Дата документу 16.10.2024
Справа № 334/143/15-а
Провадження № 6-а/334/5/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 жовтня 2024 року Ленінський районний суд м. Запоріжжя у складі: головуючого судді Турбіної Т.В., при секретарі Шерештан О.М., розглянув у відкритому судовому засіданні заяву Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району, заінтересовані особи: ОСОБА_1 , Департамент соціального захисту населення Запорізької міської ради, відділ примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Запорізькій області Південного міжрегіонального управління міністерства юстиції (м. Одеса), про заміну боржника у виконавчому провадженні, по справі та у виконавчому листі, -
ВСТАНОВИВ:
Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району звернулося до суду із заявою про заміну боржника у виконавчому провадженні, по справі та у виконавчому листі.
В обґрунтування заяви вказує, що на виконанні у відділі примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Запорізькій області Південного міжрегіонального управління міністерства юстиції (м. Одеса) перебуває виконавче провадження № 65279526 по примусовому виконанню виконавчого листа, виданого Ленінським районним судом м. Запоріжжя по справі № 334/143/15-а відкрите 26.04.2021 про зобов`язання Управління праці та соціального захисту населення Запорізької міської ради по Ленінському району здійснити нарахування та виплату різниці у одноразових компенсаціях у відповідності до ст. 48 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» ОСОБА_2 у розмірі 15-ти мінімальних заробітних плат з урахуванням виплачених сум.
Ухвалами від 04.01.2021 та 22.03.2021 замінено боржника у виконавчому листі Ленінського районного суду м. Запоріжжя від 16.03.2015 у справі № 334/143/15-а, а саме Управління праці та соціального захисту населення Запорізької міської ради по Ленінському району на Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району.
Згідно з рішенням Запорізької міської ради від 07.12.2022 № 71 «Про реорганізацію управлінь соціального захисту населення Запорізької міської ради та перейменування управління соціального захисту населення Запорізької міської ради в Департамент соціального захисту населення Запорізької міської ради» та Положення про Департамент відповідно додатку 1 до вказаного рішення Департамент соціального захисту населення Запорізької міської ради є правонаступником Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському районі.
Усі рахунки Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району на дату подання заяви закриті, можливість виконання рішення суду в Управління відсутня.
Просить замінити боржника у виконавчому провадженні № 65279526, відкритому 26.04.2021 з Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району на Департамент соціального захисту населення Запорізької міської ради. Замінити боржника по справі № 334/143/15-а та у виданому виконавчому листі з Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району на Департамент соціального захисту населення Запорізької міської ради.
В судове засідання представник заявника не з`явився.
Заінтересована особа ОСОБА_1 в судове засідання не з`явилася.
Представник заінтересованої особи Департаменту соціального захисту населення Запорізької міської ради в судове засідання не з`явився. До суду надав заяву, в якій просить розглянути справу без його участі. Проти задоволення заяви не заперечує.
Представник заінтересованої особи - відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Запорізькій області Південного міжрегіонального управління міністерства юстиції (м. Одеса) в судове засідання не з`явився.
Відповідно до частини 2статті 379 КАС Українинеприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
У зв`язку із неявкою у судове засідання всіх учасників справи, на підставі приписів частини 4 статті229 КАС України, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Вивчивши матеріали справи суд дійшов наступного висновку.
16.03.2015 Ленінським районним судом м. Запоріжжя винесена постанова по справі № 334/143/15-а, відповідно до якої зобов`язано Управління праці та соціального захисту населення Запорізької міської ради по Ленінському району здійснити нарахування та виплату різниці у одноразових компенсаціях у відповідності до ст. 48 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» ОСОБА_2 у розмірі 15-ти мінімальних заробітних плат з урахуванням виплачених сум.
На виконання рішення суду по справі № 334/143/15-а Ленінським районним судом м. Запоріжжя 03.09.2015 видано виконавчий лист.
Ухвалою Ленінського районного суду м. Запоріжжя від 04.01.2021 замінено сторону боржника у виконавчому листі Ленінського районного суду м. Запоріжжя від 16.03.2015 у справі № 334/143/15-а, а саме Управління праці та соціального захисту населення Запорізької міської ради по Ленінському району на його правонаступника Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району та замінено первісного позивача ОСОБА_2 на його правонаступника ОСОБА_1 .
26.04.2021 старшим державним виконавцем відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Запорізькій області Південно-Східного міжрегіонального управління міністерства юстиції (м.Дніпро) Частюком В.О. винесена постанова про відкриття виконавчого провадження з примусового виконання виконавчого листа № 334/143/15-а виданого 03.09.2015 про зобов`язання Управління праці та соціального захисту населення Запорізької міської ради по Ленінському району здійснити нарахування та виплату різниці у одноразових компенсаціях у відповідності до ст. 48 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» ОСОБА_1 у розмірі 15-ти мінімальних заробітних плат з урахуванням виплачених сум.
Рішенням Запорізької міської ради від 07.12.2022 №71 «Про реорганізацію управлінь соціального захисту населення Запорізької міської ради та перейменування управління соціального захисту населення Запорізької міської ради в Департамент соціального захисту населення Запорізької міської ради» вирішено припинити, зокрема, Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району шляхом ліквідації.
Також, зазначеним рішення міської ради затверджено Положення про Департамент соціального захисту населення Запорізької міської ради, відповідно до пункту 47 зазначеного Положення, Департамент соціального захисту населення Запорізької міської ради є правонаступником, серед іншого, Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району.
Частиною п`ятою статті 15Закону України«Про виконавчепровадження» передбачено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов`язковими тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив.
Відповідно до ч.1ст.379 КАС України, у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Суд звертає увагу, що правонаступництво у сфері управлінської діяльності органів державної влади (публічне правонаступництво) передбачає повне або часткове передання (набуття) адміністративної компетенції одного суб`єкта владних повноважень (суб`єкта публічної адміністрації) до іншого або внаслідок припинення первісного суб`єкта, або внаслідок повного чи часткового припинення його адміністративної компетенції. У такому випадку також відбувається вибуття суб`єкта владних повноважень із публічних правовідносин.
Особливістю адміністративного (тобто публічного) правонаступництва є те, що подія переходу прав та обов`язків, що відбувається із суб`єктами владних повноважень, сама по собі має бути публічною та врегульованою нормами адміністративного права.
Отже, коли відбувається публічне правонаступництво, вирішальним є встановлення факту переходу повністю чи частково функцій (адміністративної компетенції) від одного суб`єкта владних повноважень до іншого, а не факту державної реєстрації припинення вибувшого з публічних правовідносин суб`єкта владних повноважень як юридичної особи.
Аналогічна позиція висловлена Верховним Судом у постановах від 10.09.2020 у справі №420/5772/18, від 10.10.2020 у справі №804/958/17, від 03.12.2020 у справі №805/2173/16-а та від 30.12.2020 у справі №805/4361/17-а.
Враховуючи те, що Департамент соціального захисту населення Запорізької міської ради є правонаступником Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району, а також видачу у даній справі виконавчого листа та наявність відкритого виконавчого провадження, суд дійшов висновку, що заява Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району підлягає задоволенню в частині заміни боржника у виконавчому провадженні № 65279526.
При цьому суд звертає увагу на те, що відповідно до частини 4статті 379 КАС Українизаміна сторони у виконавчому листі здійснюється виключнодо відкриття виконавчого провадження.
Оскільки в судовому засіданні встановлено, що постановою старшого державного виконавця відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Запорізькій області Південно-Східного міжрегіонального управління міністерства юстиції (м.Дніпро) Частюком В.О. від 26.04.2021 відкрито виконавче провадження з примусового виконання виконавчого листа № 334/143/15-а виданого 03.09.2015 про зобов`язання Управління праці та соціального захисту населення Запорізької міської ради по Ленінському району здійснити нарахування та виплату різниці у одноразових компенсаціях у відповідності до ст. 48 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» ОСОБА_1 у розмірі 15-ти мінімальних заробітних плат з урахуванням виплачених сум, на даний час виконавче провадження перебуває на виконанні у відділі примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Запорізькій області Південного міжрегіонального управління міністерства юстиції (м.Одеса), тому з урахуванням положень частини 4статті 379 КАС України, вимоги заявника в частині заміни боржника по справі №334/143/15-а та у виконавчому листі задоволенню не підлягають.
Керуючись ст.ст.241,248,379 КАС України, суд
УХВАЛИВ:
Заяву Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району, заінтересовані особи: ОСОБА_1 , Департамент соціального захисту населення Запорізької міської ради, відділ примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Запорізькій області Південного міжрегіонального управління міністерства юстиції (м. Одеса) про заміну боржника у виконавчому провадженні, по справі та у виконавчому листі задовольнити частково.
Замінити боржника Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району (адреса: 69096, м. Запоріжжя, б-р Вінтера,14, код ЄДРПОУ 37573796) у виконавчому провадженні з примусового виконання виконавчого листа №334/143/15-а, виданого Ленінським районним судом м. Запоріжжя 03.09.2015 про зобов`язання Управління праці та соціального захисту населення Запорізької міської ради по Ленінському району здійснити нарахування та виплату різниці у одноразових компенсаціях у відповідності до ст. 48 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» ОСОБА_1 у розмірі 15-ти мінімальних заробітних плат з урахуванням виплачених сум, на правонаступника Департамент соціального захисту населення Запорізької міської ради (адреса: 69035, м.Запоріжжя, б-р Марії Примаченко,3, код ЄДРПОУ 37573438).
В задоволенні іншої частини заявивідмовити.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 15-денний строк з дня її оголошення.
Суддя: Турбіна Т. Ф.
Суд | Ленінський районний суд м. Запоріжжя |
Дата ухвалення рішення | 16.10.2024 |
Оприлюднено | 22.10.2024 |
Номер документу | 122419644 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Інші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) |
Адміністративне
Ленінський районний суд м. Запоріжжя
Турбіна Т. Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні