Рішення
від 28.05.2024 по справі 924/771/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"28" травня 2024 р. Справа № 924/771/23

Господарський суд Хмельницької області у складі судді Грамчука І.В., розглянувши матеріали

за позовом Хмельницького обласного центру зайнятості в особі Хмельницької філії Хмельницького обласного центру зайнятості м. Хмельницький

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Європа-Експорт плюс" м. Хмельницький

про стягнення 150 699,60 грн

Представники сторін:

від позивача: Жмуцька А.Г. - згідно довіреності

від відповідача: Синчук В.П. - керівник

У судовому засіданні 28.05.2024р. оголошено вступну та резолютивну частини рішення у справі.

Встановив: Хмельницький міський центр зайнятості звернувся до суду з позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Європа-Експорт плюс" м. Хмельницький про стягнення 150 699,60 грн

В обгрунтування позовних вимог позивач вказує на те, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Європа-Експорт плюс" 17.12.2020р. звернулось з заявою до Хмельницького міського центру зайнятості для отримання одноразової матеріальної допомоги для виплати найманим працівникам відповідно до Порядку надання одноразової матеріальної допомоги суб`єктам господарювання, розрахунку її розміру, стягнення, повернення невикористаної її суми, затвердженого постановою Кабінету Міністру України «Деякі питання реалізації ст.3 Закону України «Про соціальну підтримку застрахованих осібта суб`єктів господарювання на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, від 09.12.2020 №1231.

При цьому, посилаючись на положення п. 5 Порядку розмір одноразової матеріальної допомоги визначається пропорційно робочому часу працівника, який скорочено або заплановано скоротити, у тому числі через простій та не може перевищувати 8 тис. гривень на одного працівника.

Пунктом 10 передбачено, що суб`єкт господарювання несе відповідальність за достовірність даних, що є підставою для надання одноразової матеріальної допомоги та цільове використання отриманих коштів відповідно до закону.

За результатами проведення аудиту діяльності Хмельницької служби зайнятості за період 01.01.2019 по 01.11.2022 аудиторською групою Державного центру зайнятості було виявлені що ТОВ «ЄВРОПА-ЕКСПОРТ ПЛЮС» подано недостовірні дані щодо нарахування заробітне плати по 50 робітникам, що стали підставою для розрахунку одноразової матеріальної допомоги (відомості про найманих працівників) - невірно подано суму нарахованої заробітної плати за Е квартал 2020 року, які наведені в таблиці №9.

У наданій Пенсійним фондом: інформації, суми нарахованої роботодавцем заробітної плати 50 працівникам за III квартал 2020 року відрізняються від надісланих роботодавцем даних.

Відповідачем не дотримано вимог Порядку, подано недостовірні дані про заробітну плату 50 робітникам за III квартал 2020 року.

З метою усунення порушень законодавства та повернення коштів, відповідачу надіслано претензію від 31.03.2023 №23-015.3/763 про повернення коштів у сумі 150699,60 грн, виплачених як одноразова матеріальна допомога на рахунок Хмельницького обласного центру зайнятості. Позивач зазначає, що кошти не повернуто.

Враховуючи вищевикладене, позивач просить задовольнити позов в повному обсязі.

У відзиві на позов (вх.№05-22/4786/23 від 27.07.2023) просить суд у задоволенні позову відмовити. Звертає увагу на те, що вимога повернення коштів одноразової матеріальної допомоги для кожного працівника відбуватиметься шляхом утримання із заробітної плати певної суми, на яку зменшується сума заробітної плати при її виплаті, що призведе до порушення соціальних гарантій працівників товариства щодо забезпечення умов оплати праці.

Крім того, повідомив, що за результатами проведення аудиторського дослідження Хмельницької обласної служби зайнятості від 10.01.2023 №189-13/1, шляхом порівняння сум, встановлено, що товариство подало недостовірні дані щодо нарахованої заробітної плати п`ятдесятьом робітникам в III кварталі 2020 року. Так, сума нарахованої заробітної плати в III кварталі 2020 р. за даними аудиту склала 1037027,29 грн, за даними товариства 1029501,20 грн. Різниця між даними склала 7526,09 грн, що вважає, що товариство знизило нараховану заробітну плату зазначеним працівникам в III кварталі 2020 року. Вважає, що працівники товариства недоотримали передбачену вимогою статті 3 Закону одноразову матеріальну допомогу в розмірі 4044,98 грн, що підтверджено розрахунком у Відомостях про найманих працівників ТОВ «Європа-Експорт плюс» від 17.12.2020 р. №184, згідно з Додатком 2 до Порядку.

Розглянувши матеріали справи, судом встановлено та враховується наступне.

17 грудня 2020 року до Хмельницького міського центру зайнятості звернулось ТОВ «ЄВРОПА-ЕКСПОРТ ПЛЮС» та подало необхідні документи для отримання одноразової матеріальної допомоги для виплати найманим працівникам відповідно до Порядку надання одноразової матеріальної допомоги суб`єктам господарювання, розрахунку її розміру, стягнення, повернення невикористаної її суми, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання реалізації статті 3 Закону України «Про соціальну підтримку застрахованих осіб та суб`єктів господарювання на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SАRS-СоV-2 від 09.12.2020 №1231.

21 грудня 2020 Хмельницьким міським центром зайнятості розглянуто документи та прийнято рішення щодо виплати одноразової матеріальної допомоги (наказ від 21.12.2020 №128).

24.12.2020 Хмельницьким міським центром зайнятості згідно платіжного доручення №5528 від 23.12.2023 перераховано одноразової матеріальної допомоги для виплати найманим працівникам відповідно до Порядку в сумі 150699,60 грн на розрахунковий рахунок ТОВ «ЄВРОПА-ЕКСПОРТ ПЛЮС» НОМЕР_1 для подальшої її виплати найманим працівникам.

Відповідно до Порядку 5 розмір одноразової матеріальної допомоги визначається пропорційно робочому часу працівника, який скорочено або заплановано скоротити, у тому числі через простій, та не може перевищувати 8 тис. гривень на одного працівника.

За результатами проведення аудиту діяльності Хмельницької служби зайнятості за період з 01.01.2019 по 01.11.2022 аудиторською групою Державного центру зайнятості було виявлено, що ТОВ «ЄВРОПА-ЕКСПОРТ ПЛЮС» подано недостовірні дані щодо нарахування заробітної плати по 50 робітникам, що стали підставою для розрахунку одноразової матеріальної допомоги (відомості про найманих працівників) - невірно подано суму нарахованої заробітної плати за III квартал 2020 року, які наведені в таблиці №9.

У наданій Пенсійним фондом: інформації, суми нарахованої роботодавцем заробітної плати 50 працівникам за III квартал 2020 року відрізняються від надісланих роботодавцем даних.

У претензії №23-015.3/763 від 31.03.2023р , Хмельницький міський центр зайнятості просив терміново відповідача на протязі 30 днів добровільно повернути суму одноразової матеріальної допомоги на рахунок Хмельницького міського центру зайнятості у зв`язку із поданням недостовірних даних суб`єктом господарювання.

Досліджуючи надані докази, оцінюючи їх в сукупності, судом береться до уваги таке.

Згідно із ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правові, економічні та організаційні засади реалізації державної політики у сфері зайнятості населення, гарантії держави щодо захисту прав громадян на працю та реалізації їхніх прав на соціальний захист від безробіття визначає Закон України від 05.07.2012р. № 5067-VI "Про зайнятість населення".

Пунктом 7 частини 1 статті 1 Закону № 5067-VI визначено, що зайнятість - не заборонена законодавством діяльність осіб, пов`язана із задоволенням їх особистих та суспільних потреб з метою одержання доходу (заробітної плати) у грошовій або іншій формі, а також діяльність членів однієї сім`ї, які здійснюють господарську діяльність або працюють у суб`єктів господарювання, заснованих на їх власності, у тому числі безоплатно.

24.12.2020 Хмельницьким міським центром зайнятості згідно платіжного доручення №5528 від 23.12.2023 перераховано одноразову матеріальну допомогу для виплати найманим працівникам відповідно до Порядку в сумі 150699,60 грн на розрахунковий рахунок ТОВ «ЄВРОПА-ЕКСПОРТ ПЛЮС» НОМЕР_1 для подальшої її виплати найманим працівникам.

Відповідно до Порядку 5 розмір одноразової матеріальної допомоги визначається пропорційно робочому часу працівника, який скорочено або заплановано скоротити, у тому числі через простій, та не може перевищувати 8 тисяч гривень на одного працівника.

У разі скорочення тривалості робочого часу працівника, розрахунок розміру одноразової матеріальної допомоги здійснюється за формулою: РОМД =E СРЗП3:E нрч3*СРЧ

де РОМД - розмір одноразової матеріальної допомоги;

E СРЗП - сума нарахованої заробітної плати працівника за III квартал 2020 р.;

E НРЧз - кількість годин нормальної тривалості робочого часу за III квартал 2020 р.;

СРЧ - кількість годин скороченого робочого часу (запланованого до скорочення робочого часу) у період дії обмежувальних протиепідемічних заходів.

Згідно абз. 4 пп. 2 п. 6 Порядку для отримання одноразової матеріальної допомоги суб`єкта господарювання подає центру зайнятості за своїм місцезнаходженням відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадській формувань (особисто або на електронну адресу відповідного центру зайнятості):

заяву за формою згідно з додатком 1;

копію наказу про скорочення або можливе скорочення передбаченої законодавством тривалості робочого часу у період дії обмежувальних протиепідемічних заходів;

копію відомостей про найманих працівників, щодо яких виконуються вимоги статті 3 Закон-України «Про соціальну підтримку застрахованих осіб та суб`єктів господарювання на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричинене коронавірусом SARS-СоV-2», за формою згідно з додатком 2 Порядку.

Пунктом 10 Порядку передбачено, що суб`єкт господарювання несе відповідальність за достовірність даних, що є підставою для надання одноразової матеріальної допомоги, та цільове використали отриманих коштів відповідно до Закону.

За результатами проведення аудиту діяльності Хмельницької служби зайнятості за період з 01.01.2019 по 01.11.2022 аудиторською групою Державного центру зайнятості було виявлені що ТОВ «ЄВРОПА-ЕКСПОРТ ПЛЮС» подано недостовірні дані щодо нарахування заробітної плати по 50 робітникам, що стали підставою для розрахунку одноразової матеріальної допомоги (відомості про найманих працівників) - невірно подано суму нарахованої заробітної плати за III квартал 2020 року, які наведені в таблиці №9.

У наданій Пенсійним фондом інформації, суми нарахованої роботодавцем заробітної плати 50 працівникам за III квартал 2020 року відрізняються від надісланих роботодавцем даних.

Пунктом 12 Порядку передбачено, що у разі встановлення фактів подання недостовірні даних суб`єктом господарювання, на підставі яких надано одноразову виплату матеріальні допомоги, неперерахування ним відповідних коштів найманим працівникам, зазначеним відомостях про найманих працівників, щодо яких виконуються вимоги статті 3 Закону недопущення представників центрів зайнятості до проведення перевірки та/або неподання документів для її проведення сума отриманої матеріальної допомоги стягується центром зайнятості із суб`єкта господарювання.

Відповідно до п. 3 Порядку одноразова матеріальна допомога надається суб`єктам господарювання, які вимушено скоротили або можуть скоротити передбачену законодавством тривалість робочого часу працівників, у тому числі через простій, після запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів, для виплати найманим працівникам на підставі заяви про надання одноразової матеріальної допомоги згідно з додатком 1 та відомостей про найманих працівників згідно з додатком 2, щодо яких виконуються вимоги статті 3 Закону. Одноразова матеріальна допомога виплачується найманому працівникові, який на момент її отримання перебуває у трудових відносинах із суб`єктом господарювання, що подав відомості про такого працівника.

Відповідно до п. 13 Порядку центр зайнятості контролює цільове використання коштів, що перераховуються суб`єкту господарювання для виплати найманим працівникам одноразової матеріальної допомоги, шляхом проведення відповідної перевірки протягом 180 календарних днів після виплати такої допомоги суб`єкту господарювання. Перевірка може бути проведена за місцем знаходження суб`єкта господарювання або у приміщенні центру зайнятості. Суб`єкт господарювання зобов`язаний допустити працівників центру зайнятості до проведення перевірки, а в разі її проведення у приміщенні центру зайнятості подати відповідні документи.

Згідно Повідомлення від 27.04.2021 року №31 Хмельницьким міським центром зайнятості на виконання статті 3 Закону та згідно з пунктом 13 Порядку, було затверджено здійснення працівниками Хмельницького міського центру зайнятості планової перевірки Товариства в період з 10 травня 2021 року до 21 травня 2021 року.

Направленням Хмельницького міського центру зайнятості від 19.05.2021 № 23-05/55омд, та графіком перевірок роботодавців, затвердженого наказом Хмельницького міського центру зайнятості від 18.02.2020 року №35, визначено та направлено провідного фахівця з питань зайнятості відділу взаємодії з роботодавцями Хмельницького міського центру зайнятості - Кубар Н.М. до Товариства для здійснення планової перевірки щодо дотримання вимог законодавства України про зайнятість населення в частині використання коштів, перерахованих суб`єкту господарювання для виплати найманим працівникам одноразової матеріальної допомоги. Термін перевірки встановлений з 19 травня 2021 по 19 червня 2021 року.

Відповідно до Акту перевірки цільового використання коштів одноразової матеріальної допомоги суб`єктам господарювання від 19.05.2021 року №29, провідним фахівцем з питань зайнятості відділу взаємодії з роботодавцями Хмельницького міського центру зайнятості - Кубар Н.М., в присутності головного бухгалтера Товариства - Герасимчук Л.М., проведено перевірку цільового використання коштів одноразової матеріальної допомоги суб`єктам господарювання за період з 11.01.2021 по 24.01.2021 року.

Для проведення перевірки були використані наступні документи:

- табеля обліку робочого часу за період дії обмежувальних протиепідемічних заходів;

- наказ про скорочення передбаченої законодавством тривалості робочого часу у період дії обмежувальних протиепідемічних заходів;

- відомості про найманих працівників, щодо яких виконуються вимоги статті 3 Закону, за формою згідно з додатком 2 Порядку;

- платіжні відомості для виплати одноразової матеріальної допомоги (відомість на виплату грошей) з підтвердженням перерахування коштів на рахунок найманого працівника;

- трудові книжки найманих працівників.

Згідно п. 9 Порядку суб`єкт господарювання зобов`язаний виплатити одноразову матеріальну допомогу на рахунок найманого працівника у строк не пізніше наступного робочого дня після надходження коштів на його рахунок за окремою платіжною відомістю для виплати одноразової матеріальної допомоги (відомістю на виплату грошей).

За результатом перевірки встановлено, що кошти одноразової матеріальної допомоги суб`єктам господарювання у сумі 206986,40 грн, спрямовано на виплату одноразової матеріальної допомоги працівникам Товариства. Встановлено, що роботодавцем перераховано на рахунки працівників Товариства одноразова матеріальна допомога 28 грудня 2020 року. Шляхом звіряння Відомостей про найманих працівників з розрахунково-платіжними відомостями працівників встановлено, що кошти перераховані найманим працівникам в повному обсязі, як одноразова матеріальна допомога суб`єкту господарювання.

У ході перевірки документи, згідно з якими встановлено порушення не виявлено.

Відповідно до п. 11 Порядку невикористана сума одноразової матеріальної допомоги повертається суб`єктом господарювання в повному розмірі на рахунок регіонального або міського, районного чи міськрайонного центру зайнятості протягом 30 календарних днів з дня настання таких обставин: 1) робочий час найманих працівників у період дії обмежувальних протиепідемічних заходів не скорочено або скорочено в менших обсягах, ніж заплановано; 2) звільнення найманого працівника відбулося до запланованого скорочення робочого часу; 3) тимчасова втрата працездатності найманого працівника.

Товариство самостійно провело коригування, встановило відхилення та повернуло кошти у сумі 7 683, 60 грн., у зв`язку з лікарняними листами окремих працівників за період з 11.01.2021 року по 26.02.2021 року, та кошти від встановлених підприємством неточностей розрахунку середньої заробітної плати щодо окремих найманих працівників, що підтверджується платіжним дорученням №966 від 02.02.2021 року, зазначеним в Акті перевірки цільового використання коштів одноразової матеріальної допомоги суб`єктам господарювання від 19.05.2021 №29, та не заперечуються посадовими особами Хмельницького обласного центру зайнятості.

Згідно з п. 12 Порядку: у разі встановлення фактів подання недостовірних даних суб`єктом господарювання, на підставі яких надано одноразову виплату матеріальної допомоги, неперерахування ним відповідних коштів найманим працівникам, зазначеним у відомостях про найманих працівників, щодо яких виконуються вимоги статті 3 Закону, недопущення представників центрів зайнятості до проведення перевірки та/або неподання документів для її проведення сума отриманої одноразової матеріальної допомоги стягується центром зайнятості із суб`єкта господарювання.

Як вбачається з пункту 12 Порядку, визначення недостовірності поданих даних чітко, не визначена. Розбіжність предбачена як за завищення, так і за заниження суми отриманої одноразової матеріальної допомоги суб`єкту господарювання.

За результатами проведення аудиторського дослідження Хмельницької обласної служби зайнятості від 10.01.2023 № 189-13/1, шляхом порівняння сум, встановлено, що Товариство подало недостовірні дані щодо нарахованої заробітної плати п`ятдесятьом робітникам в III кварталі 2020 року. Так, сума нарахованої заробітної плати в III кварталі 2020р. за даними аудиту склала 1037027,29 грн., за даними Товариства - 1029501,20 грн. Різниця між даними склала 7526,09 грн., що свідчить про те, що Товариство занизило нараховану заробітну плату зазначеним працівникам в III кварталі 2020 року. Тому, такі працівники Товариства, в кінцевому підсумку, недоотримали, передбачену вимогою статті 3 Закону, одноразову матеріальну допомогу в розмірі 4044, 98 грн.

Даний факт підтверджується розрахунком у Відомостях про найманих працівників ТОВ «Європа-Експорт плюс» від 17.12.2020 року №184, згідно з Додатком 2 до Порядку.

При формуванні вищезазначеного документу - «Відомості про найманих працівників», Товариство включило суми нарахованої заробітної плати суто в III кварталі 2020 року, що підтверджується даними форми Додатку 4 Звіту про суми нарахованої заробітної плати за III квартал 2020 року.

Розбіжність при проведені повторного аудиту виникла завдяки нарахованим перехідним відпускним в червні 2020 року, які Товариство включило до суми нарахованої заробітної плати в II кварталі 2020 року, що підтверджується даними форми Додатку 4 Звіту про суми нарахованої заробітної плати за II квартал 2020 року.

Статтею 86 ГПК України передбачено, що суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Згідно зі ст. 74 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

З огляду на вищенаведене, беручи до уваги вищевказані положення закону, зважаючи на зміст матеріалів справи та встановлених судом фактів, судом констатується, що, у задоволені позовних вимог необхідно відмовити.

Відповідно до ст.ст. 123, 129 Господарського процесуального кодексу України витрати по сплаті судового збору покладаються на позивача.

При цьому судом взято до уваги, що Європейський суд з прав людини неодноразово наголошував, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною залежно від характеру рішення (справа "Руїс Торіха проти Іспанії"). Повний текст рішення (враховуючи зміст положень ст.233 ГПК України, а також перебування судді у відпустці) остаточно складено у 10-ий робочий день після оголошення вступної та резолютивної частин рішення, тобто 15.07.2022р.

Керуючись ст.ст. 2, 20, 24, 73, 74, 129, 232, 237, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд -

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову Хмельницького обласного центру зайнятості в особі Хмельницької філії Хмельницького обласного центру зайнятості м. Хмельницький до Товариства з обмеженою відповідальністю "Європа-Експорт плюс" м. Хмельницький про стягнення 150 699,60 грн відмовити.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду (ч. ч. 1, 2 ст. 241 ГПК України).

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення (ч. 1 ст. 256 ГПК України).

Апеляційна скарга подається в порядку, передбаченому ст. 257 ГПК України.

Повний текст рішення складено 28.05.2024р.

Суддя І.В. Грамчук

Видруков. примірн.:

1- у справу,

2 - позивачу (khmgd@kmocz.gov.ua)

3- відповідачу (29010, м. Хмельницькимй, вул. Чорновола, 88)

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення28.05.2024
Оприлюднено30.05.2024
Номер документу119331355
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, щодо недоговірних зобов’язань повернення безпідставно набутого майна (коштів)

Судовий реєстр по справі —924/771/23

Постанова від 02.09.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Крейбух О.Г.

Ухвала від 11.07.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Крейбух О.Г.

Ухвала від 02.07.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Бучинська Г.Б.

Рішення від 28.05.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

Ухвала від 29.04.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

Ухвала від 20.02.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

Ухвала від 25.01.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

Ухвала від 26.12.2023

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

Ухвала від 04.12.2023

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

Ухвала від 02.11.2023

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні