Ухвала
від 11.10.2024 по справі 200/3910/22
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

У Х В А Л А

про встановлення нового строку для подання звіту про виконання судового рішення

11 жовтня 2024 року Справа №200/3910/22

Донецький окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Кониченка

Олега Миколайовича при розгляді звіту відповідача про виконання рішення суду у справі за позовною заявою

ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 )

до Управління соціального захисту населення Слов`янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області (Донецька область, м. Слов`янськ, вул. Василівська, буд. 11)

про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити дії

ВСТАНОВИВ:

Позивач, ОСОБА_1 , звернулась до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Управління соціального захисту населення Слов`янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області, в якому просила суд:

-визнати протиправними дії Управління соціального захисту населення Слов`янської міської військово цивільної адміністрації щодо відмови в наданні пільг ОСОБА_1 пільг по оплаті житлово-комунальних послуг, належних їй, як учаснику війни;

-зобов`язати Управління соціального захисту населення Слов`янської міської військово-цивільної адміністрації надати ОСОБА_1 пільгу на отримання 50% знижки з оплати комунальних послуг, як учаснику війни.

23 вересня 2022 року рішенням суду адміністративний позов ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Слов`янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області задоволено: визнано протиправними дії Управління соціального захисту населення Слов`янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області щодо відмови в наданні пільг ОСОБА_1 пільг по оплаті житлово-комунальних послуг, належних їй як учаснику війни та зобов`язано Управління соціального захисту населення Слов`янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області надати ОСОБА_1 пільгу на отримання 50% знижки з оплати комунальних послуг як учаснику війни; стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань з Управління соціального захисту населення Слов`янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області на користь ОСОБА_1 судовий збір в розмірі 992 (Дев`ятсот дев`яносто дві) грн 40 коп.

Рішення суду набрало законної сили 24 жовтня 2022 року, виконавчі листи на виконання рішення суду видані 16 січня 2023 року.

18 вересня 2023 року заяву ОСОБА_1 про заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі задоволено та замінено сторону боржника у виконавчому провадженні ВП № 71673058 з примусового виконання виконавчого листа № 200/3910/22, виданого Донецьким окружним адміністративним судом 16.01.2023, про зобов`язання Управління соціального захисту населення Слов`янської міської військово-цивільної адміністрації надати ОСОБА_1 пільгу на отримання 50% знижки з оплати комунальних послуг, як учаснику війни, з Управління соціального захисту населення Слов`янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області на Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області (84122, Донецька області, м. Слов`янськ, пл. Соборна, 3, код ЄДРПОУ 13486010).

13 листопада 2023 року ухвалою суду в задоволенні заяви Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області про відстрочення виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду у справі №200/3910/22 від 23 вересня 2022 року відмовлено.

22 січня 2024 року ухвалою суду в задоволенні заяви Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області про роз`яснення судового рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23 вересня 2022 року в адміністративні справі № 200/3910/22 відмовлено.

19 лютого 2024 року від позивача надійшла заява про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду, яка обґрунтована тим, що рішення суду залишилось невиконаним, позивач вважає, що відповідач ухиляється від виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23.09.2022 року у справі № 200/3910/22.

20 лютого 2024 року ухвалою суду заяву позивача про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду задоволено та зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в Донецької області протягом 30 днів з дня отримання копії цієї ухвали подати до суду звіт про виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23 вересня 2022 року у справі № 200/3910/22, а також докази на підтвердження виконання рішення суду, попереджено керівника Головного управління Пенсійного фонду України в Донецької області про можливість накладення штрафу у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб за наслідками розгляду звіту або у разі неподання звіту про виконання рішення суду.

21 березня 2024 року від відповідача до суду надійшов звіт про виконання судового рішення від 23 вересня 2022 року у справі № 200/3910/22, у якому відповідач зазначив, що з урахуванням змісту правових висновків викладених у судових рішеннях Донецького окружного адміністративного суду по справі № 200/3910/22 та відповідно до норм постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування Головним управлінням проведено розрахунок суми пільг на комунальні послуги ОСОБА_1 у розмірі: на опалювальний період 1141,97 грн, на неопалювальний період 433,54 грн, у березні 2024 року за період з 01.11.2023 по 31.12.2023 здійснено виплату нарахованої суми пільги на комунальні послуги. Ураховуючи викладене, відповідач просив суд прийняти звіт про виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23 вересня 2022 року у справі № 200/3910/22.

21 березня 2024 року від позивача до суду надійшло заперечення проти наданого відповідачем звіту, у якому позивач зазначає, що викладені в звіті ГУ Пенсійного фонду України в Донецькій області обставини не відповідають дійсності, а рішення Донецького окружного адміністративного суду від 20.02.2024 року у справі № 200/3910/22 не було виконано, оскільки у звіті зазначено про проведений ОСОБА_1 розрахунок суми пільг на комунальні послуги у визначеному розмірі, відповідно до норм постанови КМУ від 06.08.2014 року № 409 Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування, але рішення про встановлення права на пільгу як учаснику війни, яке є доказом надання та встановлення пільги у відповідний період, ГУ Пенсійного фонду України в Донецькій області не було надано. Розрахунок пільги позивачу як учаснику війни відбувся лише за грудень 2023 року, що не відповідає змісту рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23.09.2022 року у справі № 200/3910/22, оскільки приписами Порядку № 389 передбачено право пільговика на отримання пільг протягом дванадцяти місяців з місяця визначення відповідного права.

26 березня 2024 року суд розглянув звіт відповідача та клопотання позивача та дійшов висновку, що доводи заперечення позивача проти прийняття звіту про виконання рішення суду є обґрунтованими, водночас звіт відповідача та надані ним докази не підтверджують виконання рішення суду у повному обсязі.

Тому, 26 березня 2024 року суд своєю ухвалою відмовив у прийнятті звіту Головного управління Пенсійного фонду України в Донецької області про виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23 вересня 2022 року у справі № 200/3910/22; встановив новий строк для подання Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області звіту про виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23 вересня 2022 року у справі № 200/3910/22; зобов`язав Головне управління Пенсійного фонду України в Донецької області протягом 30 днів з дня отримання копії цієї ухвали подати до суду звіт про виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23 вересня 2022 року у справі № 200/3910/22 в повному обсязі, та вдруге попередив керівника Головного управління Пенсійного фонду України в Донецької області про можливість накладення штрафу у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб за наслідками розгляду звіту або у разі неподання звіту про виконання рішення суду.

Станом на 27 квітня 2024 року звіт про виконання рішення суду відповідач до суду не надав.

29 квітня 2024 року від відповідача до суду надійшло клопотання про ознайомлення з матеріалами справи в електронному вигляді, оскільки процесуальні документи до відповідача по означеній справі не надходять.

03 травня 2024 року відповідачу було надано доступ до матеріалів справи № 200/3910/22 в електронному вигляді та направлено на електронну поштову скриньку копію ухвали від 26 березня 2024 року.

06 травня 2024 року від позивача до суду надійшло клопотання про накладення на керівника Головного управління Пенсійного фонду України в Донецької області штрафу у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб за неподання звіту про виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23 вересня 2022 року у справі № 200/3910/22.

20 травня 2024 року від відповідача до суду надійшов звіт про виконання судового рішення від 23 вересня 2022 року у справі № 200/3910/22, у якому останній зазначив, що з урахуванням змісту правових висновків викладених у судових рішеннях Донецького окружного адміністративного суду у справі № 200/3910/22 та відповідно до норм постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» відповідачем проведено розрахунок суми пільг на комунальні послуги ОСОБА_1 у розмірі: на опалювальний період 1141,97 грн., на неопалювальний період 433,54 грн. У березні 2024 року за період з 01.11.2023 по 31.12.2023 здійснено виплату нарахованої суми пільги на комунальні послуги.

На виконання ухвали від 26 березня 2024 року у справі 200/3910/22, яку відповідачем отримано 03.05.2024, відповідач зазначив, що з урахуванням висновків суду, викладених в мотивувальній частини означеної ухвали, та належного виконання рішення суду у даній справі з вересня 2022 року Головне управління надіслало запити на комунальні підприємства надання послуг, ціни та тарифів за надані послуги за вказаний період. Після отримання усіх відповідей від комунальних підприємств ОСОБА_1 буде проведено розрахунок пільг на комунальні послуги з вересня 2022 року.

Ураховуючи викладене, відповідач просив суд надати додатковий строк для подання звіту про виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23 вересня 2022 року у справі № 200/3910/22 протягом двох місяців.

21 травня 2024 року ухвалою суду відмовлено у прийнятті звіту Головного управління Пенсійного фонду України в Донецької області про виконання рішення суду, встановлено новий строк для подання звіту про виконання рішення суду та зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в Донецької області протягом 60 днів з дня отримання копії цієї ухвали подати до суду звіт про виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23 вересня 2022 року у справі № 200/3910/22 в повному обсязі; відмовлено у задоволенні клопотання позивача про накладення на керівника Головного управління Пенсійного фонду України в Донецької області штрафу у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб за неподання звіту про виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23 вересня 2022 року у справі № 200/3910/22.

19 липня 2024 року від відповідача до суду надійшов звіт про виконання рішення суду, якому відповідач зазначив, що з урахуванням змісту правових висновків викладених у судових рішеннях Донецького окружного адміністративного суду по справі № 200/3910/22 та відповідно до норм постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» відповідачем проведено розрахунок щомісячних сум пільг на комунальні послуги ОСОБА_1 .

Розрахунок проведено з урахуванням листів підприємств-надавачів послуг щодо підтвердження або не підтвердження надання послуг та вартості наданих послуг. Розрахунок проведено за період 01.11.2021 по 31.12.2023 на суму 13 262,41 грн. У березні 2024 року за період з 01.11.2023 по 31.12.2023 здійснено виплату нарахованої суми пільги на комунальні послуги.

Виплата розрахованої та невиплаченої суми пільг на комунальні послуги ОСОБА_1 буде здійснена у найближчий виплатний період.

Таким чином, відповідач вважав, що виконав рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23 вересня 2022 року в адміністративній справі № 200/3910/22.

На підтвердження виконання рішення суду відповідач надав до суду скріншот з комп`ютерної програми ІКІС ПФУ: Підсистема призначення «Призначення та виплати деяких соціальних виплат» за електронною особовою справою ОСОБА_1 . 4001-49290831.

Дослідивши означену роздруківку суд установив, що за період з 01.01.2022 року по 31.12.2023 року позивачу проведено розрахунок суми пільг на комунальні послуги.

25 липня 2024 року від позивача до суду надійшла заява у якій, позивач зазначила, що на теперішній час рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23.09.2022 року по справі № 200/3910/22 про надання ОСОБА_1 пільги на отримання 50% знижки з оплати комунальних послуг як учаснику війні відповідачем у справі не виконано, наданий відповідачем розрахунок ніяким чином не підтверджує надання відповідачем пільги на отримання 50% знижки з оплати комунальних послуг як учаснику війні, відповідачем до теперішнього часу не було здійснено нарахування та виплату пільги з оплати комунальних послуг.

Надавши оцінку доводам сторін, суд дійшов висновку, що відповідачем на виконання рішення суду здійснено нарахування позивачу пільги зі сплати комунальних послуг, проте доказів на підтвердження повної або часткової виплати нарахованих коштів відповідачем суду не надано.

09 серпня 2024 року ухвалою суду відмовлено у прийнятті звіту Головного управління Пенсійного фонду України в Донецької області про виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23 вересня 2022 року у справі № 200/3910/22; встановлено новий строк для подання Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області звіту про виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23 вересня 2022 року у справі № 200/3910/22; зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в Донецької області протягом 2 місяців з дня отримання копії цієї ухвали подати до суду звіт про виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23 вересня 2022 року у справі № 200/3910/22 та докази на підтвердження виконання рішення суду в повному обсязі, у тому числі щодо виплати нарахованих коштів.

10 жовтня 2024 року від відповідача до суду надійшов звіт про виконання рішення суду, у якому відповідач зазначив, що з урахуванням змісту правових висновків викладених у судових рішеннях Донецького окружного адміністративного суду по справі № 200/3910/22 та відповідно до норм постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» Головним управлінням проведено розрахунок щомісячних сум пільг на комунальні послуги ОСОБА_1 .

Розрахунок проведено з урахуванням листів підприємств-надавачів послуг щодо підтвердження або не підтвердження надання послуг та вартості наданих послуг.

Розрахунок проведено за період 01.11.2021 по 31.12.2023 на суму 13 262,41 грн. Протягом 2024 року здійснено виплату нарахованої суми пільги на комунальні послуги:

- за період з 01.11.2021 по 31.12.2021 у сумі 500,16 грн здійснено 07.10.2024 (Д1_Скріншот з електронної особової справи ОСОБА_1 щодо нарахування та виплати пільги за період з 01.11.2021 по 31.12.2021);

- за період з 01.01.2022 по 31.10.2023 у сумі 10 478,31 грн здійснено 02.08.2024 (Д2_Скріншот з електронної особової справи ОСОБА_1 щодо нарахування та виплати пільги за період з 01.01.2022 по 31.10.2023);

- за період з 01.11.2023 по 31.12.2023 у сумі 2 283,94 грн здійснено 05.03.2024 (Д3_Скріншот з електронної особової справи ОСОБА_1 щодо нарахування та виплати пільги за період з 01.11.2023 по 31.12.2023).

Таким чином, відповідач вважає, що виконав рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23 вересня 2022 року в адміністративній справі № 200/3910/22.

11 жовтня 2024 року від позивача до суду заперечення щодо звіту відповідача, у якому позивач зазначила, що рішення про встановлення їй право на пільгу як учаснику війни, яке є доказом надання та встановлення пільги не було надано, а також звіт не містить періоду за який надано пільгу та її розмір, а надані відповідачем скріншоти не є доказами виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 09 серпня 2024 року у справі № 200/3910/22, тому позивач просить суд відмовити Головному управлінню Пенсійного фонду України в Донецької області у прийнятті поданого ним звіту про виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23 вересня 2022 року у справі № 200/3910/22 та накласти на керівника Головного управління Пенсійного фонду України в Донецької області штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Дослідивши матеріали адміністративної справи суд зазначає наступне.

Порядок надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім`ї, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 р. № 389 (далі Порядок № 389), визначає механізм реалізації права на отримання пільг з оплати послуг за користування житлом (квартирна плата, плата за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління багатоквартирним будинком, комунальних послуг (централізоване постачання холодної води, централізоване постачання гарячої води, водовідведення, тепло- та електропостачання, природний газ (в тому числі послуги з транспортування, розподілу та постачання, централізоване опалення, вивезення побутових відходів), паливом, скрапленим газом, телефоном, послуг із встановлення квартирних телефонів (далі - пільги) залежно від середньомісячного сукупного доходу сім`ї осіб, які мають право на пільги згідно із законодавчими актами, а також підтвердження права на інші види пільг, які надаються з урахуванням доходу (безоплатне одержання ліків, лікарських засобів, імунобіологічних препаратів, виробів медичного призначення, зубопротезування тощо) відповідно до законодавства.

Відповідно до п. 9 Порядку № 389, органи Пенсійного фонду України з урахуванням отриманої інформації, зазначеної впунктах 6-8цього Порядку, визначають із 1 грудня 2022 р. середньомісячний сукупний дохід у розрахунку на одну особу сімей пільговиків, інформацію про яких внесено до Реєстру, шляхом ділення загальної суми грошових доходів кожного із членів сім`ї пільговика, на яких поширюються пільги, за попередні шість місяців на 6 і на кількість членів сім`ї.

Згідно із п. 10 Порядку № 389, у разі коли середньомісячний дохід сім`ї в розрахунку на одну особу не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу, пільговик має право на отримання пільг протягом 12 місяців із місяця визначення відповідного права, але не більше ніж до останнього дня календарного року визначення такого права.

Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення/органи Пенсійного фонду України (далі - уповноважений орган) розраховують в установленому порядку пільги на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу в грошовій формі, а також у взаємодії із центрами надання адміністративних послуг видають пільговикам сформовану із Реєстру довідку про право на отримання пільг, які надаються з урахуванням доходу (далі - довідка про право на отримання пільг), за формою згідно здодаткомдо цього Порядку для отримання видів пільг, які надаються з урахуванням доходу (безоплатне одержання ліків, лікарських засобів, імунобіологічних препаратів, виробів медичного призначення, зубопротезування, телекомунікаційні послуги тощо), відповідно до законодавства. У разі надання пільговику довідки про право на отримання пільг у паперовій формі на ній обов`язково проставляється підпис посадової особи, яка сформувала документ, печатка відповідного уповноваженого органу або центру надання адміністративних послуг - до забезпечення технічної можливості використання на ній унікального електронного ідентифікатора (QR-коду, штрих-коду, цифрового коду) (далі - електронний ідентифікатор).

За наявності технічної можливості довідка про право на отримання пільг формується із Реєстру на запит пільговика із накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія), зокрема із використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія), та/або засобами соціального веб-порталу Мінсоцполітики, та/або засобами веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, його мобільного додатка, зокрема із використанням електронного ідентифікатора.

У разі формування довідки про право на отримання пільг із використанням на ній електронного ідентифікатора вміст інформації в тексті довідки про право на отримання пільг та в роздрукованих із електронного ідентифікатора даних має бути ідентичним. Інформація, що міститься в електронному ідентифікаторі, сканується залежно від технічної можливості за допомогою камери пристрою та за наявності технічної можливості - мобільного додатка Порталу Дія (Дія), мобільного додатка веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України чи спеціалізованого обладнання Пенсійного фонду України або універсального сканера електронного ідентифікатора.

Плата за надання довідки про право на отримання пільг не стягується.

Водночас, Порядок № 389 у поточній редакції не передбачає прийняття рішення і формі акту індивідуальної дії, відтак доказом виконання рішення суду може слугувати сформована довідка про право на отримання пільг, які надаються з урахуванням доходу, згідно додатку до Постанови № 389.

Поряд із цим, рішенням суду зобов`язано відповідача надати позивачу пільгу на отримання 50% знижки з оплати комунальних послуг, а отже на підтвердження виконання рішення суду відповідачу також необхідно надати розрахунок наданої позивачу знижки, із зазначенням відсотку знижки з оплати комунальних послуг.

Статтею 370 КАС України встановлено, що відповідно до якої судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами. Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Таким чином, обов`язковість виконання судового рішення є важливою складовою права особи на справедливий суд, що гарантованестаттею 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, та однією з основних засад судочинства, визначенихстаттею 129-1 Конституції України, а також статтями14та370 КАС України.

Аналогічні висновки викладено у постановах Верховного Суду від 23 квітня 2020 року у справі №560/523/19, від 1 лютого 2022 року у справі 420/177/20 та від 18 травня 2022 року у справа №140/279/21.

Згідно позиції Верховного Суду, викладеної в постанові від 1 лютого 2022 року у справі №420/177/20 та ухвалах від 26 січня 2021 року у справі № 611/26/17, від 7 лютого 2022 року у справі №200/3958/19-а, в адміністративному судочинстві обов`язковість виконання судового рішення має особливо важливе значення, оскільки, виходячи із завдань адміністративного судочинства щодо ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, судовий захист може вважатися ефективним лише за умови своєчасного та належного виконання судового рішення, зазвичай, боржником в якому є держава в особі її компетентних органів, а тому адміністративні суди, які, здійснюючи судовий контроль та застосовуючи інші пов`язані процесуальні засоби, повинні максимально сприяти реалізації конституційної засади обов`язковості судового рішення.

Відповідно до ч.ч. 1-3 ст. 382 КАС УкраїниСуд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

За наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту, накласти на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

В постанові Верховного Суду від 31 жовтня 2018 року у справі №704/1547/17, суд дійшов висновку, що за наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або в разі неподання такого звіту можна, зокрема, встановити новий строк подання звіту. Тобто, суд вправі вжити заходів реагування судового контролю за виконанням судових рішень в адміністративних справах у формі встановлення нового строку для подачі звіту. Для підтвердження мотивації такого підходу потрібно керуватися абзацом першим підпункту 3.2 пункту 3, абзацу другого пункту 4 мотивувальної частиниРішення Конституційного Суду України від 30 червня 2009 року №16-рп/2009, де зазначено, що метою судового контролю є своєчасне забезпечення захисту та охорони прав і свобод людини, а виконання всіма суб`єктами правовідносин приписів, викладених у рішеннях суду, які набрали законної сили, утверджує авторитет держави як правової.

Ураховуючи викладене, суд вважає за необхідне у прийнятті звіту про виконання рішення суду відмовити та встановити відповідачу новий строк для подання звіту про виконання означених рішень суду із наданням довідки про право на отримання пільг, які надаються з урахуванням доходу, згідно додатку до Постанови № 389, та розрахунку наданої позивачу знижки, із зазначенням відсотку знижки з оплати комунальних послуг, з одночасним їх направленням позивачу.

Щодо клопотання позивача про накладення на керівника Головного управління Пенсійного фонду України в Донецької області штрафу у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, суд зазначає, що відповідачем з моменту встановлення ухвалою суду судового контролю за виконанням судового рішення 20.02.2024 року вчинено низку дій скерованих на фактичне виконання рішення суду у повному обсязі і позивач не заперечує та не спростовує, що пільгу їй все ж таки встановлено та надано, від надання звітів відповідач не ухилявся, а відтак доводи клопотання позивача не є достатніми для обґрунтування невиконання або неналежного виконання рішення суду.

Ураховуючи викладене, суд дійшов висновку, що клопотання позивача про накладення на керівника відповідача штрафу задоволенню не підлягає.

Керуючись ст. 382 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Відмовити у задоволенні клопотання позивача про накладення на керівника Головного управління Пенсійного фонду України в Донецької області штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відмовити у прийнятті звіту Головного управління Пенсійного фонду України в Донецької області про виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23 вересня 2022 року у справі № 200/3910/22.

Встановити новий строк для подання Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області звіту про виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23 вересня 2022 року у справі № 200/3910/22.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Донецької області протягом 30 днів з дня отримання копії цієї ухвали подати до суду звіт про виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 23 вересня 2022 року у справі № 200/3910/22 та докази на підтвердження виконання рішення суду в повному обсязі, а саме довідки про право на отримання пільг, які надаються з урахуванням доходу, згідно додатку до Постанови № 389, та розрахунку наданої позивачу знижки, із зазначенням відсотку знижки з оплати комунальних послуг, з одночасним їх направленням позивачу.

Попередити керівника Головного управління Пенсійного фонду України в Донецької області про можливість накладення штрафу у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб за наслідками розгляду звіту або у разі неподання звіту про виконання рішення суду.

Ухвала набирає законної сили з моменту підписання.

Ухвала може бути оскаржена.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення безпосередньо до суду апеляційної інстанції. Якщо справу було розглянуто в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Текст ухвали розміщений в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса сторінки: http://www.reyestr.court.gov.ua/).

Суддя О.М. Кониченко

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.10.2024
Оприлюднено17.10.2024
Номер документу122302774
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них

Судовий реєстр по справі —200/3910/22

Ухвала від 11.10.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кониченко О.М.

Ухвала від 09.08.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кониченко О.М.

Ухвала від 21.05.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кониченко О.М.

Ухвала від 26.03.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кониченко О.М.

Ухвала від 20.02.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кониченко О.М.

Ухвала від 22.01.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кониченко О.М.

Ухвала від 13.11.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кониченко О.М.

Ухвала від 10.11.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кониченко О.М.

Ухвала від 18.09.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кониченко О.М.

Ухвала від 11.09.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кониченко О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні