Ухвала
від 03.07.2024 по справі 752/10679/24
ГОЛОСІЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 752/10679/24

Провадження №: 1-кс/752/5092/24

У Х В А Л А

про арешт майна

03 липня 2024 року слідчий суддя Голосіївського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання прокурора відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_4 про арешт майна, подане в межах кримінального провадження № 42023100000000629 від 22.12.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,

встановив:

До слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва надійшло зазначене клопотання про арешт майна у кримінальному провадженні № 42023100000000629 від 22.12.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Клопотання обґрунтоване тим, що Відділом розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві за процесуального керівництва Київської міської прокуратури здійснюється досудове розслідування кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023100000000629 від 22.12.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що посадові особи ТзОВ Фірма «Волиньфарм», вступивши у змову з посадовими особами вітчизняних фармацевтичних виробників налагодили протиправний механізм зі збуту лікарських засобів до закладів охорони здоров`я за завищеними цінами із подальшим заволодінням і розтратою бюджетних коштів.

Так, механізм злочинних дій полягає у тому, що вітчизняні фармацевтичні виробники лікарських засобів з метою обходу законодавчо визначеної граничної надбавки на лікарські засоби завідомо здійснюють продаж лікарських засобів за значно завищеними цінами для подальшої максимальної націнки на лікарські засоби, які реалізуються до бюджетних закладів/установ.

Зокрема, ТзОВ Фірма «Волиньфарм» від фармвиробників отримує актуальні ціни із зазначенням знижок, у тому числі для постачання продукції закладам охорони здоров`я (т.зв. «госпітальна знижка», «госпітальні ціни»).

У подальшому, посадовими особами ТзОВ Фірма «Волиньфарм», у ході реалізації фармпродукції застосовуються максимальні ціни виробників, а сума знижок повертається від заводів-виробників на ТзОВ Фірма «Волиньфарм» у вигляді оплати по т.зв. «маркетинговим» договорам за послуги «із просування фармпродукції», «вивчення ринку» тощо на рахунки підприємства та підконтрольних ФОПів, що призводить до завищення цін на лікарські засоби та заволодіння коштами закладів охорони здоров`я.

В подальшому, вказані кошти перераховувались на рахунки підконтрольних ФОПів з наступним обготівковуванням та привласненням.

Таким чином, фактичну ціну лікарських засобів, які реалізуються ТзОВ Фірма «Волиньфарм», штучно завищено понад граничних меж, передбачених Постановою КМУ від 17.10.2008 № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби», що створило умови для заволодіння коштами Державного бюджету України.

З метою придбання препаратів бюджетними установами, а саме: КНП «Ковельське МТМО», КП «Медичне об`єднання Луцької міської територіальної громади», КП «Волинська обласна клінічна лікарня», Обласний центр онкології КП «Волинська обласна клінічна лікарня», КП «Володимирське ТМО», КП «Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка», КП «Волинське обласне територіальне медичне об`єднання захисту материнства і дитинства», КП «Нововолинська центральна міська лікарня», КНП «Львівське територіальне медичне об`єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги», КНП «Центральна міська лікарня» Рівненської міської ради, їх адміністрації (переважно відповідальні особи за формування потреби в лікарських засобах та їх закупівлі) контактують із відповідальними особами (регіональними менеджерами збуту від дистриб`юторів лікарських засобів), та під час зустрічей за умови постачання конкретних препаратів, отримують неправомірну вигоду за те, що заклад охорони здоров`я надасть перевагу та закупить саме препарати торгових марок, що реалізує ТзОВ Фірма «Волиньфарм» за завищеними цінами, таким чином привласнюючи бюджетні кошти.

Окрім зазначеного, посадовими особами ТзОВ Фірма «Волиньфарм» для участі у тендерних закупівлях, наданні маркетингових послуг та обготівковуванні коштів викоритовуються ряд підконтрольних суб`єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб-підприємців, зокрема, ТОВ «Пролонгація» (код ЄДРПОУ 38850162), ТОВ «Рівнеліки» (код ЄДРПОУ 24175483), ТОВ «Рівнемедфарм» (код ЄДРПОУ 36492465), ТОВ «Житомирліки» (код ЄДРПОУ 33621877), ТОВ «Західна фармацевтична компанія» (код ЄДРПОУ 36452580), ФОП ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_10 (РНОКПП НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_11 (РНОКПП НОМЕР_7 ) ФОП ОСОБА_12 (РНОКПП НОМЕР_8 ), ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_9 ), ФОП ОСОБА_14 (РНОКПП НОМЕР_10 ), ФОП ОСОБА_15 (РНОКПП НОМЕР_11 ) та ФОП ОСОБА_16 (РНОКПП НОМЕР_12 ).

20.06.2024 слідчим СУ ГУНП у м. Києві ОСОБА_17 на підставі ухвали слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва ОСОБА_1 проведено обшук за місцем діяльності КП «Володимирське територіальне медичне об`єднання» Володимирської міської ради, за адресою: Волинська обл., м. Володимир, вул. Шпитальна, буд. 20.

В ході обшуку слідчим виявлено речі та документи, які стосуються обставин вчинення кримінального правопорушення та мають значення для встановлення істини у кримінальному провадженні, а саме:

1.Копія, Наказ №202-ос 1 арк.

2.Копія, Наказ №97-ос на 1 арк.

3.Копія,Наказ 124-А-ос на 1 арк.

4.Копія, Наказ №72-ос на 1 арк.

5.Копія, Наказ №77-ос на 1 арк.

6.Загальні положення КП «Володимирське ТМО» від 02.01.2023 на 3 арк.

7.Копія посадової інструкції фахівця з публічних закупівель від 02.01.2023 на 2 арк.

8.Статут КП «Володимирське ТМО» на 6 арк.

9.Договір від 28.03.2022 №189 на 7 арк.

10.Додатова угода №1 до договору №189 від 28.03.2022 від 12.04.2022 на 2 арк.

11.Додатова угода №2 до договору №189 від 28.03.2022 від 25.05.2022 на 2 арк.

12.Додатова угода №3 до договору №189 від 28.03.2022 від 09.06.2022 на 2 арк.

13.Додатова угода №4 до договору №189 від 28.03.2022 від 07.07.2022 на 2 арк.

14.Додатова угода №5 до договору №189 від 28.03.2022 від 20.09.2022 на 2 арк.

15.Додатова угода №6 до договору №189 від 28.03.2022 від 27.12.2022 на 3 арк.

16.Додатова угода №7 до договору №189 від 28.03.2022 від 29.12.2022 на 1 арк.

17.Додатова угода №8 до договору №189 від 28.03.2022 від 13.03.2023 на 3 арк.

18.Договір №190 від 28.03.2023 на 7 арк. З копіями додатковими угодами на 6 арк.

19.Договір №441 від 27.07.2022 на 6 арк. З копіями додаткових угід на 6 арк.

20.Договір №152 від 29.03.2023 на 6 арк. З додатковими угодами на 6 арк.

21.Договір №31цц від 31.10.2023 на 8 арк. З додатковою угодою на 2 арк.

22.Договір №416 від 24.08.2023 на 6 арк.

23.Договір № 205 від 26.04.2023 на 6 арк. З додатковими угодами на 6 арк.

24.Договір №156 від 03.04.2023 на 6 арк. З додатковою угодою на 2 арк.

25.Договір №84 від 22.02.2023 на 9 арк. З додатковою угодою на 37 арк.

26.Додаткова угода №88 від 23.02.2023 на 4 арк.

27.Договір №90 від 24.02.2023 на 7 арк. З додатковими угодами на 5 арк.

28.Договір №445цц від 14.09.2023 на 8 арк. З додатковою угодою на 2 арк.

29.Договір №цц20 від 23.02.2024 на 10 арк.

30.Договір №282/1 від 22.06.2023 на 3 арк.

31.Договір №440/1 від 18.09.2023 на 3 арк.

32.Договір №441 від 27.07.2022 на 7 арк. З додатковими угодами на 6 арк.

33.Договір №501 від 01.09.2022 на 7 арк. З додатковими угодами на 4 арк.

34.Договір №598 від 24.10.2022 на 3 арк.

35.Договір № 646 від 25.11.2022 на 4 арк. З копіями Наказів №№ 225 на 2 арк., №1922 на 3 арк.

36.Тендерна документація від 13.03.2023 №76 на 10 арк з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі на 4 арк.

37.Тендерна документація від 10.02.2023 №49 на 12 арк.

38.Тендерна документація від 11.04.2023 №93 на 10 арк. З оголошенням про проведення спрощеної закупівлі на 4 арк.

39.Тендерна документація від 25.01.2022 №15 на 11 арк.

40.Тендерна документація від 25.01.2022 №15 на 11 арк.

41.Тендерна документація від 10.02.2023 №49 на 28 арк.

42.Тендерна документація від 17.03.2023 № 81 на 20 арк.

43.Оголошення про проведення спрощеної закупівлі б.н. на 7 арк.

44.Тендерна документація. 07.02.2023 №41 на 24 арк.

45.Договір №682 від 28.12.2022р. - на 3 арк.

46.Договір №670/1 від 27.12.2022 - на 4 арк.

47.Копія платіжної інструкції №1603 від 17.05.2024 - на 1 арк.

48.Копія платіжної інструкції №1178 від 10.04.2024, Копія платіжної інструкції №1307 від 22.04.2024 - на 1 арк.

49.Копія платіжної інструкції №1422 від 30.04.2024, Копія платіжної інструкції №1421 від 30.04.2024 - на 1 арк.

50.Копія платіжної інструкції №1001 від 25.03.2024, Копія платіжної інструкції №903 від 15.03.2024 - на 1 арк.

51.Копія платіжної інструкції №902 від 15.03.2024, Копія платіжної інструкції №895 від 15.03.2024 - на 1 арк.

52.Копія платіжної інструкції №175 від 24.01.2023, Копія платіжної інструкції №198 від 30.01.2023 - на 1 арк.

53.Копія платіжної інструкції №404 від 28.02.2023, Копія платіжної інструкції №410 від 28.02.2023 - на 1 арк.

54.Копія платіжної інструкції №568 від 24.03.2023, Копія платіжної інструкції №403 від 28.02.2023 - на 1 арк.

55.Копія платіжної інструкції №462 від 13.03.2023, Копія платіжної інструкції №461 від 13.03.2023 - на 1 арк.

56.Копія платіжної інструкції №463 від 13.03.2023, Копія платіжної інструкції №464 від 13.03.2023 - на 1 арк.

57.Копія платіжної інструкції №786 від 25.04.2023, Копія платіжної інструкції №787 від 25.04.2023 - на 1 арк.

58.Копія платіжної інструкції №718 від 18.04.2023, Копія платіжної інструкції №1026 від 24.05.2023 - на 1 арк.

59.Копія платіжної інструкції №1028 від 24.05.2023, Копія платіжної інструкції №1015 від 19.05.2023 - на 1 арк.

60.Копія платіжної інструкції №873 від 04.05.2023, Копія платіжної інструкції №874 від 04.05.2023 - на 1 арк.

61.Копія платіжної інструкції №959 від 12.05.2023, Копія платіжної інструкції №963 від 12.05.2023 - на 1 арк.

62.Копія платіжної інструкції №866 від 09.05.2023 - на 1 арк.

63.Копія платіжної інструкції №867 від 09.05.2023 - на 1 арк.

64.Копія платіжної інструкції №962 від 12.05.2023, Копія платіжної інструкції №916 від 09.05.2023 - на 1 арк.

65.Копія платіжної інструкції №1207 від 19.06.2023, Копія платіжної інструкції №917 від 09.05.2023 - на 1 арк.

66.Копія платіжної інструкції №1206 від 19.06.2023, Копія платіжної інструкції №1330 від 28.06.2023 - на 1 арк.

67.Копія платіжної інструкції №1441 від 10.07.2023, Копія платіжної інструкції №1457 від 11.07.2023 - на 1 арк.

68.Копія платіжної інструкції №1596 від 26.07.2023 - на 1 арк.

69.Копія платіжної інструкції №1595 від 26.07.2023 - на 1 арк.

70.Копія платіжної інструкції №1906 від 25.08.2023, Копія платіжної інструкції №1910 від 25.08.2023 - на 1 арк.

71.Копія платіжної інструкції №1980 від 31.08.2023, Копія платіжної інструкції №2298 від 29.09.2023 - на 1 арк.

72.Копія платіжної інструкції №2181 від 22.09.2023, Копія платіжної інструкції №2264 від 27.09.2023 - на 1 арк.

73.Копія платіжної інструкції №2400 від 18.10.2023, Копія платіжної інструкції №2401 від 18.10.2023 - на 1 арк.

74.Копія платіжної інструкції №2842 від 23.11.2023, Копія платіжної інструкції №2753 - на 1 арк.

75.Копія платіжної інструкції №2751 від 17.11.2023, Копія платіжної інструкції №2752 від 17.11.2023 - на 1 арк.

76.Копія платіжної інструкції №2708 від 14.11.2023, Копія платіжної інструкції №2709 від 14.11.2023 - на 1 арк.

77.Копія платіжної інструкції №3001 від 08.12.2023, Копія платіжної інструкції №3003 від 08.12.2023 - на 1 арк.

78.Копія платіжної інструкції №3002 від 08.12.2023 - на 1 арк.

79.Копія платіжної інструкції №2305 від 16.12.2022, Копія платіжної інструкції №2308 від 16.12.2022 - на 1 арк.

80.Копія платіжної інструкції №2307 від 16.12.2022, Копія платіжної інструкції №2306 від 16.12.2022 - на 1 арк.

81.Копія платіжної інструкції №2461 від 29.12.2022, Копія платіжної інструкції №2460 від 29.12.2022 - на 1 арк.

82.Копія платіжної інструкції №2179 від 28.11.2022, Копія платіжної інструкції №2469 від 30.12.2022 - на 1 арк.

83.Копія платіжної інструкції №2178 від 28.11.2022, Копія платіжної інструкції №2181 від 28.11.2022 - на 1 арк.

84.Копія платіжної інструкції №1988 від 31.10.2022, Копія платіжної інструкції №2002 від 31.10.2022 - на 1 арк.

85.Копія платіжної інструкції №1907 від 18.10.2022, Копія платіжної інструкції №1908 від 18.10.2022 - на 1 арк.

86.Копія платіжної інструкції №1906 від 18.10.2022, Копія платіжної інструкції №1764 від 26.09.2022 - на 1 арк.

87.Копія платіжної інструкції №1759 від 26.09.2022, Копія платіжної інструкції №1761 від 26.09.2022 - на 1 арк.

88.Копія платіжної інструкції №1760 від 26.09.2022, Копія платіжної інструкції №1763 від 26.09.2022 - на 1 арк.

89.Копія платіжної інструкції №1762 від 26.09.2022, Копія платіжної інструкції №1765 від 26.09.2022 - на 1 арк.

90.Копія платіжної інструкції №1422 від 04.08.2022, Копія платіжної інструкції №1423 від 04.08.2022 - на 1 арк.

91.Копія платіжної інструкції №1420 від 04.08.2022, Копія платіжної інструкції №1421 від 04.08.2022 - на 1 арк.

92.Копія платіжної інструкції №1228 від 12.07.2022, Копія платіжної інструкції №1226 від 12.07.2022 - на 1 арк.

93.Копія платіжної інструкції №1225 від 12.07.2022, Копія платіжної інструкції №1227 від 12.07.2022 - на 1 арк.

94.Копія платіжної інструкції №1099 від 22.06.2022, Копія платіжної інструкції №1098 від 22.06.2022 - на 1 арк.

95.Копія платіжного доручення №264 від 18.02.2022 - на 1 арк.

96.Копія платіжного доручення №299 від 21.02.2022 - на 1 арк.

97.Копія платіжного доручення №135 від 31.01.2022 - на 1 арк.

98.Копія платіжного доручення №25 від 17.01.2022 - на 1 акр.

99.Копія платіжного доручення №81 від 21.01. 2022 - на 1 акр.

100.Копія платіжного доручення №1051 від 15.06.2022 - на 1 арк.

101.Копія платіжного доручення №26 від 17.01.2022 - на 1 арк.

102.Копія платіжного доручення №263 від 18.02.2022 - на 1 арк.

103.Копія платіжного доручення №555 від 28.03.2022 - на 1 акр.

104.Копія платіжного доручення №300 від 21.02.2022 - на 1 акр.

105.Копія платіжного доручення №554 від 28.03.2022 - на 1 арк.

106.Копія платіжного доручення №686 від 15.04.2022 - на 1 арк.

107.Копія платіжного доручення №756 від 29.04.2022 - на 1 акр.

108.Копія платіжного доручення №757 від 29.04.2022 - на 1 арк.

109.Копія платіжного доручення №1050 від 15.06.2022 - на 1 акр.

110.Копія платіжного доручення №900 від 25.05.2022 - на 1 арк.

111.Копія платіжного доручення №894 від 27.05.2022 - на 1 арк.

112.Копія платіжного доручення №1049 від 15.06.2022 - на 1 акр.

113.Копія платіжного доручення №1048 від 15.06.2022 - на 1 арк.

114.Копія платіжного доручення №909 від 27.05.2022 - на 1 арк.

115.Копія протоколу №114 від 28.02.2023 - на 2 стор.

116.Копія протоколу №445 від 30.12.2022 - на 2стор.

117.Копія протоколу №400 від 29.11.2022 - на 2 стор.

118.Копія протоколу №27 від 11.08.2023 - на 9 стор.

119.Копія протоколу №39 від 20.10.2023 - на 5 стор.

120.Копія протоколу №29 від 22.08.2023 - на 15 стор.

121.Службова записка - на 1 стор.

122.Копія протоколу №29 від 09.02.2024 - на 22 стор.

123.Копія протоколу №114 від 28.02.2023 - на 2 стор.

124.Копія протоколу №274 від 26.06.2023 - на 2 стор.

125.Копія протоколу №238 від 20.09.2023 - на 2 стор.

126.Копія протоколу №446 від 30.12.2022 - на 2 стор.

127.Копія протоколу №350 від 26.10.2022 - на 2 стор.

128.Копія протоколу №88 від 04.04.2023 - 2 стор.

129.Копія розрахунок потреби - на 4 стор.

130.Копія протоколу №42/1 від 08.02.2023 - на 2 стор.

131.Копія протоколу №34 від 02.02.2023 - на 2 стор.

132.Копія протоколу№40/1 від 07.02.2023 - на 2 стор.

133.Копія протоколу№43 від 08.02.2023 - на 2 стор.

134.Копія протоколу№38 від 06.02.2023 - на 2 стор.

135.Копія протоколу№54 від 16.02.2023 - на 2 стор.

136.Копія протоколу№56 від 17.02.2023 - на 2 стор.

137.Копія протоколу№84 від 21.03.2023 - на 1 стор.

138.Копія протоколу№85 від 27.03.2023 - на 1 стор.

139.Копія протоколу№96 від 20.04.2023 - на 1 стор.

140.Копія протоколу№109 від 02.05.2023 - на 1 стор.

141.Копія протоколу№61 від 22.08.2022 - на 1 стор.

142.Копія протоколу№42 від 20.07.2022 - на 1 стор.

143.Копія протоколу№32 від 14.03.2022 - на 2 стор.

144.Копія протоколу№31 від 14.03.2022 - на 2 стор.

145.Копія наказу №123-од від 12.07.2022 про визначення переліку та обсягу закупівель - на 4 стор.

146.Копія розрахунку потреби - на 2 стор.

147.Договір №682 від 28.12.2022р. - на 3 арк.

148.Договір №670/1 від 27.12.2022 - на 4 арк.

149.Копія платіжної інструкції №1603 від 17.05.2024 - на 1 арк.

150.Копія платіжної інструкції №1178 від 10.04.2024, Копія платіжної інструкції №1307 від 22.04.2024 - на 1 арк.

151.Копія платіжної інструкції №1422 від 30.04.2024, Копія платіжної інструкції №1421 від 30.04.2024 - на 1 арк.

152.Копія платіжної інструкції №1001 від 25.03.2024, Копія платіжної інструкції №903 від 15.03.2024 - на 1 арк.

153.Копія платіжної інструкції №902 від 15.03.2024, Копія платіжної інструкції №895 від 15.03.2024 - на 1 арк.

154.Копія платіжної інструкції №175 від 24.01.2023, Копія платіжної інструкції №198 від 30.01.2023 - на 1 арк.

155.Копія платіжної інструкції №404 від 28.02.2023, Копія платіжної інструкції №410 від 28.02.2023 - на 1 арк.

156.Копія платіжної інструкції №568 від 24.03.2023, Копія платіжної інструкції №403 від 28.02.2023 - на 1 арк.

157.Копія платіжної інструкції №462 від 13.03.2023, Копія платіжної інструкції №461 від 13.03.2023 - на 1 арк.

158.Копія платіжної інструкції №463 від 13.03.2023, Копія платіжної інструкції №464 від 13.03.2023 - на 1 арк.

159.Копія платіжної інструкції №786 від 25.04.2023, Копія платіжної інструкції №787 від 25.04.2023 - на 1 арк.

160.Копія платіжної інструкції №718 від 18.04.2023, Копія платіжної інструкції №1026 від 24.05.2023 - на 1 арк.

161.Копія платіжної інструкції №1028 від 24.05.2023, Копія платіжної інструкції №1015 від 19.05.2023 - на 1 арк.

162.Копія платіжної інструкції №873 від 04.05.2023, Копія платіжної інструкції №874 від 04.05.2023 - на 1 арк.

163.Копія платіжної інструкції №959 від 12.05.2023, Копія платіжної інструкції №963 від 12.05.2023 - на 1 арк.

164.Копія платіжної інструкції №866 від 09.05.2023 - на 1 арк.

165.Копія платіжної інструкції №867 від 09.05.2023 - на 1 арк.

166.Копія платіжної інструкції №962 від 12.05.2023, Копія платіжної інструкції №916 від 09.05.2023 - на 1 арк.

167.Копія платіжної інструкції №1207 від 19.06.2023, Копія платіжної інструкції №917 від 09.05.2023 - на 1 арк.

168.Копія платіжної інструкції №1206 від 19.06.2023, Копія платіжної інструкції №1330 від 28.06.2023 - на 1 арк.

169.Копія платіжної інструкції №1441 від 10.07.2023, Копія платіжної інструкції №1457 від 11.07.2023 - на 1 арк.

170.Копія платіжної інструкції №1596 від 26.07.2023 - на 1 арк.

171.Копія платіжної інструкції №1595 від 26.07.2023 - на 1 арк.

172.Копія платіжної інструкції №1906 від 25.08.2023, Копія платіжної інструкції №1910 від 25.08.2023 - на 1 арк.

173.Копія платіжної інструкції №1980 від 31.08.2023, Копія платіжної інструкції №2298 від 29.09.2023 - на 1 арк.

174.Копія платіжної інструкції №2181 від 22.09.2023, Копія платіжної інструкції №2264 від 27.09.2023 - на 1 арк.

175.Копія платіжної інструкції №2400 від 18.10.2023, Копія платіжної інструкції №2401 від 18.10.2023 - на 1 арк.

176.Копія платіжної інструкції №2842 від 23.11.2023, Копія платіжної інструкції №2753 - на 1 арк.

177.Копія платіжної інструкції №2751 від 17.11.2023, Копія платіжної інструкції №2752 від 17.11.2023 - на 1 арк.

178.Копія платіжної інструкції №2708 від 14.11.2023, Копія платіжної інструкції №2709 від 14.11.2023 - на 1 арк.

179.Копія платіжної інструкції №3001 від 08.12.2023, Копія платіжної інструкції №3003 від 08.12.2023 - на 1 арк.

180.Копія платіжної інструкції №3002 від 08.12.2023 - на 1 арк.

181.Копія платіжної інструкції №2305 від 16.12.2022, Копія платіжної інструкції №2308 від 16.12.2022 - на 1 арк.

182.Копія платіжної інструкції №2307 від 16.12.2022, Копія платіжної інструкції №2306 від 16.12.2022 - на 1 арк.

183.Копія платіжної інструкції №2461 від 29.12.2022, Копія платіжної інструкції №2460 від 29.12.2022 - на 1 арк.

184.Копія платіжної інструкції №2179 від 28.11.2022, Копія платіжної інструкції №2469 від 30.12.2022 - на 1 арк.

185.Копія платіжної інструкції №2178 від 28.11.2022, Копія платіжної інструкції №2181 від 28.11.2022 - на 1 арк.

186.Копія платіжної інструкції №1988 від 31.10.2022, Копія платіжної інструкції №2002 від 31.10.2022 - на 1 арк.

187.Копія платіжної інструкції №1907 від 18.10.2022, Копія платіжної інструкції №1908 від 18.10.2022 - на 1 арк.

188.Копія платіжної інструкції №1906 від 18.10.2022, Копія платіжної інструкції №1764 від 26.09.2022 - на 1 арк.

189.Копія платіжної інструкції №1759 від 26.09.2022, Копія платіжної інструкції №1761 від 26.09.2022 - на 1 арк.

190.Копія платіжної інструкції №1760 від 26.09.2022, Копія платіжної інструкції №1763 від 26.09.2022 - на 1 арк.

191.Копія платіжної інструкції №1762 від 26.09.2022, Копія платіжної інструкції №1765 від 26.09.2022 - на 1 арк.

192.Копія платіжної інструкції №1422 від 04.08.2022, Копія платіжної інструкції №1423 від 04.08.2022 - на 1 арк.

193.Копія платіжної інструкції №1420 від 04.08.2022, Копія платіжної інструкції №1421 від 04.08.2022 - на 1 арк.

194.Копія платіжної інструкції №1228 від 12.07.2022, Копія платіжної інструкції №1226 від 12.07.2022 - на 1 арк.

195.Копія платіжної інструкції №1225 від 12.07.2022, Копія платіжної інструкції №1227 від 12.07.2022 - на 1 арк.

196.Копія платіжної інструкції №1099 від 22.06.2022, Копія платіжної інструкції №1098 від 22.06.2022 - на 1 арк.

197.Копія платіжного доручення №264 від 18.02.2022 - на 1 арк.

198.Копія платіжного доручення №299 від 21.02.2022 - на 1 арк.

199.Копія платіжного доручення №135 від 31.01.2022 - на 1 арк.

200.Копія платіжного доручення №25 від 17.01.2022 - на 1 акр.

201.Копія платіжного доручення №81 від 21.01. 2022 - на 1 акр.

202.Копія платіжного доручення №1051 від 15.06.2022 - на 1 арк.

203.Копія платіжного доручення №26 від 17.01.2022 - на 1 арк.

204.Копія платіжного доручення №263 від 18.02.2022 - на 1 арк.

205.Копія платіжного доручення №555 від 28.03.2022 - на 1 акр.

206.Копія платіжного доручення №300 від 21.02.2022 - на 1 акр.

207.Копія платіжного доручення №554 від 28.03.2022 - на 1 арк.

208.Копія платіжного доручення №686 від 15.04.2022 - на 1 арк.

209.Копія платіжного доручення №756 від 29.04.2022 - на 1 акр.

210.Копія платіжного доручення №757 від 29.04.2022 - на 1 арк.

211.Копія платіжного доручення №1050 від 15.06.2022 - на 1 акр.

212.Копія платіжного доручення №900 від 25.05.2022 - на 1 арк.

213.Копія платіжного доручення №894 від 27.05.2022 - на 1 арк.

214.Копія платіжного доручення №1049 від 15.06.2022 - на 1 акр.

215.Копія платіжного доручення №1048 від 15.06.2022 - на 1 арк.

216.Копія платіжного доручення №909 від 27.05.2022 - на 1 арк.

217.Копія протоколу №114 від 28.02.2023 - на 2 стор.

218.Копія протоколу №445 від 30.12.2022 - на 2стор.

219.Копія протоколу №400 від 29.11.2022 - на 2 стор.

220.Копія протоколу №27 від 11.08.2023 - на 9 стор.

221.Копія протоколу №39 від 20.10.2023 - на 5 стор.

222.Копія протоколу №29 від 22.08.2023 - на 15 стор.

223.Службова записка - на 1 стор.

224.Копія протоколу №29 від 09.02.2024 - на 22 стор.

225.Копія протоколу №114 від 28.02.2023 - на 2 стор.

226.Копія протоколу №274 від 26.06.2023 - на 2 стор.

227.Копія протоколу №238 від 20.09.2023 - на 2 стор.

228.Копія протоколу №446 від 30.12.2022 - на 2 стор.

229.Копія протоколу №350 від 26.10.2022 - на 2 стор.

230.Копія протоколу №88 від 04.04.2023 - 2 стор.

231.Копія розрахунок потреби - на 4 стор.

232.Копія протоколу №42/1 від 08.02.2023 - на 2 стор.

233.Копія протоколу №34 від 02.02.2023 - на 2 стор.

234.Копія протоколу№40/1 від 07.02.2023 - на 2 стор.

235.Копія протоколу№43 від 08.02.2023 - на 2 стор.

236.Копія протоколу№38 від 06.02.2023 - на 2 стор.

237.Копія протоколу№54 від 16.02.2023 - на 2 стор.

238.Копія протоколу№56 від 17.02.2023 - на 2 стор.

239.Копія протоколу№84 від 21.03.2023 - на 1 стор.

240.Копія протоколу№85 від 27.03.2023 - на 1 стор.

241.Копія протоколу№96 від 20.04.2023 - на 1 стор.

242.Копія протоколу№109 від 02.05.2023 - на 1 стор.

243.Копія протоколу№61 від 22.08.2022 - на 1 стор.

244.Копія протоколу№42 від 20.07.2022 - на 1 стор.

245.Копія протоколу№32 від 14.03.2022 - на 2 стор.

246.Копія протоколу№31 від 14.03.2022 - на 2 стор.

247.Копія наказу №123-од від 12.07.2022 про визначення переліку та обсягу закупівель - на 4 стор.

248.Копія розрахунку потреби - на 2 стор.

З метою забезпечення подальшого повного, всебічного та об`єктивного розслідування вказаного кримінального провадження, з`ясування об`єктивної істини по справі, а також проведення оглядів, призначення та проведення ряду криміналістичних експертиз за вилученими в ході обшуку речами та предметами, що вже визнані речовими доказами, а також допитів свідків та проведення інших слідчих та процесуальних дій, орган досудового розслідування та процесуальний керівник вважають за необхідне накласти арешт на вищевказані речові докази вилучені 20.06.2024 в ході обшуку за вищевказаною адресою.

Власник тимчасово вилученого майна у судове засідання не з`явився.

Прокурор клопотання про арешт майна підтримав.

Заслухавши пояснення, дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку про його задоволення з таких підстав.

Відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 131 КПК України одним із заходів забезпечення кримінального провадження є арешт майна.

Правовою підставою арешту майна є положення ст. 170 КПК України.

Згідно з ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

8 Арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів, що передбачено п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК України. У цьому випадку за правилами ч. 3 ст. 170 КПК України арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

У статті 98 КПК України визначені такі критерії щодо речових доказів: матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Слідчим суддею встановлено, що відділом розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП у м. Києві за процесуального керівництва Київської міської прокуратури здійснюється досудове розслідування кримінального провадження внесеного до ЄРДР за № 42023100000000629 від 22.12.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Встановлено, що в рамках вказаного кримінального провадження 20.06.2024 на підставі ухвали слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва від 28.05.2024 проведено обшук за місцем діяльності КП «Володимирське територіальне медичне об`єднання» Володимирської міської ради, за адресою: Волинська обл., м. Володимир, вул. Шпитальна, буд. 20, в ході якого вилучено 248 документів (копії наказів; загальні положення; копія посадової інструкції; статут; договори; додаткові угоди до договорів; договори з копіями додаткових угод; тендерна документація; оголошення про проведення спрощеної закупівлі; копії платіжних інструкцій; копії платіжних доручень; служова записка; копії протоколів; копії розрахунку потреб).

Постановою старшого слідчого СУ ГУНП у м. Києві ОСОБА_18 від 20.06.2024 вилучене під час вищезазначеного визнано речовими доказами у кримінальному провадженні.

Матеріалами клопотання обґрунтовано, що вилучені під час обшуків документи містять чи можуть містити відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, яке розслідується у даному кримінальному провадженні.

Таким чином, вказане майно відповідає ознакам, зазначеним в ч.1 ст. 98 КПК України, і має значення речових доказів.

Слідчим суддею встановлено, що заявлена прокурором мета щодо збереження речових доказів, може бути досягнута шляхом застосування саме такого заходу забезпечення кримінального провадження як арешт майна.

Накладення арешту на майно не є припиненням права власності на нього або позбавленням таких прав, а носить тимчасовий характер застосування цього заходу забезпечення кримінального провадження, тому відповідні обмеження є розумними і співмірними з огляду на завдання кримінального провадження.

Слідчий суддя дійшов висновку про достатність підстав вважати, що в разі не застосування запобіжного заходу у виді арешту майна, існують ризики приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна, яке має значення для досудового розслідування.

Доказів негативних наслідків від застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження як арешт майна слідчий суддя не встановив.

Отже, на цьому етапі кримінального провадження потреби досудового розслідування виправдовують таке втручання у права та інтереси власників майна, оскільки завдяки цьому заходу забезпечення кримінального провадження може бути виконане завдання, для виконання якого прокурор звернувся із клопотанням.

З огляду на викладене, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання підлягає задоволенню.

Керуючись статтями 132, 170-173, 175, 309, 395, 372, 376 КПК України, слідчий суддя

постановив:

Клопотання - задовольнити.

Накласти арешт на речові докази у кримінальному провадженні № 42023100000000629 від 22.12.2023, що виявлені та вилучені слідчим слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві ОСОБА_17 20.06.2024 в ході санкціонованого обшуку за місцем діяльності КП «Володимирське територіальне медичне об`єднання» Володимирської міської ради, за адресою: Волинська обл., м. Володимир, вул. Шпитальна, буд. 20, а саме:

1)Копія, Наказ №202-ос 1 арк.

2)Копія, Наказ №97-ос на 1 арк.

3)Копія,Наказ 124-А-ос на 1 арк.

4)Копія, Наказ №72-ос на 1 арк.

5)Копія, Наказ №77-ос на 1 арк.

6)Загальні положення КП «Володимирське ТМО» від 02.01.2023 на 3 арк.

7)Копія посадової інструкції фахівця з публічних закупівель від 02.01.2023 на 2 арк.

8)Статут КП «Володимирське ТМО» на 6 арк.

9)Договір від 28.03.2022 №189 на 7 арк.

10)Додатова угода №1 до договору №189 від 28.03.2022 від 12.04.2022 на 2 арк.

11)Додатова угода №2 до договору №189 від 28.03.2022 від 25.05.2022 на 2 арк.

12)Додатова угода №3 до договору №189 від 28.03.2022 від 09.06.2022 на 2 арк.

13)Додатова угода №4 до договору №189 від 28.03.2022 від 07.07.2022 на 2 арк.

14)Додатова угода №5 до договору №189 від 28.03.2022 від 20.09.2022 на 2 арк.

15)Додатова угода №6 до договору №189 від 28.03.2022 від 27.12.2022 на 3 арк.

16)Додатова угода №7 до договору №189 від 28.03.2022 від 29.12.2022 на 1 арк.

17)Додатова угода №8 до договору №189 від 28.03.2022 від 13.03.2023 на 3 арк.

18)Договір №190 від 28.03.2023 на 7 арк. З копіями додатковими угодами на 6 арк.

19)Договір №441 від 27.07.2022 на 6 арк. З копіями додаткових угід на 6 арк.

20)Договір №152 від 29.03.2023 на 6 арк. З додатковими угодами на 6 арк.

21)Договір №31цц від 31.10.2023 на 8 арк. З додатковою угодою на 2 арк.

22)Договір №416 від 24.08.2023 на 6 арк.

23)Договір № 205 від 26.04.2023 на 6 арк. З додатковими угодами на 6 арк.

24)Договір №156 від 03.04.2023 на 6 арк. З додатковою угодою на 2 арк.

25)Договір №84 від 22.02.2023 на 9 арк. З додатковою угодою на 37 арк.

26)Додаткова угода №88 від 23.02.2023 на 4 арк.

27)Договір №90 від 24.02.2023 на 7 арк. З додатковими угодами на 5 арк.

28)Договір №445цц від 14.09.2023 на 8 арк. З додатковою угодою на 2 арк.

29)Договір №цц20 від 23.02.2024 на 10 арк.

30)Договір №282/1 від 22.06.2023 на 3 арк.

31)Договір №440/1 від 18.09.2023 на 3 арк.

32)Договір №441 від 27.07.2022 на 7 арк. З додатковими угодами на 6 арк.

33)Договір №501 від 01.09.2022 на 7 арк. З додатковими угодами на 4 арк.

34)Договір №598 від 24.10.2022 на 3 арк.

35)Договір № 646 від 25.11.2022 на 4 арк. З копіями Наказів №№ 225 на 2 арк., №1922 на 3 арк.

36)Тендерна документація від 13.03.2023 №76 на 10 арк з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі на 4 арк.

37)Тендерна документація від 10.02.2023 №49 на 12 арк.

38)Тендерна документація від 11.04.2023 №93 на 10 арк. З оголошенням про проведення спрощеної закупівлі на 4 арк.

39)Тендерна документація від 25.01.2022 №15 на 11 арк.

40)Тендерна документація від 25.01.2022 №15 на 11 арк.

41)Тендерна документація від 10.02.2023 №49 на 28 арк.

42)Тендерна документація від 17.03.2023 № 81 на 20 арк.

43)Оголошення про проведення спрощеної закупівлі б.н. на 7 арк.

44)Тендерна документація. 07.02.2023 №41 на 24 арк.

45)Договір №682 від 28.12.2022р. - на 3 арк.

46)Договір №670/1 від 27.12.2022 - на 4 арк.

47)Копія платіжної інструкції №1603 від 17.05.2024 - на 1 арк.

48)Копія платіжної інструкції №1178 від 10.04.2024, Копія платіжної інструкції №1307 від 22.04.2024 - на 1 арк.

49)Копія платіжної інструкції №1422 від 30.04.2024, Копія платіжної інструкції №1421 від 30.04.2024 - на 1 арк.

50)Копія платіжної інструкції №1001 від 25.03.2024, Копія платіжної інструкції №903 від 15.03.2024 - на 1 арк.

51)Копія платіжної інструкції №902 від 15.03.2024, Копія платіжної інструкції №895 від 15.03.2024 - на 1 арк.

52)Копія платіжної інструкції №175 від 24.01.2023, Копія платіжної інструкції №198 від 30.01.2023 - на 1 арк.

53)Копія платіжної інструкції №404 від 28.02.2023, Копія платіжної інструкції №410 від 28.02.2023 - на 1 арк.

54)Копія платіжної інструкції №568 від 24.03.2023, Копія платіжної інструкції №403 від 28.02.2023 - на 1 арк.

55)Копія платіжної інструкції №462 від 13.03.2023, Копія платіжної інструкції №461 від 13.03.2023 - на 1 арк.

56)Копія платіжної інструкції №463 від 13.03.2023, Копія платіжної інструкції №464 від 13.03.2023 - на 1 арк.

57)Копія платіжної інструкції №786 від 25.04.2023, Копія платіжної інструкції №787 від 25.04.2023 - на 1 арк.

58)Копія платіжної інструкції №718 від 18.04.2023, Копія платіжної інструкції №1026 від 24.05.2023 - на 1 арк.

59)Копія платіжної інструкції №1028 від 24.05.2023, Копія платіжної інструкції №1015 від 19.05.2023 - на 1 арк.

60)Копія платіжної інструкції №873 від 04.05.2023, Копія платіжної інструкції №874 від 04.05.2023 - на 1 арк.

61)Копія платіжної інструкції №959 від 12.05.2023, Копія платіжної інструкції №963 від 12.05.2023 - на 1 арк.

62)Копія платіжної інструкції №866 від 09.05.2023 - на 1 арк.

63)Копія платіжної інструкції №867 від 09.05.2023 - на 1 арк.

64)Копія платіжної інструкції №962 від 12.05.2023, Копія платіжної інструкції №916 від 09.05.2023 - на 1 арк.

65)Копія платіжної інструкції №1207 від 19.06.2023, Копія платіжної інструкції №917 від 09.05.2023 - на 1 арк.

66)Копія платіжної інструкції №1206 від 19.06.2023, Копія платіжної інструкції №1330 від 28.06.2023 - на 1 арк.

67)Копія платіжної інструкції №1441 від 10.07.2023, Копія платіжної інструкції №1457 від 11.07.2023 - на 1 арк.

68)Копія платіжної інструкції №1596 від 26.07.2023 - на 1 арк.

69)Копія платіжної інструкції №1595 від 26.07.2023 - на 1 арк.

70)Копія платіжної інструкції №1906 від 25.08.2023, Копія платіжної інструкції №1910 від 25.08.2023 - на 1 арк.

71)Копія платіжної інструкції №1980 від 31.08.2023, Копія платіжної інструкції №2298 від 29.09.2023 - на 1 арк.

72)Копія платіжної інструкції №2181 від 22.09.2023, Копія платіжної інструкції №2264 від 27.09.2023 - на 1 арк.

73)Копія платіжної інструкції №2400 від 18.10.2023, Копія платіжної інструкції №2401 від 18.10.2023 - на 1 арк.

74)Копія платіжної інструкції №2842 від 23.11.2023, Копія платіжної інструкції №2753 - на 1 арк.

75)Копія платіжної інструкції №2751 від 17.11.2023, Копія платіжної інструкції №2752 від 17.11.2023 - на 1 арк.

76)Копія платіжної інструкції №2708 від 14.11.2023, Копія платіжної інструкції №2709 від 14.11.2023 - на 1 арк.

77)Копія платіжної інструкції №3001 від 08.12.2023, Копія платіжної інструкції №3003 від 08.12.2023 - на 1 арк.

78)Копія платіжної інструкції №3002 від 08.12.2023 - на 1 арк.

79)Копія платіжної інструкції №2305 від 16.12.2022, Копія платіжної інструкції №2308 від 16.12.2022 - на 1 арк.

80)Копія платіжної інструкції №2307 від 16.12.2022, Копія платіжної інструкції №2306 від 16.12.2022 - на 1 арк.

81)Копія платіжної інструкції №2461 від 29.12.2022, Копія платіжної інструкції №2460 від 29.12.2022 - на 1 арк.

82)Копія платіжної інструкції №2179 від 28.11.2022, Копія платіжної інструкції №2469 від 30.12.2022 - на 1 арк.

83)Копія платіжної інструкції №2178 від 28.11.2022, Копія платіжної інструкції №2181 від 28.11.2022 - на 1 арк.

84)Копія платіжної інструкції №1988 від 31.10.2022, Копія платіжної інструкції №2002 від 31.10.2022 - на 1 арк.

85)Копія платіжної інструкції №1907 від 18.10.2022, Копія платіжної інструкції №1908 від 18.10.2022 - на 1 арк.

86)Копія платіжної інструкції №1906 від 18.10.2022, Копія платіжної інструкції №1764 від 26.09.2022 - на 1 арк.

87)Копія платіжної інструкції №1759 від 26.09.2022, Копія платіжної інструкції №1761 від 26.09.2022 - на 1 арк.

88)Копія платіжної інструкції №1760 від 26.09.2022, Копія платіжної інструкції №1763 від 26.09.2022 - на 1 арк.

89)Копія платіжної інструкції №1762 від 26.09.2022, Копія платіжної інструкції №1765 від 26.09.2022 - на 1 арк.

90)Копія платіжної інструкції №1422 від 04.08.2022, Копія платіжної інструкції №1423 від 04.08.2022 - на 1 арк.

91)Копія платіжної інструкції №1420 від 04.08.2022, Копія платіжної інструкції №1421 від 04.08.2022 - на 1 арк.

92)Копія платіжної інструкції №1228 від 12.07.2022, Копія платіжної інструкції №1226 від 12.07.2022 - на 1 арк.

93)Копія платіжної інструкції №1225 від 12.07.2022, Копія платіжної інструкції №1227 від 12.07.2022 - на 1 арк.

94)Копія платіжної інструкції №1099 від 22.06.2022, Копія платіжної інструкції №1098 від 22.06.2022 - на 1 арк.

95)Копія платіжного доручення №264 від 18.02.2022 - на 1 арк.

96)Копія платіжного доручення №299 від 21.02.2022 - на 1 арк.

97)Копія платіжного доручення №135 від 31.01.2022 - на 1 арк.

98)Копія платіжного доручення №25 від 17.01.2022 - на 1 акр.

99)Копія платіжного доручення №81 від 21.01. 2022 - на 1 акр.

100)Копія платіжного доручення №1051 від 15.06.2022 - на 1 арк.

101)Копія платіжного доручення №26 від 17.01.2022 - на 1 арк.

102)Копія платіжного доручення №263 від 18.02.2022 - на 1 арк.

103)Копія платіжного доручення №555 від 28.03.2022 - на 1 акр.

104)Копія платіжного доручення №300 від 21.02.2022 - на 1 акр.

105)Копія платіжного доручення №554 від 28.03.2022 - на 1 арк.

106)Копія платіжного доручення №686 від 15.04.2022 - на 1 арк.

107)Копія платіжного доручення №756 від 29.04.2022 - на 1 акр.

108)Копія платіжного доручення №757 від 29.04.2022 - на 1 арк.

109)Копія платіжного доручення №1050 від 15.06.2022 - на 1 акр.

110)Копія платіжного доручення №900 від 25.05.2022 - на 1 арк.

111)Копія платіжного доручення №894 від 27.05.2022 - на 1 арк.

112)Копія платіжного доручення №1049 від 15.06.2022 - на 1 акр.

113)Копія платіжного доручення №1048 від 15.06.2022 - на 1 арк.

114)Копія платіжного доручення №909 від 27.05.2022 - на 1 арк.

115)Копія протоколу №114 від 28.02.2023 - на 2 стор.

116)Копія протоколу №445 від 30.12.2022 - на 2стор.

117)Копія протоколу №400 від 29.11.2022 - на 2 стор.

118)Копія протоколу №27 від 11.08.2023 - на 9 стор.

119)Копія протоколу №39 від 20.10.2023 - на 5 стор.

120)Копія протоколу №29 від 22.08.2023 - на 15 стор.

121)Службова записка - на 1 стор.

122)Копія протоколу №29 від 09.02.2024 - на 22 стор.

123)Копія протоколу №114 від 28.02.2023 - на 2 стор.

124)Копія протоколу №274 від 26.06.2023 - на 2 стор.

125)Копія протоколу №238 від 20.09.2023 - на 2 стор.

126)Копія протоколу №446 від 30.12.2022 - на 2 стор.

127)Копія протоколу №350 від 26.10.2022 - на 2 стор.

128)Копія протоколу №88 від 04.04.2023 - 2 стор.

129)Копія розрахунок потреби - на 4 стор.

130)Копія протоколу №42/1 від 08.02.2023 - на 2 стор.

131)Копія протоколу №34 від 02.02.2023 - на 2 стор.

132)Копія протоколу№40/1 від 07.02.2023 - на 2 стор.

133)Копія протоколу№43 від 08.02.2023 - на 2 стор.

134)Копія протоколу№38 від 06.02.2023 - на 2 стор.

135)Копія протоколу№54 від 16.02.2023 - на 2 стор.

136)Копія протоколу№56 від 17.02.2023 - на 2 стор.

137)Копія протоколу№84 від 21.03.2023 - на 1 стор.

138)Копія протоколу№85 від 27.03.2023 - на 1 стор.

139)Копія протоколу№96 від 20.04.2023 - на 1 стор.

140)Копія протоколу№109 від 02.05.2023 - на 1 стор.

141)Копія протоколу№61 від 22.08.2022 - на 1 стор.

142)Копія протоколу№42 від 20.07.2022 - на 1 стор.

143)Копія протоколу№32 від 14.03.2022 - на 2 стор.

144)Копія протоколу№31 від 14.03.2022 - на 2 стор.

145)Копія наказу №123-од від 12.07.2022 про визначення переліку та обсягу закупівель - на 4 стор.

146)Копія розрахунку потреби - на 2 стор.

147)Договір №682 від 28.12.2022р. - на 3 арк.

148)Договір №670/1 від 27.12.2022 - на 4 арк.

149)Копія платіжної інструкції №1603 від 17.05.2024 - на 1 арк.

150)Копія платіжної інструкції №1178 від 10.04.2024, Копія платіжної інструкції №1307 від 22.04.2024 - на 1 арк.

151)Копія платіжної інструкції №1422 від 30.04.2024, Копія платіжної інструкції №1421 від 30.04.2024 - на 1 арк.

152)Копія платіжної інструкції №1001 від 25.03.2024, Копія платіжної інструкції №903 від 15.03.2024 - на 1 арк.

153)Копія платіжної інструкції №902 від 15.03.2024, Копія платіжної інструкції №895 від 15.03.2024 - на 1 арк.

154)Копія платіжної інструкції №175 від 24.01.2023, Копія платіжної інструкції №198 від 30.01.2023 - на 1 арк.

155)Копія платіжної інструкції №404 від 28.02.2023, Копія платіжної інструкції №410 від 28.02.2023 - на 1 арк.

156)Копія платіжної інструкції №568 від 24.03.2023, Копія платіжної інструкції №403 від 28.02.2023 - на 1 арк.

157)Копія платіжної інструкції №462 від 13.03.2023, Копія платіжної інструкції №461 від 13.03.2023 - на 1 арк.

158)Копія платіжної інструкції №463 від 13.03.2023, Копія платіжної інструкції №464 від 13.03.2023 - на 1 арк.

159)Копія платіжної інструкції №786 від 25.04.2023, Копія платіжної інструкції №787 від 25.04.2023 - на 1 арк.

160)Копія платіжної інструкції №718 від 18.04.2023, Копія платіжної інструкції №1026 від 24.05.2023 - на 1 арк.

161)Копія платіжної інструкції №1028 від 24.05.2023, Копія платіжної інструкції №1015 від 19.05.2023 - на 1 арк.

162)Копія платіжної інструкції №873 від 04.05.2023, Копія платіжної інструкції №874 від 04.05.2023 - на 1 арк.

163)Копія платіжної інструкції №959 від 12.05.2023, Копія платіжної інструкції №963 від 12.05.2023 - на 1 арк.

164)Копія платіжної інструкції №866 від 09.05.2023 - на 1 арк.

165)Копія платіжної інструкції №867 від 09.05.2023 - на 1 арк.

166)Копія платіжної інструкції №962 від 12.05.2023, Копія платіжної інструкції №916 від 09.05.2023 - на 1 арк.

167)Копія платіжної інструкції №1207 від 19.06.2023, Копія платіжної інструкції №917 від 09.05.2023 - на 1 арк.

168)Копія платіжної інструкції №1206 від 19.06.2023, Копія платіжної інструкції №1330 від 28.06.2023 - на 1 арк.

169)Копія платіжної інструкції №1441 від 10.07.2023, Копія платіжної інструкції №1457 від 11.07.2023 - на 1 арк.

170)Копія платіжної інструкції №1596 від 26.07.2023 - на 1 арк.

171)Копія платіжної інструкції №1595 від 26.07.2023 - на 1 арк.

172)Копія платіжної інструкції №1906 від 25.08.2023, Копія платіжної інструкції №1910 від 25.08.2023 - на 1 арк.

173)Копія платіжної інструкції №1980 від 31.08.2023, Копія платіжної інструкції №2298 від 29.09.2023 - на 1 арк.

174)Копія платіжної інструкції №2181 від 22.09.2023, Копія платіжної інструкції №2264 від 27.09.2023 - на 1 арк.

175)Копія платіжної інструкції №2400 від 18.10.2023, Копія платіжної інструкції №2401 від 18.10.2023 - на 1 арк.

176)Копія платіжної інструкції №2842 від 23.11.2023, Копія платіжної інструкції №2753 - на 1 арк.

177)Копія платіжної інструкції №2751 від 17.11.2023, Копія платіжної інструкції №2752 від 17.11.2023 - на 1 арк.

178)Копія платіжної інструкції №2708 від 14.11.2023, Копія платіжної інструкції №2709 від 14.11.2023 - на 1 арк.

179)Копія платіжної інструкції №3001 від 08.12.2023, Копія платіжної інструкції №3003 від 08.12.2023 - на 1 арк.

180)Копія платіжної інструкції №3002 від 08.12.2023 - на 1 арк.

181)Копія платіжної інструкції №2305 від 16.12.2022, Копія платіжної інструкції №2308 від 16.12.2022 - на 1 арк.

182)Копія платіжної інструкції №2307 від 16.12.2022, Копія платіжної інструкції №2306 від 16.12.2022 - на 1 арк.

183)Копія платіжної інструкції №2461 від 29.12.2022, Копія платіжної інструкції №2460 від 29.12.2022 - на 1 арк.

184)Копія платіжної інструкції №2179 від 28.11.2022, Копія платіжної інструкції №2469 від 30.12.2022 - на 1 арк.

185)Копія платіжної інструкції №2178 від 28.11.2022, Копія платіжної інструкції №2181 від 28.11.2022 - на 1 арк.

186)Копія платіжної інструкції №1988 від 31.10.2022, Копія платіжної інструкції №2002 від 31.10.2022 - на 1 арк.

187)Копія платіжної інструкції №1907 від 18.10.2022, Копія платіжної інструкції №1908 від 18.10.2022 - на 1 арк.

188)Копія платіжної інструкції №1906 від 18.10.2022, Копія платіжної інструкції №1764 від 26.09.2022 - на 1 арк.

189)Копія платіжної інструкції №1759 від 26.09.2022, Копія платіжної інструкції №1761 від 26.09.2022 - на 1 арк.

190)Копія платіжної інструкції №1760 від 26.09.2022, Копія платіжної інструкції №1763 від 26.09.2022 - на 1 арк.

191)Копія платіжної інструкції №1762 від 26.09.2022, Копія платіжної інструкції №1765 від 26.09.2022 - на 1 арк.

192)Копія платіжної інструкції №1422 від 04.08.2022, Копія платіжної інструкції №1423 від 04.08.2022 - на 1 арк.

193)Копія платіжної інструкції №1420 від 04.08.2022, Копія платіжної інструкції №1421 від 04.08.2022 - на 1 арк.

194)Копія платіжної інструкції №1228 від 12.07.2022, Копія платіжної інструкції №1226 від 12.07.2022 - на 1 арк.

195)Копія платіжної інструкції №1225 від 12.07.2022, Копія платіжної інструкції №1227 від 12.07.2022 - на 1 арк.

196)Копія платіжної інструкції №1099 від 22.06.2022, Копія платіжної інструкції №1098 від 22.06.2022 - на 1 арк.

197)Копія платіжного доручення №264 від 18.02.2022 - на 1 арк.

198)Копія платіжного доручення №299 від 21.02.2022 - на 1 арк.

199)Копія платіжного доручення №135 від 31.01.2022 - на 1 арк.

200)Копія платіжного доручення №25 від 17.01.2022 - на 1 акр.

201)Копія платіжного доручення №81 від 21.01. 2022 - на 1 акр.

202)Копія платіжного доручення №1051 від 15.06.2022 - на 1 арк.

203)Копія платіжного доручення №26 від 17.01.2022 - на 1 арк.

204)Копія платіжного доручення №263 від 18.02.2022 - на 1 арк.

205)Копія платіжного доручення №555 від 28.03.2022 - на 1 акр.

206)Копія платіжного доручення №300 від 21.02.2022 - на 1 акр.

207)Копія платіжного доручення №554 від 28.03.2022 - на 1 арк.

208)Копія платіжного доручення №686 від 15.04.2022 - на 1 арк.

209)Копія платіжного доручення №756 від 29.04.2022 - на 1 акр.

210)Копія платіжного доручення №757 від 29.04.2022 - на 1 арк.

211)Копія платіжного доручення №1050 від 15.06.2022 - на 1 акр.

212)Копія платіжного доручення №900 від 25.05.2022 - на 1 арк.

213)Копія платіжного доручення №894 від 27.05.2022 - на 1 арк.

214)Копія платіжного доручення №1049 від 15.06.2022 - на 1 акр.

215)Копія платіжного доручення №1048 від 15.06.2022 - на 1 арк.

216)Копія платіжного доручення №909 від 27.05.2022 - на 1 арк.

217)Копія протоколу №114 від 28.02.2023 - на 2 стор.

218)Копія протоколу №445 від 30.12.2022 - на 2стор.

219)Копія протоколу №400 від 29.11.2022 - на 2 стор.

220)Копія протоколу №27 від 11.08.2023 - на 9 стор.

221)Копія протоколу №39 від 20.10.2023 - на 5 стор.

222)Копія протоколу №29 від 22.08.2023 - на 15 стор.

223)Службова записка - на 1 стор.

224)Копія протоколу №29 від 09.02.2024 - на 22 стор.

225)Копія протоколу №114 від 28.02.2023 - на 2 стор.

226)Копія протоколу №274 від 26.06.2023 - на 2 стор.

227)Копія протоколу №238 від 20.09.2023 - на 2 стор.

228)Копія протоколу №446 від 30.12.2022 - на 2 стор.

229)Копія протоколу №350 від 26.10.2022 - на 2 стор.

230)Копія протоколу №88 від 04.04.2023 - 2 стор.

231)Копія розрахунок потреби - на 4 стор.

232)Копія протоколу №42/1 від 08.02.2023 - на 2 стор.

233)Копія протоколу №34 від 02.02.2023 - на 2 стор.

234)Копія протоколу№40/1 від 07.02.2023 - на 2 стор.

235)Копія протоколу№43 від 08.02.2023 - на 2 стор.

236)Копія протоколу№38 від 06.02.2023 - на 2 стор.

237)Копія протоколу№54 від 16.02.2023 - на 2 стор.

238)Копія протоколу№56 від 17.02.2023 - на 2 стор.

239)Копія протоколу№84 від 21.03.2023 - на 1 стор.

240)Копія протоколу№85 від 27.03.2023 - на 1 стор.

241)Копія протоколу№96 від 20.04.2023 - на 1 стор.

242)Копія протоколу№109 від 02.05.2023 - на 1 стор.

243)Копія протоколу№61 від 22.08.2022 - на 1 стор.

244)Копія протоколу№42 від 20.07.2022 - на 1 стор.

245)Копія протоколу№32 від 14.03.2022 - на 2 стор.

246)Копія протоколу№31 від 14.03.2022 - на 2 стор.

247)Копія наказу №123-од від 12.07.2022 про визначення переліку та обсягу закупівель - на 4 стор.

248)Копія розрахунку потреби - на 2 стор.

Ухвала про арешт майна підлягає негайному виконанню після її оголошення прокурором, слідчим у кримінальному провадженні.

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена протягом п`яти днів з дня її оголошення безпосередньо до Київського апеляційного суду. Оскарження ухвали не зупиняє її виконання. Якщо ухвалу слідчого судді було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання копії судового рішення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудГолосіївський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення03.07.2024
Оприлюднено19.08.2024
Номер документу121053945
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —752/10679/24

Ухвала від 24.12.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Ольшевська І. О.

Ухвала від 17.10.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Дмитрук Н. Ю.

Ухвала від 16.10.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Митрофанова А. О.

Ухвала від 27.11.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Єсауленко М. В.

Ухвала від 30.09.2024

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Фрич Тетяна Вікторівна

Ухвала від 21.08.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Єсауленко М. В.

Ухвала від 19.07.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Дмитрук Н. Ю.

Ухвала від 19.07.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Дмитрук Н. Ю.

Ухвала від 29.07.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Дмитрук Н. Ю.

Ухвала від 29.07.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Дмитрук Н. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні