Ухвала
від 06.03.2024 по справі 420/34884/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/34884/23

У Х В А Л А

06 березня 2024 року м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Марина П.П., розглянувши в порядку письмового провадження клопотання представника державної установи «Херсонський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України» про залучення третьої особи

ВСТАНОВИВ

В провадженні Одеського окружного адміністративного суду перебуває справа за адміністративним позовом державної установи «Херсонський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України» до Головного управління Державної казначейської служби України у Херсонській області, Головного управління Державної казначейської служби України у Кіровоградській області, в якому позивач просить суд:

визнати протиправними дії Головного управління Державної казначейської служби України у Херсонській області, Головного управління Державної казначейської служби України у Кіровоградській області щодо реєстрації спірних фінансових зобов`язань в реєстрі бюджетних фінансових зобов`язань розпорядників бюджетних коштів Державної установи «Херсонський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України», зареєстровані у періоді з 01 березня по 1 серпня 2022 року по КЕКВ 2270, в сумі 91614,25 грн., які виникли у зв`язку з виконанням договорів № 1/2022, 462, 703, 1020/2022, 27-22, 6 та 16/22, укладеними між Державною установою «Херсонський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України» та ТОВ «Спеоцтеплопостач» (ЄДРПОУ 40652151), КП «Очисні споруди» СМР (ЄДРПОУ 32503478), КП «Очисні споруди» СМР (ЄДРПОУ 32503478), КП «Міський водоканал» (ЄДРПОУ - 32218122), КП «НК Екосервіс» (ЄДРПОУ 37171330), КП «Водне господарство» СМР (ЄДРПОУ - 32503441), КВУ «Каховський водоканал» (ЄДРПОУ 19236260), відповідно, у зв`язку з безпідставністю їх реєстрації та без врахування діючих законодавчих обмежень;

визнати протиправними дії Головного управління Державної казначейської служби України у Херсонській області, щодо відмови у знятті спірних фінансових зобов`язань з реєстру бюджетних фінансових зобов`язань розпорядників бюджетних коштів Державної установи «Херсонський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України», зареєстровані у період з 01 березня по 1 серпня 2022 року по КЕКВ 2270, в сумі 91614,25 грн., які виникли у зв`язку з виконанням договорів № 1/2022, 462, 703, 1020/2022, 27 - 22, 6 та 16/22, укладеними між Державною установою «Херсонський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України» та ТОВ «Спеоцтеплопостач» (ЄДРПОУ 40652151), КП «Очисні споруди» СМР (ЄДРПОУ 32503478), КП «Очисні споруди» СМР (ЄДРПОУ 32503478), КП «Міський водоканал» (ЄДРПОУ 32218122), КП «НК Екосервіс» (ЄДРПОУ 37171330), КП «Водне господарство» СМР (ЄДРПОУ 32503441), КВУ «Каховський водоканал» (ЄДРПОУ 19236260), відповідно, у зв`язку з безпідставністю їх реєстрації та без врахування діючих законодавчих обмежень;

зобов`язати Головне управління Державної казначейської служби України у Херсонській області зняти фінансові зобов`язання з реєстру бюджетних фінансових зобов`язань розпорядника бюджетних коштів Державної установи «Херсонський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України», безпідставно зареєстровані у періоді з 01 березня по 1 серпня 2022 року по КЕКВ 2270, на загальну суму 91614,25 грн. в системі програмнотехнічного комплексу Клієнт Казначейства Казначейство, які виникли у зв`язку з виконанням договорів № 1/2022, 462, 703,1020/2022, 27-22, 6 та 16/22, укладеними між Державною установою «Херсонський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України» та ТОВ «Спеоцтеплопостач» (ЄДРПОУ 40652151), КП «Очисні споруди» СМР (ЄДРПОУ 32503478), КП «Очисні споруди» СМР (ЄДРПОУ 32503478), КП «Міський водоканал» (ЄДРПОУ 32218122), КП «НК Екосервіс» (ЄДРПОУ 37171330), КП «Водне господарство» СМР (ЄДРПОУ 32503441), КВУ «Каховський водоканал» (ЄДРПОУ 19236260), відповідно, у зв`язку з реєстрацією їх без урахування діючих законодавчих обмежень;

зобов`язати Головне управління Державної казначейської служби України у Херсонській області зняти з реєстрації в системі програмнотехнічного комплексу Клієнт Казначейства Казначейство, прострочену кредиторську заборгованість Державної установи «Херсонський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України» по КПКВК 2301040 за рахунок коштів спеціального фонду на загальну суму 91614,25 грн., в тому числі в розрізі КЕКВ: 2271 «Пара, гаряча вода та пов`язана продукція» на суму 86833,82 грн.; 2272 «Оплата водопостачання та водовідведення» на суму 3989,12 грн.; 2275 «Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг» на суму 791,31 грн.

Ухвалою суду від 08.02.2024 року вказана адміністративна справа прийнята до провадження та відкрито провадження у справі. Визначено, що справа розглядатиметься за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

Представником державної установи «Херсонський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров`я України» надано до суду клопотання про залучення Міністерство охорони здоров`я України до участі у справі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача, яке представник обґрунтовує тим, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, а саме МОЗ. Це пояснюється тим, що основними завданнями МОЗ, як головного розпорядника бюджетних коштів, є забезпечення доступної кваліфікованої медичної допомоги кожному громадянину України, створення умов для формування здорового способу життя, запровадження нових ефективних механізмів фінансування та управління у сфері охорони здоров`я шляхом реалізації державної політики в галузі охорони здоров`я, підвищення якості та доступності медичного обслуговування населення, впровадження обґрунтованих державних гарантій надання населенню безоплатної медичної допомоги, ефективної та прозорої моделі фінансування галузі, удосконалення системи управління галуззю, спрямованої на підвищення рівня здоров`я, поліпшення якості життя і збереження генофонду українського народу. Враховуючи ситуацію, яка склалася на теперішній час, а саме ситуація з блокуванням ДКСУ рахунків позивачу, останній, як представник МОЗ в регіоні, не має можливості провадження своєї господарської діяльності у відповідності до вимог чинного законодавства України та в повній мірі, в т.ч. на сьогодні не має можливості проводити закупівлю реагентів та інших необхідних препаратів, щодо проведення аналізу питної води для споживачів таких послуг (сільських, селищних рад, водопостачальних організацій та т.і.). Рішення в даній справі може вплинути на права, свободи, інтереси або обов`язки МОЗ, оскільки обмеження прав позивача прямо впливає на діяльність МОЗ щодо забезпечення готовності та здатності системи охорони здоров`я ефективно реагувати на кризові ситуації, які несуть загрози для здоров`я окремої людини, громади або усього населення.

Розглянувши подане клопотання та матеріали справи, суд дійшов такого висновку.

Відповідно до ч.4 ст. 49 КАС України у заявах про залучення третіх осіб і у заявах третіх осіб про вступ у справу на стороні позивача або відповідача зазначається, на яких підставах третіх осіб належить залучити до участі у справі.

Про залучення третіх осіб до участі у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначає, на які права чи обов`язки такої особи та яким чином може вплинути рішення суду у справі. Ухвала за наслідками розгляду питання про вступ у справу третіх осіб окремо не оскаржується. Заперечення проти такої ухвали може бути включено до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за результатами розгляду справи.

На підставі викладеного, суд дійшов висновку про наявність підстав для залучення, в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Міністерство охорони здоров`я України (ЄДРПОУ 00012925, вул. М. Грушевського, буд. 7, м. Київ, 01601).

З урахуванням наведеного, суд вважає дане клопотання представника відповідача є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

Керуючись статтями 47, 49, 256 КАС України, суд

УХВАЛИВ:

Залучити до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів - Міністерство охорони здоров`я України (ЄДРПОУ 00012925, вул. М. Грушевського, буд. 7, м. Київ, 01601).

Направити третій особі адміністративний позов з додатками.

Запропонувати третій особі подати пояснення щодо позову протягом п`яти днів з дня його отримання, а щодо відзиву протягом десяти днів з дня його отримання.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та окремо від рішення оскарженню не підлягає.

Суддя П.П.Марин

Дата ухвалення рішення06.03.2024
Оприлюднено11.03.2024
Номер документу117510539
СудочинствоАдміністративне
Сутьзалучення третьої особи

Судовий реєстр по справі —420/34884/23

Ухвала від 06.03.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Ухвала від 09.02.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Ухвала від 08.02.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Ухвала від 10.01.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Ухвала від 19.12.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні