ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа №380/7179/24
провадження №П/380/7270/24
У Х В А Л А
05 вересня 2024 року
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого - судді Кухар Наталії Андріївни, розглянувши в порядку письмового провадження клопотання представника відповідача про зміну найменування відповідача в адміністративній справі за позовом Громадської організації інвалідів "Центр реабілітаційних ініціатив "Діяльне милосердя" до Департаменту містобудування Львівської міської ради, Управління державного контролю за використанням та охороною земель про визнання протиправними дій,-
в с т а н о в и в:
До Львівського окружного адміністративного суду звернулася Громадська організація інвалідів "Центр реабілітаційних ініціатив "Діяльне милосердя" (код ЄДРПОУ 36670162; 79007, м. Львів, вул. Клепарівська, 12/5) з позовом до Департаменту містобудування Львівської міської ради (код ЄДРПОУ 34857473; 79008, м. Львів, пл. Ринок,1), Управління державного контролю за використанням та охороною земель (код ЄДРПОУ 44895583; 79008, Львів, пл. Ринок, 1) в якому просить суд:
- визнати протиправними дії Департаменту містобудування зі створення комісії для проведення обстеження земельної ділянки, з кадастровим номером 4610137200:05:009:0056 на вул. Медової Печери, 71 у м. Львові шляхом прийняття наказу №10 від 17.01.2023 Про створення комісії для обстеження земельної ділянки комунальної власності на вул. Медової Печери, 71 у м. Львові та наказу №260 від 03.11.2023 Про створення комісії для обстеження земельної ділянки, з кадастровим номером 4610137200:05:009:0056 на вул. Медової Печери, 71 у м. Львові та зобов`язати утриматися від таких дій;
- визнати протиправними дії Управління державного контролю за використанням та охороною земель з проведення обстеження земельної ділянки площею 2,4000 га на вул. Медової Печери, 71 у м. Львові, з оформленням Акту обстеження земельної ділянки №13 від 18.01.2023 р. та Акту обстеження земельної ділянки на вул. Медової Печери, 71 у м. Львові №388 від 03.11.2023 та зобов`язати та утриматися від вчинення таких дій.
Згідно протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями визначено головуючого суддю Кухар Н.А.
Ухвалою судді від 05 квітня 2024 року позовну заяву залишено без руху та надано позивачу час для усунення недоліків позовної заяви.
Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 18 квітня 2024 року відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 30 квітня 2024 року у задоволенні клопотання представника Департаменту містобудування Львівської міської ради про розгляд справи за правилами загального позовного провадження відмовлено.
Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 07 травня 2024 року у задоволенні клопотання представника Управління державного контролю за використанням та охороною земель про розгляд справи за правилами загального позовного провадження відмовлено.
У відзиві на позовну заяву представник відповідача просить суд продовжити розгляд справи з врахуванням зміни назви Відповідача -1 департаменту містобудування Львівської міської ради на департамент природних ресурсів, будівництва та розвитку громад Львівської міської ради (код ЄДРПОУ 34857473).
Розглянувши клопотання про зміну найменування відповідача у справі, суд дійшов наступного висновку.
Згідно частини 3 статті 48 КАС України, якщо позов подано не до тієї особи, яка повинна відповідати за позовом, суд до ухвалення рішення у справі за згодою позивача замінює первісного відповідача належним відповідачем, не закриваючи провадження у справі, якщо це не потягне за собою зміни підсудності адміністративної справи. Суд має право за клопотанням позивача до ухвалення рішення у справі залучити до участі у ній співвідповідача.
Відповідно до статті 52 КАС України, у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.
Підпунктом 1.5. пункту 1 ухвали Львівської міської ради від 27.12.2023 №4293 «Про внесення змін до ухвали міської ради від 04.02.2021 № 32 «Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів» передбачено внести зміни до ухвали міської ради від 04.02.2021 № 32 «Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів» та доповнити пункт 9 підпунктами 9.11-9.18 у такій редакції: « 9.14. Департамент містобудування в департамент природних ресурсів, будівництва та розвитку громад» (надалі Відповідач -1, Департамент)
Пунктом 11 ухвали Львівської міської ради від 27.12.2023 №4293 «Про внесення змін до ухвали міської ради від 04.02.2021 № 32 «Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів» передбачено встановити, що пункти 1, 4 цієї ухвали вступають в дію з 01.04.2024.
Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осібпідприємців та громадських формувань від 17.04.2024 юридична особа з ідентифікаційним кодом: 34857473 має найменування департамент природних ресурсів, будівництва та розвитку громад Львівської міської ради.
Відомості про припинення юридичної особи відсутні. Тобто, жодних дій, які б свідчили про припинення юридичної особи-відповідача шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) не відбулося.
Разом з тим, код юридичної особи та місцезнаходження відповідача не змінилась.
Відповідно до статті 90 ЦК України юридична особа повинна мати своє найменування, яке містить інформацію про її організаційно-правову форму та назву. Найменування установи має містити інформацію про характер її діяльності. Юридична особа може мати крім повного найменування скорочене найменування. Юридична особа, що є підприємницьким товариством, може мати комерційне (фірмове) найменування. Комерційне (фірмове) найменування юридичної особи може бути зареєстроване у порядку, встановленому законом. Найменування юридичної особи вказується в її установчих документах і вноситься до єдиного державного реєстру. Юридична особа не має права використовувати найменування іншої юридичної особи.
Загальновідомо, що назва юридичної особи складається з літерального компонування елементів українського алфавіту. Крім того, назва юридичної особи може містити інформацію про мету діяльності, вид, спосіб утворення, залежність юридичної особи, крім обмежень, встановлених актами чинного законодавства України. Наведете свідчить, що назва юридичної особи є її необхідною ознакою, яка забезпечує участь у цивільному обороті від свого імені та слугує засобом її індивідуалізації, що дозволяє відокремити її від інших юридичних осіб. Назва юридичної особи в процесі її «життєдіяльності» може зазнати змін. Зміна назви юридичної особи проявляється в її зовнішній літеральній корекції. Така корекція впливає на ідентифікацію юридичної особи в цивільному обороті. У результаті зміни назви юридичної особи структура цивільних правовідносин не страждає.
Зміна назви юридичної особи тягне тільки правовий наслідок проведення державної реєстрації змін, пов`язаних зі зміною назви, до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Таким чином, зміна назви юридичної особи не тягне за собою правонаступництва у зв`язку з відсутністю нового учасника адміністративних відносин, якому мають перейти права та обов`язки особи, яка вибула, та юридичної незмінності правопопередника - учасника адміністративних відносин, який вибуває зі складу учасника адміністративного відношення.
Враховуючи викладене, суд вважає, що у разі зміни найменування юридичної особи не відбувається фактичного (компетенційного) або процесуального адміністративного (публічного) правонаступництва, а тому не виникають підстави, для заміни сторони на належну, передбаченої положеннями ст.48 КАС України.
У той час, враховуючи матеріали справи, суд вважає за доцільне змінити найменування відповідача у справі, а саме: з Департаменту містобудування Львівської міської ради на Департамент природних ресурсів, будівництва та розвитку громад Львівської міської ради.
Керуючись статтями 248, 250, 256 Кодексу адміністративного судочинства України,
УХВАЛИВ:
Клопотання представника відповідача про зміну найменування відповідача задоволити.
Змінити найменування відповідача Департаменту містобудування Львівської міської ради (код ЄДРПОУ 34857473; 79008, м. Львів, пл. Ринок,1) на Департамент природних ресурсів, будівництва та розвитку громад Львівської міської ради (код ЄДРПОУ 34857473; 79008, м. Львів, пл. Ринок,1).
Ухвала набирає законної сили негайно після постановлення та оскарженню не підлягає. Заперечення проти неї може бути включене до апеляційної чи касаційної скарги на рішення чи ухвалу суду, прийняту за наслідками розгляду справи.
Суддя Кухар Н.А.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.09.2024 |
Оприлюднено | 09.09.2024 |
Номер документу | 121414493 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Качмар Володимир Ярославович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Качмар Володимир Ярославович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Качмар Володимир Ярославович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кухар Наталія Андріївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні