Справа № 752/10679/24
Провадження №: 1-кс/752/5095/24
У Х В А Л А
(вступна та резолютивна частини)
03 липня 2024 року слідчий суддя Голосіївського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , представник власника майна - адвоката ОСОБА_4 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання прокурора відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_5 про арешт майна, подане в межах кримінального провадження № 42023100000000629 від 22.12.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України
встановив:
за змістом положень ст. 376 КПК України, якщо складання судового рішення у формі ухвали займає значного часу, суд має право обмежитись складанням і оголошенням резолютивної частини.
постановив:
Клопотання - задовольнити.
Накласти арешт на речові докази у кримінальному провадженні № 42023100000000629 від 22.12.2023, що виявлені та вилучені слідчим слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві ОСОБА_6 20.06.2024 в ході санкціонованого обшуку за місцем діяльності КП «Волинське обласне територіальне медичне об`єднання захисту материнства і дитинства», за адресою: Волинська обл., м. Луцьк, вул. загородня, буд. 20, з метою забезпечення їх збереження, а саме:
- Копію Статуту, затвердженого розпорядженням голови Волинської обласної ради № 55 від 02 березня 2023 року - на 13 арк. у 1 прим.
- Копії фінансових планів:
- уточнення до фінансового плану підприємства на 2022 рік станом на 01 липня - на 4 арк.;
- уточнення до фінансового плану підприємства на 2022 рік станом на 01 жовтня - на 5 арк.;
- уточнення до фінансового плану підприємства на 2022 рік станом на 31 грудня - на 4 арк.;
- фінансовий план підприємства на 2023 рік (проект) - на 5 арк.;
- фінансовий план підприємства на 2023 рік (уточнений), затверджений 26.05.2023 - на 5 арк.;
- фінансовий план підприємства на 2023 рік (уточнений), погоджений 25.07.2023 - на 5 арк.;
- фінансовий план підприємства на 2023 рік (уточнений), затверджений 27.11.2023 - на 5 арк.;
- фінансовий план підприємства на 2023 рік (уточнений), затверджений 07.03.2024 - на 3 арк.;
- фінансовий план підприємства на 2024 рік (проект), затверджений 01.02.2024 - на 3 арк.;
- Документи про придбання товарно-матеріальних цінностей, реєстр накладних, накладні (видаткові накладні рахунки-фактури):
- ТзОВ Фірма «Волиньфарм» (ЄДРПОУ 21738610):
- 360 накладних за 2022 рік - на 360 арк. у 1 прим.;
- 231 накладна за 2023 рік - на 231 арк. у 1 прим.;
- реєстр накладних та 50 накладних за 2024 рік - на 51 арк.;
- ТОВ «Західна фармацевтична компанія» (ЄДРПОУ 36452580):
- 62 накладні за 2023 рік - на 62 арк. у 1 прим.;
- ФОП ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_1 ):
- реєстр накладних та 13 накладних за 2024 рік- на 14 арк. у 1 прим.;
- ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_2 ):
- 38 накладних за 2022 рік- на 38 арк. у 1 прим.
- Регістри бухгалтерського обліку у вигляді оборотно-сальдових відомостей по рахунку 631 та меморіальних ордерів № 21 - на 83 арк. у 1 прим.
- Документи щодо проведення касових та банківських операцій, платіжні доручення:
- фільтрована виписка за період 01.01.2022 по 20.06.2024 з АТ КБ «ПРИВАТБАНК» по контрагенту ТзОВ Фірма «Волиньфарм» (ЄДРПОУ 21738610) з платіжними інструкціями до неї - на 63 арк. у 1 прим.;
- фільтрована виписка за період 01.01.2022 по 20.06.2024 з АТ КБ «ПРИВАТБАНК» по контрагенту ТОВ «Західна фармацевтична компанія» (ЄДРПОУ 36452580) з платіжними інструкціями до неї - на на 6 арк. у 1 прим.;
- фільтрована виписка за період 01.01.2022 по 20.06.2024 з АТ КБ «ПРИВАТБАНК» по контрагенту ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_2 ) з платіжними інструкціями до неї - на 6 арк. у 1 прим.;
- фільтрована виписка за період 01.01.2022 по 20.06.2024 з АТ КБ «ПРИВАТБАНК» по контрагенту ФОП ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_1 ) з платіжними інструкціями до неї - на 4 арк. у 1 прим.
- Документи податкової та бухгалтерської звітності (фінансові звіти, розрахунки податкових зобов`язань, інформація, щодо операцій із гуманітарною допомогою тощо):
- за 2022 рік - на 13 арк. у 1 прим.;
- за 2023 рік - на 25 арк. у 1 прим.;
- за І квартал 2024 року - на 2 арк. у 1 прим.
-Реквізити договорів на закупівлю товару із відповідними посиланнями на відкриті джерела в мережі інтернет, в яких наявна тендерна документація по контрагентах ТзОВ Фірма «Волиньфарм» (ЄДРПОУ 21738610), ТОВ «Західна фармацевтична компанія» (ЄДРПОУ 36452580), ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_1 ), де містяться, в тому числі, але не тільки, комерційні пропозиції від суб`єктів господарювання, документи, на підставі яких формувалась очікувана вартість предмета закупівлі, документи щодо оголошення/участі в публічних закупівлях, тощо - додається у вигляді таблиці на 2 арк. у 1 прим.
- по контрагенту ТзОВ Фірма «Волиньфарм» (ЄДРПОУ 21738610):
- № 01/02 від 02 лютого 2022 року з додатковою угодою № 1 від 30 грудня 2022 року - на 17 арк. у 1 прим.;
- № 02/02 від 02 лютого 2022 року з додатковими угодами № 1 від 01 червня 2022 року, № 2 від 19 жовтня 2022 року, № 3 від 30 грудня 2022 року - на 30 арк. у 1 прим.;
- № 16/02 від 15 лютого 2022 року з додатковою угодою № 1 від 30 грудня 2022 року - на 12 арк. у 1 прим.;
- № 20/02 від 28 лютого 2022 року - на 3 арк. у 1 прим.;
- № 21/02 від 28 лютого 2022 року - на 3 арк. у 1 прим.;
- № 02/03 від 01 березня 2022 року з додатковою угодою № 1 від 30 грудня 2022 року - на 9 арк. у 1 прим.;
- № 08/03 від 04 березня 2022 року - на 3 арк. у 1 прим.;
- № 09/03 від 04 березня 2022 року - на 4 арк. у 1 прим.;
- № 248 від 14 березня 2022 року - на 2 арк. у 1 прим.;
- № 19/03 від 21 березня 2022 року з додатковою угодою № 1 від 30 грудня 2022 року - на 8 арк. у 1 прим.;
- № 281 від 19 квітня 2022 року - на 2 арк. у 1 прим.;
- № 16/04 від 22 квітня 2022 року з додатковою угодою № 1 від 30 грудня 2022 року - на 10 арк. у 1 прим.;
- № 17/04 від 22 квітня 2022 року з додатковою угодою № 1 від 30 грудня 2022 року - на 10 арк. у 1 прим.;
- № 18/04 від 22 квітня 2022 року з додатковою угодою № 1 від 30 грудня 2022 року - на 9 арк. у 1 прим.;
- № 15/06 від 22 червня 2022 року з додатковою угодою № 1 від 30 грудня 2022 року - на 10 арк. у 1 прим.;
- № 10/08 від 11 серпня 2022 року - на 3 арк. у 1 прим.;
- № 13/10 від 12 жовтня 2022 року - на 4 арк. у 1 прим.;
- № 07/01 від 13 січня 2023 року з додатковими угодами № 1 від 05 травня 2023 року, № 2 від 13 липня 2023 року, № 3 від 22 грудня 2023 року - на 41 арк. у 1 прим.;
- № 08/01 від 13 січня 2023 року додатковими угодами № 1 від 24 травня 2023 року, № 2 від 13 липня 2023 року, № 3 від 21 грудня 2023 року - на 17 арк. у 1 прим.;
- № 09/01 від 13 січня 2023 року додатковими угодами № 1 від 07 червня 2023 року, № 2 від 21 грудня 2023 року - на 14 арк. у 1 прим.;
- № 12/02 від 14 лютого 2023 року з додатковою угодою № 1 від 28 грудня 2023 року - на 13 арк. у 1 прим.;
- № 21/02 від 23 лютого 2023 року з додатковою угодою № 1 від 20 липня 2023 року, № 2 від 28 грудня 2023 року - на 15 арк. у 1 прим.;
- № 30/04 від 20 квітня 2023 року з додатковими угодами № 1 від 22 листопада 2023 року, № 2 від 21 грудня 2023 року - на 12 арк. у 1 прим.;
- № 09/08 від 10 серпня 2023 року - на 4 арк. у 1 прим.;
- № 15/08 від 07 вересня 2023 року з додатковою угодою № 1 від 22 листопада 2023 року - на 10 арк. у 1 прим.;
- № 21/09ЦЦ від 21 вересня 2023 року з додатковими угодами № 1 від 22 листопада 2023 року, № 2 від 21 грудня 2023 року - на 16 арк. у 1 прим.;
- № 15/11 від 22 листопада 2023 року - на 8 арк. у 1 прим.;
- № 19/11 від 29 листопада 2023 року з додатковою угодою № 1 від 28 грудня 2023 року - на 12 арк. у 1 прим.;
- № 28/12 від 27 грудня 2023 року - на 9 арк. у 1 прим.;
- № 29/12 від 27 грудня 2023 року - на 7 арк. у 1 прим.;
- № 11/01ЦЦ від 29 січня 2024 року - на 10 арк. у 1 прим.;
- № 17/05ЦЦ від 23 травня 2024 року - на 8 арк. у 1 прим.
- по контрагенту ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_2 ):
- № 08/12 від 15 грудня 2021 року з додатковою угодою № 1 від 30 грудня 2022 року - на 15 арк. у 1 прим.;
- по контрагенту ТОВ «Західна фармацевтична компанія» (ЄДРПОУ 36452580):
- № 12/11 від 16 листопада 2022 року з додатковою угодою № 1 від 20 липня 2023 року - на 19 арк. у 1 прим.;
- № 23/08 від 26 серпня 2022 року - на 5 арк. у 1 прим.;
- по контрагенту ФОП ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_1 ):
- № 12/03 від 14 березня 2024 року - на 7 арк. у 1 прим.;
- № 13/03 від 14 березня 2024 року - на 8 арк. у 1 прим.
- Документи особових справ працівників підприємства, накази про призначення керівників підприємства, посадові інструкції працівників підприємства:
- копія особистого листка по обліку кадрів ОСОБА_9 , наказів КП «Волинський обласний перинатальний центр» Волинської обласної ради № 1-ОС/к від 17.10.2018, № 627-ОС/К від 19.12.2018, рішення сесії Волинської обласної ради № 27/28 від 17.12.2019, диплому ТВ № 888326 - на 7 арк. у 1 прим.;
- копія контракту з директором комунального підприємства «Волинський обласний перинатальний центр» Волинської обласної ради від 19 грудня 2019 року з додатковими угодами від 28 вересня 2020 року, від 18 січня 2021 року, від 30 квітня 2021 року, від 25 березня 2022 року, від 01 травня 2024 року - на 14 арк. у 1 прим.;
- копія особового листка з обліку кадрів ОСОБА_10 , наказів КП «Волинський обласний перинатальний центр» Волинської обласної ради № 15-ОС/к від 15.11.2018, № 63-ОС/К від 25.03.2019, № 296-ос/к від 12.08.2020, довідка до акта огляду МСЕК серія ВЛН № 0050030 від 16.09.2010, посадової інструкції № 14/2 заступника генерального директора з фінансово-економічних питань - на 12 арк. у 1 прим.;
- копія особового листка з обліку кадрів ОСОБА_11 , наказу КП «Волинське обласне територіальне медичне об`єднання захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради № 71-ОС/к від 23.02.2021, посадової інструкції № 6/1 заступника генерального директора з технічних питань - на 9 арк. у 1 прим.;
- копія особистого листка з обліку кадрів ОСОБА_12 , наказу КП «Волинський обласний перинатальний центр» Волинської обласної ради № 3-ОС/к від 25.10.2018, наказу КП «Волинське обласне територіальне медичне об`єднання захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради № 483-ОС/к від 30.12.2020, посадової інструкції № 3/1 заступника генерального директора з кадрової роботи - на 9 арк. у 1 прим.;
- копія особистого листка з обліку кадрів ОСОБА_13 , наказів КП «Волинський обласний перинатальний центр» Волинської обласної ради № 8-ОС/к від 26.10.2018, № 62-ОС/К від 25.03.2019, посадової інструкції № 3 головного бухгалтера - на 9 арк. у 1 прим.;
- копія особового листка з обліку кадрів ОСОБА_14 , наказів КП «Волинське обласне територіальне медичне об`єднання захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради № 12-ОС/к від 06.01.2022, № 48-ОС/К від 23.02.2023, № 146-ОС/К від 13.05.2024, посадової інструкції № 74 завідувача відділення-лікарняна аптека - на 14 арк. у 1 прим;
- Електронні листи (вхідні/вихідні), які містяться на електронних скриньках: ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , що скопійовані на електронний флеш-накопичувач «Kingston 128 GB».
Ухвала про арешту майна підлягає негайному виконанню після її оголошення прокурором, слідчим у кримінальному провадженні.
Ухвала слідчого судді може бути оскаржена протягом п`яти днів з дня її оголошення безпосередньо до Київського апеляційного суду. Оскарження ухвали не зупиняє її виконання. Якщо ухвалу слідчого судді було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання копії судового рішення.
Повний текст ухвали буде складено та оголошено в приміщенні Голосіївського районного суду в м. Києві протягом 5 (п`яти) діб.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Голосіївський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 03.07.2024 |
Оприлюднено | 19.08.2024 |
Номер документу | 121053929 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні