18/224
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27.06.06 р. Справа № 18/224
за позовом: Донецького обласного відділення Фонду соціального захистуінвалідів
до відповідача: Міського парку культури та відпочинку ім. Гагаріна м. Димитрів
про стягнення штрафних санкцій за недодержання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів в 2005 році в сумі 4455,89грн.
Суддя господарського суду Донецької області О.В.Овсяннікова
розглянувши у відкритому судовому засіданні господарського суду за участю представників сторін:
від позивача: Вдовін М.М.-дов.
від відповідача : Хаустова Г.П.-керівник
СУТЬ СПОРУ :
Донецьке обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів звернулось з позовом до Міського парку культури та відпочинку ім. Гагаріна про стягнення несплачених штрафних санкцій за недодержання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів в 2005 році в сумі 4383,33грн. та пені в сумі 72,56грн, а всього 4455,89грн.
У підтвердження заявлених вимог позивач посилається на : розрахунок суми позову, звіт форми № 10-ПІ за 2005 рік, лист Дебальцівського міського центру зайнятості від 14.04.2006 року № 03-703.
Відповідач надав відзив, в якому пояснив, що знаходиться на самозабезпеченні з частковим фінансуванням з місцевого бюджету в зимовий період та посилається на важке фінансове становище.
Розглянувши матеріали справи, вислухавши доводи та пояснення представників сторін, суд встановив наступне.
У відповідності до ст. 19 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” для всіх підприємств (об”єднань), установ і організацій незалежно від форми власності і господарювання встановлюється норматив робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів у розмірі 4 % від загальної чисельності працюючих. У випадку, якщо кількість працюючих інвалідів на підприємстві була менша, ніж встановлено зазначеним нормативом, то згідно статті 20 вищеназваного Закона відповідач зобов”язаний сплатити відділенню Фонду соціального захисту інвалідів штрафні санкції у розмірі середньорічної заробітної плати на даному підприємстві за кожне робоче місце, не зайняте інвалідом.
Згідно даних статистичної звітності форми № 10-ПІ за 2005 рік загальна кількість працюючих на підприємстві відповідача (середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу) становила 18 осіб, середньорічна заробітна плата штатного працівника – 4383,33 грн.
З урахуванням даних звіту та вимог ст. 19 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів України” від 21.03.1991 року № 875-XII (зі змінами та доповненнями) чисельність інвалідів-штатних працівників, які повинні були працювати у 2005році на робочих місцях, створених відповідно до 4-відсоткового нормативу, становить – 1 особу.
У дійсності у спірний період на підприємстві відповідача середньооблікова чисельність штатних працівників з числа інвалідів становила 0 осіб.
Таким чином, кількість працюючих інвалідів на підприємстві відповідача менше на 1 особу відносно нормативу, передбаченого ч.1 ст. 19 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів України”, а тому на підставі ст. 20 Закону відповідач зобов”язаний сплатити штрафні санкції у розмірі середньомісячної заробітної плати на даному підприємстві за кожне нестворене робочі місце для інвалідів.
Відповідно до п.14 Положення про робоче місце інваліда і про порядок працевлаштування інвалідів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.05.1995 року № 314, визначено, що підприємства, зокрема у межах доведеного нормативу створюють за власні кошти робочі місця для працевлаштування інвалідів, інформують державну службу зайнятості та місцеві органи про вільні та вакантні місця.
Відповідач не інформував зазначені органи про створення робочих місць для працевлаштування інвалідів, що підтверджується листом Димитрівського міського центру зайнятості від 21.04.2006 року № 516/02-05.
Заперечення відповідача судом відхиляються, оскільки ним не подано доказів наявності вакантного місця для працевлаштування інваліда, не подано доказів надання відповідної інформації до служби зайнятості.
Таким чином суд вважає, що відповідачем порушена ст. 19 Закону України „Про основи соціального захисту інвалідів”.
Станом на 06.06.2006 року відповідачем штрафні санкції не сплачені, тому на підставі п.2 ст. 20 Закону за порушення термінів сплати штрафних санкцій позивачем нарахована пеня в сумі 72,56 грн. за 53 дні прострочки.
Таким чином загальна сума позовних вимог становить 4455,89грн.
Беручи до уваги, що факт нестворення робочих місць для інвалідів, як того потребує чинне законодавство, підтверджений матеріалами справи, а доводи відповідача судом відхилені за необґрунтованістю, позовні вимоги підлягають задоволенню.
Керуючись статтями ст. 51, 86, 138, 160, п.1 ст. 162, 163, 167 Кодексу Адміністративного Судочинства України, на підставі ст. ст. 19,20 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
Позовні вимоги Донецького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів – задовольнити.
Стягнути з Міського парку культури та відпочинку ім. Гагаріна (85320, Донецька область, Красноармійський район, м. Димитрове, Західний, р\р 26002301600141 відділення ПІБ в м. Димитрове, Донецької області, МФО 334806, ЄДРПОУ 31543991) на користь Донецького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (83073, м. Донецьк, вул.. Університетська,91, УДК у Донецькій області, р\р 31219230600001 в ВДК м. Донецьк, МФО 834016, ЄДРПОУ 24164870) 4383,33грн. штрафних санкцій за недодержання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів в 2005 році та 72,56грн. пені за прострочку сплати штрафних санкцій.
Стягнути з Міського парку культури та відпочинку ім. Гагаріна (85320, Донецька область, Красноармійський район, м. Димитрове, Західний, р\р 26002301600141 відділення ПІБ в м. Димитрове, Донецької області, МФО 334806, ЄДРПОУ 31543991) в доход Державного бюджету України 102 грн. держмита та на користь Державного підприємства „Судовий інформаційний центр” 118 грн. витрат за інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
Постанова оголошена 27.06.2006 року і набуває законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку.
Суддя Овсяннікова О.В.
Суд | Господарський суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 27.06.2006 |
Оприлюднено | 22.08.2007 |
Номер документу | 120918 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Загинайко Тетяна Володимирівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Загинайко Тетяна Володимирівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Загинайко Тетяна Володимирівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Назаренко Наталія Григорівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Назаренко Наталія Григорівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні