Ухвала
від 02.09.2024 по справі 420/34884/23
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

02 вересня 2024 р.м. ОдесаСправа № 420/34884/23

Суддя-доповідач П`ятого апеляційного адміністративного суду Шевчук О.А., розглянувши можливість відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Головного управління Державної казначейської служби України у Херсонській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 01.08.2024 р. по справі за позовом Державної установи «Херсонський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України» до Головного управління Державної казначейської служби України у Херсонській області, Головного управління Державної казначейської служби України у Кіровоградській області, за участі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Міністерство охорони здоров`я України, та на стороні відповідачів - товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТЕПЛОПОСТАЧ» про визнання дій протиправними та зобов`язати вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИЛА:

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 01 серпня 2024 року адміністративний позов задоволено частково.

На зазначене рішення суду Головне управління Державної казначейської служби України у Херсонській області подали апеляційну скаргу, в якій, крім іншого, апелянт просить звільнити його від сплати судового збору або відстрочити йому сплату судового збору до закінчення режиму воєнного стану, оскільки згідно пункту 19 Порядку, виконання повноважень Казначейством в особливому режимі в умовах воєнного стану, визначено черговість здійснення платежів, згідно якого сплата судового збору може бути здійснена лише в третю чергу, що унеможливлює Казначейству своєчасно та в повному обсязі здійснити оплату судового збору.

Подана апеляційна скарга не відповідає вимогам ст. 296 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме: у справі не сплачено судовий збір за подачу апеляційної скарги.

Як вбачається з позовної заяви, вона містить вимогу майнового характеру.

Відповідно до ст. 4 ч. 2 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, юридичною особою ставка судового збору становить 1,5% ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 10 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відповідно до ст. 4 ч. 2 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду ставка судового збору становить 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги, але не більше 15 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Отже, Головному управлінню Державної казначейської служби України у Херсонській області необхідно сплатити судовий збір за подачу апеляційної скарги на рішення суду у розмірі 4026 грн.

Суд не приймає до уваги клопотання апелянта про звільнення його від сплати судового збору або відстрочення йому сплату судового збору до закінчення режиму воєнного стану, оскільки, апелянт є державним органом, а тому, посилання на майновий стан в даному випадку є недоречним та не являється достатньою підставою для звільнення від сплати судового збору, оскільки обставини, пов`язані з фінансуванням установи чи організації з Державного бюджету України та відсутністю у неї коштів, призначених для сплати судового збору, не звільняють державний орган від обов`язку своєчасної сплати судового збору.

Також, суд зазначає, що саме на заявника покладається обов`язок щодо доведення фактів відповідно до його прохання про звільнення від сплати судового збору.

В даному випадку апелянтом не надано жодних доказів які б свідчили про вжиття всіх залежних від апелянта заходів для сплати судового збору у визначеному розмірі.

Закон України «Про судовий збір» передбачає чіткий перелік умов для відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від його сплати, однак апелянт не підпадає під вичерпний перелік.

Крім того, сам по собі факт введення на території України воєнного стану не свідчить про наявність підстав для звільнення апелянта від сплати судових витрат, оскільки будь-яких змін щодо порядку сплати судового збору суб`єктом владних повноважень у зв`язку із введенням воєнного стану в України до Закону України «Про судовий збір» та КАС України не внесено та не змінено порядок сплати судового збору.

У зв`язку з вищезазначеним, суд не вбачає підстав для задоволення клопотання Головного управління Державної казначейської служби України у Херсонській області про звільнення від сплати судового збору або відстрочення сплати судового збору до закінчення режиму воєнного стану.

Судовий збір за подачу апеляційної скарги до П`ятого апеляційного адміністративного суду повинно бути перераховано або внесено на рахунок:

банк Казначейство України (ЕАП), код банку 899998

код класифікації доходів бюджету 22030101 "Судовий збір (Державна судова адміністрація України, 050)"

відомча ознака "81" (Апеляційні адміністративні суди):

рахунок UA678999980313101206081015758,

отримувач - ГУК в Одеській області /Приморський р-н/22030101

код за ЄДРПОУ отримувача - 37607526

в сумі 4026 грн., а тому апеляційна скарга, відповідно до вимог ч.1 ст.169 КАС України має бути залишена без руху, з наданням строку для усунення зазначених недоліків.

Відповідно до вимог ч. 2 ст. 298 КАС України, до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 296 цього Кодексу, застосовуються правила ст. 169 цього Кодексу.

Також, суд вважає за необхідне витребувати справу №420/34884/23 за адміністративним позовом Державної установи «Херсонський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України» до Головного управління Державної казначейської служби України у Херсонській області, Головного управління Державної казначейської служби України у Кіровоградській області, за участі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Міністерство охорони здоров`я України, та на стороні відповідачів - товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТЕПЛОПОСТАЧ» про визнання дій протиправними та зобов`язати вчинити певні дії.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. ст. 169, 296, 298 КАС України, суддя -

УХВАЛИЛА:

У задоволенні клопотання Головного управління Державної казначейської служби України у Херсонській області про звільнення від сплати судового збору або відстрочення сплати судового збору до закінчення режиму воєнного стану відмовити.

Апеляційну скаргу Головного управління Державної казначейської служби України у Херсонській області залишити без руху.

Надати апелянту десять днів з дня вручення ухвали про залишення апеляційної скарги без руху для усунення недоліків поданої апеляційної скарги.

Роз`яснити Головному управлінню Державної казначейської служби України у Херсонській області, що у разі не усунення зазначених недоліків апеляційної скарги, відповідно до ст.169 КАС України апеляційна скарга буде повернута скаржнику.

Витребувати у Одеського окружного адміністративного суду справу №420/34884/23 за адміністративним позовом Державної установи «Херсонський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України» до Головного управління Державної казначейської служби України у Херсонській області, Головного управління Державної казначейської служби України у Кіровоградській області, за участі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Міністерство охорони здоров`я України, та на стороні відповідачів - товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТЕПЛОПОСТАЧ» про визнання дій протиправними та зобов`язати вчинити певні дії.

Ухвала у касаційному порядку не підлягає оскарженню.

Суддя-доповідач О.А. Шевчук

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.09.2024
Оприлюднено05.09.2024
Номер документу121357859
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них

Судовий реєстр по справі —420/34884/23

Ухвала від 25.09.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

Ухвала від 24.09.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

Ухвала від 02.09.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

Рішення від 01.08.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Ухвала від 06.03.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Ухвала від 09.02.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Ухвала від 08.02.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Ухвала від 10.01.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Ухвала від 19.12.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні