ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
65119, м. Одеса, просп. Шевченка, 29, тел.: (0482) 307-983, e-mail: inbox@od.arbitr.gov.ua
веб-адреса: http://od.arbitr.gov.ua
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
про визнання боржника банкрутом
та відкриття ліквідаційної процедури
"29" травня 2024 р. Справа № 916/5047/23Господарський суд Одеської області у складі судді Грабован Л.І.
за участю секретаря судового засідання Крайнюк А.В.,
дослідивши матеріали справи
за заявою кредитора: Товариства з обмеженою відповідальністю "Оптова Мережа 2011"
до боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю "Едельмар" (65026, м. Одеса, Польський узвіз, буд. 11; код ЄДРПОУ 39239180)
про визнання банкрутом
у відкритому судовому засіданні за участю
представників сторін та учасників:
від кредиторів: не з`явилися;
від боржника: не з`явився;
розпорядник майна боржника: арбітражний керуючий Карасюк О.В. (приймав участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду).
Судове засідання 29.05.2024р. проведено в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду.
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою підготовчого засідання суду від 20.12.2023р. відкрито провадження у справі про банкрутство ТОВ "Едельмар"; визнано вимоги ТОВ "Оптова мережа 2011" до ТОВ "Едельмар" в сумі 24 609 936,40 грн., решту вимог, які складаються із судового збору в сумі 26 840 грн. та із витрат на авансування винагороди арбітражному керуючому в сумі 60 300 грн. слід врахувати в першу чергу в реєстрі вимог кредиторів; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; введено процедуру розпорядження майном боржника ТОВ "Едельмар" строком на 170 календарних днів до 07.06.2024р.; призначено розпорядником майна боржника ТОВ "Едельмар" арбітражного керуючого Карасюка О.В.
З метою виявлення кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника 21.12.2023р. здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Едельмар" на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за №72148 від 21.12.2023р.
Ухвалою попереднього засідання суду від 10.04.2024р. визнано грошові вимоги Головного управління ДПС в Одеській області до ТОВ "Едельмар" в сумі 1 579 005 грн. із задоволенням у третю чергу, в сумі 1 028 205, 85 грн. із задоволенням у шосту чергу; визначено розмір та перелік усіх визнаних вимог для внесення розпорядником майна боржника до реєстру вимог кредиторів.
Розпорядник майна боржника арбітражний керуючий Карасюк О.А. звернувся із клопотанням від 16.05.2024р. (вх. №3-367/24 від 17.05.2024р.) про припинення процедури розпорядження майном ТОВ «Едельмар»; визнання ТОВ «Едельмар» банкрутом та введення ліквідаційної процедури; призначення ліквідатором ТОВ «Едельмар» арбітражного керуючого Карасюка О.В.
Боржник у судове засідання 29.05.2024р. не з`явився, про причини неявки суд не повідомив.
Ухвала Господарського суду Одеської області від 10.04.2024р. була надіслана одержувачу ТОВ «Едельмар» в його електронний кабінет та доставлена 17.04.2024р., про що свідчить довідка Господарського суду Одеської області про доставку електронного документу.
Також, ухвала Господарського суду Одеської області від 10.04.2024р. була надіслана на електронну адресу ТОВ «Едельмар».
Крім того, господарським судом за допомогою Єдиного державного реєстру судових рішень встановлено, що ухвала Господарського суду Одеської області від 10.04.2024р. була оприлюднена у вказаному реєстрі, тобто текст ухвали був у вільному доступі через мережу Інтернет та з нею мали можливість ознайомитись усі заінтересовані особи, в тому числі сторони та учасники даної справи.
При цьому, суд вказує, що за змістом ст. 2 Закону України „Про доступ до судових рішень" кожен має право на доступ до судових рішень у порядку, визначеному цим Законом. Усі судові рішення є відкритими та підлягають оприлюдненню в електронній формі.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши всі обставини справи, вислухавши учасника справи, суд встановив:
Згідно Статуту боржника (нова редакція), затвердженого рішенням учасника №21/10/2019 від 21.10.2019р., витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованого Господарським судом Одеської області, ТОВ "Едельмар" знаходиться за адресою: 65026, м. Одеса, Польський узвіз, буд. 11; код ЄДРПОУ 39239180. У складі засновників (учасників) юридичної особи: ТОВ "Н-Дент-Груп"; вид економічної діяльності - надання комбінованих офісних адміністративних послуг, інша допоміжна діяльність у сфері транспорту, надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, діяльність у сфері права, діяльність у сфері бухгалтерського обліку і аудиту, консультування з питань оподаткування.
Розпорядником майна боржника арбітражним керуючим Карасюком О.В. надано звіт, складений за результатами проведеної процедури розпорядження майном від 16.05.2024р. (вх. №19857/24 від 16.05.2024р.), в якому вказано, що з метою уточнення майнового стану боржника направлено запити до відповідних органів, на які отримані наступні відповіді: управління підтримання льотної придатності №12/12.5-36-24 від 05.01.2024р., згідно якої у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за ТОВ «Едельмар» повітряні судна ніколи не були зареєстровані; Державної екологічної інспекції Південно-західного округу (Миколаївська та Одеська область) №35/5 від 03.01.2024р., відповідно до якої у електронній базі даних системи відомості стосовно здійснення перевірок додержання законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища інспекцією по ТОВ «Едельмар» відсутні; Департаменту сервісних послуг Державної інспекції архітектури та містобудування України №99/04/18-24 від 09.01.2024р., згідно якої за параметром пошуку «замовник будівництва» - ТОВ «Едельмар» інформації та документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, та документів, що засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, змін до них, їх скасування чи анулювання не виявлено; Державної митної служби №19-1/19-02-04/14/34 від 05.01.2024р., в якій повідомлено, що за даними Єдиної автоматизованої інформаційної системи митних органів ТОВ «Едельмар» не перебував на централізованому обліку в Держмитслужбі в реєстрі осіб, які під час провадження своєї діяльності є учасниками відносин, що регулюються законодавством України з питань митної справи та дані щодо митного оформлення товарів за період з 01.01.2024р. по 03.01.2024р. не знайдено; Державної служби геології та надр України №126/07/2-24 від 08.01.2024р., в якій вказано, що згідно з відомостями, які наведені до електронної інформаційної бази даних користування надрами Державного науково-виробничого підприємства «Геоінформ України», спеціальні дозволи на користування надрами ТОВ «Едельмар» не видавалися та відсутня наявна інформація щодо реєстрації за товариством нерухомого майна на право власності; Управління надання адміністративних послуг у сферах морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства №346/06-1/15-24 від 08.01.2024р., в якій вказано, що за наявною інформацією, яка міститься в електронних версіях Державного суднового реєстру України та Суднової книги України, відсутні відомості щодо зареєстрованих суден, власником або судновласником яких є/було ТОВ «Едельмар»; Державної служби України з безпеки на транспорті №15/2.1.2/15-24 від 02.01.2024р., відповідно до якої ТОВ «Едельмар» не має чинних ліцензій на право провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним, залізним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, а також ТОВ «Едельмар» господарювання не отримував дозвільні документи на здійснення внутрішніх і міжнародних перевезень пасажирів та вантажів; Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками №143-001.1/004.0-17-24 від 05.01.2024р., згідно якої ТОВ «Едельмар» не отримувало ліцензію на право здійснення господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, та з заявою на її отримання до Держлікслужби не зверталися, не отримували ліцензію з виробництва (виготовлення) лікарських засобів в умовах аптеки, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, виробництва лікарських засобів (промислового), імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів), та з заявою на її отримання до Держлікслужби не зверталися; Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів №11.2.2-4/112 від 03.01.2024р., в якій повідомлено, що згідно з даними уніфікованої автоматизованої електронно-облікової системи трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньобудівельні і меліоративні машини, сільськогосподарська техніка та інші механізми за ТОВ «Едельмар» не зареєстровані та на обліку не перебували, відомості реєстрів, що ведуться Департаментом не містять інформації щодо зареєстрованих потужностей за ТОВ «Едельмар», документи дозвільного характеру та ліцензії на провадження господарської діяльності з ветеринарної практики та виробництва ветеринарних препаратів ТОВ «Едельмар» не отримувало; Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області №0-2-0.2-258/2-24 від 10.01.2024р., відповідно до якої відсутні відомості про реєстрацію земельних ділянок за ТОВ «Едельмар»; Головного управління Держгеокадастру у Волинській області №21-3-0.2210-278/2-24 від 18.01.2024р., згідно якої за ТОВ «Едельмар» не виявлено зареєстрованих земельних ділянок; Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області №33-4-0.222-317/2-24 від 16.01.2024р., відповідно до якої відомості щодо реєстрації земельних ділдянок на праві власності чи праві користування за ТОВ «Едельмар» відсутні; Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області №33-5-0.222-112/2-24 від 11.01.2024р., в якій вказано, що відповідно до даних Державного земельного кадастру відомості про земельні ділянки, зареєстровані на праві власності або користування на території Донецької області за ТОВ «Едельмар» відсутні; Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області №33-6-0.2-172/2-24 від 15.01.2024р., відповідно до якої відомості щодо реєстрації права власності на земельні ділянки, право постійного користування земельними ділянками та права оренди за ТОВ «Едельмар» відсутні; Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області №33.7-0.163-179/2-24 від 11.01.2024р., в якій зазначено, що спеціальні дозволи на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) з земельної ділянки ТОВ «Едельмар» не видавалися; Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області №33-9-0.41-183/0/2-24 від 11.01.2024р., відповідно до якої не видавались спеціальні дозволи на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельних ділянок ТОВ «Едельмар»; Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області №21-11-0.2-179/2-24 від 11.01.2024р., згідно якої земельних ділянок за ТОВ «Едельмар» не виявлено; Головного управління Держгеокадастру у Львівській області №33-13-0.2-332/2-24 від 22.01.2024р., відповідно до якої земельних ділянок у власності або користуванні ТОВ «Едельмар» не зареєстровано; Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області №33-14-0.3-162/2-24 від 10.01.2024р., реєстрація права власності та користування на земельні ділянки на території Миколаївській області не виявлена; Головного управління Держгеокадастру у м. Києві та Київській області №33-10-0.222-706/2-24 від 26.01.2024р., згідно якої відомості про реєстрацію права власності, права постійного користування, права оренди на земельні ділянки не виявлено; Головного управління Держгеокадастру в Одеській області №33-15-0.82-279/2-24 від 11.01.2024р., в якій повідомлено за ТОВ «Едельмар» земельні ділянки не зареєстровані та спеціальні дозволи на зняття та перенесення грантового покриву земельних ділянок ТОВ «Едельмар» не видавалась; Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області №33-16-0.222-130/2-24 від 10.01.2024р., Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області №33-17-0.2-273/2-24 від 16.01.2024р., Головного управління Держгеокадастру у Сумській області №21-18-0.222-154.2-4 від 11.01.2024р., Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області №21-19-0.62-120/2-24 від 10.01.2024р., Головного управління Держгеокадастру у Харківській області №33-20-9.1-356/0/19-24 від 15.01.2024р., Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області №33-21-0.201-139/2-24 від 11.01.2024р., Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області №33-22-0.2-213/2-24 від 15.01.2024р., Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області №21-23-0.2-313/2-24 від 11.01.2024р., Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області №33-24-0.21-120/2-24 від 11.01.2024р., Головного управління Держгеокадастру у Чергінівській області №33-25-0.441-10/90-24 від 18.01.2024р., згідно яких відомості про наявність зареєстрованих земельних ділянок за ТОВ «Едельмар» відсутні та спеціальні дозволи на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельних ділянок за ТОВ «Едельмар» не видавались; Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці №ЗХ/1/1151-24 від 18.01.2024р., Південного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці №ПД/2/384-24 від 12.01.2024р., Південно-західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці №ПЗ/3.2/156-24 від 09.01.2024р., Південно-східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці №ПС/1/988-24 від 12.01.2024р., Північно-східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці №ПНС/2/844-24 від 16.01.2024р., Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці №СХ/1/334-24 від 10.01.2024р., Центрального міжрегіонального управління Державної служби з питань праці №Ц/1/1375-24 від 11.01.2024р., Центрально-західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці №ЦЗ/1/303-24 від 11.01.2024р. в яких повідомлено, що ТОВ «Едельмар» не зареєстровано рухомого майна, що підлягає реєстрації або взяттю на облік відповідно до наданих повноважень та ТОВ «Едельмар» не видавались дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а також на право проведення вибухових робіт та виготовлення засобів їх механізації; Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України №5855/1/06-01/02.2/12-2438/10-23 від 29.12.2023р., відповідно до якої ТОВ «Едельмар» дозволів на розміщення, будівництво споруд, об`єктів дорожнього сервісу, автозаправних станцій, прокладання інженерних мереж та виконання інших робіт у межах смуги відведення автомобільних доріг не видавалось; Державного агентства водних ресурсів України №6446/5/4/11-13 від 28.12.2023р., згідно якої дозволи на спеціальне водокористування та на проведення робіт на землях водного фонду для ТОВ «Едельмар» не видавалися; Держлісагентства №02-18/7267-23 від 28.12.2023р., в якій повідомлено, що ТОВ «Едельмар» спеціальних дозволів на використання лісових ресурсів і дозволів на використання мисливських тварин, що перебувають у державній власності, не видавались; Державного агентства меліорації та рибного господарства України №3-6.2.2-16/8058-23 від 28.12.2023р., згідно якої документи дозвільного характеру у галузі рибного господарства ТОВ «Едельмар» не видавалися; Державного космічного агентства України №20- 3.3. від 02.01.2024р., в якій повідомлено про відсутність зареєстрованих унікальних об`єктів космічної діяльності у ТОВ «Едельмар»; ДП «Український державний центр радіочастот» №80/09.4.2/75/24 від 04.01.2024р., відповідно до якої ТОВ «Едельмар» дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв не видавались, присвоєння радіочастот не здійснювалися; Міністерства економіки України №206/01/12/11 від 02.01.2024р., згідно якої у результаті пошуку оголошень у центральній базі електронної системи закупівель Prozorro, закупівель, де учасником виступає ТОВА «Едельмар», у тому числі серед прихованих закупівель, не виявлено; Головного сервісного центру МВС №31/30462-30392-2023 від 29.12.2023р., в якій повідомлено, що в Єдиному державному реєстрі транспортних засобів відсутні відомості про реєстрацію транспортних засобів за ТОВ «Едельмар»; Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №10/04/200 від 03.01.2024р., відповідно до якої ТОВ «Едельмар» серед власників пакетів голосуючих акцій (5 відсотків і більше) акціонерних товариств відсутнє; Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв`язку №06-23/103 від 03.01.2024р., ТОВ «Едельмар» до реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг не включено, ліцензії на користування радіочастотним спектром України та дозволи на користування ресурсом нумерації не видавалися; Одеської митниці №7.10-2/7.10-27/8.19/74 від 02.01.2024р., в якій повідомлено, що згідно з електронною базою митних декларацій Одеської митниці фактів митного оформлення товарів ТОВ «Едельмар» не виявлено.
Зазначені обставини підтверджуються наявними в матеріалах справи відповіддями від вищевказаних установ та організацій.
Згідно відповіді Головного управління ДПС в Одеській області №334/6/15-32-51-06 від 05.01.2024р. останній звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування ТОВ «Едельмар» було надано 13.06.2019р. за травень 2019р., декларацію з податку на додану вартість за травень 2019р. надано 19.06.2019р. засобом електронного зв`язку, фінансова звітність суб`єкта малого підприємства надавалася з 2014р. по 2017р.; за період з 02.03.2022р. документальні перевірки ТОВ «Едельмар» не проводились.
У відповіді Головного управління статистики в Одеській області №03-09/9-24 від 08.01.2024р. зазначено, що ТОВ «Едельмар» фінансову звітність за період з 02.02.2022р. по теперішній час не подавало.
У відповіді Головного управління статистики у Дніпропетровській області №02-01/53-42 від 07.02.2024р. вказано, що відповідно до реєстраційних дій від 26.04.2021р. ТОВ «Едельмар» вилучено з бази даних ЄДРПОУ по Дніпропетровській області у зв`язку з вибуттям в іншу область.
У відповіді Головного управління статистики у м. Києві №04-07/701-24 від 15.02.2024р. повідомлено, що ТОВ «Едельмар» подавало фінансову звітність за 2014-2017рр.
У відповіді №17340/5014-33-24/20.1 від 02.02.2024р. вказано, що за даними Автоматизованої системи виконавчого провадження у відділі виконавчі провадження стороною яких є ТОВ «Едельмар» на виконанні не перебувають.
Керівником боржника Антоненко І.В. надано клопотання, сформоване в системі "Електронний суд" 02.03.2024р. (вх. №8838/24 від 04.03.2024р.), в якому повідомлено, що за період перебування її на посаді директора ТОВ "Едельмар" фінансова звітність підприємством не велася та не подавалася до контролюючих органів; попереднім директором ТОВ "Едельмар" не передавалася Антоненко І.В. фінансова звітність за роки, що передували вступу нею на посаду директора товариства. У зв`язку з чим, боржник позбавлений можливості виконати ухвалу Господарського суду Одеської області від 16.02.2024р. у частині надання відповідної звітності.
У клопотанні також вказано, що ТОВ "Едельмар" на виконання вимог ухвали Господарського суду Одеської області від 16.02.2024р. та з метою сприяння належному виконанню розпорядником майна ТОВ "Едельмар" своїх обов`язків і здійснення завдань процедури розпорядження майном надаються копії господарських договорів, що укладалися боржником, зокрема, копії дубліката договору оренди земельної ділянки від 06.10.2015р., договору суборенди земельної ділянки від 29.03.2021р., а також витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо відповідної земельної ділянки.
До вказаного клопотання додано копії: виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права; наказу №3-К від 05.03.2021р. про вступ на посаду; запиту до банку від 29.02.2024 про надання коштів; рішення єдиного учасника ТОВ "Едельмар" від 04.03.2021р.; договору суборенди земельної ділянки від 29.03.2021р.; статуту ТОВ "Едельмар" (нова редакція); договору оренди земельної ділянки від 06.10.2015р. (дублікат).
У звіті, складеному за результатами проведеної процедури розпорядження майном, розпорядник майна боржника зазначає про проведення 26.01.2024р. інвентаризації майна ТОВ «Едельмар», за результатами якої складено відповідні акти та протоколи; з активів у ТОВ «Едельмар» є лише дебіторська заборгованість, а саме 4479,01 грн як переплата зі сплати єдиного внеску та за результатами інвентаризації встановлено, що у ТОВ «Едельмар» відсутні активи, за рахунок яких можна здійснити погашення вимог кредиторів.
Вказані обставини підтверджуються наявними в матеріалах справи протоколом інвентаризації комісії; актом №1 інвентаризації наявності фінансових інвестицій; актом №2 інвентаризації наявності грошових документів, бланків документів суворої звітності; актом інвентаризації дебіторської або кредиторської заборгованості, строк позовної давності якої минув і яка планується до списання; актом інвентаризації розрахунків з дебіторами і кредиторами; актом інвентаризації розрахунків щодо відшкодування матеріальних збитків; актом про результати інвентаризації грошових коштів; звіряльною відомістю результатів інвентаризації запасів; звіряльною відомістю результатів інвентаризації необоротних активів; інвентаризаційним описом запасів; інвентаризаційним описом матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання; інвентаризаційним описом необоротних активів;
Розпорядником майна боржника надано звіт за результатами проведення аналізу фінансово-господарської діяльності ТОВ «Едельмар» та аналізу ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства, при підготовці якого були використані Наказ Міністерства юстиції України від 10.09.2020р. № 3105/5 «Про затвердження Порядку проведення аналізу фінансового-господарського стану суб`єктів господарювання щодо наявності ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10.09.2020 за № 872/35155, та Наказ Міністерства економіки України від 19.01.2006р. №14 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства під час доведення до банкрутства».
Згідно вказаного аналізу:
у зв`язку з відсутністю будь-яких первинних документів Товариства, зокрема, фінансової звітності за період з 2017 по 2023 роки здійснити оцінку змін фінансового стану підприємства розпорядником майна неможливо;
розрахувати основні показники, що визначають фінансово-господарський стан Товариства не вбачається можливим у зв`язку з відсутністю інформації щодо наявності активів та пасивів Товариства;
у зв`язку з відсутністю будь-яких первинних документів Товариства, зокрема, фінансової звітності за період з 2017 по 2023 роки здійснити аналіз необоротних активів Товариства розпорядником майна неможливо;
провести аналіз оборотних активів Товариства розпорядником майна неможливо у зв`язку з відсутністю будь-яких первинних документів товариства;
значення власних оборотних активів та їх маневреності розрахувати не вбачається можливим;
у зв`язку з відсутністю у Товариства звітності про рух грошових потоків підприємства, здійснити аналіз структури грошових потоків Товариства не вбачається за можливе;
у зв`язку з відсутністю у Товариства звітності про власний капітал підприємства здійснити аналіз формування власного Товариства не вбачається за можливе;
у зв`язку з відсутністю звітності та документів щодо претензійно-позовної роботи Товариства здійснити поглиблений аналіз дебіторської заборгованості не вбачається можливим;
у зв`язку з відсутністю звітності та документів здійснити поглиблений аналіз кредиторської заборгованості не вбачається можливим;
здійснити аналіз прибутковості Товариства не вбачається можливим у зв`язку з відсутністю звітності та документів;
у зв`язку з відсутністю у Товариства звітності про витрати, здійснити аналіз витрат не вбачається можливим;
оскільки звітність Товариства про чисельність та структуру трудових ресурсів не надавалась, провести аналіз використання трудових ресурсів не вбачається за можливе;
оскільки звітність Товариства про інвестиційну та інноваційну діяльність не надавалась, провести аналіз проведення інвестиційної та інноваційної діяльності Товариства не вбачається за можливе;
на підставі викладеного розпорядником майна не вбачається ознак фіктивного банкрутства ТОВ «Едельмар»;
з огляду на відсутність інформації про майновий та фінансово-господарський стан Товариства розпорядником майна не вбачається можливим розрахувати показники для виявлення ознак дій з доведення до банкрутства ТОВ «Едельмар».
згідно з аналізом фінансово-господарської діяльності ТОВ «Едельмар» встановити ознаки втрати або відновлення платоспроможності підприємства не вбачається можливим;
крім цього, у зв`язку з відсутністю документів, підтверджуючих претензійно-позовну роботу керівництва підприємства, встановити обсяг вжитих заходів щодо витребування дебіторської заборгованості або її списання не вбачається можливим.
У звіті, складеному за результатами проведеної процедури розпорядження майном, розпорядник майна боржника дійшов висновку щодо наявності у діях керівництва ТОВ «Едельмар» ознак умисного доведення до банкрутства не вбачається можливим.
Розпорядником майна боржника у звіті, складеному за результатами проведеної процедури розпорядження майном, вказано, що за час виконання обов`язків заяв про участь у санації боржника та пропозиції щодо санації боржника (план санації) не надходили; за результатом проведеного аналізу вбачається наступний висновок щодо подальшої процедури у справі про банкрутство, а саме - введення ліквідаційної процедури.
У відповіді Фонду гарантування вкладів фізичних осіб №57-1601/24 від 13.02.2024р. зазначено, що всі рахунки клієнта ТОВ «Едельмар» були закриті до кінця 2017р.
Згідно рішення зборів кредиторів ТОВ «Едельмар», оформленого протоколом від 15.05.2024р., вирішено клопотати перед господарським судом про визнання ТОВ «Едельмар» банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; уповноважити розпорядника майна ТОВ «Едельмар» арбітражного керуючого Карасюка О. В., звернутися до господарського суду з клопотанням про визнання ТОВ «Едельмар» банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
Суд враховує звіт розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Карасюка О.В., звіт за результатами проведення аналізу фінансово-господарської діяльності ТОВ «Едельмар» та аналізу ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства; дані реєстру вимог кредиторів, згідно якого розмір кредиторської заборгованості становить 27 310 343, 25 грн.
Враховуючи викладене, пасиви підприємства перевищують вартість його активів, які можуть бути включені до ліквідаційної маси, що є основною ознакою неплатоспроможності.
Норми права, що підлягають застосуванню
Відповідно до ч. 1 ст. 3 ГПК України судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України "Про міжнародне приватне право", Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.
З 21.10.2019р. набрав чинності Кодекс України з процедур банкрутства.
Відповідно до ч. 2 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства з дня введення в дію цього Кодексу визнано такими, що втратив чинність: Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Ч. 1 ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України. Застосування положень Господарського процесуального кодексу України та інших законодавчих актів України здійснюється з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.
Відповідно до ч. 1 ст. 6 Кодексу України з процедур банкрутства щодо боржника - юридичної особи застосовуються такі судові процедури: розпорядження майном боржника; санація боржника; ліквідація банкрута.
Ч. 1 ст. 44 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що під розпорядженням майном розуміється система заходів щодо нагляду та контролю за управлінням і розпорядженням майном боржника з метою забезпечення збереження, ефективного використання майнових активів боржника, здійснення аналізу його фінансового стану, а також визначення наступної процедури (санації чи ліквідації).
Відповідно до ч. 1 ст. 49 Кодексу України з процедур банкрутства у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації) або закривається провадження у справі.
Ч. 2 ст. 49 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що до закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів приймають одне з таких рішень: схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації; подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
Згідно ч. 3 ст. 49 Кодексу України з процедур банкрутства у підсумковому засіданні господарський суд ухвалює одне з таких судових рішень: ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном у межах граничних строків, визначених цим Кодексом; ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому цим Кодексом; постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; ухвалу про закриття провадження у справі про банкрутство.
Ч. 6 ст. 49 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що з дня визнання господарським судом боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або введення процедури санації процедура розпорядження майном та повноваження розпорядника майна припиняються.
Ст. 1 Кодекс України з процедур банкрутства визначає, що банкрутство - визнана господарським судом нездатність боржника відновити свою платоспроможність за допомогою процедури санації та реструктуризації і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Кодексом, грошові вимоги кредиторів інакше, ніж через застосування ліквідаційної процедури або процедури погашення боргів боржника.
Згідно ч. 4 ст. 205 Господарського кодексу України у разі неспроможності суб`єкта господарювання через недостатність його майна задовольнити вимоги кредиторів він може бути оголошений за рішенням суду банкрутом.
За положеннями ч.1 ст. 209 Господарського кодексу України у разі нездатності суб`єкта підприємництва після настання встановленого строку виконати свої грошові зобов`язання перед іншими особами, територіальною громадою або державою інакше як через відновлення його платоспроможності цей суб`єкт (боржник) відповідно до частини четвертої статті 205 цього Кодексу визнається неспроможним.
Порядок організації, проведення, компетенція зборів кредиторів та комітету кредиторів визначені ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства.
Відповідно до ч. 1 ст. 48 цього Кодексу учасниками зборів кредиторів боржника з правом вирішального голосу є конкурсні кредитори, визнані господарським судом у попередньому засіданні та внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів. У зборах кредиторів боржника можуть брати участь із правом дорадчого голосу: кредитори, вимоги яких забезпечені заставою майна боржника; кредитори з вимогами щодо виплати заробітної плати, авторської винагороди, аліментів, а також щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров`ю громадян; конкурсні кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання; представник працівників боржника; уповноважена особа засновників (учасників, акціонерів) боржника; представник органу, уповноваженого управляти державним майном; арбітражний керуючий.
Ч.4 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що конкурсні кредитори мають на зборах кредиторів кількість голосів, пропорційну сумі вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів за результатами попереднього засідання господарського суду та кратну одній тисячі гривень. Під час визначення кількості голосів кредиторів з правом вирішального голосу не враховуються суми неустойки (штрафу, пені), інші фінансові санкції, моральна шкода, судовий збір у справі про банкрутство, заявлені або сплачені кредиторами в провадженні у справі про банкрутство.
Згідно ч. 5 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства до компетенції зборів кредиторів належить прийняття рішення про: 1) визначення кількісного складу та обрання членів комітету кредиторів; 2) дострокове припинення повноважень комітету кредиторів або окремих його членів; 3) схвалення плану санації боржника та схвалення внесення змін до нього; 4) звернення до господарського суду з клопотанням про введення наступної процедури у справі про банкрутство; 5) обрання арбітражного керуючого у разі відсторонення арбітражного керуючого, визначеного Єдиною судовою інформаційно-телекомунікаційною системою, від виконання повноважень; 6) інші питання, передбачені цим Кодексом, у тому числі віднесені до компетенції комітету кредиторів.
Під час проведення процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів представляє комітет кредиторів, утворений відповідно до цього Кодексу (ч.6 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства).
Протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів подається до господарського суду (ч.7 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства).
За положеннями п.п.1,2,4,6,7 ч.8 ст. 48 Кодексу до компетенції комітету кредиторів належить серед іншого прийняття рішення про: обрання голови комітету; скликання зборів кредиторів; звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого, припинення повноважень арбітражного керуючого та про призначення іншого арбітражного керуючого; внесення пропозицій господарському суду щодо продовження або скорочення строку процедур розпорядження майном боржника чи санації боржника; інші питання, передбачені цим Кодексом. У роботі комітету мають право брати участь з правом дорадчого голосу арбітражний керуючий, представник працівників боржника, уповноважена особа засновників (учасників, акціонерів) боржника, забезпечений кредитор, у разі необхідності представник органу, уповноваженого управляти державним майном, і представник органу місцевого самоврядування.
Згідно з ч.9 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства рішення зборів (комітету) кредиторів вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість голосів кредиторів, присутніх на зборах (комітеті) кредиторів.
Ч. 1 ст. 58 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що у випадках, передбачених цим Кодексом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін ухвалює постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру. Суд визначає строк, протягом якого ліквідатор зобов`язаний здійснити ліквідацію боржника. Цей строк не може перевищувати 12 місяців. Неявка у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про час і місце такого засідання, не перешкоджає провадженню у справі.
Суд у підсумковому судовому засіданні в залежності від обставин справи визначає наступну судову процедуру щодо боржника та ухвалює судове рішення про її введення.
Тлумачення положень статей 48, 49 КУзПБ свідчить, що господарський суд, проводячи підсумкове засідання у справі про банкрутство, приймає рішення про введення наступної судової процедури щодо боржника, які визначені положеннями статтею 6 КУзПБ, з застосуванням судового розсуду (див. постанови Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 15.09.2020 у справі № 915/1261/16, від 12.10.2021 у справі № 916/3619/19).
Судовий розсуд - це передбачене законодавством право суду, яке реалізується за правилами передбаченими КУзПБ, ГПК України та іншими нормативно-правовими актами, що надає йому можливість під час прийняття судового рішення (вчинення процесуальної дії) обрати з декількох варіантів рішення, встановлених законом, чи визначених на його основі судом (повністю або частково за змістом та/чи обсягом), такий, що є найбільш оптимальним в правових і фактичних умовах розгляду та вирішення справи, з метою забезпечення верховенства права, справедливості та ефективного поновлення порушених прав та інтересів учасників судового процесу.
Наявність рішення зборів кредиторів (комітету кредиторів у разі делегування таких повноважень) про перехід до наступної судової процедури і звернення до господарського суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури не є саме по собі безумовною підставою для введення господарським судом ліквідаційної процедури боржника. Адже частиною четвертою статті 49 КУзПБ законодавцем надано право суду навіть за відсутності відповідного рішення зборів кредиторів боржника чи комітету кредиторів, але за наявності обставин (після закінчення термінів визначених КУзПБ щодо тривалості процедури розпорядження майном, за наявності ознак банкрутства та за відсутності пропозицій щодо санації боржника), прийняти постанову про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури за власною ініціативою (див. постанову Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 22.04.2021 у справі № 918/420/16).
Боржник визнається банкрутом за умови встановлення господарським судом його неспроможності відновити свою платоспроможність та задовольнити визнані вимоги кредиторів інакше, як через застосування ліквідаційної процедури.
Під ліквідацією розуміється припинення боржника, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення в порядку КУзПБ вимог кредиторів шляхом продажу його майна.
Постанова господарського суду про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури є, за своєю правовою природою, судовим рішенням, яке повинно прийматись у цілковитій відповідності з нормами матеріального і процесуального права та фактичними обставинами справи, з достовірністю встановленими господарським судом, тобто з`ясованими шляхом дослідження та оцінки судом, належних і допустимих доказів у конкретній справі.
Тож завдання підсумкового засідання суду полягає у з`ясуванні ознак банкрутства та наявності можливості визначення наступної судової процедури і подальшого здійснення провадження у справі. При винесенні постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, має бути доведено факт неплатоспроможності боржника, як того вимагає стаття 205 ГК України, відповідно до положень частини четвертої якої суб`єкт господарювання може бути оголошений банкрутом за рішенням суду, у разі неспроможності суб`єкта господарювання через недостатність його майна задовольнити вимоги кредиторів.
Відповідна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 31.05.2023р. по справі №904/9428/21.
У боржника наявна кредиторська заборгованість у розмірі 27 310 343, 25 грн., в той же час за наслідками проведеної інвентаризації, встановлено відсутність у ТОВ «Едельмар» будь-якого майна та активів, достатніх для задоволення кредиторських вимог; жодних заяв від осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника, до розпорядника майна не надходило.
Судом встановлено, що під час проведення процедури розпорядження майном наявних активів боржника, за рахунок яких можливо погасити існуючу заборгованість перед кредитором, розпорядником майна не знайдено, пропозицій щодо участі в якості інвестора не надходило.
Отже, здійснивши аналіз поданих документів з урахуванням наявної кредиторської заборгованості, суд дійшов висновку, що підприємство боржника відповідає ознакам поточної неплатоспроможності, тобто боржника, який неспроможний виконати свої грошові зобов`язання перед кредиторами.
Заперечень щодо відкриття ліквідаційної процедури, визнання боржника банкрутом до суду не надійшло.
Суд встановив, що рішення зборів кредиторів про звернення до суду із клопотанням про визнання боржника банкрутом прийнято в межах компетенції, визначеної ч.5 ст.48 Кодексу України з процедур банкрутства; порядок голосування при прийняті рішень дотриманий, рішення є легітимними.
Приймаючи до уваги наявність непогашених грошових вимог перед кредиторами, які визнані судом; перевищення зобов`язань боржника над його наявним майном (перевищення пасивів над активами); відсутність заяв від можливих інвесторів, суд приймає рішення про визнання ТОВ «Едельмар» банкрутом та відкриття відносно нього ліквідаційної процедури.
Суд зазначає про те, що мета процедури розпорядження майном досягнута, аналіз фінансового стану боржника проведений, у встановленому порядку кредитором прийнято рішення щодо наступної процедури стосовно боржника.
Дії розпорядника майна у процедурі розпорядження майном суд оцінює як повні та такі, що відповідають вимогам Кодексу України з процедур банкрутства.
Розгляд питання про призначення ліквідатора банкрута.
Згідно абз. 2 ч. 1 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства арбітражний керуючий для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, у разі відсторонення розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, визначеного Єдиною судовою інформаційно-телекомунікаційною системою, від виконання повноважень, керуючий санацією, керуючий реалізацією та ліквідатор призначаються господарським судом за клопотанням комітету кредиторів.
Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 10 Кодексу України з процедур банкрутства одна й та сама особа може здійснювати повноваження арбітражного керуючого на всіх стадіях провадження у справі про банкрутство відповідно до вимог цього Кодексу.
Ч. 3 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що розпорядником майна, керуючим реструктуризацією, керуючим санацією, ліквідатором, керуючим реалізацією не можуть бути призначені арбітражні керуючі: 1) які є заінтересованими особами у цій справі; 2) які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, крім випадків, коли з дня відсторонення від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років; 3) яким відмовлено в допуску до державної таємниці, якщо такий допуск є необхідним для виконання обов`язків, визначених цим Кодексом; 4) які мають реальний чи потенційний конфлікт інтересів; 6) які є близькими особами боржника - фізичної особи. До призначення арбітражним керуючим особа повинна подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до осіб, зазначених у цій частині.
Ч. 1 ст. 60 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Кодексом, з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України.
Як вбачається із рішення комітету кредиторів ТОВ «Едельмар», оформленого протоколом від 15.05.2024р., вирішено призначити ліквідатором ТОВ «Едельмар» арбітражного керуючого Карасюка О.В.
У раніше поданій заяві про участь у справі про банкрутство арбітражним керуючим Карасюком О.В. зазначено, що арбітражний керуючий заборони суду займатися діяльністю та судимості за вчинення корисливих злочинів не має; заінтересованою особою у цій справі не являється; управління банкрутом раніше не здійснював; не має відмови в допуску до державної таємниці; не має конфлікту інтересів; не є приватним виконавцем та не здійснював раніше повноваження приватного виконавця щодо примусового виконання судових рішень або рішень інших органів (посадових осіб), у яких боржник був стороною виконавчого провадження; не є близькою особою боржника; станом на дату подання цієї заяви арбітражний керуючий виконує обов`язки арбітражного керуючого в десяти справах про банкрутство, а тому його завантаженість дозволяє йому прийняти участь у даній справі та забезпечити її ефективний супровід в якості керуючого реструктуризацією боргів боржника.
До вказаної заяви додано копії: свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1846 від 01.02.2018р.; довідки про відсутність судимості; посвідчення арбітрадногокеруючого; договору №046-0001889/01ВАК добровільного страхування цивільно-правової відповідальності арбітражного керуючого від 04.01.2023р.; квитанції; ліцензії Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг; свідоцтва про підвищення кваліфікації; інформацію з Єдиного реєстру арбітражних керуючих.
Суд встановив, що рішення про таку рекомендацію прийнято комітетом у межах повноважень, визначених п.4 ч. 8 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства.
Розглянувши клопотання комітету кредиторів, заяву арбітражного керуючого Карасюка О.В., перевіривши відповідність кандидатури вимогам ч. 3 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства, оцінивши здатність арбітражного керуючого належним чином виконувати передбачені Кодексом обов`язки ліквідатора з урахуванням результатів його роботи як розпорядника майна боржника, суд дійшов висновку про відповідність рішення комітету кредиторів та кандидатури арбітражного керуючого вимогам Кодексу України з процедур банкрутства.
Враховуючи викладене, суд призначає арбітражного керуючого Карасюка О.В. ліквідатором банкрута.
Ч. 1 ст. 59 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що з дня ухвали господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу, крім укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу у процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Кодексом; скасовуються арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, члени виконавчого органу (керівник) банкрута звільняються з роботи у зв`язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (органу, уповноваженого управляти майном) майна банкрута.
Враховуючи викладене, господарський суд вважає за необхідне оприлюднити на офіційному веб-порталі судової влади України повідомлення про визнання ТОВ «Едельмар» банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, текст якого додається.
Керуючись ст. ст. 2, 28, 49, 58, 59, 60, 61 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 205, 209 Господарського кодексу України, ст. 220, ст.ст. 232-233, ст.ст. 240-241 Господарського процесуального кодексу України, суд
П О С Т А Н О В И В:
1.Визнати банкрутом Товариство з обмеженою відповідальністю "Едельмар" (65026, м. Одеса, Польський узвіз, буд. 11; код ЄДРПОУ 39239180).
2.Відкрити відносно Товариства з обмеженою відповідальністю "Едельмар" (65026, м. Одеса, Польський узвіз, буд. 11; код ЄДРПОУ 39239180) ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців до 29.05.2025р.
3.Ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Едельмар" (65026, м. Одеса, Польський узвіз, буд. 11; код ЄДРПОУ 39239180) призначити арбітражного керуючого Карасюка Олександра Володимировича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1846 від 01.02.2018р.
4.Оприлюднити на офіційному веб-порталі судової влади України повідомлення про визнання Товариство з обмеженою відповідальністю "Едельмар" (65026, м. Одеса, Польський узвіз, буд. 11; код ЄДРПОУ 39239180) банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, текст якого додається.
5.Припинити процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Едельмар" (65026, м. Одеса, Польський узвіз, буд. 11; код ЄДРПОУ 39239180).
6.Припинити повноваження розпорядника майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Едельмар" (65026, м. Одеса, Польський узвіз, буд. 11; код ЄДРПОУ 39239180) арбітражного керуючого Карасюка Олександра Володимировича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1846 від 01.02.2018р.
7.Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, припинити повноваження власника (органу, уповноваженого управляти майном) майна банкрута.
8.Керівнику Товариства з обмеженою відповідальністю "Едельмар" (65026, м. Одеса, Польський узвіз, буд. 11; код ЄДРПОУ 39239180) Антоненко Ірині Вікторівні протягом п`ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору арбітражному керуючому Карасюка Олександру Володимировичу (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1846 від 01.02.2018р.
9.Вважати строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута таким, що настав.
10.Встановити, що у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури.
11.Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута.
12.Відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю.
13.Продаж майна допускається в порядку, передбаченому Кодексом України з процедур банкрутства.
14.Скасувати арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладання нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.
15.Виконання зобов`язань боржника, визнаного банкрутом, здійснювати у випадках і порядку, передбаченому Кодексом України з процедур банкрутства.
16.Ліквідатору після завершення ліквідаційних заходів відповідно до ст.65 Кодексу України з процедур банкрутства надати до суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута на затвердження, до якого додати: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.
17.Призначити судове засідання на 11 вересня 2024р. о 14 год. 00 хв.
Засідання суду відбудеться у приміщенні Господарського суду Одеської області у залі судового засідання № 9 четвертий поверх (тел. 0482 307 966).
Постанова набирає законної сили 29 травня 2024р. та відповідно до ч. 1 ст. 9 Кодексу України з процедур банкрутства може бути оскаржена в порядку, встановленому Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених Кодексом України з процедур банкрутства.
Повну постанову складено та підписано 06 червня 2024р.
Копію постанови надіслати на електронну адресу: ТОВ "Оптова Мережа 2011" (opt.merezha2011@gmail.com), ТОВ "Едельмар" (edelmarodessa@proton.me; ІНФОРМАЦІЯ_3), арбітражного керуючого Карасюка О.В. ( ІНФОРМАЦІЯ_1 ), Головного управління ДПС в Одеській області (od.official@tax.gov.ua), Антоненко І.В. ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ), Приморського відділу державної виконавчої служби у місті Одесі Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) (info_pm2@od.od.dvs.gov.ua), відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління державної реєстрації юридичного департаменту Одеської міської ради (legal_department@omr.gov.ua).
Суддя Л.І. Грабован
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 29.05.2024 |
Оприлюднено | 11.06.2024 |
Номер документу | 119556449 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Грабован Л.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні