ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
"04" жовтня 2024 р.справа № 300/208/24
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі судді Гомельчука С.В., розглянувши заяву про встановлення судового контролю за позовом ОСОБА_1 , ОСОБА_2 до Коршівської сільської ради, Державного реєстратора ЦНАП Печеніжинської селищної ради Івано-Франківської області Чемерис Уляни Михайлівни, за участю третьої особи на стороні Коршівської сільської ради - Комунального підприємства "Сільськогосподарьке підприємство «Підзамча» Коршівської сільської ради про визнання протиправними, скасування рішень та зобов`язання вчинити певні дії,-
В С Т А Н О В И В:
У провадженні Івано-Франківського окружного адміністративного суду перебувала адміністративна справа за позовом ОСОБА_1 , ОСОБА_2 до Коршівської сільської ради, Державного реєстратора ЦНАП Печеніжинської селищної ради Івано-Франківської області Чемерис Уляни Михайлівни, за участю третьої особи на стороні Коршівської сільської ради - Комунального підприємства "Сільськогосподарьке підприємство «Підзамча» Коршівської сільської радипро визнання протиправними, скасування рішень та зобов`язання вчинити певні дії.
Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 18.04.2024, зокрема, зобов`язано Коршівську сільську раду розглянути заяву ОСОБА_1 від 29.12.2020 № Ф-371 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 1,2830 га, кадастровий номер 2623283400:03:021:0076, для передачі її у власність ОСОБА_1 , та заяву ОСОБА_1 (як законного представника малолітньої дитини ОСОБА_2 ) від 29.12.2020 № Ф-372 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 1,2500 га, кадастровий номер 2623283400:03:021:0075, для передачі її у власність ОСОБА_3 , на черговому засіданні сесії Коршівської сільської ради, та прийняти по них рішення в порядку, передбаченому статтею 118 Земельного кодексу України.
03.10.2024 від законного представника ОСОБА_4 , який діє в інтересах Федик ЄМ., надійшла заява про встановлення судового контролю за виконанням рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 18.05.2024.
Визначаючись із тим, чи відповідає подана заява встановленим до неї вимогам, суд враховує таке.
Особливості судового контролю за виконанням судових рішень в адміністративних справах встановленостаттею 382 Кодексу адміністративного судочинства України(далі -КАС України).
Так, відповідно до частини 1статті 382 КАС Українисуд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
Водночасстаттею 382 КАС Українине встановлено вимог до форми та змісту заяви про встановлення судового контролю, проте такі визначеністаттею 167 КАС України.
Згідно з абзацом 3 частини 1статті 167 КАС Українидо заяви, скарги, клопотання чи заперечення, які подаються на стадії виконання судового рішення, в тому числі в процесі здійснення судового контролю за виконанням судових рішень, додаються докази їх надіслання (надання) іншим учасникам справи (провадження).
Відтак однією із вимог до заяви, скарги, клопотання чи заперечення, що подаються на стадії виконання судового рішення (зокрема в процесі здійснення судового контролю), є в тому числі й подання доказів, їх надіслання (надання) іншим учасникам справи (провадження).
Проте до поданої заяви не долучено докази надіслання такої іншим учасникам справи, що свідчить про недотримання вимог, передбачених абзацом 3 частини 1статті 167 КАС України.
При цьому, згідно з частиною 2статті 167 КАС України,якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною та необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду.
Відтак, у зв`язку із тим, що заявником разом із заявою про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення не надано доказу надіслання такої іншим учасникам справи, тому суд дійшов висновку, що таку заяву слід повернути заявнику без розгляду.
Враховуючи наведене, керуючись статтями 167, 243, 248, 256, 294 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
У Х В А Л И В:
Заяву ОСОБА_4 , який дії в інтересах ОСОБА_2 , про встановлення судового контролю повернути заявнику без розгляду.
Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 256 КАС України.
Відповідно до частини 1 статті 295 КАС України апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Апеляційні скарги подаються учасниками справи безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Суддя Гомельчук С.В.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.10.2024 |
Оприлюднено | 07.10.2024 |
Номер документу | 122093714 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Інші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Гомельчук С.В.
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Бруновська Надія Володимирівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Бруновська Надія Володимирівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Бруновська Надія Володимирівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Бруновська Надія Володимирівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Бруновська Надія Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні