Ухвала
від 05.06.2024 по справі 686/15509/24
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 686/15509/24

Провадження № 1-кс/686/4865/24

УХВАЛА

Іменем України

5 червня 2024 року м. Хмельницький

Слідчий суддя Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні клопотання старшого слідчого першого СВ ТУ ДБР у м. Хмельницькому ОСОБА_3 , погодженого з прокурором, про тимчасовий доступ до документів, у кримінальному провадженні №62024240010000013,

ВСТАНОВИВ:

30.05.2024 року старший слідчий першого СВ ТУ ДБР у м. Хмельницькому ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області з клопотанням, погодженим з прокурором ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , фактичне місцезнаходження: АДРЕСА_2 .

В обґрунтування даного клопотання слідчим зазначено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 встановлено дані, що свідчать про зловживання службовим становищем з боку службових осіб розпорядників бюджетних коштів, а саме структурних підрозділів ІНФОРМАЦІЯ_3 , які вступили у змову з посадовими особами приватних підприємств, а також окремими військовослужбовцями Збройних сил України, з метою привласнення державних коштів. Зокрема вищевказані особи внесли відомості до технічних та бухгалтерських документів, в яких штучно завищили вартість придбаного обладнання, внаслідок чого протягом 2022 року заволоділи бюджетними коштами, виділеними розпорядникам на придбання модульних твердопаливних котелень для потреб структурних підрозділів ІНФОРМАЦІЯ_3 .

Зокрема встановлено, що 28.10.2022 розпорядником бюджетних коштів ІНФОРМАЦІЯ_4 (далі ІНФОРМАЦІЯ_5 ) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса АДРЕСА_1 , фактичне місце знаходження АДРЕСА_2 ) оголошено публічну закупівлю за предметом «Модульна твердопаливна котельня тепловою потужністю 300 кВт» ( ІНФОРМАЦІЯ_6 Очікувана вартість предмета закупівлі 1 800 000 грн. Форма закупівлі: відкриті торги з особливостями. Аналізом вищевказаної закупівлі встановлено, що єдиним учасником процедури було ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », яке у складі документації для участі у закупівлі надало завідомо неправдиві документи:

- інформаційну довідку № 15 від 02 листопада 2022 року про виконання аналогічного договору, зокрема про нібито виконання договору про закупівлю товару № 307 віл 06 вересня 2022 року;

- договір № 307 від 6 вересня 2022 року про закупівлю товару ІНФОРМАЦІЯ_8 за предметом закупівлі «Опалювальний водогрійний твердопаливний стальний котел з комплектуючим, з доставкою, встановленням обладнання, введенням в експлуатацію, проведенням технічного інструктажу», при цьому, що закупівля цього товару ІНФОРМАЦІЯ_8 проводилась в грудні 2022 року, про що наявна інформація на офіційному сайті публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_9 »;

- інформаційна довідка № 13 від 02 листопада 2022 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідний для виконання умов договору. Зокрема у довідці вказано про 5 працівників на підприємстві, з яких 1 головний інженер - ОСОБА_5 з досвідом роботи 10 років. Проте в ході проведення перевірки встановлено, що ОСОБА_5 в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ніколи не працював, а протягом 2022-2023 років був оформлений в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » як головний інженер з досвідом роботи за спеціальністю 5 років.

Крім того, підлягають сумніву і достовірність наданих документів щодо інших аналогічних договорів, укладених між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » таТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », так як встановлено, що працівники ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ОСОБА_6 та ОСОБА_7 протягом 2022-2023 років також були оформлені на різних посадах в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », про що свідчать бухгалтерські та технічні документи, які містяться на офіційному сайті публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_9 ».

Незважаючи на вищевказані факти, за результатами розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою ОСОБА_8 09.11.2022 прийнято рішення про відповідність вимогам тендерної документації пропозиції учасника та намір укласти договір з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса АДРЕСА_3 ). В подальшому за результатами проведеної закупівлі між АРЗСП в особі начальника ОСОБА_9 з однієї сторони та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » в особі директора ОСОБА_6 з другої сторони укладено договір № 1303 від 21.11.2022 про закупівлю товару, а саме модульної твердопаливної котельні тепловою потужністю 300кВт. Згідно умов договору місце поставки товару АДРЕСА_2 . В подальшому у 2022 році підприємством-постачальником було поставлено товар згідно умов вищевказаного договору, про що були складені відповідні бухгалтерські документи, на підставі яких ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » були перераховані бюджетні кошти на загальну суму 1 785 000 грн.

Подальшим аналізом цієї закупівлі встановлено, що у складі документів тендерної пропозиції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » подало:

- договір оренди транспортних засобів № 79 від 01.11.2022, укладений між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (юридична адреса АДРЕСА_4 );

- договір оренди нежитлового приміщення № 78 від 01.11.2022, укладений між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та цим же ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » щодо оренди нежитлових приміщень, а саме будівлі складу загальною площею 269 кв.м. за адресою АДРЕСА_4 ;

- сертифікат відповідності на котел опалювальний водогрійний твердопаливний « ІНФОРМАЦІЯ_12 », у якому зазначено, що виробником продукції є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , АДРЕСА_4 );

- технічні умови на котли опалювальні водогрійні твердопаливні стальні «ФЕНІКС», погоджені директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 »;

- технічний паспорт на виріб ТЕПЛОГЕНЕРАТОРНУ БЛОЧНО-МОДУЛЬНУ КОТЕЛЬНЮ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », згідно якого виробником обладнання являється ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » ( АДРЕСА_4 );

- акт монтажу та налагодження модульної твердопаливної котельні тепловою потужністю 200 та 300 кВт «ФЕНІКС» за жовтень 2022 року, в якому вказано, що монтажною організацією являється ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 ».

Проведеним аналізом підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 »(код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , юридична адреса АДРЕСА_4 ) встановлено, що 10.08.2022 дане підприємство продало для потреб АРЗСП опалювальний водонагрійний твердопаливний стальний котел «ФЕНІКС-350Р» та комплектуючі на суму 390 000 грн, про що було укладено договір № 1001 між ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі ОСОБА_10 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » в особі директора ОСОБА_11 Аналізом документів, які надала з метою участі у закупівлі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » встановлено інформаційну довідку про працівників, у якій вказано ОСОБА_6 як головного інженера із досвідом роботи 7 років. Також згідно листа № 2 від 04 серпня 2022 року, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » повідомляє, що у ціну пропозиції учасника включені всі витрати, включаючи вартість товару, ПДВ, розмитнення, транспортування, навантаження, розвантаження, а також всі податки, збори, мита та інше.

Крім того, 17 жовтня 2022 року Красилівське підприємство теплових мереж купило у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » опалювальний водонагрійний твердопаливний котел з автоматичним завантаженням «ФЕНІКС-400А» з комплектуючим обладнанням за ціною 397 000 грн., а також модульну твердопаливну котельню тепловою потужністю 300 кВт вартістю 515 000 грн.

За таких обставин вбачається факти зловживань службовим становищем з боку службових осіб розпорядника бюджетних коштів, а саме ІНФОРМАЦІЯ_1 , які, вступивши у змову з посадовими особами підприємства постачальника товарів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », штучно завищили очікувану вартість предмета закупівлі, в подальшому уклали договори за штучно завищеними цінами на товари, внаслідок чого розтратили бюджетні кошти у великих розмірах, виділених ІНФОРМАЦІЯ_1 з метою подальшого отримання неправомірної вигоди для себе чи третіх осіб.

Враховуючи вищевикладене, за місцем здійснення фінансово-господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) можуть знаходитись документи, предмети та речі, які мають значення для встановлення обставин та фактів вчинення тяжких та особливо тяжких кримінальних правопорушень за період 2022 року, а саме:

1. оригінали документів (накази, положення, посадові обов`язки), які стосуються діяльності уповноваженої особи з проведення публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_1 (далі ІНФОРМАЦІЯ_15 );

2. річні плани доходів та видатків ІНФОРМАЦІЯ_1 (кошторис) на 2022 рік, затверджений рішенням ІНФОРМАЦІЯ_16 , а також зміни до кошторису;

3. оригінали документів щодо організації та проведення процедур закупівель замовником ІНФОРМАЦІЯ_1 у 2022 році, в яких учасником та переможцем було визнано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), а саме:

3.1. закупівля з ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_17 , закупівля без використання електронної системи (спрощена закупівля) за предметом «Котел твердопаливний та комплектуючі»;

3.2. закупівля з ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_18 , відкриті торги з особливостями за предметом «Модульна твердопаливна котельня тепловою потужністю 300 кВт».

У вищевказаних процедурах закупівель/спрощених закупівлях вилученню підлягають оригінали наступних документів:

- документи, які подаються до розпорядника бюджетних коштів вищого рівня ІНФОРМАЦІЯ_16 для надання дозволу на здійснення відповідних закупівель, висновки щодо необхідності та обґрунтованості придбання товарів, рішення про надання дозволу на проведення відповідних закупівель та обсяги їх фінансування;

- рішення уповноваженої особи щодо організації проведення закупівель, в тому числі рішення щодо проведення закупівель за спрощеною процедурою з обґрунтуваннями такої процедури (обґрунтування потреби у придбанні, листи, службові записки, аналітичні звіти тощо);

- документи щодо формування очікуваної вартості предмета закупівлі (результати дослідження ринку, службові записки, листи та пропозиції потенційних постачальників та результати їх опрацювання, інша проектна та кошторисна документація за наявності);

- протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою по кожній закупівлі, зокрема протоколи розкриття пропозицій, протоколи оцінки пропозицій, протоколи визначення переможця процедур закупівлі та інші, а також вилученню підлягає також журнал реєстрації протоколів уповноваженої особи;

- листування уповноваженої особи з учасниками щодо організації та проведення процедур закупівлі, вилученню підлягають журнали вхідної та вихідної кореспонденції ІНФОРМАЦІЯ_16 ;

- тендерна документація з додатками, затверджена рішеннями уповноваженої особи замовника, і зміни до неї;

- договори про закупівлю зі всіма додатками та змінами, в тому числі специфікації до договорів, а також калькуляції ціни договору, вилученню підлягають також Журнал реєстрації договорів;

- документи учасників (пакет документів з тендерною пропозицією, листами, довідками, паспортами, сертифікатами та інші), які подаються для участі у процедурі закупівлі, а саме документи наступних підприємств: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 );

- звіти про результати проведених процедур, про укладені договори та про виконання договору про закупівлю.

5. Документи (накладні, видаткові накладні, ТТН, довіреності, рахунки-фактури, платіжні доручення, заявки), які підтверджують постачання та сплату за товари згідно укладених договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ).

6. Складських відомостей, книг складського обліку, звітів матеріально відповідальних осіб (акти інвентаризацій) та інших документів щодо обліку поставлених товарів.

7. Накази про призначення на посаду та посадові інструкції начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_10 , фахівця відділення ресурсного забезпечення ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_8 .

8. Документи (не менше 10 примірників) з вільними зразками почерку та підпису начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_10 , фахівця відділення ресурсного забезпечення ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_8 .

Враховуючи викладене, у ході досудового розслідування виникла необхідність у отриманні тимчасового доступу до документів, які знаходяться у власності ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса АДРЕСА_1 , фактичне місцезнаходження АДРЕСА_2 , з метою їхнього вилучення (виїмки), виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, подальшого проведення низки судових експертиз, а саме дослідження почерку та підписів; будівельно-технічних, економічних, товарознавчих, а також інших експертних досліджень.

Водночас, відповідно до Науково-методичної рекомендації з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень затвердженої Наказом Міністерства юстиції України від 08.10.1998 № 53/5 для проведення почеркознавчих досліджень рукописних записів та підписів, технічних експертиз надаються оригінали документів.

Результат обумовленого тимчасового доступу матиме важливе значення для кримінального провадження. Вказані документи самі по собі та/або в сукупності з іншими речами і документами цього провадження вагомо впливатимуть на встановлення суттєвих обставин правопорушення, можуть бути використанні як докази під час досудового розслідування, подальшого судового розгляду та в цілому сприятимуть достовірному встановленню усіх обставин кримінального провадження.

В той же час, варто зазначити, що проведення тимчасового доступу в даному випадку також є доцільним у зв`язку з ризиком знищення або заміни документів, оскільки у даному кримінальному перевіряється причетність службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 до вчинення кримінальних правопорушень.

Слідчий в судове засідання не з`явився, проте зазначив, що просить розглянути клопотання за його відсутності та задоволити його вимоги.

Вивчивши надані матеріали, приходжу до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Слідчим наведено підстави, передбачені ч.2, 5 ст.163 КПК України, зокрема, що документи, доступ до яких просить надати слідчий, в сукупності з іншими речами та документами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, можуть бути використані як доказ в кримінальному провадженні, існує загроза знищення вказаних документів, тому слідчий суддя розглядає клопотання слідчого без виклику представників осіб, у володінні яких знаходяться документи.

Враховуючи викладене, з метою забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування, є всі підстави для надання дозволу на тимчасовий доступ до документів, в зв`язку з чим клопотання слідчого підлягає задоволенню, оскільки іншими способами встановити та довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, неможливо.

Керуючись ст.ст.163, 164 КПК України,

ПОСТАНОВИВ:

Надати ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_3 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 та ОСОБА_17 дозвіл на тимчасовий доступ у даному кримінальному провадженні до документів які знаходяться у власності та користуванні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса АДРЕСА_1 , фактичне місцезнаходження за адресою: АДРЕСА_2 , з можливістю вилучення, а саме до наступних документів за 2022 рік:

1.Документів (накази,положення,посадові обов`язки),які стосуютьсядіяльності уповноваженоїособи зпроведення публічнихзакупівель ІНФОРМАЦІЯ_1 ;

2. Річних планів доходів та видатків ІНФОРМАЦІЯ_1 (кошторис) на 2022 рік, затверджений рішенням ІНФОРМАЦІЯ_16 , а також зміни до кошторису;

3. Документів щодо організації та проведення процедур закупівель замовником ІНФОРМАЦІЯ_15 у 2022 році, в яких учасником та переможцем було визнано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), а саме:

3.1. Документів закупівлі з ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_17 , закупівля без використання електронної системи (спрощена закупівля) за предметом «Котел твердопаливний та комплектуючі», а саме:

- документи, які подаються до розпорядника бюджетних коштів вищого рівня ІНФОРМАЦІЯ_19 для надання дозволу на здійснення відповідних закупівель, висновки щодо необхідності та обґрунтованості придбання товарів, рішення про надання дозволу на проведення відповідних закупівель та обсяги їх фінансування;

- рішення уповноваженої особи щодо організації проведення закупівель, в тому числі рішення щодо проведення закупівель за спрощеною процедурою з обґрунтуваннями такої процедури (обґрунтування потреби у придбанні, листи, службові записки, аналітичні звіти тощо);

- документи щодо формування очікуваної вартості предмета закупівлі (результати дослідження ринку, службові записки, листи та пропозиції потенційних постачальників та результати їх опрацювання, інша проектна та кошторисна документація за наявності);

- протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою по кожній закупівлі, зокрема протоколи розкриття пропозицій, протоколи оцінки пропозицій, протоколи визначення переможця процедур закупівлі та інші, а також вилученню підлягає також журнал реєстрації протоколів уповноваженої особи;

- листування уповноваженої особи з учасниками щодо організації та проведення процедур закупівлі, вилученню підлягають журнали вхідної та вихідної кореспонденції ІНФОРМАЦІЯ_1 ;

- тендерна документація з додатками, затверджена рішеннями уповноваженої особи замовника, і зміни до неї;

- договори про закупівлю зі всіма додатками та змінами, в тому числі специфікації до договорів, а також калькуляції ціни договору, вилученню підлягають також Журнал реєстрації договорів;

- документи учасників (пакет документів з тендерною пропозицією, листами, довідками, паспортами, сертифікатами та інші), які подаються для участі у процедурі закупівлі, а саме документи наступних підприємств:ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 );

- звіти про результати проведених процедур, про укладені договори та про виконання договору про закупівлю.

3.2. Документів закупівлі з ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_18 , відкриті торги з особливостями за предметом «Модульна твердопаливна котельня тепловою потужністю 300 кВт», а саме:

- документи, які подаються до розпорядника бюджетних коштів вищого рівня ІНФОРМАЦІЯ_16 для надання дозволу на здійснення відповідних закупівель, висновки щодо необхідності та обґрунтованості придбання товарів, рішення про надання дозволу на проведення відповідних закупівель та обсяги їх фінансування;

- рішення уповноваженої особи щодо організації проведення закупівель, в тому числі рішення щодо проведення закупівель за спрощеною процедурою з обґрунтуваннями такої процедури (обґрунтування потреби у придбанні, листи, службові записки, аналітичні звіти тощо);

- документи щодо формування очікуваної вартості предмета закупівлі (результати дослідження ринку, службові записки, листи та пропозиції потенційних постачальників та результати їх опрацювання, інша проектна та кошторисна документація за наявності);

- протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою по кожній закупівлі, зокрема протоколи розкриття пропозицій, протоколи оцінки пропозицій, протоколи визначення переможця процедур закупівлі та інші, а також вилученню підлягає також журнал реєстрації протоколів уповноваженої особи;

- листування уповноваженої особи з учасниками щодо організації та проведення процедур закупівлі, вилученню підлягають журнали вхідної та вихідної кореспонденції ІНФОРМАЦІЯ_1 ;

- тендерна документація з додатками, затверджена рішеннями уповноваженої особи замовника, і зміни до неї;

- договори про закупівлю зі всіма додатками та змінами, в тому числі специфікації до договорів, а також калькуляції ціни договору, вилученню підлягають також Журнал реєстрації договорів;

- документи учасників (пакет документів з тендерною пропозицією, листами, довідками, паспортами, сертифікатами та інші), які подаються для участі у процедурі закупівлі, а саме документи наступних підприємств:ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 );

- звіти про результати проведених процедур, про укладені договори та про виконання договору про закупівлю.

5. Документів (накладні, видаткові накладні, ТТН, довіреності, рахунки-фактури, платіжні доручення, заявки), які підтверджують постачання та сплату за товари згідно укладених договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ).

6. Складських відомостей, книги складського обліку, звіти матеріально відповідальних осіб (акти інвентаризацій) та інші документи щодо обліку поставлених товарів.

7. Наказів про призначення на посаду та посадові інструкції начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_10 , фахівця відділення ресурсного забезпечення ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_8 .

8. Документів (не менше 10 примірників) з вільними зразками почерку та підпису начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_10 та фахівця відділення ресурсного забезпечення ІНФОРМАЦІЯ_1

ОСОБА_8 та посадовим особам ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , фактичне місцезнаходження: АДРЕСА_2 забезпечити тимчасовий доступ до вищезазначених документів з можливістю їх вилучення.

Ухвала діє по 30.07.2024 року.

Відповідно до ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

СудХмельницький міськрайонний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення05.06.2024
Оприлюднено10.06.2024
Номер документу119554508
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —686/15509/24

Ухвала від 09.07.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Приступа Д. І.

Ухвала від 09.07.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Приступа Д. І.

Ухвала від 09.07.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Дзюбак О. В.

Ухвала від 09.07.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Дзюбак О. В.

Ухвала від 08.07.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Приступа Д. І.

Ухвала від 05.06.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Сарбей О. Ф.

Ухвала від 05.06.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Сарбей О. Ф.

Ухвала від 05.06.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Сарбей О. Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні