Господарський суд полтавської області
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
адреса юридична: вул. Капітана Володимира Кісельова, 1, м. Полтава, 36000, адреса для листування: вул. Капітана Володимира Кісельова, 1, м. Полтава, 36607, тел. (0532) 61 04 21, E-mail inbox@pl.arbitr.gov.ua, https://pl.arbitr.gov.ua/sud5018
Код ЄДРПОУ 03500004
УХВАЛА
28.05.2025 Справа № 917/363/24
Суддя Киричук О.А., розглянувши
клопотання судового експерта Львівського науково-дослідного інституту судових експертиз про надання додаткових матеріалів та доступу до об"єктів дослідження для проведення експертизи (вх. № 6882 від 23.05.25) по справі № 917/363/24
за позовною заявою Акціонерного товариства «Українська залізниця» (ел. пошта uz@uz.gov.ua, адреса 03150, м. Київ, вул. Єжи Гедройця, 5, ЄДРПОУ 40075815)
до Публічного акціонерного товариства «Крюківський вагонобудівний завод» (ел. пошта kvsz@kvsz.com, адреса 39621, Полтавська обл., м.Кременчук, вул. І. Приходька, 139, ЄДРПОУ 05763814)
про стягнення 12911880 грн. та зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВВ:
Акціонерне товариство «Українська залізниця» звернулося до Господарського суду Полтавської області з позовом до Публічного акціонерного товариства «Крюківський вагонобудівний завод» про (1) стягнення штрафу за умови зобов`язання щодо якості товару (по договору поставки від 30.08.2018 р. №84/2018-ЦЮ) у розмірі 12 911 880,00 грн.; (2) зобов`язання ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» здійснити заміну візків неналежної якості, а саме: візки № 003, моделі 68-7047, вагону №032-02025; № 004, моделі 68-7047-01, вагону №032-02025; № 001, моделі 68- 7047, вагону №032-02009; № 002, моделі 68-7047-01, вагону №032-02009; № 003, моделі 68-7044, вагону №032-02025; № 004, моделі 68-7044-01, вагону №032-02025, № 001, моделі 68-7044, вагону №032-02009 та №002, моделі 68-7044-01, вагону №032- 02009 у загальній кількості 8 шт. на візки належної якості.
Ухвалою від 11.03.2023р. суд прийняв позовну заяву до розгляду і відкрив провадження у справі, постановив справу розглядати в порядку загального позовного провадження, призначити підготовче засідання у справі
Ухвалою від 04.07.2023р. суд постановив призначити у справі № 917/363/24 судову інженерно-технічну експертизу проведення якої доручити експертам Львівського науково-дослідного інституту судових експертиз МЮУ, провадження у справі 917/363/24 зупинити до закінчення проведення судової експертизи.
23.05.25 від судових експертів Львівського науково-дослідного інституту судових експертиз до суду надійшло клопотання від 13.05.25 (експертиза № 2880-Е) про надання додаткових матеріалів та доступу до об"єктів дослідження для проведення експертизи.
Так, експерти просять надати:
- фотографії візка №003, моделі 68-7047, вагона №032-02025, візка №004, моделі №68-7047-01, вагона №032-02025, №001, моделі 68-7047, вагона №032- 02009, візка №002, моделі 68-7047-01, вагона №032-02009, візка №003, моделі 68-7044, вагона №032-02025, візка №004, моделі 68-7044-01, вагона №032- 02025, візка №001, моделі 68-7044, вагона №032-02009, візка №002, моделі 68- 7044-01, вагона №032-02009, на яких наявні тріщини у їхній конструкції;
- відомість про те, коли зазначені вище візки почали використовуватися на пункті перестановки вагонів станції Ягодин;
- технічне завдання 68-7044ТЗ на візки (вагони);
- протоколи, в яких відображено внесення змін в конструкцію візків - упорів для запобігання співударяння коліс;
- статистику пошкоджень візків колії 1520, які побідні за конструкцією до візків моделі 68-7047;
- посадові інструкції працівників пункту перестановки вагонів, задіяних у перестановці пасажирських вагонів;
- відомість про періодичність огляду візка моделі №№68-7047, 68-7044, у випадку їх не підкочування під вагони і не використання;
- детальні креслення рами візків (моделі №№68-7047, 68-7044) в консольній частині, де виявлені тріщини, з вказанням моментів опору (Wx, Wy, Wz ) по трьох осях X, Y, Z на початку стакана, по середині, в кінці та на 1/4, 3/4 діаметра, в рамі за 5 см та 10 см до стакану і 5 см та 10 см після стакану.
- 3-D модель візка (моделі №№68-7047, 68-7044) для розрахунків у форматах файлів IGES (.igs, .iges), файли (.step), ACIS Files (.sat).
Експерт в поданому клопотанні також просить повідомити чи буде надано експертам доступ до візків - №003, моделі 68-7047, №004, моделі №68-7047-01, №001, моделі 68-7047, №002, моделі 68-7047-01, №003, моделі 68-7044, №004, моделі 68-7044-01, №001, моделі 68-7044, №002, моделі 68-7044-01, а також зазначає, що огляд можна буде виконати без пошкодження та руйнування елементів конструкції даних візків.
Судом задовольняється клопотання експертів від 25.10.24 (експертиза № 2880-Е) про надання додаткових матеріалів та доступу до об"єктів дослідження для проведення експертизи (вх. № 6882 від 23.05.25).
Керуючись статтями 69, 102, 228, 230, 234 ГПК України, суд, -
УХВАЛИВ:
1. Поновити провадження у справі.
2. Зобов`язати сторін по справі вчинити заходи для задоволення клопотання експертів від 13.05.25 та надати:
- фотографії візка №003, моделі 68-7047, вагона №032-02025, візка №004, моделі №68-7047-01, вагона №032-02025, №001, моделі 68-7047, вагона №032- 02009, візка №002, моделі 68-7047-01, вагона №032-02009, візка №003, моделі 68-7044, вагона №032-02025, візка №004, моделі 68-7044-01, вагона №032- 02025, візка №001, моделі 68-7044, вагона №032-02009, візка №002, моделі 68- 7044-01, вагона №032-02009, на яких наявні тріщини у їхній конструкції;
- відомість про те, коли зазначені вище візки почали використовуватися на пункті перестановки вагонів станції Ягодин;
- технічне завдання 68-7044ТЗ на візки (вагони);
- протоколи, в яких відображено внесення змін в конструкцію візків - упорів для запобігання співударяння коліс;
- статистику пошкоджень візків колії 1520, які побідні за конструкцією до візків моделі 68-7047;
- посадові інструкції працівників пункту перестановки вагонів, задіяних у перестановці пасажирських вагонів;
- відомість про періодичність огляду візка моделі №№68-7047, 68-7044, у випадку їх не підкочування під вагони і не використання;
- детальні креслення рами візків (моделі №№68-7047, 68-7044) в консольній частині, де виявлені тріщини, з вказанням моментів опору (Wx, Wy, Wz ) по трьох осях X, Y, Z на початку стакана, по середині, в кінці та на 1/4, 3/4 діаметра, в рамі за 5 см та 10 см до стакану і 5 см та 10 см після стакану.
- 3-D модель візка (моделі №№68-7047, 68-7044) для розрахунків у форматах файлів IGES (.igs, .iges), файли (.step), ACIS Files (.sat).
3. Зобов`язати сторін по справі надати інформацію чи буде надано експертам доступ до візків - №003, моделі 68-7047, №004, моделі №68-7047-01, №001, моделі 68-7047, №002, моделі 68-7047-01, №003, моделі 68-7044, №004, моделі 68-7044-01, №001, моделі 68-7044, №002, моделі 68-7044-01 з урахуванням того, що огляд можна буде виконати без пошкодження та руйнування елементів конструкції даних візків.
4. Зупинити провадження по справі № 917/363/24 на час проведення експертизи.
5. Копії ували направити сторонам по справі та експертам Львівського науково-дослідного інституту судових експертиз МЮУ.
Суддя Киричук О.А.
Суд | Господарський суд Полтавської області |
Дата ухвалення рішення | 28.05.2025 |
Оприлюднено | 02.06.2025 |
Номер документу | 127677512 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають з правочинів щодо акцій, часток, паїв, інших корпоративних прав в юридичній особі купівлі-продажу, з них поставки товарів, робіт, послуг, з них |
Господарське
Господарський суд Полтавської області
Киричук О.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні