Ухвала
від 23.10.2024 по справі 335/12441/23
ОРДЖОНІКІДЗЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

1 УХВАЛА про арешт майнаСправа № 335/12441/23 1-кс/335/4496/2024

23жовтня 2024р.слідчий суддяОрджонікідзевського районногосуду м.Запоріжжя ОСОБА_1 ,за участісекретаря судовогозасідання ОСОБА_2 ,розглянув клопотаннястаршогослідчого слідчогоуправління ГУНПв Запорізькійобласті капітанполіції ОСОБА_3 про арешт майна у кримінальному провадженні внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023080000000103 від 03.10.2023, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 332, ч. 3 ст. 28, ч. 1 ст. 366 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчийслідчого управлінняГУНП вЗапорізькій областікапітан поліції ОСОБА_3 ,за погодженнямз прокуроромвідділу наглядуза додержаннямзаконів органами,які ведутьборотьбу зорганізованою злочинністюЗапорізької обласноїпрокуратури ОСОБА_4 ,звернулась дослідчого суддіОрджонікідзевського районногосуду м.Запоріжжя зклопотанням проарешт майна, яке належить підозрюваній ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_1 , а саме на автомобіль AUDI A3, д.н.з. НОМЕР_2 , рік випуску 2011, VIN-код НОМЕР_3 .

В обґрунтування клопотання посилається на те, що рішенням Кушугумської селищної ради № 2 від 18.11.2020 «Про початок повноважень Кушугумського селищного голови» ОСОБА_6 визнано обраним Кушугумським селищним головою Запорізького району Запорізької області (далі - селищний голова).

Обраний селищним головою, ОСОБА_6 прийняв присягу посадової особи місцевого самоврядування, згідно якої він, усвідомлюючи свою високу відповідальність, урочисто присягнув, що буде вірно служити громаді та народові України, неухильно дотримуватисьКонституціїта законів України, сприяти втіленню їх у життя, охороняти права, свободи і законні інтереси громадян, з гідністю нести високе звання посадової особи місцевого самоврядування, сумлінно виконувати свої посадові обов`язки.

В той же час ОСОБА_6 , як селищний голова попереджений про встановленіЗаконами України «Про службу в органах місцевого самоврядування»та «Про запобігання корупції»обмеження, пов`язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби.

Відповідно до ч.ч. 1, 3 ст. 12 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» селищний голова є головною посадовою особою територіальної громади відповідно селища, очолює виконавчий комітет відповідної селищної ради, головує на її засіданнях.

Відповідно до частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» селищний голова виконує наступні повноваження, а саме:

забезпечує здійснення у межах наданих законом повноважень органів виконавчої влади на відповідній території, додержання Конституції та законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади;

організує в межах, визначених цим Законом, роботу відповідної ради та її виконавчого комітету;

підписує рішення ради та її виконавчого комітету;

вносить на розгляд ради пропозицію щодо кандидатури на посаду секретаря ради;

вносить на розгляд ради пропозиції про кількісний і персональний склад виконавчого комітету відповідної ради;

вносить на розгляд ради пропозиції щодо структури виконавчих органів ради, апарату ради та її виконавчого комітету, їх штатів, встановлених відповідно до типових штатів, затверджених Кабінетом Міністрів України;

здійснює керівництво апаратом ради та її виконавчого комітету;

скликає сесії ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради і головує на пленарних засіданнях ради;

забезпечує підготовку на розгляд ради проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань самоврядування, місцевого бюджету та звіту про його виконання, рішень ради з інших питань, що належать до її відання; оприлюднює затверджені радою програми, бюджет та звіти про їх виконання;

призначає на посади та звільняє з посад керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, крім керівників дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів;

скликає загальні збори громадян за місцем проживання;

вносить на розгляд ради пропозиції про утворення спеціалізованої установи з надання безоплатної первинної правової допомоги;

вносить на розгляд ради пропозиції щодо кандидатури на посаду керівника установи з надання безоплатної первинної правової допомоги;

забезпечує виконання рішень місцевого референдуму, відповідної ради, її виконавчого комітету;

є розпорядником бюджетних коштів, використовує їх лише за призначенням, визначеним радою;

представляє територіальну громаду, раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства;

звертається до суду щодо визнання незаконними актів інших органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, які обмежують права та інтереси територіальної громади, а також повноваження ради та її органів;

укладає від імені територіальної громади, ради та її виконавчого комітету договори відповідно до законодавства, а з питань, віднесених до виключної компетенції ради, подає їх на затвердження відповідної ради;

веде особистий прийом громадян;

забезпечує на відповідній території додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їх об`єднань;

бере участь у здійсненні державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності в межах та у спосіб, встановлені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»;

здійснює інші повноваження місцевого самоврядування, визначені цим та іншими законами, якщо вони не віднесені до виключних повноважень ради або не віднесені радою до відання її виконавчих органів;

видає розпорядження у межах своїх повноважень.

Частиною 5 цієї ж статті Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільський, селищний, міський голова несе персональну відповідальність за здійснення наданих йому законом повноважень.

Поряд з цим, відповідно до статті 2 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», посадовою особою місцевого самоврядування є особа, яка працює в органах місцевого самоврядування, має відповідні посадові повноваження щодо здійснення організаційно - розпорядчих та консультативно - дорадчих функцій і отримує заробітну плату за рахунок місцевого бюджету.

Статтею 8 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», передбачені основні обов`язки посадових осіб місцевого самоврядування, серед яких:

додержанняКонституціїі законів України, інших нормативно-правових актів, актів органів місцевого самоврядування;

забезпечення відповіднодо їхповноважень ефективноїдіяльності органівмісцевого самоврядування;

додержання правта свободлюдини ігромадянина;

сумлінне ставленнядо виконанняслужбових обов`язків,ініціативність ітворчість уроботі;

недопущення дій чи бездіяльності, які можуть зашкодити інтересам місцевого самоврядування та держави.

Крім того, відповідно до статті 7 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», посадові особи місцевого самоврядування діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбаченіКонституцієюі законамиУкраїни,та керуютьсяу своїйдіяльності КонституцієюУкраїни ізаконами України,актами ПрезидентаУкраїни іКабінету МіністрівУкраїни,актами органівмісцевого самоврядування,а вАвтономній РеспубліціКрим -також нормативно-правовимиактами ВерховноїРади АвтономноїРеспубліки Кримі Радиміністрів АвтономноїРеспубліки Крим,прийнятими умежах їхньоїкомпетенції. На посадових осіб місцевого самоврядування поширюється діяЗакону України«Про запобігання корупції» та законодавства України про працю з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом.

Таким чином, ОСОБА_6 наділений посадовими обов`язками та виконує організаційно - розпорядчі та адміністративно - господарські функції, у зв`язку з чим, відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України, є службовою особою органу місцевого самоврядування.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про оборону України», воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози та забезпечення національної безпеки, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень.

Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 та Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 2102-ХІ у зв`язку з військовою агресією РФ проти України з 05 години 30 хвилин 24.02.2022 в Україні введено воєнний стан строком на 30 днів, який неодноразово продовжувався Указами Президента України та триває до цього часу.

Відповідно до п. 2 Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» військовому командуванню (Генеральному штабу Збройних Сил України, командуванням видів, окремих родів військ (сил) Збройних Сил України, управлінням оперативних командувань, командирам військових з`єднань, частин Збройних Сил України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Управління державної охорони України) разом із Міністерством внутрішніх справ України, іншими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування запроваджувати та здійснювати передбачені Законом України «Про правовий режим воєнного стану» заходи і повноваження, необхідні для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави.

Крім того, у п. 3 вказаного Указу зазначено, що у зв`язку із введенням в Україні воєнного стану тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану, можуть обмежуватися конституційні права і свободи людини і громадянина, передбачені, зокрема, статтею 33 Конституції України, тобто право кожному, хто на законних підставах перебуває на території України, гарантується свобода пересування, вільний вибір місця проживання, право вільно залишати територію України, за винятком обмежень, які встановлюються законом.

Відповідно до Правил перетинання державного кордону громадянами України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 № 57 (зі змінами, внесеними згідно із постановою КМУ від 27.01.2023 № 27) (далі - Правила), право перетинання державного кордону України військовозобов`язаним особам надано лише з окремих документально підтверджених підстав.

Відповідно до п. 214 Правил у разі введення в Україні воєнного стану члени Кабінету Міністрів України, перші заступники та заступники міністрів, керівники центральних органів виконавчої влади, їх перші заступники та заступники, Державний секретар Кабінету Міністрів України, його перший заступник та заступники, Керівник Апарату Верховної Ради України, його перший заступник та заступники, державні секретарі міністерств, Керівник Офісу Президента України та його заступники, керівники інших допоміжних органів і служб, утворених Президентом України, та їх заступники, Голова Служби безпеки, його перший заступник та заступники, Голова та члени Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, Голова та члени Рахункової палати, Голова та члени Центральної виборчої комісії, голови та члени інших державних колегіальних органів, Секретар Ради національної безпеки і оборони України, його перший заступник та заступники, народні депутати України, Уповноважений Верховної Ради України з прав людини та його представники, Голова Національного банку України, його перший заступник та заступники, Постійний Представник Президента України в Автономній Республіці Крим та його заступники, голови місцевих держадміністрацій, їх перші заступники та заступники, судді Конституційного Суду України, судді, прокурори, керівники інших державних органів та їх заступники, депутати місцевих рад, а також керівники структурних підрозділів державних органів та органів місцевого самоврядування і працівники, які заброньовані на період мобілізації та на воєнний час за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, керівники державних унітарних підприємств та їх заступники, голова та члени виконавчих органів господарських товариств, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків акцій (часток) належать державі, голова та члени виконавчих органів господарських товариств, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків акцій (часток) належать господарським товариствам, частка держави в яких становить 100 відсотків, у тому числі дочірніх підприємств, мають право перетинати державний кордон на підставі відповідних рішень про службові відрядження.

Так, 19.112023, депутат Селищної ради ОСОБА_7 звернувся до селищного голови ОСОБА_6 з метою вирішення питання, щодо сприянні в незаконному перетині державного кордону України в особистих цілях, на що останній погодився на вчинення протиправних дій.

Після чого у ОСОБА_6 виник умисел на вчинення кримінальних правопорушень, пов`язаних з незаконним перетином державного кордону України, шляхом внесення недостовірних відомостей до офіційних документів.

У подальшому ОСОБА_6 , усвідомлюючи, що вчинення запланованих протиправних дій потребує знань та навичок різних осіб, прийняв рішення про створення організованої групи, що поділяють його незаконні інтереси, з метою об`єднання зусиль у незаконному перетині депутатами Селищної ради державного кордону України, шляхом внесення недостовірних відомостей до офіційних документів.

З цією метою ОСОБА_6 , усвідомлюючи неможливість самостійно реалізувати свої незаконні наміри без залучення інших службових осіб Селищної ради, повідомив про свій злочинний намір секретарю Селищної ради ОСОБА_5 і запропонував спільно з ним зайнятися незаконною діяльністю, пов`язаною із незаконним переправленням депутатів селищної ради через державний кордон України, за механізмом видання розпоряджень від імені голови селищної ради про відрядження, що надає підстави особі, стосовно якої видане розпорядження для перетину державного кордону України, в які необхідно вносити недостовірні відомості про підстави відрядження.

Так, рішенням Кушугумської селищної ради № 3 від 18.11.2020 «Про обрання секретаря Кушугумської селищної ради» ОСОБА_5 обрано на посаду секретаря Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області (далі - секретар Селищної ради).

Обрана секретарем Селищної ради, ОСОБА_5 прийняла присягу посадової особи місцевого самоврядування, згідно якої вона, усвідомлюючи свою високу відповідальність, урочисто присягнула, що буде вірно служити громаді та народові України, неухильно дотримуватисьКонституціїта законів України, сприяти втіленню їх у життя, охороняти права, свободи і законні інтереси громадян, з гідністю нести високе звання посадової особи місцевого самоврядування, сумлінно виконувати свої посадові обов`язки.

Відповідно до частини 1 статті 50 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Секретар сільської, селищної, міської ради працює в раді на постійній основі. Секретар ради обирається радою з числа її депутатів на строк повноважень ради за пропозицією відповідного сільського, селищного, міського голови.

Відповідно до частини 3 статті 50 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до повноважень секретаря селищної ради належать, в тому числі і наступні, а саме:

у випадку, передбаченому частиною першою статті 42 цього Закону, здійснює повноваження сільського, селищного, міського голови;

скликає сесії ради у випадках, передбачених частиною шостою статті 46 цього Закону; повідомляє депутатам і доводить до відома населення інформацію про час і місце проведення сесії ради, питання, які передбачається внести на розгляд ради;

веде засідання ради та підписує її рішення у випадках, передбачених частиною шостою статті 46 цього Закону;

організує підготовку сесій ради, питань, що вносяться на розгляд ради, забезпечує оприлюднення проектів рішень ради відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» та інших законів;

забезпечує своєчасне доведення рішень ради до виконавців і населення, організує контроль за їх виконанням, забезпечує оприлюднення рішень ради відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», забезпечує офіційне оприлюднення рішень ради, які відповідно до закону є регуляторними актами, а також документів, підготовлених у процесі здійснення радою регуляторної діяльності, та інформації про здійснення радою регуляторної діяльності;

за дорученням сільського, селищного, міського голови координує діяльність постійних та інших комісій ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій;

сприяє депутатам ради у здійсненні їх повноважень;

організує за дорученням ради відповідно до законодавства здійснення заходів, пов`язаних з підготовкою і проведенням референдумів та виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування;

забезпечує зберігання у відповідних органах місцевого самоврядування офіційних документів, пов`язаних з місцевим самоврядуванням відповідної територіальної громади, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому порядку;

вирішує за дорученням сільського, селищного, міського голови або відповідної ради інші питання, пов`язані з діяльністю ради та її органів.

Поряд з цим, відповідно до статті 2 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», посадовою особою місцевого самоврядування є особа, яка працює в органах місцевого самоврядування, має відповідні посадові повноваження щодо здійснення організаційно - розпорядчих та консультативно - дорадчих функцій і отримує заробітну плату за рахунок місцевого бюджету.

Статтею 8 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», передбачені основні обов`язки посадових осіб місцевого самоврядування, серед яких:

додержанняКонституціїі законів України, інших нормативно-правових актів, актів органів місцевого самоврядування; забезпечення відповідно до їх повноважень ефективної діяльності органів місцевого самоврядування;

додержання прав та свобод людини і громадянина;

сумлінне ставлення до виконання службових обов`язків, ініціативність і творчість у роботі;

недопущення дій чи бездіяльності, які можуть зашкодити інтересам місцевого самоврядування та держави.

Крім того, відповідно до статті 7 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», посадові особи місцевого самоврядування діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбаченіКонституцієюі законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією України і законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів місцевого самоврядування, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради Автономної Республіки Крим і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції. На посадових осіб місцевого самоврядування поширюється діяЗакону України«Про запобігання корупції» та законодавства України про працю з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом.

Таким чином, ОСОБА_5 наділена посадовими обов`язками та виконує організаційно - розпорядчі та адміністративно - господарські функції у зв`язку з чим, відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України, є службовою особою органу місцевого самоврядування.

ОСОБА_5 , відповідно до відведеної ролі, повинна була своїми діями розробити механізм, який надасть правові підстави видання ОСОБА_6 розпоряджень для службового відрядження депутатів за кордон, тим самим сприяти у прихованні вчинення кримінальних правопорушень, шляхом внесення завідомо недостовірних відомостей в офіційні документи, що стали підставою для незаконного перетину депутатами державного кордону України.

У той же час ОСОБА_6 , продовжуючи формувати склад організованої групи, розуміючи необхідність залучення до злочинної групи осіб з числа підприємств, установ, організацій, що здійснюють координацію з міжнародними організаціями за кордоном та мають право на видачу листів- запрошень для участі у заходах за кордоном, прийняв рішення про залучення до участі у вчиненні злочинів зазначених осіб і розпочав їх пошук.

Підшукуючи інших учасників організованої групи, ОСОБА_6 , з метою організації стійкого і згуртованого об`єднання для вчинення тяжких злочинів, вирішив залучити до участі в організованій групі, як виконавця, директора Запорізького регіонального відділення Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» ОСОБА_8 .

Так, 27.04.2011 у Єдиному реєстрі фізичних осіб підприємців та юридичних осіб, зареєстроване Запорізьке регіональне відділення Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» за юридичною адресою: 69068, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Фортечна, будинок 88а, квартира 23.

Вказаній організації присвоєно єдиний державний реєстраційний номер підприємств і організацій України № НОМЕР_4 та зареєстрована як громадська організація за класифікацією видів економічної діяльності 94.99 (Діяльність інших громадських організацій, н.в.і.у.).

Рішенням правління Асоціації міст України від 09.12.2016 № 5 затверджено «Положення про Запорізьке регіональне відділення Всеукраїнської асоціації органів самоврядування «Асоціація міст України» (далі ЗРВ АМУ) відповідно до положень якого:

п. 1.5 ЗРВ АМУ виступає на регіональному рівні від імені Асоціації, є юридичною особою, має самостійний кошторис, печатки, штампи і бланки з найменуванням Асоціації і власним найменуванням та інші реквізити, вправі відкривати поточні рахунки в установах банків, укладати угоди, мати власне майно та майнові і немайнові права;

п. 2.1.7. Обирає делегатів уповноважених представників органів місцевого самоврядування на конференції Асоціації;

Розділ 7. Виконавча дирекція ЗРВ АМУ

7.1. Основними завданнями виконавчої дирекції є забезпечення організаційної, фінансової, матеріально-технічної та інформаційної діяльності ЗРВ АМУ, реалізації рішень органів управління Асоціації та ЗРВ АМУ в області.

7.2. Виконавча дирекція здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства, Статуту та цього Положення.

7.4. Виконавчу дирекцію очолює виконавчий директор ЗРВ АМУ, який працює у ЗРВ АМУ на постійній основі, приймається на роботу за поданням Голови ЗРВ АМУ та звільняється з роботи Виконавчим директором Асоціації.

7.6. Виконавчий директор ЗРВ АМУ очолює дирекцію ЗРВ АМУ і виконує такі функції:

- здійснює загальне керівництво виконавчою дирекцією ЗРВ АМУ, забезпечує ефективне виконання завдань, покладених на регіональне відділення, правове функціонування ЗРВ АМУ та виконавчої дирекції ЗРВ АМУ;

- забезпечує дотримання законодавства України та положень статуту Асоціації з питань, що належать до компетенції виконавчої дирекції ЗРВ АМУ;

- видає у межах своєї компетенції, накази та розпорядження по виконавчій дирекції ЗРВ АМУ, організовує та контролює їх виконання;

-забезпечує збереження документів, печатки та штампів ЗРВ АМУ, трудових книжок працівників виконавчої дирекції регіонального відділення у відповідності з чинним законодавством;

- забезпечує ділове листування з органами влади та місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до компетенції ЗРВ АМУ;

- здійснює контроль за веденням діловодства.

Відповідно до строкового трудового договору від 26.12.2022 № 108 ОСОБА_8 призначено на посаду виконавчого директора ЗРВ АМУ терміном з 01.01.2023 до 31.12.2023.

Таким чином, ОСОБА_8 , перебуваючи на посаді виконавчого директора ЗРВ АМУ, наділена посадовими обов`язками та виконує організаційно - розпорядчі та адміністративно - господарські функції, у зв`язку з чим, відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України, є службовою особою юридичної особи приватного права.

ОСОБА_8 погодилась взяти участь в організованій групі в якості виконавця, діючи узгоджено з ОСОБА_6 та ОСОБА_5 , виконуючи відведену їй роль особи, яка, використовуючи своє службове становище, забезпечувала підготовку та видачу підроблених офіційних документів листів-запрошень про необхідність виїзду за кордон у службове відрядження депутатів Селищної ради для участі у заходах як делегатів від ЗРВ АМУ, при цьому до зазначених листів вносила недостовірні відомості про проведення заходів за кордоном та необхідність участі в них представників Селищної ради. Ці документи давали право особам на виїзд за кордон, що сприяло конспірації злочинної діяльності організованої групи та надавало їй вигляд законності.

Заручившись підтримкою зазначених осіб, що виразилася у згоді кожного учасника вчинити незаконне переправлення осіб через державний кордон України, ОСОБА_6 організував стійку та згуртовану злочинну групу для здійснення незаконної діяльності.

Продовжуючи підготовку до здійснення злочинної діяльності, ОСОБА_6 довів до відома залучених ним осіб детальний план протиправної діяльності, яким визначено конкретні ролі та функції кожного учасника, направлені на успішне виконання цього плану, спрямованого на систематичне вчинення злочинів, пов`язаних із незаконним переправленням осіб через державний кордон України.

Так, будучи організатором і активним учасником злочинної групи, ОСОБА_6 здійснював загальне керівництво при плануванні злочинної діяльності, розподіляв ролі між її учасниками, які виконували конкретні дії, направлені на досягнення загальної злочинної мети.

Для забезпечення постійного зв`язку при плануванні злочинної діяльності, а також під час скоєння злочинів, співучасники використовували основні засоби мобільного зв`язку, а саме мобільні телефони з номерами операторів телефонного зв`язку № НОМЕР_5 , який належить ОСОБА_6 ; № НОМЕР_6 , який належить ОСОБА_5 ; № НОМЕР_7 , який належить ОСОБА_8 , за допомогою яких погоджували і координували свої злочинні дії.

Таким чином, ОСОБА_6 створив та очолив організовану групу зі стабільним складом, які заздалегідь зорганізувались у стійке об`єднання та після чого вчинили тяжкі злочини у сфері недоторканності державних кордонів.

ОСОБА_6 , усвідомлюючи, що станом на 19.11.2023 не має правових підстав для видання розпорядження про відрядження депутатів Кушугумської селищної ради за кордон, оскільки депутати не є підпорядкованими йому особами, а також те, що видання таких розпоряджень не входить до його компетенції згідно з положеннями ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», вирішив скласти завідомо неправдиві офіційні документи, які б надавали йому право на видання розпоряджень про відрядження депутатів, доручивши це ОСОБА_5 .

У подальшому, у цей же день, ОСОБА_5 , яка входила до складу організованої групи, діючи в межах спільного злочинного умислу, достовірно знаючи, що в ході тридцять першої позачергової сесії Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області восьмого скликання від 09.11.2023 питання «Про затвердження Положення про відрядження депутатів Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області» депутатами не розглядалось, на виконання вказівки ОСОБА_6 розробила офіційні документи, які видаються установою, що має право видавати такі документи, і які надають права та звільняють від обов`язків, що містять зафіксовану на папері інформацію, що підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, а саме «Положення про відрядження депутатів Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області за кордон» за підписом ОСОБА_5 , рішення Кушугумської селищної ради від 09.11.2023 № 50 «Про затвердження Положення про відрядження депутатів Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області» за підписом селищного голови ОСОБА_6 , протокол тридцять першої позачергової сесії Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області восьмого скликання від 09.11.2023, тим самим створили передумови для виїзду депутатів Селищної ради, шляхом видачі одноособових рішень селищним головою ОСОБА_6 про відрядження депутатів Селищної ради у службові відрядження, що гарантувало прикриття вчинюваних злочинних дій.

Після завершення підготовчих дій учасники злочинної групи перейшли до активної фази вчинення злочинних дій.

Після чого, з метою реалізації вказаних дій, ОСОБА_8 , знаходячись за адресою: АДРЕСА_1 виконуючи відведену їй роль, діючи в межах спільного злочинного плану, спрямованого на систематичне незаконне переправлення осіб через державний кордон України, будучи особою, яка мала право на видачу листів-запрошень для участі у заходах за кордоном, виготовила та видала 19 листопада 2023 року від імені очолюваного нею підприємства Запорізького регіонального відділення всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України», офіційний лист-запрошення № 72-АМ від 06.11.2023, адресований на ім`я депутата Селищної ради ОСОБА_7 , про запрошення для участі у заходах у місті Стара Загора, Болгарія, у період часу з 17 по 24 листопада 2023 р., до якого внесла недостовірні відомості про проведення заходів за кордоном та необхідність участі в них представників Селищної ради в особі депутата ОСОБА_7 .

У подальшому, у цей же день, ОСОБА_6 , будучи організатором злочинної групи, надав вказівки ОСОБА_5 з метою реалізації спільного злочинного умислу, направленого на незаконне переправлення осіб через державний кордон України, підготувати офіційний документ, який видається установою, що має право видавати такий документ, і який надає права та звільняє від обов`язків, що містять зафіксовану на папері інформацію, що підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, що спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, щодо відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_7 у службове відрядження на підставі недостовірних відомостей. З метою виконання вказівки, ОСОБА_5 на своєму робочому комп`ютері, за адресою: АДРЕСА_2 , було розроблено розпорядження селищного голови від 16 листопада 2023 року «Про відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_7 », та в подальшому ОСОБА_5 були внесені відомості про вищевказане розпорядження до журналу реєстрації «розпоряджень голови ОТГ» під №167, чим надані усі реквізити офіційного документу, передбачені вимогам ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».

У подальшому, у невстановлений в ході досудового розслідування час, але не пізніше 22.11.2023, розпорядження селищного голови від 16 листопада 2023 року №167 «Про відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_7 » та лист Запорізького регіонального відділення всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» від 06.11.2023 № 72-АМ були передані ОСОБА_7 для пред`явлення службовим особам Державної прикордонної служби України.

Після чого, 22.11.2023, депутат Селищної ради ОСОБА_7 , будучи достовірно обізнаним із вичерпними законними підставами для перетину державного кордону України, всупереч п. 214 Правил, на підставі підготовлених та виготовлених учасниками злочинної групи недостовірних документів, а саме, розпорядження селищного голови від 16.11.2023 № 167 «Про відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_7 » та листа Запорізького регіонального відділення всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» від 06.11.2023 № 72-АМ, здійснив перетин державного кордону в пункті пропуску «Порубне» на власному автомобілі та покинув територію України в особистих цілях.

У подальшому, ОСОБА_6 прийняв рішення про вчинення іншого злочину у складі раніше сформованої ним організованої групи.

Так, не раніше 06.12.2023 (більш точна дата і час в ході досудового розслідування не встановлені), депутат Селищної ради ОСОБА_9 , будучи достовірно обізнаною із вичерпними законними підставами для перетину державного кордону України, звернулася до селищного голови ОСОБА_6 з метою виїзду за межі України в особистих цілях, на що останній погодився на вчинення протиправних дій, пов`язаних з незаконним переправленням особи через державний кордон України, яка не має на те правових підстав.

Після чого, з метою реалізації вказаних дій, ОСОБА_8 , знаходячись за адресою: АДРЕСА_1 , виконуючи відведену їй роль, діючи в межах спільного злочинного плану, спрямованого на систематичне незаконне переправлення осіб через державний кордон України, будучи особою, яка мала право на видачу листів-запрошень для участі у заходах за кордоном, виготовила та видала не раніше 27.11.2023 (більш точна дата і час в ході досудового розслідування не встановлені) від імені очолюваного нею підприємства Запорізького регіонального відділення всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України», офіційний лист-запрошення №76-АМ від 27.11.2023, адресований на ім`я депутата Селищної ради ОСОБА_9 , про запрошення для участі у заходах у місті Варна, Болгарія, у період часу з 12 по 15 грудня 2023 р., до якого внесла недостовірні відомості про проведення заходів за кордоном та необхідність участі в них представників Селищної ради в особі депутата ОСОБА_9 .

У подальшому, не раніше 06.12.2023 (більш точна дата і час в ході досудового розслідування не встановлені), ОСОБА_6 , будучи організатором злочинної групи, надав вказівки ОСОБА_5 з метою реалізації спільного злочинного умислу, направленого на незаконне переправлення осіб через державний кордон України, підготувати офіційний документ, який видається установою, яка має право видавати такий документ, і який надає права та звільняє від обов`язків, що містять зафіксовану на папері інформацію, що підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, щодо відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_9 у службове відрядження на підставі недостовірних відомостей. З метою виконання вказівки, ОСОБА_5 на своєму робочому комп`ютері, за адресою: АДРЕСА_2 , було розроблено розпорядження Селищного голови від 06.12.2023 «Про відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_9 », та в подальшому ОСОБА_5 були внесені відомості про вищевказане розпорядження до журналу реєстрації «розпоряджень голови ОТГ» під № 175, чим надані усі реквізити офіційного документу, передбачені вимогам ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».

У подальшому, у невстановлений в ході досудового розслідування час, але не пізніше 12.12.2023, розпорядження селищного голови від 06 грудня 2023 року № 175 «Про відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_9 » та лист Запорізького регіонального відділення всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» від 27.11.2023 №76-АМ були передані ОСОБА_9 для пред`явлення службовим особам Державної прикордонної служби України.

Після чого, 12.12.2023, депутат Селищної ради ОСОБА_9 , будучи достовірно обізнаною із вичерпними законними підставами для перетину державного кордону України, всупереч п. 214 Правил, на підставі підготовлених та виготовлених учасниками злочинної групи недостовірних документів, а саме, розпорядження селищного голови від 06.11.2023 № 175 «Про відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_9 » та листа Запорізького регіонального відділення всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» від 27.11.2023 № 76-АМ, здійснила перетин державного кордону в пункті пропуску «Орлівка» та покинула територію України в особистих цілях на підставі завідомо неправдивих офіційних документів.

У подальшому, ОСОБА_6 прийняв рішення про вчинення іншого злочину у складі раніше сформованої ним організованої групи.

Так, не пізніше 29.12.2023 (більш точна дата і час в ході досудового розслідування не встановлені), депутат Селищної ради ОСОБА_7 , будучи достовірно обізнаним із вичерпними законними підставами для перетину державного кордону України, звернувся до Селищного голови ОСОБА_6 з метою виїзду за межі України в особистих цілях, на що останній погодився на вчинення протиправних дій, пов`язаних з незаконним переправленням особи через державний кордон України, яка не має на те правових підстав.

Після чого, з метою реалізації вказаних дій, ОСОБА_8 , слідуючи вказівкам ОСОБА_6 , знаходячись за адресою: АДРЕСА_1 , виконуючи відведену їй роль, діючи в межах спільного злочинного плану, спрямованого на систематичне незаконне переправлення осіб через державний кордон України, будучи особою, яка мала право на видачу листів-запрошень для участі у заходах за кордоном, виготовила та видала 18.12.2023 від імені очолюваного нею підприємства Запорізького регіонального відділення всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України», офіційний лист-запрошення № 96-АМ від 18.12.2023, адресований на ім`я депутата Селищної ради ОСОБА_7 , про запрошення для участі у заходах у місті Торунь, Польща, у період часу з 28.12.2023 по 08.01.2024, до якого внесла недостовірні відомості про проведення заходів за кордоном та необхідність участі в них представників Селищної ради в особі депутата ОСОБА_7 .

У подальшому, не раніше 18.12.2023 (більш точна дата і час в ході досудового розслідування не встановлені), ОСОБА_6 , будучи організатором злочинної групи, надав вказівки ОСОБА_5 з метою реалізації спільного злочинного умислу, направленого на незаконне переправлення осіб через державний кордон України, підготувати офіційний документ, який видається установою, що має право видавати такий документ, і який надає права та звільняє від обов`язків, що містять зафіксовану на папері інформацію, яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, що спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, щодо відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_7 у службове відрядження на підставі недостовірних відомостей.

З метою виконання вказівки, ОСОБА_5 на своєму робочому комп`ютері, за адресою: АДРЕСА_2 , було розроблено розпорядження селищного голови від 21.12.2023 «Про відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_7 », та в подальшому ОСОБА_5 були внесені відомості про вищевказане розпорядження до журналу реєстрації «Розпоряджень голови ОТГ» під № 185, чим надані усі реквізити офіційного документу, передбачені вимогам ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».

У подальшому, у невстановлений в ході досудового розслідування час, але не пізніше 28.12.2023, розпорядження селищного голови від 21.12.2023 № 185 «Про відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_7 » та лист Запорізького регіонального відділення всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» від 18.12.2023 № 96-АМ були передані ОСОБА_7 для пред`явлення службовим особам Державної прикордонної служби України.

Після чого, 29.12.2023, депутат Селищної ради ОСОБА_7 , будучи достовірно обізнаним із вичерпними законними підставами для перетину державного кордону України, всупереч п. 214 Правил, на підставі підготовлених та виготовлених учасниками злочинної групи недостовірних документів, а саме, розпорядження Селищного голови від 21.12.2023 № 185 «Про відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_7 » та листа Запорізького регіонального відділення всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» від 18.12.2023 № 96-АМ, здійснив перетин державного кордону в пункті пропуску «Рава-Руська» на власному автомобілі та покинув територію України в особистих цілях на підставі завідомо неправдивих офіційних документів.

Таким чином, своїми умисними діями ОСОБА_5 вчинила кримінальне правопорушення (злочин), передбачений ч. 3 ст. 332 КК України, а саме незаконне переправлення осіб через державний кордон України, вчинене організованою групою.

Крім того, у період часу, не раніше 06.11.2023 по 29.12.2023 (більш точна дата і час в ході досудового розслідування не встановлені) ОСОБА_6 , обіймаючи посаду Кушугумського селищного голови Запорізького району Запорізької області, діючи умисно, у складі організованої ним злочинної групи, до якої останнім також були залучені секретар Кушугумської селищної ради ОСОБА_5 , директор Запорізького регіонального відділення всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» (ЄДРПОУ 25742808) ОСОБА_8 , з метою організації та прикриття вчинюваних кримінальних правопорушень, пов`язаних з незаконним переправлення осіб через державний кордон України, організував складання та видачу завідомо неправдивих офіційних документів, а саме:

протокол тридцять першої позачергової сесії Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області восьмого скликання від 09.11.2023;

рішення тридцять першої позачергової сесії восьмого скликання Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області від 09.11.2023 № 50 «Про затвердження Положення про відрядження депутатів Кушугумської селищної ради Запорізької області за кордон»;

Додаток № 1 до рішення Селищної ради від 09.11.2023 № 50, який представлений у вигляді «Положення про відрядження депутатів Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області за кордон»;

розпорядження голови Кушугумської селищної ради № 167 від 16.11.2023 «Про відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_7 »;

лист-запрошення ЗРВ АМУ № 72-АМ від 06.11.2023 адресований на ім`я депутата Селищної ради ОСОБА_7 про запрошення для участі у заходах у місті Стара Загора Болгарія у період часу з 17 листопада по 24 листопада 2023 р.;

розпорядження голови Кушугумської селищної ради №175 від 06.12.2023 «Про відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_9 »;

лист-запрошення ЗРВ АМУ № 76-АМ від 27.11.2023 адресований на ім`я депутата Селищної ради ОСОБА_9 про запрошення для участі у заходах у місті Варна Болгарія у період часу з 12 по 15 грудня 2023 р.;

розпорядження голови Кушугумської селищної ради №185 від 21.12.2023 «Про відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_7 »;

лист-запрошення ЗРВ АМУ № 96-АМ від 18.12.2023 адресований на ім`я депутата Селищної ради ОСОБА_7 про запрошення для участі у заходах у місті Торунь Польща у період часу з 28.12.2023 по 08.01.2024.

Для реалізації свого злочинного умислу, спрямованого на внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, усвідомлюючи протиправний характер своїх дій і передбачаючи їх суспільно небезпечні наслідки та бажаючи їх настання, Селищний голова ОСОБА_6 , будучи відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України службовою особою та використовуючи своє становище, розуміючи, що станом 19.11.2023 не має правових підстав для видання розпорядження про відрядження депутатів Кушугумської селищної ради за кордон, оскільки депутати не є підпорядкованими йому особами, а також те, що видання таких розпоряджень не входить до його компетенції згідно з положеннями ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», вирішив скласти завідомо неправдиві офіційні документи, які б надавали йому право на видання розпоряджень про відрядження депутатів, доручивши це ОСОБА_5 .

Так, 09.11.2023 у приміщенні Селищної ради було проведено засідання 31 позачергової сесії восьмого скликання під головуванням ОСОБА_6 , на розгляд якої були винесені питання відповідно до порядку денного надісланого депутатам ради 08.11.2023 року згідно статті 16 Регламенту роботи Кушугумської селищної ради, затвердженого рішенням Кушугумської селищної ради № 2 від 27.11.2020, в якому було відсутнє питання № 50 «Про затвердження Положення про відрядження депутатів Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області за кордон».

В ході пленарного засідання сесії 09.11.2023 питання № 50 «Про затвердження Положення про відрядження депутатів Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області за кордон» на розгляд не виносилось, не розглядалось і рішення щодо вказаного питання не приймались.

Так, відповідно до ст.ст. 25, 50 Регламенту роботи Кушугумської селищної ради, затвердженого рішенням Кушугумської селищної ради № 2 від 27.11.2020 передбачено, що рішення ради приймаються на засіданні після їх обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим регламентом. Рішення ради може прийматися без обговорення на засіданні, якщо жоден депутат не наполягає на цьому; засідання ради протоколюється. Ведення протоколу засідань здійснює секретар селищної ради. Протокол засідань підписує головуючий на засіданні. У протоколі засідання ради зазначаються: дата проведення засідання, кількість депутатів присутніх на засіданні, запрошені на сесію, питання порядку денного винесені на розгляд, прізвища головуючого і виступаючих, всі внесені на голосування питання повні результати голосування і прийняті рішення.

У подальшому, не пізніше 19.11.2023, ОСОБА_5 , яка входила до складу організованої групи, діючи в межах спільного злочинного умислу, достовірно знаючи про прийняті 09.11.2023 на засіданні 31 позачергової сесії 8 скликання Селищної ради рішення та про заборону здійснення виїзду за кордон депутатами місцевих рад відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 27.01.2023 № 69 «Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України», всупереч положень ст.ст. 25, 50 Регламенту роботи Кушугумської селищної ради, затвердженого рішенням Кушугумської селищної ради № 2 від 27.11.2020, розробила офіційні документи, які видаються установою, що має право видавати такі документи, і які надають права та звільняють від обов`язків, що містять зафіксовану на папері інформацію, яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, а саме:

додаток № 1 до рішення Селищної ради від 09.11.2023 № 50, який представлений у вигляді «Положення про відрядження депутатів Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області за кордон» за підписом ОСОБА_5 , яке не виносилось, не розглядалось і рішення щодо вказаного питання не приймались на 31 позачерговій сесії 8 скликання Селищної ради;

рішення Кушугумської селищної ради від 09.11.2023 № 50 «Про затвердження Положення про відрядження депутатів Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області» за підписом селищного голови ОСОБА_6 , яке не виносилось, не розглядалось і рішення щодо вказаного питання не приймались на 31 позачерговій сесії 8 скликання Селищної ради;

протокол тридцять першої позачергової сесії Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області восьмого скликання від 09.11.2023 за підписом селищного голови ОСОБА_6 , до якого були внесені недостовірні відомості про розгляд та прийняття на 31 позачерговій сесії 8 скликання Селищної ради вищезазначеного рішення та положення, тим самим створили передумови для виїзду депутатів Селищної ради, шляхом видачі одноособових рішень селищним головою

ОСОБА_6 про відрядження депутатів Селищної ради у службові відрядження, необхідних для організації та прикриття вчинюваних злочинних дій.

Так, 19.11.2023, депутат Селищної ради ОСОБА_7 звернувся до Селищного голови ОСОБА_6 з метою виїзду за межі України в особистих цілях, на що останній погодився на вчинення протиправних дій, пов`язаних з незаконним переправленням осіб через державний кордон України.

Після чого, з метою реалізації вказаних дій, ОСОБА_8 , слідуючи вказівкам ОСОБА_6 , знаходячись за адресою: АДРЕСА_1 , виконуючи відведену їй роль, діючи в межах спільного злочинного плану, спрямованого на систематичне незаконне переправлення осіб через державний кордон України, будучи особою, яка мала право на видачу листів-запрошень для участі у заходах за кордоном, виготовила та видала 19.11.2023 від імені очолюваного нею підприємства ЗРВ АМУ, офіційний документ, який видається установою, що має право видавати такий документ, і який надає права та звільняє від обов`язків, що містять зафіксовану на папері інформацію, яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, що спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, лист-запрошення № 72-АМ від 06.11.2023 адресований на ім`я депутата Селищної ради ОСОБА_7 , про запрошення для участі у заходах у місті Стара Загора, Болгарія, у період часу з 17 по 24 листопада 2023 р., до якого внесла недостовірні відомості про проведення заходів за кордоном та необхідність участі в них представників Селищної ради в особі депутата ОСОБА_7 тим самим створила передумови для незаконного перетину державного кордону України депутата ОСОБА_7 .

У зазначеному листі-запрошенні від ОСОБА_8 надано усі реквізити офіційного документу, передбачені вимогам ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».

У подальшому, 19.11.2023, ОСОБА_6 , будучи організатором злочинної групи, надав вказівки ОСОБА_5 з метою реалізації спільного злочинного умислу, направленого на незаконне переправлення осіб через державний кордон України, підготувати офіційний документ, який видається установою, що має право видавати такі документи, і який надає права та звільняє від обов`язків, що містять зафіксовану на папері інформацію, що підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, щодо відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_7 у службове відрядження на підставі недостовірних відомостей щодо проведення заходів у місті Стара Загора, Болгарія, у період часу з 17 по 24 листопада 2023 р. та необхідність участі в них представників Селищної ради в особі депутата ОСОБА_7 . З метою виконання вказівки, ОСОБА_5 на своєму робочому комп`ютері, за адресою: АДРЕСА_2 , було розроблено одноособове розпорядження Селищного голови від 16.11.2023 «Про відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_7 », та в подальшому ОСОБА_5 були внесені відомості про вказане розпорядження до журналу реєстрації «розпоряджень голови ОТГ» під №167, чим надані усі реквізити офіційного документу, передбачені вимогам ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».

Після чого, 22.11.2023, депутат Селищної ради ОСОБА_7 , будучи достовірно обізнаним із вичерпними законними підставами для перетину державного кордону України, всуперечп. 214 Правил, на підставі підготовлених та виготовлених учасниками злочинної групи недостовірних документів, а саме, розпорядження Селищного голови від 16.11.2023 № 167 «Про відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_7 » та листа Запорізького регіонального відділення всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» від 06.11.2023 № 72-АМ, здійснив перетин державного кордону України у пункті пропуску «Порубне» на власному автомобілі та покинув територію України в особистих цілях на підставі завідомо неправдивих офіційних документів.

Крім того, не раніше 06.12.2023 (більш точна дата і час в ході досудового розслідування не встановлені), депутат Селищної ради ОСОБА_9 , будучи достовірно обізнаною із вичерпними законними підставами для перетину державного кордону України, звернулася до Селищного голови ОСОБА_6 з метою виїзду за межі України в особистих цілях на що останній погодився на вчинення протиправних дій пов`язаних з незаконним переправленням особи через державний кордон України, яка не має на те правових підстав.

Після чого, з метою реалізації вказаних дій, ОСОБА_8 , знаходячись за адресою: АДРЕСА_1 , виконуючи відведену їй роль, діючи в межах спільного злочинного плану, спрямованого на систематичне незаконне переправлення осіб через державний кордон України, будучи особою, яка мала право на видачу листів запрошень для участі у заходах за кордоном, виготовила та видала не раніше 27.11.2023 (більш точна дата і час в ході досудового розслідування не встановлені) від імені очолюваного нею підприємства ЗРВ АМУ, офіційний документ, який видається установою, що має право видавати такі документи, і який надає права та звільняє від обов`язків, що містять зафіксовану на папері інформацію, що підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, лист-запрошення №76-АМ від 27.11.2023, адресований на ім`я депутата Селищної ради ОСОБА_9 , про запрошення для участі у заходах у місті Варна, Болгарія, у період часу з 12 по 15 грудня 2023 р., до якого внесла недостовірні відомості про проведення заходів за кордоном та необхідність участі в них представників Селищної ради в особі депутата ОСОБА_9 .

У вищезазначеному листі-запрошенні від ОСОБА_8 надано усі реквізити офіційного документу, передбачені вимогам ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».

У подальшому, не раніше 06.12.2023 (більш точна дата і час в ході досудового розслідування не встановлені), ОСОБА_6 , будучи організатором злочинної групи, надав вказівки ОСОБА_5 з метою реалізації спільного злочинного умислу направленого на незаконне переправлення осіб через державний кордон України, підготувати офіційний документ, який видається установою, що має право видавати такі документи, і який надає права та звільняє від обов`язків, що містять зафіксовану на папері інформацію, яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, щодо відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_9 у службове відрядження на підставі недостовірних відомостей щодо проведення заходів у місті Варна, Болгарія, у період часу з 12 по 15 грудня 2023 р. та необхідність участі в них представників Селищної ради в особі депутата ОСОБА_9 . З метою виконання вказівки, ОСОБА_5 на своєму робочому комп`ютері за адресою: АДРЕСА_2 , було розроблено, одноособове розпорядження Селищного голови від 06.12.2023 «Про відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_9 », та в подальшому ОСОБА_5 були внесені відомості про вищевказане розпорядження до журналу реєстрації «розпоряджень голови ОТГ» під №175, чим надані усі реквізити офіційного документу, передбачені вимогам ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Вказаний офіційний документ у подальшому був посвідчений підписом ОСОБА_6 і печаткою Селищної ради.

Після чого, 12.12.2023, депутат Селищної ради ОСОБА_9 , будучи достовірно обізнаною із вичерпними законними підставами для перетину державного кордону України, всуперечп. 214 Правил, на підставі підготовлених та виготовлених учасниками злочинної групи недостовірних документів, а саме, розпорядження Селищного голови від 06.11.2023 року № 175 «Про відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_9 » та листа Запорізького регіонального відділення всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» від 27.11.2023 № 76-АМ, здійснила перетин державного кордону України у пункті пропуску «Орлівка» та покинула територію України в особистих цілях на підставі завідомо неправдивих офіційних документів.

Також, не пізніше 29.12.2023 (більш точна дата і час в ході досудового розслідування не встановлені), депутат Селищної ради ОСОБА_7 , будучи достовірно обізнаним із вичерпними законними підставами для перетину державного кордону України, звернувся до Селищного голови ОСОБА_6 з метою виїзду за межі України в особистих цілях на що останній погодився на вчинення протиправних дій пов`язаних з незаконним переправленням особи через державний кордон України, яка не має на те правових підстав. Після чого, з метою реалізації вказаних дій, ОСОБА_8 , знаходячись за адресою: АДРЕСА_1 , виконуючи відведену їй роль, діючи в межах спільного злочинного плану, спрямованого на систематичне незаконне переправлення осіб через державний кордон України, будучи особою, яка мала право на видачу листів-запрошень для участі у заходах за кордоном, виготовила та видала 18.12.2023 від імені очолюваного нею підприємства ЗРВ АМУ офіційний документ, який видається установою, що має право видавати такий документ, і який надає права та звільняє від обов`язків, що містять зафіксовану на папері інформацію, яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, що спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, лист-запрошення № 96-АМ від 18.12.2023, адресований на ім`я депутата Селищної ради ОСОБА_7 , про запрошення для участі у заходах у місті Торунь, Польща, у період часу з 28.12.2023 по 08.01.2024, до якого внесла недостовірні відомості про проведення заходів за кордоном та необхідність участі в них представників Селищної ради в особі депутата ОСОБА_7 .

У вищезазначеному листі-запрошенні від ОСОБА_8 надано усі реквізити офіційного документу, передбачені вимогам ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».

У подальшому, не раніше 18.12.2023 (більш точна дата і час в ході досудового розслідування не встановлені), ОСОБА_6 , будучи організатором злочинної групи, надав вказівки ОСОБА_5 з метою реалізації спільного злочинного умислу направленого на незаконне переправлення осіб через державний кордон України, підготувати офіційний документ, який видається установою, що має право видавати такі документи, і який надає права та звільняє від обов`язків, що містять зафіксовану на папері інформацію, яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, щодо відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_7 у службове відрядження на підставі недостовірних відомостей щодо проведення заходів у місті Торунь, Польща, у період часу з 28.12.2023 року по 08.01.2024 року та необхідність участі в них представників Селищної ради в особі депутата ОСОБА_7 . З метою виконання вказівки, ОСОБА_5 на своєму робочому комп`ютері за адресою: АДРЕСА_2 , було розроблено, одноособове розпорядження Селищного голови від 21.12.2023 «Про відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_7 », та в подальшому ОСОБА_5 були внесені відомості про вищевказане розпорядження до журналу реєстрації «розпоряджень голови ОТГ» під № 185, чим надані усі реквізити офіційного документу, передбачені вимогам ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Вказаний офіційний документ у подальшому був посвідчений підписом ОСОБА_6 і печаткою Селищної ради.

Після чого, 29.12.2023, депутат Селищної ради ОСОБА_7 , будучи достовірно обізнаним із вичерпними законними підставами для перетину державного кордону України, всуперечп. 214 Правил, на підставі підготовлених та виготовлених учасниками злочинної групи недостовірних документів, а саме, розпорядження Селищного голови від 21.12.2023 № 185 «Про відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_7 » та листа Запорізького регіонального відділення всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» від 18.12.2023 № 96-АМ, здійснив перетин державний кордон у пункті пропуску «Рава-Руська» на власному автомобілі та покинув територію України в особистих цілях на підставі завідомо неправдивих офіційних документів.

27.09.2024 ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень (злочинів), які кваліфікуються як організація незаконного переправлення осіб через державний кордон України, вчинене організованою групою, тобто у вчиненні кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 3 ст. 332 КК України, а також у складанні і видачі службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, вчинене організованою групою, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 28, ч. 1 ст. 366 КК України.

Обставини, що дають підстави підозрювати ОСОБА_5 у вчиненні злочинів, передбачених ч. 3 ст. 332, ч. 3 ст. 28, ч. 1 ст. 366 КК України, в повному обсязі підтверджується зібраними у кримінальному провадженні доказами, а саме:

протокол тридцять першої позачергової сесії Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області восьмого скликання від 09.11.2023;

рішення тридцять першої позачергової сесії восьмого скликання Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області від 09.11.2023 № 50 «Про затвердження Положення про відрядження депутатів Кушугумської селищної ради Запорізької області за кордон»;

Додаток № 1 до рішення Селищної ради від 09.11.2023 № 50, який представлений у вигляді «Положення про відрядження депутатів Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області за кордон»;

розпорядження голови Кушугумської селищної ради № 167 від 16.11.2023 «Про відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_7 »;

лист-запрошення ЗРВ АМУ № 72-АМ від 06.11.2023 адресований на ім`я депутата Селищної ради ОСОБА_7 про запрошення для участі у заходах у місті Стара Загора Болгарія у період часу з 17 листопада по 24 листопада 2023 р.;

розпорядження голови Кушугумської селищної ради №175 від 06.12.2023 «Про відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_9 »;

лист-запрошення ЗРВ АМУ № 76-АМ від 27.11.2023 адресований на ім`я депутата Селищної ради ОСОБА_9 про запрошення для участі у заходах у місті Варна Болгарія у період часу з 12 по 15 грудня 2023 р.;

розпорядження голови Кушугумської селищної ради № 185 від 21.12.2023 «Про відрядження депутата Кушугумської селищної ради ОСОБА_7 »;

лист-запрошення ЗРВ АМУ №96-АМ від 18.12.2023 адресований на ім`я депутата Селищної ради ОСОБА_7 про запрошення для участі у заходах у місті Торунь Польща у період часу з 28.12.2023 по 08.01.2024 та іншими матеріалами кримінального провадження;

протоколом обшуку Кушугумської селищної ради за адресою: АДРЕСА_2 в ході якого вилучено оригінали розпорядження голови ОТГ, щодо відрядження ОСОБА_7 ; копії листів від Запорозького відділення Асоціації міст України відносно ОСОБА_7 ; матеріали сесії; журнал реєстрації розпоряджень селищного голови; журнал реєстрації вхідної кореспонденції за 2023 рік; комп`ютер ОСОБА_5 на якому остання готувала рішення селищного голови для виїзду за кордон ОСОБА_7 19.11.2023, 29.12.2023 та депутата ОСОБА_9 12.12.2023;

протоколом про результати проведення негласної слідчої (розшукової) дії зняття інформації з транспортних телекомунікаційних мереж відносно ОСОБА_5 ;

протоколом огляду предмета від 26.11.2023 результатів проведення негласної слідчої (розшукової) дії зняття інформації з транспортних телекомунікаційних мереж відносно ОСОБА_5 ;

протоколом обшуку за місцем мешкання ОСОБА_5 за адресою: АДРЕСА_3 в ході якого було вилучено мобільний телефон iPhone 15 ProMax;

протоколом про результати проведення негласної слідчої (розшукової) дії від 25.07.2024 зняття інформації з електронних інформаційних систем за допомогою програмного засобу Cellebtite UFED проведено копіювання мобільного телефона iPhone 15 ProMax секретаря ОТГ ОСОБА_5 в ході якого зроблений звіт з образу мобільного терміналу, під час огляду якого зафіксовано листування (чати), в месенджері «WhatsApp», «Viber» з абонентськими номерами які належать ОСОБА_6 , ОСОБА_10 , ОСОБА_8 , ОСОБА_11 та ОСОБА_7 , в ході якого обговорювалися питання стосовно виготовлення документів, за допомогою яких депутати Селищної ради зможуть виїздити за кордон у службові відрядження шляхом видачі одноособових розпоряджень селищного голови ОСОБА_6 та підготовка документів депутату ОСОБА_7 для перетину державного кордону на підставі підроблених документів;

інформацією отриманої з Державної прикордонної служби України щодо здійснення перетину державного кордону України депутатами Кушугумської селищної ради на підставі розпоряджень Кушугумського селищного голови ОСОБА_6 ;

протоколами допитів свідків, а саме депутатів Кушугумської селищної ради, які пояснили, що рішення сесії № 50 від 09.11.2023 «Про затвердження Положення про відрядження депутатів Кушугумської селищної ради Запорізької області за кордон» з додатками, до порядку денного включено не було та на сесії не розглядалися;

протоколом допиту свідка ОСОБА_12 , яка пояснила, що вона є депутатом Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області та головою постійної комісії з питань прав людини, законності, запобігання корупції, депутатської діяльності та етики Кушугумської селищної ради. На засіданні очолюваної нею комісії «Положення про відрядження депутатів Кушугумської селищної ради Запорізької області за кордон» не розглядалось;

протоколами допитів у якості свідків депутатів Кушугумської селищної ради ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_9 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_7 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , працівника Кушугумської селищної ради ОСОБА_10 ;

протоколами огляду мобільних телефонів депутатів Кушугумської селищної ради, які були присутні на тридцять першій позачерговій сесії восьмого скликання від 09.11.2023: ОСОБА_13 , ОСОБА_12 , ОСОБА_18 , ОСОБА_9 , ОСОБА_25 , ОСОБА_20 , ОСОБА_16 , ОСОБА_15 , ОСОБА_19 , ОСОБА_17 , ОСОБА_14 , ОСОБА_22 , ОСОБА_26 та ОСОБА_27 , в ході яких було оглянуто порядок денний, який був направлений секретарем ради ОСОБА_5 та встановлено, що 50 питання «Про затвердження Положення про відрядження депутатів Кушугумської селищної ради Запорізької області за кордон» включено не було;

висновок експерта № 579-24 від 06.08.2024 за результатами почеркознавчої експертизи, відповідно до якої підпис в додатку № 1 до рішення Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області від 09.11.2023 № 50 «Про затвердження Положення про відрядження депутатів Кушугумської селищної ради Запорізької області за кордон» виконаний ОСОБА_5 .

На підставі викладеного, сторона обвинувачення вважає, що зібрані в ході досудового розслідування докази, в повному обсязі підтверджують вину ОСОБА_5 , у вчиненні інкримінованих їй злочинів, а вручене їй письмове повідомлення про підозру є обґрунтованим і відповідає вимогам чинного КПК України.

Санкція ч. 3 ст. 332 КК України передбачає покарання у вигляді позбавлення волі на строк від cеми до дев`яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років з конфіскацією майна.

Під час досудового слідства встановлено, що відповідно до реєстраційної картки на транспортний засіб підозрюваній ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_1 , на праві власності належить транспортний засіб-автомобіль AUDI A3, д.н.з. НОМЕР_2 , рік випуску 2011, VIN-код НОМЕР_3 , що підтверджується свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_8 від 12.12.2020.

Тому,враховуючи наявністьризиків того,що незастосуванняарешту майнапризведе доможливості відчуженняабо передачійого прававласності іншимособам,з метоюзабезпечення конфіскаціїмайна яквиду покарання:автомобіль AUDI A3, д.н.з. НОМЕР_2 , рік випуску 2011, VIN-код НОМЕР_3 , підлягає арешту.

Враховуючи вищевикладене, слідчий просить накласти арешт на нерухоме майно, яке належить підозрюваній ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_1 , а саме:автомобіль AUDI A3, д.н.з. НОМЕР_2 , рік випуску 2011, VIN-код НОМЕР_3 .Заборонити власникутранспортного засобу ОСОБА_5 вчиняти будь-якіфізичні чиюридичні діїщодо розпорядження(відчуження)майна,до скасуванняарешту,а саме:автомобіля AUDI A3, д.н.з. НОМЕР_2 , рік випуску 2011, VIN-код НОМЕР_3 .

Відповідно до ч. 2ст. 172 КПК України, клопотання слідчого, прокурора, цивільного позивача про арешт майна, яке не було тимчасово вилучене, може розглядатися без повідомлення підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, їх захисника, представника чи законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо це є необхідним з метою забезпечення арешту майна.

Враховуючи наведене, слідчий суддя вважає, що розгляд такого клопотання є доцільним без участі власника майна.

22.10.2024 старший слідчий слідчого управління ГУНП в Запорізькій області капітан поліції ОСОБА_3 звернулась до суду з заявою про розгляд справи без її участі, клопотання підтримує та просить його задовольнити.

Відповідно до ч. 4ст. 107 КПК України, у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цьогоКодексусудове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Слідчим суддею встановлено, що слідчим управління ГУНП в Запорізькій області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023080000000103 від 03.10.2023, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 332, ч. 3 ст. 28, ч. 1 ст. 366 КК України.

27.09.2024 ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень (злочинів), які кваліфікуються як незаконне переправлення осіб через державний кордон України, вчинене організованою групою, тобто у вчиненні кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 3 ст. 332 КК України, а також у складанні і видачі службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, вчинене організованою групою, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 28, ч. 1 ст. 366 КК України.

Обставини, що дають підстави підозрювати ОСОБА_5 у вчиненні злочинів, передбачених ч. 3 ст. 332, ч. 3 ст. 28, ч. 1 ст. 366 КК України, в повному обсязі підтверджується зібраними у кримінальному провадженні доказами.

Санкція ч. 3ст. 332 КК Українипередбачає покарання у виді позбавлення волі на строк від 7 до 9 років, що відповідно до вимогст. 12 КК Україниє тяжким злочином.

Згідно санкції ч. 3ст. 332 КК Українипередбачено додаткове покарання у вигляді конфіскації майна.

Органом досудового розслідування встановлено, що відповідно до реєстраційної картки на транспортний засіб підозрюваній ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_1 , на праві власності належить транспортний засіб-автомобіль AUDI A3, д.н.з. НОМЕР_2 , рік випуску 2011, VIN-код НОМЕР_3 , що підтверджується свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_8 від 12.12.2020.

При вирішенні питання про арешт майна для прийняття законного та справедливого рішення слідчий суддя, згідно ст.ст.132,173 КПК України, повинен врахувати правову підставу для арешту майна, можливість використання майна як доказ у кримінальному провадженні або застосування щодо нього конфіскації, в тому числі і спеціальної, наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення, розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана особою, розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження, а також наслідки арешту майна для підозрюваного, третіх осіб.

Відповідно до ч. 1, 2ст. 170 КПК Україниарештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Пункт 3 ч. 2ст. 170 КПК Українипередбачає, що арешт майна допускається з метою забезпечення конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи.

У випадку, передбаченому пунктом 3 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності достатніх підстав вважати, що суд у випадках, передбаченихКримінальним кодексом України, може призначити покарання у виді конфіскації майна або застосувати до юридичної особи захід кримінально-правового характеру у виді конфіскації майна.

У відповідності до вимог ч. 5ст. 170 КК Україниу випадку, передбаченому пунктом 3 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності достатніх підстав вважати, що суд у випадках, передбаченихКримінальним кодексом України, може призначити покарання у виді конфіскації майна.

Отже слідчий суддя дійшов переконання, що оскільки метою арешту майна являється забезпечення конфіскації, як виду покарання, яке передбачене за ч. 3ст. 332 КК Україниі відповідно може бути призначене судом в майбутньому, враховуючи наявність ризиків того, що незастосування арешту майна призведе до можливості відчуження або передачі його права власності іншим особам, клопотання слід задовольнити та накласти арешт на майно вказане у клопотання із забороною його власника ОСОБА_5 вчиняти будь-які фізичні чи юридичні дії щодо розпорядження (відчуження) майна, до скасування арешту майна в порядку КПК України.

Керуючись вимогами ст.ст.117,170173,309,395 КПК України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчого слідчого управління ГУНП в Запорізькій області капітан поліції ОСОБА_3 про арешт майна задовольнити.

Накласти арешт на майно, яке належить підозрюваній ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_1 , а саме:автомобіль AUDI A3, д.н.з. НОМЕР_2 , рік випуску 2011, VIN-код НОМЕР_3 .

Заборонити власнику транспортного засобу ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ,реєстраційний номероблікової карткиплатника податків: НОМЕР_1 , вчинятибудь-якіфізичні чиюридичні діїщодо розпорядження(відчуження)майна,до скасуванняарешту,а саме:автомобіля AUDI A3, д.н.з. НОМЕР_2 , рік випуску 2011, VIN-код НОМЕР_3 .

Контроль за виконанням ухвали покласти на старшого слідчого слідчого управління ГУНП в Запорізькій області капітан поліції ОСОБА_3 .

Ухвала слідчого судді підлягає негайному виконанню.

Підозрюваний, його захисник, інший власник або володілець майна, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково.

Ухвала про накладення арешту може бути оскаржена безпосередньо до Запорізького апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудОрджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя
Дата ухвалення рішення23.10.2024
Оприлюднено28.10.2024
Номер документу122572807
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —335/12441/23

Ухвала від 16.12.2024

Кримінальне

Запорізький апеляційний суд

Рассуждай В. Я.

Ухвала від 04.12.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Соболєва І. П.

Ухвала від 12.11.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Соболєва І. П.

Ухвала від 14.11.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Соболєва І. П.

Ухвала від 31.10.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Соболєва І. П.

Ухвала від 31.10.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Соболєва І. П.

Ухвала від 28.10.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Соболєва І. П.

Ухвала від 25.10.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Соболєва І. П.

Ухвала від 28.10.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Соболєва І. П.

Ухвала від 25.10.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Соболєва І. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні