського районного суду міста Києва ОСОБА_1 ,
за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання старшого слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві капітана поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_4 , про арешт майна, у кримінальному провадженні відомості про яке внесені до ЄРДР за №42023100000000112 від 16.02.2023,
в с т а н о в и в :
До слідчого судді Голосіївського районного суду міста Києва надійшло вказане клопотання, в якому слідчий просить накласти арешт на майно підозрюваного ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , із забороною відчуження, а саме:
-земельну ділянку, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер 0521210100:05:004:1131;
-квартиру, в розмірі 1/3 частки, що розташована за адресою: АДРЕСА_2 .
Клопотання обґрунтоване тим, що відділом розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управлінням Головного управління Національної поліції у м. Києві здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеного 16.02.2023 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023100000000112 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 367, ч. 5 ст. 191 ч. 5 ст. 191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що у невстановлений досудовим розслідуванням час та місці, однак не пізніше 28.04.2023, особа-1, матеріали відносно якої виділено в окреме провадження, незважаючи на вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 169 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» із змінами відповідно до постанови Кабінет Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Закону України «Про публічні закупівлі», усвідомлюючи те, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 3 вказаного Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням тощо, діючи умисно та з корисливих мотивів, розуміючи суспільну небезпечність своїх дій та бажаючи настання наслідків у вигляді спричинення матеріальних збитків Державному бюджету України, переслідуючи мету особистого незаконного збагачення, визначивши вчинення злочинів як одне з основних джерел для здобуття коштів та матеріальних благ для свого існування, відчуваючи свою безкарність, з метою привласнення коштів, організував привласнення бюджетних коштами шляхом умисного завищення ціни на медичне обладнання, яке купується за рахунок коштів КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА « ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ », код ЄДРПОУ 02005645, зареєстроване за адресою АДРЕСА_3 (Далі - КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»), а саме: рентген-діагностичної системи X-VIZ 50 DUAL (випромінювач з кріпленням для підлоги; генератор рентгенівських променів; 4-х позиційний стіл; вертикальна стійка Баккі; дозиметричний пристрій; робоча станція для керування параметрами системи з ПЗ для отримання, обробки, зберігання та друку за стандартом DICOM; плоскопанельний детектор, цифровий - 2 шт.; принтер сухого друку DryPixLite).
Для досягнення своєї мети, особа-1, матеріали відносно якої виділено в окреме провадження, у невстановлений досудовим розслідуванням час та місці, однак не пізніше 28.04.2023 залучив до вчинення злочину підконтрольних директорів ТОВ «МЕД СЕРВІС+» особа-2, матеріали відносно якої виділено в окреме провадження та невстановлену посадову особу ТОВ «НОРТЕЙМ ЛАЙТ», заступника начальника Управління - начальника відділу розвитку та організаційно-фінансового забезпечення УОЗ ЧОДА ОСОБА_5 , виконуючого обов`язки директора КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» ОСОБА_6 .
Реалізуючи свій злочинний умисел, направлений на заволодіння коштами КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» на користь підконтрольної ТОВ «МЕД СЕРВІС+» шляхом закупівлі рентген-діагностичної системи X-VIZ 50 DUAL за завищеною ціною та отримання в подальшому неправомірної вигоди за вчинення вказаних дій, у невстановлений досудовим розслідуванням час та місці, однак не пізніше 28.04.2023, особа-1, матеріали відносно якої виділено в окреме провадження, доручив службовим особам УОЗ ЧОДА та КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» забезпечити перемогу у тендері ТОВ «МЕД СЕРВІС+».
Так, 17.04.2023, діючи за узгодженим планом, за допомогою месенджера Telegram, особа-1, матеріали відносно якої виділено в окреме провадження, повідомляє невстановленій посадовій особі ТОВ «НОРТЕЙМ ЛАЙТ» номер мобільного телефону заступника начальника Управління - начальника відділу розвитку та організаційно-фінансового забезпечення УОЗ ЧОДА ОСОБА_5 та наказує зв`язатися з останнім.
Цього ж дня, невстановлена посадова особа ТОВ «НОРТЕЙМ ЛАЙТ» за допомогою месенджера Telegram, повідомляє особу-1, матеріали відносно якої виділено в окреме провадження, про розмову з заступником начальника Управління - начальника відділу розвитку та організаційно-фінансового забезпечення УОЗ ЧОДА ОСОБА_5 та домовленість зустрітися з останнім.
В подальшому, 19.04.2023, усвідомлюючи протиправність своїх дій, діючи за узгодженим планом, за допомогою месенджера Telegram, особа-1, матеріали відносно якої виділено в окреме провадження, повідомляє невстановленій посадовій особі ТОВ «НОРТЕЙМ ЛАЙТ» порядок проведення перемовин з заступником начальника Управління - начальника відділу розвитку та організаційно-фінансового забезпечення УОЗ ЧОДА ОСОБА_5 та відсоток неправомірної вигоди, який отримає останній та медичні заклади, від компаній які фактично контролюються особою-1, матеріали відносно якої виділено в окреме провадження, у разі перемоги останніх у тендерних закупівлях.
21.04.2023, діючи за узгодженим планом, у ході телефонної розмови, невстановленої посадової особи ТОВ «НОРТЕЙМ ЛАЙТ» та заступника начальника Управління - начальника відділу розвитку та організаційно-фінансового забезпечення УОЗ ЧОДА ОСОБА_5 , останній повідомив про потребу рентген-діагностичної системи, та необхідність надати комерційні пропозиції при зустрічі, що відбудеться у понеділок, 24.04.2023.
Цього ж дня, діючи за узгодженим планом, за допомогою месенджера Telegram, невстановлена посадова особа ТОВ «НОРТЕЙМ ЛАЙТ» повідомляє особі-1, матеріали відносно якої виділено в окреме провадження, про наміри заступника начальника Управління - начальника відділу розвитку та організаційно-фінансового забезпечення УОЗ ЧОДА ОСОБА_5 придбати продукцію представлену компаніями які фактично контролюються особою-1, матеріали відносно якої виділено в окреме провадження.
Так, 24.04.2023, усвідомлюючи протиправність своїх дій, діючи за узгодженим планом направлений на привласнення коштів, шляхом умисного завищення ціни на медичне обладнання, яке купується за рахунок коштів КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», у службовому кабінеті заступника начальника Управління - начальника відділу розвитку та організаційно-фінансового забезпечення УОЗ ЧОДА ОСОБА_5 відбулася зустріч, під час якої разом з останнім також був присутній виконуючий обов`язки директора КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» ОСОБА_6 та невстановлена посадова особа ТОВ «НОРТЕЙМ ЛАЙТ».
На зустрічі обговорювався предмет майбутньої закупівлі КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» - рентген-діагностична система X-VIZ 50 DUAL, його комплектність та ціна, а також обговорювався відсоток неправомірної вигоди, який отримають посадові особи УОЗ ЧОДА та КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» від компаній які фактично контролюються особою-1, матеріали відносно якої виділено в окреме провадження, у разі перемоги останніх.
Також, під час даної зустрічі, відбулася телефонна розмова, директора ТОВ «МЕД СЕРВІС+» особи-2, матеріали відносно якої виділено в окреме провадження, та невстановленої посадової особи ТОВ «НОРТЕЙМ ЛАЙТ», у ході якої остання узгоджувала технічні характеристики та комплектність рентген-діагностичної системи X-VIZ 50 DUAL.
У цей же день, діючи за узгодженим планом, за допомогою месенджера Telegram, невстановлена посадова особа ТОВ «НОРТЕЙМ ЛАЙТ» повідомляє особі-1, матеріали відносно якої виділено в окреме провадження, про наміри КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» придбати рентген-діагностичну систему X-VIZ 50 DUAL представлену компаніями які фактично контролюються особою-1, матеріали відносно якої виділено в окреме провадження.
Так, 25.04.2023, діючи за узгодженим планом, у ході телефонної розмови, невстановленої посадової особи ТОВ «НОРТЕЙМ ЛАЙТ» та не будучи обізнаною, у злочинний умисел направлений на розтрату коштів КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» на користь ТОВ «МЕД СЕРВІС+» уповноваженою особою з публічних закупівель КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» ОСОБА_7 , відповідальної за проведення державних закупівель, остання повідомила про готовність проведення тендеру на закупівлю рентген-діагностичної системи та про необхідність додатково надати медико-технічні вимоги.
В подальшому, цього ж дня, діючи за узгодженим планом, у ході телефонної розмови, заступника начальника Управління - начальника відділу розвитку та організаційно-фінансового забезпечення УОЗ ЧОДА ОСОБА_5 та невстановленої посадової особи ТОВ «НОРТЕЙМ ЛАЙТ», остання повідомила про надання тендерної документації до КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» для проведення торгів.
27.04.2023, діючи за узгодженим планом, у ході телефонної розмови, виконуючого обов`язки директора КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» ОСОБА_6 та невстановленої посадової особи ТОВ «НОРТЕЙМ ЛАЙТ», остання повідомив про погодження тендерної документації рентген-діагностичної системи X-VIZ 50 DUAL представленої ТОВ «МЕД СЕРВІС+».
Крім того, під час розмови виконуючий обов`язки директора КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» ОСОБА_6 повідомив невстановлену посадову особу ТОВ «НОРТЕЙМ ЛАЙТ» про надання розпорядження на оголошення тендеру на закупівлю рентген-діагностичної системи, а також повідомив про надходження грошових коштів на закупівлю рентген-діагностичної системи.
В подальшому, діючи за узгодженим планом, у невстановлений досудовим розслідуванням час та місці, однак не пізніше 28.04.2023, виконуючий обов`язки директора КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» ОСОБА_6 надав доручення, не будучи обізнаною, у злочинний умисел направлений на розтрату коштів КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» на користь ТОВ «МЕД СЕРВІС+» уповноваженій особі з публічних закупівель КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» ОСОБА_7 організувати проведення закупівлі рентген-апарату, а також паперові копії трьох комерційних пропозицій від ТОВ «МЕД СЕРВІС+» на три різні рентген-апарати.
Так, 28.04.2023, виконуючи доручення виконуючого обов`язки директора КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» ОСОБА_6 , не будучи обізнаною, у злочинний умисел направлений на розтрату коштів КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» на користь ТОВ «МЕД СЕРВІС+», однак достовірно знаючи про покладені на неї обов`язки уповноваженої особи з публічних закупівель, не зважаючи на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, неналежно виконуючи їх через несумлінне ставлення до них, уповноважена особа з публічних закупівель КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» ОСОБА_7 не провела належний моніторинг цін для визначення очікуваної вартості на закупівлю та внесла завідомо неправдиві відомості до електронної системи публічних закупівель «Prozorro» щодо очікуваної вартості та оприлюднила оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-04-28-000488-a з видом предмета закупівлі «Товари» та назвою предмета закупівлі «код ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» із очікуваною вартістю предмета закупівлі «6 550 000,00 грн», яку завідомо завищено.
В подальшому, у цей же день, діючи за узгодженим планом, у ході телефонної розмови, невстановленої посадової особи ТОВ «НОРТЕЙМ ЛАЙТ» та заступника начальника управління - начальника відділу розвитку організаційно-фінансового забезпечення УОЗ ЧОДА ОСОБА_5 , останній повідомив про оголошення КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» тендерної закупівлі на рентген-діагностичну систему.
Також, цього ж дня, діючи за узгодженим планом, за допомогою месенджера Telegram, невстановлена посадова особа ТОВ «НОРТЕЙМ ЛАЙТ» повідомляє особі-1, матеріали відносно якої виділено в окреме провадження, про оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-04-28-000488-a медико-технічні вимоги до якого розроблені компаніями які фактично контролюються особою-1, матеріали відносно якої виділено в окреме провадження.
В подальшому, під час проведення відкритих торгів UA-2023-04-28-000488-a, на тендер подано дві цінові пропозиції ТОВ «Вест Ост Медикал» з ціновою пропозицією 6 380 000 грн та ТОВ «МЕД СЕРВІС+» з ціновою пропозицією 6 400 000 грн.
Однак, 11.05.2023 достовірно знаючи про покладені на неї обов`язки уповноваженої особи з публічних закупівель, не зважаючи на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», неналежно виконуючи їх через несумлінне ставлення до них, при розгляді цінової пропозиції ТОВ «ВЕСТ ОСТ МЕДИКАЛ», уповноваженою особою з публічних закупівель КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» ОСОБА_7 відхилено пропозиції ТОВ «ВЕСТ ОСТ МЕДИКАЛ».
12.05.2023, не будучи обізнаною, у злочинний умисел направлений на розтрату коштів КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» на користь ТОВ «МЕД СЕРВІС+», однак достовірно знаючи про покладені на неї обов`язки уповноваженої особи з публічних закупівель, не зважаючи на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», неналежно виконуючи їх через несумлінне ставлення до них, уповноваженою особою з публічних закупівель КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» ОСОБА_7 розглянута цінова пропозиція ТОВ «МЕД СЕРВІС+» та прийнято рішення про визначення ТОВ «МЕД СЕРВІС+» переможцем закупівлі та системі «Prozorro» оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Так, усвідомлюючи протиправність своїх дій та реалізуючи свій злочинний умисел, діючи за узгодженим планом, що направлений на заволодіння коштами КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» на користь ТОВ «МЕД СЕРВІС+» шляхом закупівлі рентген-діагностичної системи X-VIZ 50 DUAL за завищеною ціною та отримання в подальшому неправомірної вигоди за вчинення вказаних дій, 18.05.2023, виконуючим обов`язки директора КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» ОСОБА_6 та директором ТОВ «МЕД СЕРВІС+» особою-2, матеріали відносно якої виділено в окреме провадження, підписано договір № 109, щодо поставки рентген-діагностичної системи X-VIZ 50 DUAL (випромінювач з кріпленням для підлоги; генератор рентгенівських променів; 4-х позиційний стіл; вертикальна стійка Баккі; дозиметричний пристрій; робоча станція для керування параметрами системи з ПЗ для отримання, обробки, зберігання та друку за стандартом DICOM; плоскопанельний детектор, цифровий - 2 шт.; принтер сухого друку DryPixLite) за ціною 6 400 000,00 грн., що не відповідає суттєво нижчій ринковій ціні, яка становить 3 505 000,00 грн.
Крім того, між КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» та ТОВ «МЕД СЕРВІС+» підписано акт приймання-передачі товару до Договору № 109 від 18.05.2023 та видаткову накладну № 9 від 01.06.2023.
Враховуючи вищевикладене, особа-1, матеріали відносно якої виділено в окреме провадження, директор ТОВ «МЕД СЕРВІС+» особа-2, матеріали відносно якої виділено в окреме провадження, заступник начальника управління - начальник відділу розвитку організаційно-фінансового забезпечення УОЗ ЧОДА ОСОБА_5 та виконуючий обов`язки директора КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» ОСОБА_6 використовуючи надані їм повноваження, достовірно знаючи, що ціну на рентген-діагностичну систему X-VIZ 50 DUAL (випромінювач з кріпленням для підлоги; генератор рентгенівських променів; 4-х позиційний стіл; вертикальна стійка Баккі; дозиметричний пристрій; робоча станція для керування параметрами системи з ПЗ для отримання, обробки, зберігання та друку за стандартом DICOM; плоскопанельний детектор, цифровий - 2 шт.; принтер сухого друку DryPixLite) завищено, діючи за узгодженим планом та усвідомлюючи наслідки своїх дій і бажаючи їх настання вчинили заволодіння коштами КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» у сумі 2 895 000,00 гривень, тобто в особливо великих розмірах, якими розпорядилися на власний розсуд.
Так, 27.10.2023 повідомлено про підозру особі-1, матеріали відносно якої виділено в окреме провадження, про те, що він підозрюється у організації заволодінні чужим майном, шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненому в умовах воєнного стану, за попередньою змовою групою осіб, в особливо великих розмірах, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 27 ч. 5 ст. 191 КК України.
Крім того, 27.10.2023 повідомлено про підозру особі-2, матеріали відносно якої виділено в окреме провадження про те, що він підозрюється у заволодінні чужим майном, шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненій за попередньою змовою групою осіб, в особливо великих розмірах, в умовах воєнного стану, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
Крім того, 09.04.2024 повідомлено про підозру ОСОБА_5 про те, що він підозрюється у заволодінні чужим майном, шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненій за попередньою змовою групою осіб, в особливо великих розмірах, в умовах воєнного стану, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
Крім того, 09.04.2024 повідомлено про підозру ОСОБА_6 про те, що він підозрюється у заволодінні чужим майном, шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненій за попередньою змовою групою осіб, в особливо великих розмірах, в умовах воєнного стану, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
Крім того, 09.04.2024 повідомлено про підозру ОСОБА_7 про те, що вона підозрюється у службовій недбалості, тобто у неналежному виконанні службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що спричинило тяжкі наслідки, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.
Відповідно інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта, підозрюваному ОСОБА_5 на праві власності належить земельна ділянка, що розташована за адресою АДРЕСА_1 , кадастровий номер 0521210100:05:004:1131.
Крім того, Відповідно інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта, підозрюваному ОСОБА_5 на праві спільної власності, в розмірі 1/3 частки, належить квартира, що розташована за адресою АДРЕСА_2 .
Враховуючи те, що ОСОБА_5 оголошено про підозру у скоєнні злочину передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, санкція якого передбачає конфіскацію майна як виду покарання та те, що КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» завдано збитків на загальну суму 2 895 000,00 гривень виникла необхідність у накладанні арешту на майно підозрюваного.
На теперішній час є достатні підстави вважати, що незастосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді накладення арешту із забороною розпорядження та відчуження призведе до приховування, передачі, відчуження або до настання інших наслідків, які можуть перешкодити повному, швидкому та неупередженому проведенню досудового розслідування у кримінальному провадженні та у разі винесення вироку вини унеможливіть подальше відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення.
Слідчий просив розглянути клопотання за його відсутності, про що подав відповідну заяву, в якій клопотання підтримав, просив задовольнити.
Відповідно до ч. 1 ст. 172 КПК України клопотання про арешт майна розглядається слідчим суддею, судом не пізніше двох днів з дня його надходження до суду, за участю слідчого та/або прокурора, цивільного позивача, якщо клопотання подано ним, підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, і за наявності - також захисника, законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження. Неприбуття цих осіб у судове засідання не перешкоджає розгляду клопотання.
Відповідно до ч. 2 ст. 172 КПК України клопотання слідчого, прокурора, цивільного позивача про арешт майна, яке не було тимчасово вилучене, може розглядатися без повідомлення підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, їх захисника, представника чи законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо це є необхідним з метою забезпечення арешту майна.
Згідно з вимогами ч. 4 ст. 107 КПК України фіксація за допомогою технічних засобів під час розгляду клопотання слідчим суддею не здійснювалась.
Дослідивши клопотання слідчого та матеріали додані до клопотання про накладення арешту, слідчий суддя приходить до висновку про його задоволення, з наступних підстав.
Слідчим суддею встановлено, що відділом розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управлінням Головного управління Національної поліції у м. Києві здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеного 16.02.2023 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023100000000112 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 367, ч. 5 ст. 191 ч. 5 ст. 191 КК України.
09.04.2024 повідомлено про підозру ОСОБА_5 про те, що він підозрюється у заволодінні чужим майном, шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненій за попередньою змовою групою осіб, в особливо великих розмірах, в умовах воєнного стану, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
Відповідно інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта, підозрюваному ОСОБА_5 на праві власності належить земельна ділянка, що розташована за адресою АДРЕСА_1 , кадастровий номер 0521210100:05:004:1131.
Крім того, відповідно інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта, підозрюваному ОСОБА_5 на праві спільної власності, в розмірі 1/3 частки, належить квартира, що розташована за адресою АДРЕСА_2 .
Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Згідно п.п. 3 та 4 ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи, відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Відповідно до ч. 5 ст. 170 КПК України у випадку, передбаченому пунктом 3 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності достатніх підстав вважати, що суд у випадках, передбачених Кримінальним кодексом України, може призначити покарання у виді конфіскації майна або застосувати до юридичної особи захід кримінально-правового характеру у виді конфіскації майна.
Отже, враховуючи те, що ОСОБА_5 оголошено про підозру у скоєнні злочину передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, санкція якого передбачає конфіскацію майна як виду покарання та те, що КНП «ЧОКГВВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» завдано збитків на загальну суму 2 895 000,00 гривень, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання слідчого підлягає задоволенню, що відповідає положенням п. 3 та п. 4 ч. 2 ст. 170 КПК Країни.
Керуючись ст. ст.170-173, 175, 309, 372, 392, 532 КПК України, слідчий суддя,-
п о с т а н о в и в :
Клопотання старшого слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві капітана поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_4 , про арешт майна, у кримінальному провадженні відомості про яке внесені до ЄРДР за №42023100000000112 від 16.02.2023,- задовольнити.
Накласти арешт на майно підозрюваного ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , із забороною відчуження, а саме:
-земельну ділянку, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер 0521210100:05:004:1131;
-квартиру, в розмірі 1/3 частки, що розташована за адресою: АДРЕСА_2 .
Ухвала про арешт майна підлягає негайному виконанню.
Ухвала про накладення арешту може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом 5 днів з дня отримання її копії.
Арешт може бути скасовано відповідно до ст. 174 КПК України.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Голосіївський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 03.05.2024 |
Оприлюднено | 08.05.2024 |
Номер документу | 118852257 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні