6/363
ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ
Господарський суд Чернігівської області
14000 м. Чернігів, проспект Миру 20 Тел. 698-166, факс 7-44-62
Іменем України
ПОСТАНОВА
"18" грудня 2007 р., 10 год. 20 хв., м. Чернігів Справа № 6/363
Господарський суд Чернігівської області у складі:
судді Блохіної Ж.В.
при секретарі Кузьміні М.М.,
за участю представників
позивача: Машко О.П., довіреність №3128/9/10-010 від 16.05.2007р.,
відповідача: не з”явився,
розглянувши у відкритому
судовому засіданні
позов Державної податкової інспекції у м. Чернігові,
м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 28
до Товариства з обмеженою відповідальністю „Навко-Чернігів”
м. Чернігів, вул. Старобілоуська, 25А/305
про стягнення за рахунок активів 1270,13 грн.
ВСТАНОВИВ:
Подано позов про стягнення за рахунок активів з Товариства з обмеженою відповідальністю „Навко-Чернігів” 1270,13 грн. податкового боргу, в тому числі 1222,53 грн. по податку на додану вартість, 47,60 грн. по комунальному податку. Податковий борг виник станом на 24.10.2007р.
Відповідач був належним чином повідомлений про час і місце судового розгляду, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення №704119, проте у судове засідання не з'явився, заперечення на позов та клопотання про відкладення розгляду справи не надіслав.
Розглянувши матеріали справи та надані докази, вислухавши пояснення представника позивача, з'ясувавши фактичні обставини справи, які мають юридичне значення для вирішення спору по суті, господарський суд встановив наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю „Навко-Чернігів” зареєстроване як суб'єкт підприємницької діяльності розпорядженням Виконавчого комітету Чернігівської міської ради за № 255-р від 22.06.2000р. та знаходиться на обліку в ДПІ у м. Чернігові як платник податків з 07.07.2000р.
Відповідно до ст.4, п.3 ст. 9 Закону України “Про внесення змін і доповнень до Закону України “Про систему оподаткування” платники податків зобов'язані сплачувати належні суми податків та зборів (обов'язкові платежі) у встановлені законодавством строки.
Відповідно до ст.11 Закону України “Про систему оподаткування” платник податків несе відповідальність за правильність обчислення, своєчасність сплати податків та дотримання вимог чинного законодавства.
Станом на 24.10.2007р. відповідач має податковий борг в сумі 1270,13 грн., в тому числі 1222,53 грн. по податку на додану вартість, 47,60 грн. по комунальному податку.
Податковий борг по податку на додану вартість виник внаслідок несплати відповідачем податкового зобов'язання, самостійно визначеного відповідачем в деклараціях за вересень 2004р. №82542 від 20.10.2004р, якою визначено суму податкового зобов'язання в розмірі 529,00 грн., за жовтень 2004р. №94857 від 19.11.2004р, якою визначено суму податкового зобов'язання в розмірі 478,00 грн. та податкового зобов'язання, визначеного ДПІ у м. Чернігові податковими повідомленнями–рішеннями від № 0003271521/0 від 10.03.2006р. (на суму 170,00 грн.) (розміщено на дошці податкових оголошень 29.05.2006р.), №0005561520/0 від 16.06.2006р. (на суму 14,27 грн.) (розміщено на дошці податкових оголошень 07.08.2006р.). З урахуванням переплати станом на 01.11.2004р. в розмірі 0,16 грн. та часткової сплати в сумі 28,54 грн. (платіжне доручення №1117 від 08.06.2006р.) податковий борг становить 1222,53 грн.
Податковий борг по комунальному податку, виник внаслідок несплати відповідачем податкового зобов”язання, самостійно визначеного відповідачем в Розрахунках комунального податку за 4 квартал 2005р. №129428 від 05.01.2006р. (на суму 22,10 грн.), за 1 квартал 2006р. №17276 від 04.04.2006р. (на суму 5,10 грн.), за 2 квартал 2006р. №63709 від 10.07.2006р. (на суму 5,10 грн.), за 3 квартал 2006р. №96736 від 03.10.2006р. (на суму 5,10 грн.), за 4 квартал 2006р. №139220 від 04.01.2007р. (на суму 5,10 грн.), за 1 квартал 2007р. №18131 від 02.04.2007р. (на суму 5,10 грн.), за 2 квартал 2007р. №59756 від 02.07.2007р. (на суму 5,10 грн.). З урахуванням переплати станом на 20.02.2006р. в розмірі 5,10 грн. податковий борг становить 47,60 грн.
Згідно п.п.5.1 ст.5 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” №2181-III від 21.12.2001р. податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації.
Відповідно до п.5.2 ст.5 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” податкове зобов'язання, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту.
Згідно п.п.5.2.4 п.5.2 ст.5 вищевказаного Закону процедура адміністративного оскарження закінчується останнім днем строку, передбаченого підпунктом 5.2.2 цього пункту для подання заяви про перегляд рішення контролюючого органу, у разі, коли така заява була подана у зазначений строк.
День закінчення процедури адміністративного оскарження вважається днем узгодження податкового зобов'язання платника податків.
Нараховану суму податкового зобов'язання відповідач не оскаржив, таким чином вона є узгодженою.
Відповідно до п.п.5.3.2 п.5.3 ст.5 вищевказаного Закону у випадках адміністративного узгодження суми податкового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.
Як вбачається з матеріалів справи відповідач не сплатив узгоджену суму податкового зобов'язання в строки передбачені п.5.3 ст.5 зазначеного Закону, отже вона у відповідності з п.п.5.4.1 п.5.4 ст.5 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” є сумою податкового боргу платника податків. Отже, податковий борг - це в будь-якому випадку узгоджене податкове зобов'язання, яке не сплачене у встановлений строк.
Відповідно до п.п.3.1.1. п.3.1. ст.3 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” №2181-III від 21.12.2001р., активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкових зобов'язань виключно за рішенням суду.
За таких обставин, суд вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими і підлягають задоволенню повністю в сумі 1270,13 грн.
Керуючись ст. ст. 94, 158, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
П О С Т А Н О В И В:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Стягнути за рахунок активів з Товариства з обмеженою відповідальністю „Навко-Чернігів” (м. Чернігів, вул. Старобілоуська, 25А/305, код 30977477, р/р 2600300013906 Філія ВАТ „Укрексімбанк” м. Чернігів, МФО 353649) до державного бюджету (р/р 31110029700002 в ГУДК в Чернігівській області, МФО 853592, код платежу 14010100 код 22825965) 1222,53 грн. податкового боргу.
3. Стягнути за рахунок активів з Товариства з обмеженою відповідальністю „Навко-Чернігів” (м. Чернігів, вул. Старобілоуська, 25А/305, код 30977477, р/р 2600300013906 Філія ВАТ „Укрексімбанк” м. Чернігів, МФО 353649) до місцевого бюджету (р/р 33212828700002 в ГУДК в Чернігівській області, МФО 853592, код платежу 16010200, код 22825965) 47,60 грн. податкового боргу.
4. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку заяву не було подано.
Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
5. Про апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в апеляційній скарзі.
Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Заява про апеляційне оскарження чи апеляційна скарга, подані після закінчення строків, встановлених цією статтею, залишаються без розгляду, якщо суд апеляційної інстанції за заявою особи, яка їх подала, не знайде підстав для поновлення строку, про що постановляється ухвала.
Суддя Ж.В.Блохіна
Суд | Господарський суд Чернігівської області |
Дата ухвалення рішення | 18.12.2007 |
Оприлюднено | 25.12.2007 |
Номер документу | 1225371 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні