ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 31-21-49, inbox@ck.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
"18" червня 2024 р. справа № 925/1473/23
м. Черкаси
Господарський суд Черкаської області у складі судді Дорошенка М.В. за участю представниці Черкаської міської ради Прокопчук А.П., Головного управління ДПС у Черкаській області в особі ОСОБА_1 , ліквідатора Новосельцева В.П. із секретарем судового засідання Рябенькою Я.В., розглянувши у судовому засіданні у м. Черкаси заяви Черкаської міської ради від 26.04.2024 №4469-01-21 та Головного управління ДПС у Черкаській області від 16.05.2024 №3644/5/2300130204 з грошовими вимогами до боржника у справі №925/1473/23 за заявою ОСОБА_2 про банкрутство приватного підприємства "ЛІДЕР - ТРАНС",
УСТАНОВИВ:
Ухвалою від 07.12.2023 Господарський суд Черкаської області за заявою ОСОБА_2 відкрив провадження у справі №925/1473/23 про банкрутство приватного підприємства "ЛІДЕР - ТРАНС" (код ЄДРПОУ 37852808), визнав кредиторські вимоги ОСОБА_2 до боржника в сумі 2310000,00 грн., ввів мораторій на задоволення вимог кредиторів до боржника та процедуру розпорядження його майном на сто сімдесят календарних днів, призначив розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Мисана Василя Миколайовича, визначив дату час і місце попереднього засідання суду у справі №925/1473/23, вирішив інші питання підготовчого засідання, передбачені Кодексом України з процедур банкрутства.
Ухвалою від 11.04.2023 у справі №925/1473/23, постановленою за результатами проведення попереднього засідання, Господарський суд Черкаської області:
- визначив розмір та перелік усіх визнаних судом вимог кредиторів, що вносяться розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів, а саме вимоги ОСОБА_2 в сумі 2310000,00 грн. четвертої черги задоволення;
- зобов`язав розпорядника майна Мисана В.М. внести до реєстру вимог кредиторів відомості про кредитора, розмір його вимог за грошовими зобов`язаннями, наявність права вирішального голосу в представницьких органах кредиторів, черговість задоволення кожної вимоги;
- визначив дату проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів;
- призначив підсумкове засідання у справі №925/1473/23 про банкрутство приватного підприємства "ЛІДЕР - ТРАНС" на 12 год. 00 хв. 14 березня 2024 року у приміщенні господарського суду.
Постановою від 14.03.2024 у справі №925/1473/23 Господарський суд Черкаської області визнав приватне підприємство "ЛІДЕР - ТРАНС" банкрутом, відкрив його ліквідаційну процедуру і призначив ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Новосельцева Володимира Петровича.
15 березня 2024 року на офіційному сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет було розміщено повідомлення про визнання приватного підприємства "ЛІДЕР - ТРАНС" банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
26 квітня 2024 року до Господарського суду Черкаської області надійшла заява Черкаської міської ради від 26.04.2024 №4469-01-21 з грошовими вимогами до боржника на суму 1168513,93 грн. у справі №925/1473/23 про банкрутство приватного підприємства "ЛІДЕР - ТРАНС".
Ухвалою від 30.04.2024 Господарський суд Черкаської області прийняв заяву Черкаської міської ради від 26.04.2024 №4469-01-21 до розгляду, призначив її розгляд у судовому засіданні на 09 год. 30 хв. 16.05.2024 в приміщенні Господарського суду Черкаської області, встановив ліквідатору ОСОБА_3 строк для подання господарському суду та заявнику повідомлення про результати розгляду заяви Черкаської міської ради від 26.04.2024 №4469-01-21 з грошовими вимогами до і повідомив про це засідання заявника, ліквідатора Новосельцева В.П. та усіх кредиторів, вимоги яких до боржника, включені до реєстру вимог кредиторів.
Ухвалою від 16.05.2024 Господарський суд Черкаської області за клопотанням ОСОБА_2 від 15.05.2024 №13/05-24 відклав судове засідання у справі №925/1473/23 з розгляду заяви Черкаської міської ради від 26.04.2024 №4469-01-21 з грошовими вимогами до боржника на 10 год. 00 хв. 11.06.2024 в приміщенні Господарського суду Черкаської області, продовжив ліквідатору Новосельцеву В.П. строк для подання господарському суду та заявнику повідомлення про результати розгляду заяви Черкаської міської ради від 26.04.2024 №4469-01-21 з грошовими вимогами до боржника і повідомив про це засідання заявника, ліквідатора Новосельцева В.П. та усіх кредиторів, вимоги яких до боржника, включені до реєстру вимог кредиторів.
27 травня 2024 року до Господарського суду Черкаської області надійшла заява Головного управління ДПС у Черкаській області від 16.05.2024 №3644/5/2300130204 з грошовими вимогами до боржника на суму 341472,41 грн. у справі №925/1473/23 про банкрутство приватного підприємства "ЛІДЕР - ТРАНС".
Ухвалою від 04.06.2024 Господарський суд Черкаської області прийняв заяву Головного управління ДПС у Черкаській області від 16.05.2024 №3644/5/2300130204 до розгляду, призначив її розгляд у судовому засіданні на 10 год. 00 хв. 18.06.2024 в приміщенні Господарського суду Черкаської області, встановив ліквідатору Новосельцеву В.П. строк для подання господарському суду та заявнику повідомлення про результати розгляду заяви Головного управління ДПС у Черкаській області від 16.05.2024 №3644/5/2300130204 з грошовими вимогами до боржника і повідомив про це засідання заявника, ліквідатора Новосельцева В.П. та усіх кредиторів, вимоги яких до боржника, включені до реєстру вимог кредиторів.
11 червня 2024 року до Господарського суду Черкаської області від ліквідатора Новосельцева В.П. надійшли:
- відзив на заяву Черкаської міської ради від 26.04.2024 №4469-01-21, яким ліквідатор визнав грошові вимоги Черкаської міської ради до боржника частково в сумі 23953,92 грн., в тому числі: 6056,00 грн. судового збору у першу чергу задоволення і 17897,92 грн. боргу з орендної плати за землю у четверту чергу задоволення;
- відзив на заяву Головного управління ДПС у Черкаській області від 16.05.2024 №3644/5/2300130204, яким ліквідатор визнав грошові вимоги Головного управління ДПС у Черкаській області до боржника повністю в сумі 341472,41 грн., в тому числі: 6056,00 грн. судового збору за подання у першу чергу задоволення і 335416,41 грн. податкової заборгованості з орендної плати за землю у третю чергу задоволення.
В обґрунтування відхилення решти грошових вимог Черкаської міської ради до боржника ліквідатор зазначив, що в силу ст. 41 Кодексу України з процедур банкрутства нарахування Черкаською міською радою заборгованості з орендної плати за грудень 2023 року та січень лютий 2024 року у сумі 1144559,55 грн. є незаконною необґрунтованою дією.
У судовому засіданні, яке відбулося 11.06.2024 у справі №925/1473/23, Господарський суд Черкаської області оголосив перерву до 10 год. 00 хв. 18.06.2024, про що повідомив представника Черкаської міської ради Кирмана В.О. та ліквідатора Новосельцева В.П. під розписку, а ініціюючого кредитора ОСОБА_2 ухвалою суду від 11.06.2024.
Усі учасники провадження у справі №925/1473/23 про банкрутство приватного підприємства "ЛІДЕР - ТРАНС" були належним чином повідомлені господарським судом про дату, час і місце судового засідання, призначеного ухвалами від 04.06.2024 та від 11.06.2024 на 10 год. 00 хв. 18.06.2024, проте ініціюючий кредитор ОСОБА_2 (його представник) у це судове засідання не явився, натомість подав до господарського суду заяву про проведення судового засідання, призначеного на 10 год. 00 хв. 18.06.2024, без його участі.
Дослідивши наявні у справі №925/1473/23 матеріали, господарський суд дійшов висновку, що заява Черкаської міської ради від 26.04.2024 №4469-01-21 з грошовими вимогами до боржника - приватного підприємства "ЛІДЕР - ТРАНС" на суму 1168513,93 грн. підлягає задоволенню повністю, а заява Головного управління ДПС у Черкаській області від 16.05.2024 №3644/5/2300130204 з грошовими вимогами до боржника - приватного підприємства "ЛІДЕР - ТРАНС" на суму 341472,41 грн. залишенню без задоволення з огляду на таке.
Вимоги Черкаської міської ради до боржника - приватного підприємства "ЛІДЕР - ТРАНС" у справі №925/1473/23 на суму 1168513,93 грн. включають:
- 1162457,93 грн. боргу з орендної плати за землю комунальної власності за договором оренди землі від 15.09.2022, в тому числі: 17898,98 грн. залишок боргу з орендної плати за землю за листопад 2023 року; 368974,71 грн. боргу з орендної плати за землю за грудень 2023 року; 387792,42 грн. боргу з орендної плати за землю за січень 2024 року і 387792,42 грн. боргу з орендної плати за землю за лютий 2024 року;
- 6056,00 грн. судового збору, сплаченого за подання до господарського суду заяви Черкаської міської ради від 26.04.2024 №4469-01-21 з грошовими вимогами до банкрута.
Заборгованість з орендної плати за землю комунальної власності виникла внаслідок неналежного виконання боржником своїх зобов`язань за користування земельною ділянкою комунальної власності за договором оренди землі від 15.09.2022, предметом якого є земельна ділянка комунальної власності площею 0,57 га з кадастровим номером 7110136400:01:005:0031, яка знаходиться у м. Черкаси по вул. Героїв Дніпра, 77.
Цей договір оренди землі від 15.09.2022 був укладений між Черкаською міською радою як орендодавцем та товариством з обмеженою відповідальністю "Лідерпостачбуд" як орендарем строком на 49 років.
Згідно з витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права від 27.09.2022 №310898607 державна реєстрація права оренди земельної ділянки з кадастровим номером 7110136400:01:005:0031 за товариством з обмеженою відповідальністю "Лідерпостачбуд" на підставі договору оренди землі від 15.09.2022 була проведена 23.09.2022, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2520883071080, номер запису про інше речове право в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 47975009.
Згідно з Інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна від 03.11.2023 №353041322:
- 4 липня 2023 року була проведена державна реєстрація права власності товариства з обмеженою відповідальністю "Лідерпостачбуд" на закінчений будівництвом об`єкт - трансформаторну підстанцію та будівлю для охорони (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2760572971080), розташований на орендованій за договором оренди землі від 15.09.2022 земельній ділянці площею 0,57 га з кадастровим номером 7110136400:01:005:0031;
- 22 вересня 2023 року на підставі договору купівлі-продажу від 22.09.2023 була проведена державна реєстрація права власності приватного підприємства "ЛІДЕР - ТРАНС" на закінчений будівництвом об`єкт - трансформаторну підстанцію та будівлю для охорони (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2760572971080), розташований на орендованій за договором оренди землі від 15.09.2022 земельній ділянці площею 0,57 га з кадастровим номером 7110136400:01:005:0031, і припинення речового права товариства з обмеженою відповідальністю "Лідерпостачбуд" на цей об`єкт нерухомого майна.
Відповідно до частини третьої статті 7 Закону України "Про оренду землі" у разі набуття права власності на об`єкт нерухомого майна (житловий будинок (крім багатоквартирного), іншу будівлю або споруду), об`єкт незавершеного будівництва, розміщений на земельній ділянці, що перебуває у користуванні відчужувача (попереднього власника) такого об`єкта на праві оренди, до набувача такого об`єкта одночасно переходить право оренди земельної ділянки, на якій розміщений такий об`єкт, в обсязі та на умовах, встановлених для відчужувача (попереднього власника) зазначеного об`єкта, розміщеного на земельній ділянці, крім випадків, визначених частиною четвертою цією статті, а також з урахуванням вимог частини шістнадцятої статті 120 Земельного кодексу України. Волевиявлення орендодавця, відчужувача (попереднього власника), набувача такого об`єкта та внесення змін до договору оренди із зазначенням нового орендаря земельної ділянки не вимагаються.
Отже, з 22.09.2023 дня набуття приватним підприємством "ЛІДЕР - ТРАНС" права власності на закінчений будівництвом об`єкт - трансформаторну підстанцію та будівлю для охорони (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2760572971080), розташований на орендованій за договором оренди землі від 15.09.2022 земельній ділянці площею 0,57 га з кадастровим номером 7110136400:01:005:0031, до цього підприємства перейшло право оренди цієї земельної ділянки і саме воно й стало стороною орендарем за договором оренди землі від 15.09.2022.
Поданий Черкаською міською радою разом із заявою від 26.04.2024 №4469-01-21 розрахунок заборгованості приватного підприємства "ЛІДЕР - ТРАНС" з орендної плати за землю за договором оренди землі від 15.09.2022 відповідає умовам цього договору та чинному законодавству і є правильним.
Строки сплати приватним підприємством "ЛІДЕР - ТРАНС" орендної плати за землю за договором оренди землі від 15.09.2022 за листопад, грудень 2023 та січень, лютий 2024 року настали після 07.12.2023 дня відкриття провадження у справі №925/1473/23, тобто заявлені Черкаською міською радою грошові вимоги до боржника у цій справі виникли після відкриття провадження у справі №925/1473/23, тому в силу статті 1 Кодексу України з процедур банкрутства є поточними вимогами.
Грошові вимоги Головного управління ДПС у Черкаській області до боржника - приватного підприємства "ЛІДЕР - ТРАНС" в розмірі 335416,41 грн. становлять суму заборгованості боржника зі сплати орендної плати за землю комунальної власності за договором оренди землі від 15.09.2022 за грудень 2023 року як місцевого податку згідно з поданою боржником податковою декларацією з плати за землю від 12.10.2023 №9267706554 по строку сплати 30.01.2024.
Таким чином, і Черкаська міська рада, і Головне управління ДПС у Черкаській області включили до своїх грошових вимог до приватного підприємства "ЛІДЕР - ТРАНС" одну й ту ж саму суму заборгованості з орендної плати за землю комунальної власності за грудень 2023 року за договором оренди землі від 15.09.2022 в розмірі 335416,41 грн., тільки Черкаська міська рада як заборгованість, що виникла із невиконання боржником зобов`язання за договором оренди землі від 15.09.2022 щодо сплати орендної плати за землю комунальної власності, а Головне управління ДПС у Черкаській області як податкову заборгованість з орендної плати за землю комунальної власності.
Відповідно до статті 142 Конституції України матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об`єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад.
Земельна ділянка відповідно до частини першої статті 181 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) є об`єктом нерухомого майна.
Частинами першою, дев`ятою статті 93 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) передбачено, що право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності. Відносини, пов`язані з орендою землі, регулюються законом.
Статтею 206 Земельного кодексу України визначено, що використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.
Відповідно до статті 1 Закону України "Про оренду землі" оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.
Статтею 13 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов`язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов`язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.
Однією з істотних умов договору оренди, згоди щодо якої має досягнути місцева рада та орендар земельної ділянки, є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату (стаття 15 Закону України "Про оренду землі").
Згідно зі статтею 21 Закону України "Про оренду землі" орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою відповідно до договору оренди землі. Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до ПК України).
Підпунктом 14.1.72 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (далі - ПК України) передбачено, що земельний податок це - обов`язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів
Згідно з підпунктом 14.1.73 пункту 14.1 статті 14 ПК України землекористувачі - це юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), які користуються земельними ділянками державної та комунальної власності: 1) на праві постійного користування; 2) на умовах оренди.
Водночас орендна плата для цілей розділу XII цього Кодексу - обов`язковий платіж за користування земельною ділянкою державної або комунальної власності на умовах оренди (підпункт 14.1.136 пункту 14.1 статті 14 ПК України).
Відповідно до підпункту 14.1.147 пункту 14.1 статті 14 ПК України плата за землю - обов`язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
За приписами підпункту 269.1.1 пункту 269.1 статті 269 ПК України платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) (підпункт 269.1.1.1) та землекористувачі, яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності на правах постійного користування (підпункт 269.1.1.2).
Натомість, згідно з підпунктом 269.1.2 пункту 269.1 статті 269 ПК України платники орендної плати - землекористувачі (орендарі) земельних ділянок державної та комунальної власності на умовах оренди.
Отже, законодавцем визначено, що плата за землю може справлятися як у формі земельного податку, так і у формі орендної плати. При цьому, одночасне стягнення такої плати і як земельного податку і як орендної плати зазначеною нормою закону не передбачено.
Об`єктами оподаткування платою за землю, зокрема, є об`єкти оподаткування орендною платою - земельні ділянки державної та комунальної власності, надані в користування на умовах оренди (підпункт 270.1.2 пункту 270.1 статті 270 ПК України).
Орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов`язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою та справляння якого здійснюється відповідно до положень розділу XIII ПК України.
Положеннями статті 288 ПК України унормовано, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки, оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства; платником орендної плати є орендар земельної ділянки; об`єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки.
Згідно з пунктом 288.4 статті 288 ПК України розмір та умови внесення орендної плати встановлюються в договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем. Типовий договір оренди землі затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2004 № 220.
Отже, системний аналіз зазначених вище норм законодавства дає підстави для висновку про те, що орендна плата - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі, частиною першою статті 13, статтями 15 та 21 Закону України "Про оренду землі", абзацом першим пункту 289.1 статті 289 ПК України.
Крім того, аналіз зазначених положень законодавства свідчить про те, що обов`язок зі сплати орендної плати є нормативно врегульованим і не може визначатися чи змінюватися та припинятися сторонами договору за власним волевиявленням. Якщо орендар земельної ділянки не сплачує орендну плату, то згідно зі статтею 24 Закону України "Про оренду землі" місцева рада як орендодавець має право вимагати від орендаря своєчасного внесення орендної плати.
Головне управління ДПС у Черкаській області не є стороною договору оренди землі від 15.09.2022 та не є власником земельної ділянки, тому у нього відсутні повноваження стягувати орендну плату за землю за вказаним договором оренди землі.
Аналогічні висновки щодо застосування підпункту 14.1.73 пункту 14.1 статті 14, пункту 269.1 статті 269 ПК України при поданні податковим органом кредиторських вимог у провадженні у справі про банкрутство, які виникли з договірних відносин між боржником та органами місцевого самоврядування, є усталеними та неодноразово відображалися у постановах Верховного Суду від 05.07.2022 у справі № 908/1721/21, від 26.04.2023 у справі № 910/18544/21, від 27.09.2023 у справі № 910/15043/21, від 04.06.2024 у справі №921/110/23.
З огляду на викладене, грошові вимоги Головного управління ДПС у Черкаській області до боржника приватного підприємства "ЛІДЕР - ТРАНС" у справі №925/1473/23 у сумі 341472,41 грн. слід відхилити.
Частиною четвертою статті 60 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом. Заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються господарським судом у порядку черговості їх надходження. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд своєю ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів. Вимоги поточних кредиторів погашаються в порядку черговості, визначеної статтею 64цього Кодексу.
Відповідно до частини першої статті 64 Кодексу України з процедур банкрутства кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цим Кодексом. При цьому:
1. Кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цим Кодексом. При цьому:
1) у першу чергу задовольняються:
вимоги щодо виплати заборгованості з оплати за виконані роботи та/або надані послуги, а також інші кошти, належні гіг-спеціалістам за гіг-контрактами, укладеними згідно із Законом України "Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні", та нараховані на ці суми страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, у тому числі відшкодування кредиту, отриманого на ці цілі;
вимоги щодо виплати заборгованості із заробітної плати працюючим та звільненим працівникам банкрута, грошові компенсації за всі невикористані дні щорічної відпустки та додаткової відпустки працівникам, які мають дітей, інші кошти, належні працівникам у зв`язку з оплачуваною відсутністю на роботі (оплата часу простою не з вини працівника, гарантії на час виконання державних або громадських обов`язків, гарантії і компенсації при службових відрядженнях, гарантії для працівників, які направляються для підвищення кваліфікації, гарантії для донорів, гарантії для працівників, які направляються на обстеження до медичного закладу, соціальні виплати у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності за рахунок коштів підприємства тощо), а також вихідна допомога, належна працівникам у зв`язку з припиненням трудових відносин, та нараховані на ці суми страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, у тому числі відшкодування кредиту, отриманого на ці цілі;
вимоги щодо виплати заборгованості із компенсації збитків, завданих Державному бюджету України внаслідок виконання рішень Європейського суду з прав людини, постановлених проти України;
вимоги кредиторів за договорами страхування;
витрати, пов`язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді;
витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їхніх коштів;
2) у другу чергу задовольняються:
вимоги із зобов`язань, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю громадян, шляхом капіталізації у ліквідаційній процедурі відповідних платежів, у тому числі до Фонду соціального страхування України за громадян, які застраховані в цьому фонді, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, зобов`язань із сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, крім вимог, задоволених позачергово, з повернення невикористаних коштів Фонду соціального страхування України, а також вимоги громадян - довірителів (вкладників) довірчих товариств або інших суб`єктів підприємницької діяльності, які залучали майно (кошти) довірителів (вкладників);
3) у третю чергу задовольняються:
вимоги щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів);
вимоги центрального органу виконавчої влади, що здійснює управління державним резервом;
4) у четверту чергу задовольняються вимоги кредиторів, не забезпечені заставою;
5) у п`яту чергу задовольняються вимоги щодо повернення внесків членів трудового колективу до статутного капіталу підприємства;
6) у шосту чергу задовольняються інші вимоги.
Отже, поточні вимоги Черкаської міської ради до боржника у сумі 1168513,93 грн. підлягають визнанню господарським судом з такою черговістю їх задоволення: 6056,00 грн. судового збору першої черги задоволення і 1162457,93 грн. боргу з орендної плати за землю четвертої черги задоволення.
На підставі викладеного, керуючись статтями 60, 64 Кодексу України з процедур банкрутства та статтею 234 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд Черкаської області
УХВАЛИВ:
1. Заяву Черкаської міської ради від 26.04.2024 №4469-01-21 з грошовими вимогами до приватного підприємства "ЛІДЕР - ТРАНС" у справі №925/1473/23 задовольнити повністю.
2. Визнати поточні вимоги Черкаської міської ради до приватного підприємства "ЛІДЕР - ТРАНС" на суму 1168513,93 грн., в тому числі:
6056,00 грн. судового збору першої черги задоволення;
1162457,93 грн. боргу з орендної плати за землю четвертої черги задоволення.
3. Заяву Головного управління ДПС у Черкаській області від 16.05.2024 №3644/5/2300130204 з грошовими вимогами до приватного підприємства "ЛІДЕР - ТРАНС" у справі №925/1473/23 залишити без задоволення.
4. Грошові вимоги Головного управління ДПС у Черкаській області до приватного підприємства "ЛІДЕР - ТРАНС" на суму 341472,41 грн. відхилити.
Ця ухвала набрала законної сили негайно після її оголошення і протягом десяти днів може бути оскаржена в апеляційному порядку до Північного апеляційного господарського суду.
Повний текс ухвали складений 19 червня 2024 року.
Суддя М.В. Дорошенко
Суд | Господарський суд Черкаської області |
Дата ухвалення рішення | 18.06.2024 |
Оприлюднено | 21.06.2024 |
Номер документу | 119840661 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд Черкаської області
Дорошенко М.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні