Справа №274/5712/20 Провадження №1-кс/0274/942/24
Бердичівський міськрайонний суд Житомирської області
УХВАЛА
17.05.24р.м.Бердичів
Слідчий суддя Бердичівського міськрайонного суду Житомирської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні у кримінальному провадженні №42020061340000070 від 16.07.2020р. за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених частинами другою, третьою та четвертою статті 191, частиною першою статті 366 Кримінального кодексу України, клопотання старшого прокурора Бердичівської окружної прокуратури Житомирської області ОСОБА_3 (далі Прокурор), про арешт майна,
В С Т А Н О В И В:
Прокурор звернувся з клопотанням, у якому просить накласти арешт шляхом позбавлення ОСОБА_4 , яка народилася ІНФОРМАЦІЯ_1 , права розпорядження майном, а саме будинком загальною площею 98, 6кв.м, розташованим за адресою: АДРЕСА_1 , виконання ухвали покласти на старшого слідчого СВ Бердичівського РВП ГУНП в Житомирській області капітаном поліції ОСОБА_5 .
Клопотання обґрунтованотим,що ОСОБА_4 повідомлено пропідозру увчиненні кримінальнихправопорушень,передбачених частинамидругою,третьою тачетвертою статті191 та частиною першою статті 366 Кримінального кодексу України, останнім спричинено шкоду у розмірі 470626,59грн. На даний час шкода не відшкодована, з метою її відшкодування буде пред`явлено цивільний позов у кримінальному провадженні, існує ризик відчуження підозрюваною ОСОБА_4 належного їй майна з метою неможливості його використання для відшкодування шкоди.
Слідчим суддею з`ясовано, що відповідно до письмового повідомлення від 10.05.2024р. про підозру, яке було вручено ОСОБА_4 13.05.2024р., ОСОБА_4 підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого частиною першою статті 366 Кримінального кодексу України, тобто у іншому підробленні офіційних документів службовою особою, та у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого частиною четвертою статті 191 Кримінального кодексу України, тобто розтраті чужого майна, вчиненій в умовах воєнного стану, а саме у наступному.
Відповідно до розпорядження Вчорайшенського сільського голови №249-к від 29.09.2023р. ОСОБА_4 призначено на посаду начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою та інвестицій Вчорайшенської сільської ради Бердичівського району Житомирської області.
Згідно установчих документів Вчорайшенська сільська рада (код ЄДРПОУ - 04344788) зареєстрована та знаходиться за адресою: Житомирська область, Бердичівський район, с Вчорайше, вул.Бердичівська.
Статтею 1 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" від 07.06.2001р. №2493-ІІІ визначено, що служба в органах місцевого самоврядування це професійна, на постійній основі діяльність громадян України, які займають посади в органах місцевого самоврядування, що спрямована на реалізацію територіальною громадою свого права на місцеве самоврядування та окремих повноважень органів виконавчої влади, наданих законом.
Згідно із частиною першою статті 2 вказаного Закону посадовою особою місцевого самоврядування є особа, яка працює в органах місцевого самоврядування, має відповідні посадові повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій і отримує заробітну плату за рахунок місцевого бюджету.
Посадами в органах місцевого самоврядування відповідно до статті 3 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування", в тому числі, є посади, на які особи призначаються сільським, селищним, міським головою, головою районної, районної у місті, обласної ради на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.
До основних обов`язків посадових осіб місцевого самоврядування відповідно до статті 8 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" відноситься: додержання Конституції і законів України, інших нормативно-правових актів, актів органів місцевого самоврядування; забезпечення відповідно до їх повноважень ефективної діяльності органів місцевого самоврядування; додержання прав та свобод людини і громадянина; збереження державної таємниці, інформації про громадян, що стала їм відома у зв`язку з виконанням службових обов`язків, а також іншої інформації, яка згідно із законом не підлягає розголошенню; постійне вдосконалення організації своєї роботи, підвищення професійної кваліфікації; сумлінне ставлення до виконання службових обов`язків, ініціативність і творчість у роботі; шанобливе ставлення до громадян та їх звернень до органів місцевого самоврядування, турбота про високий рівень культури, спілкування і поведінки, авторитет органів та посадових осіб місцевого самоврядування; недопущення дій чи бездіяльності, які можуть зашкодити інтересам місцевого самоврядування та держави.
Відповідно до розпорядження селищного голови від 29.09.2023р. №249-к ОСОБА_4 присвоєно 13-й ранг шостої категорії посадової особи місцевого самоврядування.
Таким чином, начальник відділу житлово-комунального господарства, благоустрою та інвестицій Вчорайшенської сільської ради ОСОБА_4 обіймає в органах місцевого самоврядування посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, а отже згідно частини третьої 3 статті 18 та пункту 1 примітки до статті 364 Кримінального кодексу України, являється службовою особою.
Тому, як посадова особа органу місцевого самоврядування, начальник відділу житлово-комунального господарства, благоустрою та інвестицій Вчорайшенської сільської ради ОСОБА_4 , відповідно до частини другої статті 7 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" повинна діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуватися у своїй діяльності Конституцією України і законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів місцевого самоврядування, прийнятими у межах їхньої компетенції.
Рішенням 27 сесії 8-го скликання Вчорайшенської сільської ради від 22.12.2022р. №1506 затверджено Положення про відділ житлово-комунального господарства, благоустрою та інвестицій Вчорайшенської сільської ради (далі Відділ).
Пунктом 1.6 Положення визначено, що відділ є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки та штампи.
Пункт 4.4.7 Положення зазначає, що начальник відділу представляє інтереси відділу у взаємовідносинах з іншими виконавчими органами сільської ради, структурними підрозділами сільської ради, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями у межах наданих повноважень.
Відповідно до пункту 1.1 Посадової інструкції начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою та інвестицій Вчорайшенської сільської ради, затвердженої 02.10.2023р. сільським головою Вчорайшенської сільської ради, начальник відділу житлово-комунального господарства благоустрою та інвестицій призначається на посаду і звільняється з посади розпорядженням сільського голови Вчорайшенської сільської ради відповідно до Кодексу законів про працю України, Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" та Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".
Відповідно до пункту 1.2 Інструкції начальник відділу житлово-комунального господарства, благоустрою та інвестицій підпорядковується безпосередньо сільському голові та заступнику сільського голови Вчорайшенської сільської ради.
Відповідно до пункту 1.4 Інструкції начальник відділу житлово-комунального господарства, благоустрою та інвестицій здійснює безпосереднє керівництво відділом.
Відповідно до посадової інструкції вона виконує завдання з координації роботи, методичного керівництва, розроблення та здійснення заходів з питань житлово-комунального господарства, соціально-економічного розвитку, залученні інвестицій, енергозбереження та благоустрою, забезпечує контроль, аналіз та оцінку стану справ з цих питань.
Також, пунктом 2.2.1 Інструкції начальник відділу житлово-комунального господарства, благоустрою та інвестицій організовує роботу відділу, очолює та контролює його роботу.
Досудовим розслідуванням встановлено наступне.
Згідно річного плану закупівель на 2023 рік, який затверджений рішенням тендерного комітету від 19.05.2023р. №7, заплановано укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель по предмету "Капітальний ремонт дороги по АДРЕСА_1 " ДК 021:2015 (СРV) 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація з очікуваною вартістю закупівлі 257515,00грн..
На веб-порталі розміщено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-10-25-010544-а від 25.10.2023.
Відповідно до вимог "Порядку здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 (далі Порядок №1178) та до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р. №922-VІІІ (зі змінами, далі Закон №922), між Відділом (далі Замовник) та ФОП ОСОБА_6 (далі Підрядник) укладено договір №1 від 25.10.2023р. (далі договір №1) підряду в виконанні капітального ремонту, згідно якого Замовник доручає, а Підрядник забезпечує відповідно до проектної документації та умов договору виконання будівельних робіт капітальний ремонт дороги по вул.Першотравнева в с.Шпичинці Бердичівського району Житомирської області.
Відповідно пункту 10 договору №1 договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису, що є невід`ємною частиною договору, і складає 257515,00грн. (без ПДВ).
Згідно з пунктом 48 договору №1 розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися з урахуванням положень загальних умов проміжними платежами в міру виконання робіт за етапи або за повністю завершені роботи на підставі актів виконаних робіт.
Відповідно до пункту 50 договору №1 вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру.
Згідно акту приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в, за жовтень 2023 року загальна вартість виконаних будівельних робіт склала 257515,00грн.
Згідно річного плану закупівель на 2023 рік, який затверджений рішенням тендерного комітету від 19.05.2023р. №7, заплановано укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель по предмету "Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття доріг по вул.Перемоги с.Роставиця Бердичівського району Житомирської області" ДК 021:2015 (СРV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація з очікуваною вартістю закупівлі 267168,00грн.
На веб-порталі розміщено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-10-25-011173-а від 25.10.2023р.
Відповідно до вимог Порядку № 178 та до Закону №922 між Відділом (далі Замовник) та ФОП ОСОБА_6 (далі Підрядник) укладено договір №2 від 25.10.2023р. (далі договір №2), згідно якого Замовник доручає, а Підрядник забезпечує відповідно до проектної документації та умов договору виконання будівельних робіт капітальний ремонт асфальтобетонного покриття доріг по вул. Перемоги в с.Роставиця Бердичівського району Житомирської області.
Відповідно до пункту 10 договору №2 договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису, що є невід`ємною частиною договору, і складає 267168,00грн (без ПДВ).
Згідно з пунктом 48 договору №2 розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися з урахуванням положень загальних умов проміжними платежами в міру виконання робіт за етапи або за повністю завершені роботи на підставі актів виконаних робіт.
Відповідно до пункту 50 договору №2 вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру.
Згідно акту приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в, за жовтень 2023 року загальна вартість виконаних будівельних робіт склала 267168,00грн.
Згідно річного плану закупівель на 2023 рік, який затверджений рішенням тендерного комітету від 19.05.2023р. №7, заплановано укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель по предмету "Капітальний ремонт дороги по АДРЕСА_2 " ДК 021:2015 (СРV) 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація з очікуваною вартістю закупівлі 275473,00р.
На веб-порталі розміщено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-11-30-010629-а від 30.11.2023р.
Відповідно до вимог Порядку №1178 та до Закону №922, між Відділом (далі Замовник) та ФОП ОСОБА_6 (далі Підрядник) укладено договір №99 від 30.11.2023р. (далі договір № 99), згідно якого Замовник доручає, а Підрядник забезпечує відповідно до проектної документації та умов договору виконання будівельних робіт капітальний ремонт асфальтобетонного покриття доріг по АДРЕСА_2 .
Відповідно до пункту 10 договору №99 договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису, що є невід`ємною частиною договору, і складає 275473,00грн. (без ПДВ).
Згідно з пунктом 48 договору №99 розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися з урахуванням положень загальних умов проміжними платежами в міру виконання робіт за етапи або за повністю завершені роботи на підставі актів виконаних робіт.
Відповідно до пункту 50 договору №99 вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру.
Згідно акту приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в, за листопад 2023 року загальна вартість виконаних будівельних робіт склала 275473,00грн.
Згідно річного плану закупівель на 2023 рік, який затверджений рішенням тендерного комітету від 19.05.2023р. №7, заплановано укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель по предмету "Капітальний ремонт дороги по вул.Рильського с.Роставиця Бердичівського району Житомирської області" ДК 021:2015 (СРV) 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація з очікуваною вартістю закупівлі 168194,00грн..
На веб-порталі розміщено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-11-30-011471-а від 30.11.2023р.
Відповідно до вимог Порядку №1178 та до Закону №922 між Відділом (далі - Замовник) та ФОП ОСОБА_6 (далі Підрядник) укладено договір №100 від 30.11.2023р. (далі договір №100), згідно якого Замовник доручає, а Підрядник забезпечує відповідно до проектної документації та умов договору виконання будівельних робіт - капітальний ремонт асфальтобетонного покриття доріг по вул. Рильського с.Роставиця Бердичівського району Житомирської області» на загальну суму 168194,00грн.
Відповідно до пункту 10 договору №100 договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису, що є невід`ємною частиною договору, і складає 168194,00 грн. (без ПДВ).
Згідно з пунктом 48 договору №100 розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися з урахуванням положень загальних умов проміжними платежами в міру виконання робіт за етапи або за повністю завершені роботи на підставі актів виконаних робіт.
Відповідно до пункту 50 договору №100 вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру.
Згідно акту приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в, за листопад 2023 року загальна вартість виконаних будівельних робіт склала 168194,00грн.
Згідно річного плану закупівель на 2023 рік, який затверджений рішенням тендерного комітету від 19.05.2023р. №7 заплановано укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель по предмету "Капітальний ремонт дороги по АДРЕСА_1 " ДК 021:2015 (СРV) 45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт з очікуваною вартістю закупівлі 191382,00грн.
На веб-порталі розміщено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-12-18-009503-а від 18.12.2023р.
Відповідно до вимог Порядку №1178 та до Закону №922, між Відділом (далі Замовник) та ФОП ОСОБА_6 (далі Підрядник) укладено договір №115 від 18.12.2023р. (далі договір №115), згідно якого Замовник доручає, а Підрядник забезпечує відповідно до проектної документації та умов договору виконання будівельних робіт поточний ремонт дороги по АДРЕСА_1 .
Відповідно до пункту 10 договору №115 договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису, що є невід`ємною частиною договору, і складає 191382,00грн. (без ПДВ).
Згідно з пунктом 48 договору №115 розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися з урахуванням положень загальних умов проміжними платежами в міру виконання робіт за етапи або за повністю завершені роботи на підставі актів виконаних робіт.
Відповідно до пункту 50 договору №115 вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру.
Згідно акту приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в, за грудень 2023 року загальна вартість виконаних будівельних робіт склала 191382,00грн.
Разом з тим, встановлено, що фізична особа-підприємець ОСОБА_6 постійно проживає на тимчасово окупованій території АР Крим та має громадянство російської федерації. Крім того, востаннє ОСОБА_6 перебував на підконтрольній Україні території 23.07.2021р.
В свою чергу, ОСОБА_4 , обіймаючи посаду начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою та інвестицій Вчорайшенської сільської ради Бердичівського району Житомирської області, будучи службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими обов`язками, достовірно знаючи що ОСОБА_6 відсутній на території України, в період часу з 25.10.2023р. по 18.12.2023р. у приміщенні Вчорайшенської сільської ради за адресою: Бердичівський район, с.Вчорайше вул.Бердичівська, підписала та засвідчила печаткою Відділу договір №1 від 25.10.2023р., договір №2 від 25.10.2023р., договір №99 від 30.11.2023р., дорговір №100 від 30.11.2023р. та договір №115 від 18.12.2023р., чим надала вказаним документам офіційності, вчинивши таким чином їх підроблення.
В подальшому, на виконання вказаних договорів та на підставі підписаних ОСОБА_4 актів виконаних робіт форми №КБ-2в у період з жовтня по грудень 2023 року Відділом житлово-комунального господарства, благоустрою та інвестицій Вчорайшенської сільської ради сплачена на рахунок № НОМЕР_1 , відкритий в АТ КБ "Приват Банк" підряднику за договорами ФОП ОСОБА_6 вартість виконаних робіт з ремонту доріг за вказаними договорами в загальній сумі 1159732,00 грн., з яких 470626,59 грн. є сумою завищеної вартості робіт.
Таким чином, ОСОБА_4 , обіймаючи посаду начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою та інвестицій Вчорайшенської сільської ради Бердичівського району Житомирської області, будучи службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими обов`язками в період дії воєнного стану, запровадженого на всій території України, відповідно до указу Президента України №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" від 24.02.2022р. допустила розтрату бюджетних коштів у великих розмірах на суму 470626,59грн.
Обґрунтованість зазначеної підозри підтверджується договором №1 від 25.10.2023р. підряду в виконанні капітального ремонту, договором №2 від 25.10.2023р. підряду в виконанні капітального ремонту, договором №99 від 30.11.2023р. підряду в виконанні капітального ремонту, договором №100 від 30.11.2023р. підряду в виконанні капітального ремонту, договором №115 від 18.12.2023р. підряду в виконанні капітального ремонту, та довідками до них про вартість виконаних будівельних робіт * (та витрати) **, розпорядженням Вчорайшенського сільського голови №249-к від 29.09.2023р., протоколом від 12.03.2024р. допиту свідка ОСОБА_7 , протоколом від 17.01.2024р. допиту свідка ОСОБА_8 , протоколом від 18.01.2024р. огляду документів, протоколом від 08.05.2024р. огляду документів, висновком від 26.04.2024р. експерта, копії яких наявні у матеріалах справи.
Таким чином підозрювана ОСОБА_4 обґрунтовано підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, яким було завдано шкоду у розмір 470626,59грн.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження (абзац другий частини першої статті 170 Кримінального процесуального кодексу України).
Згідно з пунктом 4 частини другої статті 170 Кримінального процесуального кодексу України арешт майна допускається з метою забезпечення: відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Абзацом першимчастини шостоїстатті 170Кримінального процесуальногокодексу Українипередбачено,що у випадку, передбаченому пунктом 4 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, фізичної чи юридичної особи, яка в силу закону несе цивільну відповідальність за шкоду, завдану діями (бездіяльністю) підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або неосудної особи, яка вчинила суспільно небезпечне діяння, а також юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності обґрунтованого розміру цивільного позову у кримінальному провадженні, а так само обґрунтованого розміру неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою, щодо якої здійснюється провадження.
Враховуючи викладене, слідчий суддя вважає, що на майно підозрюваної ОСОБА_4 може та має бути накладено арешт з метою забезпечення відшкодування шкоди у розмірі 778274,00грн., завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), для запобігання можливості його відчуження.
Прокурором складено повідомлення від 15.05.2024р. в порядку статті 23 Закону України "Про прокуратуру", яке адресовано Вчорашенській сільській раді Бердичівського району Житомирської області, яке містить обґрунтований розмір цивільного позову у кримінальному провадженні 470626,59грн.
За ОСОБА_4 зареєстровано право власності на будинок загальною площею 98,6кв.м за адресою: АДРЕСА_1 , що підтверджується інформацією від 13.05.2024р. з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна.
Частиною восьмою статті 170 Цивільного процесуального кодексу України встановлено, що вартість майна, яке належить арештувати з метою забезпечення цивільного позову або стягнення отриманої неправомірної вигоди, повинна бути співмірною розміру шкоди, завданої кримінальним правопорушенням або зазначеної у цивільному позові, розміру неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою.
Як зазначалось вище, розмір шкоди, завданий кримінальним правопорушенням, у вчиненні якого підозрюється ОСОБА_4 , становить 470626,59грн.
За даними довідки від 14.05.2024р. Приватного підприємства "Комерційно-виробнича фірма "Арсенал", вартість житлового будинку загальною площею 98,6кв.м за адресою: АДРЕСА_1 , який належить ОСОБА_4 , складає 394000,00грн.
Тобто вартість майна ОСОБА_4 , яке Прокурор просить арештувати з метою забезпечення цивільного позову, є співмірною розміру шкоди, завданої кримінальним правопорушенням.
Приймаючи до уваги зазначене, слідчий суддя приходить до висновку про накладення арешту шляхом позбавлення ОСОБА_4 права розпорядження зазначеним будинком, що буде відповідати завданням кримінального провадження та не матиме значних негативних наслідків для підозрюваної ОСОБА_4 тобто клопотання Прокурора підлягає задоволенню.
Керуючись статями 98, 170 173, 175, 369 372 Кримінально-процесуального кодексу України,
П О С Т А Н О В И В:
1.Клопотання прокурора Бердичівської окружної прокуратури Житомирської області ОСОБА_3 задовольнити.
2.Накласти арешт, а саме позбавити ОСОБА_4 права розпорядження майном будинком загальною площею 98,6кв.м, розташованим за адресою:
АДРЕСА_3 .Виконання ухвали покласти старшого слідчого СВ Бердичівського РВП ГУНП в Житомирській області капітана поліції ОСОБА_5 , зобов`язати останнього письмово проінформувати про її виконання заінтересованих осіб.
Ухвала виконується негайно.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції.
Ухвала може бути оскаржена протягом п`яти днів з дня її оголошення шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Житомирського апеляційного суду.
Якщо ухвалу було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення.
Підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Бердичівський міськрайонний суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 17.05.2024 |
Оприлюднено | 20.05.2024 |
Номер документу | 119089444 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Бердичівський міськрайонний суд Житомирської області
Большакова Т. Б.
Кримінальне
Бердичівський міськрайонний суд Житомирської області
Корбут В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні