Справа № 457/1172/24
провадження №1-кс/457/573/24
УХВАЛА
про тимчасовий доступ до речей і документів
29 жовтня 2024 року м. Трускавець
Слідчий суддяТрускавецького міськогосуду Львівськоїобласті ОСОБА_1 за участюсекретаря ОСОБА_2 ,
розглянув клопотанняслідчої СВВП №2Дрогобицького РВПГУ НПу Львівськійобласті ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю з можливістю їх вилучення, яке погоджено начальником Трускавецького відділу Дрогобицької окружної прокуратури Львівської області ОСОБА_4 у кримінальному провадженні №42024142190000012 від 21.02.2024 та яке надійшло до суду 28.10.2024 року.
Перевіривши надані матеріали, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, щодо кримінального провадження, в межах якого було подано дане клопотання, дослідивши докази по даних матеріалах,
В С Т А Н О В И В:
28.10.2024 року до слідчого судді Трускавецького міського суду Львівської області надійшло клопотання слідчої СВВП №2Дрогобицького РВПГУ НПу Львівськійобласті ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю з можливістю їх вилучення, яке погоджено начальником Трускавецького відділу Дрогобицької окружної прокуратури Львівської області ОСОБА_4 у кримінальному провадженні №42024142190000012 від 21.02.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України.
Дане клопотання мотивоване тим, що слідчим відділенням ВП № 2 Дрогобицького РВП ГУНП у Львівській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке 21.02.2024 внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань під №42024142190000012 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, за фактом зловживання владою, вчиненого службовими особами Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Трускавецької міської ради (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), (далі по тексту КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »), разом із посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ).
З матеріалів вказаного кримінального провадження вбачається, що між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) протягом 2023 року укладено ряд договорів, щодо медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій.
Згідно інформаційних даних, отриманих під час проведеного аналізу веб-порталу НСЗУ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » встановлено, що КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відповідно до вищенаведених укладених договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій надає 19 груп послуг.
Відповідно до умов даних договорів надавач послуг КНП зобов`язується надавати медичні послуги за програмою медичних гарантій пацієнтам безоплатно, а замовник ІНФОРМАЦІЯ_3 (далі по тексту НСЗУ) зобов`язується оплачувати такі послуги.
Так, КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » функціонує та здійснює свою діяльність за адресою: АДРЕСА_1 , приміщення якої згідно відомостей отриманих з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно перебувають у комунальній власності ІНФОРМАЦІЯ_5 (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ).
Крім цього, встановлено, що адміністративному приміщенні за вищевказаною адресою, здійснює господарську діяльність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), який орендує частину адміністративної будівлі лікарні.
При порівняльному аналізі переліку медичних послуг ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено їх аналогічність та дублювання. Тобто, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » надає медичні послуги, які передбачені програмою медичних гарантій та надаються КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
З огляду руху коштів за рахунком НОМЕР_6 , який використовується ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », встановлено 247 банківських транзакцій здійснених на загальну суму 1 931 500 гривень щодо оплати медичних послуг та персональні дані близько 240 пацієнтів, яким такі послуги надавалася.
Як зазначалось вище, між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та НСЗУ укладено ряд договорів, щодо медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій та станом на 01.01.2024 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » перераховано близько 62 млн. грн. за надані медичні послуги населенню.
Так, здійснивши огляд відомостей, отриманих з медичної інформаційної системи «Health 24», в яку в електронній формі вносяться відомості щодо усіх наданих медичних послуг медичними працівниками КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено 64 індивідуальних записів ID пацієнтів, котрим надавалась послуга «36639-02 - Черезшкірна фрагментація та екстракція ниркових конкрементів» та 138 індивідуальних записів ID пацієнтів, котрим надавалась послуга «36806-02 - Ендоскопічна екстракція конкрементів сечоводу під час уретероскопії». У відповідності до даних, вищевказані послуги серед іншого супроводжувались діагностично-консультаційними послугами, що надавались пацієнтам в рамках програми медичних гарантій.
Враховуючи вищевикладене, здійснено порівняльний аналіз персональних даних пацієнтів, що проходили лікування у КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за програмою медичних гарантій та пацієнтів, які здійснювали оплату грошових коштів на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у період з 01.07.2023 по 31.12.2024 в приватному порядку та встановлено факти здійснення подвійної оплати за надані послуги службовими особами КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що станом на 2023 рік, одночасно являлись медичними працівниками вищевказаного товариства.
Зокрема це здійснювалося посадовими особами КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » шляхом недостовірного обліку начебто наданих медичних послуг пацієнтам без відома останніх, які фактично надаються їм в приватному порядку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » або навпаки.
Крім цього, 30.08.2024 в межах вказаного кримінального провадження проведено обшук у КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Трускавецької міської ради, в ході якого виявлено та вилучено флеш носій MHI «Kingston» 64 gb, на якому міститься інформація, отримана з медичної інформаційної системи «Health 24» за 2022 2024 та ряд інших речей та документів, в тому числі щодо надання медичних послуг, а також такі на яких збереглися відомості, що можуть бути використаними в якості доказів у кримінальному провадженні.
Під час досудового розслідування встановлено, що до вчинення вказаного кримінального правопорушення можуть бути причетні посадові особи ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Трускавецької міської ради(код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ).
Постановою слідчого з метою отримання консультації під час досудового розслідування з питань, що потребують відповідних спеціальних знань, для забезпечення проведення необхідних слідчих дій, результати яких можуть містити відомості, які в сукупності з іншими матеріалами кримінального провадження можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що підлягають доказуванню, залучено спеціалістів ІНФОРМАЦІЯ_6 , які володіють спеціальними знаннями.
В ході опрацювання флеш носія MHI « ІНФОРМАЦІЯ_7 » 64 gb, на якому міститься інформація, отримана з медичної інформаційної системи «Health 24» за 2022 - 2024, по лікарях ОСОБА_5 в кількості 397 записів, ОСОБА_6 в кількості 458 записів, якими внесено дані до електронної медичної системи щодо пролікованих випадків в розрізі пацієнтів, які включені до звіту наданих послуг надавачем та фактично оплачені НСЗУ спеціалістом встановлено, що 110 медичних записів - осіб, яким надавалися протягом липня-грудня 2023 року консультаційні послуги в Товаристві), внесені лікарями ІНФОРМАЦІЯ_8 ( ОСОБА_5 47 осіб, ОСОБА_6 63 особи) до медичної інформаційної системи «Health 24», згідно якої за пакетом медичних послуг «Хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах» проводилися операції за кодами «36624-01 Черезшірне дренування нирки», «36806-02 Ендоскопічна екстракція конкрементів сечоводу під час уретероскопії», «36639-02 Черезшкірна фрагментація та екстракція ниркових конкрементів», «36821-01 Ендоскопічне введення сечовідного стента», «36825-00 Ендоскопічний розріз мисково-сечовідного співустя або стриктури сечоводу», «36639-01 Черезшкірна фрагментація ниркових конкрементів», «36863-00 Літолапаксія сечового міхура», «36821-03 - Ендоскопічна заміна сечовідного стента», «36552-00 Нефростомія», «36627-00 Черезшкірна нефроскопія».
Зокрема, по групах медичних послуг « НОМЕР_7 - Операції на нирці, сечоводі та складні операції на сечовому міхурі при новоутвореннях» 1 особа, «L04 - Операції на нирці, сечоводі та складні операції на сечовому міхурі не пов`язані з новоутвореннями» 73 особи, «L06 - Інші операції на сечовому міхурі» 1 особа, «L07 - Інші трансуретральні операції» 16 осіб, «М06 - Інші загальні втручання на органах чоловічої репродуктивної системи» 19 осіб.
За надані згадані вище медичні послуги ІНФОРМАЦІЯ_1 отримала від ІНФОРМАЦІЯ_9 кошти в загальній сумі 846 780,07 гривень.
В матеріалах провадження наявні медичні карти стаціонарних хворих лікарні в кількості 99 штук за 2023 рік, за результатами опрацювання яких з`ясовано, що із 110 медичних записів за ІІ півріччя 2023 року наявні 82 медичні карти стаціонарних хворих КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та 82 інформовані добровільні згоди пацієнтів на проведення діагностики, лікування на проведення операції та знеболення (надалі Інформована згода), в яких вказано дату надання, прізвище та підпис лікаря, що її надав, а також прізвище та підпис пацієнта лікарні.
Згідно додатку до висновку спеціаліста встановлено, що відповідно до опрацьованих даних системи «Health 24» за 2022 2024, 28 пацієнтам надавалися медичні послуги «Хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах» та інше, однак під час проведення обшуку не було вилучено медичні карти стаціонарних хворих з вказаного числа осіб, зокрема на наступних пацієнтів: ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_10 , ОСОБА_8 ІНФОРМАЦІЯ_11 , ОСОБА_9 ІНФОРМАЦІЯ_12 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_13 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_14 , ОСОБА_12 ІНФОРМАЦІЯ_15 , ОСОБА_13 ІНФОРМАЦІЯ_16 , ОСОБА_14 ІНФОРМАЦІЯ_17 , ОСОБА_15 ІНФОРМАЦІЯ_18 , ОСОБА_16 ІНФОРМАЦІЯ_19 , ОСОБА_17 ІНФОРМАЦІЯ_20 , ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_21 , ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_22 , ОСОБА_20 ІНФОРМАЦІЯ_23 , ОСОБА_21 ІНФОРМАЦІЯ_24 , ОСОБА_22 ІНФОРМАЦІЯ_25 , ОСОБА_23 ІНФОРМАЦІЯ_26 , ОСОБА_24 ІНФОРМАЦІЯ_27 , ОСОБА_25 ІНФОРМАЦІЯ_28 , ОСОБА_26 ІНФОРМАЦІЯ_29 , ОСОБА_27 ІНФОРМАЦІЯ_30 , ОСОБА_28 ІНФОРМАЦІЯ_31 , ОСОБА_29 ІНФОРМАЦІЯ_32 , ОСОБА_30 ІНФОРМАЦІЯ_33 , ОСОБА_31 ІНФОРМАЦІЯ_34 , ОСОБА_32 ІНФОРМАЦІЯ_35 , ОСОБА_33 ІНФОРМАЦІЯ_36 , ОСОБА_34 ІНФОРМАЦІЯ_37 .
Крім цього, відповідно до платіжок квитанцій товариством протягом липня-грудня 2023 року щомісячно проводилася оплата за оренду медобладнання згідно договору на оренду обладнання від 16.02.2023 ОСОБА_35 (засновник юридичної особи) в сумі 40 250 грн та за оренду автомобіля ОСОБА_5 2 535,75 гривень.
Також, під час обшуку у приміщеннях ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » та КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » вилучено ряд документів, журналів та чорнових записів по яким вирішується питання щодо проведення почеркознавчої експертизи для чого в тому числі необхідно вилучити зразки почерку осіб, які могли їх вести.
Слідча зазначає, що для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищевказаного кримінального правопорушення, виникла необхідність у тимчасовому доступі та вилученні документів, що перебувають у володінні Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Трускавецької міської ради, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), а саме:
належним чином завірені копії усіх договорів, укладених між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » та додатків до них, актів про надані медичні послуги на виконання договорів про співпрацю та медичне обслуговування, актів прийняття виконаних робіт на виконання договорів, документів, що підтверджують оплату за всі послуги, в тому числі за надані медичні послуги на виконання договорів про співпрацю та медичне обслуговування, в тому числі усіх розірваних договорів, що були чинними в період з 01.01.2023 по 30.08.2024;
належним чином завірені копії усіх договорів про оренду медичного обладнання, укладених між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » із усіма додатками та платіжними документами по цих договорах, актами прийому-передачі обладнання, в тому числі усіх розірваних договорів, що були чинними в період з 01.01.2023 по 30.08.2024;
оригіналів медичних карток стаціонарних хворих на наступних пацієнтів: ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_10 , ОСОБА_8 ІНФОРМАЦІЯ_11 , ОСОБА_9 ІНФОРМАЦІЯ_12 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_13 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_14 , ОСОБА_12 ІНФОРМАЦІЯ_15 , ОСОБА_13 ІНФОРМАЦІЯ_16 , ОСОБА_14 ІНФОРМАЦІЯ_17 , ОСОБА_15 ІНФОРМАЦІЯ_18 , ОСОБА_16 ІНФОРМАЦІЯ_19 , ОСОБА_17 ІНФОРМАЦІЯ_20 , ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_21 , ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_22 , ОСОБА_20 ІНФОРМАЦІЯ_23 , ОСОБА_21 ІНФОРМАЦІЯ_24 , ОСОБА_22 ІНФОРМАЦІЯ_25 , ОСОБА_23 ІНФОРМАЦІЯ_26 , ОСОБА_24 ІНФОРМАЦІЯ_27 , ОСОБА_25 ІНФОРМАЦІЯ_28 , ОСОБА_26 ІНФОРМАЦІЯ_29 , ОСОБА_27 ІНФОРМАЦІЯ_30 , ОСОБА_28 ІНФОРМАЦІЯ_31 , ОСОБА_29 ІНФОРМАЦІЯ_32 , ОСОБА_30 ІНФОРМАЦІЯ_33 , ОСОБА_31 ІНФОРМАЦІЯ_34 , ОСОБА_32 ІНФОРМАЦІЯ_35 , ОСОБА_33 ІНФОРМАЦІЯ_36 , ОСОБА_34 ІНФОРМАЦІЯ_39 ;
оригіналів документів із зразками почерку ОСОБА_36 , ОСОБА_5 , ОСОБА_37 , ОСОБА_6 , ОСОБА_38 , ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 , ОСОБА_43 , а також усіх лікарів-анестезіологів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що працювали в період з 01.01.2023 по 30.08.2024 (в кількості не менше 15 документів щодо кожної особи);
оригіналів документів із зразками підпису ОСОБА_36 , ОСОБА_5 , ОСОБА_37 , ОСОБА_6 , ОСОБА_38 , ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 , ОСОБА_43 , а також усіх лікарів-анестезіологів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що працювали в період з 01.01.2023 по 30.08.2024 (в кількості не менше 15 підписів щодо кожної особи);
належним чином завірені копії відомостей чи інших документів, якими підтверджується нарахування заробітної плати, премій та всіх інших виплат відповідно до закону ОСОБА_36 , ОСОБА_5 , ОСОБА_37 , ОСОБА_44 , ОСОБА_6 , ОСОБА_38 , ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 , ОСОБА_43 , а також усіх лікарів-анестезіологів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в період з 01.01.2023 по 30.08.2024, колективного договору КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », який діяв у вказаний період часу, інших нормативних документів, що діяли у вказаний період часу та регулювали порядок нарахування заробітної плати, премій та усіх інших виплат вищевказаним працівникам КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;
відомостей про номери зарплатних банківських рахунків ОСОБА_36 , ОСОБА_5 , ОСОБА_37 , ОСОБА_44 , ОСОБА_6 , ОСОБА_38 , ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 та ОСОБА_43 , а також усіх лікарів-анестезіологів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в період з 01.01.2023 по 30.08.2024;
належним чином завірені копії документації (платіжних доручень, видаткових накладних, чеків, квитанцій тощо) про надання КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » платних послуг в період з 01.01.2023 по 30.08.2024 наступним громадянам: ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_10 , ОСОБА_8 ІНФОРМАЦІЯ_11 , ОСОБА_9 ІНФОРМАЦІЯ_12 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_13 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_14 , ОСОБА_12 ІНФОРМАЦІЯ_15 , ОСОБА_13 ІНФОРМАЦІЯ_16 , ОСОБА_14 ІНФОРМАЦІЯ_17 , ОСОБА_15 ІНФОРМАЦІЯ_18 , ОСОБА_16 ІНФОРМАЦІЯ_19 , ОСОБА_17 ІНФОРМАЦІЯ_20 , ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_21 , ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_22 , ОСОБА_20 ІНФОРМАЦІЯ_23 , ОСОБА_21 ІНФОРМАЦІЯ_24 , ОСОБА_22 ІНФОРМАЦІЯ_25 , ОСОБА_23 ІНФОРМАЦІЯ_26 , ОСОБА_24 ІНФОРМАЦІЯ_27 , ОСОБА_25 ІНФОРМАЦІЯ_28 , ОСОБА_26 ІНФОРМАЦІЯ_29 , ОСОБА_27 ІНФОРМАЦІЯ_30 , ОСОБА_28 ІНФОРМАЦІЯ_31 , ОСОБА_29 ІНФОРМАЦІЯ_32 , ОСОБА_30 ІНФОРМАЦІЯ_33 , ОСОБА_31 ІНФОРМАЦІЯ_34 , ОСОБА_32 ІНФОРМАЦІЯ_35 , ОСОБА_33 ІНФОРМАЦІЯ_36 , ОСОБА_34 ІНФОРМАЦІЯ_39 ;
належним чином завірені копії усіх наказів про призначення на посади та просування по посадах, а також посадових інструкцій за весь час трудової діяльності у КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо наступних її працівників: ОСОБА_36 , ОСОБА_5 , ОСОБА_37 , ОСОБА_44 , ОСОБА_6 , ОСОБА_38 , ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 , ОСОБА_43 , а також усіх лікарів-анестезіологів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що працювали в період з 01.01.2023 по 30.08.2024;
належним чином завірених копій усіх журналів чи інших реєстраційних документів щодо реєстрації амбулаторно та стаціонарних хворих відділення урології та інтенсивної радіології КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період з 01.01.2023 по 30.08.2024;
належним чином завірені копії документів, що подавались КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » до ІНФОРМАЦІЯ_9 , що містять інформацію про матеріально-технічну базу та підтвердження інших умов щодо ліцензування за видом пакету «Хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах», зокрема за групою медичних послуг «L04 - Операції на нирці, сечоводі та складні операції на сечовому міхурі, не пов`язані з новоутвореннями», «M06 - Інші загальні втручання на органах чоловічої репродуктивної системи», «L07 - Інші трансуретральні операції».
У досудового розслідування наявні достатні підстави вважати, що вищезазначені документи перебувають у володінні Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Трускавецької міської ради, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ).
Вищевказані документи та інформація мають доказове значення у кримінальному провадженні та відноситься таємниці, що охороняється законом, доступ до якої можна отримати лише за дозволом суду.
Після отримання копій вищевказаних документів такі будуть належним чином оглянуті, проаналізовані та за результатами їх вивчення буде надана належна правова оцінка дій посадових осіб, що їх готували та видавали, буде вирішено питання щодо призначення відповідних судових експертиз в межах кримінального провадження.
Відповідно до ст.39 Закону України «Про телекомунікації» оператори телекомунікації зберігають та надають інформацію про з`єднання свого абонента у порядку, встановленому законом. Здійснення вилучення вказаних документів для кримінального провадження буде мати доказове значення, однак, їх вилучення в особи, у якої вони перебувають, є за своєю сутністю обмеженням права власності, котре за вимогами ст. 16 КПК України не може бути здійснено без судового рішення.
Слідча в судове засідання не з`явилася, однак в клопотанні зазначила, що просить розглядати клопотання без її участі, клопотання підтримує, просить його задовольнити.
Прокурор в судове засідання не з`явився, однак в клопотанні зазначив, що просить розглядати клопотання без його участі, клопотання підтримує, просить його задовольнити.
Відповідно до ч. 3 ст. 244 КПК України, особа, яка подала клопотання, повідомляється про місце та час його розгляду, проте її неприбуття не перешкоджає розгляду клопотання, крім випадків, коли її участь визнана слідчим суддею обов`язковою.
Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали кримінального провадження, слідчий суддя приходить до наступного:
Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
В ч. 1 ст. 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у ст. 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Згідно з ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе, що таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Як вбачається з матеріалів кримінального провадження, то викладені слідчою в клопотанні доводи підтверджуються доданими до клопотання документами, а саме: витягом з ЄРДР №42024142190000012 від 21.02.2024, витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, довідкою (висновком) ІНФОРМАЦІЯ_6 від 22.10.2024, договором оренди нерухомого майна № 17 від 16.04.2021.
Клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, відповідає вимогам ст.160 КПК України і в матеріалах кримінального провадження наявні достатні підстави вважати, що з метою швидкого, повного та неупередженого розслідування кримінального провадження, необхідно витребувати копії документів, які перебувають у володінні Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Трускавецької міської ради, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), тому клопотання слідчого підлягає до часткового задоволення.
Щодо витребування оригіналів медичних карток стаціонарних хворих, то слідчий суддя вважає, що в цій частині клопотання є необгрунтованим, слідчою зазначено лише формальне посилання на проведення експертизи, тому у його задоволенні необхідно відмовити.
Щодо витребування оригіналів документів із зразками почерку ОСОБА_36 , ОСОБА_5 , ОСОБА_37 , ОСОБА_6 , ОСОБА_38 , ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 , ОСОБА_43 , а також усіх лікарів-анестезіологів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що працювали в період з 01.01.2023 по 30.08.2024 та оригіналів документів із зразками підпису ОСОБА_36 , ОСОБА_5 , ОСОБА_37 , ОСОБА_6 , ОСОБА_38 , ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 , ОСОБА_43 , а також усіх лікарів-анестезіологів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що працювали в період з 01.01.2023 по 30.08.2024, то слідчий суддя вважає, що в цій частині клопотання є неконкретизованим, слідчою не зазначено до яких саме оригіналів документів необхідно надати доступ, тому у його задоволенні необхідно відмовити.
На підставі вищевикладеного, відповідно до ст.ст. 132, ч.1 ст.159, 160, 163, 164 КПК України, слідчий суддя
У Х В А Л И В:
Клопотання задовольнити частково.
Надати слідчим СВ ВП №2 Дрогобицького РВП ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 , ОСОБА_45 , ОСОБА_46 , ОСОБА_47 , ОСОБА_48 та начальнику СВ ВП №2 Дрогобицького РВП ГУНП у Львівській області ОСОБА_49 , дозвіл на тимчасовий доступ до документів, що перебувають у володінні Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Трускавецької міської ради, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), з можливістю вилучення:
- належним чином завірені копії усіх договорів, укладених між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » та додатків до них, актів про надані медичні послуги на виконання договорів про співпрацю та медичне обслуговування, актів прийняття виконаних робіт на виконання договорів, документів, що підтверджують оплату за всі послуги, в тому числі за надані медичні послуги на виконання договорів про співпрацю та медичне обслуговування, в тому числі усіх розірваних договорів, що були чинними в період з 01.01.2023 по 30.08.2024;
- належним чином завірені копії усіх договорів про оренду медичного обладнання, укладених між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » із усіма додатками та платіжними документами по цих договорах, актами прийому-передачі обладнання, в тому числі усіх розірваних договорів, що були чинними в період з 01.01.2023 по 30.08.2024;
- належним чином завірені копії медичних карток стаціонарних хворих на наступних пацієнтів: ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_10 , ОСОБА_8 ІНФОРМАЦІЯ_11 , ОСОБА_9 ІНФОРМАЦІЯ_12 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_13 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_14 , ОСОБА_12 ІНФОРМАЦІЯ_15 , ОСОБА_13 ІНФОРМАЦІЯ_16 , ОСОБА_14 ІНФОРМАЦІЯ_17 , ОСОБА_15 ІНФОРМАЦІЯ_18 , ОСОБА_16 ІНФОРМАЦІЯ_19 , ОСОБА_17 ІНФОРМАЦІЯ_20 , ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_21 , ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_22 , ОСОБА_20 ІНФОРМАЦІЯ_23 , ОСОБА_21 ІНФОРМАЦІЯ_24 , ОСОБА_22 ІНФОРМАЦІЯ_25 , ОСОБА_23 ІНФОРМАЦІЯ_26 , ОСОБА_24 ІНФОРМАЦІЯ_27 , ОСОБА_25 ІНФОРМАЦІЯ_28 , ОСОБА_26 ІНФОРМАЦІЯ_29 , ОСОБА_27 ІНФОРМАЦІЯ_30 , ОСОБА_28 ІНФОРМАЦІЯ_31 , ОСОБА_29 ІНФОРМАЦІЯ_32 , ОСОБА_30 ІНФОРМАЦІЯ_33 , ОСОБА_31 ІНФОРМАЦІЯ_34 , ОСОБА_32 ІНФОРМАЦІЯ_35 , ОСОБА_33 ІНФОРМАЦІЯ_36 , ОСОБА_34 ІНФОРМАЦІЯ_39 ;
- належним чином завірені копії відомостей чи інших документів, якими підтверджується нарахування заробітної плати, премій та всіх інших виплат відповідно до закону ОСОБА_36 , ОСОБА_5 , ОСОБА_37 , ОСОБА_44 , ОСОБА_6 , ОСОБА_38 , ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 , ОСОБА_43 , а також усіх лікарів-анестезіологів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в період з 01.01.2023 по 30.08.2024, колективного договору КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », який діяв у вказаний період часу, інших нормативних документів, що діяли у вказаний період часу та регулювали порядок нарахування заробітної плати, премій та усіх інших виплат вищевказаним працівникам КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;
- відомостей про номери зарплатних банківських рахунків ОСОБА_36 , ОСОБА_5 , ОСОБА_37 , ОСОБА_44 , ОСОБА_6 , ОСОБА_38 , ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 та ОСОБА_43 , а також усіх лікарів-анестезіологів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в період з 01.01.2023 по 30.08.2024;
- належним чином завірені копії документації (платіжних доручень, видаткових накладних, чеків, квитанцій тощо) про надання КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » платних послуг в період з 01.01.2023 по 30.08.2024 наступним громадянам: ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_10 , ОСОБА_8 ІНФОРМАЦІЯ_11 , ОСОБА_9 ІНФОРМАЦІЯ_12 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_13 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_14 , ОСОБА_12 ІНФОРМАЦІЯ_15 , ОСОБА_13 ІНФОРМАЦІЯ_16 , ОСОБА_14 ІНФОРМАЦІЯ_17 , ОСОБА_15 ІНФОРМАЦІЯ_18 , ОСОБА_16 ІНФОРМАЦІЯ_19 , ОСОБА_17 ІНФОРМАЦІЯ_20 , ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_21 , ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_22 , ОСОБА_20 ІНФОРМАЦІЯ_23 , ОСОБА_21 ІНФОРМАЦІЯ_24 , ОСОБА_22 ІНФОРМАЦІЯ_25 , ОСОБА_23 ІНФОРМАЦІЯ_26 , ОСОБА_24 ІНФОРМАЦІЯ_27 , ОСОБА_25 ІНФОРМАЦІЯ_28 , ОСОБА_26 ІНФОРМАЦІЯ_29 , ОСОБА_27 ІНФОРМАЦІЯ_30 , ОСОБА_28 ІНФОРМАЦІЯ_31 , ОСОБА_29 ІНФОРМАЦІЯ_32 , ОСОБА_30 ІНФОРМАЦІЯ_33 , ОСОБА_31 ІНФОРМАЦІЯ_34 , ОСОБА_32 ІНФОРМАЦІЯ_35 , ОСОБА_33 ІНФОРМАЦІЯ_36 , ОСОБА_34 ІНФОРМАЦІЯ_39 ;
- належним чином завірені копії усіх наказів про призначення на посади та просування по посадах, а також посадових інструкцій за весь час трудової діяльності у КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо наступних її працівників: ОСОБА_36 , ОСОБА_5 , ОСОБА_37 , ОСОБА_44 , ОСОБА_6 , ОСОБА_38 , ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 , ОСОБА_43 , а також усіх лікарів-анестезіологів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що працювали в період з 01.01.2023 по 30.08.2024;
- належним чином завірених копій усіх журналів чи інших реєстраційних документів щодо реєстрації амбулаторно та стаціонарних хворих відділення урології та інтенсивної радіології КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період з 01.01.2023 по 30.08.2024;
- належним чином завірені копії документів, що подавались КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » до ІНФОРМАЦІЯ_9 , що містять інформацію про матеріально-технічну базу та підтвердження інших умов щодо ліцензування за видом пакету «Хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах», зокрема за групою медичних послуг «L04 - Операції на нирці, сечоводі та складні операції на сечовому міхурі, не пов`язані з новоутвореннями», «M06 - Інші загальні втручання на органах чоловічої репродуктивної системи», «L07 - Інші трансуретральні операції»
Строк дії ухвали до 29 грудня 2024 року.
Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Трускавецький міський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 29.10.2024 |
Оприлюднено | 31.10.2024 |
Номер документу | 122632256 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Трускавецький міський суд Львівської області
Грицьків В. Т.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні