Ухвала
від 03.09.2024 по справі 140/2053/19
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про заміну сторони виконавчого провадження

03 вересня 2024 року ЛуцькСправа № 140/2053/19 Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Дмитрука В.В.,

розглянувши заяву позивача про заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Волинської митниці ДФС про визнання протиправним та скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (далі ОСОБА_1 ) звернувся з адміністративним позовом до Волинської митниці ДФС про визнання протиправним та скасування рішення про коригування митної вартості від 20.06.2019 №UA205110/2019/000551/2.

Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 02.08.2019 у даній справі адміністративний позов задоволено, вирішено:

1. Визнати протиправним та скасувати рішення Волинської митниці ДФС про коригування митної вартості товарів від 20 червня 2019 року №UA205110/2019/000551/2.

2. Стягнути на користь ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань Волинської митниці ДФС судові витрати у сумі 768 (сімсот шістдесят вісім) гривень 40 копійок.

16.08.2024 (отримана головуючим суддею 26.08.2024 в зв`язку з перебуванням у відпустці) надійшла заява позивача про заміну сторони виконавчого провадження, боржника з примусового виконання рішення суду у справі №140/2053/19 - Волинську митницю ДФС (ідентифікаційний код 39472698) на його правонаступника Волинську митницю (ідентифікаційний код 43958385).

В судове засідання, призначене на 03.09.2024, представники сторін не прибули, тому відповідно до частини четвертої статті 229, частини другої статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), розгляд вказаної заяви проведено судом в порядку письмового провадження, без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.

Заява про заміну сторони виконавчого провадження підлягає до задоволення, з огляду на таке.

Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 02.08.2019 позов ОСОБА_1 задоволено повністю, стягнуто судовий збір з відповідача на користь позивача.

Восьмий апеляційний суд постановою від 19.11.2019 скасував рішення суду першої інстанції та прийняв нову постанову , якою відмовив у задоволенні позову, однак постановою КАС ВС від 24.07.2024 задоволено касаційну скаргу позивача та скасовано постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 19.11.2019, а рішення Волинського окружного адміністративного суду від 02.08.2019 залишено в силі.

16.08.2024 Волинський окружний адміністративний суд видав стягувачу виконавчий лист №16241/2022 щодо стягнення судового збору, у якому боржником зазначено Волинську митницю ДФС (ідентифікаційний код 39472698).

Відповідно до частини першої статті 52 КАС України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

Згідно із частинами першою, четвертою статті 379 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником. Положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.

Постановою Кабінету Міністрів України Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України від 18.12.2018 №1200 утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу (пункт 1); установлено, що: Державна податкова служба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок); Державна митна служба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну митну політику, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування митного законодавства; Державна податкова служба та Державна митна служба є правонаступниками майна, прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності; забезпечення діяльності Державної податкової служби та Державної митної служби у 2018 та 2019 роках здійснюватиметься в межах видатків, передбачених Державній фіскальній службі; Державна фіскальна служба продовжує здійснювати повноваження та виконувати функції у сфері реалізації державної податкової політики, державної політики у сфері державної митної справи, державної політики з адміністрування єдиного внеску, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску до завершення здійснення заходів з утворення Державної податкової служби, Державної митної служби та центрального органу виконавчої влади, на який покладається обов`язок забезпечення запобігання, виявлення, припинення, розслідування та розкриття кримінальних правопорушень, об`єктом яких є фінансові інтереси держави та/або місцевого самоврядування, що віднесені до його підслідності відповідно до Кримінального процесуального кодексу України.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України Про утворення територіальних органів Державної митної служби від 02.10.2019 №858 утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної митної служби за переліком згідно з додатком 1, до якого включено Волинську митницю Держмитслужби, та реорганізовано деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної митної служби за переліком згідно з додатком 2 (Волинську митницю ДФС реорганізовано шляхом приєднання до Волинської митниці Держмитслужби), установлено, що територіальні органи Державної фіскальної служби, які реорганізуються, продовжують здійснювати свої повноваження до передачі таких повноважень територіальним органам Державної митної служби.

Згідно із пунктом 1, абзацом другим пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України Деякі питання територіальних органів Державної митної служби від 30.09.2020 №895 реорганізовано територіальні органи Державної митної служби за переліком згідно з додатком шляхом їх приєднання до Державної митної служби (до якого включено Волинську митницю Держмитслужби), установлено, що територіальні органи Державної митної служби, що реорганізуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, продовжують здійснювати свої повноваження та функції до утворення Державною митною службою територіальних органів згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови та прийняття рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень і функцій територіальних органів, що реорганізуються. Таке рішення приймається Державною митною службою після здійснення заходів, пов`язаних із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань даних про територіальні органи Державної митної служби, що будуть утворені згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови як відокремлені підрозділи юридичної особи публічного права, затвердженням положень про них, структури, штатних розписів, кошторисів та заповненням 30 відсотків вакансій.

Пунктом 1 наказу Держмитслужби України Про утворення територіальних органів Державної митної служби України як відокремлених підрозділів від 19.10.2020 №460 утворено територіальні органи як відокремлені підрозділи Державної митної служби України за переліком згідно з додатком (до якого включено Волинську митницю). Наказом Держмитслужби України від 29.10.2020 №472 затверджено, зокрема, Положення про Волинську митницю.

Відповідно до наказу Держмитслужби України від 30.06.2021 №472 наказано розпочати митницям як відокремленим підрозділам Держмитслужби з 00:00 01.07.2021 здійснених покладених на них функцій і повноважень з реалізації державної митної політики, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування законодавства з питань митної справи.

Згідно із даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Волинська митниця ДФС (ідентифікаційний код 39472698) припинена, а 03.12.2020 внесено запис про державну реєстрацію Волинської митниці як відокремленого підрозділу (ідентифікаційний код ВП 43958385).

Відтак, у зв`язку з утворенням митниць як відокремлених підрозділів Держмитслужби та початком здійснення ними з 01.07.2021 функцій і повноважень з реалізації державної митної політики, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування законодавства з питань митної справи, суд допускає процесуальну заміну відповідача як сторони виконавчого провадження, у порядку функціонального правонаступництва.

Керуючись статтями 52, 229, 248, 379 КАС України, суд

УХВАЛИВ:

Заяву представника позивача про заміну сторони виконавчого провадження, - задовольнити.

Замінити в адміністративній справі №140/2053/19 за позовом ОСОБА_1 до Волинської митниці ДФС про визнання протиправним та скасування рішення, боржника з виконання виконавчого листа Волинського окружного адміністративного суду від 16.08.2024 №16241/2022 - Волинську митницю ДФС (ідентифікаційний код 39472698) на правонаступника - Волинську митницю (ідентифікаційний код ВП 43958385).

Копію ухвали направити стягувачу та боржнику.

Ухвала набирає законної сили в порядку та строки, визначені статтею 256 КАС України, та може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення.

Суддя В.В.Дмитрук

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.09.2024
Оприлюднено06.09.2024
Номер документу121383593
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяЗаява про заміну сторони виконавчого провадження

Судовий реєстр по справі —140/2053/19

Ухвала від 15.11.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

Ухвала від 03.09.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

Постанова від 24.07.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 23.07.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 23.12.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 19.11.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

Ухвала від 05.11.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

Ухвала від 24.10.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

Ухвала від 24.09.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

Постанова від 02.08.2019

Адмінправопорушення

Немирівський районний суд Вінницької області

Науменко С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні