Ухвала
від 23.09.2024 по справі 457/1172/24
ТРУСКАВЕЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 457/1172/24

провадження №1-кс/457/533/24

УХВАЛА

про тимчасовий доступ до речей та документів,

які містять охоронювану законом таємницю

23 вересня 2024 року м. Трускавець

Слідча суддя Трускавецького міського суду Львівської області ОСОБА_1 , секретар судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів які містять охоронювану законом таємницю, слідчої СВ відділення поліції №2 Дрогобицького РВП ГУНП у Львівській області капітана поліції ОСОБА_3 , погодженого начальником Трускавецького відділу Дрогобицької окружної прокуратури ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні № 42024142190000012 від 21.02.2024 року та яке надійшло до суду 19 вересня 2024 року.

Перевіривши надані матеріали, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, щодо кримінального провадження, в межах якого було подано дане клопотання, дослідивши докази по даних матеріалах, -

в с т а н о в и л а:

Клопотання мотивовано тим, що слідчим відділенням ВП № 2 Дрогобицького РВП ГУНП у Львівській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке 21.02.2024 внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань під № 42024142190000012 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, за фактом зловживання владою, вчиненого службовими особами Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Трускавецької міської ради (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), разом із посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ).Установлено, що відповідно до Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» від 19.10.2017 держава гарантує повну оплату згідно з тарифом за рахунок коштів Державного бюджету України надання громадянам необхідних їм медичних послуг та лікарських засобів, що передбачені програмою медичних гарантій. З матеріалів вказаного кримінального провадження вбачається, що між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) протягом 2023 року укладено ряд договорів, щодо медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій. Згідно інформаційних даних, отриманих під час проведеного аналізу веб-порталу ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 » встановлено, що КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відповідно до вищенаведених укладених договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій надає 19-ть груп послуг. Відповідно до умов даних договорів надавач послуг - КНП зобов`язується надавати медичні послуги за програмою медичних гарантій пацієнтам безоплатно, а замовник - ІНФОРМАЦІЯ_3 (далі по тексту - ІНФОРМАЦІЯ_3) зобов`язується оплачувати такі послуги. Так, КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » функціонує та здійснює свою діяльність за адресою: АДРЕСА_1 , приміщення якої згідно відомостей отриманих з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно перебувають у комунальній власності ІНФОРМАЦІЯ_5 (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ). Крім цього, встановлено, що адміністративному приміщенні за вищевказаною адресою, здійснює господарську діяльність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), який орендує частину адміністративної будівлі лікарні. При порівняльному аналізі переліку медичних послуг ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено їх аналогічність та дублювання. Тобто, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » надає медичні послуги, які передбачені програмою медичних гарантій та надаються КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». З огляду руху коштів за рахунком НОМЕР_6 , який використовується ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », встановлено 247 банківських транзакцій здійснених на загальну суму 1 931 500 гривень щодо оплати медичних послуг та персональні дані близько 240-ка пацієнтів, яким такі послуги надавалася. Як зазначалось вище, між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ІНФОРМАЦІЯ_3 укладено ряд договорів, щодо медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій та станом на 01.01.2024 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » перераховано близько 62 млн. грн. за надані медичні послуги населенню. Крім того, під час досудового розслідування у вищевказаному кримінальному провадженні, отримано тимчасовий доступ до інформації, що знаходяться у розпорядженні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), а саме до інформації, що містяться в інформаційно-телекомунікаційній системі «Медична інформаційна система « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та яка внесена медичними працівниками КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо проведення лікування. В ході аналізу вилученої інформації встановлено, що медичними працівниками Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Трускавецької міської ради (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) медичні записи вносились у інформаційно-телекомунікаційну систему «Медична інформаційна система « ІНФОРМАЦІЯ_7 » під їх персональними ID-кодами (посиланнями на запис у Реєстрі медичних працівників про медичного працівника, за електронним підписом якого внеситься запис у систему). Зокрема це здійснювалося посадовими особами КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » шляхом недостовірного обліку начебто наданих медичних послуг пацієнтам без відома останніх, які фактично надаються їм в приватному порядку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » або навпаки. Враховуючи вищевикладене, здійснено порівняльний аналіз персональних даних пацієнтів, що проходили лікування у КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за програмою медичних гарантій та пацієнтів, які здійснювали оплату грошових коштів на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у період з 01.07.2023 по 31.12.2023 в приватному порядку та встановлено факти здійснення подвійної оплати за надані послуги службовими особами КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що станом на 2023 рік, одночасно являлись медичними працівниками вищевказаного товариства. Зокрема це здійснювалося посадовими особами КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » шляхом недостовірного обліку начебто наданих медичних послуг пацієнтам без відома останніх, які фактично надаються їм в приватному порядку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » або навпаки. Згідно інформаційних даних, отриманих під час проведеного аналізу веб-порталу ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 » встановлено, що КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відповідно до вищенаведених укладених договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій надає 19-ть груп послуг. Відповідно до умов даних договорів надавач послуг - КНП зобов`язується надавати медичні послуги за програмою медичних гарантій пацієнтам безоплатно, а замовник - ІНФОРМАЦІЯ_3 (далі по тексту - ІНФОРМАЦІЯ_3) зобов`язується оплачувати такі послуги. При порівняльному аналізі переліку медичних послуг ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено їх аналогічність та дублювання. Тобто, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » надає медичні послуги, які передбачені програмою медичних гарантій та надаються КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». З огляду руху коштів за рахунком НОМЕР_6 , який використовується ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », встановлено 247 банківських транзакцій здійснених на загальну суму 1 931 500 гривень щодо оплати медичних послуг та персональні дані близько 240-ка пацієнтів, яким такі послуги надавалася. Як зазначалось вище, між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ІНФОРМАЦІЯ_3 укладено ряд договорів, щодо медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій та станом на 01.01.2024 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » перераховано близько 62 млн. грн. за надані медичні послуги населенню. Так, здійснивши огляд відомостей, отриманих з медичної інформаційної системи «Health 24», в яку в електронній формі вносяться відомості щодо усіх наданих медичних послуг медичними працівниками КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено 64 індивідуальних записів ID пацієнтів, котрим надавалась послуга «36639-02 - Черезшкірна фрагментація та екстракція ниркових конкрементів» та 138 індивідуальних записів ID пацієнтів, котрим надавалась послуга «36806-02 - Ендоскопічна екстракція конкрементів сечоводу під час уретероскопії». У відповідності до даних, вищевказані послуги серед іншого супроводжувались діагностично-консультаційними послугами, що надавались пацієнтам в рамках програми медичних гарантій. Враховуючи вищевикладене, здійснено порівняльний аналіз персональних даних пацієнтів, що проходили лікування у КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за програмою медичних гарантій та пацієнтів, які здійснювали оплату грошових коштів на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у період з 01.07.2023 по 31.12.2024 в приватному порядку та встановлено факти здійснення подвійної оплати за надані послуги службовими особами КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що станом на 2023 рік, одночасно являлись медичними працівниками вищевказаного товариства. Зокрема це здійснювалося посадовими особами КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » шляхом недостовірного обліку начебто наданих медичних послуг пацієнтам без відома останніх, які фактично надаються їм в приватному порядку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » або навпаки. Зокрема встановлено факти можливого подвійного обліку наданих медичних послуг наступним громадянам: ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_8 ; ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_9 ; ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_10 ; ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_11 ; ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_12 ; ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_13 ; ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_14 ; ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_15 ; ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_16 ; ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_17 ; ОСОБА_15 , ІНФОРМАЦІЯ_18 ; ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_19 ; ОСОБА_17 , ІНФОРМАЦІЯ_20 ; ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_21 ; ОСОБА_19 , ІНФОРМАЦІЯ_22 та інші. Крім цього встановлено, що на підставі службової записки на ім`я директора КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », сформованої ОСОБА_20 , уповноваженою особою 25.03.2023 оголошено Відкриті торги з особливостями «Гольмієвий лазер (код НК 024:2019 36037 Лазерна літотрипсійна система)» (ідентифікатор закупівлі: ІНФОРМАЦІЯ_23 ). Як наслідок, 14.04.2023 між переможцем торгів та директором ІНФОРМАЦІЯ_24 , укладено Договір 286, щодо закупівлі Гольмієвої медичної системи Cyber Ho 60 на суму 4 087 400 UAH. Однак, всупереч своїх службових обов`язків директором комунального підприємства не були внесені зміни до тарифів на платні послуги, що надаються в КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Так, у відповідності до тарифів на платні послуги, що надаються в КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », затверджених ІНФОРМАЦІЯ_25 від 27.12.2023 № 767 послуги, що потенційно могли б надаватися на вищевказаному устаткуванні - відсутні. Крім цього, в ході досудового розслідування встановлено, що медичними працівниками КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » вносилися відомості до медичної інформаційної системи щодо проведення черезшкірної фрагментації та екстракція ниркових конкрементів наступним громадянам: ОСОБА_21 , ІНФОРМАЦІЯ_26 ; ОСОБА_22 , ІНФОРМАЦІЯ_15 ; ОСОБА_23 , ІНФОРМАЦІЯ_27 ; ОСОБА_24 , ІНФОРМАЦІЯ_28 ; ОСОБА_17 , ІНФОРМАЦІЯ_20 ; ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_9 ; ОСОБА_25 , ІНФОРМАЦІЯ_29 ; ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_10 ; ОСОБА_26 , ІНФОРМАЦІЯ_22 ; ОСОБА_27 , ІНФОРМАЦІЯ_30 ; ОСОБА_28 , ІНФОРМАЦІЯ_31 ; ОСОБА_29 , ІНФОРМАЦІЯ_32 ; ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_19 ; ОСОБА_30 , ІНФОРМАЦІЯ_33 ; ОСОБА_19 , ІНФОРМАЦІЯ_22 ; ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_11 ; ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_13 ; ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_12 ; ОСОБА_31 , ІНФОРМАЦІЯ_34 ; ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_15 ; ОСОБА_32 , ІНФОРМАЦІЯ_35 ; ОСОБА_33 , ІНФОРМАЦІЯ_36 ; ОСОБА_34 , ІНФОРМАЦІЯ_37 ; ОСОБА_35 , ІНФОРМАЦІЯ_38 ; ОСОБА_15 , ІНФОРМАЦІЯ_18 ; ОСОБА_36 , ІНФОРМАЦІЯ_39 ; ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_16 ; ОСОБА_37 , ІНФОРМАЦІЯ_40 ; ОСОБА_38 , ІНФОРМАЦІЯ_41 ; ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_17 ; ОСОБА_39 , ІНФОРМАЦІЯ_42 ; ОСОБА_40 , ІНФОРМАЦІЯ_43 ; ОСОБА_41 , ІНФОРМАЦІЯ_44 ; ОСОБА_42 , ІНФОРМАЦІЯ_45 ; ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_21 ; ОСОБА_43 , ІНФОРМАЦІЯ_46 ; ОСОБА_44 , ІНФОРМАЦІЯ_47 ; ОСОБА_45 , ІНФОРМАЦІЯ_48 ; ОСОБА_46 , ІНФОРМАЦІЯ_49 ; ОСОБА_47 , ІНФОРМАЦІЯ_50 ; ОСОБА_48 , ІНФОРМАЦІЯ_51 ; ОСОБА_49 , ІНФОРМАЦІЯ_52 ; ОСОБА_50 , ІНФОРМАЦІЯ_53 ; ОСОБА_51 , ІНФОРМАЦІЯ_54 ; ОСОБА_52 , ІНФОРМАЦІЯ_55 ; ОСОБА_53 , ІНФОРМАЦІЯ_56 ; ОСОБА_54 , ІНФОРМАЦІЯ_57 ; ОСОБА_55 , ІНФОРМАЦІЯ_58 ; ОСОБА_56 , ІНФОРМАЦІЯ_59 ; ОСОБА_57 , ІНФОРМАЦІЯ_60 ; ОСОБА_58 , ІНФОРМАЦІЯ_61 ; ОСОБА_59 , ІНФОРМАЦІЯ_62 ; ОСОБА_60 , ІНФОРМАЦІЯ_63 ; ОСОБА_61 , ІНФОРМАЦІЯ_64 ; ОСОБА_62 , ІНФОРМАЦІЯ_65 ; ОСОБА_63 , ІНФОРМАЦІЯ_66 ; ОСОБА_64 , ІНФОРМАЦІЯ_67 ; ОСОБА_65 , ІНФОРМАЦІЯ_29 ; ОСОБА_66 , ІНФОРМАЦІЯ_68 ; ОСОБА_67 , ІНФОРМАЦІЯ_69 ; ОСОБА_68 , ІНФОРМАЦІЯ_70 ; ОСОБА_69 , ІНФОРМАЦІЯ_71 , при цьому деяким із них кілька раз. Також встановлено, що медичними працівниками КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » вносилися відомості до медичної інформаційної системи щодо проведення ендоскопічної екстракції конкрементів сечоводу під час уретероскопії наступним громадянам: ОСОБА_70 , ІНФОРМАЦІЯ_72 ; ОСОБА_22 , ІНФОРМАЦІЯ_15 ; ОСОБА_71 , ІНФОРМАЦІЯ_73 ; ОСОБА_72 , ІНФОРМАЦІЯ_74 ; ОСОБА_73 , ІНФОРМАЦІЯ_75 ; ОСОБА_74 , ІНФОРМАЦІЯ_76 ; ОСОБА_75 , ІНФОРМАЦІЯ_77 ; ОСОБА_76 , ІНФОРМАЦІЯ_78 ; ОСОБА_77 , ІНФОРМАЦІЯ_79 ; ОСОБА_78 , ІНФОРМАЦІЯ_80 ; ОСОБА_79 , ІНФОРМАЦІЯ_81 ; ОСОБА_80 , ІНФОРМАЦІЯ_82 ; ОСОБА_81 , ІНФОРМАЦІЯ_83 ; ОСОБА_82 , ІНФОРМАЦІЯ_84 ; ОСОБА_29 , ІНФОРМАЦІЯ_32 ; ОСОБА_83 , ІНФОРМАЦІЯ_85 ; ОСОБА_84 , ІНФОРМАЦІЯ_86 ; ОСОБА_85 , ІНФОРМАЦІЯ_87 ; ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_8 ; ОСОБА_86 , ІНФОРМАЦІЯ_88 ; ОСОБА_87 , ІНФОРМАЦІЯ_89 ; ОСОБА_88 , ІНФОРМАЦІЯ_90 ; ОСОБА_89 , ІНФОРМАЦІЯ_19 ; ОСОБА_90 , ІНФОРМАЦІЯ_91 ; ОСОБА_91 , ІНФОРМАЦІЯ_92 ; ОСОБА_92 , ІНФОРМАЦІЯ_93 ; ОСОБА_93 , ІНФОРМАЦІЯ_15 ; ОСОБА_94 , ІНФОРМАЦІЯ_94 ; ОСОБА_95 , ІНФОРМАЦІЯ_95 ; ОСОБА_96 , ІНФОРМАЦІЯ_96 ; ОСОБА_97 , ІНФОРМАЦІЯ_97 ; ОСОБА_98 , ІНФОРМАЦІЯ_98 ; ОСОБА_99 , ІНФОРМАЦІЯ_99 ; ОСОБА_100 , ІНФОРМАЦІЯ_100 ; ОСОБА_101 , ІНФОРМАЦІЯ_101 ; ОСОБА_102 , ІНФОРМАЦІЯ_102 ; ОСОБА_103 , ІНФОРМАЦІЯ_103 ; ОСОБА_104 , ІНФОРМАЦІЯ_104 ; ОСОБА_105 , ІНФОРМАЦІЯ_105 ; ОСОБА_106 , ІНФОРМАЦІЯ_106 ; ОСОБА_31 , ІНФОРМАЦІЯ_34 ; ОСОБА_107 , ІНФОРМАЦІЯ_107 ; ОСОБА_108 , ІНФОРМАЦІЯ_108 ; ОСОБА_109 , ІНФОРМАЦІЯ_109 ; ОСОБА_41 , ІНФОРМАЦІЯ_44 ; ОСОБА_110 , ІНФОРМАЦІЯ_110 ; ОСОБА_111 , ІНФОРМАЦІЯ_111 ; ОСОБА_112 , ІНФОРМАЦІЯ_112 ; ОСОБА_113 , ІНФОРМАЦІЯ_113 ; ОСОБА_114 , ІНФОРМАЦІЯ_114 ; ОСОБА_115 , ІНФОРМАЦІЯ_115 ; ОСОБА_116 , ІНФОРМАЦІЯ_116 ; ОСОБА_15 , ІНФОРМАЦІЯ_18 ; ОСОБА_117 , ІНФОРМАЦІЯ_117 ; ОСОБА_38 , ІНФОРМАЦІЯ_41 ; ОСОБА_118 , ІНФОРМАЦІЯ_118 ; ОСОБА_119 , ІНФОРМАЦІЯ_119 ; ОСОБА_120 , ІНФОРМАЦІЯ_120 ; ОСОБА_40 , ІНФОРМАЦІЯ_43 ; ОСОБА_121 , ІНФОРМАЦІЯ_121 ; ОСОБА_122 , ІНФОРМАЦІЯ_122 ; ОСОБА_123 , ІНФОРМАЦІЯ_123 ; ОСОБА_124 , ІНФОРМАЦІЯ_124 ; ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_14 ; ОСОБА_125 , ІНФОРМАЦІЯ_125 ; ОСОБА_126 , ІНФОРМАЦІЯ_126 ; ОСОБА_127 , ІНФОРМАЦІЯ_127 ; ОСОБА_128 , ІНФОРМАЦІЯ_128 ; ОСОБА_129 , ІНФОРМАЦІЯ_129 ; ОСОБА_130 , ІНФОРМАЦІЯ_130 ; ОСОБА_131 , ІНФОРМАЦІЯ_131 ; ОСОБА_132 , ІНФОРМАЦІЯ_132 ; ОСОБА_133 , ІНФОРМАЦІЯ_133 ; ОСОБА_134 , ІНФОРМАЦІЯ_134 ; ОСОБА_45 , ІНФОРМАЦІЯ_48 ; ОСОБА_135 , ІНФОРМАЦІЯ_135 ; ОСОБА_136 , ІНФОРМАЦІЯ_136 ; ОСОБА_137 , ІНФОРМАЦІЯ_137 ; ОСОБА_138 , ІНФОРМАЦІЯ_138 ; ОСОБА_139 , ІНФОРМАЦІЯ_108 ; ОСОБА_140 , ІНФОРМАЦІЯ_139 ; ОСОБА_141 , ІНФОРМАЦІЯ_140 ; ОСОБА_142 , ІНФОРМАЦІЯ_141 ; ОСОБА_143 , ІНФОРМАЦІЯ_142 ; ОСОБА_48 , ІНФОРМАЦІЯ_51 ; ОСОБА_144 , ІНФОРМАЦІЯ_14 ; ОСОБА_145 , ІНФОРМАЦІЯ_143 ; ОСОБА_146 , ІНФОРМАЦІЯ_27 ; ОСОБА_147 , ІНФОРМАЦІЯ_144 ; ОСОБА_148 , ІНФОРМАЦІЯ_145 ; ОСОБА_149 , ІНФОРМАЦІЯ_146 ; ОСОБА_150 , ІНФОРМАЦІЯ_147 ; ОСОБА_151 , ІНФОРМАЦІЯ_148 ; ОСОБА_152 , ІНФОРМАЦІЯ_149 ; ОСОБА_153 , ІНФОРМАЦІЯ_150 ; ОСОБА_154 , ІНФОРМАЦІЯ_151 ; ОСОБА_155 , ІНФОРМАЦІЯ_152 ; ОСОБА_156 , ІНФОРМАЦІЯ_153 ; ОСОБА_157 , ІНФОРМАЦІЯ_154 ; ОСОБА_158 , ІНФОРМАЦІЯ_155 ; ОСОБА_159 , ІНФОРМАЦІЯ_156 ; ОСОБА_160 , ІНФОРМАЦІЯ_157 ; ОСОБА_55 , ІНФОРМАЦІЯ_58 ; ОСОБА_161 , ІНФОРМАЦІЯ_158 ; ОСОБА_162 , ІНФОРМАЦІЯ_159 ; ОСОБА_163 , ІНФОРМАЦІЯ_160 ; ОСОБА_164 , ІНФОРМАЦІЯ_19 ; ОСОБА_165 , ІНФОРМАЦІЯ_161 ; ОСОБА_166 , ІНФОРМАЦІЯ_162 ; ОСОБА_167 , ІНФОРМАЦІЯ_163 ; ОСОБА_168 , ІНФОРМАЦІЯ_164 ; ОСОБА_169 , ІНФОРМАЦІЯ_165 ; ОСОБА_170 , ІНФОРМАЦІЯ_166 ; ОСОБА_171 , ІНФОРМАЦІЯ_167 ; ОСОБА_172 , ІНФОРМАЦІЯ_168 ; ОСОБА_173 , ІНФОРМАЦІЯ_26 ; ОСОБА_151 , ІНФОРМАЦІЯ_148 ; ОСОБА_174 , ІНФОРМАЦІЯ_169 ; ОСОБА_175 , ІНФОРМАЦІЯ_170 ; ОСОБА_176 , ІНФОРМАЦІЯ_122 ; ОСОБА_177 , ІНФОРМАЦІЯ_171 ; ОСОБА_171 , ІНФОРМАЦІЯ_167 ; ОСОБА_178 , ІНФОРМАЦІЯ_172 ; ОСОБА_179 , ІНФОРМАЦІЯ_28 ; ОСОБА_180 , ІНФОРМАЦІЯ_173 ; ОСОБА_181 , ІНФОРМАЦІЯ_174 ; ОСОБА_182 , ІНФОРМАЦІЯ_29 ; ОСОБА_183 , ІНФОРМАЦІЯ_175 ; ОСОБА_184 , ІНФОРМАЦІЯ_176 ; ОСОБА_185 , ІНФОРМАЦІЯ_177 ; ОСОБА_186 , ІНФОРМАЦІЯ_178 ; ОСОБА_187 , ІНФОРМАЦІЯ_179 ; ОСОБА_188 , ІНФОРМАЦІЯ_180 ; ОСОБА_176 , ІНФОРМАЦІЯ_122 ; ОСОБА_189 , ІНФОРМАЦІЯ_181 ; ОСОБА_69 , ІНФОРМАЦІЯ_71 ; ОСОБА_190 , ІНФОРМАЦІЯ_182 , при цьому деяким із них кілька раз. З вищенаведеного вбачається, що посадовими особами для здійснення своєї протиправної діяльності вжито ряд заходів, в тому числі конспіративного характеру, з метою її прикриття під виглядом законної для чого створено та зареєстровано окрему юридичну особу, яка функціонує в одній адміністративній будівлі із КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Крім цього, 30.08.2024 в межах вказаного кримінального провадження проведено обшуки у КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Трускавецької міської ради, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та за місцем проживання ОСОБА_191 в ході яких виявлено та вилучено ряд речей та документів, в тому числі щодо надання медичних послуг, а також такі на яких збереглися відомості, що можуть бути використаними в якості доказів у кримінальному провадженні. Так, для встановлення всіх обставин, що мають значення для вказаного кримінального провадження з метою перевірки правомірності дій службових осіб КНП « ІНФОРМАЦІЯ_183 », а також ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », на адресу ІНФОРМАЦІЯ_184 , юридична адреса: АДРЕСА_2 , (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), за вих. № 14.52/04-27-430вих 24 від 09.08.2024 скеровано вимогу в порядку ст.ст. 36,93 КПК України щодо отримання копій документів та інформації, зокрема: надати інформацію про повні анкетні дані та займану посаду користувачів медичної інформаційної системи за якими закріплені наступні персональні ID-коди (посиланнями на запис у Реєстрі медичних працівників про медичного працівника, за електронним підписом якого внеситься запис у систему): 1)« НОМЕР_8»; 2)«НОМЕР_9»; 3)«НОМЕР_10»; 4)«НОМЕР_11»; 5)«НОМЕР_12»; 6)«НОМЕР_13»; 7)«НОМЕР_14»; Проте, на адресу ІНФОРМАЦІЯ_185 за вих.№28544/2-16-24 від 22.08.2024 надійшла відповідь про те, що інформація, яка запитується, відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» (далі - Закон) є персональними даними. Так, згідно з пунктами 2 та 8 частини першої статті 162 КПК відомості, які можуть становити лікарську таємницю та персональні дані особи, що знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних відповідно - віднесено до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю. Доступ особи до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, згідно зі статтею 163 КПК здійснюється в порядку, визначеному законом. Враховуючи вищенаведене, для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищевказаного кримінального правопорушення, виникла необхідність у тимчасовому доступі та вилученні документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_184 , юридична адреса: АДРЕСА_2 , (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), а саме: надати інформацію про повні анкетні дані та займану посаду користувачів медичної інформаційної системи за якими закріплені наступні персональні ID-коди (посиланнями на запис у Реєстрі медичних працівників про медичного працівника, за електронним підписом якого вноситься запис у систему): 1)« НОМЕР_8»; 2)«НОМЕР_15»; 3)«НОМЕР_10»; 4)«НОМЕР_11»; 5)«НОМЕР_12»; 6)«НОМЕР_13»; 7)«НОМЕР_14»; надати інформацію (в електронному та паперовому вигляді), а саме копії документів (квитанції, платіжних доручень, касових чеків, видаткових накладних, тощо) про проведення перерахувань грошових коштів на рахунки КНП « ІНФОРМАЦІЯ_183 » Трускавецької міської ради (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) від ІНФОРМАЦІЯ_184 відповідно до договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій в розрізі наступних пацієнтів: ОСОБА_21 , ІНФОРМАЦІЯ_26 ; ОСОБА_22 , ІНФОРМАЦІЯ_15 ; ОСОБА_23 , ІНФОРМАЦІЯ_27 ; ОСОБА_24 , ІНФОРМАЦІЯ_28 ; ОСОБА_17 , ІНФОРМАЦІЯ_20 ; ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_9 ; ОСОБА_25 , ІНФОРМАЦІЯ_29 ; ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_10 ; ОСОБА_26 , ІНФОРМАЦІЯ_22 ; ОСОБА_27 , ІНФОРМАЦІЯ_30 ; ОСОБА_28 , ІНФОРМАЦІЯ_31 ; ОСОБА_29 , ІНФОРМАЦІЯ_32 ; ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_19 ; ОСОБА_30 , ІНФОРМАЦІЯ_33 ; ОСОБА_19 , ІНФОРМАЦІЯ_22 ; ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_11 ; ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_13 ; ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_12 ; ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_15 ; ОСОБА_32 , ІНФОРМАЦІЯ_35 ; ОСОБА_33 , ІНФОРМАЦІЯ_36 ; ОСОБА_34 , ІНФОРМАЦІЯ_37 ; ОСОБА_35 , ІНФОРМАЦІЯ_38 ; ОСОБА_36 , ІНФОРМАЦІЯ_39 ; ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_16 ; ОСОБА_37 , ІНФОРМАЦІЯ_40 ; ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_17 ; ОСОБА_39 , ІНФОРМАЦІЯ_42 ; ОСОБА_41 , ІНФОРМАЦІЯ_44 ; ОСОБА_42 , ІНФОРМАЦІЯ_45 ; ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_21 ; ОСОБА_43 , ІНФОРМАЦІЯ_46 ; ОСОБА_44 , ІНФОРМАЦІЯ_47 ; ОСОБА_45 , ІНФОРМАЦІЯ_48 ; ОСОБА_46 , ІНФОРМАЦІЯ_49 ; ОСОБА_47 , ІНФОРМАЦІЯ_50 ; ОСОБА_48 , ІНФОРМАЦІЯ_51 ; ОСОБА_49 , ІНФОРМАЦІЯ_52 ; ОСОБА_50 , ІНФОРМАЦІЯ_53 ; ОСОБА_51 , ІНФОРМАЦІЯ_54 ; ОСОБА_52 , ІНФОРМАЦІЯ_55 ; ОСОБА_53 , ІНФОРМАЦІЯ_56 ; ОСОБА_54 , ІНФОРМАЦІЯ_57 ; ОСОБА_55 , ІНФОРМАЦІЯ_58 ; ОСОБА_56 , ІНФОРМАЦІЯ_59 ; ОСОБА_57 , ІНФОРМАЦІЯ_60 ; ОСОБА_58 , ІНФОРМАЦІЯ_61 ; ОСОБА_59 , ІНФОРМАЦІЯ_62 ; ОСОБА_60 , ІНФОРМАЦІЯ_63 ; ОСОБА_61 , ІНФОРМАЦІЯ_64 ; ОСОБА_62 , ІНФОРМАЦІЯ_65 ; ОСОБА_63 , ІНФОРМАЦІЯ_66 ; ОСОБА_64 , ІНФОРМАЦІЯ_67 ; ОСОБА_65 , ІНФОРМАЦІЯ_29 ; ОСОБА_66 , ІНФОРМАЦІЯ_68 ; ОСОБА_67 , ІНФОРМАЦІЯ_69 ; ОСОБА_68 , ІНФОРМАЦІЯ_70 ; ОСОБА_69 , ІНФОРМАЦІЯ_71 ; ОСОБА_70 , ІНФОРМАЦІЯ_72 ; ОСОБА_71 , ІНФОРМАЦІЯ_73 ; ОСОБА_72 , ІНФОРМАЦІЯ_74 ; ОСОБА_73 , ІНФОРМАЦІЯ_75 ; ОСОБА_74 , ІНФОРМАЦІЯ_76 ; ОСОБА_75 , ІНФОРМАЦІЯ_77 ; ОСОБА_76 , ІНФОРМАЦІЯ_78 ; ОСОБА_77 , ІНФОРМАЦІЯ_79 ; ОСОБА_78 , ІНФОРМАЦІЯ_80 ; ОСОБА_79 , ІНФОРМАЦІЯ_81 ; ОСОБА_80 , ІНФОРМАЦІЯ_82 ; ОСОБА_81 , ІНФОРМАЦІЯ_83 ; ОСОБА_82 , ІНФОРМАЦІЯ_84 ; ОСОБА_83 , ІНФОРМАЦІЯ_85 ; ОСОБА_84 , ІНФОРМАЦІЯ_86 ; ОСОБА_85 , ІНФОРМАЦІЯ_87 ; ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_8 ; ОСОБА_86 , ІНФОРМАЦІЯ_88 ; ОСОБА_87 , ІНФОРМАЦІЯ_89 ; ОСОБА_88 , ІНФОРМАЦІЯ_90 ; ОСОБА_89 , ІНФОРМАЦІЯ_19 ; ОСОБА_90 , ІНФОРМАЦІЯ_91 ; ОСОБА_91 , ІНФОРМАЦІЯ_92 ; ОСОБА_92 , ІНФОРМАЦІЯ_93 ; ОСОБА_93 , ІНФОРМАЦІЯ_15 ; ОСОБА_94 , ІНФОРМАЦІЯ_94 ; ОСОБА_95 , ІНФОРМАЦІЯ_95 ; ОСОБА_96 , ІНФОРМАЦІЯ_96 ; ОСОБА_97 , ІНФОРМАЦІЯ_97 ; ОСОБА_98 , ІНФОРМАЦІЯ_98 ; ОСОБА_99 , ІНФОРМАЦІЯ_99 ; ОСОБА_100 , ІНФОРМАЦІЯ_100 ; ОСОБА_101 , ІНФОРМАЦІЯ_101 ; ОСОБА_102 , ІНФОРМАЦІЯ_102 ; ОСОБА_103 , ІНФОРМАЦІЯ_103 ; ОСОБА_104 , ІНФОРМАЦІЯ_104 ; ОСОБА_105 , ІНФОРМАЦІЯ_105 ; ОСОБА_106 , ІНФОРМАЦІЯ_106 ; ОСОБА_31 , ІНФОРМАЦІЯ_34 ; ОСОБА_107 , ІНФОРМАЦІЯ_107 ; ОСОБА_108 , ІНФОРМАЦІЯ_108 ; ОСОБА_109 , ІНФОРМАЦІЯ_109 ; ОСОБА_110 , ІНФОРМАЦІЯ_110 ; ОСОБА_111 , ІНФОРМАЦІЯ_111 ; ОСОБА_112 , ІНФОРМАЦІЯ_112 ; ОСОБА_113 , ІНФОРМАЦІЯ_113 ; ОСОБА_114 , ІНФОРМАЦІЯ_114 ; ОСОБА_115 , ІНФОРМАЦІЯ_115 ; ОСОБА_116 , ІНФОРМАЦІЯ_116 ; ОСОБА_15 , ІНФОРМАЦІЯ_18 ; ОСОБА_117 , ІНФОРМАЦІЯ_117 ; ОСОБА_38 , ІНФОРМАЦІЯ_41 ; ОСОБА_118 , ІНФОРМАЦІЯ_118 ; ОСОБА_119 , ІНФОРМАЦІЯ_119 ; ОСОБА_120 , ІНФОРМАЦІЯ_120 ; ОСОБА_40 , ІНФОРМАЦІЯ_43 ; ОСОБА_121 , ІНФОРМАЦІЯ_121 ; ОСОБА_122 , ІНФОРМАЦІЯ_122 ; ОСОБА_123 , ІНФОРМАЦІЯ_123 ; ОСОБА_124 , ІНФОРМАЦІЯ_124 ; ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_14 ; ОСОБА_125 , ІНФОРМАЦІЯ_125 ; ОСОБА_126 , ІНФОРМАЦІЯ_126 ; ОСОБА_127 , ІНФОРМАЦІЯ_127 ; ОСОБА_128 , ІНФОРМАЦІЯ_128 ; ОСОБА_129 , ІНФОРМАЦІЯ_129 ; ОСОБА_130 , ІНФОРМАЦІЯ_130 ; ОСОБА_131 , ІНФОРМАЦІЯ_131 ; ОСОБА_132 , ІНФОРМАЦІЯ_132 ; ОСОБА_133 , ІНФОРМАЦІЯ_133 ; ОСОБА_134 , ІНФОРМАЦІЯ_134 ; ОСОБА_135 , ІНФОРМАЦІЯ_135 ; ОСОБА_136 , ІНФОРМАЦІЯ_136 ; ОСОБА_137 , ІНФОРМАЦІЯ_137 ; ОСОБА_138 , ІНФОРМАЦІЯ_138 ; ОСОБА_139 , ІНФОРМАЦІЯ_108 ; ОСОБА_140 , ІНФОРМАЦІЯ_139 ; ОСОБА_141 , ІНФОРМАЦІЯ_140 ; ОСОБА_142 , ІНФОРМАЦІЯ_141 ; ОСОБА_143 , ІНФОРМАЦІЯ_142 ; ОСОБА_144 , ІНФОРМАЦІЯ_14 ; ОСОБА_145 , ІНФОРМАЦІЯ_143 ; ОСОБА_146 , ІНФОРМАЦІЯ_27 ; ОСОБА_147 , ІНФОРМАЦІЯ_144 ; ОСОБА_148 , ІНФОРМАЦІЯ_145 ; ОСОБА_149 , ІНФОРМАЦІЯ_146 ; ОСОБА_150 , ІНФОРМАЦІЯ_147 ; ОСОБА_152 , ІНФОРМАЦІЯ_149 ; ОСОБА_153 , ІНФОРМАЦІЯ_150 ; ОСОБА_154 , ІНФОРМАЦІЯ_151 ; ОСОБА_155 , ІНФОРМАЦІЯ_152 ; ОСОБА_156 , ІНФОРМАЦІЯ_153 ; ОСОБА_157 , ІНФОРМАЦІЯ_154 ; ОСОБА_158 , ІНФОРМАЦІЯ_155 ; ОСОБА_159 , ІНФОРМАЦІЯ_156 ; ОСОБА_160 , ІНФОРМАЦІЯ_157 ; ОСОБА_161 , ІНФОРМАЦІЯ_158 ; ОСОБА_162 , ІНФОРМАЦІЯ_159 ; ОСОБА_163 , ІНФОРМАЦІЯ_160 ; ОСОБА_164 , ІНФОРМАЦІЯ_19 ; ОСОБА_165 , ІНФОРМАЦІЯ_161 ; ОСОБА_166 , ІНФОРМАЦІЯ_162 ; ОСОБА_167 , ІНФОРМАЦІЯ_163 ; ОСОБА_168 , ІНФОРМАЦІЯ_164 ; ОСОБА_169 , ІНФОРМАЦІЯ_165 ; ОСОБА_170 , ІНФОРМАЦІЯ_166 ; ОСОБА_171 , ІНФОРМАЦІЯ_167 ; ОСОБА_172 , ІНФОРМАЦІЯ_168 ; ОСОБА_173 , ІНФОРМАЦІЯ_26 ; ОСОБА_151 , ІНФОРМАЦІЯ_148 ; ОСОБА_174 , ІНФОРМАЦІЯ_169 ; ОСОБА_175 , ІНФОРМАЦІЯ_170 ; ОСОБА_176 , ІНФОРМАЦІЯ_122 ; ОСОБА_177 , ІНФОРМАЦІЯ_171 ; ОСОБА_171 , ІНФОРМАЦІЯ_167 ; ОСОБА_178 , ІНФОРМАЦІЯ_172 ; ОСОБА_179 , ІНФОРМАЦІЯ_28 ; ОСОБА_180 , ІНФОРМАЦІЯ_173 ; ОСОБА_181 , ІНФОРМАЦІЯ_174 ; ОСОБА_182 , ІНФОРМАЦІЯ_29 ; ОСОБА_183 , ІНФОРМАЦІЯ_175 ; ОСОБА_184 , ІНФОРМАЦІЯ_176 ; ОСОБА_185 , ІНФОРМАЦІЯ_177 ; ОСОБА_186 , ІНФОРМАЦІЯ_178 ; ОСОБА_187 , ІНФОРМАЦІЯ_179 ; ОСОБА_188 , ІНФОРМАЦІЯ_180 ; ОСОБА_189 , ІНФОРМАЦІЯ_181 та ОСОБА_190 , ІНФОРМАЦІЯ_182 із зазначенням розміру грошових коштів перерахованих щодо кожного пацієнта дати та часу проведення таких перерахувань, коду та виду наданих медичних послуг (пакету, кейсу), анкетних даних та посад лікарів якими внесено відомості до Медичної інформаційної системи за електронним підписом щодо вказаних вище осіб, вказанням місця надання медичних послуг (відповідно до інформації з Медичної інформаційної системи). У досудового розслідування наявні достатні підстави вважати, що вищезазначені документи перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_184 , юридична адреса: АДРЕСА_2 , (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ). Вищевказані документи та інформація мають доказове значення у кримінальному провадженні та відноситься таємниці, що охороняється законом, доступ до якої можна отримати лише за дозволом суду. Інформація та документи, які планується отримати, в сукупності із іншими доказами, дозволить встановити важливі обставини у кримінальному провадженні. Після отримання копій вищевказаних документів такі будуть належним чином оглянуті, проаналізовані та за результатами їх вивчення буде надана належна правова оцінка дій посадових осіб, що їх готували та видавали, буде вирішено питання щодо призначення відповідних судових експертиз в межах кримінального провадження. Просить розгляд клопотання проводити без участі слідчого, прокурора та виклику особи у володінні якої знаходиться дана інформація.

Слідчий та прокурор в судове засідання не з`явилися.

Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться. Слідча суддя вважає, що клопотання слід розглядати у відсутності представника ІНФОРМАЦІЯ_184 .

Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Слідча суддя, дослідивши надані матеріали, приходить до висновку, що клопотання слід задовольнити з наступних підстав.

За змістом закону тимчасовий доступ до речей та документів - це один із видів забезпечення кримінального провадження.

Зі змісту ч. 1 та ч. 2 ст. 159 КПК України вбачається, що тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до ч. 5 ст. 163 цього Кодексу, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Частиною 7 ст. 163 КПК України встановлено, що слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Згідно з ч. 4 ст. 132 КПК для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя зобов`язаний врахувати можливість без застосовуваного заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні. Клопотання підлягає до задоволення, оскільки інформація, яка в них міститься може бути використана, як доказ вчинення кримінального правопорушення та дозволить проводити подальші слідчі (розшукові) дії та судові експертизи, зокрема дасть змогу провести судово-медичну експертизу, для встановлення та притягнення до відповідальності винних осіб. У досудового слідства не має можливості іншим чином отримати інформацію, доступ до якої, планується отримати у випадку проведення тимчасового доступу до речей та документів.

Враховуючи, що без вищевказаних документів не можливо дослідити всі обставини справи, тому виникла необхідність здійснити їх вилучення на підставі ч. 1 ст. 159 КПК України, забезпечивши таким чином виконання завдань кримінального провадження щодо швидкого, повного та неупередженого розслідування.

Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи те, що клопотання про тимчасовий доступ до документів, які містять охоронювану законом таємницю, відповідає вимогам ст. 160 КПК України, слідча суддя вважає, що клопотання слід задовольнити.

На підставі вищевикладеного, відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України, керуючись ст. ст. 132, 160, 163, 164 КПК України, слідча суддя, -

у х в а л и л а:

Клопотання задовольнити.

Надати слідчим СВ ВП №2 Дрогобицького РВП ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 , ОСОБА_192 , ОСОБА_193 , ОСОБА_194 , ОСОБА_195 та начальнику СВ ВП №2 Дрогобицького РВП ГУНП у Львівській області ОСОБА_196 , дозвіл на тимчасовий доступ до документів (в тому числі електронних), які містять охоронювану законом таємницю з можливістю їх вилучення в електронному чи паперовому вигляді та які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_184 , юридична адреса: АДРЕСА_2 , (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), а саме: надати інформацію про повні анкетні дані та займану посаду користувачів медичної інформаційної системи за якими закріплені наступні персональні ID-коди (посиланнями на запис у Реєстрі медичних працівників про медичного працівника, за електронним підписом якого вноситься запис у систему):

1) «НОМЕР_8»;

2) «НОМЕР_9»;

3) «НОМЕР_10»;

4) «НОМЕР_11»;

5) «НОМЕР_12»;

6) «НОМЕР_13»;

7) «НОМЕР_14»;

надати інформацію (в електронному та паперовому вигляді), а саме копії документів (квитанції, платіжних доручень, касових чеків, видаткових накладних, тощо) про проведення перерахувань грошових коштів на рахунки КНП « ІНФОРМАЦІЯ_183 » Трускавецької міської ради (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) від ІНФОРМАЦІЯ_184 відповідно до договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій в розрізі наступних пацієнтів: ОСОБА_21 , ІНФОРМАЦІЯ_26 ; ОСОБА_22 , ІНФОРМАЦІЯ_15 ; ОСОБА_23 , ІНФОРМАЦІЯ_27 ; ОСОБА_24 , ІНФОРМАЦІЯ_28 ; ОСОБА_17 , ІНФОРМАЦІЯ_20 ; ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_9 ; ОСОБА_25 , ІНФОРМАЦІЯ_29 ; ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_10 ; ОСОБА_26 , ІНФОРМАЦІЯ_22 ; ОСОБА_27 , ІНФОРМАЦІЯ_30 ; ОСОБА_28 , ІНФОРМАЦІЯ_31 ; ОСОБА_29 , ІНФОРМАЦІЯ_32 ; ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_19 ; ОСОБА_30 , ІНФОРМАЦІЯ_33 ; ОСОБА_19 , ІНФОРМАЦІЯ_22 ; ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_11 ; ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_13 ; ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_12 ; ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_15 ; ОСОБА_32 , ІНФОРМАЦІЯ_35 ; ОСОБА_33 , ІНФОРМАЦІЯ_36 ; ОСОБА_34 , ІНФОРМАЦІЯ_37 ; ОСОБА_35 , ІНФОРМАЦІЯ_38 ; ОСОБА_36 , ІНФОРМАЦІЯ_39 ; ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_16 ; ОСОБА_37 , ІНФОРМАЦІЯ_40 ; ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_17 ; ОСОБА_39 , ІНФОРМАЦІЯ_42 ; ОСОБА_41 , ІНФОРМАЦІЯ_44 ; ОСОБА_42 , ІНФОРМАЦІЯ_45 ; ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_21 ; ОСОБА_43 , ІНФОРМАЦІЯ_46 ; ОСОБА_44 , ІНФОРМАЦІЯ_47 ; ОСОБА_45 , ІНФОРМАЦІЯ_48 ; ОСОБА_46 , ІНФОРМАЦІЯ_49 ; ОСОБА_47 , ІНФОРМАЦІЯ_50 ; ОСОБА_48 , ІНФОРМАЦІЯ_51 ; ОСОБА_49 , ІНФОРМАЦІЯ_52 ; ОСОБА_50 , ІНФОРМАЦІЯ_53 ; ОСОБА_51 , ІНФОРМАЦІЯ_54 ; ОСОБА_52 , ІНФОРМАЦІЯ_55 ; ОСОБА_53 , ІНФОРМАЦІЯ_56 ; ОСОБА_54 , ІНФОРМАЦІЯ_57 ; ОСОБА_55 , ІНФОРМАЦІЯ_58 ; ОСОБА_56 , ІНФОРМАЦІЯ_59 ; ОСОБА_57 , ІНФОРМАЦІЯ_60 ; ОСОБА_58 , ІНФОРМАЦІЯ_61 ; ОСОБА_59 , ІНФОРМАЦІЯ_62 ; ОСОБА_60 , ІНФОРМАЦІЯ_63 ; ОСОБА_61 , ІНФОРМАЦІЯ_64 ; ОСОБА_62 , ІНФОРМАЦІЯ_65 ; ОСОБА_63 , ІНФОРМАЦІЯ_66 ; ОСОБА_64 , ІНФОРМАЦІЯ_67 ; ОСОБА_65 , ІНФОРМАЦІЯ_29 ; ОСОБА_66 , ІНФОРМАЦІЯ_68 ; ОСОБА_67 , ІНФОРМАЦІЯ_69 ; ОСОБА_68 , ІНФОРМАЦІЯ_70 ; ОСОБА_69 , ІНФОРМАЦІЯ_71 ; ОСОБА_70 , ІНФОРМАЦІЯ_72 ; ОСОБА_71 , ІНФОРМАЦІЯ_73 ; ОСОБА_72 , ІНФОРМАЦІЯ_74 ; ОСОБА_73 , ІНФОРМАЦІЯ_75 ; ОСОБА_74 , ІНФОРМАЦІЯ_76 ; ОСОБА_75 , ІНФОРМАЦІЯ_77 ; ОСОБА_76 , ІНФОРМАЦІЯ_78 ; ОСОБА_77 , ІНФОРМАЦІЯ_79 ; ОСОБА_78 , ІНФОРМАЦІЯ_80 ; ОСОБА_79 , ІНФОРМАЦІЯ_81 ; ОСОБА_80 , ІНФОРМАЦІЯ_82 ; ОСОБА_81 , ІНФОРМАЦІЯ_83 ; ОСОБА_82 , ІНФОРМАЦІЯ_84 ; ОСОБА_83 , ІНФОРМАЦІЯ_85 ; ОСОБА_84 , ІНФОРМАЦІЯ_86 ; ОСОБА_85 , ІНФОРМАЦІЯ_87 ; ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_8 ; ОСОБА_86 , ІНФОРМАЦІЯ_88 ; ОСОБА_87 , ІНФОРМАЦІЯ_89 ; ОСОБА_88 , ІНФОРМАЦІЯ_90 ; ОСОБА_89 , ІНФОРМАЦІЯ_19 ; ОСОБА_90 , ІНФОРМАЦІЯ_91 ; ОСОБА_91 , ІНФОРМАЦІЯ_92 ; ОСОБА_92 , ІНФОРМАЦІЯ_93 ; ОСОБА_93 , ІНФОРМАЦІЯ_15 ; ОСОБА_94 , ІНФОРМАЦІЯ_94 ; ОСОБА_95 , ІНФОРМАЦІЯ_95 ; ОСОБА_96 , ІНФОРМАЦІЯ_96 ; ОСОБА_97 , ІНФОРМАЦІЯ_97 ; ОСОБА_98 , ІНФОРМАЦІЯ_98 ; ОСОБА_99 , ІНФОРМАЦІЯ_99 ; ОСОБА_100 , ІНФОРМАЦІЯ_100 ; ОСОБА_101 , ІНФОРМАЦІЯ_101 ; ОСОБА_102 , ІНФОРМАЦІЯ_102 ; ОСОБА_103 , ІНФОРМАЦІЯ_103 ; ОСОБА_104 , ІНФОРМАЦІЯ_104 ; ОСОБА_105 , ІНФОРМАЦІЯ_105 ; ОСОБА_106 , ІНФОРМАЦІЯ_106 ; ОСОБА_31 , ІНФОРМАЦІЯ_34 ; ОСОБА_107 , ІНФОРМАЦІЯ_107 ; ОСОБА_108 , ІНФОРМАЦІЯ_108 ; ОСОБА_109 , ІНФОРМАЦІЯ_109 ; ОСОБА_110 , ІНФОРМАЦІЯ_110 ; ОСОБА_111 , ІНФОРМАЦІЯ_111 ; ОСОБА_112 , ІНФОРМАЦІЯ_112 ; ОСОБА_113 , ІНФОРМАЦІЯ_113 ; ОСОБА_114 , ІНФОРМАЦІЯ_114 ; ОСОБА_115 , ІНФОРМАЦІЯ_115 ; ОСОБА_116 , ІНФОРМАЦІЯ_116 ; ОСОБА_15 , ІНФОРМАЦІЯ_18 ; ОСОБА_117 , ІНФОРМАЦІЯ_117 ; ОСОБА_38 , ІНФОРМАЦІЯ_41 ; ОСОБА_118 , ІНФОРМАЦІЯ_118 ; ОСОБА_119 , ІНФОРМАЦІЯ_119 ; ОСОБА_120 , ІНФОРМАЦІЯ_120 ; ОСОБА_40 , ІНФОРМАЦІЯ_43 ; ОСОБА_121 , ІНФОРМАЦІЯ_121 ; ОСОБА_122 , ІНФОРМАЦІЯ_122 ; ОСОБА_123 , ІНФОРМАЦІЯ_123 ; ОСОБА_124 , ІНФОРМАЦІЯ_124 ; ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_14 ; ОСОБА_125 , ІНФОРМАЦІЯ_125 ; ОСОБА_126 , ІНФОРМАЦІЯ_126 ; ОСОБА_127 , ІНФОРМАЦІЯ_127 ; ОСОБА_128 , ІНФОРМАЦІЯ_128 ; ОСОБА_129 , ІНФОРМАЦІЯ_129 ; ОСОБА_130 , ІНФОРМАЦІЯ_130 ; ОСОБА_131 , ІНФОРМАЦІЯ_131 ; ОСОБА_132 , ІНФОРМАЦІЯ_132 ; ОСОБА_133 , ІНФОРМАЦІЯ_133 ; ОСОБА_134 , ІНФОРМАЦІЯ_134 ; ОСОБА_135 , ІНФОРМАЦІЯ_135 ; ОСОБА_136 , ІНФОРМАЦІЯ_136 ; ОСОБА_137 , ІНФОРМАЦІЯ_137 ; ОСОБА_138 , ІНФОРМАЦІЯ_138 ; ОСОБА_139 , ІНФОРМАЦІЯ_108 ; ОСОБА_140 , ІНФОРМАЦІЯ_139 ; ОСОБА_141 , ІНФОРМАЦІЯ_140 ; ОСОБА_142 , ІНФОРМАЦІЯ_141 ; ОСОБА_143 , ІНФОРМАЦІЯ_142 ; ОСОБА_144 , ІНФОРМАЦІЯ_14 ; ОСОБА_145 , ІНФОРМАЦІЯ_143 ; ОСОБА_146 , ІНФОРМАЦІЯ_27 ; ОСОБА_147 , ІНФОРМАЦІЯ_144 ; ОСОБА_148 , ІНФОРМАЦІЯ_145 ; ОСОБА_149 , ІНФОРМАЦІЯ_146 ; ОСОБА_150 , ІНФОРМАЦІЯ_147 ; ОСОБА_152 , ІНФОРМАЦІЯ_149 ; ОСОБА_153 , ІНФОРМАЦІЯ_150 ; ОСОБА_154 , ІНФОРМАЦІЯ_151 ; ОСОБА_155 , ІНФОРМАЦІЯ_152 ; ОСОБА_156 , ІНФОРМАЦІЯ_153 ; ОСОБА_157 , ІНФОРМАЦІЯ_154 ; ОСОБА_158 , ІНФОРМАЦІЯ_155 ; ОСОБА_159 , ІНФОРМАЦІЯ_156 ; ОСОБА_160 , ІНФОРМАЦІЯ_157 ; ОСОБА_161 , ІНФОРМАЦІЯ_158 ; ОСОБА_162 , ІНФОРМАЦІЯ_159 ; ОСОБА_163 , ІНФОРМАЦІЯ_160 ; ОСОБА_164 , ІНФОРМАЦІЯ_19 ; ОСОБА_165 , ІНФОРМАЦІЯ_161 ; ОСОБА_166 , ІНФОРМАЦІЯ_162 ; ОСОБА_167 , ІНФОРМАЦІЯ_163 ; ОСОБА_168 , ІНФОРМАЦІЯ_164 ; ОСОБА_169 , ІНФОРМАЦІЯ_165 ; ОСОБА_170 , ІНФОРМАЦІЯ_166 ; ОСОБА_171 , ІНФОРМАЦІЯ_167 ; ОСОБА_172 , ІНФОРМАЦІЯ_168 ; ОСОБА_173 , ІНФОРМАЦІЯ_26 ; ОСОБА_151 , ІНФОРМАЦІЯ_148 ; ОСОБА_174 , ІНФОРМАЦІЯ_169 ; ОСОБА_175 , ІНФОРМАЦІЯ_170 ; ОСОБА_176 , ІНФОРМАЦІЯ_122 ; ОСОБА_177 , ІНФОРМАЦІЯ_171 ; ОСОБА_171 , ІНФОРМАЦІЯ_167 ; ОСОБА_178 , ІНФОРМАЦІЯ_172 ; ОСОБА_179 , ІНФОРМАЦІЯ_28 ; ОСОБА_180 , ІНФОРМАЦІЯ_173 ; ОСОБА_181 , ІНФОРМАЦІЯ_174 ; ОСОБА_182 , ІНФОРМАЦІЯ_29 ; ОСОБА_183 , ІНФОРМАЦІЯ_175 ; ОСОБА_184 , ІНФОРМАЦІЯ_176 ; ОСОБА_185 , ІНФОРМАЦІЯ_177 ; ОСОБА_186 , ІНФОРМАЦІЯ_178 ; ОСОБА_187 , ІНФОРМАЦІЯ_179 ; ОСОБА_188 , ІНФОРМАЦІЯ_180 ; ОСОБА_189 , ІНФОРМАЦІЯ_181 та ОСОБА_190 , ІНФОРМАЦІЯ_182 із зазначенням розміру грошових коштів перерахованих щодо кожного пацієнта дати та часу проведення таких перерахувань, коду та виду наданих медичних послуг (пакету, кейсу), анкетних даних та посад лікарів якими внесено відомості до Медичної інформаційної системи за електронним підписом щодо вказаних вище осіб, вказанням місця надання медичних послуг (відповідно до інформації з Медичної інформаційної системи).

У разі невиконання ухвали, може бути постановлена ухвала про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання вищевказаних документів.

Строк дії ухвали до 22 листопада 2024 року.

Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідча суддя: ОСОБА_1

СудТрускавецький міський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення23.09.2024
Оприлюднено30.09.2024
Номер документу121876206
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —457/1172/24

Ухвала від 06.11.2024

Кримінальне

Трускавецький міський суд Львівської області

Грицьків В. Т.

Ухвала від 06.11.2024

Кримінальне

Трускавецький міський суд Львівської області

Грицьків В. Т.

Ухвала від 06.11.2024

Кримінальне

Трускавецький міський суд Львівської області

Грицьків В. Т.

Ухвала від 05.11.2024

Кримінальне

Трускавецький міський суд Львівської області

Грицьків В. Т.

Ухвала від 05.11.2024

Кримінальне

Трускавецький міський суд Львівської області

Грицьків В. Т.

Ухвала від 29.10.2024

Кримінальне

Трускавецький міський суд Львівської області

Грицьків В. Т.

Ухвала від 23.09.2024

Кримінальне

Трускавецький міський суд Львівської області

Василюк Т. В.

Ухвала від 23.09.2024

Кримінальне

Трускавецький міський суд Львівської області

Василюк Т. В.

Ухвала від 23.09.2024

Кримінальне

Трускавецький міський суд Львівської області

Василюк Т. В.

Ухвала від 23.09.2024

Кримінальне

Трускавецький міський суд Львівської області

Василюк Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні