Ухвала
від 30.07.2024 по справі 7/191-04
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Пирогова, 29, м. Вінниця, 21018, тел./факс (0432)55-80-00, (0432)55-80-06 E-mail: inbox@vn.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

про відмову в задоволенні скарги на дії або бездіяльність

органу ДВС, приватного виконавця

"30" липня 2024 р. Cправа № 7/191-04

Суддя Господарського суду Вінницької області Яремчук Ю.О. розглянувши скаргу Корякіна Дмитра Вадимовича (вх. № канц. №01-34/6411/24 від 20.06.2024) на дії заступника начальника Управління начальника відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Калинчука Сергія Ігоровича подану у справі

за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю "Українські національні напої" (пр-т Героїв Сталінграду, 18-А, м. Київ)

до: Державного підприємства "Чечельницький спиртовий завод" (вул. Паркова, буд. 17, м.Чечельник, Чечельницький район, Вінницька область, 24800)

про стягнення 90 938,00 грн

Секретар судового засідання Надтока Т.О.

за участю представників сторін:

скаржника: Корякін Д.В.

інші представники не з`явились

В С Т А Н О В И В :

В провадженні Господарського суду Вінницької області перебувала справа за позовом ТОВ "Українські національні напої" до ДП "Чечельницький спиртовий завод" про стягнення 90 938,00 грн.

17.08.2004 судом винесено рішення у даній справі. 30.08.2004 на виконання рішення суду було видано відповідний наказ. 11.08.2023 на електронну адресу суду від ФОП Корякіна Д.В. надійшла заява б/н від 11.08.2023 про заміну сторони стягувача під час примусового виконання рішення господарського суду Вінницької області від 17.08.2004 по справі № 7/191-04, згідно наказу Господарського суду Вінницької області від 30.08.2004 - ТОВ "Українські національні напої" на його правонаступника - ФОП Корякіна Д.В; та про поновлення строку пред`явлення до виконання наказу суду від 30.08.2004 у справі № 7/191-04.

Згідно автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 11.08.2023, вказану заяву ФОП Корякіна Д.В. про заміну сторони виконавчого провадження, передано на розгляд судді Тісецького С.С.

Ухвалою суду від 21.08.2023 задоволено заяву ФОП Корякіна Д.В. б/н від 11.08.2023 року про заміну сторони виконавчого провадження та про поновлення строку пред`явлення до виконання наказу суду від 30.08.2004 року у справі № 7/191-04. Замінено сторону у виконавчому провадженні з примусового виконання рішення Господарського суду Вінницької області від 17.08.2004 року по справі №7/191-04, на виконання якого було видано наказ Господарського суду Вінницької області від 30.08.2004 року по справі № 7/191-04 - ТОВ "Українські національні напої" (Черкаська обл., м. Кам`янка, вул. Пушкіна, 54, код 32023008) на його правонаступника - ФОП Корякіна Дмитра Вадимовича ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ). Поновлено строк для пред`явлення до виконання наказу Господарського суду Вінницької області від 30.08.2004 по справі № 7/191-04, виданого на виконання рішення Господарського суду Вінницької області від 17.08.2004 року по справі № 7/191-04.

20.06.2024 через систему електронний суд надійшла скарга Корякіна Дмитра Вадимовича (вх. канцелярії суду №01-34/6411/24 від 20.06.2024), на дії заступника начальника Управління начальника відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Калинчука Сергія Ігоровича, подану у справі.

Відповідно до протоколу передачі судової справи раніше визначеному складу суду вищезазначену скаргу передано на розгляд судді Яремчуку Ю.О.

За приписами ст. 339, ч. 1 ст. 342 ГПК України сторони виконавчого провадження мають право звернутися до суду із скаргою, якщо вважають, що рішенням, дією або бездіяльністю державного виконавця чи іншої посадової особи органу державної виконавчої служби або приватного виконавця під час виконання судового рішення, ухваленого відповідно до цього Кодексу, порушено їхні права. Скарга розглядається у десятиденний строк у судовому засіданні за участю стягувача, боржника і державного виконавця або іншої посадової особи органу державної виконавчої служби чи приватного виконавця, рішення, дія чи бездіяльність яких оскаржуються.

З огляду на викладене, з метою дослідження обставин в обґрунтування поданої скарги слід призначити судове засідання з повідомленням сторін та представника органу ДВС.

Ухвалою суду від 25.06.2024 призначено скаргу до розгляду в судовому засіданні на 02.07.2024.

На визначену дату судом в судове засідання з`явився скаржник, інші учасники судового процесу не з`явились, про дату час та місце судового засідання належним чином повідомлений ухвалою суду від 25.05.2024.

Поряд з цим, суд зазначає, що 02.07.2024 у зв`язку із відключенням електричної енергій у приміщенні Господарського суду Вінницької області з 10:00-12:00 год, судове засідання у справі № 7/191-04 було перервано об 11:24 годині на етапі судового засідання обґрунтуванням Корякіна Дмитра Вадимовича скарги (вх. № канц. №01-34/6411/24 від 20.06.2024) на дії заступника начальника Управління начальника відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Калинчука Сергія Ігоровича, подану у справі № 7/191-04, у зв`язку із закінченням часу дії альтернативного джерела живлення звукозаписуючої системи та ПК, що відображено у відповідній службовій записці № 184/2024.

З огляду на викладене суд дійшов висновку про відкладення розгляду скарги по справі.

Ухвалою суду від 02.07.2024 повідомлено учасників судового процесу про судовий розгляд скарги на дії органу ДВС, що відбудеться 30.07.2024.

16.07.2024 на адресу суду надійшли пояснення № 16799/4.1-22/1 від 15.07.2024 заступника начальника Управління - начальника відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Калинчука С.І. на скаргу Фізичної особи-підприємця Корякіна Дмитра Вадимовича.

На визначену судом дату у судове засідання у режимі відеоконференції з`явився скаржник.

Представники сторін та державний виконавець не з`явились, про дату, час та місце судового засідання повідомлялись ухвалою суду від 02.07.2024.

В обґрунтування поданої скарги вказано: рішенням Господарського суду Вінницької області від 17.08.2004 по справі №7/191-04, стягнуто з ДП "Чечельницький спиртовий завод" на користь ТОВ "Українські національні напої" 90 938,00 грн боргу; 909,38 грн відшкодування витрат на держмито; 118,00 грн. відшкодування витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.

30.08.2004 на виконання вищевказаного рішення, господарським судом Вінницької області був виданий відповідний наказ.

У зв`язку з невиконанням ДП "Чечельницький спиртовий завод", у тому числі і вищевказаного судового рішення, 29 березня 2005 ТОВ "Українські національні напої" звернулося до суду із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство вих. №4, із проханням порушити справу про банкрутство ДП "Чечельницький спиртовий завод", визнати ТОВ "Українські національні напої" кредитором з грошовими вимогами у сумі 355 892,97 грн., в якій зазначає, що: «Наказ господарського суду Вінницької області від 30.08.2004 по справі №7/191-04 про стягнення боргу в сумі 90 938,00 грн. направлений для примусового виконання у відділ Державної виконавчої служби Чечельницького районного управління юстиції. На підставі постанови державного виконавця від 02.03.2005 про закінчення виконавчого провадження по справі №7/191-04, наказ повернуто кредитору без виконання». До заяви, серед іншого, було додано оригінал наказу господарського суду Вінницької області від 30.08.2004 по справі №7/191-04.

Ухвалою господарського суду Вінницької області від 19.04.2005 по справі №5/75-05, порушено провадження у справі про банкрутство, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника - ДП "Чечельницький спиртовий завод".

У ст. 7 ЗУ «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», у редакції, що діяла на момент порушення провадження у справі про банкрутство, було зазначено, що заява про порушення справи про банкрутство подається боржником або кредитором у письмовій формі, підписується керівником боржника чи кредитора (іншою особою, повноваження якої визначені законодавством або установчими документами), громадянином - суб`єктом підприємницької діяльності (його представником).

До заяви кредитора додаються відповідні документи:

- рішення суду які розглядали вимоги кредитора до боржника;

- копія неоплаченого розрахункового документа, за яким відповідно до законодавства здійснюється списання коштів з рахунків боржника, з підтвердженням банківською установою боржника про прийняття цього документа до виконання із зазначенням дати прийняття, виконавчі документи (виконавчий лист, виконавчий напис нотаріуса тощо) чи інші документи, які підтверджують визнання боржником вимог кредиторів;

- докази того, що вартість предмета застави є недостатньою для повного задоволення вимоги, забезпеченої заставою у разі, якщо єдина підтверджена вимога кредитора, який подає заяву, забезпечена активами боржника.

Ст. 1 ЗУ «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», у редакції, що діяла на момент порушення провадження у справі про банкрутство, було унормовано, що мораторій на задоволення вимог кредиторів - зупинення виконання боржником грошових зобов`язань і зобов`язань щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), термін виконання яких настав до дня введення мораторію, і припинення заходів, спрямованих на забезпечення виконання цих зобов`язань та зобов`язань щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), застосованих до прийняття рішення про введення мораторію

Ст. 12 ЗУ «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» у редакції, що діяла на момент порушення провадження у справі про банкрутство, встановлювала, що протягом дії мораторію на задоволення вимог кредиторів:

- забороняється стягнення на підставі виконавчих документів та інших документів, за якими здійснюється стягнення відповідно до законодавства;

- не нараховуються неустойка (штраф, пеня), не застосовуються інші санкції за невиконання чи неналежне виконання грошових зобов`язань і зобов`язань щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів).

Дія мораторію припиняється з дня припинення провадження у справі про банкрутство.

У ст. 65 ЗУ «Про виконавче провадження», у редакції, що діяла на момент порушення провадження у справі про банкрутство, було зазначено, що у випадку ліквідації боржника - юридичної особи, в тому числі внаслідок визнання боржника банкрутом, виконавчий документ передається до л: або арбітражного керуючого для вирішення питання про подальший порядок виконання рішення у встановленому законодавством порядку.

Ухвалою підготовчого засідання від 17.05.2005 по справі №5/75-05, визнано вимоги кредитора ТОВ "Українські національні напої" до боржника в сумі 355 892,97 грн, у зв`язку з невиконанням у тому числі і рішення господарського суду Вінницької області від 17.08.2004 по справі №7/191-04.

У подальшому ТОВ "Українські національні напої" звернулося до суду із заявою від 15 червня 2005, про збільшення позивних вимог у справі про банкрутство вих. №11, із проханням збільшити позивні вимоги кредитора та включити до реєстру кредиторів суму основного боргу - 133 577,54 грн., інформаційні послуги - 2 124,00 грн., державне мито - 5 026,66 грн., в якій зазначає, що: «На час подання заяви, боржник мав перед кредитором безспірні борги, які не були включені Кредитором в позовну заяву про порушення провадження про банкрутство, а саме: у тому числі згідно рішення суду від 17.08.04 по справі №7/191-04, державне мито - 909,38 грн., інформаційні послуги - 118,00 грн.».

Ухвалою господарського суду Вінницької області від 28.07.2005 по справі №5/75-05, визнано вимоги та затверджено реєстр вимог кредиторів боржника, у тому числі ТОВ "Українські національні напої" з сумою вимог 489 470,51 грн.

У подальшому ухвалою господарського суду Вінницької області від 18.05.2022 по справі №5/75-05, закрито провадження у справі про банкрутство ДП "Чечельницький спиртовий завод", оскільки органом приватизації прийнято рішення (наказ) про приватизацію єдиного майнового комплексу ДП "Чечельницький спиртовий завод" шляхом продажу на аукціоні з умовами та останнє повністю належить державі. Припинено дію мораторію введеного ухвалою господарського суду Вінницької області від 19.04.2005 по справі №5/75-05.

Згідно ст. 41 КУзПБ, у редакції, що діяла на момент закриття провадження у справі про банкрутство, встановлено, що мораторій на задоволення вимог кредиторів - це зупинення виконання боржником грошових зобов`язань і зобов`язань щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), строк виконання яких настав до дня введення мораторію, і припинення заходів, спрямованих на забезпечення виконання цих зобов`язань та зобов`язань щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), застосованих до дня введення мораторію.

Протягом дії мораторію на задоволення вимог кредиторів:

- забороняється стягнення на підставі виконавчих та інших документів, що містять майнові вимоги, у тому числі на предмет застави, за якими стягнення здійснюється в судовому або в позасудовому порядку відповідно до законодавства, крім випадків перебування виконавчого провадження на стадії розподілу стягнутих з боржника грошових сум (у тому числі одержаних від продажу майна боржника), перебування майна на стадії продажу з моменту оприлюднення інформації про продаж, а також у разі виконання рішень у немайнових спорах;

- забороняється виконання вимог, на які поширюється мораторій;

- не нараховується неустойка (штраф, пеня), не застосовуються інші фінансові санкції за невиконання чи неналежне виконання зобов`язань із задоволення всіх вимог, на які поширюється мораторій;

- зупиняється перебіг позовної давності на період дії мораторію;

- не застосовується індекс інфляції за весь час прострочення виконання грошового зобов`язання, три проценти річних від простроченої суми тощо.

Ухвалою господарського суду Вінницької області від 21 серпня 2023 по справі №7/191- 04, замінено сторону у виконавчому провадженні з примусового виконання рішення Господарського суду Вінницької області від 17.08.2004 року по справі №7/191-04, на виконання якого було видано наказ Господарського суду Вінницької області від 30.08.2004 року по справі № 7/191-04 - ТОВ "Українські національні напої" на його правонаступника - ФОП Корякіна Дмитра Вадимовича.

Постановою в.о. заступника начальника Управління - начальника відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Мельник Тетяною Петрівною від 05.09.2023, відкрито виконавче провадження №72682669, з примусового виконання наказу господарського суду Вінницької області від 30.08.2004 по справі №7/191-04.

Постановою в.о. заступника начальника Управління - начальника відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Мельник Тетяною Петрівною від 05.09.2023 у виконавчому провадженні №72682669, зупинено вчинення виконавчих дій, оскільки, Наказом Фонду державного майна України від 01.06.2021 № 943 «Про внесення змін до наказу Фонду державного майна України від 06.01.2021 № 5 «Про затвердження переліків об`єктів малої приватизації, що підлягають приватизації в 2021 році (із змінами)», єдиний майновий комплекс ДП "Чечельницький спиртовий завод", який включено до переліку об`єктів малої приватизації, передано для проведення приватизації до Регіонального відділення Фонду державного майна України по Вінницькій та Хмельницькій областях.

У зв`язку з не проведенням приватизації ЄМК ДП "Чечельницький спиртовий завод" у 2021 році, наказом Фонду державного майна України від 04.01.2022 №1 «Про затвердження переліків об`єктів малої приватизації, що підлягають приватизації в 2022 році, єдиний майновий комплекс ДП "Чечельницький спиртовий завод", включено до переліку об`єктів малої приватизації, що підлягають приватизації у 2022 році.

У подальшому, наказом Фонду державного майна України від 02.09.2022 №978 «Про внесення змін до наказу Фонду державного майна України від 04.01.2022 №1 «Про затвердження переліків об`єктів малої приватизації, що підлягають приватизації в 2022 році (із змінами)», внесено зміни до заголовка та пункту 1 наказу Фонду державного майна України від 04.01.2022 №1 «Про затвердження переліків об`єктів малої приватизації, що підлягають приватизації» виключивши слова та цифри «в 2022 році».

Варто зазначити, що лише на початку 2024 року, РЕГІОНАЛЬНЕ ВІДДІЛЕННЯ ФОНДУ ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ ПО ВІННИЦЬКІЙ ТА ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТЯХ, розпочало продаж ЄМК ДП "Чечельницький спиртовий завод" на електронному аукціоні.

Згідно інформації розміщеній на сайті ргоzzoro, наказом Регіонального відділення Фонду державного майна України по Вінницькій та Хмельницькій областях від 23.02.2024 №166, відмінено електронний аукціон за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій з продажу об`єкта малої приватизації єдиного майнового комплексу ДП «Чечельницький спиртовий завод».

14.03.2024 до Фонду державного майна України, мною було направлено звернення з проханням повідомити з яких підстав було відмінено електронний аукціон за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій з продажу об`єкта малої приватизації ЄМК ДП «Чечельницький спиртовий завод» та на яку дату планується проведення електронного аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій.

Листом від 09.04.2024, мене було повідомлено, що у зв`язку із ненадходженням до Державного бюджету запланованих обсягів грошових коштів від приватизації ЄМК ДП «Чечельницький спиртовий завод», електронний аукціон за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій було відмінено. Проведення електронного аукціону з умовами ЄМК ДП «Чечельницький спиртовий завод» буде здійснено після подання керівником підприємства оновлених показників фінансово-господарської діяльності станом на 31.03.2024.

У подальшому, я звернувся до голови Фонду державного майна України Коваль В.С. з проханням скасувати наказ Регіонального відділення Фонду державного майна України по Вінницькій та Хмельницькій областях від 23.02.2024 №166.

Листом від 09.05.2024, заступник голови Фонду Ігор Тимошенко повідомив, що пунктом 92 Порядку встановлено, що електронний аукціон за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій може бути відмінено за рішенням органу приватизації на будь-якому етапі до дня проведення аукціону.

Не погодившись із таким рішенням, 22.05.2024 заявник звернувся до Комітету Верховної Ради України з питань економічного розвитку з проханням встановити наявність/ відсутність порушень Фондом державного майна України моїх прав та інтересів під час приватизації ЄМК ДП «Чечельницький спиртовий завод», і направити такі матеріали для відповідного реагування в межах, встановлених законом, відповідному органу.

Листом від 31.05.2024, голова Комітету Верховної Ради України з питань економічного розвитку повідомив, що моє звернення направлено до Кабінету Міністрів України.

Окремо варто зазначити, що ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння процесам релокації підприємств в умовах воєнного стану та економічного відновлення держави» від 28.07.2022, внесено зміни до ЗУ "Про приватизацію державного і комунального майна", а саме, доповнено розділ «Прикінцеві та перехідні положення» пунктом 7-4, згідно якого установлено, що тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану положення абзаців другого - четвертого, п`ятого (у частині погашення простроченої кредиторської заборгованості, крім заборгованості перед бюджетом), сьомого - дев`ятого, одинадцятого, дванадцятого частини другої статті 26 Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна" не застосовуються. Положення цього абзацу не поширюються на випадки придбання у процесі приватизації майна Державного підприємства спиртової та лікеро-горілчаної промисловості "Укрспирт".

Згідно інформації з ЄДРПОУ, засновником ДП «Чечельницький спиртовий завод» значиться Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, отже на нього поширюються положення пункту 7-4 «Прикінцевих та перехідних положень» ЗУ "Про приватизацію державного і комунального майна".

Абзацом п`ятим другої статті 26 Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна" унормовано, що до договору купівлі-продажу включаються передбачені умовами аукціону, викупу зобов`язання сторін щодо погашення боргів із заробітної плати та перед бюджетом, простроченої кредиторської заборгованості підприємства.

Згідно п. 23 Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об`єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 р. № 432 - у разі проведення аукціону з умовами можуть бути визначені такі умови продажу об`єкта приватизації:

1) обов`язкові умови, передбачені абзацами п`ятим і шостим частини четвертої статті 15 та частиною другою (щодо визначення вартості невід`ємних поліпшень), абзацом другим частини третьої статті 18 Закону;

2) додаткові умови щодо погашення боргів із заробітної плати та перед бюджетом, простроченої кредиторської заборгованості підприємства.

Так, згідно ч. 3 інформаційного повідомлення Регіонального відділення Фонду державного майна України по Вінницькій та Хмельницькій областях про продаж об`єкта малої приватизації - єдиного майнового комплексу державного підприємства «Чечельницький спиртовий завод» розміщеного на сайті ргоzzoro, в умовах продажу зазначено, що покупець ЄМК ДП «Чечельницький спиртовий завод» зобов`язаний протягом шести місяців від дати переходу права власності забезпечити:

- погашення боргів із заробітної плати, перед бюджетом у розмірі, що складеться на дату переходу до покупця права власності на ЄМК ДП «Чечельницький спиртовий завод»;

- недопущення звільнення працівників ДП «Чечельницький спиртовий завод» з ініціативи покупця чи уповноваженого ним органу (за винятком вчинення працівником дій, за які передбачено звільнення на підставі пунктів 3, 4, 7, 8 частини першої статті 40 та статті 41 Кодексу законів про працю України).

Зобов`язання щодо погашення боргів - простроченої кредиторської заборгованості підприємства, до умов продажу не включено.

Отже, за результатами проведення аукціону, покупець, який придбає об`єкт приватизації, не зобов`язаний погашати прострочену кредиторську заборгованість ДП «Чечельницький спиртовий завод», у тому числі і перед мною, отже така заборгованість буде погашена за рахунок майна боржника, що не було включено до приватизації.

Окремо звертаю увагу, що у ч. 1 інформаційного повідомлення зазначено, що на балансі підприємства перебувають об`єкти, що не підлягають приватизації:

Житловий будинок 1 поверх, смт.Чечельник, вул. Орлова, 72

Житловий будинок 1 поверх, смт.Чечельник, вул.Орлова, 74

Житловий будинок 1 поверх, смт.Чечельник, вул.Орлова, 76

Житловий будинок 1 поверх, смт.Чечельник, вул.Орлова, 84

Житловий будинок 1 поверх, смт.Чечельник, вул. Орлова, 70

Житловий будинок 1 поверх, смт.Чечельник, вул.Котовського, 13

Житловий будинок 1 поверх, смт.Чечельник, вул.Святомихайлівська, 17

Житловий будинок 1 поверх, смт.Чечельник, вул.Котовського, 19

Сарай, смт.Чечельник, вул. Орлова

Сарай, смт.Чечельник, вул. Орлова

Сарай, смт.Чечельник, вул. Орлова

Сарай, смт.Чечельник, вул. Орлова

Паркан дерев`яний 300 м

Туалет шлаковий, смт.Чечельник, вул. Орлова

Водопровідна мережа 150 м

3-кімн.квартира, смт.Чечельник, вул. Паркова, 16

Протирадіаційне укриття площ.193,8 кв.м, смт.Чечельник, вул.Паркова, 17

Також варто зазначити, що згідно інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 29.08.2023, в повному господарському віданні ДП «Чечельницький спиртовий завод» знаходиться квартира АДРЕСА_2 . Згідно відповіді Міністерства внутрішніх справ України від 05.09.2023, за ДП «Чечельницький спиртовий завод» зареєстровані транспортні засоби марки ГАЗ у кількості 4 шт., проте відповідно до інформаційного повідомлення, до приватизації включено лише три транспортні засоби марки ГАЗ. Згідно листа АТ «Райффайзен Банк» від 12.09.2023? залишок коштів на рахунку ДП «Чечельницький спиртовий завод» складає 10,00 грн. Згідно листа Ощадбанк від 07.09.2023 залишок коштів на рахунку ДП «Чечельницький спиртовий завод» складає 4 481,40 грн.

Оскільки усе вищезазначене майно не включено до приватизації, а покупець, який придбає ЄМК ДП «Чечельницький спиртовий завод» не зобов`язаний погашати його прострочену кредиторську заборгованість, то після завершення приватизації у рамках виконавчого провадження буде звернено стягнення на таке майно, отже зупинення вчинення виконавчих дій до завершення приватизації є невиправданим.

22.05.2024 скаржник звернувся з клопотанням до заступника начальника Управління - начальника відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Калинчука Сергія Ігоровича, про продовження примусового виконання рішення Господарського суду Вінницької області по справі №7/191-04.

Листом від 17.06.2024, останній повідомив скаржника про відсутність підстав для застосування положень ч. 5 ст. 35 ЗУ «Про виконавче провадження».

Державний виконавець, заперечуючи проти скарги наголошує на тому, що відповідно до ст. 1 Закону України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна", встановлено мораторій на застосування примусової реалізації майна державних підприємств та господарських товариств, у статутних капіталах яких частка держави становить не менше 25 відсотків, господарських товариств в оборонно-промисловому комплексі, визначених частиною першою статті 1 Закону України "Про особливості реформування підприємств оборонно-промислового комплексу державної форми власності" (далі - підприємства), до вдосконалення визначеного законами України механізму примусової реалізації майна.

Відповідно до цілей Закону під примусовою реалізацією майна підприємств розуміється відчуження об`єктів нерухомого майна та інших основних засобів виробництва, що забезпечують ведення виробничої діяльності цими підприємствами, а також акцій (часток, паїв), що належать державі в майні інших господарських товариств і передані до статутних капіталів, акцій (часток) господарських товариств в оборонно-промисловому комплексі, визначених частиною першою статті 1 Закону України "Про особливості реформування підприємств оборонно-промислового комплексу державної форми власності" цих підприємств, якщо таке відчуження здійснюється шляхом звернення стягнення на майно боржника за рішеннями, що підлягають виконанню Державною виконавчою службою, крім рішень щодо виплати заробітної плати та інших виплат, що належать працівнику у зв`язку із трудовими відносинами, та рішень щодо зобов`язань боржника з перерахування фондам загальнообов`язкового державного соціального страхування заборгованості із сплати внесків до цих фондів, яка виникла до 1 січня 2011 року, та з перерахування органам Пенсійного фонду України заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Державний виконавець зауважує, що оскільки боржник є державним підприємством, примусова реалізація майна ДП «Чечельницький спиртовий завод» підпадає під дію мораторію, визначеного Законом України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна", а отже реалізація майна боржника на користь стягувача в рамках виконавчого провадження органом державної виконавчої служби суперечить вимогам ст. 1 Закону України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна".

Тобто, у разі отримання відповідного судового рішення про стягнення боргу, державний виконавець обмежений у заходах з його виконання, оскільки держава забороняє його виконання за рахунок майна боржника - державного підприємства відповідно до мораторію. Разом з цим, у випадку закінчення однорічного строку з дня завершення приватизації або у випадку припинення приватизації відповідного об`єкта приватизації, державним виконавцем буде вжито заходів, визначених частиною 5 статті 35 Закону.

Розглянувши матеріали скарги, оцінивши наявні докази на засадах всебічного, повного і об`єктивного розгляду в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом, судом встановлено таке.

Рішенням Господарського суду Вінницької області від 17.08.2004 по справі №7/191-04, стягнуто з ДП "Чечельницький спиртовий завод" на користь ТОВ "Українські національні напої" 90 938,00 грн боргу; 909,38 грн відшкодування витрат на держмито; 118,00 грн. відшкодування витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.

30.08.2004 на виконання вищевказаного рішення, господарським судом Вінницької області був виданий відповідний наказ.

У зв`язку з невиконанням ДП "Чечельницький спиртовий завод", у тому числі і вищевказаного судового рішення, 29 березня 2005 ТОВ "Українські національні напої" звернулося до суду із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство вих. №4, із проханням порушити справу про банкрутство ДП "Чечельницький спиртовий завод", визнати ТОВ "Українські національні напої" кредитором з грошовими вимогами у сумі 355 892,97 грн, в якій зазначає, що: «Наказ господарського суду Вінницької області від 30.08.2004 по справі №7/191-04 про стягнення боргу в сумі 90 938,00 грн. направлений для примусового виконання у відділ Державної виконавчої служби Чечельницького районного управління юстиції. На підставі постанови державного виконавця від 02.03.2005 про закінчення виконавчого провадження по справі №7/191-04, наказ повернуто кредитору без виконання». До заяви, серед іншого, було додано оригінал наказу господарського суду Вінницької області від 30.08.2004 по справі №7/191-04.

Ухвалою Господарського суду Вінницької області від 19.04.2005 року по справі №5/75-05 порушено провадження у справі про банкрутство, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника - ДП "Чечельницький спиртовий завод".

Ухвалою підготовчого засідання від 17.05.2005 року по справі №5/75-05 визнано вимоги кредитора ТОВ "Українські національні напої" до боржника в сумі 355 892,97 грн, у зв`язку з невиконанням у тому числі і рішення господарського суду Вінницької області від 23.09.2004 року по справі №7/193-04.

В подальшому, ТОВ "Українські національні напої" звернулося до суду з заявою від 15.06.2005 про збільшення позивних вимог у справі про банкрутство вих. №11, із проханням збільшити позовні вимоги кредитора та включити до реєстру кредиторів суму основного боргу - 133 577,54 грн., інформаційні послуги - 2 124,00 грн., державне мито - 5 026,66 грн., в якій зазначає, що на час подання заяви, боржник мав перед кредитором безспірні борги, які не були включені Кредитором в позовну заяву про порушення провадження про банкрутство, а саме: у тому числі згідно рішення суду від 23.09.2004 року по справі №7/193-04, державне мито - 165,25 грн, інформаційні послуги - 118,00 грн.

Ухвалою Господарського суду Вінницької області від 28.07.2005 року по справі №5/75-05 визнано вимоги та затверджено реєстр вимог кредиторів боржника, у тому числі ТОВ "Українські національні напої" з сумою вимог 489 470,51 грн.

В подальшому, ухвалою Господарського суду Вінницької області від 18.05.2022 по справі №5/75-05 закрито провадження у справі про банкрутство ДП "Чечельницький спиртовий завод", оскільки органом приватизації прийнято рішення (наказ) про приватизацію єдиного майнового комплексу ДП "Чечельницький спиртовий завод" шляхом продажу на аукціоні з умовами та останнє повністю належить державі. Припинено дію мораторію, введеного ухвалою Господарського суду Вінницької області від 19.04.2005 року по справі №5/75-05.

Ухвалою господарського суду Вінницької області від 21 серпня 2023 по справі №7/191-04, замінено сторону у виконавчому провадженні з примусового виконання рішення Господарського суду Вінницької області від 17.08.2004 по справі №7/191-04, на виконання якого було видано наказ Господарського суду Вінницької області від 30.08.2004 року по справі № 7/191-04 - ТОВ "Українські національні напої" на його правонаступника - ФОП Корякіна Дмитра Вадимовича.

Постановою в.о. заступника начальника Управління - начальника відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Мельник Тетяною Петрівною від 05.09.2023, відкрито виконавче провадження №72682669, з примусового виконання наказу господарського суду Вінницької області від 30.08.2004 по справі №7/191-04.

Постановою в.о. заступника начальника Управління - начальника відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Мельник Тетяною Петрівною від 05.09.2023 у виконавчому провадженні №72682669, зупинено вчинення виконавчих дій, оскільки Наказом Фонду державного майна України від 01.06.2021 № 943 «Про внесення змін до наказу Фонду державного майна України від 06.01.2021 № 5 «Про затвердження переліків об`єктів малої приватизації, що підлягають приватизації в 2021 році (із змінами)», єдиний майновий комплекс ДП "Чечельницький спиртовий завод", який включено до переліку об`єктів малої приватизації, передано для проведення приватизації до Регіонального відділення Фонду державного майна України по Вінницькій та Хмельницькій областях.

22.05.2024 скаржник звернувся з клопотанням до заступника начальника Управління - начальника відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Калинчука Сергія Ігоровича, про продовження примусового виконання рішення Господарського суду Вінницької області по справі №7/191-04.

Листом від 17.06.2024, останній повідомив про відсутність підстав для застосування положень ч. 5 ст. 35 ЗУ «Про виконавче провадження».

За доводами скаржника, наведена бездіяльність державного виконавця є неправомірною та підлягає усуненню шляхом поновлення порушеного права.

З врахуванням встановлених обставин, суд дійшов до таких висновків.

Статтею 18 ГПК України передбачено, що судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України.

Відповідно до ч.1 ст.326 ГПК України судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, - і за її межами.

За приписами статті 327 ГПК України виконання судового рішення здійснюється на підставі наказу, виданого судом, який розглядав справу як суд першої інстанції. Наказ, судовий наказ, ухвала суду мають відповідати вимогам до виконавчого документа, встановленим законом.

Умови і порядок виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), що відповідно до закону підлягають примусовому виконанню у разі невиконання їх у добровільному порядку, визначені Законом України "Про виконавче провадження".

Згідно зі ст. 1 Закону України "Про виконавче провадження" виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.

Частиною 1 ст. 13 Закону України "Про виконавче провадження" встановлено, що під час здійснення виконавчого провадження виконавець вчиняє виконавчі дії та приймає рішення шляхом винесення постанов, попереджень, внесення подань, складення актів та протоколів, надання доручень, розпоряджень, вимог, подання запитів, заяв, повідомлень або інших процесуальних документів у випадках, передбачених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Згідно з положеннями статті 18 Закону України "Про виконавче провадження" виконавець зобов`язаний здійснювати заходи примусового виконання рішень у спосіб та в порядку, які встановлені виконавчим документом і цим Законом.

Пунктом 12 ч. 1 ст. 34 Закону України "Про виконавче провадження" передбачено, що виконавець зупиняє вчинення виконавчих дій у разі включення єдиного майнового комплексу боржника - державного або комунального підприємства, пакета акцій (часток) у розмірі більше 50 відсотків статутного капіталу боржника - господарського товариства до переліку об`єктів малої або великої приватизації, що підлягають приватизації.

Згідно з ч.2 ст.34 Закону України "Про виконавче провадження", виконавець не пізніше наступного робочого дня, коли йому стало відомо про обставини, зазначені в частині першій цієї статті, зупиняє вчинення виконавчих дій, про що виносить відповідну постанову.

Пунктом 12 ч. 1 ст. 34 Закону України "Про виконавче провадження" передбачено, що виконавець зупиняє вчинення виконавчих дій у разі включення єдиного майнового комплексу боржника - державного або комунального підприємства, пакета акцій (часток) у розмірі більше 50 відсотків статутного капіталу боржника - господарського товариства до переліку об`єктів малої або великої приватизації, що підлягають приватизації.

Як встановлено судом, Перелік об`єктів малої приватизації державної власності, що підлягають приватизації, затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням Фонду державного майна України (ч. 3 ст.11 Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна").

Наказом Фонду державного майна України № 1 від 04.01.2022 «Про затвердження об`єктів малої приватизації, що підлягають приватизації в 2022 році» затверджено перелік об`єктів малої приватизації, що підлягають приватизації в 2022 році згідно із додатками.

Додатком № 1 до наказу Фонду державного майна України від 04.01.2022 затверджено перелік об`єктів малої приватизації, що підлягають приватизації. До вказаного переліку включено Державне підприємство "Чечельницький спиртовий завод".

Приписами ч.1 ст.10 Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна" визначено порядок приватизації державного і комунального майна передбачає, зокрема: формування та затвердження переліків об`єктів, що підлягають приватизації; опублікування переліку об`єктів, що підлягають приватизації, в офіційних друкованих виданнях державних органів приватизації, на офіційному веб-сайті ФДМ України, на офіційних сайтах місцевих рад та в електронній торговій системі; прийняття рішення про приватизацію; прийняття місцевою радою рішення про приватизацію об`єкта комунальної власності; опублікування інформації про прийняття рішення про приватизацію об`єкта та у випадках, передбачених цим Законом, інформації про вивчення попиту для визначення стартової ціни; проведення інвентаризації та оцінки відповідно до законодавства; проведення у випадках, передбачених законом, аудиту, екологічного аудиту об`єкта приватизації; перетворення державного або комунального підприємства в господарське товариство у процесі приватизації у випадках, передбачених цим Законом; затвердження плану розміщення акцій акціонерних товариств, створених у процесі приватизації, у випадках, передбачених цим Законом, та його виконання; затвердження у випадках, передбачених цим Законом, умов продажу об`єктів приватизації, розроблених аукціонною комісією; опублікування інформації про умови продажу, в тому числі стартову ціну об`єкта приватизації; проведення аукціону, укладення договору купівлі-продажу; укладення договору купівлі-продажу в разі приватизації об`єкта шляхом викупу; опублікування інформації про результати приватизації; прийняття рішення про завершення приватизації.

Суд зауважує, що на законодавчому рівні чітко обумовлено неможливість проведення виконавцем виконавчих дій у разі включення особи боржника - державного підприємства до переліку об`єктів малої або великої приватизації, що підлягають приватизації, та необхідність зупинення виконання таких дій на період відповідного включення, а пункт 12 частини першої статті 34 Закону України "Про виконавче провадження" передбачає загальне правило щодо зупинення усіх виконавчих дій без розмежування окремих видів стягнення.

Як слідує із змісту пункту 12 частини першої статті 34 Закону України "Про виконавче провадження" на виконавця покладений обов`язок зупинити вчинення виконавчих дій саме внаслідок включення державного підприємства до переліку об`єктів малої або великої приватизації, що підлягають приватизації. Тобто, зміст зазначеного пункту визначає наявність обмеження щодо можливості виконання рішення суду у випадку належності суб`єкта (боржника) до переліку тих підприємств, щодо яких прийнято рішення про приватизацію, незалежно від виду стягнення у відповідному виконавчому провадженні.

Відповідно до ч.2 ст.10 Закону "Про приватизацію державного і комунального майна" приватизація об`єкта вважається завершеною з моменту його продажу та переходу до покупця права власності або завершення розміщення всіх акцій, передбачених до продажу планом розміщення акцій, і оформлюється наказом відповідного органу приватизації.

Суд зауважує, що ФОП Корякіним Д.В. не оскаржувалась постанова заступника начальника Управління - начальника відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Калинчука С. І., якою було зупинено вчинення виконавчих дій.

Водночас як з`ясовано судом в судовому засіданні ФОП Корякін Д.В. вважає, що бездіяльність державного виконавця полягає у не поновленні виконавчого провадження № №72682669 за клопотанням від про продовження примусового виконання рішення Господарського суду Вінницької області по справі № 7/191-04.

Суд зауважує, що сама по собі бездіяльність - це триваюча пасивна поведінка суб`єкта, яка виражається у формі невчинення дії (дій), яку він зобов`язаний був і міг вчинити (правова позиція викладена Верховним Судом України в постанові від 24.11.2015 №21-3538а15).)

Бездіяльність, на відміну від дії, має триваючий характер та існує до часу початку дій, які свідчать про припинення бездіяльності. Триваюче правопорушення передбачає перебування у стані безперервного тривалого невчинення особою певних дій (бездіяльності). Ці дії безперервно порушують закон протягом якогось часу. Іноді такий стан продовжується значний час і увесь час винний безперервно вчиняє правопорушення у вигляді невиконання покладених на нього обов`язків. Триваюче правопорушення припиняється лише у випадку усунення стану, за якого об`єктивно існує цей обов`язок, виконанням обов`язку відповідним суб`єктом або припиненням дії відповідної норми закону, що відповідає правовій позиції Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду, наведеній у постанові від 16.10.2023 у справі № 910/1432/21.

Як вбачається з матеріалів справи приватизація єдиного майнового комплексу Державного підприємства "Чечельницький спиртовий завод" не завершена, а тому у державного виконавця відсутні підстави для застосування положень ч. 5 ст. 35 Закону України "Про виконавче провадження". При цьому суд зауважує, що не поновлення виконавчого провадження за зверненням особи не може вважатись бездіяльністю державного виконавця.

Суд звертає увагу, що необґрунтовані затримки з виконання чинного судового рішення про стягнення коштів з державного підприємства, яке тривалий час перебуває у процедурі приватизації, внаслідок чого зупинено виконавче провадження, зважаючи на конкретні обставини, можуть бути у певних випадках підставою для задоволення судом скарги на дії виконавця та зобов`язання його поновити виконавче провадження. Однак невиконання судового рішення не може вважатися настільки тривалим, що надавало б можливість поновлення виконавчих дій.

Звертаючись до суду на підставі статті 339 ГПК України, скаржник не довів наявності порушень своїх прав бездіяльністю державного виконавця під час виконання судового рішення у цій справі.

Враховуючи, що судом не встановлено порушень чинного законодавства підстави для задоволення скарги Фізичної особи-підприємця Корякіна Дмитра Вадимовича на бездіяльність заступника начальника Управління - начальника відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Калинчука С.І. у справі № 7/191-04 відсутні.

Положеннями статті 55 Конституції України визначено, що кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Конституційний Суд України у пункті 4.1. рішення № 19-рп/2011 від 14.12.2011 (справа за конституційним зверненням громадянина ОСОБА_1 щодо офіційного тлумачення положень частини другої статті 55 Конституції України, частини другої статті 2, пункту 2 частини третьої статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України, частини третьої статті 110, частини другої статті 236 Кримінально-процесуального кодексу України та конституційним поданням Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ щодо офіційного тлумачення положень статей 97, 110, 234, 236 Кримінально-процесуального кодексу України, статей 3, 4, 17 Кодексу адміністративного судочинства України в аспекті статті 55 Конституції України (справа про оскарження бездіяльності суб`єктів владних повноважень щодо заяв про злочини) зазначив, що утвердження правової держави, відповідно до приписів статті 1, другого речення частини третьої статті 8, статті 55 Основного Закону України, полягає, зокрема, у гарантуванні кожному судового захисту прав і свобод, а також у запровадженні механізму такого захисту. Конституційний Суд України у своїх рішеннях послідовно підкреслював значущість положень статті 55 Конституції України щодо захисту кожним у судовому порядку своїх прав і свобод від будь-яких рішень, дій чи бездіяльності органів влади, посадових і службових осіб, а також стосовно неможливості відмови у правосудді (пункт 1 резолютивної частини Рішення від 25 листопада 1997 року N 6-зп , пункт 1 резолютивної частини Рішення від 25 грудня 1997 року N 9-зп).

Пунктом 9 статті 2 Закону України «Про виконавче провадження» передбачено, що однією із засад виконавчого провадження є забезпечення права на оскарження рішень, дій чи бездіяльності державних виконавців, приватних виконавців.

Відповідно до частини 1 статті 74 Закону України «Про виконавче провадження» рішення, дії чи бездіяльність виконавця та посадових осіб органів державної виконавчої служби щодо виконання судового рішення можуть бути оскаржені сторонами, іншими учасниками та особами до суду, який видав виконавчий документ, у порядку, передбаченому законом.

Згідно зі статтею 339 Господарського процесуального кодексу України сторони виконавчого провадження мають право звернутися до суду із скаргою, якщо вважають, що рішенням, дією або бездіяльністю державного виконавця чи іншої посадової особи органу державної виконавчої служби або приватного виконавця під час виконання судового рішення, ухваленого відповідно до цього Кодексу, порушено їхні права.

Скарга подається до суду, який розглянув справу як суд першої інстанції (ч. 1 ст. 340 ГПК України).

Відповідно до ст. 343 ГПК України за результатами розгляду скарги суд постановляє ухвалу. У разі встановлення обґрунтованості скарги суд визнає оскаржувані рішення, дії чи бездіяльність неправомірними і зобов`язує державного виконавця або іншу посадову особу органу державної виконавчої служби, приватного виконавця усунути порушення (поновити порушене право заявника). Якщо оскаржувані рішення, дії чи бездіяльність були прийняті або вчинені відповідно до закону, в межах повноважень державного виконавця або іншої посадової особи органу державної виконавчої служби, приватного виконавця і право заявника не було порушено, суд постановляє ухвалу про відмову в задоволенні скарги.

З системного аналізу вищевказаних норм права, слідує, що передумовою звернення скаржника зі скаргою на дії відділу ДВС до суду є порушення рішенням, дією або бездіяльністю державного виконавця чи іншої посадової особи органу державної виконавчої служби прав даного скаржника.

При цьому визначальним в даному контексті є поновлення порушених прав за результатами розгляду даної скарги судом.

Тобто, за своєю суттю звернення скаржника до суду зі скаргою зводиться до одного ключового наслідку за результатом розгляду скарги - поновлення порушеного права скаржника.

Абзац 10 п. 9 Рішення Конституційного Суду України від 30.01.2003 № 3-рп/2003 визначено, що правосуддя за своєю суттю визнається таким лише за умови, що воно відповідає вимогам справедливості і забезпечує ефективне поновлення в правах.

Зважаючи на повноваження та законодавчо визначені механізми, які мають обов`язково бути застосовані державними виконавцями в процесі виконання судових рішень, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для задоволення скарги Фізичної особи-підприємця Корякіна Дмитра Вадимовича.

Керуючись ст.ст. 2, 5, 18, 232, 233, 234, 235, 240, 242, 326, 339, 342, 343, 345 Господарського процесуального кодексу України, суд -

У Х В А Л И В :

1. В задоволенні скарги Фізичної особи-підприємця Корякіна Дмитра Вадимовича № б/н від 19.06.2024 (вх. канцелярії суду № 01-34/6411/24 від 20.06.2024) на бездіяльність заступника начальника Управління - начальника відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Калинчука С.І. у справі № 7/191-04 відмовити.

2. Згідно ст.235 ГПК України ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом чи Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

3. За приписами п. 25 ч.1 ст. 255 ГПК України ухвалу про розгляд скарги на рішення, дії (бездіяльність) органів Державної виконавчої служби, державного виконавця, приватного виконавця може бути оскаржено окремо від рішення суду першої інстанції до Північно-західного апеляційного господарського суду.

4. Згідно з положеннями ч.1 ст.256 ГПК України апеляційна скарга ухвалу суду подається протягом десяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

5. Примірник ухвали надіслати ДП "Чечельницький спиртовий завод" рекомендованим листом, ФОП Корякіну Дмитру Вадимовичу - до Електронного кабінету ЄСІТС. Додатково примірник ухвали надіслати на наступні електронні адреси: Відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) - s.kalynchuk@vn.dvs.gov.ua, prymus@vn.dvs.gov.ua, ДП "Чечельницький спиртовий завод" - Spirtzavod_chech@ukr.net.

Повний текст ухвали виготовлено 05.08.2024

Суддя Яремчук Ю.О.

віддрук. прим.:

1 - до справи

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення30.07.2024
Оприлюднено07.08.2024
Номер документу120827008
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —7/191-04

Ухвала від 20.11.2024

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Кролевець О.А.

Постанова від 10.10.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Тимошенко О.М.

Ухвала від 03.09.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Тимошенко О.М.

Ухвала від 22.08.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Тимошенко О.М.

Ухвала від 30.07.2024

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Яремчук Ю.О.

Ухвала від 02.07.2024

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Яремчук Ю.О.

Ухвала від 21.08.2023

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 15.08.2023

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні