Рішення
від 02.08.2024 по справі 208/6949/22
ЗАВОДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬКА 

справа № 208/6949/22

№ провадження 2/208/485/24

РІШЕННЯ

Іменем України

02 серпня 2024 р. м. Кам`янське

Заводський районний суд м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області у складі: Головуючого, судді Похвалітої С.М., за участю секретаря судового засідання Грищенко О.Л.,

розглянув у відкритому судовому засіданні цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Кам`янської міської ради, Дочірнього Дніпродзержинського спеціалізованого управління № 104 Стальконструкція Відкритого акціонерного товариства «Дніпростальконструкція» керівник ОСОБА_2 про відновлення конституційних прав на житло та скасування незаконного зняття з обліку на отримання житла,

в с т а н о в и в:

Позивач ОСОБА_1 звернулась до суду із позовом до Кам`янської міської ради, Дочірнього Дніпродзержинського спеціалізованого управління № 104 Стальконструкція Відкритого акціонерного товариства «Дніпростальконструкція» керівник ОСОБА_2 про відновлення конституційних прав на житло та скасування незаконного зняття з обліку на отримання житла.

У своєму позові позивач, з урахуванням додатку до позовної заяви, просить суд:

-визнати, що зняття її родини з обліку на отримання належного житла Дочірнім Дніпродзержинським спеціалізованим управлінням № 104 Стальконструкція Відкритого акціонерного товариства «Дніпростальконструкція» керівник ОСОБА_2 є незаконним, бо порушує її права на належне житло;

-надати їй відповідне нормативним вимогам житло в межах міста без будь-якої заборгованості.

В обґрунтування позовних вимог, з урахуванням додатку до позовної заяви, позивач зазначила, що до нападу на її батька, після якого він помер у реанімації її родина мешкала по її адресу, де вона і народилась. Зазначає, що мама казала, що їм повинна була бути виділена трьох кімнатна квартира в цьому ж будинку, так як після її народження батько стояв на розширення, бо не виконувались встановлені норми загальної і житлової площі та встановлені норми площі на одну людину. Згідно ст.47 ЖК України, норма житлової площі в Україні встановлюється в розмірі 13,65 квадратного метру на одну особу.

Згідно технічного паспорту на їх квартиру загальна площа 39,7 кв.м. (житлова площа 26,3 кв.м.), тому при складі родини на трьох мешканців є недостатньо виконанню нормативів жилої площі. Тобто, 39,7/3=13,23 кв.м. і невиконання норм ст.47ЖК України складають 13,65-13,23=0,42 кв.м. на одну людину.

Зазначає, що їй відомо, що покійний батько був на обліку по отриманню житла за місцем роботи у відповідача 2, але їх родині ніяких документів не надавалось.

Таким чином, позивач вважає, що набула права на відновлення конституційних прав на належне житло згідно нормативів встановлених законодавчо на території під юрисдикцією України.

В судове засідання позивач ОСОБА_1 та її представник ОСОБА_3 не з`явились, представник позивача надав суду клопотання про розгляд справи за їх відсутності, позивач підтримав позовні вимоги у повному обсязі та просив їх задовольнити, посилаючись на обставини, викладені в позовній заяві, додатку до позовної заяви та в уточненнях на відзив.

В судове засідання представник відповідача Кам`янської міської ради Скала А.С. не з`явилась, надала суду заяву про розгляд справи за її відсутності, позовні вимоги не визнала, просила відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі, посилаючись на обставини, зазначені у відзиві на позовну заяву.

В судове засідання представник відповідача Дочірнього Дніпродзержинського спеціалізованого управління № 104 Стальконструкція Відкритого акціонерного товариства «Дніпростальконструкція» не з`явився, повідомлений належним чином, причини неявки суду не повідомив.

Відповідно до ч.2ст. 247 ЦПК України, фіксування судового засідання технічним засобом здійснює секретар судового засідання. У разі неявки в судове засідання всіх учасників справи чи в разі якщо відповідно до положень цьогоКодексурозгляд справи здійснюється судом за відсутності учасників справи, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

04 травня 2023 року ухвалою суду відкрито провадження по справі.

17 січня 2024 року ухвалою суду в задоволенні клопотання позивача про витребування доказів відмовити.

06 червня 2024 року ухвалою суду закрито підготовче засідання та призначено справу до розгляду по суті.

Вивчивши матеріали цивільної справи, дослідивши надані суду докази, суд вважає позов таким, що не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Згідно свідоцтва про народження серії НОМЕР_1 ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , її батьками зазначені ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , актовий запис №3383 (а.с.8).

Відповідно до довідки №1083 від 01.12.2022 року, виданої Департаментом соціальної політики Кам`янської міської ради Заводського управління соціального захисту населення, ОСОБА_1 вбачається, що вона не включена до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (а.с.3).

Відповідно до свідоцтва про смерть серії НОМЕР_2 ОСОБА_4 помер ІНФОРМАЦІЯ_2 , актовий запис №1325 (а.с.4).

Також, в матеріалах справи містяться копія свідоцтва про народження ОСОБА_4 , копія пропуску №11997 від 31.12.1983 року на ім`я ОСОБА_4 , копія атестату про закінчення навчання та посвідчення № НОМЕР_3 по фаху машиніста самохідних кранів та монтажника стальних конструкцій 4 розряду на ім`я ОСОБА_4 (а.с.5, 7, 9-10).

Згідно свідоцтва про смерть серії НОМЕР_4 ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , померла ІНФОРМАЦІЯ_4 , актовий запис №343 (а.с.8а).

Згідно довідки № 001206285, наданої 28.11.2022 року ТОВ «Абонент XXI», вбачається, що за адресою: АДРЕСА_1 зареєстровані: ОСОБА_1 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 (а.с.6).

В матеріалах справи міститься свідоцтво про право на спадщину за законом, відповідно до якого спадкоємцем 1/2 частини квартири АДРЕСА_2 , ОСОБА_5 , яка померла ІНФОРМАЦІЯ_4 є її дочка, ОСОБА_1 (а.с.11). Дана квартира належала ОСОБА_5 на праві приватної власності на підставі свідоцтва про право власності на житло, виданого 21.10.1999 року, Фондом комунальної власності м.Дніпродзержинська, зареєстрованого в обласному комунальному підприємстві «Дніпродзержинське бюро технічної інвентаризації» за номером 21332, в кн.124 (а.с.14).

Відповідно до технічного паспорту на квартиру АДРЕСА_3 вбачається, що вона складається з 2-х кімнат жилою площею 26,3 кв.м., загальна площа квартири 39,7 кв.м. (а.с.15-16).

Згідно листа № 3-9635 заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, керуючого справами виконавчого комітету міської ради від 28.11.2023 р. вбачається, що за інформацією, яка міститься у відділі розподілу житлової площі міської ради, на теперішній час ОСОБА_4 (відповідно до свідоцтва про смерть помер ІНФОРМАЦІЯ_5 ) не перебуває і не перебував на квартирному обліку у виконавчому комітеті Кам`янської міської ради. Відповідно до копії трудової книжки, ОСОБА_4 згідно з Наказом №184к від 12.12.1994 був виключений із списочного складу підприємства в зв`язку зі смертю. Інформація про передачу квартирної черги від Дочірнього Дніпродзержинського спеціалізованого управління №104 Стальконструкція ВАТ «Дніпростальконструкція» у відділі відсутня. На теперішній час, ОСОБА_8 не перебуває на квартирному обліку у виконавчому комітеті Кам`янської міської ради та заяву не подавала.

Відповідно до ч. 1ст. 2 ЦПК Українизавданням цивільного судочинства є справедливий, неупереджений та своєчасний розгляд і вирішення цивільних справ з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб, інтересів держави.

Відповідно до ч. 1ст. 4 ЦПК Україникожна особа має право в порядку, встановленому цим кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.

Відповідно доч. 1ст. 5 ЦПК України, здійснюючи правосуддя, суд захищає права, свободи та інтереси фізичних осіб, права та інтереси юридичних осіб, державні та суспільні інтереси у спосіб, визначений законом або договором.

Частиною першою статті 15 ЦК України встановлено право кожної особи на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.

Відповідно дост.47 Конституції Україникожен має право на житло. Держава створює умови, за яких кожний громадянин матиме змогу побудувати житло, придбати його у власність або взяти в оренду. Громадянам, які потребують соціального захисту, житло надається державою та органами місцевого самоврядування безоплатно або за доступну для них плату відповідно до закону.

Стаття 31 ЖК Українивизначає, що громадяни, які потребують поліпшення житлових умов, мають право на одержання у користування жилого приміщення в будинках державного або громадського житлового фонду в порядку, передбаченому цим Кодексом та іншими актами законодавства України. Жилі приміщення надаються зазначеним громадянам, які постійно проживають у даному населеному пункті (якщо інше не встановлено законодавством України), як правило, у вигляді окремої квартири на сім`ю.

Відповідно до ст. 34 ЖК України потребуючими поліпшення житлових умов визнаються громадяни:

1) забезпечені жилою площею нижче за рівень, що визначається в порядку, встановлюваному цим Кодексом та іншими актами законодавства України;

2) які проживають у приміщенні, що не відповідає встановленим санітарним і технічним вимогам;

3) які хворіють на тяжкі форми деяких хронічних захворювань, у зв`язку з чим не можуть проживати в комунальній квартирі або в одній кімнаті з членами своєї сім`ї. Перелік зазначених захворювань затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров`я;

4) які проживають за договором піднайму жилого приміщення в будинках державного або громадського житлового фонду чи за договором найму жилого приміщення в будинках житлово-будівельних кооперативів;

5) які проживають тривалий час за договором найму (оренди) в будинках (квартирах), що належать громадянам на праві приватної власності;

6) які проживають у гуртожитках.

Громадяни визнаються потребуючими поліпшення житлових умов і з інших підстав, передбачених цим Кодексом та іншими актами законодавства України.

Громадяни, які потребують поліпшення житлових умов, беруться на облік для одержання жилих приміщень у будинках державного і громадського житлового фонду та вносяться до єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов, порядок ведення якого визначає Кабінет Міністрів України.

Відповідно дост.39ЖК Українигромадяни берутьсяна облікпотребуючих поліпшенняжитлових умов:за місцемпроживання -виконавчим комітетомрайонної,міської,районної вмісті,селищної,сільської радиза участюгромадської комісіїз житловихпитань,створюваної привиконавчому комітеті; за місцем роботи - спільним рішенням адміністрації підприємства, установи, організації чи органу кооперативної або іншого громадського об`єднання і відповідного профспілкового комітету. При цьому беруться до уваги рекомендації трудового колективу. Рішення про взяття громадян на облік потребуючих поліпшення житлових умов за місцем роботи затверджується виконавчим комітетом районної, міської, районної в місті, селищної, сільської ради.

Аналогічні положення містяться і в Правилах обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою ради Міністрів УРСР і Укрпрофради № 470 від 11.12.1984 (далі: Правила №470).

Відповідно до ст.40 ЖК України громадяни перебувають на обліку потребуючих поліпшення житлових умов до одержання житлового приміщення, за винятком випадків, передбачених частиною другої цієї статті.

Громадяни знімаються з обліку потребуючих поліпшення житлових умов у випадках:

1) поліпшення житлових умов, внаслідок якого відпали підстави для надання іншого жилого приміщення;

1-1) одноразового одержання за їх бажанням від органів державної влади або органів місцевого самоврядування грошової компенсації за належне їм для отримання жиле приміщення у встановленому порядку;

2) виїзду на постійне місце проживання до іншого населеного пункту;

3) припинення трудових відносин з підприємством, установою, організацією особи, яка перебуває на обліку за місцем роботи, крім випадків, передбачених цим Кодексом та іншими актами законодавства України;

4) засудження до позбавлення волі на строк понад шість місяців;

5) подання відомостей, що не відповідають дійсності, які стали підставою для взяття на облік, або неправомірних дій службових осіб при вирішенні питання про взяття на облік.

У разі смерті громадянина, який перебував на обліку потребуючих поліпшення житлових умов, за членами його сім`ї зберігається право подальшого перебування на обліку. Таке ж право зберігається за членами сім`ї громадянина, який перебував на обліку у виконавчому комітеті місцевої ради і був знятий з обліку з підстав, зазначених у пунктах 2 і 4 цієї статті.

Зняття з обліку потребуючих поліпшення житлових умов провадиться органами, які винесли або затвердили рішення про взяття громадянина на облік.

Про зняття з обліку потребуючих поліпшення житлових умов громадяни повідомляються у письмовій формі з зазначенням підстав зняття з обліку.

Відповідно до ст.42 ЖК України жилі приміщення надаються тільки громадянам, які перебувають на обліку потребуючих поліпшення житлових умов та внесені до єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов, крім випадків, передбачених статтями 42-1,46,частинами першоюідругою статті 54,частиною першої статті 90,частиною шостою статті 101,статтями 102,110,частиною першою статті 114цього Кодексу, а також інших випадків, передбачених законодавством України.

Так, п.18 Правил №470 передбачено, що заява про взяття на квартирний облік подається відповідно виконавчому комітету сільської, селищної, міської ради, сільському голові (у разі, коли відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено) за місцем проживання громадян (у випадку, передбаченому абзацом четвертим пункту 8 цих Правил, - за місцем перебування внутрішньо переміщеної особи на обліку в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб) та адміністрації підприємства, установи, організації чи органу або іншому громадському об`єднанню (організації) за місцем їх роботи. Заява підписується членами сім`ї, які разом проживають, мають самостійне право на одержання жилого приміщення і бажають разом стати на облік.

Так, п.20 Правил №470 передбачено, що рішення щодо взяття на квартирний облік повинно бути винесене у місячний строк з дня подання громадянином необхідних документів.

Якщо на розгляд виконавчого комітету місцевої Ради або адміністрації підприємства, установи, організації чи органу кооперативної або іншої громадської організації і профспілкового комітету буде внесено пропозицію про відмову у взятті на облік, на засідання вказаних органів запрошується заявник.

Так, п.21 Правил №470 передбачено, що у рішенні виконавчого комітету місцевої Ради народних депутатів або у спільному рішенні адміністрації підприємства, установи, організації чи органу кооперативної або іншої громадської організації і профспілкового комітету, які розглядали заяви громадян, вказуються дата взяття на облік, склад сім`ї, підстава для взяття на облік, вид черговості надання жилих приміщень (загальна черга, в першу чергу), а при відмові у взятті на облік - підстава відмови.

Рішення про взяття громадян на квартирний облік за місцем роботи затверджується виконавчим комітетом місцевої Ради народних депутатів, на території якої знаходиться відповідне підприємство, установа, організація.

Про прийняте рішення виконавчий комітет місцевої Ради, адміністрація підприємства, установи, організації направляють заявникові письмову відповідь з повідомленням відповідно дати взяття на облік, виду і номера черги або підстави відмови у задоволенні заяви.

Так, п.22 Правил №470 передбачено, що громадяни вважаються взятими на квартирний облік: у виконавчому комітеті місцевої Ради народних депутатів - з дня винесення рішення виконавчого комітету, за місцем роботи - з дня винесення спільного рішення адміністрації підприємства, установи, організації чи органу кооперативної або іншої громадської організації і відповідного профспілкового комітету, затвердженого виконавчим комітетом місцевої Ради.

Так, п.23 Правил №470 передбачено, що громадяни, взяті на квартирний облік, вносяться до книги обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання жилих приміщень.

З числа вказаних громадян складаються списки осіб, які користуються правом першочергового одержання жилих приміщень.

Списки громадян, взятих на квартирний облік, та окремі списки осіб, які користуються правом першочергового одержання жилих приміщень, вивішуються для загального відома.

Так, п.24 Правил №470 передбачено, що на кожного громадянина (сім`ю), взятого на квартирний облік, заводиться облікова справа, у якій містяться необхідні документи. Обліковій справі дається номер, відповідний номеру у книзі обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання жилого приміщення.

Облікові справи зберігаються за місцем квартирного обліку громадян, а після надання їм жилих приміщень - у виконавчому комітеті місцевої Ради народних депутатів, який видав ордер на вселення.

Облікові справи зберігаються протягом 5 років після одержання громадянами жилих приміщень (зняття їх з квартирного обліку). Після закінчення вказаного строку справи знищуються в установленому порядку.

Згідно з ч.1ст. 76 ЦПК України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Статтею 77 ЦПК Україниналежними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, що підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень.

Згідност. 80 ЦПК Українидостатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Згідно з ч.1ст. 81 ЦПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ч.6ст.81 ЦПК України, доказування не може ґрунтуватися на припущеннях.

Відповідно до рішення Європейського суду з прав людини в справі «Ващенко проти України» (Заява № 26864/03) від 26 червня 2008 року зазначено, що принцип змагальності полягає в тому, що суд уважно досліджує зауваження заявника, виходячи з сукупності наявних матеріалів в тій мірі, в якій він є повноважним вивчати заявлені скарги. Отже, у суду відсутні повноваження на вихід за межі принципу диспозитивності і змагальності та збирання доказів на користь однієї із зацікавлених сторін.

Відповідно до листа № 3-9635 заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, керуючого справами виконавчого комітету міської ради від 28.11.2023 р. вбачається, що за інформацією, яка міститься у відділі розподілу житлової площі міської ради, на теперішній час ОСОБА_4 (відповідно до свідоцтва про смерть помер ІНФОРМАЦІЯ_5 ) не перебуває і не перебував на квартирному обліку у виконавчому комітеті Кам`янської міської ради. Також, ОСОБА_1 станом на 21.07.2023 року не перебуває на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов у виконавчому комітеті міської ради. Виконавчим комітетом Кам`янської міської ради не було прийнято жодних рішень щодо зняття ОСОБА_1 з квартирного обліку.

З огляду на викладене вище, суд прийшов до переконання про те, що позивачем не надано належних, допустимих доказів, які б підтверджували факт перебування її батька ОСОБА_4 на обліку потребуючих поліпшення житлових умов, факт зняття ОСОБА_4 з даного обліку та факт перебування самої позивачки ОСОБА_1 на обліку потребуючих поліпшення житлових умов.

Європейський суд справ людини вказав, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (Серявін та інші проти України, № 4909/04, § 58, ЄСПЛ, від 10 лютого 2010 року).

Таким чином, аналізуючи в сукупності досліджені докази, оцінивши їх належність, допустимість, достовірність, а також достатність і взаємний зв`язок у їх сукупності, встановивши правовідносини, які випливають із встановлених обставин, та правові норми, які підлягають застосуванню до цих правовідносин, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги ОСОБА_1 до Кам`янської міської ради, Дочірнього Дніпродзержинського спеціалізованого управління № 104 Стальконструкція Відкритого акціонерного товариства «Дніпростальконструкція» керівник ОСОБА_2 про відновлення конституційних прав на житло та скасування незаконного зняття з обліку на отримання житла, є необґрунтованими, а відтак задоволенню не підлягають.

На підставі ст.141 ЦПК України, судовий збір покладається у разі відмови в позові - на позивача.

Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 31, 34, 39, 40, 42, 47 ЖК України, ст. ст. 2, 4, 5, 76, 77, 80, 81, 141, 247, 263, 268, 272-273, 354, 355ЦПК України, суд,-

у х в а л и в:

В задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 до Кам`янської міської ради, Дочірнього Дніпродзержинського спеціалізованого управління № 104 Стальконструкція Відкритого акціонерного товариства «Дніпростальконструкція» керівник ОСОБА_2 про відновлення конституційних прав на житло та скасування незаконного зняття з обліку на отримання житла, відмовити.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів безпосередньо до суду апеляційної інстанції, тобто до Дніпровського Апеляційного суду.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відомості сторін:

Позивач ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_5 , адреса: АДРЕСА_1 .

Відповідач 1 - Кам`янська міська рада, ЄДРПОУ 24604168, адреса: м.Кам`янське Дніпропетровської області, м-н.Петра Калнишевського,2.

Відповідач 2 - Дочірне Дніпродзержинське спеціалізоване управління № 104 Стальконструкція Відкритого акціонерного товариства «Дніпростальконструкція» керівник ОСОБА_2 , ЄДРПОУ НОМЕР_6 , адреса: АДРЕСА_4 .

Суддя Похваліта С. М.

СудЗаводський районний суд м.Дніпродзержинська 
Дата ухвалення рішення02.08.2024
Оприлюднено18.10.2024
Номер документу122333851
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із житлових відносин, з них

Судовий реєстр по справі —208/6949/22

Ухвала від 30.12.2024

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Петешенкова М. Ю.

Ухвала від 25.11.2024

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Петешенкова М. Ю.

Рішення від 02.08.2024

Цивільне

Заводський районний суд м.Дніпродзержинська

Похваліта С. М.

Ухвала від 06.06.2024

Цивільне

Заводський районний суд м.Дніпродзержинська

Похваліта С. М.

Ухвала від 17.01.2024

Цивільне

Заводський районний суд м.Дніпродзержинська

Похваліта С. М.

Ухвала від 04.05.2023

Цивільне

Заводський районний суд м.Дніпродзержинська

Похваліта С. М.

Постанова від 06.04.2023

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Барильська А. П.

Ухвала від 01.03.2023

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Барильська А. П.

Ухвала від 07.02.2023

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Барильська А. П.

Ухвала від 09.01.2023

Цивільне

Заводський районний суд м.Дніпродзержинська

Сушкова Л. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні