ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Капітана Володимира Кісельова, 1, м. Полтава, 36000, тел. (0532) 61 04 21
E-mail: inbox@pl.arbitr.gov.ua, https://pl.arbitr.gov.ua/sud5018/
Код ЄДРПОУ 03500004
УХВАЛА
(вступна та резолютивна частини)
04.07.2024 Справа № 917/363/24
за позовною заявою Акціонерного товариства «Українська залізниця» (ел. пошта uz@uz.gov.ua, адреса 03150, м. Київ, вул. Єжи Гедройця, 5, ЄДРПОУ 40075815)
про стягнення 12911880 грн. та зобов"язання вчинити дії,
Суддя Киричук О.А.
Представники сторін: згідно протоколу
Керуючись ст. ст. 99, 100, 182, 228, 233-235 ГПК України, господарський суд, -
УХВАЛИВ:
1. Призначити у справі № 917/363/24 судову інженерно-технічну експертизу проведення якої доручити експертам Львівського науково-дослідного інституту судових експертиз МЮУ( вул. Липинського, 54, м. Львів).
2. На вирішення експертизи поставити питання:
- чи відповідають матеріали, з яких було виготовлено елементи рами в зоні буксового підвішування візків моделі 68-7044 (№№ 001, 002, 003, 004) та 68-7047 (№№001, 002, 003, 004) вимогам технічних умов ТУ У 35.2-05763814-096 та умовам договору від 30.08.2018 № 84/2018-ЦЮ на реалізацію вагонів?
- які дефекти наявні в рамах візків моделі 68-7044 та 68-7047 виготовлених по ТУ У 35.2-05763814-096?
- які причини виникнення та розвитку тріщин у стаканах буксового підвішування та рамах візків моделі 68-7044 та 68-7047?
- який характер руйнування стакану буксового підвішування та бічної рами візків моделі 68-7044 та 68-7047?
- чи відповідає технічний стан важеля буксового вузла вимогам конструкторської документації візків моделі 68-7044 та 68-7047? Якщо ні, то в чому полягає дана невідповідність?
- чи передбачено вимогами технічних умов ТУ У 35.2-05763814-096 на візки моделі 68-7044 та 68-7047 та умовами договору від 30.08.2018 № 84/2018-ЦЮ необхідність забезпечення можливості систематичних співударів візків під час їх експлуатації, заміни візків на пунктах перестановки вагонів, транспортування та їх зберігання та відповідними інструкціями АТ «УЗ» та чинними нормативними документами, які діють на залізничному транспорті в України?
- чи можливо з технічної точки зору виявляти наявність тріщини та їх розвиток в конструкції візків моделі 68-7044 та 68-7047 в процесі технічного обслуговування, заміни візків, транспортування та зберігання на пунктах перестановки вагонів?
- чи можливо виникнення тріщин в конструкції візків моделі 68-7044 та 68-7047 при дотриманні вимог чинного технологічного процесу на пунктах перестановки пасажирських вагонів? Чи могло співударяння візків призвести до виникнення тріщин на рамах візків, що наявні на дефектних візках?
- чи можлива експлуатація візків моделі 68-7044 та 68-7047 відповідно до вимог нормативної документації, що діє на залізничному транспорті України на момент їх огляду експертами? Чи можлива подальша експлуатація візків після їх відновлення до вимог ТУ У 35.2-05763814-096 та конструкторської документації та усунення співударяння під час заміни візків на пункті перестановки вагонів?
- чи відповідають вимогам технічних умов ТУ У 35.2-05763814-096 та інших нормативних документів, що діють на залізничному транспортів України співударяння візків в процесі заміни візків на пунктах перестановки вагонів, їх транспортування та зберігання?
- чи запобігає з технічної точки зору використання скоби тягової (клина) за номером ЛВЧД-14.20001.015СК співударянню візків моделі 68-7044 та 68-7047 і, як наслідок, виникненню тріщин на рамах візків, враховуючи вимоги «Інструкції про порядок подачі, прибирання і виконання маневрової роботи на пункті перестановки пасажирських вагонів (ППВ) на ст. Ягодин» 866.25101.00035 і «Технологічного процесу роботи пункту перестановки пасажирських вагонів на ст. Ягодин», які передбачають, що при виконанні операцій з транспортування візків на пункті перестановки пасажирських вагонів на ст. Ягодин» 866.01101.00035 та чи взагалі можливо застосування даної скоби для з`єднання візків моделі 68-7044 та 68-7047 під час проведення маневрових робіт на ст.Ягодин?
3. Витрати з проведення судової експертизи покласти на сторони в рівних частках. Зобов`язати сторони здійснити попередню оплату експертизи відповідно до виставленого рахунку.
Для проведення судової експертизи направити Львівському науково-дослідному інституту судових експертиз МЮУ копії документів з матеріалів справи № 917/363/24.
4. Відповідно до статті 4 Закону України "Про судову експертизу" попередити експерта про кримінальну відповідальність за статтями 384 та 385 Кримінального кодексу України.
5. Провадження у справі 917/363/24 зупинити до закінчення проведення судової експертизи.
6. Зобов`язати судового експерта надіслати сторонам у справі належним чином засвідчені копії висновку, складеного за результатами проведення судової експертизи.
7. Копію ухвали направити сторонам, Львівському науково-дослідному інституту судових експертиз ( вул. Липинського, 54, м. Львів).
Ухвала набирає законної сили після її оголошення суддею та може бути оскаржена в апеляційному порядку до Східного апеляційного господарського суду протягом десяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя Киричук О.А.
Суд | Господарський суд Полтавської області |
Дата ухвалення рішення | 04.07.2024 |
Оприлюднено | 10.07.2024 |
Номер документу | 120231595 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань купівлі-продажу поставки товарів, робіт, послуг |
Господарське
Господарський суд Полтавської області
Киричук О.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні