Справа № 2-1460/10
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28 жовтня 2010 року Бородянський районний суд
Київської області в складі : головуючого – судді Унятицького Д.Є.,
при секретарі – Клочко Т.С.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в смт. Бородянка цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління Пенсійного фонду України у Бородянському районі Київської області про зобов"язання здійснити перерахунок додаткової пенсії, підвищення та доплати до пенсії, стягнення недоотриманих коштів пенсії,
в с т а н о в и в:
У серпні 2010 року позивач звернувся до суду з вказаним позовом, мотивуючи свої вимоги тим, що він пенсіонер, постійно проживає в зоні посиленого радіологічного контролю, крім того, віднесений до другої категорії громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Відповідно до положень ст. 39, 51 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" має право на щомісячну додаткову пенсію за шкоду, заподіяну здоров'ю, у розмірі 30 відсотків мінімальної пенсії за віком, та на щомісячну доплату до пенсії, як непрацюючий пенсіонер який проживає на території радіоактивного забруднення в розмірі мінімальної заробітної плати.
Проте відповідачем нарахування та сплата йому додаткової пенсії та щомісячних доплат здійснювалася всупереч чинному законодавству.
Крім того, він відповідно до ст.1 Закону України "Про соціальний захист дітей війни" є дитиною війни і відповідно до ст.6 цього Закону з 1 січня 2006 року має право на отримання щомісячної соціальної допомоги в розмірі тридцяти відсотків мінімальної пенсії за віком. Однак, в 2006-2007 роках він зазначену допомогу не отримував, а в 2008-2010 роках отримував у значно меншому розмірі.
Просив зобов’язати Управління Пенсійного фонду в Бородянському районі Київської області провести перерахунок його пенсії з 1 липня 2007 року по 30 червня 2010 року по ст.6 Закону України "Про соціальний захист дітей війни". Стягнути з Управління Пенсійного фонду України у Бородянському районі Київської області на його користь недоплачену суму підвищення до пенсії відповідно до ст.6 Закону України "Про соціальний захист дітей війни" за період з 1 вересня 2007 року по 31 серпня 2010 року в розмірі 4178,4 грн.
Зобов’язати Управління Пенсійного фонду України в Бородянському районі Київської області здійснити перерахунок його додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров"ю та стягнути заборгованість за період з 1 вересня 2007 року по 31 серпня 2010 року в розмірі 3203,07 грн.
Зобов’язати Управління Пенсійного фонду України в Бородянському районі Київської області провести перерахунок щомісячної доплати до пенсії як непрацюючому пенсіонеру проживаючому на території радіоактивного забруднення згідно ст. 39 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" з 1 вересня 2007 року по 31 серпня 2010 року. Стягнути на його користь недоплачену суму щомісячної доплати за проживання в зоні посиленого радіоекологічного контролю за період з 1 серпня 2007 року по 30 липня 2010 року в розмірі 22775,8 грн.
Позивач в судове засідання не з'явився, просив слухати справу без його участі.
Відповідач в судове засідання свого представника не направив, до суду надіслав заперечення, просив справу розглядати без участі його представника, позов не визнає, вважає, що позивачу правомірно, відповідно до діючого законодавства проводилось нарахування та виплата пенсії, до того ж, позивачем пропущено строк позовної давності.
Дослідивши письмові докази по справі, суд вважає, що позов підлягає частковому задоволенню.
Судом встановлено, що позивач являється дитиною війни, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи другої категорії та непрацюючим пенсіонером, який проживає на території зони посиленого радіолоекологічного контролю, що підтверджується копіями паспорту, посвідчень, довідки (а.с.15-17, 19-20) та визнається відповідачем.
Як вбачається з довідки Управління ПФУ у Бородянському районі (а.с.9) та заперечення відповідача (а.с.27-30) позивач перебуває на обліку в УПФУ в Бородянському районі і отримує пенсію за віком. Розмір додаткової пенсії за шкоду заподіяну здоров"ю визначався відповідно до постанов КМ України. З 1 січня 2008 року за Законом України „Про державний бюджет на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України” розрахунок додаткової пенсії встановлено у розмірі 15 відсотків прожиткового мінімуму визначеного для осіб, які втратили працездатність, розрахунок доплати до пенсії непрацюючим пенсіонерам, які проживають в зоні посиленого радіоекологічного контролю, який передбачений статтею 39 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" проводився відповідно до постанови КМ України № 836 від 26 липня 1996 року в розмірі 5,20 грн. Крім того, позивачу надбавка, як дитині війни виплачувалась з січня 2008 року в розмірі 10 % прожиткового мінімуму.
Відповідно до ст. 6 Закону України "Про соціальний захист дітей війни" із змінами і доповненнями, внесеними Законом України від 20 грудня 2005 року N 3235-IV, дітям війни пенсії або щомісячне довічне грошове утримання чи державна соціальна допомога, що виплачується замість пенсії, підвищуються на 30 відсотків мінімальної пенсії за віком, однак, дію вказаної норми на 2006 рік було зупинено на підставі Закону України від 20 грудня 2005 року.
Відповідно до п.12 ст.71 Закону України "Про Державний бюджет України на 2007 рік" на 2007 рік дію ст.6 Закону України "Про соціальний захист дітей війни" було зупинено з урахуванням статті 111 "Закону України "Про Державний бюджет України на 2007 рік", відповідно до якої в 2007 році підвищення пенсії або щомісячного грошового утримання, яке вплачується замість пенсії виплачується особам, які є інвалідами, в розмірі 50% від розміру надбавки, встановленої для учасників війни.
Згідно рішення Конституційного Суду України від 09 липня 2007 року № 6-рп/2007 зупинення дії статті 6 на 2007 рік, передбачене пунктом 12 статті 71 Закону України Про Державний бюджет України на 2007 рік від 19 грудня 2006 року № 489-V, визнано таким, що не відповідає Конституції України (є неконституційним).
В 2008 році статтю 6 Закону України "Про соціальний захист дітей війни" відповідно до підпункту 2 пункту 41 Розділу ІІ Закону України "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України" №107-VI від 28 грудня 2007 року, було викладено в новій редакції відповідно до якої дітям війни до пенсії або щомісячного довічного грошового утримання чи державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії, виплачується підвищення у розмірі надбавки, встановленої для учасників війни.
Зміни, внесені підпунктом 2 пункту 41 розділу II Закону України від 28.12.2007 р. N 107-VI, визнано такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційними), згідно з Рішенням Конституційного Суду України від 22 травня 2008 року N 10-рп/2008.
Тому суд вважає, що позивач з 9 липня по 31 грудня 2007 року та з 22 травня 2008 року по 30 червня 2010 року мав право на отримання підвищення до пенсії відповідно до положень Закону України "Про соціальний захист дітей війни", тобто, у розмірі 30% мінімальної пенсії за віком.
Відповідно до ч.1 ст.28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" мінімальна пенсія за віком встановлюється у розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом.
При цьому суд не приймає до уваги положення ч.3 ст.28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", з якої випливає, що мінімальний розмір пенсії за віком, встановлений абзацом першим частини першої цієї статті, застосовується виключно для визначення розмірів пенсій, призначених згідно з цим Законом, оскільки наявність такої норми та відсутність іншого мінімального розміру пенсії за віком не є підставою для відмови в реалізації позивачем конституційної гарантії та права на отримання підвищення пенсії виходячи з розміру мінімальної пенсії за віком, як це встановлено статтею 6 ЗУ "Про соціальний захист дітей війни".
Також судом не приймаються до уваги посилання відповідача на те, що позивачу вказане підвищення нараховувалось та виплачувалось відповідно до розмірів встановлених Постановами Кабінету Міністрів України, оскільки згідно з положеннями ч. 4 ст. 8 ЦПК України у разі невідповідності правового акта закону України, міжнародному договору, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, суд застосовує правовий акт законодавства, який має вищу юридичну силу.
Отже, за конституційними нормами, виходячи з пріоритетності законів над підзаконними актами, при визначенні розміру підвищення пенсії позивачеві застосуванню підлягають норми ст. 6 ЗУ "Про соціальний захист дітей війни".
За таких обставин, суд вважає, що позивач мав право з 9 липня по 31 грудня 2007 року та з 22 травня 2008 року по 31 серпня 2010 року на надбавку, передбачену статтею 6 Закону України "Про соціальний захист дітей війни", у розмірі 30 % мінімальної пенсії за віком, яка відповідає прожитковому мінімуму для осіб, які втратили працездатність.
Однак, відповідно до ст.257,267 ЦК України позовні вимоги до 31 серпня 2007 року не підлягають задоволенню.
У період з 1 вересня 2007 року по 31 грудня 2007 року та з 22 травня 2008 року по 31 серпня 2010 року, відповідно до Законів України "Про Державний бюджет України на 2007 рік", «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України», «Про Державний бюджет України на 2009 рік», «Про встановлення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати» від 20 жовтня 2009 року та «Про Державний бюджет України на 2010 рік», прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність, становив: з 1 липня 2007 року – 406 грн., з 1 жовтня 2007 року – 411 грн., з 22 травня 2008 року – 481 грн., з 1 липня 2008 року – 482 грн., з 1 жовтня 2008 року – 498 грн., з 1 листопада 2009 року – 573 грн., з 1 січня 2010 року – 695грн, з 1 квітня 2010 року – 706 грн.. з 1 липня 2010 року – 709 грн.
Таким чином, позивачу з 1 вересня по 31 грудня 2007 року та з 22 травня 2008 року по 31 серпня 2010 року повинно було нараховано надбавку, передбачену статтею 6 Закону України "Про соціальний захист дітей війни" в сумі 5088,65 грн.
Оскільки у зазначений період, відповідно до довідки (а.с.9) позивачу було сплачено надбавку, як дитині війни в сумі 1382,8 грн., то недонарахована та не виплачена сума надбавки становить 3705,85 грн.
Відповідно до ч.3 ст. 51 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" особам, віднесеним до категорії 2, додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, призначається у розмірі 30 процентів мінімальної пенсії за віком.
Законом України "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 28 грудня 2007 року № 107-VI п.28 розділу ІІ вносились зміни в Закон України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", зокрема в статтю 51, яка викладалась в новій редакції та змінювала у бік зниження особам, віднесеним до категорії 4 розмір щомісячної додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, - з 30 % прожиткового мінімуму до 15% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.
Однак, рішенням Конституційного суду України № 10-рп/2008 від 22 травня 2008 року положення вказаних статей Закону України "Про державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 28 грудня 2007 року № 107-VI визнано неконституційними.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з положеннями ч. 4 ст. 8 ЦПК України у разі невідповідності правового акта закону України, міжнародному договору, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, суд застосовує правовий акт законодавства, який має вищу юридичну силу.
Отже, за конституційними нормами, виходячи з пріоритетності законів над підзаконними актами, при визначенні розміру пенсій позивачу застосуванню підлягає ч.3 ст. 51 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", а не постанови Кабінету Міністрів України, які істотно звужують обсяг встановлених законом прав позивача.
З положень ст.51 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" випливає, що під час визначення щомісячної додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, за основу нарахування береться мінімальна пенсія за віком, яка визначається лише за правилами, передбаченими ч.1 ст.28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", іншого нормативно-правового акта, який би визначав цей розмір або встановлював інший розмір, немає.
При цьому суд не приймає до уваги положення ч.3 ст.28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", з якої випливає, що мінімальний розмір пенсії за віком, встановлений абзацом першим частини першої цієї статті, застосовується виключно для визначення розмірів пенсій, призначених згідно з цим Законом, оскільки наявність такої норми та відсутність іншого мінімального розміру пенсії за віком не є підставою для відмови в реалізації позивачем конституційної гарантії та права на отримання пенсії і щомісячної додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, виходячи з розміру мінімальної пенсії за віком, як це встановлено статтею 51 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".
Також безпідставним є посилання відповідача на відсутність коштів щодо забезпечення виплати зазначених пенсій у таких розмірах, оскільки органи державної влади не можуть посилатися на відсутність коштів як на причину невиконання своїх зобов'язань, які встановлені ст.46 Конституції України та статтею 51 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", щодо визначення розміру та виплати пенсій.
Відповідно до ч. 3 ст. 67 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", яка набрала чинності 31 жовтня 2006 року, у разі збільшення розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного Законом, підвищується розмір додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, особам, віднесеним до 1, 2, 3, 4 категорій, та розмір щомісячної компенсації сім'ям за втрату годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи. Перерахунок пенсії здійснюється з дня встановлення нового розміру прожиткового мінімуму.
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" мінімальний розмір пенсій за віком встановлюється в розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом.
За таких обставин суд вважає, що позивач з 1 вересня 2007 року по 31 грудня 2007 року та з 22 травня 2008 року по 31 серпня 2010 року мав право на призначення додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, у розмірі 30 процентів мінімальної пенсії за віком, який відповідає розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.
У період з 1 вересня 2007 року по 31 грудня 2007 року та з 22 травня 2008 року до 31 серпня 2010 року, відповідно до Законів України "Про Державний бюджет України на 2007 рік", «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України», «Про Державний бюджет України на 2009 рік», «Про встановлення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати» від 20 жовтня 2009 року та «Про Державний бюджет України на 2010 рік», прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність, становив: з 1 липня 2007 року – 406 грн., з 1 жовтня 2007 року – 411 грн., з 22 травня 2008 року – 481 грн., з 1 липня 2008 року – 482 грн., з 1 жовтня 2008 року – 498 грн., з 1 листопада 2009 року – 573 грн., з 1 січня 2010 року – 695грн, з 1 квітня 2010 року – 706 грн. з 1 липня 2010 року – 709 грн.
Враховуючи розмір прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність з 1 вересня 2007 року по 31 грудня 2007 року та з 22 травня 2008 року по 31 серпня 2010 року позивачу повинно було нараховано суму додаткової пенсії в розмірі 5088,65 грн.
Оскільки у зазначений період, відповідно до довідки (а.с.9), позивачу було сплачено додаткову пенсію в сумі 2371,23 грн., то недонарахована та не виплачена сума додаткових пенсій становить 2717,42 грн.
Відповідно до абзацу 4 частини 1 статті 39 ЗУ України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", непрацюючим пенсіонерам, які проживають в зоні посиленого радіоекологічного контролю, провадиться доплата до пенсії в розмірі однієї мінімальної заробітної плати.
У 2007 році дія абзацу 4 частини 1 статті 39 ЗУ "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" в частині виплати компенсацій і допомог у розмірах відповідно до мінімальної заробітної плати, була зупинена, відповідно до Закону України від 19 грудня 2006 року N 489-V "Про Державний бюджет України на 2007 рік".
Однак рішенням Конституційного Суду України від 09 липня 2007 року N 6-рп/2007 вказані зміни до Закону були визнані неконституційними, тобто такими, які не відповідають Конституції України.
У 2008 році частину першу та другу статті 39 ЗУ "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" було замінено однією частиною такого змісту: "Громадянам, які працюють на територіях радіоактивного забруднення, провадиться доплата в порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України" відповідно до Закону України "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України" №107-VI від 28 грудня 2007 року.
Однак вищезазначені зміни до Закону також рішенням Конституційного Суду України від 22 травня 2008 року N 10-рп/2008 були визнані неконституційними.
Одночасно слід зазначити, що з 2004 року розмір мінімальної заробітної плати встановлювався Законом України "Про Державний бюджет України" (на відповідний рік). Положення Законів України "Про Державний бюджет України" не містить обмежень щодо можливості застосування розміру мінімальної заробітної плати з метою реалізації норми ст. 39 ЗУ "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".
За таких обставин суд вважає, що позивач з 1 вересня 2008 року по 31 серпня 2010 року мав право на щомісячну грошову доплату до пенсії в розмірі однієї мінімальної заробітної плати.
Враховуючи розмір мінімальної заробітної плати (з 1 липня 2008 року – 525 грн., з 1 жовтня 2008 року – 545 грн., з 1 грудня 2008 року – 605 грн., з 1 квітня 2009 року – 625 грн., з 1 липня 2009 року – 630 грн., з 1 жовтня 2009 року – 650 грн., з 1 листопада 2009 року – 744 грн., з 1 січня 2010 року 869 грн., з 1 квітня 2010 року – 884 грн., з 1 липня 2010 року – 888 грн.), що встановлені Законами України "Про Державний бюджет України на 2007 рік", «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України», «Про Державний бюджет України на 2009 рік», «Про встановлення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати» від 20 жовтня 2009 року та «Про Державний бюджет України на 2010 рік» позивачу з 1 вересня 2008 року по 31 серпня 2010 року повинно було нараховано щомісячну грошову доплату до пенсії в розмірі 20537,35 грн.
Таким чином, оскільки позивачу відповідно до довідки (а.с.9), було нараховано та сплачено щомісячну доплату в розмірі 162,88 грн., то сума недонарахованої та несплаченої щомісячної доплати становить 20374,47 грн.
Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне, частково задовольняючи позовні вимоги, зобов'язати Управління ПФУ в Бородянському районі Київської області провести позивачу перерахунок його пенсії, відповідно до ст.39,51 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", з 1 вересня 2007 року по 31 грудня 2007 року та з 22 травня 2008 року по 31 серпня 2010 року як потерпілому від Чорнобильської катастрофи 2 категорії, нарахувавши щомісячну додаткову пенсію за шкоду заподіяну здоров"ю, – у розмірі 30 процентів мінімальної пенсії за віком, виходячи зі встановленого розміру мінімальної пенсії за віком, який відповідає розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, та нарахувавши щомісячну грошову доплату як непрацюючому пенсіонеру, який проживає на території зони посиленого радіологічного контролю в розмірі однієї мінімальної заробітної плати.
Стягнути з Управління Пенсійного фонду України Бородянського району Київської області на користь позивача недоплачені з 1 вересня по 31 грудня 2007 року та з 22 травня 2008 року по 31 серпня 2010 року суми щомісячної додаткової пенсії за шкоду заподіяну здоров"ю в розмірі 2717,42 грн. та щомісячної грошової доплати за проживання у зоні посиленого радіоекологічного контролю в розмірі 20374,47 грн.
Зобов"язати Управління Пенсійного фонду України у Бородянському районі Київської області з 1 вересня 2007 року по 31 грудня 2007 року та з 22 травня 2008 року по 31 серпня 2010 року здійснити перерахунок пенсії позивача відповідно до ст.6 Закону України "Про соціальний захист дітей війни", встановивши щомісячне підвищення до пенсії в розмірі 30% мінімальної пенсії за віком, який відповідає розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.
Стягнути з Управління Пенсійного фонду України у Бородянському районі Київської області на користь позвача недоплачену суму підвищення до пенсії відповідно до ст.6 Закону України "Про соціальний захист дітей війни" за період з 1 вересня по 31 грудня 2007 року та з 22 травня 2008 року по 31серпня 2010 року в розмірі 3705,85 грн.
В іншій частині позову необхідно відмовити.
Керуючись ст.10, 11, 209, 174, 212-215, 218 ЦПК України, ст.257,267 ЦК, ст. 39,51,67 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", ст. 28 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування", Законами України "Про державний бюджет України на 2007 рік", "Про державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України", "Про державний бюджет України на 2009 рік", "Про державний бюджет України на 2010 рік" та Законом України "Про встановлення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати" від 20 жовтня 2009 року, суд
в и р і ш и в:
Позов ОСОБА_1 до Управління Пенсійного фонду України у Бородянському районі Київської області про зобов"язання здійснити перерахунок додаткової пенсії, підвищення та доплати до пенсії, стягнення недоотриманих коштів пенсії задовольнити частково.
Зобов'язати Управління Пенсійного фонду України Бородянського району Київської області провести перерахунок пенсії ОСОБА_1, відповідно до ст.39,51 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", з 1 вересня 2007 року по 31 грудня 2007 року та з 22 травня 2008 року по 31 серпня 2010 року як потерпілому від Чорнобильської катастрофи 2 категорії, нарахувавши щомісячну додаткову пенсію за шкоду заподіяну здоров"ю, – у розмірі 30 процентів мінімальної пенсії за віком, виходячи зі встановленого розміру мінімальної пенсії за віком, який відповідає розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, та нарахувавши щомісячну грошову доплату як непрацюючому пенсіонеру, який проживає на території зони посиленого радіологічного контролю, в розмірі однієї мінімальної заробітної плати.
Стягнути з Управління Пенсійного фонду України Бородянського району Київської області на користь ОСОБА_1 за період з 1 вересня по 31 грудня 2007 року та з 22 травня 2008 року по 31 серпня 2010 року недоплачену суму щомісячної додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров"ю, в сумі 2717 (дві тисячі сімсот сімнадцять) гривень 42 копійки та недоплачену суму щомісячної грошової доплати за проживання у зоні посиленого радіоекологічного контролю в розмірі 20374 (двадцять тисяч триста сімдесят чотири) гривні 47 копійок.
Зобов"язати Управління Пенсійного фонду України у Бородянському районі Київської області з 1 вересня 2007 року по 31 грудня 2007 року та з 22 травня 2008 року по 31 серпня 2010 року здійснити перерахунок пенсії ОСОБА_1 відповідно до ст.6 Закону України "Про соціальний захист дітей війни", встановивши щомісячне підвищення до пенсії в розмірі 30% мінімальної пенсії за віком, який відповідає розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.
Стягнути з Управління Пенсійного фонду України у Бородянському районі Київської області на користь ОСОБА_1 недоплачену суму підвищення до пенсії відповідно до ст.6 Закону України "Про соціальний захист дітей війни" за період з 1 вересня по 31 грудня 2007 року та з 22 травня 2008 року по 31 серпня 2010 року в розмірі 3 705 (три тисячі сімсот п'ять) гривень 85 копійок.
В іншій частині в позові відмовити.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом десяти днів з дня його проголошення до Апеляційного суду Київської області через Бородянський районний суд Київської області. Особи, які брали участь у справі, але не були присутні у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, можуть подати апеляційну скаргу протягом десяти днів з дня отримання копії цього рішення.
Головуючий - суддя Унятицький Д.Є.
Суд | Бородянський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 28.10.2010 |
Оприлюднено | 10.11.2010 |
Номер документу | 12069291 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Бородянський районний суд Київської області
Унятицький Дмитро Євгенович
Цивільне
Голопристанський районний суд Херсонської області
Охтень Аліна Андріївна
Цивільне
Тячівський районний суд Закарпатської області
Розман Михайло Михайлович
Цивільне
Першотравневий районний суд Донецької області
Бутенко Анатолій Петрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні