Ухвала
від 06.11.2024 по справі 457/1172/24
ТРУСКАВЕЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 457/1172/24

провадження №1-кс/457/590/24

УХВАЛА

про тимчасовий доступ до речей і документів

06 листопада 2024 року м. Трускавець

Слідчий суддя Трускавецького міського суду Львівської області ОСОБА_1 за участю секретаря ОСОБА_2 ,

розглянув клопотання слідчої СВ ВП № 2 Дрогобицького РВП ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю з можливістю їх вилучення, яке погоджено начальником Трускавецького відділу Дрогобицької окружної прокуратури Львівської області ОСОБА_4 у кримінальному провадженні №42024142190000012 від 21.02.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України та яке надійшло до суду 06.11.2024 року.

Перевіривши надані матеріали, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, щодо кримінального провадження, в межах якого було подано дане клопотання, дослідивши докази по даних матеріалах,

В С Т А Н О В И В:

06.11.2024 року до слідчого судді Трускавецького міського суду Львівської області надійшло клопотання слідчої СВ ВП № 2 Дрогобицького РВП ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю з можливістю їх вилучення, яке погоджено начальником Трускавецького відділу Дрогобицької окружної прокуратури Львівської області ОСОБА_4 у кримінальному провадженні №42024142190000012 від 21.02.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Дане клопотання мотивоване тим, що між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) протягом 2023 року укладено ряд договорів, щодо медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій.

Відповідно до умов даних договорів надавач послуг КНП зобов`язується надавати медичні послуги за програмою медичних гарантій пацієнтам безоплатно, а замовник ІНФОРМАЦІЯ_2 (далі по тексту НСЗУ) зобов`язується оплачувати такі послуги.

Так, КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » функціонує та здійснює свою діяльність за адресою: АДРЕСА_1 , приміщення якої згідно відомостей отриманих з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно перебувають у комунальній власності ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).

При порівняльному аналізі переліку медичних послуг ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено їх аналогічність та дублювання. Тобто, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » надає медичні послуги, які передбачені програмою медичних гарантій та надаються КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

З огляду руху коштів за рахунком НОМЕР_4 , який використовується ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », встановлено 247 банківських транзакцій здійснених на загальну суму 1 931 500 гривень щодо оплати медичних послуг та персональні дані близько 240-ка пацієнтів, яким такі послуги надавалася.

Здійснивши огляд відомостей, отриманих з медичної інформаційної системи «Health 24», в яку в електронній формі вносяться відомості щодо усіх наданих медичних послуг медичними працівниками КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено ряд індивідуальних записів ID пацієнтів, котрим надавалась послуга «36639-02 - Черезшкірна фрагментація та екстракція ниркових конкрементів» та 138 індивідуальних записів ID пацієнтів, котрим надавалась послуга «36806-02 - Ендоскопічна екстракція конкрементів сечоводу під час уретероскопії». У відповідності до даних, вищевказані послуги серед іншого супроводжувались діагностично-консультаційними послугами, що надавались пацієнтам в рамках програми медичних гарантій.

Враховуючи вищевикладене, здійснено порівняльний аналіз персональних даних пацієнтів, що проходили лікування у КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за програмою медичних гарантій та пацієнтів, які здійснювали оплату грошових коштів на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » у період з 01.07.2023 по 31.12.2023 в приватному порядку та встановлено факти здійснення подвійної оплати за надані послуги службовими особами КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що станом на 2023 рік, одночасно являлись медичними працівниками вищевказаного товариства.

Зокрема це здійснювалося посадовими особами КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » шляхом недостовірного обліку начебто наданих медичних послуг пацієнтам без відома останніх, які фактично надаються їм в приватному порядку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » або навпаки.

Крім цього, 30.08.2024 в межах вказаного кримінального провадження проведено обшук у КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Трускавецької міської ради, в ході якого виявлено та вилучено флеш носій MHI «Kingston» 64 gb, на якому міститься інформація, отримана з медичної інформаційної системи «Health 24» за 2022 2024 та ряд інших речей та документів, в тому числі щодо надання медичних послуг, а також такі на яких збереглися відомості, що можуть бути використаними в якості доказів у кримінальному провадженні.

Під час досудового розслідування встановлено, що до вчинення вказаного кримінального правопорушення можуть бути причетні посадові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) та КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Трускавецької міської ради(код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).

Постановою слідчого, з метою отримання консультації під час досудового розслідування з питань, що потребують відповідних спеціальних знань, для забезпечення проведення необхідних слідчих дій, результати яких можуть містити відомості, залучено спеціалістів ІНФОРМАЦІЯ_5 , які володіють спеціальними знаннями.

Відповідно до довідки (висновку) ІНФОРМАЦІЯ_6 встановлено наступне.

В ході опрацювання флеш носія MHI « ІНФОРМАЦІЯ_7 » 64 gb, на якому міститься інформація, отримана з медичної інформаційної системи «Health 24» за 2022 - 2024, по лікарях ОСОБА_5 в кількості 397 записів, ОСОБА_6 в кількості 458 записів, якими внесено дані до електронної медичної системи щодо пролікованих випадків в розрізі пацієнтів, які включені до звіту наданих послуг надавачем та фактично оплачені НСЗУ спеціалістом встановлено, що 110 медичних записів - осіб, яким надавалися протягом липня-грудня 2023 року консультаційні послуги в Товаристві), внесені лікарями ІНФОРМАЦІЯ_8 ( ОСОБА_5 47 осіб, ОСОБА_6 63 особи) до медичної інформаційної системи «Health 24», згідно якої за пакетом медичних послуг «Хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах» проводилися операції за кодами «36624-01 Черезшірне дренування нирки», «36806-02 Ендоскопічна екстракція конкрементів сечоводу під час уретероскопії», «36639-02 Черезшкірна фрагментація та екстракція ниркових конкрементів», «36821-01 Ендоскопічне введення сечовідного стента», «36825-00 Ендоскопічний розріз мисково-сечовідного співустя або стриктури сечоводу», «36639-01 Черезшкірна фрагментація ниркових конкрементів», «36863-00 Літолапаксія сечового міхура», «36821-03 - Ендоскопічна заміна сечовідного стента», «36552-00 Нефростомія», «36627-00 Черезшкірна нефроскопія».

Зокрема, по групах медичних послуг « НОМЕР_6 - Операції на нирці, сечоводі та складні операції на сечовому міхурі при новоутвореннях» 1 особа, «L04 - Операції на нирці, сечоводі та складні операції на сечовому міхурі не пов`язані з новоутвореннями» 73 особи, «L06 - Інші операції на сечовому міхурі» 1 особа, «L07 - Інші трансуретральні операції» 16 осіб, «М06 - Інші загальні втручання на органах чоловічої репродуктивної системи» 19 осіб.

За надані згадані вище медичні послуги ІНФОРМАЦІЯ_1 отримала від ІНФОРМАЦІЯ_9 кошти в загальній сумі 846 780,07 гривень.

В матеріалах провадження наявні медичні карти стаціонарного хворого лікарні в кількості 99 штук за 2023 рік, за результатами опрацювання яких з`ясовано, що із 110 медичних записів за ІІ півріччя 2023 року наявні 82 медичні карти стаціонарного хворого КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та 82 інформовані добровільні згоди пацієнтів на проведення діагностики, лікування на проведення операції та знеболення (надалі Інформована згода), в яких вказано дату надання, прізвище та підпис лікаря, що її надав, а також прізвище та підпис пацієнта Лікарні.

Згідно додатку до висновку спеціаліста встановлено, що відповідно до опрацьованих даних системи «Health 24» за 2022 2024, 28 пацієнтам надавалися медичні послуги «Хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах» та інше, однак під час проведення обшуку не було вилучено медичні карти стаціонарних хворих з вказаного числа осіб, зокрема на наступних пацієнтів: ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_10 , ОСОБА_8 ІНФОРМАЦІЯ_11 , ОСОБА_9 ІНФОРМАЦІЯ_12 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_13 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_14 , ОСОБА_12 ІНФОРМАЦІЯ_15 , ОСОБА_13 ІНФОРМАЦІЯ_16 , ОСОБА_14 ІНФОРМАЦІЯ_17 , ОСОБА_15 ІНФОРМАЦІЯ_18 , ОСОБА_16 ІНФОРМАЦІЯ_19 , ОСОБА_17 ІНФОРМАЦІЯ_20 , ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_21 , ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_22 , ОСОБА_20 ІНФОРМАЦІЯ_23 , ОСОБА_21 ІНФОРМАЦІЯ_24 , ОСОБА_22 ІНФОРМАЦІЯ_25 , ОСОБА_23 ІНФОРМАЦІЯ_26 , ОСОБА_24 ІНФОРМАЦІЯ_27 , ОСОБА_25 ІНФОРМАЦІЯ_28 , ОСОБА_26 ІНФОРМАЦІЯ_29 , ОСОБА_27 ІНФОРМАЦІЯ_30 , ОСОБА_28 ІНФОРМАЦІЯ_31 , ОСОБА_29 ІНФОРМАЦІЯ_32 , ОСОБА_30 ІНФОРМАЦІЯ_33 , ОСОБА_31 ІНФОРМАЦІЯ_34 , ОСОБА_32 ІНФОРМАЦІЯ_35 , ОСОБА_33 ІНФОРМАЦІЯ_36 , ОСОБА_34 ІНФОРМАЦІЯ_37 .

Також, під час обшуку у приміщеннях ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » та КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » вилучено ряд документів, журналів та чорнових записів по яким вирішується питання щодо проведення почеркознавчої експертизи для чого в тому числі необхідно вилучити зразки почерку осіб, які могли їх вести, проте без отримання зразків почерку та підписів таких осіб неможливо провести необхідні судові експертизи в межах вказаного кримінального провадження.

Під час проведення досудового розслідування у кримінальному провадженні, для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування скеровано клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів та отримано ухвалу слідчого судді ІНФОРМАЦІЯ_39 про тимчасовий доступ та вилучення документів, що перебувають у володінні Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Трускавецької міської ради, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).

Однак клопотання слідчого в частині витребування оригіналів документів із зразками почерку та підписів посадових осіб КНП « ІНФОРМАЦІЯ_40 » ТМР ОСОБА_35 , ОСОБА_5 , ОСОБА_36 , ОСОБА_6 , ОСОБА_37 , ОСОБА_38 , ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 , а також усіх лікарів-анестезіологів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що працювали в період з 01.01.2023 по 30.08.2024 (в кількості не менше 15 документів щодо кожної особи) не задоволено у зв`язку із не конкретизацією необхідних для вилучення документів слідчим.

Крім того, зазначене клопотання в частині витребування оригіналів медичних карток стаціонарних хворих на наступних пацієнтів: ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_10 , ОСОБА_8 ІНФОРМАЦІЯ_11 , ОСОБА_9 ІНФОРМАЦІЯ_12 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_13 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_14 , ОСОБА_12 ІНФОРМАЦІЯ_15 , ОСОБА_13 ІНФОРМАЦІЯ_16 , ОСОБА_14 ІНФОРМАЦІЯ_17 , ОСОБА_15 ІНФОРМАЦІЯ_18 , ОСОБА_16 ІНФОРМАЦІЯ_19 , ОСОБА_17 ІНФОРМАЦІЯ_20 , ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_21 , ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_22 , ОСОБА_20 ІНФОРМАЦІЯ_23 , ОСОБА_21 ІНФОРМАЦІЯ_24 , ОСОБА_22 ІНФОРМАЦІЯ_25 , ОСОБА_23 ІНФОРМАЦІЯ_26 , ОСОБА_24 ІНФОРМАЦІЯ_27 , ОСОБА_25 ІНФОРМАЦІЯ_28 , ОСОБА_26 ІНФОРМАЦІЯ_29 , ОСОБА_27 ІНФОРМАЦІЯ_30 , ОСОБА_28 ІНФОРМАЦІЯ_31 , ОСОБА_29 ІНФОРМАЦІЯ_32 , ОСОБА_30 ІНФОРМАЦІЯ_33 , ОСОБА_31 ІНФОРМАЦІЯ_34 , ОСОБА_32 ІНФОРМАЦІЯ_35 , ОСОБА_33 ІНФОРМАЦІЯ_36 , ОСОБА_34 ІНФОРМАЦІЯ_41 , задоволене частково, а саме надано тимчасовий доступ до завірених копій документів, у зв`язку з необґрунтованістю вилучення зазначених документів.

Для повного, об`єктивного з`ясування обставин кримінального правопорушення, встановлення чи спростування факту внесення завідомо неправдивих відомостей до медичної документації посадовими особами КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Трускавецької міської ради, та подальшого проведення почеркознавчої експертизи документів, вилучених під час проведення досудового розслідування, органу досудового розслідування необхідно отримати тимчасовий доступ до оригіналів документів, в яких може міститися запитувана інформація, а саме підписи та рукописний текст, здійснений посадовими особами КНП « ІНФОРМАЦІЯ_40 », зокрема: ОСОБА_35 , ОСОБА_5 , ОСОБА_36 , ОСОБА_6 , ОСОБА_37 , ОСОБА_38 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , а також усіх лікарів-анестезіологів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що працювали в період з 01.01.2023 по 30.08.2024. Оскільки відповідно до проведеного аналізу матеріалів кримінального провадження, саме вищезазначені посадові особи КНП « ІНФОРМАЦІЯ_42 » вносили відомості до медичних карт стаціонарних хворих, бухгалтерської документації, затверджували вказані документи своїми підписами. Запитувана інформації (оригінали документів) може міститися в особових картках працівників КНП « ІНФОРМАЦІЯ_40 », анкетах, заявах, автобіографіях, службових записках за місцем роботи, тощо, які написані та підписані вищевказаними посадовими особами та зберігаються в КНП « ІНФОРМАЦІЯ_43 .

В обґрунтування необхідності отримання документів із зразками підписів та почерку вищевказаних осіб слідча зазначає наступне.

Наказом Міністерства юстиції України № 53/5 від 08.10.1998 затверджено Інструкцію про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень (далі по тексту Інструкція) та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень (далі по тексту Науково-методичні рекомендації).

Пунктом 1.3. Розділу І Науково-методичних рекомендацій передбачено, що для проведення досліджень орган (особа), який (яка) призначив(ла) експертизу (залучив(ла) експерта), повинен(на) надати експерту вільні, умовно-вільні та експериментальні зразки почерку (цифрових записів, підпису) особи, яка підлягає ідентифікації.

Вільними зразками є рукописні тексти, рукописні записи (літерні та цифрові), підписи, достовірно виконані певною особою до відкриття кримінального провадження, провадження у справах про адміністративні правопорушення, цивільних, адміністративних чи господарських справах і не пов`язані з їх обставинами; умовно-вільними є зразки почерку та (або) підпису, виконані певною особою до відкриття провадження у справі, але пов`язані з обставинами цієї справи або виконані після відкриття провадження у справі та є як пов`язаними зі справою, так і не пов`язаними з її обставинами; експериментальні зразки почерку та (або) підпису, що виконані за завданням органу (особи), який (яка) призначив(ла) експертизу (залучив(ла) експерта), у зв`язку з призначенням такої експертизи.

Пунктом 1.8. Розділу І Науково-методичних рекомендацій передбачено, що як вільні, так і експериментальні зразки буквеного або цифрового письма бажано надавати не менше ніж на 15 аркушах.

Вищевказані особи, зразки почерку та підписів, яких необхідно отримати стороні обвинувачення є працівниками КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТМР та у вказаній медичні установі працюють протягом тривалого часу. Так, під час своєї трудової діяльності вищевказані особи власноручно складали та підписували різні документи, власне на яких і збереглися їх зразки почерку і підпису. Та такі документи зберігаються та перебувають у розпорядженні КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТМР.

Стороні обвинувачення для проведення почеркознавчих експертиз в межах вказаного кримінального провадження необхідні експериментальні зразки почерку та підписів працівників КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТМР: ОСОБА_35 , ОСОБА_5 , ОСОБА_36 , ОСОБА_6 , ОСОБА_37 , ОСОБА_38 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , а також усіх лікарів-анестезіологів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що працювали в період з 01.01.2023 по 30.08.2024, зокрема такі, що збереглися на власноручно (рукописно) виконаних останніми документах, таких як: заяви про надання відпусток, заяви про призначення на посади, заяви про виплату будь-якої матеріальної допомоги, автобіографії, письмові пояснення, службові записки, рецепти, медичні призначення, медичні скерування та/або інші документи оригінали яких може надати КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТМР, (на розсуд її посадових осіб), із залишенням у себе копій цих документів без завдання шкоди для нормальної роботи вищевказаного комунального підприємства, проте в кількості не менше 15-ти документів на яких збереглись зразки підписів та почерків вищевказаних працівників КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТМР.

Окрім цього, відповідно до опрацьованих даних системи «Health 24» за 2022 2024, 28 пацієнтам надавалися медичні послуги «Хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах КНП « ІНФОРМАЦІЯ_40 » ТМР. Однак під час проведення обшуку приміщення КНП « ІНФОРМАЦІЯ_40 » вказаних документів не було вилучено, що в тому числі зазначено у довідці (висновку) ІНФОРМАЦІЯ_5 , за результатами вивчення матеріалів вказаного кримінального провадження.

На вивчення спеціалістам надавалися оригінали медичних карток стаціонарно хворих, що заведені посадовими особами КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТМР окрім медичних карток стаціонарних хворих на наступних пацієнтів: ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_10 , ОСОБА_8 ІНФОРМАЦІЯ_11 , ОСОБА_9 ІНФОРМАЦІЯ_12 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_13 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_14 , ОСОБА_12 ІНФОРМАЦІЯ_15 , ОСОБА_13 ІНФОРМАЦІЯ_16 , ОСОБА_14 ІНФОРМАЦІЯ_17 , ОСОБА_15 ІНФОРМАЦІЯ_18 , ОСОБА_16 ІНФОРМАЦІЯ_19 , ОСОБА_17 ІНФОРМАЦІЯ_20 , ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_21 , ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_22 , ОСОБА_20 ІНФОРМАЦІЯ_23 , ОСОБА_21 ІНФОРМАЦІЯ_24 , ОСОБА_22 ІНФОРМАЦІЯ_25 , ОСОБА_23 ІНФОРМАЦІЯ_26 , ОСОБА_24 ІНФОРМАЦІЯ_27 , ОСОБА_25 ІНФОРМАЦІЯ_28 , ОСОБА_26 ІНФОРМАЦІЯ_29 , ОСОБА_27 ІНФОРМАЦІЯ_30 , ОСОБА_28 ІНФОРМАЦІЯ_31 , ОСОБА_29 ІНФОРМАЦІЯ_32 , ОСОБА_30 ІНФОРМАЦІЯ_33 , ОСОБА_31 ІНФОРМАЦІЯ_34 , ОСОБА_32 ІНФОРМАЦІЯ_35 , ОСОБА_33 ІНФОРМАЦІЯ_36 , ОСОБА_34 ІНФОРМАЦІЯ_37 .

Саме оригінали вищевказаних медичних карток мають суттєве значення у кримінальному провадженні, оскільки їх вилучення дозволить провести їх повне, детальне вивчення та дасть можливість провести по них почеркознавчі експертизи, оскільки такі заводились особами, що можуть бути причетними до вчинення вказаного кримінального правопорушення, з метою реалізації протиправної схеми, щодо отримання грошових коштів. Оскільки відповідно до проведеного аналізу матеріалів кримінального провадження, саме вищезазначені посадові особи КНП « ІНФОРМАЦІЯ_42 » вносили відомості до медичних карт стаціонарних хворих, бухгалтерської документації, затверджували вказані документи своїми підписами.

Слідча зазначає, що згідно Науково-методичних рекомендацій для проведення почеркознавчих досліджень рукописних записів та підписів надаються виключно оригінали документів. Детальний аналіз вказаної документації, дозволить проводити подальші слідчі (розшукові) дії з метою прийняття законного і обґрунтованого рішення у вказаному кримінальному провадженні, встановлення осіб з числа посадових осіб КНП « ІНФОРМАЦІЯ_40 », які безпосередньо надавали медичні послуги, вносили необхідні записи до медичних карток щодо проведення діагностики, лікування на проведення операції та знеболення, в яких вказано дату надання, прізвище та підпис лікаря, що її надав, а також прізвище та підпис пацієнта Лікарні; призначити почеркознавчі, економічну експертизи; встановити збитки завдані внаслідок вчинення кримінального правопорушення, тощо.

Для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищевказаного кримінального правопорушення, у слідчої виникла необхідність у тимчасовому доступі та вилученні документів, що перебувають у володінні Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Трускавецької міської ради, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), а саме:

оригіналів документів із зразками почерку та підписів працівників Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Трускавецької міської ради: ОСОБА_35 , ОСОБА_5 , ОСОБА_36 , ОСОБА_6 , ОСОБА_37 , ОСОБА_38 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , а також усіх лікарів-анестезіологів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що працювали в період з 01.01.2023 по 30.08.2024, зокрема таких як: заяви про надання відпусток, заяви про призначення на посади, заяви про виплату будь-якої матеріальної допомоги, автобіографії, письмові пояснення, службові записки, рецепти, медичні призначення, медичні скерування та/або інші документи оригінали яких може надати КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТМР, (на розсуд її посадових осіб), із залишенням у себе копій цих документів без завдання шкоди для нормальної роботи вищевказаного комунального підприємства, проте в кількості не менше 15-ти документів на яких збереглись зразки підписів та почерків вищевказаних працівників КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТМР;

оригіналів медичних карток стаціонарних хворих на наступних пацієнтів: ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_10 , ОСОБА_8 ІНФОРМАЦІЯ_11 , ОСОБА_9 ІНФОРМАЦІЯ_12 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_13 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_14 , ОСОБА_12 ІНФОРМАЦІЯ_15 , ОСОБА_13 ІНФОРМАЦІЯ_16 , ОСОБА_14 ІНФОРМАЦІЯ_17 , ОСОБА_15 ІНФОРМАЦІЯ_18 , ОСОБА_16 ІНФОРМАЦІЯ_19 , ОСОБА_17 ІНФОРМАЦІЯ_20 , ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_21 , ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_22 , ОСОБА_20 ІНФОРМАЦІЯ_23 , ОСОБА_21 ІНФОРМАЦІЯ_24 , ОСОБА_22 ІНФОРМАЦІЯ_25 , ОСОБА_23 ІНФОРМАЦІЯ_26 , ОСОБА_24 ІНФОРМАЦІЯ_27 , ОСОБА_25 ІНФОРМАЦІЯ_28 , ОСОБА_26 ІНФОРМАЦІЯ_29 , ОСОБА_27 ІНФОРМАЦІЯ_30 , ОСОБА_28 ІНФОРМАЦІЯ_31 , ОСОБА_29 ІНФОРМАЦІЯ_32 , ОСОБА_30 ІНФОРМАЦІЯ_33 , ОСОБА_31 ІНФОРМАЦІЯ_34 , ОСОБА_32 ІНФОРМАЦІЯ_35 , ОСОБА_33 ІНФОРМАЦІЯ_36 , ОСОБА_34 ІНФОРМАЦІЯ_41 із усіма додатками до них.

У досудового розслідування наявні достатні підстави вважати, що вищезазначені документи перебувають у володінні Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Трускавецької міської ради, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).

Після отримання копій вищевказаних документів такі будуть належним чином оглянуті, проаналізовані та за результатами їх вивчення буде надана належна правова оцінка дій посадових осіб, що їх готували та видавали, буде вирішено питання щодо призначення відповідних судових експертиз в межах кримінального провадження.

Відповідно до ст.39 Закону України «Про телекомунікації» оператори телекомунікації зберігають та надають інформацію про з`єднання свого абонента у порядку, встановленому законом. Здійснення вилучення вказаних документів для кримінального провадження буде мати доказове значення, однак, їх вилучення в особи, у якої вони перебувають, є за своєю сутністю обмеженням права власності, котре за вимогами ст. 16 КПК України не може бути здійснено без судового рішення.

Слідча в судове засідання не з`явився, однак в клопотанні зазначив, що просить розглядати клопотання без його участі, клопотання підтримує, просить його задовольнити.

Прокурор в судове засідання не з`явився, однак в клопотанні зазначив, що просить розглядати клопотання без його участі, клопотання підтримує, просить його задовольнити.

Відповідно до ч. 3 ст. 244 КПК України, особа, яка подала клопотання, повідомляється про місце та час його розгляду, проте її неприбуття не перешкоджає розгляду клопотання, крім випадків, коли її участь визнана слідчим суддею обов`язковою.

Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали кримінального провадження, слідчий суддя приходить до наступного:

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

В ч. 1 ст. 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у ст. 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Згідно з ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе, що таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Як вбачається з матеріалів кримінального провадження, то викладені слідчою в клопотанні доводи підтверджуються доданими до клопотання документами, а саме: витягом з ЄРДР №42024142190000012 від 21.02.2024, витягом з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань,довідкою (висновком) ІНФОРМАЦІЯ_6 від 22.10.2024.

Клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, відповідає вимогам ст.160 КПК України і в матеріалах кримінального провадження наявні достатні підстави вважати, що з метою швидкого, повного та неупередженого розслідування кримінального провадження, необхідно витребувати документи, які перебувають у володінні Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Трускавецької міської ради, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), тому клопотання слідчої підлягає до задоволення.

На підставі вищевикладеного, відповідно до ст.ст. 132, ч.1 ст.159, 160, 163, 164 КПК України, слідчий суддя

У Х В А Л И В:

Клопотання задовольнити.

Надати слідчим СВ ВП №2 Дрогобицького РВП ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 , ОСОБА_43 , ОСОБА_44 , ОСОБА_45 та начальнику СВ ВП №2 Дрогобицького РВП ГУНП у Львівській області ОСОБА_46 , дозвіл на тимчасовий доступ до документів, що перебувають у володінні Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Трускавецької міської ради, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), з можливістю вилучення:

оригіналів документів із зразками почерку та підписів працівників Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Трускавецької міської ради: ОСОБА_35 , ОСОБА_5 , ОСОБА_36 , ОСОБА_6 , ОСОБА_37 , ОСОБА_38 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , а також усіх лікарів-анестезіологів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що працювали в період з 01.01.2023 по 30.08.2024, зокрема таких як: заяви про надання відпусток, заяви про призначення на посади, заяви про виплату будь-якої матеріальної допомоги, автобіографії, письмові пояснення, службові записки, рецепти, медичні призначення, медичні скерування та/або інші документи оригінали яких може надати КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТМР, (на розсуд її посадових осіб), із залишенням у себе копій цих документів без завдання шкоди для нормальної роботи вищевказаного комунального підприємства, проте в кількості не менше 15-ти документів на яких збереглись зразки підписів та почерків вищевказаних працівників КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТМР;

оригіналів медичних карток стаціонарних хворих на наступних пацієнтів: ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_10 , ОСОБА_8 ІНФОРМАЦІЯ_11 , ОСОБА_9 ІНФОРМАЦІЯ_12 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_13 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_14 , ОСОБА_12 ІНФОРМАЦІЯ_15 , ОСОБА_13 ІНФОРМАЦІЯ_16 , ОСОБА_14 ІНФОРМАЦІЯ_17 , ОСОБА_15 ІНФОРМАЦІЯ_18 , ОСОБА_16 ІНФОРМАЦІЯ_19 , ОСОБА_17 ІНФОРМАЦІЯ_20 , ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_21 , ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_22 , ОСОБА_20 ІНФОРМАЦІЯ_23 , ОСОБА_21 ІНФОРМАЦІЯ_24 , ОСОБА_22 ІНФОРМАЦІЯ_25 , ОСОБА_23 ІНФОРМАЦІЯ_26 , ОСОБА_24 ІНФОРМАЦІЯ_27 , ОСОБА_25 ІНФОРМАЦІЯ_28 , ОСОБА_26 ІНФОРМАЦІЯ_29 , ОСОБА_27 ІНФОРМАЦІЯ_30 , ОСОБА_28 ІНФОРМАЦІЯ_31 , ОСОБА_29 ІНФОРМАЦІЯ_32 , ОСОБА_30 ІНФОРМАЦІЯ_33 , ОСОБА_31 ІНФОРМАЦІЯ_34 , ОСОБА_32 ІНФОРМАЦІЯ_35 , ОСОБА_33 ІНФОРМАЦІЯ_36 , ОСОБА_34 ІНФОРМАЦІЯ_41 із усіма додатками до них.

Строк дії ухвали до 06.01.2025.

Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Суддя: ОСОБА_1

СудТрускавецький міський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення06.11.2024
Оприлюднено11.11.2024
Номер документу122893905
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —457/1172/24

Ухвала від 06.11.2024

Кримінальне

Трускавецький міський суд Львівської області

Грицьків В. Т.

Ухвала від 06.11.2024

Кримінальне

Трускавецький міський суд Львівської області

Грицьків В. Т.

Ухвала від 06.11.2024

Кримінальне

Трускавецький міський суд Львівської області

Грицьків В. Т.

Ухвала від 05.11.2024

Кримінальне

Трускавецький міський суд Львівської області

Грицьків В. Т.

Ухвала від 05.11.2024

Кримінальне

Трускавецький міський суд Львівської області

Грицьків В. Т.

Ухвала від 29.10.2024

Кримінальне

Трускавецький міський суд Львівської області

Грицьків В. Т.

Ухвала від 23.09.2024

Кримінальне

Трускавецький міський суд Львівської області

Василюк Т. В.

Ухвала від 23.09.2024

Кримінальне

Трускавецький міський суд Львівської області

Василюк Т. В.

Ухвала від 23.09.2024

Кримінальне

Трускавецький міський суд Львівської області

Василюк Т. В.

Ухвала від 23.09.2024

Кримінальне

Трускавецький міський суд Львівської області

Василюк Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні